Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2012.04.16. 22:41:04
Idézet: Yasmina - 2012.04.16. 22:07:15
Áldozok 138000Le-t (6 küldiből egy ) és kapok a végén egy fehér kristályitalt vagy épp 2260Le 11Tp mellett.... (nevetséges)

Ha csak ennyi lenne a jutalom, akkor nyilván nem érné meg elkölteni a 138k LE-t, de ott a további jutalom a jobb felső sarokban, azért már érdemes ennyi LE-t áldozni.
Dátum: 2012.04.16. 21:35:32
Mivel tartom magam a 0 kihíváshoz, így sisakot én sem tudok 28 nap alatt venni. Legalább 6 hét kell, hogy olyan sisakot vegyek, aminek hasznát is veszem. De ha 100k LE helyett (amibe a sisak kerül) 320k-ért kilövöm a küldit, még mindig több mint 1,5 millió pozitívban vagyok...
Dátum: 2012.04.16. 20:53:19
Idézet: BaalCain - 2012.04.16. 20:26:56
Lényeg: minden karinak rohadt sok áldozat.

1et akkor van esély, hha teljesen elrontja a karit pl szinguláris fejlesztés.


Szerintem azért ennyire nem drasztikus a helyzet.
Karaktert elrontani szingulárissal nem nagyon lehet, +3 szinguláris meg sem látszik, arról nem is beszélve, hogy le is lehet felejteni.
Hogy kinek mi jelent nagy áldozatot az adott jutalomhoz képest, az nagyon játékosfüggő. Ha valakinek már attól feláll a szőr a hátán, hogy vadásznia kell, annak valóban nagy áldozat lehet. De két feladatot még ő is kilőhet.

Hogy a jutalom gyenge vagy sem, ez megint játékosfüggő, és szintfüggő is. Nálam a +1 tulajdonság mindenre kb. 2 millió LE-t jelent. Kiadás oldalon van kb. 60k LE ha meg akarok venni egy fölösleges varit mint küldetés, plusz 4 szakértelem fejlesztése 3 ponttal, ami még kb 280k.
Gyakorlatilag 350k befektetéssel kapok 2millió LE-t, plusz az egyéb izéket a sorok és oszlopok végén.
Dátum: 2012.04.16. 17:42:37
Miklós, a 10 állat kisajtolása egy napon teljesíthető lesz Landragorral is (ugyebár ott nincs valós sajtolás, de pl. a sajtolásért járó sisakszilánkokat megszerezheti vele az ember)?
Dátum: 2012.04.11. 19:08:03
Ha valaki komolyan rááll az ismételhető küldikre, 20-as szinten gradulátummal sajtolja az állatait, rögtön befog helyette másikat, és magas szintű állatfelszerelést ad neki, akkor akár havi 600 őskövébe is kerülhet ez a móka...
Dátum: 2012.04.10. 20:55:11
Idézet: Lanmandragoran - 2012.04.10. 19:13:06
Mivel az esszencia növel max fölé is, elméletileg igen, de csak akkor ha először turbózol, és utána jön az esszencia, és csak addig míg turbót nem váltasz. De ez csak a logika, élőben nem volt szerencsém tesztelni idáig.


Akkor is max fölé kerül a szakértelem, ha utólag turbózol.
Dátum: 2012.04.10. 16:51:30
Idézet: Kocos - 2012.04.10. 13:28:55
Idézet: Craslorg - 2012.04.10. 12:36:03
De komolyan. Hogy lehet rá egy pontos időpontot mondani?

1. - programozás
2. - teszt
3. - működik?
3/A --- Igen -> bekerül
3/B --- Nem -> hibakeresés -> 1. pont
Mint bármilyen más munka, aminél fontos a pontos eredmény.


De komolyan. Nap mint nap ezeket a köröket rovom, csak 0. pont tervezés is van, és még előtte mindig meg kell mondanom mennyi idő lesz.


Nekem ilyenkor már azt is meg kell mondani, hogy mennyibe fog kerülni
Dátum: 2012.04.08. 22:55:12
Az lesz a vicces az egészben, hogy amint bekerül mindenki még aznap ki fog pörgetni 1-2 pirosat. Addig jobb kihagyni reflexek könyvét, vagy tudás könyvét az aukciós házban
Dátum: 2012.04.06. 10:15:06
Idézet: Miklós - 2012.04.05. 14:24:09
Ha egy adott sorban vagy oszlopban minden küldetést megcsináltál, akkor kapsz rögtön egy kisebb jutalmat (szerencsekerék gyakori ill. ritka jutalmak)


A szerencsekeréknél már kiderült, hogy azonos kategórián belül is nagy eltérések vannak a jutalmak között. Bár az eddig még nem világos, hogy egy 6-os sor teljesítése is ugyan annyi jutalommal jár-e, mint egy 4-es sor teljesítése, de ha ehhez még az is társul, hogy fehér kristályital, vagy 0,1 AFP a jutalom egy heti küldizésért, az elég bosszantó tud lenni.
Vagy ki kellene venni a gyengébb jutalmakat az adott kategóriából, vagy úgy súlyozni őket, hogy ne érezze azt az ember, hogy kitolt vele a random.
Ezt akár a szerencsekeréknél is meg lehetne tenni. Rengetegszer pörgetek fehér kristályitalt, mégsem jók semmire, az 5 kristálypont nem sokat ér ott, ahol már 50-100 pontot kell költeni egy próbára.
Dátum: 2012.04.06. 07:50:34
Szerintem teljesen fölösleges az inaktív karakterek kivégzéssel való törlésére fejlesztési időt szánni, ha a törlésük egyébként is könnyen megoldható. Ráadásul az inaktív karakterek legalább 90%-a az első 5 szinten található, amit az új játékosok 1-2 hét alatt maguk mögött hagynak. Így az egész nem lenne más, mint pár régi játékos új pók karakterének hobbija, amivel csak évek alatt tűnnének el az inaktív karakterek, és nem a valós célt szolgálná a fejlesztés.
Dátum: 2012.04.04. 11:18:09
És azt tudtad, hogy akkor is kapsz TP-t, ha olyan portyában győzöl, amit nem te indítottál?

3 óránként 5x lehet megtámadni egy karaktert, ami máris 40 portyát jelent. De az is lehet, hogy ez csak a vesztes portyákra érvényes, és ha az illető legyőzi a támadóját, akkor még több alkalommal lehet támadni naponta. Ez a TP-vel tömés, amit a legtöbben utálnak, de bizonyos esetekben kifejezetten hasznos.
Dátum: 2012.04.01. 12:52:20
Nálam annyi történt, hogy már annyria lassú a játék, hogy teljesen leszoktam a portyaablakról, és mindenkit könyvjelzőből támadok.
Dátum: 2012.03.31. 01:04:16
Idézet: Craslorg - 2012.03.30. 22:30:16
Mivel alapvetően több LE-ből építi a tulajdonságaidat, mint amennyit vadászattal kaptál volna, így annak, hogy a végén elvett akár 5k LE-t nincs értelme, hiszen miből vette el? A kapott 2-3M LE-ből?


Igen, alapvetően több LE-ből fejleszt, mint amit kaptam volna vadászattal. De minél kisebb a különbség, annál bosszantóbb, hogy nem költhetem arra, amire akarom. A különbség pedig egyre kisebb lesz, ahogy haladunk szintben előre. Ott, ahol még olcsó a tulajdonságfejlesztés a vadászat bevételéhez képest, és nincsenek különleges eszenciák, nem olyan zavaró. De ha két napig kell vadászni +1TÖ-ért, akkor már nem olyan nagy öröm azt látni, hogy fölösleges dolgokra megy el a LE.
Ráadásul azzal, hogy minden karaktert egyformán fejleszti a jutalom, értelmét veszti az egész. Teljesen mindegy, hogy a karaktereknek 50-es támadása és 50-es védelme van, vagy mindkettő 100-as.

Az event előnye a gyors csp költési lehetőség, és az állatok gyorsított nevelése, de a jutalmazás módja elbírna egy újragondolást...
Dátum: 2012.03.30. 22:13:44
Persze, előfordulhat, hogy az egészségem növelésére nem maradt 60k LE, és azt felkerekítette. De jóval nagyobb a valószínűsége, hogy "beragadt" a fejlesztés az IQ előtt, amihez 500k kellett volna.

Ha pedig tényleg így működik a dolog, akkor minél magasabb szintű a karakter, annál többet bukik egy ilyen "beragadással". Még akkor is, ha egyenletesen fejleszti a tulajdonságait. Mivel a csp-ből befolyó LE lineárisan nő a szinttel, de a tulajdonságfejlesztés költsége négyzetesen, így a "beragadás" egyre nagyobb százalékát veheti ki a teljes jutalomnak.
Dátum: 2012.03.30. 18:11:22
Idézet: Craslorg - 2012.03.30. 17:43:55
az összes többi tulajdonságra is az egyébként szerezhető LE 107-110%-át költi, tehát az event nélküli mennyiségnél így is többet kap a többi tulajdonsága.

Az a 7-10% bónusz nagyon könnyen elolvad ott, ahol egy magas tulajdonság miatt megszakad a TÖ növelés. Nálam legutóbb az IQ-nál akadt meg a dolog, így akár fél millió LE is beragadhatott, amiből a következő 3 tulajdonságot még simán növelni lehetett volna. Arról nem is beszélve, hogy az ultraspecializáció eszencia szintén nem működik, így aztán simán elolvad az a bizonyos előny...
Mindenki tol az IQ-ján 300-at, annak mi értelme

Én inkább azt kérdezném, hogy mi értelme annak, hogy mindenki kap +20-at minden tulajdonságára? Pont annyit ér, mintha senki nem kapna semmit.
Ha mindenki maga költi el a LE-t, akkor van esély arra, hogy nem ugyan azt fejleszti mindenki, és okos fejlesztéssel előnyt lehet szerezni a többiekhez képest.
Dátum: 2012.03.22. 18:31:06
Könyvjelzőbe rakott célpontokból sokszor könnyebb portyázni, és akár még csökkentheti is a letöltésszámot. Én pl sosem nézem meg a csata végeredményét, rögtön ütném a következő célpontot, amihez ismét rá kell klikkelni a portya menüpontra, majd újabb klikk a támadásra. Ezzel szemben könyvjelzőből csak 5 klikk az 5 célpont és megvan 20 mp alatt.

Arról nem is beszélve, hogy a portyaablak sokszor félrevezető, háború alatt is 35 perc után jelenik meg a célpont, noha csak egy óra után üthető. Sokszor az elindított támadás sikertelen az alacsony ép bug miatt, és van hogy egyszerűen meg sem jelennek benne az üthető célpontok.
Dátum: 2012.03.18. 21:26:27
A napi 1 lvl20-ig működő állatfelszerelés kicsit szűkösnek tűnik. A jelenlegi állatfelszerelésekkel már 5-5,5 nap alatt fel lehet nevelni 20-ik szintre az állatokat. De mivel sokaknak 9-10 ilyen állatuk van párhuzamosan, így csak az állatok felére lesz elég ez a felszerelés.
Dátum: 2012.03.16. 22:14:41
Idézet: Prisma - 2012.03.16. 20:31:23
Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy teljesen az ő döntésük, hogy előrerohannak.

Egyáltalán nem rohanok előre, pont abban a játéktempóban játszom, amivel a játék az indulásakor meg lett tervezve. Arról nem én tehetek, hogy a meggondolatlan tervezésnek köszönhetően megjelent a VF, illetve sokan az EH megjelenése óta egyáltalán nem vadásznak. Nem lettem megkérdezve arról, hogy akarom-e ezeket a fejlesztéseket, amikhez vagy alkalmazkodom kötelező jelleggel, vagy nem lesznek célpontjaim.

Hozzáteszem, hónapokon át dobáltam ki az ablakon a csp-t, hogy legyenek célpontjaim, a kufárok csatáját szintén kihagytam, hogy kevesebb tp-t szedjek be mint a többiek, amivel 10-15 millió LE-t buktam, de 1-2 szinttel közelebb kerültek hozzám a többiek.

A top célpontjainak elfogyásáért elsősorban olyan fejlesztések a felelősek, mint a VF és EH, amik sokakat a lassított játékmenetre sarkallnak, így a célpontok elfogyását, mint mellékhatást is a játékvezetésnek kell megoldania.
Dátum: 2012.03.15. 18:08:46
Ez az ingyenes pók bölcsessége a legnagyobb vicc. Ezek szerint ha holnaptól fele Tp-t szerzek a portyáimban, mert mélyebbre ütök, akkor máris kaptam egy ingyenes pók bölcsességét?
Dátum: 2012.03.15. 16:35:18
Idézet: Prisma - 2012.03.15. 16:28:21
Idézet: BaalCain - 2012.03.15. 16:08:57
Hanem szintarányosan kötelező szinguláris nagyság és több vadászat tp.

A probléma ezzel az, hogy ez meg az többiek LE/TP-jét rontaná. Márpedig az végül is mindegy, hogy a top LE/TP-je javul, vagy a többieké romlik, a lényeg, hogy a top nyerstápot kap a többiekhez képest. Ez nem elfogadható.

A top karakterek LE/TP aránya mindig sokkal rosszabb, mint az őket követőké az adott szinten. Ez együtt jár azzal, hogy a toplista élén állnak. Ha megtripláznád egy top kari LE/TP arányát, akkor sem kapnál akkora értéket, mint annál a karakternél, aki LE/TP-re optimalizál.