Re: Portya, háború, egyéb
54. hozzászólás - 2011.06.20. 18:02:36
Sajna az interakcióval nem jutottam előre.
Érzek ellentmondást a rövidített háború (max. 2 óra) és az interaktivitás között, ez csak azoknak adna élményt, akik munka mellett is tudnak játszani, nincs családjuk, párjuk, ezért szabadidejükben is bármikor gép elé ülhetnek. ezt kihagynám az új háborúból, viszont interakcióra meghagynám a hagyományos háború rendszert is, mert miért is ne? Ha valakinek az tetszik, hát had játsszon úgy.
A Miklós féle alapon csiszoltam, vagyis próbáltam...
Így is működhetne az új rendszer:
Hadüzenet elküldése. Indul a 48 óra a háborúig. Lehet nevezni, mint a bajnokira, nevezésnél eldöntheted, hogy adsz-e segítő kezet valakinek (felfelé is!, az ellenfél nélküli tagok bevonására, illetve egy nagyon erős kari esetén egy taktikai elem is). A nevezés egy az Arénához hasonló felületen történne. Aki nem nevez, az a háború kitörésének pillanatában aktuális cuccával játszik. Harc ütőtávon belül, itt mindenki-mindenkivel játszik 5 kört (a randomot kisimítandó, esetleg lehet kevesebb (min. 3)). A támadó szövetség tagja 3szor támadnak és kétszer védekeznek (mert Ők a támadók). Tehát a 48 óra lejár és máris meg lehet tekinteni az első kört (fejenként 5 csata eredményeit), az említett felületen (linkelve persze). Az érdekesség kedvéért minden csata megtekinthető mindenkinek, a fórumon lehet örömködni, bánkódni, fogadni (ja, azt nem...). 5 perc múlva, akinek van az ütőtávjában másik ellenfél, újra játszik, mivel itt már kevesebb csata lesz a következő körre már csak 4 percet kell várni, azután 3-at, 2-öt, 1-et és ha még mindig van ellenfél marad az 1 perc. Max. fél óra alatt lemegy és az eredményeket folyamatosan lehet nézegetni, megbeszélni. Minden csata max. ÉP-ről és VP-ről indul (az állatok is mindig gyógyultak, esetleg nem...). Ha összesítve összejön valamelyik csapatnak az 50 győzelem és a 10 győzelem többlet, akkor győzött, különben döntetlen.
Jutalom: fontos, hogy ne legyen annyira értékes, hogy az esetleges elmaradása miatt egy szövi mindig ugyanazt -az általa könnyen legyőzhetőt- támadja és/vagy egy szövi ugyanazt a célpontot csak havonta egyszer támadhassa. A jutalom lehetne random az előre összeállított listából. Saját Lélekkút/10 töltődés (túltöltés védett), 5 napig tartó idomítás idő csökkentés 5 perc/körre és költsége feleződik, +25 Térkapupont/per fő (a max kitolásával, vagy több, vagy kevesebb), -50% ÉP a következő epikusnak, 20 ÉP/perc automatikus állatgyógyulás 5 napon át, az állatok morálja nem csökken 5 napig, 5 napig a vadászatból rendes őskő esik...
Szerepelt még, hogy csak a támadó kaphat jutalmat (visszaélések elkerülése), és hogy a vesztes nem szenvedjen kárt. Ez ugye, kockázat nélküli próbálkozásokhoz vezet, de az indítható háborúk száma korlátozott (heti 1), így rettenet nagy hasznot nem lehet elérni. Meg hát, had gyarapodjon a gyengébb is...
V3-Shifu
Pontszám: 8.17