Re: Portya, háború, egyéb
21. hozzászólás - 2011.06.19. 20:08:37
21. hozzászólás - 2011.06.19. 20:08:37
A Miklós által annak idején felvázolt javaslat néhány kétségtelen erénye mellett számos hibával rendelkezett, amik el is lettek mondva abban a topikban (tulajdonképpen szét lett kapva a javaslat), nemhiába nem lett végül megvalósítva.
Íme néhány hiba (a súlyosabbak közül):
- nincs interakció: egy kattintás a jelentkezés, majd eredmény
- nincs taktikázási lehetőség
- nem érvényesül az támadhatósági szinthatár (ami egyébként a játék minden aspektusában érvényesül), 100. szintű elverhet egy 10. szintűt
Az alapvető gond ott van ezzel, és az összes eddigi próbálkozással, hogy az alapelvek lefektetése helyett rögtön konkrét javaslat született. Sajnos pont, amikorra kikristályosodtak az alapelvek a múltkori topikban, az emberek megunták, és befulladt az egész. Ezért most átemelem azokat az alapelveket, amiket a múltkori megbeszélések alapján egy új háborús rendszernek teljesíteni kellene:
- Legyen interaktivitás, tehát ne 2 kattintás legyen a háború, és utána csak az eredmény, hanem aktív részvételre legyen lehetőség.
- Ne random legyen az ellenfélválasztás, hanem a játékosok által meghatározott.
- Legyen lehetőség taktikázásra.
- Ne befolyásolja a napi tevékenységet (portyázást, vadászást, manakonstruálást)
- A gyengébb karakterek is hozzá tudjanak járulni a háborús teljesítményhez, ne érje meg kirugdosni őket. Tehát egy gyengébb karakterrel is legyen erősebb a háborúban a szövetség, mint ugyanazon gyengébb karakter nélkül.
- A szokásos ütőtávok legyenek érvényesek karakter karakter elleni csatákban.
- Az ütőtávokon kívüli tagok is hozzá tudjanak járulni valahogy a háborús teljesítményhez.
- A háború ne kösse a géphez a játékosokat extrém hosszú ideig, vagy extrém időpontokban.
- A vesztes fél ne bukjon erőforrást.
Íme néhány hiba (a súlyosabbak közül):
- nincs interakció: egy kattintás a jelentkezés, majd eredmény
- nincs taktikázási lehetőség
- nem érvényesül az támadhatósági szinthatár (ami egyébként a játék minden aspektusában érvényesül), 100. szintű elverhet egy 10. szintűt
Az alapvető gond ott van ezzel, és az összes eddigi próbálkozással, hogy az alapelvek lefektetése helyett rögtön konkrét javaslat született. Sajnos pont, amikorra kikristályosodtak az alapelvek a múltkori topikban, az emberek megunták, és befulladt az egész. Ezért most átemelem azokat az alapelveket, amiket a múltkori megbeszélések alapján egy új háborús rendszernek teljesíteni kellene:
- Legyen interaktivitás, tehát ne 2 kattintás legyen a háború, és utána csak az eredmény, hanem aktív részvételre legyen lehetőség.
- Ne random legyen az ellenfélválasztás, hanem a játékosok által meghatározott.
- Legyen lehetőség taktikázásra.
- Ne befolyásolja a napi tevékenységet (portyázást, vadászást, manakonstruálást)
- A gyengébb karakterek is hozzá tudjanak járulni a háborús teljesítményhez, ne érje meg kirugdosni őket. Tehát egy gyengébb karakterrel is legyen erősebb a háborúban a szövetség, mint ugyanazon gyengébb karakter nélkül.
- A szokásos ütőtávok legyenek érvényesek karakter karakter elleni csatákban.
- Az ütőtávokon kívüli tagok is hozzá tudjanak járulni valahogy a háborús teljesítményhez.
- A háború ne kösse a géphez a játékosokat extrém hosszú ideig, vagy extrém időpontokban.
- A vesztes fél ne bukjon erőforrást.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.
Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 8.14