Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szovetsegi epikus reform
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
201. hozzászólás - 2009.09.11. 19:30:07
Sokat gondolkodtam ezen a felvetésen.

Ha egy szövetségben jobban szóródik a karakterek erőssége, akkor is mindenki részt tudjon venni az epikus ölésben, egy jogos igény. Több érdekes felvetés is volt itt, sajnos mindegyikben látok hibát, ami egy adott szövetség helyzetén segitene, de más felépitésüét rontaná. Ráadásul a legtöbb javaslat leprogramozása horribilisan komplikált.

Szerintem ide valami pofonegyszerű dolog kéne.
Pl. Veszem a szövetség összes tagját. Leátlagolom a tulajdonságaikat (összeadom mindenkinek a támadását, elosztom a tagok számával, és igy tovább). Ha a szövetségből bárki támad, akkor ezekkel az értékekkel számolunk, nem a sajátjaival. Ugyanigy a fegyver és varázslat átlagsebzésével számolok. Az állatok túl komplikáltak, az marad ahogy volt. Az ÉP problémás, esetleg ezzel azt lehet, hogy ha valakinek a szintje a szövi átlag alatt van, az arányosan kevesebbet sebződik, akinek fölötte, arányosan többet.
Igy
1.) mindenki egyformán ki tudja venni a részét
2.) számit az aktivitás, az összefogás, de ugyanakkor az egyének erőssége is
3.) nem mellesleg rendbe raktuk azt, hogy a magas szintü karit nem lehet kincspontban utolérni
Kontra:
Ettől az epikus ölés nem feltétlenül válik könnyebbé. Sőt.
És ez a megoldás se teljesen "pofonegyszerü", de azért implementálható 2-3 nap alatt.
Pontszám: 3.67
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
202. hozzászólás - 2009.09.11. 19:34:58 (Válasz Miklós #201 hozzászólására.)
És akkor hol maradna a magas stintű karaktereknek kijáró tisztelet?
Már bocsánat de ez tönkretenné az epikus hangulatát.
4. sztintűként mehetnék én is és ugyanúgy kivenném a részem mint Dimorak mester?
Inkább nem kérek belőle.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.98
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
203. hozzászólás - 2009.09.11. 19:35:06 (Válasz Miklós #201 hozzászólására.)
Mivel a a toplista tetején lévő szövetségekben az epikust most is csak a legjobbak, legerősebbek tudják leölni, ezzel szimplán ellehetlenítenéd az egészet hónapokra. Minek maxoltuk akkor ki az epikus szakértelmet?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6.24
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
204. hozzászólás - 2009.09.11. 19:49:04 (Válasz Miklós #201 hozzászólására.)
Miklós!

Bármilyen megoldási javaslatnak a hatékonysága attól függ, hogy milyen mélyen akarunk belenyúlni a problémába.
Ha nagyon mélyen kielemeznénk az epikus jelenlegi működését, akkor rájöhetnénk, hogy a jelenlegi rendszerben előfordulhat, hogy egy (hasamra ütök) 20. szintű karakter megszerez egy 70. szintű relikviát, és használhatja is.
A játékegyensúly szempontjából ez egy elég nagy probléma.
Kíváncsi lennék a véleményedre erről a helyzetről, valamint a felvetett ötletekkel kapcsolatban is örömmel venném (de szerintem mondhatom, hogy vennénk) a meglátásaidat. Nem kötekedek, csak érdekelnek a hibák, na
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 7.04
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
205. hozzászólás - 2009.09.11. 21:15:11 (Válasz Miklós #201 hozzászólására.)
Miklós, Utólag drasztikus módosítást csinálni a rendszerben igen merész elképzelés, és nagyon nem jellemző rád ekkora meggondolatlanság

Adott az ált iskola + gimi + egyetem + doktori modell, de te azt mondod, mostantól mindenki használhat bármilyen segédezközt ezentúl a vizsgákon, viszont csak akkor van meg a vizsga, ha MINDENKI átment rajta? Hiába adom oda a 7-es gyerek kezébe az analízis 2 szigorlat összes jegyzetét, ha az alapok nincsenek meg hozzá, és ezen az se segít, ha életkor föggően csökkented a ponthatárokat...
Pontszám: 5.60
népszerűGrelnarFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
206. hozzászólás - 2009.09.12. 07:47:02
Miklos!

Nagyon nagy hibat kovetsz el, ha ezt bevezeted!

Arra kenyszerited a szovetsegeket, hogy egyszeruan rugjak ki az ilyen-olyan okbol gyengebb karaktereket, ezaltal magasabbra toljak az atlag ertekeket? Ez a celod????

VAgy ha nem rugjak ki embersegbol, vagy barmilyen okbol a kicsik meg inkabb ballasztnak fogjak erezni magukat....

Pont ellenkezo hatast ersz el, mint szeretnel!
Pontszám: 8.62
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
207. hozzászólás - 2009.09.12. 08:00:51 (Válasz Miklós #201 hozzászólására.)
Hat ez egy igazan rossz megoldas lenne.
Ki se erdemes fejteni, annyi sebbol verzik.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.09.12. 08:03:17-kor
Pontszám: 7.80
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
208. hozzászólás - 2009.09.12. 08:37:52
Szervusztok!

Miklós, a legjobb ötlet eddig az volt, hogy vissza lehessen hívni a levert epikusokat. Név szerint, de a visszahívás legyen havonta lehetséges, at előző hívástól számítva.

Ekkor lenne esélye annak, aki speciális tárgyat akar, kifarmolni az epikusból... de időbe telhetne, mindjárt megérné gondolkodni. Ekkor az egyéni epikus sem kellene, ami mindent teljesen szétverne, és mindenki bevadászná a tárgyakat, amik az optimalizációhoz kellenek. A visszahívható epikusnál meg csak annyi kell, hogy a leölt epikusokba ne számítson bele, és az aktuális nagy helyét foglalja el. Tárgyat meg dobhat a saját kincstáblájából.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 4.90
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
209. hozzászólás - 2009.09.12. 22:44:45
Furcsa ötlet jutott eszembe, melyet nagyon tömören foglalok most össze.
Az epikus lényekkel a legfőbb gond - ami egy határ után szerintem természetes - hogy nagyon nehéz megölni. A másik pedig az egyensúly-borító tárgyak. Ide tartozik még az új tárgyak kitalálásának nehézsége is, a küldetések, stb...

Be lehetne vezetni, hogy a 50. lény után minden egyes epikust vissza lehessen hívni egy alkalommal. Feltétel, hogy a szövetség minimum 20 epikussal előrébb tartson legalább, mint a visszahívásra kiválasztott lény (mindenképp az 50-kel kellene kezdeni).
A visszaidézett lény pedig a szintjének megfelelő garnitúrából dobjon tárgyakat, 2-3 darabot egyszerre.

Előfeltétel lehetne az epikus emlékmű 2. szintje, 5.000.000 LE építési költséggel.

A szövetség tagjai pedig választhassanak, melyik epikus püfölésében szeretnének részt venni. Értelemszerűen a kincsekre csak saját kategóriában lehetne licitálni.
A kategória-ugrálásokat elkerülendő, pedig havonta-kéthavonta egyszer lehetne váltani.

Nagyon sok az epikus lényekhez Kapcsolódó probléma elhárulna egy hasonló fejlesztéssel.

...A számok félig-meddig légbőlkapottak...
Pontszám: 8.38
kedvelt tagRoger1984Férfi
Végzetúr tehetség
228 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
210. hozzászólás - 2009.09.12. 23:06:52
Szerintem meg lehessen fejleszteni az emlékművet, ezáltal több epikust lehetne ölni egyszerre, külön szintekkel. Pl. lenne 1 könnyebb epikus akit max 40-es tagok üthetnének és lenne még1 amit 40-60 szintűek és 3. szinten 60+ szintűek. És tárgyakat is ezen a szinten dobnának. Így mindenki jól járna, senkinek se lenne elbaszva a játéka. Szóval epikus emlékmű 1. szintjén csak 1 lény jönne amit max 20 v 40 szintűek üthetnek, 2. szinten 40v 60 szint 3. szinten 60 v 80 és így tovább.
Ezel magam ellen is beszélek, mert 54-es vagyok, így 1-2 szintet építeni kellene, de legalább lenne kihívás. És ez akár a visszahívható epikust is leváltaná.
Pontszám: 6.05
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
211. hozzászólás - 2009.09.12. 23:42:36 (Válasz Miklós #201 hozzászólására.)
Ugye ezt most nem mondtad komolyan?

1. Leátlagolod. Marha jó. Nézd meg hol tart az élmezőny. Rugdossák ki a kisebb/gyengébb tagokat vagy felejtsék el az epikust?
2. Közép szövetségek emberhiánya már így is borzalmas, miközben egyre-másra alakulnak tök feleslegesen a kis szövik, mikor ezekben van elég hely és jó épületek, csak van egy irracionális kúttöltési rendszer. Végleg el akarod lehetetleníteni a feltöltésüket?
3. A legerősebb hadi szövetségeknek még talán menne is a dolog, egy bizonyos szintig. Mi a helyzet a kis, építkező, ismertebben farm klánokkal, akik már csak a PC erejében bíznak háborúban is. Még jobban szakadjanak le?
4. A jelenlegi top klánok epic henteseinek mi értelme volt kimaxolni az epic szakértelmet, ha a dög arányos sebzése miatt esélyük sem lesz kihasználni?

Miklós! Nem április elseje van...
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5.67
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
212. hozzászólás - 2009.09.12. 23:56:49 (Válasz Miklós #201 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.09.11. 19:30:07
Ráadásul a legtöbb javaslat leprogramozása horribilisan komplikált.


Miklós. Ne haragudj, de ez a másik, ami mellett nem tudok elmenni szó nélkül...
Nem akarok kötekedni és végképp ne érts félre, nem a munkátokat akarom kritizálni. Ez a játék nekem személy szerint eleddig is sok szép élményt adott, vagyis nem dolgoztatok rosszul. De az a baj, hogy jelenleg sokak számára egyszerűen véget ért. Ismered azokat a PC játékokat, amikben ha végigviszed a történetet és végigvárod a stáblistát továbbra is lehet mászkálni még jobbra-balra? Na ez valami ilyen jelenleg. Nem tudom ki hogy van vele, de ezekkel én is elökörködtem még picikét, rohangásztam, de cefet hamar meguntam, max ha kijött egy jó kiegészítő poroltam le újból.
Ha nem álltok neki valaminek gyökeresen és igen, sok meló lesz benne és sok idő, csak ráncfelvarrtok... Háááát... Egyre többen fogják megunni az egészet. És az felteszem nektek sem jó. Nagyon sokan töröltek. Még többektől hallom, maradok, de őskövet már nem veszek, minek?
Apróságok helyett neki kéne állni Miklós és minél hamarabb... Megértjük ha időbe telik. Ha mondasz egy korrekt időpontot, hogy epic valóban élvezhető formában ekkora, háborús reform (gyökeres!!!) akkorra, stb, és ahhoz tartjátok is magatok, az sok játékost és gyanítom sok őskövet ment meg nektek. Időpontnál inkább dolgozz valamennyi ráhagyással, jobb kellemesen csalódni, ha előbb bekerül.
Még valami. Neki kell állni. De nagyon gyorsan. Tartok tőle. És hidd el, nem új magas szintű gyógyitalt akarunk. Ballisztikus ívben le van... a gyógyital. Nem ilyeneket. Valami nagy dobást Miklós. Mert a jelenlegi rendszer egyszerűen idejét múlt, magas szinten ezer sebből vérzik. Ezt nem láthattátok előre, ez tény, a béta nem ment ilyen messzire, pár ember nem veheti fel a versenyt több ezer kreativításával. Tény. De mostanra kijöttek a hibák. A szövetségi háborúk élvezhetetlenek. Az epikus ledegradálódott. A kihívás eltűnt. A fertőzéssel kiveszett a cél és az izgalom. Lépni kell Miklós. És nagyot.
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5.61
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
213. hozzászólás - 2009.09.13. 21:41:21
A felvetés az volt, hogy milyen kár, hogy a szövetségi tagok nagy szórása miatt az epikusokat a magas szintü tagok verik le, és a kincsekre is csak ők tudnak licitálni, az alacsonyabb szintüek bele se tudnak szólni a dologba. Amit irtam, a legkézenfekvőbb megoldás erre a problémára. Arról, hogy hova lesz a "respect", egy ilyen esemény pont nem arról szól, hogy ki a jani a szöviben, hanem az együttes munkáról. A legtáposabb karik teszik igy is a legtöbbet azzal, hogy felhúzzák az átlagot... És kincspontjuk igy is sokkal több lesz, mint a kisebbeknek, mivel ők többet tudnak épiteni. Ez gyakorlatilag ugyanaz, mintha az epiket nem egyenként kéne ölni, hanem a szövetség együtt ölné, úgymond szimulálunk egy nagy csatát, amiben mindenki részt vesz, oly módon, hogy összeadjuk a tulajdonságokat, sebzéseket stb. és a végén megmondjuk, mennyit sebződött a szörny a szövi támadásától. Emiatt a kis karit nem fogják kirúgni, vagy akkor már a háború miatt vagy mert keveset épit ugyanúgy ki lehetne rúgni...

Igazándiból furcsállom egy kicsit, hogy
1.) leirtok egy problémát
2.) próbálok adni rá egy kreativ megoldást
3.) és kapom a hideget-meleget hogy ezt hogyan gondoltam, ez a probléma valójában nem is létezik, és valami egészen mással kéne foglalkoznom

Ha nem létezik a probléma, akkor semmi gond, nem foglalkozunk vele. Higgyétek el, nem azért próbálom követni a topicokat még hétvégén is és minden problémára megoldást adni, hogy a Byzon-féle "hiába próbáltok fejleszteni és megcsinálni mindent, amit kérünk, én akkor is unom már az egészet" postokat olvasgassam.
Pontszám: 6.57
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
214. hozzászólás - 2009.09.13. 22:01:11
Szerintem semmi baj nincs ezzel az egész rendszerrel(lehet köveket dobálni és köpködni). Mit várnak a kis karik? Amikor bekerülnek egy nagyobb szövibe majd egyből egy tálca rétest kapnak? Nálunk sem tudja mindenki ütni az epikust, de próbálunk megosztozni a kincseken úgy ahogy csak tudunk. Ezért van az, h páran kitoltuk az epik specet és napi 15-18 potival ütjük a dögöt. És nem nem jön át senki segíteni(nem is kell )mégsem sír senki. Az alapvető probléma az emberek telhetetlensége és a kapzsisága. Lassan a kincsek nem is kincsek, hanem bizsuk lesznek. És mégvalami, teljesen igaza van Miklósnak. Mindenki csak sír, mint egy csecsemő. Én eddig is nagyon élveztem ezt a játékot és továbbra is fogom, bár egy csomó reformot nem értek és szükségtelennek tartom. Ha a nagyobb szövi bevesz egy kisebb tagot a kisebb tag gondolhatna arra is, hogyha a szövi előre van haladva az epikkel akkor hozzá sem fog tudni szagolni. A szövetségnek egy mindenkiért, mindenki egyért alapon kéne működnie. Ergó nem kell minden kincset behúzni persze később dobja a táposabb kincseket, de ha egy kisebb karakter bekerül egy tápabb szövibe akkor lehet, h megérdemli azt.

edit: a kincses rész az félig az egyéni epikhez tartozik , mielőtt jön az offolás...
A hozzászólást Eliteninja módosította 2009.09.13. 22:13:00-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 6.57
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
215. hozzászólás - 2009.09.13. 22:04:33 (Válasz Miklós #213 hozzászólására.)
Nos ha követni próbálod a posztokat, tartok tőle kevéssé sikerült. Ahogy az én mondandómat sem sikerült megértened. Túl régi veterán vagyok a Behos játékokban ahhoz, hogy ezen már meglepődjek.
Egyetlen rövid gondolattal zárnám soraimat: te roppant kreatív javaslattal álltál elő, ami megoldást nyújt egyetlen problémára, nevezetesen, hogy gyorsan leprogramozható legyen. Mi szépen elmondtuk, hogy miért nem jó az ötlet. Ebben a formában. Más kérdés, hogy mivel ezt mondtad, úgyis ez lesz és amikor majd gyakorlatban is előjönnek az elmondottak, akkor kezdhettek újabb végeláthatatlan ráncfelvarrásba. Ennyi az egész.
Jó munkát.
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 4.71
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
216. hozzászólás - 2009.09.13. 22:20:49
Hát nem tudom, szerintem továbbra is az addig levert epikusok közül lehessen visszahívni egyet.

-az új helyett lehetne visszahívni, tehát nem lenne bónusz ellenfél
-lehetne a visszahívásnak 20-50 dukát az ára, így nem lehetne dukátfarmolásra használni, plusz az esetlegesen kivert hasznos kincsnek is lenne ára ezáltal, ergo nem ingyen kapná a szövi őket, főleg a random miatt úgysem elsőre esne ki ami kell.
-leprogramozni szerintem ezt is egyszerű lenne.

Az összes online játéknak alap eleme a ritka tárgyak farmolása.
Beállíthatnátok az ilyen visszahívott epikusokra az igazán menő kincsek dropját jó alacsonyra, és megint le lenne kötve az összes szövi jó néhány hónapra, ami nektek is jó, van időtök további fejlesztésekre.

A saját szememmel látom hogy nem éri meg egy szövetségnek alacsony epikust verni, hogyha meg tudja verni a soron jövőt is, ez tényleg csak egy újabb szórakozási formát hozna be a játékba.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.38
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
217. hozzászólás - 2009.09.13. 22:27:44 (Válasz Almási Viktor #216 hozzászólására.)
sztem összekevered a Vu-t egy mmorpg-vel ahol van egy insta meg bossok, ahová lemegy a raid group és addig ölik a bosst amíg mindenki fel nem öltözködik a legtáposabb cuccokba:)

(remélem mindenki érti, h miről beszélek^^)
V1:Eliteninja
Pontszám: 6.81
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
218. hozzászólás - 2009.09.13. 22:36:48 (Válasz Eliteninja #217 hozzászólására.)
Én értem miről beszélsz, csak nem tudom mi a bajod vele.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.60
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
219. hozzászólás - 2009.09.13. 22:38:23 (Válasz Almási Viktor #218 hozzászólására.)
A kincsek helyett írhatnánk bizsukat...csak ennyi. és nem 1 ember szenvedett meg a kincsért amit kitűzött magának.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.22
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
220. hozzászólás - 2009.09.13. 22:41:01 (Válasz Miklós #213 hozzászólására.)
Miklós!
Uniformizálással annyit lehetne elérni, hogy az egyéni teljesítmény különbség elveszik.
Ez egyrészről szövetségen belüli motivációs erő, másrészről pedig egy nagyon fontos visszajelzés a játékosnak, hogy a karakterfejlesztésre befektetett energiának és időnek volt/van haszna.

Az epikus visszatapsolását igazából nem értem... amelyik epikus ellen esélye lenne egy alacsony szintűnek, azt egy magasabb szintű kivégzi, ha véletlen rákattint a támadásra. Meg ott lesz az egyéni is, amivel duplikálódna a hatás.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 8.07
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!