Hozzászólások - Viskos
Dátum: 2012.05.15. 08:45:29
Jelenleg nem vagyok lelkes, hogy megcsináljam a mostani templomot. Kaphatok +1% fizikai sebzést, ha fizetek érte sok LE-t és 26k LGY-t.
Dátum: 2012.05.12. 04:25:18
Idézet: Prisma - 2012.05.10. 13:50:23
Egyébként, ha tényleg muszáj ilyen típusú megoldás, akkor van egy pofonegyszerű változtatás, ami nagyságrendekkel igazságosabbá teszi az egészet: ne csak a szükséges TP nőjön, hanem hasonló arányban kapjanak kevesebb LE-t is, hogy a LE/TP arány ugyanaz maradjon. Vagy, még egyszerűbb, ha a TP, és a LE is csökken, ugyanakkora aránnyal.
Ez még mindig nem lenne az igazságosság csimborasszója (pl. küldetések pörgetése, vagy kalandok száma miatt stb.), de a jelenlegi tervezettel össze sem hasonlítható.
Erre már írta egyszer Miklós, hogy ez olyan, mintha csökkentenénk a kapott csp és pp számot. Vagy te a küldetésekért és szövetségi küldetésért kapott jutalmakat is csökkentenéd?Ez még mindig nem lenne az igazságosság csimborasszója (pl. küldetések pörgetése, vagy kalandok száma miatt stb.), de a jelenlegi tervezettel össze sem hasonlítható.
Dátum: 2012.05.11. 09:23:15
Idézet: Craslorg - 2012.04.26. 06:47:35
Biza! 400k LGY-ből végre van mire költeni. Mivel 4-szer annyit ad, mint a többi ital, ez havi 1-2 italt jelent, ami - számomra - kibírható őskővel és nem idegesít annyira az extrapoláció lehetetlen számítása.
150. szinten nem gond az LGY, amit ki kell fizetni a sisakért. 73. szinten még az exponenciálisan csökkentett mennyiséget sem tudom kifizetni a templomban. Van, akinek sokat jelent, ha LGY-t kell költenie.Dátum: 2012.05.11. 09:18:07
Szeretném megköszönni az alkotóknak a fejlesztést, ami miatt pirosan világít egy felirat a karakternév alatt, hogy még nem neveztem be a kvízolimpiára. Így már nem fogom elfelejteni kitölteni.
Dátum: 2012.05.08. 23:47:02
Idézet: Kvnoemi - 2012.05.08. 18:50:51
A kívánatos sebesség az, amikor a farmer együtt halad a farmokkal. Ez kiváló kiegyensúlyozott játékot biztosít (a farmernek).
Megpróbálom újra megkérdezni, hátha egyszer kapok választ:
Szerintetek mi a kívánatos sebesség? Akár szintsávokra bontva, hiszen másképp működik lent mint fönt. Nagyon kíváncsi lennék főleg a nagyok véleményére. Egyszer már kérdeztem, de nem volt reakció.
Szerintetek mi a kívánatos sebesség? Akár szintsávokra bontva, hiszen másképp működik lent mint fönt. Nagyon kíváncsi lennék főleg a nagyok véleményére. Egyszer már kérdeztem, de nem volt reakció.
A kívánatos sebesség az, amikor a farmer együtt halad a farmokkal. Ez kiváló kiegyensúlyozott játékot biztosít (a farmernek).
Dátum: 2012.05.08. 15:31:45
Idézet: Miklós - 2012.05.07. 15:38:08
Akkor még egyszer: a LE/TP egy olyan mutató, amelynek SEMMI jelentősége nincs az éljátékosok számára. A topon csak az abszolút LE mennyiség számít, nem a szinthez képesti relative.És amikor megjön a világok közti portya, akkor jövünk rá, hogy ez csak hangzatos marketingszöveg volt. Ha nem tudom szabályozni azt, hogy mikor kezdtem a játékot, akkor csak azt tudom szabályozni, hogy a szintemhez képest mennyire tudok erős maradni.
Idézet: Miklós - 2012.05.07. 15:38:08
Akkor még egyszer: a LE/TP egy olyan mutató, amelynek SEMMI jelentősége nincs az éljátékosok számára. A topon csak az abszolút LE mennyiség számít, nem a szinthez képesti relative.
Idézet: Miklós - 2012.05.07. 15:38:08
Az elöl levő játékos semmivel sem lesz erősebb attól, hogy lassabban lép szintet, legfeljebb kevésbé távolodik el a többi játékostól.
Alulról nézve, ha egy toptól lemaradó játékos végre kiért a top ütészónából, ami miatt nem verik 0-ra reggel 8 előtt és tud végre játszani, akkor ezzel a fejlesztéssel ismét közel kerül a lehetőséghez, hogy ő legyen a legmagasabb szintű bokszzsák. A játék szabályrendszere alapján aki legyengül az többé sosem lesz erős, ezen csak minimálisan változtatna ez a szabály. A topra nézve a csúnyácska hátrány csak a szintlépéshez kötött dolgok lassulása lesz, minden más előny.Dátum: 2012.05.03. 10:01:02
Idézet: NoFear - 2012.05.02. 20:17:54
Gondolom, ha elkészül a karakterlap szétbontása, akkor a tárgylista újra rendezett lesz, ha elbírja a szerver a terhelést.
Miklós valahol azt írta rákérdez Baraty-tól, hogy miért rendeződtek át a tárgyak, de azóta nem írt róla semmit. Ezek szerint így fog maradni ezentúl?
Nos nem én vagyok Miklós, de számomra egyértelmű, hogy mi történt. Azért, hogy gyorsuljon a karakterlap betöltése Baraty kivette a tárgylekérdezésekből a rendezést. Ettől észrevehetően gyorsabb lett a megjelenítés. Mivel nincs rendezés, ezért mindig az a tárgyad jelenik meg a lista alján, amit a legutóljára szereztél. Ha veszel gyógyitalt, azt hozzácsapja a többihez. Ha szerzel új térkapus fókuszt, az a lista aljára kerül. Ami tárgyadból egy van és eddig is megvolt, az mindig ugyan ott lesz.Gondolom, ha elkészül a karakterlap szétbontása, akkor a tárgylista újra rendezett lesz, ha elbírja a szerver a terhelést.
Dátum: 2012.05.02. 11:54:56
51 csata statisztikája alapján kijelenthető, hogy a Hatalom Tornyát a Landragoros aktiváláskor kapott LE-ben nem veszi figyelembe.
Dátum: 2012.04.30. 00:10:36
Idézet: Viskos - 2012.04.29. 23:54:36
Sajnos most lehalt a V3, a DNS szerint a cím ismeretlen. Beírtam kézzel a hosts állományba a címet, így most megint műkdik:
c:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
195.228.155.208 vilag3.vegzetur.hu
A manakonstról lemaradta így, de nem fogok szomorkodni miatta.
Ha másik name servert használtok az segít?
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 84.2.46.1
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 84.2.46.1
Sajnos most lehalt a V3, a DNS szerint a cím ismeretlen. Beírtam kézzel a hosts állományba a címet, így most megint műkdik:
c:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
195.228.155.208 vilag3.vegzetur.hu
A manakonstról lemaradta így, de nem fogok szomorkodni miatta.
Dátum: 2012.04.29. 23:54:36
Ha másik name servert használtok az segít?
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 84.2.46.1
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 84.2.46.1
Dátum: 2012.04.26. 16:43:03
Van, akinek a pechpontos esélykiegyenlítés eddig csak a vérnyomását növelte: "A nyereményed: 68500 Lélekenergia, 171 TP"
Dátum: 2012.04.23. 11:42:19
Idézet: Viszok009 - 2012.04.23. 10:54:52
Negatívba is le lehet vinni?
Nah végre Baraty végzett a beüzemeltetéssel. Köszönöm.
Bár...nah jó majd Ti kivesézitek.
transzdestrukció:
Portyázás során az ellenfél transzcendális projekció szakértelme annyival alacsonyabbnak számít, ahányas a transzdestrukció szakértelmed. Ezenkívül +1 templomkristályt kapsz a templom végső kincsében a szakértelem minden 2 szintje után, ha van Indiana ostorád. LE-ből nem fejleszthető. A szakértelemnek nincs maximális szintje, és nem drágítja a többi szakértelem fejlesztését.
Portyázás során az ellenfél transzcendális projekció szakértelme annyival alacsonyabbnak számít, ahányas a transzdestrukció szakértelmed. Ezenkívül +1 templomkristályt kapsz a templom végső kincsében a szakértelem minden 2 szintje után, ha van Indiana ostorád. LE-ből nem fejleszthető. A szakértelemnek nincs maximális szintje, és nem drágítja a többi szakértelem fejlesztését.
Bár...nah jó majd Ti kivesézitek.
Negatívba is le lehet vinni?
Dátum: 2012.04.22. 23:12:03
Sikerült teljesítenem a feladatot, hogy támadjam meg 20x az entitást egy nap alatt.
Kellett hozzá 3 csp, 5 gyógyital és 11 órányi folyamatos játék.
Meglepett, hogy sikerült teljesíteni és elég volt hozzá 11 órát a gép előtt ülni.
Megjegyzem sokkal egyszerűbb teljesíteni 20 csp és 20 gyógyital ráfordításával, de az sokba kerül.
Kellett hozzá 3 csp, 5 gyógyital és 11 órányi folyamatos játék.
Meglepett, hogy sikerült teljesíteni és elég volt hozzá 11 órát a gép előtt ülni.
Megjegyzem sokkal egyszerűbb teljesíteni 20 csp és 20 gyógyital ráfordításával, de az sokba kerül.
Dátum: 2012.04.21. 20:53:03
Idézet: Kocos - 2012.04.21. 14:40:11
Nos ezzel kapcsolatban két dolog van, ami eszembe jut:
1, Miért kapok olyan küldit, aminek semmi értelme? Lépjen maxra, pedig már maxon van?
2, Ha programból tiltva van, hogy nem lehet csonterősíteni, mert nincs kin, akkor a küldi nem teljesíthető elfogás vagy szintlépés nélkül. Ettől meredeken emelkedik a nehézsége és nem csak a 6 AF pont feláldozásáról szól.
Idézet: Viskos - 2012.04.21. 10:54:49
Kaphatsz olyan kuldit is, hogy lepj ket szintet. Annal ez sem nehezebb.
Miklós nyugtass meg, hogy nem fogok a templomban 2 csonterősítést kapni feladatnak, ha a legmagasabb lépett szintű állataim alapszintje nagyobb, mint a saját szintem -2.
Kaphatsz olyan kuldit is, hogy lepj ket szintet. Annal ez sem nehezebb.
Nos ezzel kapcsolatban két dolog van, ami eszembe jut:
1, Miért kapok olyan küldit, aminek semmi értelme? Lépjen maxra, pedig már maxon van?
2, Ha programból tiltva van, hogy nem lehet csonterősíteni, mert nincs kin, akkor a küldi nem teljesíthető elfogás vagy szintlépés nélkül. Ettől meredeken emelkedik a nehézsége és nem csak a 6 AF pont feláldozásáról szól.
Dátum: 2012.04.21. 10:54:49
Miklós nyugtass meg, hogy nem fogok a templomban 2 csonterősítést kapni feladatnak, ha a legmagasabb lépett szintű állataim alapszintje nagyobb, mint a saját szintem -2.
Dátum: 2012.04.18. 21:43:03
Azon gondolkodtam, hogy ez az állat miért fut Hadrosaurus néven, mikor nem is az.
http://images.doomlord.net/pic/creature/hadroszaurusz.jpg
Azt leszámítva, hogy a Parasaurolophus -hoz hasonlít leginkább, ami a Hadrosauridae családba tartozik végülis majdnem ugyanaz. Lehet, hogy ezért?
http://images.doomlord.net/pic/creature/hadroszaurusz.jpg
Azt leszámítva, hogy a Parasaurolophus -hoz hasonlít leginkább, ami a Hadrosauridae családba tartozik végülis majdnem ugyanaz. Lehet, hogy ezért?
Dátum: 2012.04.18. 18:07:45
Eddigi eredmények alapján a szerencsekerék:
Ultra-ritka: 1%
Ritka őskőért: 9%
Ritka ingyen: 10%
gyakori őskőért: 90%
gyakori ingyen: 67%
nincs nyeremény ingyen: 23%
Hivatalos infom nincs.
Ultra-ritka: 1%
Ritka őskőért: 9%
Ritka ingyen: 10%
gyakori őskőért: 90%
gyakori ingyen: 67%
nincs nyeremény ingyen: 23%
Hivatalos infom nincs.
Dátum: 2012.04.17. 12:36:38
- Térkapu, epikus, entitás, manó, xenók: A csataleírásban nem jelenik meg a játékos karakterlapja.
Itt nem világos mit fogunk ezzel nyerni. Nekem segítség, hogy látom, hogy milyen varázslattal jön ellenem az akit épp támadok. Segít benne, hogy felszerelést váltsak, ha kell. Szóval ezt én csak úgy támogatom, hogy ha megmarad a lehetőség egy link formájában, hogy megnézzem a karakterlapját.- Portya csaták: nem jelennek meg a játékos statisztikák és relikviák (de a bekészített tárgyak és állatok igen)
Gondolom ezt azért találtátok ki, mert eltárolni sem akarjátok ezeket az adatokat, nem csak megjeleníteni nem akarjátok. V3 miatt fontos, hogy a statisztikák közül megjegyezze a csataarányt, mert csak abból derül ki miért annyit rabolt. Nem tudom, hogy a rabolt LE, egyéb adatok kell-e valakinek. Majd írja, ha kell.A Tárgyak alatt lesz az öltözetváltás, a bekészített tárgyak és a tárgylista
Ami engem illet ez igen keveset fog gyorsítani a játékon, mert én azért megyek a karakterlapra, hogy megnézzem milyen cucc van rajtam és ha kell váltsak az öltözetváltóval. Tehát ha az én igényeimhez szabnátok a karakterlapot, akkor így nézne ki:Karakterlap: Név, erőforrások, tulajdonságok, bónuszok, bekészített tárgyak, harcoló állatok szintje és nevei, öltözet váltás lista. A bemutatkozó szöveg ha gyorsít nyugodtan kikerülhet új fülre a többi opcióval együtt, mint láthatatlanság, katakomba, stb.
Eredmények: Eredmények szekció, medálok, plecsnik
Tárgylista: Öltözet váltó, bekészített tárgyak, nálam lévő tárgyak, esetleg állatok és felszerelései
Dátum: 2012.04.16. 17:47:03
Idézet: Offsboy - 2012.04.16. 17:41:22
Nem. Sosem gyógyulok vissza annyit, amennyit sebződök. Innen pedig egyenes az út a 15% alá.
Idézet: Viskos - 2012.04.16. 17:34:17
Ha van CSP-d akkor mindig fölé dob, nem?
Idézet: Offsboy - 2012.04.16. 16:50:16
Nekem 5-nél többször még nem sikerült beleütnöm egymás után. Mindig beestem 15% alá és nem gyógyultam fölé. Úgyhogy bocs, de nem hiszek neked, hogy csak 20 kattintás 1 perc alatt.
Az entitásba 20 ütés nem fáj semmibe csak 20 CSP-be, állat nélkül 1 perc alatt megvan, mi ezzel a probléma?
Nekem 5-nél többször még nem sikerült beleütnöm egymás után. Mindig beestem 15% alá és nem gyógyultam fölé. Úgyhogy bocs, de nem hiszek neked, hogy csak 20 kattintás 1 perc alatt.
Ha van CSP-d akkor mindig fölé dob, nem?
Nem. Sosem gyógyulok vissza annyit, amennyit sebződök. Innen pedig egyenes az út a 15% alá.
Dátum: 2012.04.16. 17:44:32
Idézet: Kocos - 2012.04.16. 17:33:12
Úgy vettem, hogy kettő bemegy az első pihi/regen előtt. Úgy lett 18.
Nekem 1, néha 2 támadás tud bemenni max ÉPről pihenés előtt. Egy ital ad 15k ÉP-t, akkor kell úgy 30 ital (72k LE) a sikerhez minden pihenés és regen lehetőség kihasználásával együtt. Mellette egész napos gép előtt ülést jelent...
Idézet: Viskos - 2012.04.16. 17:32:01
Nem ez csak 16. Ha mazlim van akkor neha bemenet 3 utes is. Utana megiszok negy gyogyitalt, nem igazan fogok belehalni.
Idézet: Kocos - 2012.04.16. 16:47:31
Ez még mindig csak 18 támadás.
Idézet: Viskos - 2012.04.16. 16:32:59
En, a harmatgyonge CSP-t bukni nem akaro kari is siman megoldom ezt. Van 6 pihi, van 2 manaregen, mindegyik alkalommal 2 utes beszalad anelkul, hogy 15% ala kerulnek (es hadd ne reszletezzem mennyire kacagni valo az egeszsegem). Aki meg hajlando bukni a CSP-t, annak eleg kattognia.
Igazából nem tudom melyik véglet a jobb a 20 entitásos küldetésnél. Az, ha nem bír ki élve 20 támadást és ezért buzogánnyal kell ütni, vagy ha a 20 támadás alatt sebez 1 milliót és inni kell a gyógyitalokat, hogy beleférjen a 20 támadás egy napba...
En, a harmatgyonge CSP-t bukni nem akaro kari is siman megoldom ezt. Van 6 pihi, van 2 manaregen, mindegyik alkalommal 2 utes beszalad anelkul, hogy 15% ala kerulnek (es hadd ne reszletezzem mennyire kacagni valo az egeszsegem). Aki meg hajlando bukni a CSP-t, annak eleg kattognia.
Ez még mindig csak 18 támadás.
Nem ez csak 16. Ha mazlim van akkor neha bemenet 3 utes is. Utana megiszok negy gyogyitalt, nem igazan fogok belehalni.
Úgy vettem, hogy kettő bemegy az első pihi/regen előtt. Úgy lett 18.
Nekem 1, néha 2 támadás tud bemenni max ÉPről pihenés előtt. Egy ital ad 15k ÉP-t, akkor kell úgy 30 ital (72k LE) a sikerhez minden pihenés és regen lehetőség kihasználásával együtt. Mellette egész napos gép előtt ülést jelent...