Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Az avatár projekt
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
41. hozzászólás - 2010.08.10. 23:48:49
Meg egy gondolat: ha sikerul talalni jo kepletet, akkor a tesztelesnek eroforrasfuggetlenul kene zajlania. Mint az arena. Verekszunk, de nem kerul eroforrasba es nem is lehet erte jutalmat kapni.
Pontszám: 6.93
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
42. hozzászólás - 2010.08.10. 23:51:54 (Válasz Kocos #40 hozzászólására.)
OFF
Begginer sajnos törölt úgy 2 hete
ON
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.12
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
43. hozzászólás - 2010.08.11. 00:04:06
OFF: Cyronnak pedig nagyon erős karaktere van, lásd összes relikvia (mennyi dukát lehetett az mind ), messze kimagasló küldetésszám (nem is tudom hogy lehet ennyi egyáltalán), sőt már VF-ezik is ha jól tudom (pedig mintha a Légióban ez tilos lett volna )
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.32
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
44. hozzászólás - 2010.08.11. 09:17:08 (Válasz Kocos #40 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.08.10. 23:42:28
Ami pedig a sotetben tapogatozast illeti, nehezen tudok olyan konverzios modszert elkepzelni, ami kozmegelegedesre mukodik,


Hát, ha Miklósnak sikerül olyan képletet alkotnia, ami figyelembe veszi a LE/TP arányt is, és az adott idő alatt megszerzett LE-t is, és még jól is működik a képlet, akkor talán ismét beszélhetünk vele a kalandokhoz alkotott képletről, azt is biztos helyre tudja majd pofozni
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.42
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
45. hozzászólás - 2010.08.11. 12:38:47
Pár gondolat:

- A szakik nagy része maxolva van. Ezeket simán leosztani nem lehet, hiszen lehet, 50. szinten ugyanúgy maxon voltak, mint 100. szinten (szívósság).

- Érdemes megnézni Shardullah Sharpát, aki annak idején a szerver legerősebbje volt, majd sokáig nem játszott és most szintjén az egyik leggyengébb. Az idő előrehaladtával ugyanazon a szinten egyre erősebb karakterek lesznek. Egy kezdetekben indult karaktert 50. szintre lekonvertálva, összehasonlítva egy most 50. szintű karakterrel, hozzá sem fog tudni szagolni. De egy most 20. szintűt felkonvertálva 50. szintre, mindkettőt alázni fogja.

- A képletnél javaslom figyelembe venni azt is, mikor (mennyi ideje) indult a karakter.

- Sajnos semmi esélyt nem látok arra nézve, hogy a pók karaktereket, illetve a KH-n tápoló top-ot bármilyen képlettel összehasonlíthatóvá lehetne tenni a többi karakterrel, de csak ha azt nézem, hogy egyik karakter VF-ezik, másik szingulárisozik, más különbség nincs köztük, már azokat se.
Pontszám: 9.31
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
46. hozzászólás - 2010.08.11. 12:39:59 (Válasz Ariel #44 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.08.11. 09:17:08

Hát, ha Miklósnak sikerül olyan képletet alkotnia, ami figyelembe veszi a LE/TP arányt is, és az adott idő alatt megszerzett LE-t is, és még jól is működik a képlet, akkor talán ismét beszélhetünk vele a kalandokhoz alkotott képletről, azt is biztos helyre tudja majd pofozni


Túl sok sci-fi-t olvasol
Pontszám: 9.08
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
47. hozzászólás - 2010.08.11. 13:09:48 (Válasz Jeriko #45 hozzászólására.)
A vicc az egészben az, hogy a VF, a szinguláris és a KH az ami széthúzta teljesen a mezőnyt, és most, hogy jönne ez az avatárosdi,megint ezek ( egyebek mellett) fogják lehetetlenné tenni két karakter reális összehasonlítását.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.21
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
48. hozzászólás - 2010.08.11. 13:28:41
Gondolkodtam én is milyen képlet lehet az ami mindazt amit itt felsoroltatok, magába foglalja...
Szörnyű eredményre jutottam, sőt bele is gabalyodtam a végére, pedig azt mondják matematikából nem vagyok rossz...

Ami talán működhet:
Nem "összeereszteni" az összes játékosok által készített avatarokat, hanem pl 3 csoportra osztani:
1. csoport: 40-50. szintűek
2. csoport: 50-70. szintűek
3. csoport 70. fölöttiek

Ez a három csoport legyen különálló, tehát pl egy 45-ös karakter ne hívhassa ki egy 90. szintű avatarát...
40. szint alatt szerintem fölösleges ezzel az újítással foglalkozni, mert:
- Több mint elegendő ellenfél van
- A kezdő játékosok többsége kb 25-30. szintre sajátítja el a játékot elfogadható szinten (vagy még később) ezért kapjanak egy kis időt arra hogy elkezdjenek avatarokkal foglalkozni...

ha a fentebb említett 3 csoportot külön nézzük, akkor lehet csinálni egy elfogadható képletet, de megdönthetetlen az sem lesz... Le/ Tp arányt még csak-csak lehet számolni, de az egység időben történő karakterfejlesztést lehetetlen kiküszöbölni...
Gondolok itt a következőre:
pl egy 50. szintű karakternek 1 hónapi intervallumra vetített fejlődése nagyban eltérhet:
-Láthatatlanban vadászik
-Inaktív
- csak portyázik
Az "átlagos" játékstílust azért nem vettem ide, mert aki úgy játszik, azért 1 hónap alatt felmegy minimum 54-re, de a fentebb említett 3 lehetőség "művelői" korántsem biztos hogy akár az 51-et is meglépik...

Amit én javaslok:
-Mielőtt ebbe a játékvezetőség belefog, tartson egy "nagy takarítást".. azon karaktereket akik legalább 2 hónapja nem léptek be, azokat töröljék a rendszerből, azon email kíséretében hogy ha szeretne még játszani írjon a megfelelő címre és visszahozható lesz a karaktere...
- A képletben szereplő értékek meghatározásánál vegyék figyelembe a szinguláris ismereteket, a VF-et, de még az EH-t is... A képlet ALAP értékeit pedig kezdésnek állítsák be a "normál" fejlődéshez...
- A játékkal töltött idő (tehát amikor a karakter megalkotásra került, az aktuális napig), kapjon egy meghatározott intervallumot, ezzel lehet könnyíteni a későbbi számolgatásokat...
pl: 100 naptól-500 napig tehát aki mondjuk 684 napja játszik az is "500 naposnak" számítson, aki 80 napja, az pedig 100 naposnak...
ez csak hasraütés szerű intervallum, ezt nagyon át kell gondolni, sőt akár csoportokra osztani... Ha az időt nem szorítjuk intervallumok közé, ahol pontos értékeket tudunk rendelni az aktuális pontokhoz, káosz lesz az egész, mert hatalmas eltérések lesznek...
-A játékidő alatt szerzett LE:
Ha "normál" játékstílust nézünk, gyenge avatarokat kapunk... ha PÓK vagy VF-es stílust akkor pedig erőseket... Tehát a játékidő alatt szerzett LE/tp arányt szerintem teljesen ki kellene venni, máskülönben itt is káosz lesz...
A játékvezetőség állítson fel egy etalont és ahhoz mérten "igazítsa" az avatarokat aszerint hogy VF-es, PÓK, vagy épp átlagos játékostól való az...


és én ennél az etalonnál akadtam el...
A hozzászólást Dozer módosította 2010.08.11. 13:54:48-kor
V3-Alíz
Pontszám: 4.21
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
49. hozzászólás - 2010.08.11. 13:54:37 (Válasz Dozer #48 hozzászólására.)
Idézet: Dozer - 2010.08.11. 13:28:41
- A képletben szereplő értékek meghatározásánál vegyék figyelembe a szinguláris ismereteket, a VF-et, de még az EH-t is...


Az a baj, hogy a mar ezt sem latom, hogyan lehetne megvalositani. Nyilvan nem kezelheted ugyanugy azt a karaktert aki 1 honapja huzta fel a VF-et, meg azt aki fel eve, ha eppen azonos szintuek.
Pontszám: 4.88
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
50. hozzászólás - 2010.08.11. 13:56:52 (Válasz Kocos #49 hozzászólására.)
szerintem lehet..
Hiszen mondjuk egy szinguláris ismerettel rendelkező játékos kapott TP-jét egy konstans értékkel épp úgy le lehet osztani, mint mondjuk egy VF-es kapott TP-jét felszorozni... természetesen abban az esetben ha ez a osztó/szorzó érték egy időintervallumhoz van kötve...
V3-Alíz
Pontszám: 4.21
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
51. hozzászólás - 2010.08.11. 14:14:32
Idézet: Endyr - 2010.08.10. 17:20:30
igy elsore nekem nagyon az jon le, h a 20-30-50 milliot rabolt pok karik beverik mindenki avatarjat. vagy rosszul latom?

Nem jól látod. A pókok taktikájának a lényege, hogy nem lépnek szintet, vagy csak nagyon lassan. A saját szintjükhöz képest valóban erősek, de ha ugyanennyi játékidő alatt rendesen fejlődtek volna, akkor könnyen lehet, hogy összességében több LE-t tudtak volna szerezni. Ahogy írtam, a karakterekben levő LE-t nem a szintjükhöz fogjuk viszonyítani - ez épp a pókok vagy VFesek miatt nem lenne korrekt - hanem a játékidejükhöz!

Idézet: Darah - 2010.08.10. 17:29:32
És a támadhatósági ÉP % úgy fog működni, mintha mindkét karakter 50-es lenne?
Két irányba fog a dolog működni, azaz az ötvenes is létrehozhatja a saját 80-as szintű avatarját?
Edit:
Illetve ahogy Panna írja, a nagyobbat lekonvertálják a kisebbhez?

A tárgyak leképezéséről, a pontos algoritmus még nincs meg, de a lényeg, hogy ha van egy 100-as szintű tárgyad, ami ad +50 IQ-t és +25 védekezést, akkor annak az 50-es verziója ad mondjuk +25 IQ-t és +12 védekezést (a leképezés nem lineáris lesz, de valahogy igy kell elképzelni).
Igen, a támadhatóság 15% lesz. Mindig a nagyobbat konvertáljuk a kisebbhez.

Idézet: WillChi - 2010.08.10. 17:47:10
És mi van akkor, ha én egyáltalán nem akarok avatárt?

Ezt megteheted, a speciális portyában nem kötelező a részvétel, mint ahogy a játékos eseményben sem. A szövetségi háborúkról, ez a szövetség döntése lesz, hogy milyen háborút akar. Ha te nem akarsz benne részt venni, a szokásos eszközök megvannak (katakomba, kilépsz).

Idézet: Cavalorn - 2010.08.10. 17:57:42

-Ez a TP tömés kánaánja (nem a pókokról beszélek, hanem a top X karakterről, akiknek jól jön a TP...)
-Én személy szerint nem örülnék neki ha az egész szerver elérné a farmokat (meg valszeg a farmok sem...)

Ahogy írtam, avatáros csata akkor lenne, ha azt mindkét fél akarná. Ha a farm, pók, akárki nem akarja, hogy avatárja legyen, akkor nem lesz.

Idézet: LanMaffia - 2010.08.10. 18:10:17
Most akkor aki nyer elveszi az eredeti tulaj LÉjét? Ezek is csak 15% felett üthetnek? Érvényesek rájuk a karakter ill. szövetségbónuszok? Ha igen akkor milyen mennyiségben? Állata is lesz az avatárnak? Ha igen akkor mennyi? Az avatárra csak támadni lehet vagy kihívni is szabad?

Pontosan az ilyen kérdések felvetése miatt nyitottam ezt a fórumot, köszönöm!
- Igen, első tervek szerint lenne LE nyerés/vesztés (bár valószinűleg csak erősen szabályozott keretek között, mert itt hatványozottan többfajta visszaélésra van lehetőség).
- A szövetségbónuszokra most sincs korlát, egy 30. szintű karakter ugyanúgy élvezheti a 25-ös gyakorlóteret mint a 100. szintű. Mivel az avatároknál lesz egy minimum szint, atól azért nem kell félni hogy az 1. szintű karaktereket verik a 100-asok a 25-ös gyakorlótérrel.
- Állatok lesznek, ezek szintjét ugyanolyan mértékben leosztjuk, mint a karakterét, és a felszerelések is le lesznek konvertálva. A szakértelmeknél érdekes kérdés lehet, hogy azokat hogyan módositsuk. Egy korlátozott szakértelemnél, mint pl. a hordázás, simán lehet, hogy már 40. szinten is ki volt maxolva a karakternek. Az állatok témája megér egy külön misét mindenképpen, ezt a részét még nem gondoltam végig teljes alapossággal, szívesen látok javaslatokat.

Idézet: Birka - 2010.08.10. 18:13:54
Lefordítom magyarra:

Miklós szeretne betenni egy újabb PvE elemet, mely PP-t eszik, és értelmet ad a portyának, esetleg háborúban is adna egy alternatívát.

Fordítási hiba, ez erőteljesen PVP elem szándékszik lenni...

Idézet: WillChi - 2010.08.10. 19:25:47
Nekem az az igazi problémám, hogy már így is sok idő megy el a játékra, és még figyeljek 'ötvenfelé'? Na, erre nekem semmi szükségem!

Őszintén remélem, hogy ez semmiféle plusz figyelmet nem fog igényelni... Ha portyázol, és nem találsz elég ellenfelet, akkor megpróbálkozhatsz az avatáros portyával is, ugyanúgy egy gombnyomás, mint a normál portya. Az avatárodat nem te fejleszted, a gép számitja mindig az aktuális karaktered alapján. A 15%-kos problémáról, ez egy újabb érv arra, hogy az avatáros csatánál a LE szerzés csakis szigorúan szabályozott keretek között menjen.


Még egyszer hozzáteszem: egyenlőre csak beszélgetünk egy lehetséges fejlesztésről, még nincs kőbe vésve, hogy lesz is ebből valami, és nem is lesz, amíg nem alakul ki egy olyan javaslatcsomag, ami a nagy többségnek tetszik. Remélem a fenti válaszok közelebb hozták a megvilágosodást, én is kaptam némi gondolkodnivalót, ami alapján készíthetek egy újabb, részletesebb verziót a javaslattervből.
Pontszám: 8
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
52. hozzászólás - 2010.08.11. 14:15:41
És akkor ott van még pár dolog, pl. Cyron (nem személyeskedni akarok). Több a tulajdonság és szakértelemösszege mint Barriquenak, ugyanakkor 20 szinttel alacsonyabb nála. Őt hogy lehet felkonvertálni Barrique szintjére? Csak mert rengeteg erőforrást szerzett inspirátorból, azaz ha "normálisan" lépett volna szinteket, akkor lényegesen kevesebb erőforráshoz jutott volna (szintkülönbséggel arányosan kap plusz csp-t).

Az állatokról meg ne is beszéljünk, egyrészt cserélgetve vannak, másrészt van egy elméleti felső határuk, ami felett nagyon nehéz fenntartani őket. Nabiliusnak 75. szinten van 175. szintű állata, ugyanakkor mindössze 30 embernek van állata 120. szint felett (leginkább a top-ban). Ha itt konvertálás lesz, az önmagában borít mindent, de ha nem lesz, az is.

Akármilyen képlet lesz (ha lesz), mindenképpen lesz egy szűk réteg, aki 98%-os valószínűséggel szarrá veri az összes többit. És durvább különbségekkel, mint amilyenek most vannak.

Az elmélet szép, csak gyakorlatilag megvalósíthatatlan.
A hozzászólást Jeriko módosította 2010.08.11. 14:24:45-kor
Pontszám: 7.23
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
53. hozzászólás - 2010.08.11. 14:28:41 (Válasz Miklós #51 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.11. 14:14:32
Idézet: Endyr - 2010.08.10. 17:20:30
igy elsore nekem nagyon az jon le, h a 20-30-50 milliot rabolt pok karik beverik mindenki avatarjat. vagy rosszul latom?

Nem jól látod. A pókok taktikájának a lényege, hogy nem lépnek szintet, vagy csak nagyon lassan. A saját szintjükhöz képest valóban erősek, de ha ugyanennyi játékidő alatt rendesen fejlődtek volna, akkor könnyen lehet, hogy összességében több LE-t tudtak volna szerezni. Ahogy írtam, a karakterekben levő LE-t nem a szintjükhöz fogjuk viszonyítani - ez épp a pókok vagy VFesek miatt nem lenne korrekt - hanem a játékidejükhöz!


Itt rogton felmerul a kerdes, hogy mi van a kihagyokkal/pihenokkel, illetve ezek alapjan ugy tunik, hogy ez a megoldas a lassan de roppant hatekonyan fejlodo karaktereknek fog keresztbe tenni, de alaposan. (Pokoknak, VF-eseknek.)
Illetve szinten felmerul a korabban mar pedzegetett kerdes, hogy mennyire realis az adott ido alatti fejlodest osszehasonlistani ket olyan kerekternel, akik az adott ido alatt kulonbozo jatekkornyezetben fejlodtek? Gondolok itt peldaul arra, hogy mennyire nem mindegy, hogy mikor szerzi meg az ember a transzplantacio vagy az ultraspecializaciot, vagy epp a tulfejleszto targyakat.

Mindig a nagyobbat konvertáljuk a kisebbhez.


Szint vagy jatekido szerint nagyobbat. Ha az alacsonyabb szintu regebb ota jatszik, akkor a magasabb szintu tulajdonsagai a lekonvertalodas soran noni fognak?
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.11. 14:30:15-kor
Pontszám: 6.16
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
54. hozzászólás - 2010.08.11. 14:34:31 (Válasz Miklós #51 hozzászólására.)
Miklós, felfelé is lehet majd növeszteni az avatárt, vagy az avatár csak a karakterrel megegyező, vagy kisebb szintű lehet?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.62
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
55. hozzászólás - 2010.08.11. 14:37:01 (Válasz Jeriko #52 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.08.11. 14:15:41
És akkor ott van még pár dolog, pl. Cyron (nem személyeskedni akarok). Több a tulajdonság és szakértelemösszege mint Barriquenak, ugyanakkor 20 szinttel alacsonyabb nála. Őt hogy lehet felkonvertálni Barrique szintjére? Csak mert rengeteg erőforrást szerzett inspirátorból, azaz ha "normálisan" lépett volna szinteket, akkor lényegesen kevesebb erőforráshoz jutott volna (szintkülönbséggel arányosan kap plusz csp-t).


Ha jol vettem le, akkor ez ugy mukodne, hogy engem kell lekonvertalni az o szintjere, a targyaim bonuszai ~20%-kal csokkennek, mivel azonban a jatekidonk egyezik a tulajdonsagok/szakertelmek nem valtoznak (na jo az enyem no egy picit, mert en indultam kesobb).

(Vagy nem.)
Pontszám: 4.88
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
56. hozzászólás - 2010.08.11. 14:38:02 (Válasz Ariel #54 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.08.11. 14:34:31
Miklós, felfelé is lehet majd növeszteni az avatárt, vagy az avatár csak a karakterrel megegyező, vagy kisebb szintű lehet?


Ha jol ertem utobbi, hiszen ha magasabb szintu karakterrel csatazol, akkor az o avatarja jon a te szintedre es nem forditva.
Pontszám: 6.16
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
57. hozzászólás - 2010.08.11. 14:48:58 (Válasz Miklós #51 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.11. 14:14:32
- Állatok lesznek, ezek szintjét ugyanolyan mértékben leosztjuk, mint a karakterét, és a felszerelések is le lesznek konvertálva.


Ezt azért át kellene gondolni. Az állat alapszintjének sima leosztása még oké, de a lépett szinteké elég húzós, egyrészt mert nem lineáris a fejlődésük, másrészt mert az állatok is cserélődnek.
Viszont ha leosztjuk az állat szintjét, csökkenni fog a szakértelem pontok száma is. Ezeket újra el lehet majd osztani az avatáron? Arról nem is beszélve, hogy egy nem fejlődő, statikus avatárnál az állatokra teljesen más szakikat kell rakni, mint a normál karakternél.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.62
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
58. hozzászólás - 2010.08.11. 14:52:47
Az állatoknál még mindig nem látom, hogyan lehetne leosztani őket. Hiszen 4 szinttel ezelőtt még 130as dögöm volt, most 1 68as van, 40szinten volt egy 72es. Ez annyira változó karakterenként, hogy ezt egy egységes sémába belefektetni lehetetlennek tartom.

Plusz, annyi mindenre kellene figyelni egy avatár csatánál, karakternél, hogy szerintem az már túl sok és nem lehet igazságosan belőni, hagyjuk az egészet a francba.

Szerk: Oké, pontozzatok le, csak a kételyeimet fogalmaztam meg a dologgal kapcsolatban. Aréna szintű bohóckodásnak jó lenne, de hogy ezen bukjunk is LE-t, az nem, arénára meg nem éri meg még akár 1munkaórát sem elhasználni. Az is oké, hogy akkor nem használom, de ha már ekkora fejlesztés készül, abban akkor a nagy többség lelje örömét, szerintem.
A hozzászólást PottomPanna módosította 2010.08.11. 14:59:57-kor
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 6.80
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
59. hozzászólás - 2010.08.11. 15:17:29
ha jol latom egy dolgot meg senki sem kerdezett:

Az avatarokat is el lehet vinni kinzokamraba?
Pontszám: 8.50
kedvelt tagAtomantFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
60. hozzászólás - 2010.08.11. 19:45:57 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Kedves Miklós.
Az Avatar projekt mellett szeretnék egy másik projektet is a figyelmedbe ajánlani. Nevezzük az egyszerűség kedvéért "Script Projectnek". Létre kellene hozni a játékszabály ellen egyértelműen súlyosan vétők kiküszöbölésére egy olyan algoritmust vagy ellenőrzési rendszert amelyek kiszűrik a csalókat. Lehetőleg még az Avatar projekt megvalósulása előtt mert hát milyen lenne az a világ ahol a csaló karaktereknek még az alteregói is itt szaladgálnának
Ezzel tessék foglalkozni!
Maradok tisztelettel: Atomant
Pontszám: 7.82
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!