Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szovetsegi epikus reform
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
81. hozzászólás - 2009.09.07. 22:23:28 (Válasz Ywgarrd #80 hozzászólására.)
Így csak kirugnák a szövetségek a legalacsonyabb szintűeket.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.51
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
82. hozzászólás - 2009.09.07. 22:25:59 (Válasz Ywgarrd #73 hozzászólására.)
Idézet: Ywgarrd - 2009.09.07. 21:48:02
Ha már mindenképp egy szövetségi döntést akarunk reformmal megoldani, akkor kíváncsi vagyok az alábbiakról a véleményetekre:
Az felmerült már lehetőségként, hogy ne a "kicsik" dolga legyen megkönnyítve a szövetségen belül, hanem a (leg)erősebbeké legyen annyira megnehezítve, hogy rá legyenek kényszerítve a várakozásra, amíg a többiek hozzájuk erősödnek?
Ez megoldaná az előre rohanás által kialakult gondot az alacsonyabb szintűek számára.
Feltételezem, egy ilyen megoldás keveseknek tetszene, mert ez a helyzetet nem könnyítené, és tápolni sem lehetne belőle. Viszont magát a "közösségi élményt" helyre állítaná egy bizonyos idő elteltével.


Erdekes koncepcio. Egyreszt szerintem valos dontesrol nem beszelhetunk, egyertelmuen a szovetseg minden tagjanak az a jobb - eltekintve a jatekelmenytol - hogyha minel tobb epikust zuz le a szovi.
Masreszt, ha ellehetetlenites vagy hasznossa tetel, akkor en azert szavazok az utobbira, mert
1/ az epikus mar epp eleg lehetetlen igy is
2/ ez a megoldas tobb jatekelmennyel, tobb sikerelmennyel es tobb tappal kecsegtet
Osszefoglalva: igy jobb lesz a jatek.

Mielott valaki felremagyarazna: nem az a kerdes, hogy erosodik vagy gyengul az epikus, hanem nehezedik vagy marad a mostani nehezseg. Termeszetes, hogyha a kicsik is hasznosak tudnak lenni az epikus ellen, akkor azt ellensulyozni kell az epikusok erejeben.
Pontszám: 6.70
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
83. hozzászólás - 2009.09.07. 22:35:49 (Válasz Ariel #78 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.09.07. 22:06:54
És hogy képzeled el azt a nehezítést, ami csak a magasabb szintű karaktereknek nehezítés, de a kisebbeknek nem az?

Mondjuk az én verziómmal? 3. hsz a topicban.
Amíg a "kicsik" ki nem nyírják az epikussal érkező, egy vagy több szolgát, addig a fő epikus sokkal erősebb, illetve akár megsemmisíthetetlen. A "nagyok" persze nem üthetik a szolgákat (szintkorlát).
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 8.16
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
84. hozzászólás - 2009.09.07. 22:41:13 (Válasz Damage #83 hozzászólására.)
Azzal az a baj, hogy a VF, illetve a pókok borítják az erősséget. Azaz ha egy szövetségben van egy bika 30-40. szintű, akkor az ledarálja a kicsit, és a nagyok utána ugyanúgy végzik ki a nagyot. Tehát csupán annyit oldottál meg, hogy még egy embernek adtál feladatot a szövetségben.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.38
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
85. hozzászólás - 2009.09.07. 22:52:39 (Válasz Mortimer #84 hozzászólására.)
Ez egy nyilvánvaló veszélye a dolognak, ha az ember nem a játékosok megszívatására épít, hanem a szórakozás fokozására. Mivel semmilyen táp nem jár a segédlények kinyírásáért (csak az általuk adott epikustápolás elmúlása), így ezen lények sorsa is teljesen súlytalan ebből a szempontból.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 7.49
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
86. hozzászólás - 2009.09.07. 22:58:11
Akik VF-fel mennek azoknak úgy is egyre nehezebb az epikus. Azok a klánok ahol már a vezetők is visszafogtak gyorsan ki fognak pukkanni epikus terén. Azért jött elő az élklánoknál a probléma, mert ott még van olyan karakter aki képes darálni. Emiatt Damage ötlete jónak tűnik, hiszen a kisegítő epikusok lenyomásában a VF-s karakterek jobbak lesznek, viszont a főlénynél úgy is gyengébbek. Így talán van valami egyensúlyféle.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
87. hozzászólás - 2009.09.07. 23:02:46 (Válasz Ricardo #86 hozzászólására.)
Ez oké, de az számomra még mindig nem szövetségi összefogás, hogy felül leverik hárman, alul a másikat meg egy pók villámgyorsan kivégzi (SÖ-ben Endoria, TGY-ben Nephila, Elitben Anababa stb.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.51
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
88. hozzászólás - 2009.09.07. 23:06:03 (Válasz Mortimer #87 hozzászólására.)
Ilyen igazi pókok csak a TOP szövetségekben vannak, a többi klánnál szerintem jól működhetne. Sajnos az ultraoptimalizált élklánokban (nem gúny, én is azt szeretem igazán) nem lehet igazi csapatépítő játékélményt kreálni, hiszen az általában nem optimális. Ami meg nem optimális azt nem szívesen csinálják.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.18
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
89. hozzászólás - 2009.09.07. 23:21:43 (Válasz Mortimer #87 hozzászólására.)
A statok bármilyen említése nélkül ez egy elhanyagolható veszély. A pókok mindig a gyengébb tárgyak miatt szívtak epikus ellen. Általában 10(+) szint különbség dönt arról, hogy 2000-et vagy 200-at sebzel egy lénybe. Ez tapasztalat...
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 7.24
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
90. hozzászólás - 2009.09.07. 23:52:01 (Válasz Damage #83 hozzászólására.)
Idézet: Damage - 2009.09.07. 22:35:49
Idézet: Ariel - 2009.09.07. 22:06:54
És hogy képzeled el azt a nehezítést, ami csak a magasabb szintű karaktereknek nehezítés, de a kisebbeknek nem az?

Mondjuk az én verziómmal? 3. hsz a topicban.
Amíg a "kicsik" ki nem nyírják az epikussal érkező, egy vagy több szolgát, addig a fő epikus sokkal erősebb, illetve akár megsemmisíthetetlen. A "nagyok" persze nem üthetik a szolgákat (szintkorlát).


Ez nem nehezites, ez pont az amit Butchman is javasolt.
Pontszám: 6.70
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
91. hozzászólás - 2009.09.07. 23:54:32 (Válasz Kocos #90 hozzászólására.)
Nem egészen... Mivel a kicsik erősítik a fő epikust, míg le nem rotálódnak, nehezítenek. Vagyis a kisebb szintű játékosok tudják megkönnyíteni a szinthuszár epikusmészárosok dolgát, ami nehezedne a segédlények miatt.

Mód: Befejeztem a mondatot
A hozzászólást Damage módosította 2009.09.07. 23:55:42-kor
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 8.16
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
92. hozzászólás - 2009.09.08. 00:04:11 (Válasz Butchman #33 hozzászólására.)
Idézet: Butchman - 2009.09.07. 14:14:43
Nem szeretném, ha az új módosítás hatékonyabbá tenné az epikus ölést, csak kapjanak szerencsétlen alacsonyabb szintű tagok valami feladatot.


Erre gondoltam.
Ywgarrd nehezitese viszont arrol szolna, hogy a szovi nem tud haladni amig a kiskrik meg nem erosodnek. Ez teljesen mas megoldas lenne.
Pontszám: 6.70
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
93. hozzászólás - 2009.09.08. 00:14:36
Miért ne maradna 1 epikus, csak a kicsik "egyéb" hatásokat szórhatnának rá?

Gondolok itt rnd hatásokra, ha a kicsi támadja meg az epiket, akkor a köv hatások valamelyike bekattan:

-lassítás (Az epikus köv csatájában fele annyi körön át üt vissza)
-manaszívás (az epikus köv csatában nem varázsol)
-mérgezés (D kariszint ideig nem regen ép-t az epik)
-hátbaszúrás (valami drasztikus sebzés)
-vérzés (köv csatában Dkariszint bónusz sebzésközelharcra)
-különböző átkok... (köv csatában -dkariszint iq, sebzés stb az epiknek)
-stb...

Ezzel részt vennének a csatákban a kicsik, de mégse az lenne, hoyg egy 10. szintű kari kibelezi az epiket...
A hozzászólást Birka módosította 2009.09.08. 00:16:15-kor
Pontszám: 5.90
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
94. hozzászólás - 2009.09.08. 08:20:59
Félreértés ne essék, nem kitolni szeretnék azokkal a szövetségekkel, akikre ez a probléma jelen van, és nem is ellehetetleníteni az epikus leölését.

Egy pár észrevétel:
Sokan elsősorban a táp és haszon miatt annyi epikust öltek meg, amennyit csak tudtak. Ahogy haladt előre a folyamat, úgy morzsolódott le az adott szövetség egyre nagyobb része.
A hasonlót akár el lehet kerülni belső szövetségi szabályokkal.

Visszafogott fejlődés: Itt tiszta és egyértelmű a helyzet, a szinten erős lesz a karakter, viszont a szintlépésben visszamarad. Ebből kifolyólag az epikusokhoz nem sok köze lesz, ami az idő múlásával csak fokozódik. A VF egyéni döntés, magától értetődő következményekkel. Mindenki eldöntheti, hogy a vele járó lemondások megérik-e az eredményt.

Alacsony szintű karakterek/jelentkezők: Ha egy szintben gyengébb karakter egy erős (epikusokban elöl haladó) szövetségbe jelentkezik, akkor előre tudja, mit "kap" felvétel esetén, de az is nyilvánvaló, hogy miről kell lemondania ezért cserébe. Például minden harci épület a lehető legnagyobb bónuszt biztosítja, 15 kínzószobát tölthet meg, stb.. Ugyanakkor tisztában van vele ő és a szövetség is, hogy 50. szinten nem nagyon fog hozzászólni az epikus harcokhoz, amikor a szövetség éppen a 80. lény ellen készül.
Ezekkel tisztában van a jelentkező is már jóval a csatlakozás előtt, és tudja mindezt az adott szövetség is.
Azt halkan jegyzem meg, hogy elsősorban nem a szövetségi élmény miatt csatlakozik egy relatív alacsony szintű egy ilyen bivaly szövetséghez.

Ezek mind olyan problémák, amik egyéni és/vagy szövetségi döntésen múlnak vagy múltak, a következmények előre borítékolhatók voltak, nem pedig a rendszer hibájából fakadnak (szigorúan a témánál maradva). Ezért tartom a könnyítést helytelennek, ezért írtam az előző hozzászólásaimat, amik a lehetőséget adják meg a korrigálásra. Ami persze nem lenne ingyen...

Tudom így is szinte lehetetlen a toborzás, de ez nem az epikus harcok miatt van/volt, hanem a rengeteg egyéb körülmény miatt, és elsősorban a játékosállomány forgácsolódása miatt.
Pontszám: 6.47
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
95. hozzászólás - 2009.09.08. 09:00:30 (Válasz Birka #93 hozzászólására.)
Ezzel csak az a gond, hogy nem tudod eldönteni tisztán, hogy ki a "kicsi" a szövetségben. Ha simán szintfüggő - és csak epikusszinthez viszonyítasz -, akkor akár mindenki kicsi lehet adott szövetségben, így a hatások halmozásával meggyorsulhatna az epikusmészárlás mindenhol.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 8.12
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
96. hozzászólás - 2009.09.08. 09:47:21 (Válasz Damage #95 hozzászólására.)
Ezt miert kene eldonteni programozoi oldalrol..?! Ezt ra lehet bizni a jatekos jozan eszere.. Be lehet rakni a Tamadas gomb ala egy masikat mondjuk Varazslas felirattal, aki ugy erzi nem bir ertekelhetot sebezni, erre nyom... Aki meg ugy erzi jobb sebzesben, a tamadasra.. Szovi szinten is lehet vele taktikazni, elore lebeszelni ki mit csinal.. Aki a varazslatra nyom, annak lemegy a varazslat kor sajat vari nelkul, a gep random legeneral egy hatast egy listabol, a "varazslo" karakter bekapja az epikus varijat, a kozelhar elol meg elfut.. Ezert is jarhatna kincspont, a gep dobhatna 1D4-et erte, es megoldva ez a resz... Es nem is annyira bonyolult..
Pontszám: 5.49
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
97. hozzászólás - 2009.09.08. 09:51:14 (Válasz Damage #95 hozzászólására.)
Egyértelműen nem lehet megkülönböztetni a "kicsi" halmazt!

Éppen ezért egy játékos eldöntheti, hogy "átkot" szór az epikre, vagy harcba indul ellene. Természetesen 1 átoknál több NEM lehetne az epiken, így aztán kemény összefogás kellene.

A kicsik folyamatosan átkozva pl megfoghatnák a hp regjét, a nagyokkal összedolgozva egymás után ütve lehetne csökkenteni a harcosok sebzését / az epik sebzését, mikor kinek mi kell stb. Amikor a nagyok éppen nem tudják ütni, akkor mehetne az átok stb.

Hirtelen marad 1 epik, nincs agyonvariálva a game, és a harcolni nem akaró tagok is befolyásolhatják az epikus ütést, sőt komoly összefogást igényel, hogy hathatósabb legyen a segítségük!
Pontszám: 6
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
98. hozzászólás - 2009.09.08. 11:23:56 (Válasz Solina #96 hozzászólására.)
És ettől megoldódna, hogy mindenki részt vegyen? Az oldódna meg, hogy egy kisebb karakter kivégezteti magát az epikussal, majd üthetik tovább ugyanazok az arcok, akik eddig is ütötték. Akik eddig esélytelen voltak, továbbra is totálisan esélytelenek lesznek. Amúgy mennyi kincspont járna azért, ha épp 15%-ról megnyomnám a gombot egy fél varázslatkörért, hogy tovább vadászhassak?
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 6.90
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
99. hozzászólás - 2009.09.08. 11:28:44 (Válasz Birka #97 hozzászólására.)
Irj már egy példát erre légyszíves, mert valahogy nem látom, hogy miként eredményezne bármilyen összefogást. Egyelőre annyi az ötleted, hogy a harcban esélytelenek mindenféle gombokat nyomkodhatnak, és akkor majd jó lesz nekünk. De hogy érvényesülne a varázslás / átkozás / akármi? Lenne-e kötve bármilyen erőforráshoz, például ÉP/VP/PP/CSP? Mennyi ideig érvényesül a hatás? Mitől függ a hatás létrejötte, ha függ egyáltalán valamitől? Mi van, ha egyszerre többen nyomkodják a "megvarázsolom az arcát" gombot?
Ez mind nyitott kérdés. Persze, hogy nem agyonkomplikált úgy, hogy ki sincs dolgozva és csak egy alapötletről beszélünk...
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 8.62
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
100. hozzászólás - 2009.09.08. 11:52:08 (Válasz Damage #99 hozzászólására.)
Azért ennél sokkal sokkal konkrétabban írtam le a dolgokat...

2 féle elképzelés van a hatásra. A buffolom a köv játékost, vagy incselkedek az epikussal, ezzel zavarom valamiben.
Első esetben a pozitív hatásokat a köv játékos élvezi, gondolok itt +sebzés, +találati esély, +elnyelés stb...
Második esetben bosszantom az epikust, azaz nem regenerál HP-t, nem tud öszpontosítani a hrcra, ezért -védelem, -varázslat bejöveteli arány stb...

Technikailag nem lehet megoldania csoportos epikusozást, ezért egymás utáni emberek tudnának összedolgozni, itt lenne a kooperáció lényege!

Mivel nem lehet megkülönböztetni, hogy ki harcos, ki buffer, így az epikus oldalon lenne egy új lehetőség a megtámadom az epiket mellé. Mondjuk epikus csata support...

Aki nem tudja, vagy valamiért nem akarja érdemben megtámadni, az megnyomhatja ezt a support gombot támadás helyet, és az utána következő támadásig, vagy a hatás lejártáig az ő cselekvése érvényesülne. Ha valaki benyom egy 20 perces nem regen az epik buffot rnd-ből, akkor érdemes nem nyomni egy újabb buffot ugye 20 percen át...

Kincspont elosztás már egy aranyosabb kérdés. Egy harcos 2-5 pontot tud szerezni kemény sebződések árán egy ütésből. Szerintem ennek alapján 5 buffonként 1 kincspont teljesen reális lenne.

Persze ez egy nagyon elnagyolt vázlat, de drasztikusan nem befolyásolja az eddigi epikusozást, mégis adna érdemi beleszólást a "piciknek"...
Pontszám: 5.44
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!