Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: A védelem itala
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
181. hozzászólás - 2009.03.01. 15:34:48 (Válasz Zolika761 #180 hozzászólására.)
Egyébként senki se csodálkozzon, hogy mostanában el fog szabadulni a pokol! A "győzz 50 portyában egymás után, amit te indítassz" küldetés nagyon szomorú napok elé fogja állítani kisebbeket. Sajnos én is elkezdem, és még a 20%-osakat is fogom ütni, sokkal a szintem, TÖ-m alatt. Ez a küldetés NAGYON fokozza a kicsik szenvedését... Máshogy nem lehet megoldani, és még így is tuti többször neki kell majd futni...
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.67
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
182. hozzászólás - 2009.03.01. 17:29:06
Miklós : a pihenés felgyorsítására nincs lehetőség ? Mondjuk akit aznap már 5x megtámadtak, és ebből öt veresége van, az nyomhasson be egy gyorspihenést, amivel azonnal regenerálódik annyit mintha egyébként 5 órát pihent volna. Valamint kapjon 5-10 percet amíg nem támadható. Így nem kellene kivárnia míg felgyógyul, mehetne a játékos portyázni, térkapuzni stb. Még sem kellene gyógyitalt vennie csak azért mert a nagyobbak laposra verik.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
183. hozzászólás - 2009.03.01. 19:36:31
Nem szeretnem feltalalni a spanyolviaszt, de pár trivializmust akor összeszednék, amivel a többség egyetért:
- a harc kimenetele ne valtozzon, a vedelem itala, vagy barmi mas nyilvan nem errol szol
- nagyjabol senki sem panaszkodik arra, hogy kifosztjak egy ido utan erre lehet figyelni, ezzel nincs gond
- rengeteg EP-t lehet vesziteni egy csatában 2 erős kari támadása szinte mindig nulláz
- szukseg lenne arra, hogy egy kari maxEP-ben 6-8 tamadast kibirjon
- fontos, hogy a leveretes lehetosege ne szunjon meg vagy nehezedjen aranytalanul, hiszen ezt majdnem mindenki hasznalja
- lehetoleg ne kelljen LE-bol kifejleszteni, hiszen az tovabb nyitja az ollot
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
184. hozzászólás - 2009.03.01. 20:21:18
Elég sokat gondolkodtam a dolgon, és arra jutottam, hogy igazatok van, valószínűleg tényleg az a legjobb megoldás, ha a csata végén felgyógyulsz valamennyit, ha túl sokat sebződtél (az ellenfeled legalább 4x annyit sebzett, mint te).

Ha nem is "for free", de azért aránylag könnyen megszerezhető módon ezt be lehet rakni a játékba, egy új szakértelem formájában, aminek a neve legyen mondjuk túlélés. Ha portyázás során megtámadnak, és ellenfeled legalább 4x annyit sebez, mint te, a csata végén kezeled a kritikus sebeket, és visszanyered az elszenvedett sebzés szakértelem szint x 1,5%-kát. 10-es szintre, ez könnyen felnövelhető, tudatturbóval a sebzés 30%-kát visszanyered. A szakértelem max. szintje 40 lenne, ekkor a sebzés 60%-kát visszagyógyulnád.
Ennél eggyel engedékenyebb lenne az a megoldás, amikor ezt nem új szakértelemre rakjuk, hanem a sebgyógyításra, amit amúgy is érdemes (lesz) fejleszteni, tehát nem "nyílik tovább az olló".
A leveretés lehetősége is megmarad, a szakértelem nem működne akkor, amikor te támadsz.

A szakértelem "kijátszása" ellen valószinűleg kellene egy olyan kikötés is, hogy csak akkor működik, ha a használt fegyvered legfeljebb 5-tel alacsonyabb szintű a te szintednél. így egyrészt nem lehet azt megcsinálni hogy amikor nem játszol, 1 szál buzogányt viselsz, és igy a nálad csak valamivel erősebbektől - akik ekkor nem fognak sokkal többet sebezni, mint egyébként - is gyógyulsz. Illetve a "leveretés" ezzel még tovább szabályozhatóvá válik, ill. az marad.

Ja avval kapcsolatban is meggyőztetek, hogy a szerencse nyugodtan beleszámithat a tulajdonságösszegbe a védelem italnál, igy legalább lehet kalkulálni hogy működni fog-e vagy se...
Pontszám: 8.67
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
185. hozzászólás - 2009.03.01. 20:32:28 (Válasz Butchman #181 hozzászólására.)
Idézet: Butchman - 2009.03.01. 15:34:48
Egyébként senki se csodálkozzon, hogy mostanában el fog szabadulni a pokol! A "győzz 50 portyában egymás után, amit te indítassz" küldetés nagyon szomorú napok elé fogja állítani kisebbeket.


pár kalandozó kivételével mindenki kisebb. nézőpont kérdése, nem?
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
186. hozzászólás - 2009.03.01. 20:33:02
"Viszont ha megnézitek, az akadémián van is egy szakértelem, ami pont ezt teszi lehetővé, hogy gyógyits magadon varázspontért, pont emiatt raktuk be."
Azért az Akadémiáig el kell jutni ami nem kis idő és nem kevés befektetés a kisebb karaktereknek (25-ig) nem megoldás.

"Egyébként senki se csodálkozzon, hogy mostanában el fog szabadulni a pokol! A "győzz 50 portyában egymás után, amit te indítassz" küldetés nagyon szomorú napok elé fogja állítani kisebbeket."
Nem a kisebbeket hanem a átlagnál kevesebb tulajdonságösszeggel és gyenge felszerelésű játékosokat. Én az ilyen küldetéseket rendszeresen toplistából csinálom szépen haladva felfelé.

Nagyon jó gondolat mindkét elképzelés tetszik (a sebgyógyításos jobban) viszont nem lehetne kevesebb mondjuk 3:1nél használni?
A hozzászólást Freez módosította 2009.03.01. 20:51:58-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
187. hozzászólás - 2009.03.01. 20:56:14 (Válasz Miklós #184 hozzászólására.)
Nagyon örülök a dolognak. Hidd el, ez hosszú távon meg fog térülni, még Nektek is. Szerintem is a sebgyógyítás szakértelem legyen az alapja. Ha már szerepjátékosan és "életszerűen" nézzük a dolgot, akkor teljesen nyilvánvaló: aki a lényét tudja kezelni, az magát is kell tudja. Ha lehet, akkor 3:1 legyen az arány. Az már elég csúnya vereség!
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.50
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
188. hozzászólás - 2009.03.01. 20:57:25 (Válasz winnie #185 hozzászólására.)
Winnie, az a kérdés csak, hogy a gyengébb mennyivel gyengébb. Hidd el nem lesz vicces Neked sem...
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
189. hozzászólás - 2009.03.01. 20:58:29 (Válasz Freez #186 hozzászólására.)
Freez, mindegy, hogy hogyan nevezzük. Értetted a mondandómat, remélem.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
190. hozzászólás - 2009.03.01. 21:02:07 (Válasz Miklós #184 hozzászólására.)
Ez mukodhet. Sebgyogyitas azert jo alapnak, mert az ilyen jatekosoknak az allattartassal is gondjuk van, tehat ket legyet uthetnek egy csapasra... 3:1 jonak tunik. Varazslattal most mar barki 400-500 EP-t tud sebezni, meg ugy is, hogy utana meg sem karcolja a masikat, a 4:1 arany gyakran nem teljesulne emiatt.

Remelhetoleg ez tenylegesen segiteni tud azoknak akik ilyen gondban vannak. Nagyon rossz olvasni a negativ hozzaszolasokat arrol, hogy mennyire szetcsapottak egyesek.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 7.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
191. hozzászólás - 2009.03.01. 21:30:42 (Válasz Simon #190 hozzászólására.)
Simon, ez azért van, mert te nem nagyon érzékelted a dolgot Téged akkor vert el valaki, ha épp lecserélted az állatot és a picit fejlesztetted
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
192. hozzászólás - 2009.03.01. 21:40:36 (Válasz Simon #190 hozzászólására.)
Tudom, de ez egy "tarsas" jatek, egyedul nem lehet jatszani, ezert probalok odafigyelni masok igenyeire is. Engem egy ilyen ujitas valoszinuleg nem erint majd, de tamogatni tudom teljes mertekben.


Es mivel biztos olyan is van, aki azt hiszi ilyenek a motivacioim, inkabb megelozom. Ezzel a valtozassal nyugodtabban tudom ronggya verni a kedves jatekostarsaimat.
A hozzászólást Simon módosította 2009.03.01. 21:56:05-kor
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
193. hozzászólás - 2009.03.01. 22:48:57
Miért ne lehetne úgy hogy a sebgyógyítás simán akkor működik rád mikor benyomod? Minek kell ezzel a "X-et gyógyulsz harc utánde csak ha tripla annyit sebeztek rajtad mint te" dologgal bonyolítani?

Tudom hogy átfedné az új szakértelmet, de már azt sem értem minek kell akadémia ahoz hogy VP-ből gyógyíts magadon...

A másik dolog hogy én inkább akkor nyomnám be a gyógyítást ha mondjuk legalább X% levette a HP-dnak. Esetleg % helyett szint*X, hogy az alacsony egészség ne legyen "előny". Így nem kell különböző fegyveres szabályokat hozni, és trükközve felgyógyulni se lehet vele (hiszen ahhoz hogy gyógyulj sérülnöd kell, ami evidensen nagyobb lesz).

Harmadrészt pedig a probléma megoldható lenne ha a játékosokat rá lehetne venni valami módon hogy egészséget fejlesszenek; ha egy ilyen felgyógyulós fejlesztés bekerül akkor tuti hogy már annyira se fognak egs-et fejleszteni mint eddig. Javaslatom az lenne hogy az egészség a +HP mellett, adjon +1 elnyelést mondjuk 5-10 szintenként, így fejlesztése vonzóbb lenne a játékosok számára, anélkül hogy túlságosan táppá válna. Mágia esetleg ugynígy kaphatna mágia elnyelést, mivel az a másik tulajdonság amit nem nagyon van értelme fejleszteni.
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
194. hozzászólás - 2009.03.02. 07:25:58 (Válasz Enchanter #193 hozzászólására.)
Idézet: Enchanter - 2009.03.01. 22:48:57
Miért ne lehetne úgy hogy a sebgyógyítás simán akkor működik rád mikor benyomod? Minek kell ezzel a "X-et gyógyulsz harc utánde csak ha tripla annyit sebeztek rajtad mint te" dologgal bonyolítani?

Az életpont visszanyerésére már igy is számos metódus van, ez önmagában boritaná a játékegyensúlyt, és az eredeti problémát nem feltétlenül orvosolná. Akinek eddig se voltak ép problémái, annak ezután még kevésbé lennének.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
195. hozzászólás - 2009.03.02. 08:52:39 (Válasz Miklós #184 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.03.01. 20:21:18
Elég sokat gondolkodtam a dolgon, és arra jutottam, hogy igazatok van, valószínűleg tényleg az a legjobb megoldás, ha a csata végén felgyógyulsz valamennyit, ha túl sokat sebződtél (az ellenfeled legalább 4x annyit sebzett, mint te).

Ha nem is "for free", de azért aránylag könnyen megszerezhető módon ezt be lehet rakni a játékba, egy új szakértelem formájában, aminek a neve legyen mondjuk túlélés. Ha portyázás során megtámadnak, és ellenfeled legalább 4x annyit sebez, mint te, a csata végén kezeled a kritikus sebeket, és visszanyered az elszenvedett sebzés szakértelem szint x 1,5%-kát. 10-es szintre, ez könnyen felnövelhető, tudatturbóval a sebzés 30%-kát visszanyered. A szakértelem max. szintje 40 lenne, ekkor a sebzés 60%-kát visszagyógyulnád.
Ennél eggyel engedékenyebb lenne az a megoldás, amikor ezt nem új szakértelemre rakjuk, hanem a sebgyógyításra, amit amúgy is érdemes (lesz) fejleszteni, tehát nem "nyílik tovább az olló".
A leveretés lehetősége is megmarad, a szakértelem nem működne akkor, amikor te támadsz.

A szakértelem "kijátszása" ellen valószinűleg kellene egy olyan kikötés is, hogy csak akkor működik, ha a használt fegyvered legfeljebb 5-tel alacsonyabb szintű a te szintednél. így egyrészt nem lehet azt megcsinálni hogy amikor nem játszol, 1 szál buzogányt viselsz, és igy a nálad csak valamivel erősebbektől - akik ekkor nem fognak sokkal többet sebezni, mint egyébként - is gyógyulsz. Illetve a "leveretés" ezzel még tovább szabályozhatóvá válik, ill. az marad.

Ja avval kapcsolatban is meggyőztetek, hogy a szerencse nyugodtan beleszámithat a tulajdonságösszegbe a védelem italnál, igy legalább lehet kalkulálni hogy működni fog-e vagy se...


En a sebgyogyitasos verziot javaslom, es sztem meg ugyis kicsit draga. Legyen inkabb 2%/szint.

A 4* limit az ami viszont nagyon rossz.
Egyreszt egy 410-100 csata utan van gyogyulas, egy 1200-310 utan nincs? Igy a sebzokepesseg a karakter ellen fordul.

Inkabb ugy hataroznam meg, hogy maxEP 20%-a feletti sebzodes eseten kapcsol be, ha veszitettel, es maximum a maxEP 20%-ara csokkenti a sebzodes merteket. Igy nem fordulhat elo olyan eset, hogy barcsak tobbet sebeztek volna, akkor kevesebb sebzodesbol meguszom.

Vagy eleve lehetne ez az alap!

(50-szint)%-nal nagyobb sebzodesnel a sebzodest (50-szint)%-ra csokkenti.
szint: sebgyogyitas szintje, 1-30 kozott.

Ennek csak egy hatranya van, hogy a vedelmet engedi hanyagolni, mert ugye igy mindegy1, hogy 25, vagy 75%-ot sebzodsz, ha a sebgyogyitasod legalabb 25, a vegzo sebzodes ugyanannyi.
Pontszám: 7.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
196. hozzászólás - 2009.03.02. 09:00:50
Bocs kocos, de a maxEp-s verzió is rossz. Támogatja az alulfejlesztett egészséggel rendelkező, de amúgy állati brutális TÖ-vel rendelkező karaktereket. Nonszensz.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.50
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
197. hozzászólás - 2009.03.02. 09:40:15 (Válasz CaveMaN #196 hozzászólására.)
Akkor legyen Szint*X ahol X konstans. Esetleg szint négyzet, vagy valami hasonló képlet.

Így mivel az egészség nincs benne a számításban ezért aki alulfejleszti az kevesebbet kap vissza belőle. Sőt, mivel a gyógyulás %-os alapú, ezért aki egészséget fejleszt az mindenképpen jól jár. A sebzés alapú tényleg nonszensznek tűnik, főleg ilyen "ne legyen 5 szinttel alacsonyabb fegyver kezedben" megkötésekkel.

De igazából lényegtelen mert bármilyen "olcsó" gyógyulás tovább csökkenti az egészség értelmét.

Másfelől én még mindig azon az állásponton vagyok hogy jobb lenne ha az egészség/mágia adna valamilyen harci bónuszt, hogy több értelme legyen fejleszteni. Logikus lenne pl hogy egészség adjon elnyelést, így mivel értelme lenne magasabbra fejleszteni, kevesebb "leharcolt" karakter lenne.
A hozzászólást Enchanter módosította 2009.03.02. 09:41:44-kor
Pontszám: 8.33
népszerűAranyAlmaFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
198. hozzászólás - 2009.03.02. 10:00:05
Csak egy apro megjegyzes: a TO osszehasonlitasnak gyulolet szakertelem mellett semmi ertelme nincs.
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
199. hozzászólás - 2009.03.02. 10:03:04 (Válasz Enchanter #197 hozzászólására.)
Mágia meg varázslat elnyelést
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűAshcrofttFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A védelem itala
200. hozzászólás - 2009.03.02. 10:03:26
Szerintem megoldás lehetne más is, nem kell feltétlenül szakértelem.
Pl. lenne portyabeállításoknál egy kapituláció gomb, amit ha benyomsz, akkor min.24 órán át minden olyan portyában, ahol többet sebződnél, mint max. ÉP-d adott %-a, automatikusan kapitulálsz. Ilyenkor senki nem sérülne, de az ellen pl. 1.5*ös LÉ-t visz, és akár lehetne az is, h. egy kissebb fix összegnyi LÉ-t minuszba is elvihet tőled.

Így van hátránya is annak, ha kevesebbet akarsz sebződni, mégis megoldja az olyan problémákat, mint mikor epikusoznál, de óránként csapnak beléd 7-800-akat...

Mondjuk rabszolgázás szempontjából lehet rossz ötlet lenne, mert LÉ rabszolgától így még többet lehetne elhozni, és még csak le sem sérül.
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője