Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.02.06. 06:10:15
Aki óriás szörnyre vadászik, célszerű növelnie a szerencséjén. Mondjuk legalább kétszer akkora legyen, mint a szintje, de inkább 8-al több.
Dátum: 2009.02.05. 12:39:44
Idézet: Texex - 2009.02.02. 11:52:56

Érthető a fenti , de akkor gondol kéne azokra akik nem a portyában élik ki a játékot a következő küldetéseknél illetve a hasonlóknál:

Zsákmányolj legalább 1500 LE-t egy másik végzetúrtól, akit megtámadsz!
Győzz 10 egymás utáni portyában, amikor te támadsz!
Lopj kiégett őskövet!
Zsákmányolj legalább 500 LE-t egy másik végzetúrtól, akit megtámadsz!
Támadj meg és győzz le portyában egy nálad magasabb szintű végzeturat!
Győzz 3 egymás utáni portyában!
Győzz 15 olyan portyában, amit te kezdeményezel!
Portyázz úgy, hogy legalább 30% mínuszt kapsz tulajdonságaidra, és arass győzelmet!
Győzz 5 olyan portyában, amit te kezdeményezel!

Vagyis az összes olyan kérdéshez ami nagyon harcos típusú legyen második lehetőség amit
szakértelemmel , vadászattal ,vagy egyéb feltétel teljesítésével meg lehessen csinálni.


Szia!

Nem tudom, észrevetted-e, de ez a játék a HARC-ra épül. A tulajdonságaidat, a szakértelmeidet, az állatodat, a felszereléseidet mind-mind azért fejleszted, hogy eredményesebb legyél harcban. Ha nem akarsz harcolni, akkor miért fejleszted bármelyiket is?

Ebben a játékban a karakter ERŐSSÉGE abban nyílvánul meg, hogy mennyire eredményesen tud harcolni. Ezért van Bajnoki Viadal, ezért van portya. A küldetések is erről szólnak: erősödj, és tegyél bizonyságot arról, hogy komolyabb kihívásoknak is meg tudsz felelni.

Egy picit úgy érzem, mintha valami olyasmit kérnél, hogy: te nagyon szeretsz sakkozni, de milyen jó lenne, hogy úgy módosítanék a szabályokat, hogy úgy is tudj játszani, ha nem akarod leütni az ellenfél egyik bábuját sem.
Idézet: Kocos - 2009.02.03. 13:31:56

Nem nincs!
Ha ilyet latsz ertekeld rosszra batran!


Szia Kócos!

A program tőlem szerintem elvette már rég az értékelés lehetőségét, mert eddig 21 jó és 7 "rossz" kérdést tettem fel. A 7 rossz kérdés azért lett rossz kérdés, mert a felhasználók 25%-a nem tudta rá a választ (tipikusan pl. nem tudják, ki szerezte a Macskák musicalt). Ennek ellenére próbálok nem mennyi 2+2 típusú kérdéseket feltenni, szerintem a jó kérdéseimre is a heyles válaszok átlaga 40% alatt van. Sajnos.

Szerintem a kérdéseket két szűrőn kellene átengedni. Az első lehetne az, ami most van: nyelvtanilag legyen helyes, széles körben értelmezhető.
Viszont emellett megadnám a lehetőséget mindenkinek (nem kötelező, hanem opcionális jelleggel), hoyg osztályozza a kérdést 1-5-ig. Csak annyira, menynire tetszik neki - emellett természetesen válaszolhat is rá, az osztályozástól függetlenül. Így remélhetőleg az idióta kérdések sokkal hatékonyabban esnének ki, mert azért bízom benne, hogy akik veszik a fáradtságot a kérdés minősítésére, azoknak nincs annyira kificamodva az értékítélete.
Ugyanígy, ha egy kérdésre sok 4-es vagy 5-ös érkezik, azt nem venném ki csak azért, mert 25% sem tudja rá a helyes választ.

Még egy nagyon egyszerű dolog: egy kérdés feltevésekor szerintem ngy segítség lenne, ha látná az ember, hogy hány% helyes válasz érkezett rá. Arra gondolok, hogy akkor esetleg veszi a fáradtságot, hogy utána nézzen google-ban, így legalább művelődik is kicsit.
Idézet: Szaza - 2009.02.02. 16:56:56
Nem, már tul sokszor kérdeztek fővárost ezért tiltott a szó. Kb egy hónap után került bele.


A 4 városom, amiből meg kellett volna találni a fővárost, ez lett volna:
- Isztambul
- Rotterdam
- Ankara
- Rio de Janeiro

Az a bajom ezzel a kvízértékeléssel, hogy pl. ezt akérdést kiszűri, míg tegnap találkoztam ezzel:

Melyik engedélyezett magyar női név?
- Géza
- Zoltán
- Andrea
- István

Megmondom őszintén, nagyságrendi különbséget látok a két kérdés között, és nem utóbbi javára. Vagy tényleg ilyenekre van szükség, mint ez a neves kérdés?
Egy egyszerű kérdést akartam feltenni:

"Melyik város főváros az alábbiak közül?" (alatta 4 városnév)

Nem tudtam feltenni, mert a program azt válaszolta, "A kérdés meg nem engedett szót tartalmaz."
Amikor módosítottam "Melyik főváros?"-ra, akkor is ez volt a reakció.
Mivel tettem már fel olyan kérdést, amelyikben szerepelt a "Melyik" szó, csak arra tudok gondolni, a "főváros" szó lehet az, amelyik nem tűr nyomdafestéket (illetve rosszul mutat a képernyőn).
Esetleg programhiba?
Szerintem ezen nem kell problémázni.
Megnézed, ha full felszerelésben támadott olyat, aki döntetlenre öltözve állt a szövetségetekből, akkor gond nélkül üsd le.
Ha olyat támadott, aki szintén full felszerelésben volt, akkor viszont fogj te is buzogányt, vakító fényt. Ha így legyőzöd, abszolút korrekt voltál.
Dátum: 2009.02.02. 16:35:43
Hogy könnyítsünk valamit azoknak a játékosoknak a helyzetén, akik nem tudnak gép elé kerülni napjában többször, lenne még egy javaslatom a kronokompenzáció bővítése mellett: akinek negatívban van az LE.diff-je (ők tipikusan azk, akik keveset kerülnek gép elé, és ennek viselik minden hátrányát), azok kapjanak minden 1000, tőlük elszívott LE-ért egy kronokompenzációt. Tehát akinek már -50k LE.diff-je van (kb. 500 ilyen játékos van), azoknak már most maximumban lenne a kronokompenzáció szakértelme. Ezzel a karakterük nem fog erősödni, de talán jobban ki tudják használni azt a kevés gépidőt, amihez hzzá tudnak férni.
A többieknek pedig fejlesszenek.
Dátum: 2009.01.30. 14:40:35
Azért egy pillanatra álljunk meg!

Egyáltalán nem KELL 3-4 órát gép elött ülni. Legtöbbünknek otthon, munkahelyén van net. Én pélául portyázok 3-at, térkapuzok egyet, beállítom a vadászatot 1 órára - ez kb. 5 perc. Utána csinálok mást, teszek-veszek, ha olyasmit szeretnék növelni, amihez korábban összegyűlik az LE, azt megnövelem, de nem ülök a gép előtt. 1 óra múlva visszajövök, újabb térkapu, portya, LE elköltélse, szükség szerint tudatturbó sajtolásra, sajtolás - 1 óra múlva újabb sajtolás, portya, turbó vissza vadászatra, térkapu - összesen kb 15 percet foglalkozok a játékkal 2 óra alatt.
Persze alárom, akinek nincs otthon net (pl. suliból játszik), az nagyon hátrányos helyzetben van hozzám képest.
Dátum: 2009.01.30. 13:45:23
Idézet: CaveMaN - 2009.01.29. 22:28:15
Mondjuk nem hivatkoznék se a döntetlenesre, se a másikra, ha én is segítséggel csináltam meg...


Caveman: Olvasd kérlek vissza Winnie korábbi hozzászólásait, és annak fényében értékeld, amit írtam. Szerinte nincs olyan küldetés, amit ne lehetne megcsinálni, és semmi szükség bármi segítségre.
Szerintem meg van. És miért ne hivatkozhatnék rá, ha segítséggel csináltam meg? Az ne hivatkozzon rá, aki szintén segítséggel csinálta meg, és közben az ellenkezőjéről prédikál.
Dátum: 2009.01.29. 15:58:59
Idézet: winnie - 2009.01.29. 10:16:11
Idézet: Endyr - 2009.01.29. 09:34:29
Na ez a vegyel targyat a kincseskamrabol jo nagy okorseg lett kuldetesnek. Foleg az orul neki, aki mar elkoltotte az osszes kincspontjat es mondjuk nagy letszamu szoviben van (igy par honap mire eselye lesz vmire is)

kellene ennek is vmi alternativa


ez az. alternatívát annak a küldetésnek, ami túl nehéz pár embernek. PÁR karakternek.


Ne haragudj Winnie, de a te véleményedet küldetés-ügyben akkor lehet MAJD komolyan venni, ha megbeszélés nélkül csinálod meg a 2000 LE-s, 5 döntetlenes és hasonló küldetéseket.
Mivel úgy látom, a 2000 LE-sen már túl vagy, esetleg írhatnál róla, hogyan és kivel sikerült teljesteni.
Dátum: 2009.01.29. 15:50:12
Miklós:

Az első pontra egy nagyon egyszerűen megvalóstható módosítás, amely mindkét kívánalomnak eleget tesz: portyázáskor a halmozódó -10% büntetéseket csak olyan ellenfeleknél számolja a program, akik szövetségével éppen hadban áll az enyém. Így annyit támadhatok, amennyit csak akarok (ahogy bírja az ÉP-m), mégsem tudok drasztikusan beavatkozni egy háború kimenetelébe.

A kronokompenzáció szakértelem szerintem így sem lesz erős (sőt szerintem gyenge marad), de nyugodtan be lehet azt vezetni, hogy időnkétn csináltok egy statisztikát arról, hogy szintenként mekkora az átlag, vagy mekkora a legmagasabb, és ha úgy látod, hogy karakterek százai kezdik el fejleszteni, akkor picit csökkented a szintenkénti 1 percet (mondjuk 50 vagy 40 másodpercre), ha meg gy sem fejleszti senki, akkor meg növeled. Arra kell csak ügyelni, hogy a szakértelmet maximumra fejlesztve se lehessen 10 percnél gyakrabban használni ezeket a lehetőségeket.
Idézet: winnie - 2009.01.29. 10:19:11
Idézet: bonca - 2009.01.29. 08:46:39
A PC egy tökéletesen kitalált játékelem a magyar mentalitásra építve, mivek nálunk a legdivatosabb szemléletmód a "dögöljön meg a szomszéd tehene is...".


látom, még nem szóltak neked, hogy magyra mentalitásra hivatkozni az igazi magyar mentalitás. hogy képzeli valaki, hogy védekezni próbál, ugye? az lett volna a logikus, hogy szövetségi szinten semiképp ne lehessen védekezni a támadások ellen?


Ha VÉDEKEZNI kíván, akkor ott van a Béke csarnoka, az tipikusan VÉDEKEZŐ épület (akárcsak a védőfal). Az olyan dolgokat, amivel másokra lehet lövöldözni, és nekik kárt okozni, szerte a világon TÁMADÓ jellegűnek minősítik. Még akkor is, ha "Amennyiben megtámadsz így, én visszatámadlak úgy" elven alkalmazzák.
Dátum: 2009.01.29. 10:44:31
Milyen fa kell a karácsonyfához?
Akác
Tölgy
Juhar
Fenyő

Oké, értem én, hogy jó a kérdés, nincs benne helyesírási hiba - de egy színvonalat azért jó lenne tartani, nem?
Dátum: 2009.01.29. 10:43:28
Egy egyenletnek lehet több megoldása is.
Dátum: 2009.01.27. 16:38:33
Már javasoltam, hogy át kellene nevezni "Háborúk"-ra.
Dátum: 2009.01.22. 11:24:48
Ariel ötletéről:
- Kisajtolok egy állatot, kapok érte mondjuk 3000 LE-t (ha volt nálam még kb. 1000, máris elértem a 3600-at). Ezután bemehetek a térkapuba akár sokszor is, mert annyi LE lesz nálam: be is megyek, annyiszor, ahányszor bírok. Egészen addig, amíg 15% alá nem kerülök. Most már rengeteg LE van nálam.

Ezt vagy elköltöm (és akkor 1 pec alatt megcsináltam az összes térkaput), vagy kivárom, amíg újra sajtolhatok (addig jó eséllyel nem megyek 15% fölé), és akkor megcsinálom az összes sajtolást egyben.

Gyakorlatilag tökéletes biztonságban hajtottam végre mindent, esélye sincs senkinek se támadni mikor LE van nálam.

Egyébként a gép előtt töltött időt messze nem a térkapu és a sajtolás okozza, az csak egy tényező. Ha ezek módosítva lennének, attól kb. majdnem ugyanannyi időt kellene a gép előtt tölteni. Mert ott van például a tudatturbó, amit szintén óránként lehet használni, illetve a portyázás, ahol szintén óránként frissül a karakter. És a legtöbb időt a vadászat igényli: ha elmegyek vadászni, nem egy alkalommal teszem azt. A szerzett LE-t pedig el kell költeni: ez mindenképpen azt igényli, hogy ülj a gép elé a vadászat után X idővel. Ha nem teszed, akkor egyike leszel azoknak a karaktereknek, akik mínusz sokezres LE.diff-el rendelkeznek.

Részemről a portyázást is módosítanám: eddig az érv az volt az egy órás időtartam ellen, hogy így egy karakter megynerhet rövid idő alatt egy háborút. A megoldás egyszerű: akkor mínusz százalékok csak akkor legyenek, amikor háborús ellenféllel csatázok. Ha nem háborús ellenfélhez megyek portyázni, egyszerűen ne evgye figyelembe a program a fáradtságból származó büntetéseket (számolhatja ugyanúgy mint eddig, de csak háborús ellenféllel szemben alkalmazza).
Ez nagyon egyszerűen megvalósítható.

A vadászatra is van egy egyszerű ötletem, ami a gyenge karaktereket védi: negatív LE.diff esetén ha a karaktertől LE-t vinne valaki portyázás során, akkor a nála levő LE számítson LE.diff huszadával kevesebbnek. Például ha valakinek -23000 az LE.diff-je, és van nála 4000 LE, akkor ha legyőzik: 4000-(23000/20)=2850 LE-vel számoljon a program, tehát ennyiből vigyenek.
Másik lehetőség, hogy az elvitt LE automatikusan fejleszti valamilyen módon a transzcendális projekció szakértelmet.
Dátum: 2009.01.21. 19:02:10
Nem teljesen értek egyet azzal, hogy ez nagyobb szövetségeknek jó. Abban a tekintetben talán, hogy ők könnyebben fejlesztik az átokpiramist.
Ez a lehetőség szerintem elsősorban azoknak a szövetségeknek lenne jó, akik taktikáznak, és nem erőből próbálják megoldani a háborúkat.
A katakombás taktika ellenszere egyébként a katakombás taktika: mindenhol elbújnak a gyenge tagok, és a két legerősebb lerendezi a háborút. Játékélmény tekintetében viszont talán a leggyengébb. Ha meg azt nézzük, hogy "anyagilag" megéri-e, szerintem egyértelműen nem.
Dátum: 2009.01.21. 13:15:36
Legjobban az tetszik, hogy a nagy hőzöngés mellett, jelen pillanatban a Száz Hordás Pagony hadban áll egy 7 tagú (Pagony: 24 tag) szövetséggel (Halálmátrix), amelynek a legerősebb tagja 23. szintű, a második legerősebb pedig 20. szintű, utána már csak 19. szintű tagjaik vannak (Pagony leggyengébb tagja 20. szintű és 23. szint felett van 17 tagjuk).

Izgatottan várom, milyen verset írnak majd a háború végén.
Dátum: 2009.01.20. 12:59:56
Idézet: Mortimer - 2009.01.20. 12:35:30
Aha, szóval már szabályváltoztatást akartok. Remek.


Kérlek olvasd el még egyszer a hozzászólásom első sorát: "Lenne egy ötletem, kíváncsi lennék a reakciókra."

Nem igazán értem a többesszámot, a szabályváltoztatási szándékot.
Dátum: 2009.01.20. 12:27:59
Lenne egy ötletem, kíváncsi lennék a reakciókra.
Jelenleg egy szövetségi háborúban nem az erősebb fél győz, hanem az, ahol kevesebb gyengébb tag van. Tipikus példa erre az egyszemélyes gyógyír szövetség (nincs gyenge tag, csak egy erős), illetve az a stratégia, ahol a gyenge tagok elbújnak a katakombákba, és a háborút 1-2 erős tag nyeri meg egy egész szövetség ellen.
Arra gondoltam, hogy az átokpiramis (ami jelenleg nem egy hasznos épület), kaphatna egy új, kiegészítő funkciót: akit általa megátkoztak, annak a harcosnak az eredményei nem számítanak a háborúban (akár veszít, akár győz).
Mire is lenne ez jó?
Például, hogy kiiktatom vele az ellenfél legerősebb harcosait (uyganúgy tud támadni, sebzést okozni, de hiába győz, győzelme nem módosítja a háborús eredményt). Persze ugyanezt az ellenfél is megteheti velem, így inkább az a fél lesz előnyben, ahol nem egy-két erős tag van csak, hanem a szövetség többi tagja is ki tudja venni részét a harcokból.
De arra is lehetne használni, hogy SAJÁT szövetségi tagra teszem rá (pl. egy gyengébbre), akit persze ezután is tudnak támadni, de hiába, mert a rajta szerzett győzelmek szintén nem módosítják a háborús eredményt.

Egyben újabb stratégia elem is belépne a háborúba: kémgömbbel megnézem ÉP-jét, és ha azt látom, már tudna támadni, átrakom az átkot őrá.
Ezzel az átokpiramis értékes stratégiai eszközzé válna és a háborúk is izgalmasabbak lehetnének. Egyúttal az "egyszemélyes háború" valószerűtlen kimenetele (hogy egy ember győz le egy egész szövetséget) is kapna ellenstratégiát.