Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Az avatár projekt
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
61. hozzászólás - 2010.08.12. 06:43:54 (Válasz Miklós #51 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.11. 14:14:32

Nem jól látod. A pókok taktikájának a lényege, hogy nem lépnek szintet, vagy csak nagyon lassan. A saját szintjükhöz képest valóban erősek, de ha ugyanennyi játékidő alatt rendesen fejlődtek volna, akkor könnyen lehet, hogy összességében több LE-t tudtak volna szerezni. Ahogy írtam, a karakterekben levő LE-t nem a szintjükhöz fogjuk viszonyítani - ez épp a pókok vagy VFesek miatt nem lenne korrekt - hanem a játékidejükhöz!


Magyarul semmissé teszed a VF-ezők kevesebb TP-alacsonyabb szint-alacsonyabb vadászösszeg-ét, mert elnyújtod a normál fejlődéshez a LEszerzésüket, és összenyomod a szingusok több TP-magasabb szint-magasabb vadászösszeg-KH-HT miatti többlet LEszerzését, játékidőre hivatkozva.
Pluszban pedig lehozzák a hatvanhatmillió sokadlagos hatásokkal rendelkező tárgyaikat olyan szintre, ahol adott hatásról és hatásmennyiségről még nem is álmodnak a népek. Persze lebutítva, de ahol már pusztán egy varinak négy-ötfajta módosító hatása van, kíváncsi leszek hogyan konvertálható az le harmincas szintre.

Adjuk vissza rongylabda státuszban a nagyoknak a kicsiket.

Hát asszem ezen még bőven van mit faragni.

Edit:
Háborúban is kikapcsolható az avatar?
A hozzászólást Darah módosította 2010.08.12. 07:42:15-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.05
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
62. hozzászólás - 2010.08.12. 11:48:58 (Válasz Miklós #51 hozzászólására.)
Mi történik a karakterekkel az avatárok csatája után? Az avatárok sebződése visszakonvertálódik magasabb szintre és az ép levonódik a karaktertől? Esetleg a karakter semmit nem fog érzékelni az avatár csatájából?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.21
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
63. hozzászólás - 2010.08.12. 11:58:57
Az ötlet becsülendő de ennél egy jóval egyszerűbb megoldás lenne a KH-t mindenkinek projekt, mert azzal már van tapasztalat.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 8.61
népszerűAranyAlmaFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
64. hozzászólás - 2010.08.12. 14:11:33
Ennek az egész VF,szinthuszár,pók dolog egyetlen ok miatt van és az a TP. Ebben a játékban a TPnek egyetlen szerepe van: a szint meghatározása. Vegyük ki a TP-t, és tegyük be helyette a TÖ+SZÖ-t. Az előbb említett dolgok lényegében nem lesznek problémák és avatárt is mennyivel könnyebb lenne generálni.

Met mihez kell a szint:
- milyen tárgyakat tudsz megvenni: adni a tárgyaknak tulajdonság és/vagy szakértelem feltételeket
- kiket tudsz támadni: tőled X% TÖ+SZÖ sugarú körben lévőket

Sőt lehet még a szint sem kell ezek után.
Pontszám: 6.88
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
65. hozzászólás - 2010.08.12. 14:36:44 (Válasz AranyAlma #64 hozzászólására.)
Bár ez nekem is eszembe juthatott volna, a a tárgyak használhatóságának tulajdonsághoz vagy szakértelemhez való igazítása nagyszerű ötlet lenne, csak kár, hogy ez az egész rendszert alapjaiban érintené.
Viszont ha nincs szint, akkor mi alapján lehetne ellenfeleket ütni? Lévén szintfüggő, meddig látsz le, illetve fel. Vagy azokat a TÖ+SZÖ összegekhez képest?
Pontszám: 8.48
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
66. hozzászólás - 2010.08.12. 15:02:50 (Válasz Craslorg #65 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2010.08.12. 14:36:44
Bár ez nekem is eszembe juthatott volna, a a tárgyak használhatóságának tulajdonsághoz vagy szakértelemhez való igazítása nagyszerű ötlet lenne, csak kár, hogy ez az egész rendszert alapjaiban érintené.
Viszont ha nincs szint, akkor mi alapján lehetne ellenfeleket ütni? Lévén szintfüggő, meddig látsz le, illetve fel. Vagy azokat a TÖ+SZÖ összegekhez képest?


Olvas, ert, orul:

- kiket tudsz támadni: tőled X% TÖ+SZÖ sugarú körben lévőket


Nekem az a bajom ezzel, hogy kiherelne a taktikazast a kozepmezonyben. A kozepmezonyben ha meggebedsz is atlagos karakter leszel. Mert pontosan azokat latod es tudod utni akikkel azonos ereju vagy.

Illetve az egyetlen taktika minden kenyelmi szaki es tul minimalis szinten tartasa lenne, aminek egyenes kovetkezmenye, hogy ket jatekos kozott a beleolt ido es penz dontene.

Inditani egy ilyen szervert elkepzelhetonek tartok, bevezetni egy lassan 2 eves vilagon kivitelezhetetlennek.

OFF: Minek koszonhetjuk Alma, hogy igy tobb mint egy ev hallgatas utan ismet itt vagy? Esetleg V4/V5-on jatszol?
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.12. 15:14:19-kor
Pontszám: 7.22
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
67. hozzászólás - 2010.08.12. 17:31:00 (Válasz Freez #63 hozzászólására.)
Idézet: Freez - 2010.08.12. 11:58:57
Az ötlet becsülendő de ennél egy jóval egyszerűbb megoldás lenne a KH-t mindenkinek projekt, mert azzal már van tapasztalat.


Ha belegondolsz, ez a "KH-t mindenkinek" projekt (de a mostani KH is) csupán egy szükségmegoldás, amivel a portyarendszer visszásságait próbálják kiküszöbölni.
Sokkal értelmesebb lenne, ha a KH el lenne törölve helyette a PvP lenne úgy megoldva, hogy legyen célpont, meg legyen benne LE is, no meg ne a leggyengébbeket érje meg agyonverni.
Pontszám: 7.24
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
68. hozzászólás - 2010.08.12. 17:47:48 (Válasz Kocos #66 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.08.12. 15:02:50

- kiket tudsz támadni: tőled X% TÖ+SZÖ sugarú körben lévőket

Nekem az a bajom ezzel, hogy kiherelne a taktikazast a kozepmezonyben. A kozepmezonyben ha meggebedsz is atlagos karakter leszel. Mert pontosan azokat latod es tudod utni akikkel azonos ereju vagy.


Miért, most milyen taktika van? Szerinted van olyan, aki a nála magasabb TÖ/SZÖ-vel rendelkezőket üti? A jelenlegi taktika mindössze annyiból áll, hogy üsd azt, akit legalább 98% eséllyel agyon tudsz verni. Ha összehasonlítanánk a 80. szint feletti karaktereket, csodálkoznék, ha a TÖ vagy SZÖ eloszlásukban pár %-nál nagyobb különbségek lennének.
Pontszám: 7.24
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
69. hozzászólás - 2010.08.12. 17:59:19 (Válasz Jeriko #68 hozzászólására.)
Pedig van. Én vagyok egy mínuszos példa, Cyron plusszos, de emellett is elég nagy szórások vannak, van, mikor valakinél az SZÖ nagyobb 200-zal, máshol kisebb 600-zal és persze a TÖ/SZÖ nagysága is ehhez idomulva változik. Vannak itt 10-20%-os eltérések is bőven.
Pontszám: 7.72
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
70. hozzászólás - 2010.08.12. 18:46:56
elkezdtem végigolvasni a topikot. a 3. oldal feléig jutottam...
a lényeg amit leszűrtem, hogy 1 valami fog még nagyobb szerepet kapni ezek után, mégpedig a RANDOM

ha tévednék javitsatok ki, de az h 2 karaktert "közös nevezőre" hoz a gép az soha semmiféle képlettel nem lesz megoldható. egy nagyon jó képlet is csak max 80%-ban lesz igazságos, a maradék 20% pedig a szivás lesz

én az avatáros dolog helyett inkább a KH-ra szavaznék midnenkinek
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 5.47
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
71. hozzászólás - 2010.08.12. 19:05:00
Én is nagyjából végigolvastam eddig. Két véleményem van, miszerint alapvetően elhibázott az ötlet: teljesen feleslegessé teszi a szintlépést, holott a sok probléma abból adódik a játékban, hogy nem ösztökéli a rendszer szintlépésre a karaktert. A szintlépés hátrányos. Ezt a dolgot erősíti az avatár projekt.

Miklós, tudom, nem így gondolod, de a játékosok zöme hidd el, hogy így gondolja.

De ha már akarjátok ezt a projektet, akkor teljesen máshogy csinálnám: Legyen egy képlet, ami adott szintre kiszámolja a sok-sok LE-t, és a játékos ossza el nulláról. Mint amikor az egyik világ 40. szintről, vagy hányadikról indult. Utána ez az avatár legyen elmentve. Legyen annyi tétje (és kíméljük a szervert), hogy mondjuk csak havonta lehet új avatárt készíteni. Erre lehet egy épület, amit ha egy szövetség fejleszt, akkor nem egy, hanem később több "lementett" avatárja is lehet a karakternek. (ez a LE-elosztó rész már le van programozva...)

Ez csak egy ötlet, ki lehet bontani, de alapvetően rossz iránynak gondolom a projektet. Inkább legyen lejjebb is KH, én is így gondolom.
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 9.39
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
72. hozzászólás - 2010.08.12. 20:21:48 (Válasz Jeriko #68 hozzászólására.)
OFF:

Csak az enyémnél magasabb TÖ-s karikat tudok ütni vagy csak azokat ütöm, kivéve talán Mastervet. 1-2 tul-t és szakit húzok ez miatt jóval kevesebb az összeg, mint a többieké. Tegnap kipróbáltam és lelkendeztem is rajta, hogy a szintemen mindenkit le tudok győzni, pedig a TÖ-m a béka feneke alatt van. Nem minden a TÖ.

ON
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 6.73
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
73. hozzászólás - 2010.08.12. 20:33:03 (Válasz Tony Ramirez #70 hozzászólására.)
OFF

Ezt az alairast vehetned kisebbre, sot akar torolhetned is, baromira zavaro. (a temajarol nem is beszelve)

ON
Pontszám: 6.32
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
74. hozzászólás - 2010.08.12. 21:23:46 (Válasz Wuher #73 hozzászólására.)
csak neked
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 6.93
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
75. hozzászólás - 2010.08.12. 21:52:33 (Válasz Tony Ramirez #74 hozzászólására.)
OFF:

Az csak véletlen, hogy Sasu is nagy anime, pika fan?

ON
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.73
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
76. hozzászólás - 2010.08.12. 22:06:59
Sajnos elvi problémák vannak ezzel az egésszel. Szerintem alapvető követelmény lenne, hogy ha valakinek erős a karaktere, akkor az avatárja is erős legyen, illetve ha gyenge a karaktere, akkor az avatárja is az legyen. Mégpedig azért, mert a jelenlegi helyzet hosszú idő alatt alakult ki, adott szabályok ismeretében, és azoknak megfelelően kidolgozott taktikák alapján. Rendkívül igazságtalan lenne, hogy ha hirtelen fenekestül fel lennének forgatva a szabályok, és ellenkezőjére fordulnának a dolgok. Ilyen erővel azt is be lehetne vezetni, hogy nem a magasabb tulajdonság a jó, hanem az alacsonyabb. Amivel egyébként nem lenne gond, ha a játék elejétől lenne így, utólag viszont nyilván elfogadhatatlan.

Márpedig legalább két olyan taktika van, amelyek gyökeresen különböznek, mégis sikeresnek számítanak: pók/VF, illetve szinthuszárság. Mindkét taktika követője jogosan várhatná el, hogy az avatár csatában is sikeresek legyenek - ugyanis eddig mindketten az adott szabályoknak, és saját környezetüknek megfelelő sikeres taktika alapján fejlesztettek. A két taktika azonban azonos szinten nyilván nem ugyanazt az eredményt adja, egy pók nyilván elverne egy szinthuszárt. Eddig viszont pont azért nem merült fel ilyen probléma, mert nem kerülhettek össze.

Az avatárok pont ezt rúgnák fel, gyakorlatilag bárki csatázhatna bárkivel. Márpedig - ahogy előzőekben írtam - mindenki jogosan várhatná el, hogy a normál erejének megfelelően erős avatárja legyen. Csakhogy ez lehetetlen, a pók/VF, illetve szinthuszár taktika nem lehet egyszerre erős azonos szintre konvertálva. Vagy legalábbis semmilyen egyszerű képlettel nem konvertálhatóak ily módon.

A két taktikán kívül pedig ott van az is, hogy elképesztően nagy különbségek vannak a kihozható LE/TP arányokban attól függően, hogy ki mikor kezdett. A sok LE/TP javító cucc fokozatosan került be a játékba (ZCS, Rubin triász, ultraspec, transzplant stb.). Teljesen igazságtalan lenne olyanokat egy szintre konvertálni, akiknek a lehetőségei között ilyen óriási különbségek voltak.

Szóval attól tartok, hogy ezt az egészet nem nagyon lehet normálisan megcsinálni. Persze lehet úgy megcsinálni, hogy valamelyik csoportnak kedvezzen, a többiek pedig egyszerűen kikapcsolhatják, mind egyéniben, mind háborúban. A kikapcsolhatóság természetesen alapvető fontosságú. Az persze valószínű, hogy meglehetősen széles réteg fogja kikapcsolni.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 8.07
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
77. hozzászólás - 2010.08.12. 22:24:28 (Válasz PottomPanna #75 hozzászólására.)
OFF

ragadós
próbáld ki, lehet h a tux-ból átváltasz
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 6.96
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
78. hozzászólás - 2010.08.12. 22:37:38
Nem tudom elhangzott-e:
- Energia hasznosítással az avatar projectben mi lesz?
- Szkarebeusz működni fog?
- Büntetős cuccok?
- Varázslatok miként működnek? Magas szinten már a varázslatok a sebzésen kívül negatív módosítókat is adnak stb.
- Lélekenergia szívás működni fog? Ha igen milyen mértékben? Ha nem , miért nem?
- Ha már bárki avatarját megtámadhatom, akkor a saját hordámét is? Vagy, ha nem a 100%-os fertőzöttség sem fog működni?


leginkább az EH érdekel, mert így is gáz használni, de ezek után, ha nem működik, akkor végképp nem lesz értelme. (mióta használom megnőtt a szerzett LÉ-m, de fogynak a célpontjaim, mert szintben húzok el tőlük. Ráadásul a nálam nagyobb VF-esekkel meg nem bírok el. Marad az, hogy azoktól is el kell húznom. De akkor meg kit fogok ütni? a KH-t? Oda meg nem kell EH...)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.42
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
79. hozzászólás - 2010.08.12. 23:00:38
Még valamit nem értek. Az avatar Miklós szerint figylembe venné a játékban eltöltött időt is, ami miatt ugye a pók elméletileggyengülne, ha egy szingussal kerülne szembe. (leegyszerűsítve, de a lényeg, hogy a VF-et és a szingut is figyelembe venné a rendszer)
Az ellenetmondás ott van, hogy mindíg a kisebb karekter szintjéhez generelálná a magasabb szintűt. Azaz akkor a pók marad olyan, amilyen a karaktere, de a magasabb szintű szingust hozzá generálja. Így akkor mégsincs egálban a dolog. Max, akkor lenne, ha a pókot is újra generálná. esetleg a szintkülömbség felénél lenne az avatárok szinje.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 6.14
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
80. hozzászólás - 2010.08.12. 23:26:09 (Válasz Jeriko #68 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.08.12. 17:47:48
Idézet: Kocos - 2010.08.12. 15:02:50

- kiket tudsz támadni: tőled X% TÖ+SZÖ sugarú körben lévőket

Nekem az a bajom ezzel, hogy kiherelne a taktikazast a kozepmezonyben. A kozepmezonyben ha meggebedsz is atlagos karakter leszel. Mert pontosan azokat latod es tudod utni akikkel azonos ereju vagy.


Miért, most milyen taktika van? Szerinted van olyan, aki a nála magasabb TÖ/SZÖ-vel rendelkezőket üti? A jelenlegi taktika mindössze annyiból áll, hogy üsd azt, akit legalább 98% eséllyel agyon tudsz verni. Ha összehasonlítanánk a 80. szint feletti karaktereket, csodálkoznék, ha a TÖ vagy SZÖ eloszlásukban pár %-nál nagyobb különbségek lennének.


Az a taktika, hogy TUDJ olyat utni, aki nalad gyengebb. Bar nem hiszem, hogy komolyan kerdezted.
Amugy kar azt az utopisztikus allapotot kergetni, amikor az emberek az erosebbek tamadjak majd, mert ilyen semmilyen rendszerben nem lesz.
Pontszám: 4.88
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője