Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567891011
Szerző
Topic neve: Portya, háború, egyéb
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
41. hozzászólás - 2011.06.19. 22:39:26
A legnagyobb probléma a mostani rendszerben, hogy sokakat kirekeszt azzal, hogy ilyen vagy olyan okokból nem tudnak részt venni. Ha meg akarjuk tartani az egyenkénti csaták jelentőségét, akkor azt úgy kell megoldani, hogy ez ne taszítson senkit katakombába, és a gép előtt se kelljen folyamatosan gubbasztani.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.49
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3354 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
42. hozzászólás - 2011.06.19. 22:40:33 (Válasz Ariel #41 hozzászólására.)
Igen, viszont az aktívabb játékosoknak is kéne lehetőséget biztosítani szerintem
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.00
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
43. hozzászólás - 2011.06.19. 22:51:00 (Válasz Ariel #41 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.06.19. 22:39:26
Ha meg akarjuk tartani az egyenkénti csaták jelentőségét, akkor azt úgy kell megoldani, hogy ez ne taszítson senkit katakombába, és a gép előtt se kelljen folyamatosan gubbasztani.

Így van, mindkét dolog szerepel az alapelvek között, amiket összegyűjtöttem. Szóval az, hogy milyennek kéne lennie a rendszernek, az nagyjából megvan, csak eddig nem nagyon tudott senki olyat összeállítani, ami mindenben megfelel a kívánalmaknak.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.91
kedvencBecksimFérfi
Végzetúr tehetség
202 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
44. hozzászólás - 2011.06.19. 23:45:28 (Válasz Prisma #43 hozzászólására.)
Én valami olyasfélén gondolkodom, hogy jót tenne a háborúnak egyfajta összedolgozási kényszer, amit a szövin belül le kell beszélni, megszervezni, hogy eredményre vezessen.
Ez most az epikölésnél jelenik meg, ennek mintájára lehetne valami várostrom félét fabrikálni, a támadók az erőd falát rongálják, a védők javítják, visszaépítik, nullára rombolt fal esetén bónusz a támadóknak. Vagy, hogy még egyszerűbb legyen, minden szövinek lehetne egy védelmező szörnyetege, "házisárkánya" akit epik mintájára le lehetne verni, különben az állatokhoz hasonlóan jó kis elnyelést adna a háborús felek csatái esetén a szövi minden tagjának.

Így mindenki részt tudna venni a háborúban, akinek nincs a távban ellenfél, az is tudna falat dönteni, vagy a házisárkányt ütni. Az építők is hasznossá tehetők a fal javítgatásakor, mindjárt nem lenne egyértelmű a katába vonulás, ha kitör a balhé.

A meglévő szakikból az építést és az epikspect rögtön be lehetne vonni, esetleg valami ostrom szakit is ki lehetne fundálni ami könnyíti a falrontást.
A hozzászólást Becksim módosította 2011.06.19. 23:51:24-kor
Pontszám: 8.42
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
45. hozzászólás - 2011.06.20. 06:50:35
A háborúnak - vagy itt inkább csatákról beszélhetünk - előre eldöntött taktikán kell alapulnia, amit közben minimálisan lehet módosítani, de nem teljesen felforgatni és valóban inkább azzal értek egyet, hogy ne kelljen ott ülni a gépnél mindenkinek a háború ideje alatt. Ha párhuzamot vonunk a valós élettel (tudom, hogy nem szerencsés általában), akkor egy csata egy előre eldöntött menetrend szerint halad, ha megindult, akkor a hadvezérnek jelentősen lecsökken a beleszólása, lévén a csapatmozgásokat előre eltervezték, van A, B terv, de nem tudnak akkor, abban a pár órában, 1-2 napban már intenzíven beleszólni, hogy legyen C, D, Z terv, csak korrigálni.
A fentiek miatt mindenképpen azt tartom jobb módinak, ha előre be lehet lőni, mit akar csinálni a csapat, kiosztva mindenkinek a feladatokat (akár olyan módon, hogy külön szanitécek is vannak, akik nem harcolnak, hanem a sebgyógyításukkal a saját sérült csapattársak vesztett ÉP-it korrigálják például). Ha mondjuk 2 "napos" a háború és hajnali 2-kor indul, akkor az első nap eredményének ismeretében egészen estig lehet módosítani a második napi haditervet, aztán vagy bejön vagy nem. A későbbi csatákban pedig lehet teljesen más tervvel előrukkolni, ha vereséget szenvedett a szövetség. A terveknek mindenképpen kő-papír-olló szerűnek kell lennie, azaz 1 adott típusú terv jó lehet egy másik ellen, de rossz a harmadik ellen, így nem lehet fix győztes tervet készíteni.
Pontszám: 8.46
népszerűClawzFérfi
Végzetúr tanonc
13 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
46. hozzászólás - 2011.06.20. 12:22:13
Szimpatikus az új háborús terv, támogatom!
Pontszám: 7.63
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
47. hozzászólás - 2011.06.20. 13:00:47
Nokéremalássan...
Az alapgondolatok és irányok szimpatikusak. Már így, ebben a formában is üdvözölném az új háborús rendszert. Persze ha van további színesítő ötlet, akkor HAJRÁ! ;-)
Feldobnék én is párat:
- Bajnoki mintájára legyen levezetve, megjelenítve minden csata a Háborús gomb alatt, ami lemegy a háború végéig. Ez érdekesebbé és követhetőbbé tenné a lebonyolódás folyamatát. Ráadásul az elemzéseket, a taktikai ötletelést is erősen elősegítené.
- ÉPÜLETREFORM:
No itt kissé elkanyarodom, de összefügg azért... A Pusztítás Citadellájának alkalmazása per pillanat kb. olyan, mint köpködni egymásra. Kissé bántó, de jobbára ártalmatlan. Ezt az építéshátráltató funkciót (nem olyan butaság azért) át lehetne "adni" az Átokpiramisnak ugyanazzal a működési elvvel, mint eddig. SOKKAL testhezállóbb szerepe lenne ott.
A Pusztítás Citadellája PUSZTÍTSON!
A BCs és a HCs rombolására kiválóan lehetne alkalmazni pl. a 2 napos hadüzeneti idő alatt mondjuk Szint/4 hatásfokkal. A BCs és a HCs leendő funkciója ugyebár még homályos, de én szubjektíve azt támogatnám, hogy Háborún kívül 0 szintű legyen - hadüzenet alatt építve / ellenfél épületét rombolva aktív "építőháború" folyna - Háború alatt befagyna és a "maradék" épületszintek jelentenének több/kevesebb módosítást a háború lefolyásában, esetleg a nyereség/veszteség mértékében. Háború után ismét nullázódna.
/Apró megjegyzés: A PC épületromboló alkalmazásának kibővítése a HT-re igencsak megborzolná a jelenlegi szakadékerősítő állapotokat. :-P /
Pontszám: 8.47
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
48. hozzászólás - 2011.06.20. 13:58:46
"Esetleg2: a jutalom csak a támadónak jár, a megtámadotté csak a dicsőség győzelemnél ("tömés" elkerülése)."

Értem én. Node akkómeg az "erejét" veszíti el a háború. Komolytalanná válhat a védekező fél részéről. "Minek erőlködjem - holnap úgyis jönnek háborúsfarmonyi megen". Grrr...
Ha nem nyerhet a dicsőségen kívül a sikerért a kihívott semmit, akkor legalább VESZÍTSEN valamit a kihívó, hogy VALAMIÉRT érdemes legyen pl. V3-on felmenni engedni a háborús Gy/V-t. Habár én sííímán eltörölném ezt a V3-as Háborús Gy/V szitut, ha frappánsan megoldott a háborús rendszer, azaz játékkedv növelő hatású akár vereség esetén is. Mán csak azér' is, mert kezd kikristályosodni egy olyan ötlethalmaz, ami azoknak is meghozhatja a kedvét az ilyesmihez, akik messze kiirtanák inkább a VÚ-ból per pillanat a háborút. ;-)
Pontszám: 6.93
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
49. hozzászólás - 2011.06.20. 14:29:10
van egy csomo jobbnál jobb ötlet, de arról nem láttam még ötletet hogy az interaktivitást, és a rövid lefolyást hogy lehetne ötvözni, csak a saját szöviből kiindulva a szövi 1 része szinte csak délelőt tud feljönni, van aki délután. Tehát mindenképen napokban kell gondolkozni szerintem hisz hogy egyszerre a szövi minden tagja fent legyen az szinte lehetetlen, ill mikor hogy indulna a csata, mert ugye az sem biztos hogy amikor azu én szövim harcolna akkor az ellenfél is ott van és tud reagálni, vagy forditva, és szerintem egy nagyon fontos nézöpont az idő is, hisz sokan nem tudnak a játékhoz igazodni.
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
50. hozzászólás - 2011.06.20. 14:46:46 (Válasz Junior0 #49 hozzászólására.)
Már ötleteltek ebben a témában is.
Időben annyiban független, hogy a kihívási idő alatt (per pillanat ez 2 napra van ötletelve) bármikor nevezhetsz katonának, vagy segítőnek.
Jelen vázlatok szerint SEMMIT nem jelent, ha ezután nem vagy jelen akár 1 hétig.
Ha többfordulós lenne a Háború (3 menetes ötlet), akkor már érdekes lehet a menetek közötti időlehetőség, öltözési lehetőség, katona/segítő funkció váltás egyéneknél. A taktikai időkorlát azér' szükségeltetik, hogy ne tartson hetekig a szitu.
Pontszám: 7.96
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
51. hozzászólás - 2011.06.20. 15:28:25
Igazatok lehet, elképzelhető, hogy a néhány órás lefolyás nem jó. Az én javaslatomban viszont elég hamar lemenne a háború, mivel a másik ÉP-jét akkor is le lehet darálni, ha nincs gép előtt. Ezen úgy lehet segíteni, hogy valahogyan lehessen ÉP-t tartalékolni.

Két módot rögtön látok erre:
1. Egyrészt addig nem ér véget a háború, amíg valakinek van ÉP-je (még ha ütőtávon kívül van is). Egy adott időlimit után (mondjuk 3 nap) persze mindenképpen véget érne, de alapvetően nem lehetne néhány óra alatt ledarálni az ütőtávon belülieket, mert tartaléknak ott lennének az ütőtávon kívüliek, akik tudnának ÉP-t transzferálni, amint gép elé kerülnek.
2. Másrészt pedig akár be lehetne vezetni speciális háborús gyógyitalokat, amelyeket csak a háborús ÉP növelésére lehet használni. Akár minden háborúban szabott mennyiség lehet, fejenként mondjuk 3-5 db.

Ez a két módszer biztosítaná, hogy ne legyen lefutott a meccs néhány órán belül, illetve azt is, hogy aki csak később ér gépközelbe, az ettől még utána is tudjon cselekedni.

Ily módon a győzelem kritériumát is módosítani kell kissé. Az a csapat nyerne, amely vagy teljesen ledarálta az ellenfelét (odaát senkit nem lehet már 30% fölé gyógyítani, mert senkinek nincsen sem annyi ÉP-je, sem gyógyitala), vagy többet ütött a másik szövetségbe az időlimit lejártával (tehát hasonlatos lenne a normál portyához, ahol szintén vagy kivégzed az ellenfelet, vagy többet sebzel bele). Hogy gyógyital tartalékolással ne lehessen megtartani a kezdeti fölényt, a megmaradt gyógyitalokat mínusz ÉP-ként el lehetne számolni a végén.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.90
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
52. hozzászólás - 2011.06.20. 15:48:27 (Válasz Prisma #51 hozzászólására.)
És Cras "szanitéc" ötlete?
A segítő Sebgyógyítás szakija kvázi körönkénti Regenerációs vagy 1 meccs utáni Sebkötöző rutin erősítő funkcióval is "üzemelhetne"...
Pontszám: 6.93
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
53. hozzászólás - 2011.06.20. 17:00:27
Én olyanra gondoltam hogy mi lenne ha a csaták ugy zajlanának hogy a támadó csapat támadhatna csak, és ugy hogy a támadást a védekező félnek el kellene fogadnia, és nem GY/V arányt számolnánk, hanem mondjuk TÖ és szint különbségre lenne egy szorzó, és a győzelmet, és a vereséget is igy szoroznánk és a támadó félnek a győzelemhez el kéne érnie egy határszámot, teszem azt egy 90es szintű meg akarna támadni egy 70-t akkor arra 0,5es szorzot kapna, de ha mondjuk egy 100szintüt támadna akkor már 1,5 szorzot kapna a győzelemre
na még elég kagyvasznak tünik, de még összeszedem az ötleteim, aztán megprobálom érthetőbben leirni, de talán egy uj konstrukcio alapnak talán ennyi is megteszi
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
54. hozzászólás - 2011.06.20. 18:02:36
Sajna az interakcióval nem jutottam előre.

Érzek ellentmondást a rövidített háború (max. 2 óra) és az interaktivitás között, ez csak azoknak adna élményt, akik munka mellett is tudnak játszani, nincs családjuk, párjuk, ezért szabadidejükben is bármikor gép elé ülhetnek. ezt kihagynám az új háborúból, viszont interakcióra meghagynám a hagyományos háború rendszert is, mert miért is ne? Ha valakinek az tetszik, hát had játsszon úgy.

A Miklós féle alapon csiszoltam, vagyis próbáltam...

Így is működhetne az új rendszer:
Hadüzenet elküldése. Indul a 48 óra a háborúig. Lehet nevezni, mint a bajnokira, nevezésnél eldöntheted, hogy adsz-e segítő kezet valakinek (felfelé is!, az ellenfél nélküli tagok bevonására, illetve egy nagyon erős kari esetén egy taktikai elem is). A nevezés egy az Arénához hasonló felületen történne. Aki nem nevez, az a háború kitörésének pillanatában aktuális cuccával játszik. Harc ütőtávon belül, itt mindenki-mindenkivel játszik 5 kört (a randomot kisimítandó, esetleg lehet kevesebb (min. 3)). A támadó szövetség tagja 3szor támadnak és kétszer védekeznek (mert Ők a támadók). Tehát a 48 óra lejár és máris meg lehet tekinteni az első kört (fejenként 5 csata eredményeit), az említett felületen (linkelve persze). Az érdekesség kedvéért minden csata megtekinthető mindenkinek, a fórumon lehet örömködni, bánkódni, fogadni (ja, azt nem...). 5 perc múlva, akinek van az ütőtávjában másik ellenfél, újra játszik, mivel itt már kevesebb csata lesz a következő körre már csak 4 percet kell várni, azután 3-at, 2-öt, 1-et és ha még mindig van ellenfél marad az 1 perc. Max. fél óra alatt lemegy és az eredményeket folyamatosan lehet nézegetni, megbeszélni. Minden csata max. ÉP-ről és VP-ről indul (az állatok is mindig gyógyultak, esetleg nem...). Ha összesítve összejön valamelyik csapatnak az 50 győzelem és a 10 győzelem többlet, akkor győzött, különben döntetlen.

Jutalom: fontos, hogy ne legyen annyira értékes, hogy az esetleges elmaradása miatt egy szövi mindig ugyanazt -az általa könnyen legyőzhetőt- támadja és/vagy egy szövi ugyanazt a célpontot csak havonta egyszer támadhassa. A jutalom lehetne random az előre összeállított listából. Saját Lélekkút/10 töltődés (túltöltés védett), 5 napig tartó idomítás idő csökkentés 5 perc/körre és költsége feleződik, +25 Térkapupont/per fő (a max kitolásával, vagy több, vagy kevesebb), -50% ÉP a következő epikusnak, 20 ÉP/perc automatikus állatgyógyulás 5 napon át, az állatok morálja nem csökken 5 napig, 5 napig a vadászatból rendes őskő esik...

Szerepelt még, hogy csak a támadó kaphat jutalmat (visszaélések elkerülése), és hogy a vesztes nem szenvedjen kárt. Ez ugye, kockázat nélküli próbálkozásokhoz vezet, de az indítható háborúk száma korlátozott (heti 1), így rettenet nagy hasznot nem lehet elérni. Meg hát, had gyarapodjon a gyengébb is...
V3-Shifu
Pontszám: 8.17
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
55. hozzászólás - 2011.06.20. 18:17:25
A régi rendszer sokak szemében halott.
Ha meg is lesz tartva, mint alternatíva, akkor is ráfér némi módosítás.
Az új rendszer már MOST biztatóbb játékhangulatilag.
Interakció? Egy ilyen játékban? Ahol teljesen "szétszórt" általában az aktivitás?
Nem erőlködnék érte... CSAK jelszó megadogatáshoz vezethet (megencsak). :S
Pontszám: 6.94
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
56. hozzászólás - 2011.06.20. 21:13:20
Junior0, Pörgönc, a győzelmek számolása semmilyen formában nem jó annak eldöntésére, hogy ki nyeri a háborút, nem véletlen, hogy már Miklós alapötletében sem szerepel. Mégpedig azért, mert ellentmond annak az - egyébként az egyik legfontosabb - alapelvnek, hogy a gyengébb karakterek se jelentsenek koloncot. Amint a győzelmek száma számít bármennyire is, azonnal megéri kirúgni/katakombáztatni. Ez volt az egyik legfontosabb probléma, amit az új rendszernek ki kell küszöbölnie.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.90
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
57. hozzászólás - 2011.06.20. 21:34:41 (Válasz Prisma #56 hozzászólására.)
ezért gondoltam valamiféle szorzora ami figyelembe veszi mind a TÖ-t mind a szintet, hatalmas különbség esetén pl olyan is előfordulhasson hogy hiába nyer a támadó, ha olyan nagymértékü a különbség, akkor a támadott szövetsége kapja a pontot, nem fer csata cimszoval, vagy valami hasonlo kis csavart, ami ráadásul előre nem látható, ezzel kiküszöbölve a a gyengébb karakterek koloncá válását
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
58. hozzászólás - 2011.06.20. 21:41:59
Értem én, de a gyenge kari, az gyenge kari. Attól, hogy szeretnénk nem lesz erős. Akármilyen szabályrendszert állítunk fel vagy vereséget termel, vagy az ÉP fogyasztásosban az első körökben elhullik.

"Két módot rögtön látok erre:
1. Egyrészt addig nem ér véget a háború, amíg valakinek van ÉP-je (még ha ütőtávon kívül van is). Egy adott időlimit után (mondjuk 3 nap) persze mindenképpen véget érne, de alapvetően nem lehetne néhány óra alatt ledarálni az ütőtávon belülieket, mert tartaléknak ott lennének az ütőtávon kívüliek, akik tudnának ÉP-t transzferálni, amint gép elé kerülnek.
2. Másrészt pedig akár be lehetne vezetni speciális háborús gyógyitalokat, amelyeket csak a háborús ÉP növelésére lehet használni. Akár minden háborúban szabott mennyiség lehet, fejenként mondjuk 3-5 db."

Ezt kifejtenéd, kérlek? Nem értem a háború végét, az elszámolást. Van két soktagú, szintben elnyújtott szövi, háborúznak, tologatják az ÉP-t és mindkét oldalon szintben messzire egymástól maradnak túlélők (bizony az erős karik közül). A vége mindenképpen ez, hiszen ütőtávon belül csak egy maradhat életben (addig megy a harc, nem?). A háborút ki nyeri?

Picit érvelnék a győzelem számlálós módszer mellett. Támadhattok olyan szöviket, ahol a gyenge kariknak nincs ellenfele vagy csak egy (egy kis stratégia), vagy az erősebbeknek nálatok több gyenge is jut. Mivel így, egy gyenge karin csak 5 vereséget szedtek össze (limitált) simán győzhettek. Kettő, ha nem akarsz megválni a gyengétől (dicséretes), szerzel mellé egy erőset is.

Igazából, ha belegondolsz, az a tény, hogy a vesztest semmilyen formában nem éri kár sem támadóként, sem védekezőként már megoldja a gyenge kari problémát.
V3-Shifu
Pontszám: 6.65
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
59. hozzászólás - 2011.06.20. 21:42:51 (Válasz Junior0 #57 hozzászólására.)
Idézet: Junior0 - 2011.06.20. 21:34:41
ezért gondoltam valamiféle szorzora ami figyelembe veszi mind a TÖ-t mind a szintet

Ezzel meg az a gond, hogy rettenetesen igazságtalan. Nem azért fejlesztik az emberek a karaktereiket, hogy aztán semmi hasznát ne vegyék háborúban, mert a másik kompenzációt kap, ha gyengébb. Ez a rossz játék jutalmazása.
A győzelmek számolásáról tehát mindenképpen le kell mondani, mint mondtam, ez volt az egyik legfontosabb felismerés, amit Miklós javaslata is tükröz.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.90
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
60. hozzászólás - 2011.06.20. 21:53:41 (Válasz Pörgönc #58 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2011.06.20. 21:41:59
Ezt kifejtenéd, kérlek? Nem értem a háború végét, az elszámolást.

Olyan lenne, mint egy portya, csak nagyban. Az nyer, aki többet sebez mint a másik a megadott idő alatt (portyánál ez 6 kör, háborúnál pedig mondjuk lehetne 3 nap), vagy teljesen ledarálja az ellenfelet idő előtt.

Háborúnál természetesen az összsebzés számít az összes csatából.

A gyengébb karakterek pedig igaz, hogy elhullanának hamar, de még valószínűbb, hogy inkább átadnák az ÉP-jüket az erősebb karaktereknek. És ha véletlenül túl hamar elkapnák őket, mielőtt ezt megtehetnék, a néhány gyógyital segítségével később mégiscsak több ÉP-t tudnak átadni, mint amennyi sebzést miattuk benyel a szövetség. Tehát nem lennének koloncok, és kirúgni/katakombáztatni sem kellene őket, sőt hozzá tudnának járulni a győzelemhez.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.90
Oldal: 1234567891011
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!