Hozzászólások - Ricardo
Dátum: 2008.11.15. 16:18:19
pff .. ez is igaz. Ezt nem vettem figyelembe.
Dátum: 2008.11.15. 15:57:36
Ez esetleg egy kicsit ellensúlyozhatná a csak portyázós stratégiát. Hiszen ők adott idő alatt jóval kevesebb szintet lépnek, illetve emiatt nem verhetne halálra minden 5. szintűt egy harmadik szintű. Nem lenne olyan egyszerű alacsony szinten a felfelé ütés, a 30 pp-s taktikával is csak a saját szintjéről tudna jószerivel LE-t szerezni. (persze nem 7 pont váltja meg a világot, de legalább közelebb hozza a karaktereket.)
Dátum: 2008.11.15. 15:51:56
Egy nagy klánnak 40-70k méretű lélekkuta van. Egy új tagnak, legyen az akárhanyadik szintű a kút méretét előbb bele kell töltenie a kútba, csak aztán lehet teljes értékű tag.
Ha nem rabszolgák (második karakterek) kerülnek felvételre, akkor elég nehéz lesz olyan karaktert találni, aki 5. szint alatt hajlandó mondjuk 50k LE befizetésére.
Ha nem rabszolgák (második karakterek) kerülnek felvételre, akkor elég nehéz lesz olyan karaktert találni, aki 5. szint alatt hajlandó mondjuk 50k LE befizetésére.
Dátum: 2008.11.15. 15:49:04
Én annó a portyázáspontok bevezetése mellett voksoltam, most már azt érzem butaság volt. A pontok bevezetésével létrejött egy új stratégia, a csak portyázós stratégia. Ennek ugye az a lényege, hogy a karakter hagyja a csudába a csp-it, minden nap csak 30-at portyázik és a kis millió LE-ből fejlődik.
Most már eljutottunk oda, hogy 3. szinttől 10-ig található minden szinten egy-két olyan karakter, akik táposabbak az átlagosan 4-6 szinttel magasabb társaiknál is. Ez az előny behozhatatlan a többiek számára, hiszen magas szinten már nincs LE a játékosoknál, alacsony szintre visszaütni viszont egyfelől feleannyit lehet, mint az aktuális szintűeknek, illetve a magasabb szintű karakter nem 15 % ép felett tudja ütni a gyengébbet, hanem csak 20 - 30 % felett.
Én azért szavaztam a portyázáspontokra, hogy a táposabb karakterek ne üthessék a náluk jóval gyengébbeket. Mára kiderült számomra, hogy a pp csak szint-korlátot biztosít, de a karakterek erőssége egyáltalán nem mérhető szintben. A portyázáspontok az én nagy bánatomra is tökéletesen rosszul sültek el, vagy el kellene őket törölni, vagy valamin változtatni kellene.
Hogy ne csak panaszkodjak, hanem legyen is valami ötletem: talán be lehetne vezetni, hogy minden szintlépéskor a karakterek kapnának + 7 tulajdonságpontot, amit kedvük szerint oszthatnak el. Hogy a hordabónusz is kijöjjön, a gyémánt egy tul-ra max 2-t tehetne, a rubin az első három értéknél akár hármat is, a smaragd az utolsó három értéknél tehetne akár 3-at, még a zafír a védő egészség mágia hármasból tehetne valamire akár hármat is.
Most már eljutottunk oda, hogy 3. szinttől 10-ig található minden szinten egy-két olyan karakter, akik táposabbak az átlagosan 4-6 szinttel magasabb társaiknál is. Ez az előny behozhatatlan a többiek számára, hiszen magas szinten már nincs LE a játékosoknál, alacsony szintre visszaütni viszont egyfelől feleannyit lehet, mint az aktuális szintűeknek, illetve a magasabb szintű karakter nem 15 % ép felett tudja ütni a gyengébbet, hanem csak 20 - 30 % felett.
Én azért szavaztam a portyázáspontokra, hogy a táposabb karakterek ne üthessék a náluk jóval gyengébbeket. Mára kiderült számomra, hogy a pp csak szint-korlátot biztosít, de a karakterek erőssége egyáltalán nem mérhető szintben. A portyázáspontok az én nagy bánatomra is tökéletesen rosszul sültek el, vagy el kellene őket törölni, vagy valamin változtatni kellene.
Hogy ne csak panaszkodjak, hanem legyen is valami ötletem: talán be lehetne vezetni, hogy minden szintlépéskor a karakterek kapnának + 7 tulajdonságpontot, amit kedvük szerint oszthatnak el. Hogy a hordabónusz is kijöjjön, a gyémánt egy tul-ra max 2-t tehetne, a rubin az első három értéknél akár hármat is, a smaragd az utolsó három értéknél tehetne akár 3-at, még a zafír a védő egészség mágia hármasból tehetne valamire akár hármat is.
Dátum: 2008.11.15. 15:23:26
Esetleg lehetne egy olyan módosítást bevezetni (hogy ne legyen farmolás és a gyengébbnek is legyen esélye), hogy a szövetségek átlagszintjétől függne a győzelem/vereség arány.
Pl. két átlag 14. szintű klánnál 2x annyi, plussz 100 és plussz 10 maradna a győzelemhez szükséges szám. De ha mondjuk egy 14. átlag szintű klán egy 10. átlagszintű klánt támad meg, akkor az erősebbnek több, a gyengébnek kevesebb győzelem kelljen. Az arányszámokat, most csak hasraütés szerűen mondom: 14. szint 3 nap 3x-os szorzó, 1 hét után 100+60 győzelem, 2 hét után 10+6 győzelem. Ezzel szemben a 10. szintű védekezőknek elég lenne 1,5-es szorzó 3 nap után, 1 hét után 100-60 győzelem, 2 hét után 10-6 győzelem.
Így minél gyengébbet támadna valaki annál komolyabb erőfölényt kellene mutatnia, ha tényleg nyerni akar.
Pl. két átlag 14. szintű klánnál 2x annyi, plussz 100 és plussz 10 maradna a győzelemhez szükséges szám. De ha mondjuk egy 14. átlag szintű klán egy 10. átlagszintű klánt támad meg, akkor az erősebbnek több, a gyengébnek kevesebb győzelem kelljen. Az arányszámokat, most csak hasraütés szerűen mondom: 14. szint 3 nap 3x-os szorzó, 1 hét után 100+60 győzelem, 2 hét után 10+6 győzelem. Ezzel szemben a 10. szintű védekezőknek elég lenne 1,5-es szorzó 3 nap után, 1 hét után 100-60 győzelem, 2 hét után 10-6 győzelem.
Így minél gyengébbet támadna valaki annál komolyabb erőfölényt kellene mutatnia, ha tényleg nyerni akar.
Dátum: 2008.11.15. 11:44:46
Szerintem "csupán" három dolgon kellene változtatni.
1. Egyszerre egy klánt maximum 2-3 másik klán támadhasson. Mostanában látok olyat, hogy egy-egy gyengébb klán egyszerre 4-5 másikkal áll hadban. Ez irreális, ez a farmolás melegágya.
2. A támadó és a védekező fél más-más kondíciókkal nyerhesse meg a csatát. Még a nyertes félnek 2x annyi, 100-zal több és 10-zel több győzelem kell, addig a védekező félnek elég lenne rendre 1,5x annyi, 75-tel (vagy 50-nel) több, 1-gyel több győzelem.
3. Átlagolni kellene a klánokban lévő karakterek szintjét, és itt is meghatározni, hogy ki-kit támadhat, csakúgy, mint a portyában. Tehát pl az Elit Horda tagjainak az átlag szintje 18 (összes karakter szintje/összes karakter számával) ezért nem támadhatnanák egy 15-ös átlagszintű klánnál gyengébbet. Ez nagyban csökkentené a farmolást.
1. Egyszerre egy klánt maximum 2-3 másik klán támadhasson. Mostanában látok olyat, hogy egy-egy gyengébb klán egyszerre 4-5 másikkal áll hadban. Ez irreális, ez a farmolás melegágya.
2. A támadó és a védekező fél más-más kondíciókkal nyerhesse meg a csatát. Még a nyertes félnek 2x annyi, 100-zal több és 10-zel több győzelem kell, addig a védekező félnek elég lenne rendre 1,5x annyi, 75-tel (vagy 50-nel) több, 1-gyel több győzelem.
3. Átlagolni kellene a klánokban lévő karakterek szintjét, és itt is meghatározni, hogy ki-kit támadhat, csakúgy, mint a portyában. Tehát pl az Elit Horda tagjainak az átlag szintje 18 (összes karakter szintje/összes karakter számával) ezért nem támadhatnanák egy 15-ös átlagszintű klánnál gyengébbet. Ez nagyban csökkentené a farmolást.
Dátum: 2008.11.14. 00:14:38
A "Találkozz egy sárkánnyal" küldetés szintén szinthez kötött, vagy valahol máshol kell keresnem?
Dátum: 2008.11.12. 12:48:00
Pfff ...
Ha azt nem számolnánk, hogy főleg gyémántosokon gazdagodott meg, akik ugye kevesebbet veszítenek, akkor is portyázásonként 152 LE! Ez azt jelenti, hogy minden legyőzött ellenfelénél legalább 1000 LE volt, mikor megverte. Ez nevetséges. Azokon az alacsony szinteken a spellen kívül nincs semmi ami 1000 LE-be kerülni, még egyszerre 20 vadászattal is nehéz annyit szerezni, így nem tudom elképzelni, hogy ez a karakter teljesen szabályos lenne.
Ha kiderül róla, hogy csalt, akkor nem szabad csak 3 nappal büntetni, mert onnantól nincs értelme a játéknak.
Ha azt nem számolnánk, hogy főleg gyémántosokon gazdagodott meg, akik ugye kevesebbet veszítenek, akkor is portyázásonként 152 LE! Ez azt jelenti, hogy minden legyőzött ellenfelénél legalább 1000 LE volt, mikor megverte. Ez nevetséges. Azokon az alacsony szinteken a spellen kívül nincs semmi ami 1000 LE-be kerülni, még egyszerre 20 vadászattal is nehéz annyit szerezni, így nem tudom elképzelni, hogy ez a karakter teljesen szabályos lenne.
Ha kiderül róla, hogy csalt, akkor nem szabad csak 3 nappal büntetni, mert onnantól nincs értelme a játéknak.
Dátum: 2008.11.09. 13:16:59
Ha lehet két szavazattal is építeni (egyedül) akkor én kérek elnézést. Ezt nem tudtam. Ma is tanultam valamit.
Sok sikert a háborúidhoz!
Sok sikert a háborúidhoz!
Dátum: 2008.11.09. 11:37:58
Azért felmerült bennem egy kérdés ezzel az egy személyes klánnal kapcsolatban.
Ha jól tudom 3 szavazat kell ahhoz, hogy valaki építeni tudjon a kútból. Alapból egy embernek csak 2 van, tehát erre Mordarneth egyedül nem képes. Vagy van valaki aki a Kubla kánságból átjár építeni, és így szinte mindig újra és újra töltenie kell a kútba, amivel igen durván lemarad a fejlődésben, vagy van Mordarneth-nek egy másik karija is, akivel nem játszik, csak ki be lépked, mikor szükséges (akár 1. szintű is lehet a kari.).
Nem akarom multizással megvádolni a Gyógyír klán egyetlen tagját, pusztán kíváncsi lennék, hogyan oldja meg a Lélekkútból való építkezést szabályosan, rabszolága/rabszolgák nélkül.
Ha jól tudom 3 szavazat kell ahhoz, hogy valaki építeni tudjon a kútból. Alapból egy embernek csak 2 van, tehát erre Mordarneth egyedül nem képes. Vagy van valaki aki a Kubla kánságból átjár építeni, és így szinte mindig újra és újra töltenie kell a kútba, amivel igen durván lemarad a fejlődésben, vagy van Mordarneth-nek egy másik karija is, akivel nem játszik, csak ki be lépked, mikor szükséges (akár 1. szintű is lehet a kari.).
Nem akarom multizással megvádolni a Gyógyír klán egyetlen tagját, pusztán kíváncsi lennék, hogyan oldja meg a Lélekkútból való építkezést szabályosan, rabszolága/rabszolgák nélkül.
Dátum: 2008.11.09. 11:05:30
Azért az így elsőre elég durvának néz ki, hogy a világ 2-n majdnem mindenki optimalizátor. Klánok is gyorsan alakultak, hogy mindenki tudjon 0 LE-vel pihenni, parádés.
Érdekes és izgalmas játék, szerintem ott a háború kevésbé fog a farmolásról szólni, mint inkább a komoly LE szerzésről egy rizikós háborúban.
Egyetlen hátránya talán csak az lesz, hogy az új sikerélmények miatt talán még többen hagyják majd abba a játékot a világ 1-en.
Érdekes és izgalmas játék, szerintem ott a háború kevésbé fog a farmolásról szólni, mint inkább a komoly LE szerzésről egy rizikós háborúban.
Egyetlen hátránya talán csak az lesz, hogy az új sikerélmények miatt talán még többen hagyják majd abba a játékot a világ 1-en.
Dátum: 2008.11.08. 21:34:54
Nekem is 132,4 -es portyázási átlagom van, pedig nem csalok és smaragdos vagyok. Ha gyémántos lennék ez 176-os lenne. Attól, hogy valaki gondolkozik portyázás közben és számolgat attól még nem feltétlenül csaló.
Nyilván nem fogja TrueBlood elmondani, hogyan szerezz annyi LE-t, mert nem akarja elárulni a saját "fejős tehenét", de ha csak abba gondolunk bele, hogy az ő szintje környékén veszi meg mindenki a méregfelhőt, ami 3500 Le, ha jól emlékszem, akkor ez egy kis szerencsével, odafigyeléssel és számolgatással portyázásonként 4-600 LE. Gyorsan összejön.
Nyilván nem fogja TrueBlood elmondani, hogyan szerezz annyi LE-t, mert nem akarja elárulni a saját "fejős tehenét", de ha csak abba gondolunk bele, hogy az ő szintje környékén veszi meg mindenki a méregfelhőt, ami 3500 Le, ha jól emlékszem, akkor ez egy kis szerencsével, odafigyeléssel és számolgatással portyázásonként 4-600 LE. Gyorsan összejön.
Dátum: 2008.11.07. 07:06:55
Azért azt senki sem gondolhatja komolyan, hogy ezeknek az építő rabszolgáknak a nagy része nem második karakter.
A rabszolgaságot senki nem élvezi, még egy játékban sem, nem tudom elképzelni, hogy a gyakorlatban van valaki, aki mindennap azért jelentkezik be többször is, hogy 0-ra veresse magát aztán minden lélekenergiáját belerakhassa a klán épületeibe, hogy társai jól játszanak.
Fölösleges azzal védekezni, hogy de hát ő ezt szereti, neki így jó, ő egy közösségi ember. A rabszolga egy csaló, bant neki.
A rabszolgaságot senki nem élvezi, még egy játékban sem, nem tudom elképzelni, hogy a gyakorlatban van valaki, aki mindennap azért jelentkezik be többször is, hogy 0-ra veresse magát aztán minden lélekenergiáját belerakhassa a klán épületeibe, hogy társai jól játszanak.
Fölösleges azzal védekezni, hogy de hát ő ezt szereti, neki így jó, ő egy közösségi ember. A rabszolga egy csaló, bant neki.
Dátum: 2008.11.06. 10:30:39
Nem csak egy 10 plusszos karakter van kapásból. Nem igazán értem hogy kerülhettek be. Mindesetre a hibát biztosan javítják majd, annyira meg nem zavaró, hiszen 1. szintűt csak 1. szintű támadhat.
Dátum: 2008.11.05. 23:10:17
Azért ezek között a rabszolgák között akad aki már 80k-t épített. Egy erős klánt ritkán támadnak be, ha meg buknak is 8-10k-t hetente azt a rabszolga visszaépíti, a már épített 80k előnyből szerintem nem igazán buknak.
Dátum: 2008.11.05. 14:35:44
Egyfelől nem biztos, hogy jó, ha mindenhová beteszed ugyanazt a postodat. Bőven elég egy helyen kitárgyalni a témát. Másfelől Te most azt mondod, hogy a csak portyázós karakterek stratégiáját szüntessük meg, legyen még sablonosabb a játék, csak hogy napi 10 perc játékkal (vadászat elindítása, majd a végén tápolás) is ugyanolyan eredményes legyél, mint aki pár órát játszik és trükközik, számolgat meg gondolkozik.
Módosítás: most nézem, hogy a vélemények a játékról topicban annyival többet írtál, hogy legyen a vadászatokért járó TP mennyiség kevesebb. Arra válaszoltam.
Módosítás: most nézem, hogy a vélemények a játékról topicban annyival többet írtál, hogy legyen a vadászatokért járó TP mennyiség kevesebb. Arra válaszoltam.
Dátum: 2008.11.05. 11:35:51
Itt a játék elején szerintem a cél mindenki számára minél több LE minél kevesebb TP-ért. Tehát a kérdésedre az én válaszom az, hogy alacsony szinten egyáltalán nem éri meg fejleszteni. Persze lehet később ez már máshogy lesz.
Dátum: 2008.11.05. 11:15:37
Engem egy dolog zavar nagyon, és az a játékban bekövetkező pénz-spirál. Bár nem prémiumosként kezdtem a játékot, hamar rákaptam az ízére és mivel eredményeim és sikerem is voltak, ezért úgy döntöttem havi kétezer forintot szívesen rászánok a játékra. Nem dohányzom, egyéb káros szenvedélyekre meg költök így is éppen eleget, ez az összeg nem ver földhöz (szerintem senkit), de legalább a karakterem topos lesz.
Aztán el kezdtem számolgatni. 17 szint alatt 15 őskövet drágultak a felszerelési tárgyak (1. szintű Koponyazúzó 10 őskő, 18. szintű Trollagyar 25 őskő). Ez azt jelenti, hogy 69. szinten 70 őskő lesz egy-egy tápos vért vagy fegyver. Ez a leggazdaságosabb megoldással (banki átutalás 5000 FT 350 őskő) is 1000 Ft/stuff. Ezt pedig rendkívül drágának találom, ahhoz képest, hogy ez egy ingyenes játék.
Mikor már ott leszek 55. szinten, beleölve a játékba több ezer forintot akkor fogom érezni, hogy már nem bírom tovább anyagilag. Akkor fájó szívvel kell majd lemondanom a játék egy bizonyos részéről, és ezt megelőzendő talán még most megszüntetem a prémium tagságomat.
Nem biztos, hogy a játék így fog alakulni, de félek tőle, hogy ezt az utat követjük.
Aztán el kezdtem számolgatni. 17 szint alatt 15 őskövet drágultak a felszerelési tárgyak (1. szintű Koponyazúzó 10 őskő, 18. szintű Trollagyar 25 őskő). Ez azt jelenti, hogy 69. szinten 70 őskő lesz egy-egy tápos vért vagy fegyver. Ez a leggazdaságosabb megoldással (banki átutalás 5000 FT 350 őskő) is 1000 Ft/stuff. Ezt pedig rendkívül drágának találom, ahhoz képest, hogy ez egy ingyenes játék.
Mikor már ott leszek 55. szinten, beleölve a játékba több ezer forintot akkor fogom érezni, hogy már nem bírom tovább anyagilag. Akkor fájó szívvel kell majd lemondanom a játék egy bizonyos részéről, és ezt megelőzendő talán még most megszüntetem a prémium tagságomat.
Nem biztos, hogy a játék így fog alakulni, de félek tőle, hogy ezt az utat követjük.
Dátum: 2008.11.05. 07:56:23
Ha az egész úgy működik, hogy a győzelem után belép valaki, hogy legyen elég szavazat a lélekkútból való építésre, aztán gyorsan kilép, hogy csupán egyetlen tagja maradjon a szövetségnek, akit irtó nehéz megverni, akkor szerintem ok.
Amég a karakter vállalja a "magányt" és azt, hogy egyedül kell felépítenie egy egész klánt, addig csinlájon amit akar. Ez csak most tűnik nagyon tápnak, hiszen később a háborúkban el kell használnia napi szinten az összes portyáját kb 0 LE nyereséggel, így később lassabban fejlődik, míg végül már ő lesz a célpont és akkor megbukik a klán-koncepciója.
Azért ne vezessünk be új szabályt, mert így véletlenül összejöhet az Elit Hordának is egy vereség. Ez benne van a játékban.
Amég a karakter vállalja a "magányt" és azt, hogy egyedül kell felépítenie egy egész klánt, addig csinlájon amit akar. Ez csak most tűnik nagyon tápnak, hiszen később a háborúkban el kell használnia napi szinten az összes portyáját kb 0 LE nyereséggel, így később lassabban fejlődik, míg végül már ő lesz a célpont és akkor megbukik a klán-koncepciója.
Azért ne vezessünk be új szabályt, mert így véletlenül összejöhet az Elit Hordának is egy vereség. Ez benne van a játékban.
Dátum: 2008.11.05. 07:49:58
Ezért van az, hogy egy klánban minden tagnak erősödnie kell. Az a rendszer, ahol egy nagyon táp, a többi meg építkezik alá az ilyenkor gyorsan megbukik.