Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567891011
Szerző
Topic neve: Portya, háború, egyéb
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
61. hozzászólás - 2011.06.20. 21:59:16
Na, megpróbálom érthetően összeszedni a gondolataimat, ahogy korábban igértem
Nekem magáról a csatákról lenne ötletem, mégpedig oly módon hogy mondjuk a támadó játékos kinéz magának egy ellenfelet, akit meg akar támadni, a támadással nem egyből megtámadja, hanem lementődik az aktuális felszerelése, meg pontjai és ezzel egy időbe, a támadott karakter kap egy ablakot, hogy kihívták csatára, elfogadja vagy sem:
Ha elfogadja, akkor a csata a szokásos módon lezajlik és a végén pontot kap az, aki nyer, de oly módon hogy ugye kapna 1 pontot a győzelemért, amit megszorzunk egy olyan számmal, ami a kettejük TÖ és szintkülönbségéből adódik, egy olyasmi számra gondoltam, mint a fogadásoknál az odds, vagyis ha az erősebb karakter győz, akkor ez a szám, teszem azt 1,1
Míg ha a gyengébb karakter nyer, akkor mondjuk 1,7
Ha pedig ez a különbség elér egy határt, akkor a korábban említett módon az erősebb karakter győzelme esetén is a gyengébb vesztes karakter szövetsége kapná a pontot.
Ha nem fogadja el a csata kihívást, mert úgy érzi, mindenképpen veszítene, akkor pedig szintén pontot kap a kihívó, de csak a felét annak, amit az esetleges győzelmével kapna
Ha pedig bizonyos időn belül nem reagál a megtámadott, akkor automatikusan elutasítja a kihívást

Tudom, hogy ez is sok problémát felvet, sajna nem tudtam minden eshetőséget felvázolni, egy csak egy vázlat jellegű elképzelés, ami kiegyenlítetté tehetné a háborút
remélem ezzel másoknak is adtam ötletelni valót
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
62. hozzászólás - 2011.06.20. 22:10:40 (Válasz Prisma #59 hozzászólására.)
de szerintem meg pont az a lényege a háborús reformnak hogy ne azon muljon ki mennyire tud sok időt, és pénzt szánni a játékra és tud egy über karaktert létrehozni, és ezen játékosok szövetsége zsinorba szarráverje a többi szövit, a háboruk reformjára szerintem azért van szükség hogy szinsítse a játékot, ami csak ugy lehetséges ha kompenzáljuk azokat akik nem tudnak annyira ütös karakter létrehozni, mivel alapvetően ök vannak többségben, és Mikloséknak is az az érdekük hogy minél több ember játszon, nem az hogy a top karikna adjon egy ujabb unalomüzést, és véleményem szerint, az elöbb leirt megoldással lehetne taktikázni, hisz minél erősebb ellenfelet hivnék ki csatázni annál több pontot kapnék, vagy lehet probálkozni minél több gyengébbet leverni, ami kevesebb pontot hoz ugyan de biztosabb.
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 4.92
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
63. hozzászólás - 2011.06.20. 22:12:36
Nekem tetszik ez a kihívosdi, mondjuk volt anno egy nekem jobban tetsző rendszer abban a topicban majd mindjárt kikeresem, addíg is egy másik probléma:

Idézet: Ariel - 2011.06.19. 14:40:28
Csak hogy némi adat is kerüljön a vitába, már ami az aktív játékosállományt és az utánpótlást érinti.

2010 áprilisi térképezés statisztikái:

Ericath, az elragadó (458 követő)
Agnaesh, a csábító (498 követő)
Marietta, az elbűvölő (633 követő)
Katherin, a káprázatos (211 követő)

Összesen: 1800 résztvevő.

Mostani térképezés:

Ericath, az elragadó (201 követő)
Agnaesh, a csábító (284 követő)
Marietta, az elbűvölő (337 követő)
Katherin, a káprázatos (275 követő)

Összesen: 1097 résztvevő.

Mindenki elgondolkozhat ezeken az adatokon, vajon van megfelelő utánpótlás, és minden rendben, vagy lenne tennivaló...


Idézet: SuperEgo23 - 2011.06.19. 14:43:57
Teljesen igazatok van Ariel, de az után pótlás az etetést jelent jelenleg. Aki nem ismeri és tök idegenként idejön, az mit kap? 3-4-5-6-7 stb. szintű pókokat. Folyamat lerablás.. jéé miért maradjak ez egy unalmas és idegesítő játék.. Nekem pl ez jönne le.


Erre volna egy megoldás, mégpedig hogy a rapid világról ne csak a toplistások kerülhessenek át, hanem azok is akik át szeretnék hozni a karakterüket.
a középmezőnyt elég jól fel lehetne ezzel tölteni, és talán több új ember is jönne.
Mikiéknek is több volna a bevétel.

Baratynak felvetettem az ötletet és ő azt mondta, hogy csak az a gond vele hogy akkor ki kellene találni valami más díjat a toplistásoknak.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 7.06
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
64. hozzászólás - 2011.06.20. 22:17:07 (Válasz Junior0 #62 hozzászólására.)
Azért ilyen durva kontraszelekcióra még Miklós sem vetemedne. Ilyen erővel akkor a portyában se győzzön a jobb, hanem a gyengébb kapjon kompenzációt. Sőt, akkor miért múlik egyáltalán olyasmin, ami a játékos teljesítményétől függ? Akkor legyen inkább random döntés, hogy ki nyeri a csatát...

Semmi értelme nem lenne a PvP elemeknek, ha nem függene attól a siker, hogy ki milyen erős karaktert tud összehozni.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.68
kedvencGalvanelemFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
65. hozzászólás - 2011.06.20. 22:18:29
Kapjanak + TÖ-t. A rapid világon úgysem tudják olyan hatékonyan fejleszteni a karaktereiket, mint a többin. Legalábbis akikkel szembekerültem, azoknál így tapasztaltam.

Mod:

Tseby dr akula hozzászólására reagáltam, csak elcsesztem a kattintást.
A hozzászólást Galvanelem módosította 2011.06.20. 22:20:21-kor
Pontszám: 8.56
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
66. hozzászólás - 2011.06.20. 22:22:54 (Válasz Tseby dr akula #63 hozzászólására.)
drága szövitársam, én abszolult egyetértek veled:)
És nem hiszem hogy nem lehetne néhány frankó medált kiosztani a toplistások közt, mindenképpen kellene kitalálni a pl most regelöknek is különbözö medálokat, mivel ha valaki most regel, már kapásból le van maradva hisz neki soha nem lehetnek olyan medáljai amit egy kezdetektől itt játszó karakternek van, és ha mégis event van és szerezhetne akkor a korábban itt játszonak már 2 lesz, tehát esélye sincs hogy beérje a középmezönyt, amit szerintem egyetlen dologgal lehetne kompenzálni, mégpedig néhány 50 szint alatti eventtel
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 6.61
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
67. hozzászólás - 2011.06.20. 22:25:08 (Válasz Prisma #60 hozzászólására.)
Az adott időre verj bele annyit az ellenfélbe amennyit csak tudsz, megint ahoz a hibához vezet, hogy túlzott aktivitást igényel. Két és fél éve még jó lett volna egy ilyen rendszer, akkor tényleg ott ültek a gép előtt a játékosok. Én is élveztem a Kubla Kánság elleni kemény háborúnkat, vagy a TGY elleni maratoni összecsapást. De most már nincs az a háborús jutalmazás, amiért pluszban több órát foglalkoznék a játékkal, és ezzel szerintem sokan így vannak. A játék már önmagában is annyi időt visz el, ha mindennel foglalkozik az ember, hogy aktív háborúzás igazából már nem is nagyon fér bele.

Miklós rendszere egyszerű, könnyen áttekinthető, nem igényel plusz játékidőt, és az említett módosításokkal taktikázásra is ad lehetőséget. Gyakorlatilag minimális játékidő növekedés mellett, előzetes taktikázásra építi az egész háborúzást.
A hozzászólást Ariel módosította 2011.06.20. 22:25:25-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.66
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
68. hozzászólás - 2011.06.20. 22:27:07 (Válasz Prisma #64 hozzászólására.)
de egy szövetségi háborunak nem is kimondottan a pvp elemről kell szolnia hanem szövetségi taktikáról, és nem érted a lényeget, nem az a lényeg hogy erősíteni a gyengét, hanem hogy a támadó játékos vele 1 szintü játékost probáljon legyözni és ne ugy legyen menő hogy egy 5 szintel lejebbi gyengébb karaktert akar leverni
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 6.61
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
69. hozzászólás - 2011.06.20. 22:45:27 (Válasz Ariel #67 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.06.20. 22:25:08
Az adott időre verj bele annyit az ellenfélbe amennyit csak tudsz, megint ahoz a hibához vezet, hogy túlzott aktivitást igényel.

A gyógyítási lehetőségek miatt viszont ezt mindenki akkor tehetné meg, amikor ráér. Így azért nem igényel túlzott aktivitást.


A játék már önmagában is annyi időt visz el, ha mindennel foglalkozik az ember, hogy aktív háborúzás igazából már nem is nagyon fér bele.

Szerintem, ha ez így lenne, akkor eleve nem lenne igény új háborús rendszerre. Másrészt pedig az új háború sem lenne kötelező. Ha valakinek nincs rá ideje, akkor nem foglalkozik vele, és kész.


Miklós rendszere egyszerű, könnyen áttekinthető, nem igényel plusz játékidőt, és az említett módosításokkal taktikázásra is ad lehetőséget. Gyakorlatilag minimális játékidő növekedés mellett, előzetes taktikázásra építi az egész háborúzást.

A módosításokkal tényleg összehozható egy használható rendszer, bár akkor azért annál több taktikázási lehetőség kéne, hogy ki szanitéc, és ki harcos, mert hamar unalomba fulladnának a háborús készülődések.
Nekem továbbra is bajom van a közvetlen interakció hiányával. Hova lennének így a belső fórumos megbeszélések, a keményebb csaták bemásolása, a folyamatos drukkolás?
Lehet persze, hogy ez csak az én (vagy legalábbis a kisebbségé) heppem, és a többség számára az automatizált háború is teljesen jó lenne.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.68
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
70. hozzászólás - 2011.06.20. 22:47:03
Látom a legnagyobb gond az hogy a gyengébb karikkal mi lesz.
Miki ugyebár megfontolandónak nevezte az alacsonyabb szintekre való KH kiterjesztést.
A kufárcsata event alatt már tesztelve is volt.
Be kell rakni őket és ha háború van a klónjaink beállnak ellenünk.
Így már saját maga ellen a gyengébb karinak is lesz esélye.
És minden háború az aktívitáson múlna mertugye mindkét csapat ugyanolyan erős.

anno egyszer már felvetettem, jött 2 reakció meg tőlem egy válasz.....:

Idézet: Tseby'dr akula - 2011.02.14. 16:12:43
Mi lenne ha mikor elkezdődik a háború akkor az ellenfél klónjai minket erősítenének és viszont?
Kh mintára, így mindenkinek volna célpontja, nem lennének lyukak a háborúban, és persze ezek a klónok vissza is ütnének.

Előnyök:
A klónoknál volna mindig LE így nem lenne TP tömés egy háború.
Az esélytelen szöviknek is nőne az esélye a győzelemre, ha aktívak és többször elverik "magukat" mint vissza.

Idézet: Tseby'dr akula - 2011.02.14. 17:18:27
Idézet: Dozer - 2011.02.14. 17:06:33
Meg minden egyes háborúnál saját magam ellen harcoljak??? annyira mazohista nem vagyok


Nem muszáj magad ellen harcolni, de lehet azt is.
Másképp azt megoldani hogy mindenki aktívan ki tudja venni a részét a háborúból nehéz lenne megoldani, sokat programozni se kéne hisz a kh-t kellene csak kiterjeszteni.
És így legalább a boxzsák kariknak is lehetne sikerélménye.

Idézet: Lord Zero - 2011.02.14. 17:12:34
Én szétverném magam Ezért irigylem az élmezőnyt csak. Komoly lehet magaddal harcolni

Neked még táp is lenne, hisz gondolom jó a csataarányod V3-on.
A hozzászólást Tseby dr akula módosította 2011.06.20. 22:48:15-kor
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 5.59
irritálóBomabeFérfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
71. hozzászólás - 2011.06.20. 23:00:55 (Válasz Prisma #60 hozzászólására.)
Szóval az nyer, aki 3 nap alatt több Gyógyitalt vásárol?
A hozzászólást Bomabe módosította 2011.06.20. 23:03:49-kor
Pontszám: 3.57
irritálóBomabeFérfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
72. hozzászólás - 2011.06.20. 23:08:52 (Válasz Prisma #69 hozzászólására.)
Jó éjt!
A hozzászólást Bomabe módosította 2011.06.20. 23:09:44-kor
Pontszám: 3.57
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
73. hozzászólás - 2011.06.20. 23:31:18
Byzon írta

Szerző
Topic neve: Szövi háború kiegészítések
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
4449 hozzászólás
Byzon avatárja
Profil megtekintéseÜzenet küldése

* Válasz erre
* Idézet

Re: Szövi háború kiegészítések
16. hozzászólás - 2009.09.11. 16:48:16
Érdekes amiket mondasz Miklós, én nem olyan régen gondolkoztam el a háborús rendszer átalakításáról. Mert sajnos jelenleg kb a következő a probléma:
Alacsony szinten a szövetségek szana-szét vannak farmolva. Magasabb szinten a háború simán kiveszőben lévő állatfaj, mert semmilyen szinten nem éri meg háborúzni. A nyerhető LE csekély, a Pusztítás Citadelláját beleszámolva egyszerűen nem éri meg az egész (anélkül se nagyon), miközben a játék színesítése lenne a dolga.
Ötleteltem egy kicsit. Az alábbiak egy elég komplex és nagy volumenű munka lenne, de egy szép hosszú közvélemény kutatás áll mögötte. Meg voltak kérdezve a topból és a középmezőnyből is klánok illetve játékosok. Mivel alapvetően egységesen mögé álltak a kezdeményezésnek, felmásolom ide is. Ebben a formában aligha valósulna meg, bár biztos vagyok abban, hogy sokat használna a játéknak, de talán valamit elindít.
Ugyebár két alapvetésben rossz a jelenlegi rendszer. Egyrészt félelmetesen redukálja a háborúkat a Háború Csarnoka, egyszerűen nincs már miért kitartani, csak nő a háborús veszteség. Másrészt magasabb szinten az egész nem ér szinte semmit, mivel a háborús nyeremény egy magasabb klánnak semmi. Szerintem olyan megoldás felé kell törekedni, ami a következő problémákat oldja meg:
1. Valamilyen módon biztosítani kell, hogy akik harcolnak a javaikért, azok kevesebbet bukjanak.
2. Nem olyan módon, hogy a nyertes kevesebbet hozzon.
3. A háború nem szólhat csak a LE-ről, egyszerűen semmire sem megoldás.

És akkor álljon itt az én szerény kis ötletem, és ezúton köszönöm a Sötét Ösvény, a Gaia szövetségeknek, és minden kedves barátomnak akik a véleményezésnél a segítségemre voltak, akikkel közösen önthettük ezt ebbe a formába, és természetesen várom a fórum nagy optimalizátorainak (Kocos, Ariel, jeriko hajrá!) "kötözködéseit" (jó értelemben!) is:

Az egész alapja két új épület lenne, az egyik a LE veszteség csökkentésére másik pedig, na azt majd részletesen. Szóval:

Dicsőségcsarnok

Építhető szintek száma: 9
Költség: az illetékesekre hagyom, de szerintem ne legyen eget rengető
Előfeltétel: A Háború Csarnoka 1/A béke Csarnoka 1
Hatás: A Dicsőségcsarnok másodlagos lélekkútként viselkedik, ahonnan nem lehet az épületekbe LE-t tölteni és a nyertes háborúk arányában nő a töltődési sebessége. Kapacitása a szövetség jelenlegi lélekkútjának szint*10%-a.
Ha kihívnak egy háborúra és azonnal kapitulálsz, akkor a Dicsőségcsarnoknak nincs hatása.
Ha a háború legalább három napig eltart, az elvesztett LE 25%-a a Dicsőségcsarnokból megy.
Ha 1 hétig is kitartott a szövetség, akkor az 50%-át állja a DCs.
Ha 2 hétig, akkor már a 90%-ot.
Természetesen nem fedezhet több veszteséget mint amennyi jelenleg benne van!
Remények: mivel a támadó a HCs miatt jóval több LE-t kap, megéri háborúznia erősen, a sok LE-ből amit nyernek kialakulhatnak igazi hadiszövetségek, amik ebből élnek.
A védekező ha felveszi a kesztyűt és védi ami az övé, sokkal kevesebbet fog bukni, minél dicsőbben harcol, annál kevesebbet.
Megérné harcolni, megérné legalább megpróbálni megvédeni ami a miénk és ez által még egy vesztes háborúban is lenne sikerélmény. Mindkét félnek.

Ezzel ugye kb meg lenne oldva a LE vesztés kérdése, mert aki nem is harcol a sajátjáért, annak ne sírjon a szája. De ez így kevés.
Viszont:
A nyomorú hordaparancsnokaink úgyis folyamatosan a nagy háborút emlegetik, meg a többi horda legyőzését, hát akkor hajrá! Most megpróbálják hadba szólítani népüket, hogy legyőzessen a többi horda. Először is elérhetővé tesznek egy új "építményt":

Dicsőséglobogó

Építhető szintek: 1
Építési költség: 250.000 LE
Előfeltétel: Béke Csarnoka 1/Háború Csarnoka 1
Hatása: amíg van ilyen épülete, a szövetség tagjai +1% LE-t kapnak vadászatból és +2%-ot portyázásból.

Mostantól kezdődik a lobogók háborúja! Mert a hordaparancsnokok be kívánják bizonyítani, az ő hordájuk a legdicsőbb e világon! Ha egy szövetség háborúban veszít, akkor Dicsőséglobogó épülete lerombolódik, a győztes pedig megkapja azt kincseskamrájába!
Ezekre normális módon lehet licitálni, de egy karakter csak egy lobogót hordozhat (relikvia), nem színenként egy, összesen egy! Képessége attól függ, milyen hordás szövetséget győztek le, milyen lobogót zsákmányoltak. Vagyis:
Parázsselyem hadijelvény (rubin): +2 erő, +1 támadás, +3 kritikus ütés
Lombcsipke máguslobogó (smaragd): +1 IQ, +1 mágia, +1 tau, +3 kritikus varázslat
Tengerdamaszt címerbrokát (zafír): +3 egészség, +3 mágia, +5 sebgyógyítás
Hóbársony uradalmi zászló (gyémánt): +2 védő, +1 IQ, 5% kedvezmény a kufárnál
Ha nem licitál rá senki, akkor csatolva marad a kamrához.
Opcionális verzió: lehetséges olyan módon is, hogy aki a legtöbb győzelmet aratta az adott háborúban és még nincs lobogója, ő dönthet megtartja vagy beadja a kincseskamrába.
Hogy kedvet csináljanak a háborúhoz, a parancsnokok új épületek tervrajzait bocsátják rendelkezésre, de dicsőségzászlókért cserébe! Hiszen ezek csak a legjobbaknak járnak!
(Megjegyzés: a zászlófarmolás elkerülése okán, ha egy szövi 3 nap alatt (dupla győzelemmel/kapitulációval) győz, akkor bár a lobogó lerombolódik, a győztes sem kapja, meg (eldobja, nem volt dicső harc). Ha viszont ki tudtak tartani 2 hétig, akkor az épület újjáépítésének költsége feleződik.
Hogy a kisebb szövetségeket se érintse érzékenyen a dolog, ha valakinek van a kincstárában zászló legyőzött ellenféltől, és úgy rombolódik a zászlaja, akkor egyetlen zászlóért cserébe a hordaparancsnok új zászlót küld, hogy ne kelljen újra LE-t kidobni erre. Vagyis dönteni lehet hogy LE-ért vagy egy zászlóért építik újra).
Figyelem! Természetesen csak az zsákmányolhat zászlót, akinek van lobogója a háború kitörésének pillanatában!

Lehetséges új épületek zászlókért:
(Elsődlegesnek tartottam picit megerősíteni a háborús védekező felet, hiszen így reális az életből is, na meg ne legyen olyan egyszerű a farmolás):
Megjegyezném a zászlókért csak az épület felépítésének lehetőségét lehet megkapni, felépíteni ugyanúgy LE-ből kell!

Bástya
Építhető szintek: 4 (ha van mester építészet 6)
Előfeltétel: védőfal 5
Költség: gyakorlótér környéke gondolom
Zászlók: 3-ért kérhető
Hatása: a bástya remekül segíti a védőket háborúban. Csak háborús ellenfél esetén minden szintje után számít a védekezőnek 2 szintnyi gyakorló tér is a harcban.

Ispotály
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 1
Költség: 20.000 LE (?)
Zászlók: 3
Hatása: napi egyszer kezdeményezhető pihenés az ispotályban is (3-ba beleszámít), ekkor Ép regenerációhoz +5%.

Hárem
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 1
Költség: 20.000 LE (?)
Zászlók: 3
Hatása: napi egyszer kezdeményezhető pihenés a háremben is (3-ba beleszámít), ekkor Vp regenerációhoz +5%.

Szoborpark
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: epikus emlékmű
Költség: 100.000 LE (?)
Zászlók: 5
Hatás: nincs igazi előnye. Pusztán egy dicsőségfal. Nyilvántartásra kerülnek a háborús győzelmek, az epic sebzések és az építés a szövetségekben (összes). Aki valamelyikben vezet, annak szobra (képe) itt megtekinthető külön, arany keretben. Kap egy linket hozzá az adatlapjára és persze ezt nem csak a szövi tagjai nézhetik meg, hiszen ez csak a dicsőségről szól.

Bazár
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 5
Költség: 250.000 LE (?)
Zászlók: 5
Hatás: itt lehet kereskedni csempészekkel, kalózokkal, karaván fosztogatókkal. Az ár garantáltan jutányos, a minőség más kérdés... Bármilyen tárgyat megvehetsz, ami non prémes. Beállíthatod, hogy 5, 10 vagy 15% kedvezményt szeretnél. Cserébe ugyanekkora esélyed lesz, hogy bóvlit sóztak rád és kidobtad a LE-t az ablakon.
Vagyis: megvehetsz egy tárgyat (csak nem prémest) a lélekkufáron kívül itt is. De ha bejön a bóvliszázalék, akkor csak kidobtad a LE-t az ablakon, nem kapsz semmit. Ha nem jön be, akkor viszont olcsóbban hozzájutottál. Szerencsejáték.

Zsoldosközpont
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Béke Csarnoka 5/Háború Csarnoka 5
Költség: 1.000.000 LE (?)
Zászlók: 15
Hatás: zsoldos bérelhető, hogy háborúban segítse a várvédelmet. Cserébe a lélekkút termelése 1%-al csökken. Ötletek zsoldosokra:
Ork hadifőnök: ork harcosok verekednek a falakon! Ha háborús ellenfél támad, akkor az állatok sebzése másfélszeres lesz (ennyit adnak hozzá az orkok).
Elf matriárcha: elf íjászok védik a falakat! Háborús ellenféllel szemben varázslatkör végén is van állatsebzés, mégpedig dupla! (Nyílvesszők)
Feketemágus: sötétségburok védi a falat! Háborús ellenfelek 50% eséllyel veszítenek +1 PP-t!
Egyszerre csak egy zsoldost lehet felbérelni!

Tolvajcéh
Építhető szintek: 10
Előfeltétel: Palota 1
Költség: sok LE
Zászlók: 15
Hatás: szint*2 perccel rövidül a kémgömb használati ideje (aukciós így is sokkal jobb).
+ szint*2 lopás szakértelem.
Emellett lenne még 2 fontos dolog amit csinál. Az egyik a büntető tárgyak, amik ha elszabadulnak a portyázás végét jelentik magasabb szinten, ami meg a játék vége lesz. Annyira kevés LE van a portyában kis odafigyelés mellett, hogy egyszerűen nem éri meg ilyet viselő embert megtámadni, ha nyersz akkor is buksz rajta. Ha már egyszer berakták (senki nem érti minek) legalább legyen ellene védekezés: az épület csökkentse szint*X%-al az esélyt hogy bejön. 0-ra azért ne.
A másik. Vannak küldik amik sokaknak szinte megoldhatatlanok, rettenetesen soká fogják az embert. (pl maxos vf-el 5 szintlépés az akár 9-10 hét is lehet!!! és társai). Lehetne lehetőséget adni, hogy (szint arányában csökkenő, de nagyon ritka) időközönként egy küldit le lehessen tudni vele, amelyért ilyenkor nem jár LE, sőt! Fizetni kell a céhnek a hamis okmányért, mégpedig az LE felét amit kapnánk érte. Alapban mondjuk 90 nap - szint*3 nap időközönként lehetne vele élni. Még mindig jobban jár sokkal aki megoldja, de van esélye a többieknek is, akiknek az életkedve is elmegy egy-egy lehetetlen külditől.

Trónterem
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 5, Béke Csarnoka 5/Háború Csarnoka 5
Költség: 2.500.000 LE (?)
Zászlók: 30
Hatás: új diplomáciai lehetőségeket nyitna meg az épület egészen pontosan 5-öt. Ezek:
1. Vérszövetség: egy klánnak egyszerre csak egy vérszövetségese lehet! Egyszerű szavazással bármilyen háborúba be lehet hívni a vérszövetségest (nekik is szavazással el kell fogadniuk). Innentől az ő csatáik is beleszámítanak a végeredménybe, de nyereség/veszteség nem éri őket. Csak saját hordájú szövetséggel lehetséges! A vérszövetségesek kapnak egy közös fórumot is.
2. Rajtaütés: gyors fosztogatás. Kiküldése után várakozási idő nélkül azonnal háború kezdődik, mely 24 óra múlva mindenképpen véget ér. Ha a védekező győzött (egyszerű nyeréskülönbség) normál LE vesztés. Ha a győztes, akkor nincs alapnyeremény, csak amit a HCs adott. Zászló nem szerezhető! Békeszerződés nem jön létre, de adott szövi ellen 4 hétig nem indítható újabb rajtaütés.
3. Totális háború: ezt a megtámadottnak is el kell fogadnia (szavazás), egyébként csak normál háború lesz. Ha létrejön, akkor tét a vesztes TELJES lélekkútja és minden zászlaja. Katakomba épület tiltottá válik.
4. Zsarolás: szavazás kezdeményezhető célpont szövinél, egy megjelölt összeggel. Ha elfogadják, akkor ennyit kap a zsaroló a lélekkútjába onnan és békeszerződés jön létre. Ha nem, háború kezdődik. Szövetségesnek nem küldhető, egy klánnak is csak havi egyszer.
5. Vesztegetés: célpont szövinek felajánlást lehet tenni (zsarolás fordítottja) amit ha elfogadnak minden hadüzi törlődik és béke jön létre. Szövetségesnek nem küldhető, egy klánnak csak havi egyszer.

Később lehetne bővíteni a zászlós épületek sorát akár, nekem hirtelen ezek jutottak eszembe. Esetleg lehetne mód arra, ha egy szövetség végzetesen kiszolgáltatott helyzetbe kerül, sokszorosát veszíti annak amennyit győzni tud, akkor a hordaparancsnok megküldje nekik a Bástya, egészen kritikus esetben a Zsoldosközpont tervrajzait ingyen és bérmentve. Ez majd úgyis látszik a gyakorlatban.
Ti mit gondoltok erről? Feldobná a háborús rendszert?
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.74
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
74. hozzászólás - 2011.06.20. 23:49:24 (Válasz Tseby dr akula #73 hozzászólására.)
ez az ötlet akkor is jó volt szerintem ill most is az azonban ez még mindig sokakat katakombába, láthatatlanba kényszerít hisz pont az a lényeg hogy ne tartson ennyi ideig, viszont nem tudom ezt egyáltalán olvassák Miklosék, mert csak ezen a 4 oldalon keresztül egy csomo jó ötlet elhangzott és nem lenne rossz ha olvasnák és gondolkoznának mi megvalosítható jó ötlet, mi nem az. Mert mi hiába agyalunk egy jó kis forumban ha mást nem érdekel.
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 6.67
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
75. hozzászólás - 2011.06.21. 08:26:45 (Válasz Junior0 #74 hozzászólására.)
Idézet: Junior0 - 2011.06.20. 23:49:24
egy csomo jó ötlet elhangzott és nem lenne rossz ha olvasnák és gondolkoznának mi megvalosítható jó ötlet, mi nem az.

Attól tartok (biztos vagyok benne), hogy Miklós nem fog ötleteken gondolkozni. Azt várja, hogy egy komplett koncepció legyen kidolgozva, és kapjon némi támogatást a fórumon, majd akkor fogja egyáltalán megfontolni. Az ötletrohamok önmagukban teljesen értelmetlenek, ha nem az a végük, hogy van egy komplett terv. Ami valahol érthető, mert elég komplex dolog összerakni ilyet, és ahány terv volt eddig (Miklósé is), azt szétkapták a fórumon, mivel sok hibájuk volt. Nyilván nem akarja az n+1-ik ilyet is végigasszisztálni Miklós az ötleteken való gondolkodással. Majd ha lesz értékelhető eredmény, akkor majd remélhetőleg ránéz.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.43
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
76. hozzászólás - 2011.06.21. 08:45:57 (Válasz Prisma #75 hozzászólására.)
ha ez valoban igy van akkor sosem lesz uj rendszer, mert minden megoldás le van hurogva, de akik leoltják azoktol még olyat nem hallottam hogy akkor szerintük milyen legyen, vagy hogy valaki összeszedné hogy ebből ez jó abbol meg az, és szerintem ez a része a fejlesztök dolga lenne hisz programozás szinten ők tudják mi leprogramozható, és mégiscsak ök csinálják a játékot és mi fizetünk érte, vagy ezentul mi fejleszünk ök fizetnek?
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 6.77
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
77. hozzászólás - 2011.06.21. 17:28:50 (Válasz Tseby dr akula #73 hozzászólására.)
Tseby, ez is egy jó megoldás, nagyon szépen kidolgozott. Csakhogy az eredeti háborús rendszerre épül, azaz géphez köt, veszteségeket szenvedsz, üres TP ezerrel, +gyengék útban vannak.
Úgy lenne igazán nyerő, ha a Bástya meg a Zsoldosközpont át lenne írva a nevezős rendszerhez illeszkedően. (Megjegyzés: a játék megint bonyolultabb lesz, jaj az új belépőknek! Nagyon bele kellene nyúlni a kezdő Mentoros részbe!)

Most már értem miért állt ez le korábban. Legalább egy hetet bele kellene ölni, hogy a most itt futó négy variációt szavazás képes állapotba hozzuk.

Na de, ne adjuk fel! Csütörtökön igyekszem vmi. konstruktívat alkotni a csapatsebzést összehasonlító módszerről.

Viszont örömteli lenne, ha vki. más részletesebben kidolgozná Junior0 kihívós variációját (akár Te magad ) és valaki átültetné a zászlós verziót, nevezős, a hétköznapokat nem zavaró verzióvá.

Utána kitehetnénk szavazásra, majd mehetne a nyertes verzió Miklóséknak megvalósításra.
A hozzászólást Pörgönc módosította 2011.06.21. 17:30:16-kor
V3-Shifu
Pontszám: 6.65
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
78. hozzászólás - 2011.06.21. 17:48:41 (Válasz Prisma #69 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.06.20. 22:45:27
Hova lennének így a belső fórumos megbeszélések, a keményebb csaták bemásolása, a folyamatos drukkolás?
Lehet persze, hogy ez csak az én (vagy legalábbis a kisebbségé) heppem, és a többség számára az automatizált háború is teljesen jó lenne.


Az egyes csatákat ugyan már nem tudnád végig izgulni, de ha 3-5 napig tartana a Miklós által vázolt háború, akkor az egyes napok között lenne mit trükközni. Pl ha az ellenfél magas IQ-val állítja be az első emberét és első nap ledarálja a fél csapatot, mert kivédi a varit, és még közelharcban sem találják el, akkor második napra magas szerencsével, vagy nagy közelharci paraméterekkel állítasz fel előre csapattagokat. Vagy egyszerűen csak több segítséget adsz az első pár embernek. Taktikázásra bőven van lehetőség, szerintem több is, mint a mostani rendszerben.

Én ennek a rendszernek az elfogadására látok legnagyobb esélyt. Ez Miklóstól jött, nem fogja rámondani, hogy nem megoldható, nem fog belekötni a részletekbe. Ha pedig belemegy, hogy a sorrend ne random legyen felállítva, és egy ilyen háború 3 győzelemig menjen, azaz 3-5 napig, akkor lesz benne annyi taktikai elem, ami szórakozást is nyújt.

Ha pedig drukkolni, vagy csemegézni akarunk a csatákon, akár a teljes háborúkat meg lehetne osztani, ahogy a karakter csatákat is. Így mindenki betekintést nyerhetne a teljes háborúk menetébe.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.66
irritálóJunior0Férfi
Végzetúr tehetség
248 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
79. hozzászólás - 2011.06.21. 18:17:40 (Válasz Pörgönc #77 hozzászólására.)
megprobálok, egy komplettebb verziot csinálni, csak néha aki leszol egy-egy verziot az azt is leirhatná hogy mi a jó gondolat 1-1 ötletben, mert bárki is áll neki összegyurni az ötleteket, mivel pozitiv visszajelzés nincs igy elég nehéz
Te a verseny során 149 térképdarabot gyűjtöttél. A csapatod 4. helyezést ért el.
Jutalmad: A fejlődés bronz öve! Gratulálunk!
A fejlődés bronz öve
Pontszám: 5.16
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya, háború, egyéb
80. hozzászólás - 2011.06.21. 19:17:15 (Válasz Junior0 #79 hozzászólására.)
Nem új verziók kellenek, mert azok úgy sem fognak átmenni a rostán, ahogy az előző két évben sem mentek. Itt van Miklós verziója, amin max finomítani kellene. Egy teljesen új ötletet Miklós szétcincál, de aminek az alapja tőle származik, annak nagyobb esélye van a megvalósulásra.

Persze lehet ábrándozni, és különféle egekbe szálló ötletekkel előállni, de az eddigi tapasztalatok szerint ezek megvalósulási esélye nulla.
Tehát vagy álmodozik tovább mindenki, vagy fogjuk Miklós ötletét és némi változtatás után elfogadjuk.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.66
Oldal: 1234567891011
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!