Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Játékidő csökkentése
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
21. hozzászólás - 2009.01.29. 22:41:02 (Válasz Miklós #19 hozzászólására.)
Igen, mondogatjuk, mert nem helytálló amit írsz

"Ha máskor nem, vadászat közben betámadhatnak hozzád."

Éppen ezt fejtettem ki, hogy csak a kezdők nem vadásznak 15% alatt, a többiek igen. Még prémiumosként is két és fél órát ott van az ember, ezután a határ közeledtével leveszi az egészséget adó páncélt, megtámadja az epikust/térkaput, lemegy az ÉPje, visszaveszi a páncélt. Mindez cirka 3 másodperc Az ezután következő egy-két óra alatt a 7 szinttel magasabb felszerelés is kényelmesen megvehető.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
22. hozzászólás - 2009.01.29. 23:38:38
Miklós : Azzal az ötlettel mi van amit a nyers lélekenergiás topikban felhoztam ?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
23. hozzászólás - 2009.01.30. 07:24:41 (Válasz Ariel #22 hozzászólására.)
Arra tippelnék, hogy nagyjából azt itt szereplő javaslattá formálódott.

Ha belekerül a térkapu is, 50-es kronókompenzációval 1 óra alatt 6 sajtolás, 6 térkapu, gyakorlatilag 12 portya lemegy. Ha valamire ideiglenesen rá kell tenni a turbót, 10 perc múlva vissza tudod pakolni. Ezen felül vadászidény még a napi teendőkből x óra, a fennmaradó 3 portyát újabb 10 perc múlva le lehet tudni. És ahhoz, hogy valaki 1 óra alatt lenyomjom 6 térkaput meg 12 portyát elég sok ÉP kell, úgy hogy közben lóerő is van nála, ilyenkor finom ráportyázni.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
24. hozzászólás - 2009.01.30. 10:00:15
A kronokompenzációs megoldásnak két gyengéje van.
Az egyik, hogy mivel csak kényelmi funkciót ad és a karaktert nem tápolja, így sokan nem fogják kifejleszteni, hisz millió más dolog van amire LE-t költeni kell, hogy versenyképes maradjon a karakter.
A másik, hogy olyan szintre fejleszteni, hogy valóban érezhető hatása lenyen nem olcsó, így csak egy szűk réteg engedheti meg magának.

A javaslat, amit én írtam, bárki számára könnyen elérhető lenne, nem kell hozzá komoly "befektetés" így nem terheli meg azokat a karaktereket akik nincsenek a top100-ban, és kevés idejük van a játékra.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
25. hozzászólás - 2009.01.30. 10:29:34
Nem jó, ha szakértelemhez, vagy pénzhez kötjük.
Arányosan csökkenteni kell a játékidőt, mert jelen pillanatban a játékos szabadideje az egyik legnagyobb erőforrás. Annyi erőforrás van a játékban, hogy azt csak kevesen tudják kihasználni maradéktalanul. Miért van ennyi, ha a nagy átlag nem tudja azt kihasználni?
Most lehet néhányan nézni fognak, de leszek akik hasonló módon vannak jelen. Én fizetek a játékért, és fontos számomra, hogy sikeres is legyek. Elég jó helyen állok a toplistán, de ennek ára van.
Reggel fél héttől éjfélig rendszeresen jelen vagyok. Igen, informatikus vagyok. Jelen pillanatban a játék adta összes erőforrást ki tudom használni, de ez folyamatos odafigyelést igényel.
Már többször elgyengültem, hogy most már abbahagyom, de mindig abban reménykedek, hogy csak tesz már valamit Miklós, hogy jóval kevesebbet is elég legyen foglalkozni a játékkal ahhoz talpon tudjak maradni.

Egyszerűen nem tudom megérteni, felfogni, hogy miért nem lehet MINDEN időkorlátot lecsőkkenteni. Ne kelljen már legalább 5 órát benézni, hogy letudjam a térkapukat és a portyákat. Ne kelljen további 3-4 órát a vadászat miatt, plusz szövetségi fórum stb.

Milyen hátárnnyal járna, ha pl 20-30%al csökkentenénk mindennek az idejét? A bevétel ezzel abszolút nem változna. A háborúk azonnal megnyerhetőségének érve nem elég, hiszen lehet egyedi szabályokat ott is megadni.
Milyen előnyökkel járna? Nem kell 8-10 órát jelen lenni, hogy a játék adta lehetőséget kihasználni. Ez legjobban azokon segítene, akinek kevés ideje van a játékra. Ők pontosan azok, akik jelen pillanatban is hátrányba kerülnek, mert nem tudják elkölteni a ppontjaikat tpontjaikat. Ezáltal lemaradnak, farmok lesznek a saját szintjükön és abbahagyják. A végén, meg informatikai találkozó lesz a VU (persze ez azért kicsit túlzás )

Még egy dolog. A pihenés azonnali használata. Ezt nagyon jó ötletnek tartom. Jó ötlet azoknak, akiket sokat farmolnak. Igy kapnak egy kis lehetőséget. Mondom ezt új, hogy általában max 2-t pihenek egy nap.
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
26. hozzászólás - 2009.01.30. 10:35:50 (Válasz Ariel #24 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.01.30. 10:00:15
A kronokompenzációs megoldásnak két gyengéje van.
Az egyik, hogy mivel csak kényelmi funkciót ad és a karaktert nem tápolja, így sokan nem fogják kifejleszteni, hisz millió más dolog van amire LE-t költeni kell, hogy versenyképes maradjon a karakter.
A másik, hogy olyan szintre fejleszteni, hogy valóban érezhető hatása lenyen nem olcsó, így csak egy szűk réteg engedheti meg magának.

A javaslat, amit én írtam, bárki számára könnyen elérhető lenne, nem kell hozzá komoly "befektetés" így nem terheli meg azokat a karaktereket akik nincsenek a top100-ban, és kevés idejük van a játékra.


Az elsovel egyetertek, de eki tobb idot szan a karakterre, a mindig taposabb lesz, es ez sztem meg mindig csukja az ollot, tehat jo iranyba hat.
20-as szintre fejleszteni egy szakertelmet manapsag olcsonak tekintheto. Ha 20-as szinten van a szakertelem, akkor 40 perc a cooldown, ami azt jelenti, hogy az eddig jatekre forditando idok a 2/3-adukra csokkenek.

Valakinek a tolabol volt szerencsem olvasni, hogy 5 terkapupont az 5 ora. Mivel az elso az nem kerul idobe, igy ha egyszerre tolod le, akkor is 4 ora, ha 2 belepessel oldodmeg (reggel es este), akkor 1+2, tehat osszesen 3 ora.
20-as szintu kompenzacioval ezek az idok 2:40-re illetve 2 órára csökkennek.

Nem irod le mi a te javaslatod?
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
27. hozzászólás - 2009.01.30. 12:35:33 (Válasz Draglov #25 hozzászólására.)
Idézet: Draglov - 2009.01.30. 10:29:34
Egyszerűen nem tudom megérteni, felfogni, hogy miért nem lehet MINDEN időkorlátot lecsőkkenteni. Ne kelljen már legalább 5 órát benézni, hogy letudjam a térkapukat és a portyákat. Ne kelljen további 3-4 órát a vadászat miatt, plusz szövetségi fórum stb.


Rendben, akkor elmagyarázom. Bármilyen mértékű könnyítést, automatizálást, egyszerűsítést, gyorsítást rakunk egy játékba, a játékosok ezt rövid idő alatt megszokják, és hamarosan újabbakat fognak kérni. Itt van például a térkapu. Nekem a tesztelés során soha eszembe nem jutott, hogy erre optimalizáljak: ha beléptem, és aktiv volt a térkapu (és eszembe jutott) bementem. Ha 1 napig nem néztem felé, nem izgatott a dolog. Azonban akik versenyeznek, úgy vélik, hogy "lemaradnak" ahhoz képest, aki precizen 8 óránként belép. Ők is "versenyben akartak maradni" azok mellett, akik 8 óránként belépnek (nem mintha ezt bárki is képes lenne megtenni hosszú távon, úgyhogy az alap koncepció hibás volt). De rendben, engedtem a kérésnek - beraktuk a térkapu pontokat, ami lehetővé tette, hogy aki egy nap néhányszor benéz, mindegy, hogy mikor, az egy pillanatnyit se maradjon le a "térkapu versenyben". Ezzel az emberek kezdetben elégedettek is voltak. Most azonban jó lenne, ha már a térkaput nem napjában többször lehetne használni, hanem egy rövid idő alatt egyszerre le lehetne darálni az egészet, és bumm. Tegyük fel, hogy ezt berakom. Ez a rövid időnyi boldogság után a következő kérésekhez fog vezetni:
Lehessen valamilyen (lehetőleg erőforrásba nem kerülő) módon rövid idő alatt rengeteget gyógyulni, hiszen ugye így nem tudják kihasználni azt, hogy 1 percen belül bemennek 10x a térkapuba.
Miután ez is megvalósult, a rövid eufória után jön az új probléma: a rengeteg gyógyulást nem tudják kihasználni, mert nincs, ami eleget sebezze őket. Jön az új kérés, lehessen olyat, hogy a térkapu szörny kétszeres sebzést okoz, de cserébe kétszeres lélekenergiát kap.
És így tovább. Ez nyilván egy sarkított példa, lehet, hogy a gyakorlatban az "evolúció" másképp zajlana le, de nagyjából ez a lényeg.
Bármilyen egyszerűsítést, gyorsítást rakunk be, a játékosoknak még több kell. A dolog soha nem ér véget, és a végén egyetlen kattintással le fogod tudni az összes napi portyát, vadászatot, térkaput - és akkor utána mi végre játszol...?

Amennyiben valaki abban a meghasonult helyzetben van, hogy első akar lenni a játékban (sajnos, ez a sok ezer játékos közül csak annyinak fog sikerülni, ahányféle toplistra van), ugyanakkor erre a lehető legkevesebb időt akarja szánni, az ő számára nem az a megoldás, hogy berakunk egy gombot, ahol 1 kattintással ő kerül a toplista élére. A fenti javaslatok azt célozzák, hogyha erőforást költesz rá, akkor tudd csökkenteni a játékidőt. Nem tartom érvnek azt, hogy "akkor aki nem költ erre, hanem továbbra is ott ül 24 órát, az behozhatatlan előnyre tesz szert." Már bocs, de szerintem nincs ilyen ember, aki hosszú távon, hónapokon át éjjel-nappal a gép előtt ül, csak azért, hogy téged megelőzzön. Te napi 1 órát játszol, ő mondjuk 10-et, és az összes előnye a 40-50-es kronokompenzáción megspórolt lélekenergia??? Amiből mekkora előnye lesz? Talán 3%? 5%? Ha ezt is sajnálod tőle, akkor betolsz naponta néhány őskövet, és még kronokompenzációra sincs szükség.

Választhatsz tehát, hogy továbbra is belépsz óránként (szánalmas verzió, tekintve hogy van a másik lehetőség), vagy kifejleszted a kronokompenzációt, vagy ha idő híján vagy, elköltesz 1 őskövet.
Pontszám: 8.50
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
28. hozzászólás - 2009.01.30. 13:13:21
Napi
47 vadaszat 2,5 ora
5 terkapu (fenti hsz alapjan feltetelezzuk, hogy napi 2szer reggel este belep a jatekos 3 ora)
15 ppont (orankent 4! portya 3 ora)
3-4 sajtolas 2-3 ora
Szovetsegi forumok kb 20 perc

Ha semmit nem optimalizalok, es mindent parhuzamosan, egyszerre csinalok, akkor kb napi 4-5 ora kell a vegzeturhoz. Ha turbozni akarok, vadaszathoz es sajtolashoz, akkor mar 6-7 orarol beszelunk. koltessunk el a jatekosokkal X LE-t (nalam egy szakertelem 0-rol 20ra 116.000 LE, persze kevesebb szakertelem osszeggel kevesebb, de akkor is sok), hogy kevesebbet kelljen a gep elott ulnie. Szerintem kevesen megcsinaljak, de a tobbseg nem. Elobb fog beleunni a tobbseg az allando jelenletbe, mint hogy kifejlessze ezt a szakertelmet.

Miklos ertem a problemad amit a terkapus problemaval leirtal, de Te vagy az egyetlen, aki merlegelhetsz, es Te tudod egyedul megallitani a lavinat, ha az el akar indulni. A jatek ido egyre novekszik, amivel szerintem nem szamoltal. Az, hogy Neked nem jutott eszedbe optimalizalni a terkapuval, attol meg a jelenseg kialakult.

Amit igazabol javaslok meg mindig az, hogy az atlagos szukseges jelenletet csokkentsuk mindenkinel. Meg a szerverek is kevesebbet lesznek terhelve.
Pontszám: 6.80
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
29. hozzászólás - 2009.01.30. 14:40:35
Azért egy pillanatra álljunk meg!

Egyáltalán nem KELL 3-4 órát gép elött ülni. Legtöbbünknek otthon, munkahelyén van net. Én pélául portyázok 3-at, térkapuzok egyet, beállítom a vadászatot 1 órára - ez kb. 5 perc. Utána csinálok mást, teszek-veszek, ha olyasmit szeretnék növelni, amihez korábban összegyűlik az LE, azt megnövelem, de nem ülök a gép előtt. 1 óra múlva visszajövök, újabb térkapu, portya, LE elköltélse, szükség szerint tudatturbó sajtolásra, sajtolás - 1 óra múlva újabb sajtolás, portya, turbó vissza vadászatra, térkapu - összesen kb 15 percet foglalkozok a játékkal 2 óra alatt.
Persze alárom, akinek nincs otthon net (pl. suliból játszik), az nagyon hátrányos helyzetben van hozzám képest.
Pontszám: 7.67
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
30. hozzászólás - 2009.01.30. 16:08:56
Jerikó, az nem kérdés, hogy aki megteheti hogy óránként visszanéz az könnyű helyzetben van. De ez a topik pont arról szól, h amikor letelt az egy óra akkor ne kelljen visszanézned sajtolni turbót átpakolgatni és újra vadászni menni. És ezt megismételni naponta kb 5ször, mert annyiszor vissza kell nézned, h turbóval vadássz és sajtolj egy nap.

Jelenlegi rendszerben az teljesen jól elvan aki be tud lépni 5-6szor, kb ez a min. amivel mindent megtehetsz úgy ahogy kell.

Azért azt viszont ne felejtsük el, hh a térkapu pont gyorsan leléphető, egyszerre sokat lehet sajtolni stb stb. akkor csökkenni fog a játékosoknál órák hosszat náluk tartott Lé mennyisége is, nagy résztét mindig el tudják majd költeni. Azaz a másik örök gond, a már nem lehet rabolni probléma még súlyosabb lesz.

A tudatturbót én elválasztanám ezektől. Tényleg csak egy kényelmi szempont lenne ha azonnal át lehetne pakolni. És ezzel valamelyest a sajtolás is gyorsulna, hiszen vadászat közben is kiugorhat az ember sajtolni majd vissza, ez idő spórolás is lesz-persze meg kell fizetni Vp-ben az árát.
Ezzel kiegyenlítődnének kissé az esélyei annak aki néhány órát ér rá egyben azzal szemben aki pár perceket de sokszor.
Pontszám: 8.33
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
31. hozzászólás - 2009.01.30. 16:10:31
A kronokompenzáció fejlesztésének lényege az lenne, h Lét fizessünk a gyorsabb játékért. De ennél nem lenne egyszerűbb, hha a térkapu pont és a sajtolás is mondjuk úgy működne, h 1 órán belül minden további használat csökkentett Lét eredményez? És választási lehetőséged adna minden alkalommal, nem pedig egy statikus szakértelemhez rendelés történne.

Ha ráérsz akkor visszanézel és kihasználod amennyire csak jól tudod, ha meg nem érsz rá akkor is amit csak lehet kihozol belőle.
Pontszám: 7
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
32. hozzászólás - 2009.01.31. 12:59:42
Miklós: a térkapus fejtegetésed tetszik. Igazad van abban, hogy ha bejön egy gyorsítás-fejlesztés, akkor idővel a játékosok újabbat akarnak.
De ugyanakkor az erőforrások is folyamatosan nőnek, amiket a játékosok szeretnének elkölteni. Ugye alapból 30/37 (nem prém/prém) csp-t kaptunk, mostmár sokan elérték 40/50 csp kapást, ami ugye azért 30% erőforrás növekmény...
A térkapupontok nagyon jó, hogy bekerültek, de mivel ez egy stratégiai-optimalizációs játék, a legtöbben szeretnék optimálisan kihasználni. Látványos lenne pl a térkapu felhasználási idejének csökkentés 30 vagy 20 perce, így 1 óra alatt be lehet menni 3-4-szer, vagyis a legtöbbet kapók is max 2 óra alatt le tudnák a kapuzást, közben ugye lehet pl vadászni...
A turbó használati idejének csökkentése szerintem teljesen jó a játékosok és a Ti (Beholder) szempontjából is, hiszen nyakló nélkül nem tudják használni, mivel egy 25-35-ös turbó már elég sok vp-t elvesz, ha pedig mégis elfogy vkinek a vp-je és még nyomná a turbót, akkor a vp-t jó eséllyel ősköves italból nyomja be, ami ugye megint csak jó a cégnek.
Ha a turbo átrakásának ideje lecsökken és mellé a lélekfacsarás-sajtolás ideje is lecsökken mondjuk 5-10 percre (nem szükséges feltétlen 0-ra), akkor vadászat közben átrakható a turbó, ergo a vadászat ideje alatt elhasználja a sajtolási időt is az ember.

A lélekenegria rablásra portyázás közben Jerikónak volt egy nagyon jó ötlete még a kezdetekkor:
Ha nem rabolnál az ellenféltől lé-t, szakértelmek + épületek miatt, vagy mert szimplán nincs nála, akkor is kapj mondjuk az áldozat szintje*15 lé-t. Mehetne minuszba is lé, de ha minuszban van, akkor már elhozni nem lehetne ezzel a módszerrel se a karaktertől, de támadni lehetne, hiszen háborúban ezzel sokan támadhatatlanná tudná tenni magukat.
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 4.67
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
33. hozzászólás - 2009.01.31. 17:02:56
Tudom, hogy ez csak egy reszmegoldas, de nem segitene a probleman, ha a sajtolasbol is sorba lehetne rakni tobbet? Es orankent automatikusan sajtolodnanak a lenyek...
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
34. hozzászólás - 2009.01.31. 19:37:59
a térkapuzást kár lenne szerintem gyorsítani, hiszen akkor pár belépés után az ember el is költi a szerzett LE-t, amúgy meg van esély, hogy tárolnia kell + elég kockázatmentes leveretés lenne így a térkapu:) túl kiszámítható lenne, jobb kalandozóval leveretni.
Pontszám: 5
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
35. hozzászólás - 2009.01.31. 21:06:45
Várható fejlesztések, Miklós tollából kb tegnap délután 2kor:

"- Térkapu, tudatturbó és lélekfacsarás újrahasználati idejét lehessen csökkenteni a kronokompenzáció szakértelemmel, illetve azonnal nullázni 1 őskőért."

Akkor ezzel el is van döntve, sajnos elég hamar. Asszem ez pl nekem vagy 110K LE-be, vagy kb napi 5 őskövembe fog kerülni. Akik nehéz helyzetben voltak a kevés idejük miatt kompenzálhatják pénzel vagy még nehezebb helyzetbe kerülnek. Vagy LE-t költenek, amit eddig a talpon maradás érdekében harci fejlődésükre áldoztak, vagy szimplán csinálják amit eddig, és még jobban elmaradnak azoktól akiknek van erre LE-jük, illetve pénzük.

Kérdem én? Jön még a közeljövőben valami kihasználható erőforrás? Ha igen, akkor felveszek egy-két alvállalkozót, akik helyettesítenek, amikor alszom.
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
36. hozzászólás - 2009.01.31. 22:12:20 (Válasz Draglov #35 hozzászólására.)
Reszemrol koszonet Miklos fele, hogy meghallgatta sokak gondjat ezzel kapcsolatban.

En barmelyik otletet tamogatom. A kedvenceim az kronokompenzacios megoldas es az oskoves megoldas.

Eleinte en is ugy voltam vele, LE-t soha nem koltenek csak arra, hogy gyorsabban tudjak jatszani. Atgondoltam, 40 szakertelmet meger. Nem a vilag vege, es hatalmas idomegtakaritast fog eredmenyezni.

Izgatottan varom a vegeredmenyt, remelem minel hamarabb lehetosegunk lesz ezeket kihasznalni.

Egy-ket gyors velemeny a tobbi otletrol:
- csokkentett LE gyorsabb hasznalatnal. Bar lehetoseget ad, ami pozitivum, nem oldja meg a problemat. Mindenkeppen rosszabb megoldas, mint a befektetett LE utan jaro elonyok (azaz szakertelem alapon idocsokkentes)
- Jeriko otletet a portyapontok bunteserol kivalonak tartom... azaz, haboruban maradjon a -10%, stb... remek otlet. Nem haboruban is maradhatna valami fek, persze, csak ne legyen ilyen szuk.
- Egyetertek Miklossal, van eleg LE magasabb szinten ujra. Viszont, a 15%-on alatti bujkalast/vadaszast nem tartom jonak, lathatoan Miklos sem tervezett ezzel a mellekhatassal. Esetleg nyers lelekenergia modjan, 15% alatt osszevadaszott LE-t nem lehet elkolteni mondjuk 20-30 percig 15% fele kerules utanig. Igy lenne lehetoseg kicsit csapkodni, de nem is lennenek tehetetlenek a 15%-os strategiat folytatok.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
37. hozzászólás - 2009.01.31. 22:24:06
Simon, én nyitott vagyok mindenre, de az olyan fejlesztéseket támogatom, amelyek mindenképpen előnyösek a játékosok számára. Tehát ha komoly gond lesz abból, hogy magas szinten nem lehet elég LE-t lopni, akkor inkább csinálom azt, hogy a győztes mindenképp kap valamennyit (anélkül, hogy a vesztes bukna) valamilyen új szakértelemmel, mint hogy a játékosok LE költését blokkoljam, hogy könnyebben tudjanak tőlük lopni. Egyébként a 15%-ra volt 1 mókás ötlet, a gyógyitallal tudj mást is gyógyítani persze ez nem lenne túl szerepjátékos és visszaélést is rejt magában, de az ötletben látok potenciált.
Vagy pl. támadhatsz 15% alatti embert is, de ekkor átadsz neki az ÉP-dből valamennyit a csata előtt a fair küzdelem érdekében...

Draglov, a pont Jerikónál van, ha egy nap 3 órát tudsz vadászni, az nem jelenti azt, hogy ehhez 3 órát kell a gép előtt ülni jónéhány igencsak eredményes játékost ismerek, aki egy nap átlagosan 30-60 percet tölt a játékkal összesen (de ez 3-6 belépést jelent)
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
38. hozzászólás - 2009.01.31. 22:52:20
Az biztos, hogy a 15% alatti támadhatóság jelentősen megvariálná a dolgokat.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
39. hozzászólás - 2009.01.31. 22:56:26 (Válasz Miklós #37 hozzászólására.)
Az oké, hogy nem kell állandóan ott kuksolni a gép előtt. Rosszul fogalmaztam meg, tényleg jár a pont. Megpróbálom újra.

Igazából én meg tudom oldani egyelőre, hogy bejelentkezem 7kor 5 percre portyázni 3at, 8kor 5 percre portyázni 3at. Kiadok 20 vadászatot 5perc, de egy óra múlva megint vissza, mert lerabolnak. Kiadok megint 20 vadászatot majd egy óra múlva vissza. Közben, ha minden alkalommal térkapuztam is, akkor 5!!! óra pihenő. Lejárt az 5 óra, jövök vissza 5 percre 3 portya. 1 óra múlva megint vissza, 3 portya. Végül megint 3 portya. Ez kb 11 óra egy napból, ami feltételezi hogy egész nap gép közelben legyél, hogy azokra az 5 percekre be tudj lépni. Persze ha összeadom a perceket, akkor én is megvagyok nyers 60 percből egy nap. Ja és az epikust, szövetségi fórumokat még nem is említettem. Upsz kimaradt egy apróság kéne néha sajtolni (napi 3at), meg turbót váltani.
Pontszám: 5
népszerűMinMFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
40. hozzászólás - 2009.02.01. 15:44:44
Kicsit távol esik mostani párbeszédtől, de nekem is volna pár ötletem:

1. Mi lenne, ha a végzetúrnál található LE mennyisége is befolyásolná a képességei hatékonyságát? Ez csökkentené azokat a lefelé támadásokat, ahol csak az állat fejlesztése / TP miatt ütnek lefelé. Bár ez nem segítené a gyengébbeket, de a portyázásokban forgó LE mennyiséget valószinűleg növelné.
2. Esetleg egy rejtőzködés szakértelem, ami %-ot adna rá (hasból 0,5-önként, 25%-ig), hogy egy végzeturat ért támadásnál a támadó egy másik, véletlenszerűen választott ellenfelet üssön helyette (háborúban persze nem működne). Bár ez növelné a mindenki által közkedvelt (?) random szerepét, szerintem mókás lenne. Esetleg szaki helyett épületben ugyanez (a nevére ez esetben tippem sincs). Érv a szaki mellett, hogy a lemaradt játékosoknak kisebb a szakiösszegük, tehát kevesebbe kerülne kifejleszteniük ezt, mint a táposaknak.
Lehetne korlát is rá, hogy csak akkor működjön, ha az ellenfél tulösszege/szintje magasabb (az erősebb miért rejtőzködne?). Később, ha igény van rá, esetleg ugyanennek a hárítása (éleslátás, vgy vmi hasonló), max feleakkora hatékonysággal...
3. Másik szaki: kiegyenlítés?: Ha egy magasabb szintű végzetúr téged támad, azt szintkülönbség*szaki szint*0,5 módosítóval teszi.
Elég kiforratlan ötletek, de biztos csiszolhatóak, ha megvitatjuk őket
Pontszám: 5
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője