Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.09.02. 19:07:53
A változtatásra nyílván azért volt szükség, hogy nehogy túlzottan jól érezzem magam a kaland szörnyek finomításától ( most már nem 30 szinttel erősebbek nálam, csak 25-el). Kellett valami, amivel ezt kompenzálni lehetett.
Dátum: 2010.09.02. 16:29:44
Totális vicc az, amit Miklós csinál a térkapuval. Ahelyett, hogy folyamatosan nerfeli, végre megcsinálhatná, amit nagy hévvel bereklámozott a talin, azokat a bizonyos extra ellenfeleket a tápokkal. Lassan eltelik 3 hónap, és semmi hír róluk.

Mire a VF-es nemzedék eléri a 126-os szintet, semmi értelme nem lesz a ennek a korlátozásnak, egyszerűen azért, mert akkora sebzésekkel fognak rohangálni, hogy 30-40% LE védelem mellett is szárazra fogják szívni a térkapus lényeket, és 0 LE-t fognak rabolni a csata végén. Tipikusan olyan változás, ami a gyengéket tovább gyengíti, az erőseket meg hidegen hagyja.

Nem tudom meddig mehet ez így tovább, de egyre inkább az rajzolódik ki előttem, hogy a VF-et használók és nem használók között lassan akkora lesz a különbség, hogy képtelenség lesz olyan fejlesztéseket, változásokat hozni a játékba, ami mindkét típusú karakterre azonos hatással van. Nem véletlen, hogy az avatár projektet is le lehet húzni a budin...
Dátum: 2010.09.02. 15:57:25
Ha jól emlékszem, az alkímia turizmus sem lett kizárva, tehát egy maxos laborral rendelkező szövibe belépve bárki összedobhatja az ultratápot, max kap némi szerencse minuszt.
Dátum: 2010.09.01. 17:15:19
El sem tudom képzelni, hány százan kérhették, hogy 126-os szint felett tovább gyengüljön a LE szívás... de minden bizonnyal jóval többen, mint azok, akik azt kérték, hogy a rablást növelő tárgyak ne legyenek lebutítva térkapuban, mert előbbi megvalósult, utóbbi pedig nem...
Dátum: 2010.08.31. 21:27:46
A VF-el kéne egyenrangúvá tenni az EH-t? Eddig is az volt a gond, hogy mekkora táp a KH, mennyit lehet rabolni belőlük, és a top hogy megszedte magát portyából. Ha VF-et kellene kiváltania a szintemen, akkor kb 10k LE-t kellene adjon minden portya után. Egy hónap alatt 7,5 millát ugrana a LE diffem...

Az EH-nak egyetlen baja van, a leírásából nem derül ki, hogy mennyi LE-t ad, így nehéz eldönteni, hogy az adott esetben érdemes-e kifejlesztenini, vagy sem, mert nehéz a megtérülési idejét kiszámolni.
Dátum: 2010.08.31. 20:51:46
A láthatatlanság arra lett kitalálva, hogy portyában nagyobb eséllyel védekezzen a karakter a támadói ellen. A VF arra lett kitalálva, hogy azok, akiket folyamatosan farmolnak, le tudjanak maradni a támadóiktól és kikerüljenek az ütőtávból. Az már más kérdés, hogy az eredeti funkciójukat nem, vagy csak részben töltik be, és teljesen más okból vált népszerűvé használatuk.
Dátum: 2010.08.31. 20:25:21
Ha visszaállítom egy kisajtolt állatomat, akkor eltűnnek az eszenciák is amit kaptam belőle, vagy megmaradnak és újból szerezhetek belőle eszenciákat?
Dátum: 2010.08.24. 22:30:20
Figyelem!
Aki a 60 kritikus ütést csinálja, és nem jelenti az info@vegzetur.hu címen, hogy a küldetés bugos, az csaló...
Dátum: 2010.08.21. 18:00:09
Jerikó, mentsd le a listát, és nézd meg egy hónap múlva. Ha az elmúlt hónapokban nem csináltál volna meg több mint két küldit naponta, nem lennél elöttem... Az elmúlt héten napi 4 küldit teljesítettem átlagban, úgy, hogy minimális mennyiségű portyacélpontom volt, és alig haladtam a portyás küldikkel.


Piciklon: az lehet, hogy a középmezőnyben, ahol több okból is csak napi 1-2 küldetés teljesíthető, lassulni fognak a karakterek a kábitás nehezítése miatt, de magas szinten semmi nem fog érződni belőle. Sőt, ezután nem kell szenvedni a kábítással és kockáztatni a vereséget, akár 12 pp-ből sima kritvarikkal és biztos győzelmekkel elérhetem azt, amit eddig kábítással és vereségekkel hoztma össze.
Dátum: 2010.08.21. 17:26:07
A küldetések már ott begyorsultak, hogy megjelent a palota és az állatok szakértelmei. Az pedig minimális lassulást fog jelenteni, hogy a kábítás költsége megnő, mert azt eddig sem lehetett napi 3x teljesíteni, ugyanis ahoz másik 6 küldit kellett volna naponta letudni.
A féket az esetek nagy részében nem az adja, hogy nincs elég pp a bénításhoz, hanem az, hogy valamivel be kell fejezni a hármas ciklust. Ez pedig igencsak megkönnyült.
A kritvari + kábítás összességében egyébként is olcsóbb lett mint eddig volt.

A játékot pedig nem én akarom alakítani, nem én álltam elő a küldetések változtatásának javaslatával.

Piciklon: arról nem én tehetek hogy 24 pp-ből nem tudod kétszer megcsinálni a küldit, de ez nem azt jelenti, hogy más nem tudja.
Dátum: 2010.08.21. 16:05:34
Nem hiszem, hogy olyan rosszul látnám a helyzetet. 12 pp-vel is kétszer teljesíthető naponta a küldetés, az új épületekkel és állat szakikkal viszont a 10 állatszintlépés is könnyedén teljesíthető már napi kétszer, plusz a sajtolás. Tehát az a drasztikus lassulás is fix napi 5 küldetést jelent, plusz a néha becsúszó térkapus, entitásos küldik. A vadászós küldik is csak épp annyira vannak gyengítve, hogy azok tudják belátható időn belül teljesíteni, akik napi 6-10 órát tudnak legalább ezeken a napokon a játékkal foglalkozni. Nekik már meglesz ez a küldi, a többieknek ezután sem.
A kritikus ütés küldivel, és a kritvari gyengítésével pedig már be sem kell öltözni az ócska kábitós cuccba, full felszereléssel lehet tolni a portyás küldiket, amik ezután gyakorlatilag melléktermékként teljesülnek a vereség kockázata nélkül.
Dátum: 2010.08.21. 13:44:33
Idézet: Miklós - 2010.08.21. 12:39:42
A mostani reformnál a kábitós küldetést leszámitva mindegyiket igen masszivan megkönnyitjük. Ez nem csak azt fogja jelenteni, hogy az emberek több küldetésből tudnak válogatni, hanem gyakorlatban azt, hogy gyorsabban csinálják a küldiket tehát még több LE lesz belőle!
A reformnak ez nem volt célja. A reform egyetlen célja az volt, hogy a küldetések egyensúlyban legyenek, egyformán érdemes legyen őket csinálni.


Miklós, már azzal, hogy egyensúlyba kerülnek a küldetések, gyorsul a tempó, és több LE-t lehet szerezni. Nem kell majd a 3 küldis rotálás miatt várakozni, vagy épp nehezebb küldetést teljesíteni. A vadászós küldetések könnyítése megint csak gyorsít a tempón. Eddig meg kellett szenvedni azért, hogy vadászatból összejöjjön egy küldi. Ritkán érte meg foglalkozni vele, mert mire teljesült volna a küldi, a karakter végzett a vadászattal, és portyás küldit tudott csinálni. Most már jó eséllyel teljesíthető lesz vadászat alatt is a küldi, utána vissza lehet váltani portyára.

Ha a reformnak nem célja a több LE szerzés, akkor valami nagyon hibádzik a tervezetben.
Dátum: 2010.08.20. 09:43:23
120 dukát nem is olyan nagy ár, hogy a világeseményekben feltűnjön valaki
Dátum: 2010.08.16. 23:27:13
A kritikus szakik fejlesztésére elég ösztönzés szerintem az a két küldi ami már szerepel. Ráadásul a +10 szaki növelés gyakorlatilag kiváltja a kisebb állatok levadászását és a kalandteljesítős küldit is. Ki az aki az utóbbi két küldit és a randomot választaná a sima vadászós szakifejlesztés helyett. Ráadásul a térkapus küldivel is nagyon kombózik.
Dátum: 2010.08.12. 22:56:19
Ha lemaradásban vagyok az entitással, akkor rögtön kapom a következőt, ha leöltem az aktuálisat. Így akár 5 perc alatt is ledarálhatom ezt a küldit, csak bírjam ép-vel.
Dátum: 2010.08.12. 11:48:58
Mi történik a karakterekkel az avatárok csatája után? Az avatárok sebződése visszakonvertálódik magasabb szintre és az ép levonódik a karaktertől? Esetleg a karakter semmit nem fog érzékelni az avatár csatájából?
Dátum: 2010.08.11. 23:38:05
Szerintem az sincs rendben, hogy 31 szinttel erősebb ellenfelekkel kell küzdenem a kalandokban.
Dátum: 2010.08.11. 14:48:58
Idézet: Miklós - 2010.08.11. 14:14:32
- Állatok lesznek, ezek szintjét ugyanolyan mértékben leosztjuk, mint a karakterét, és a felszerelések is le lesznek konvertálva.


Ezt azért át kellene gondolni. Az állat alapszintjének sima leosztása még oké, de a lépett szinteké elég húzós, egyrészt mert nem lineáris a fejlődésük, másrészt mert az állatok is cserélődnek.
Viszont ha leosztjuk az állat szintjét, csökkenni fog a szakértelem pontok száma is. Ezeket újra el lehet majd osztani az avatáron? Arról nem is beszélve, hogy egy nem fejlődő, statikus avatárnál az állatokra teljesen más szakikat kell rakni, mint a normál karakternél.
Dátum: 2010.08.11. 14:34:31
Miklós, felfelé is lehet majd növeszteni az avatárt, vagy az avatár csak a karakterrel megegyező, vagy kisebb szintű lehet?
Dátum: 2010.08.11. 13:09:48
A vicc az egészben az, hogy a VF, a szinguláris és a KH az ami széthúzta teljesen a mezőnyt, és most, hogy jönne ez az avatárosdi,megint ezek ( egyebek mellett) fogják lehetetlenné tenni két karakter reális összehasonlítását.