Re: Szovetsegi epikus reform
201. hozzászólás - 2009.09.11. 19:30:07
201. hozzászólás - 2009.09.11. 19:30:07
Sokat gondolkodtam ezen a felvetésen.
Ha egy szövetségben jobban szóródik a karakterek erőssége, akkor is mindenki részt tudjon venni az epikus ölésben, egy jogos igény. Több érdekes felvetés is volt itt, sajnos mindegyikben látok hibát, ami egy adott szövetség helyzetén segitene, de más felépitésüét rontaná. Ráadásul a legtöbb javaslat leprogramozása horribilisan komplikált.
Szerintem ide valami pofonegyszerű dolog kéne.
Pl. Veszem a szövetség összes tagját. Leátlagolom a tulajdonságaikat (összeadom mindenkinek a támadását, elosztom a tagok számával, és igy tovább). Ha a szövetségből bárki támad, akkor ezekkel az értékekkel számolunk, nem a sajátjaival. Ugyanigy a fegyver és varázslat átlagsebzésével számolok. Az állatok túl komplikáltak, az marad ahogy volt. Az ÉP problémás, esetleg ezzel azt lehet, hogy ha valakinek a szintje a szövi átlag alatt van, az arányosan kevesebbet sebződik, akinek fölötte, arányosan többet.
Igy
1.) mindenki egyformán ki tudja venni a részét
2.) számit az aktivitás, az összefogás, de ugyanakkor az egyének erőssége is
3.) nem mellesleg rendbe raktuk azt, hogy a magas szintü karit nem lehet kincspontban utolérni
Kontra:
Ettől az epikus ölés nem feltétlenül válik könnyebbé. Sőt.
És ez a megoldás se teljesen "pofonegyszerü", de azért implementálható 2-3 nap alatt.
Ha egy szövetségben jobban szóródik a karakterek erőssége, akkor is mindenki részt tudjon venni az epikus ölésben, egy jogos igény. Több érdekes felvetés is volt itt, sajnos mindegyikben látok hibát, ami egy adott szövetség helyzetén segitene, de más felépitésüét rontaná. Ráadásul a legtöbb javaslat leprogramozása horribilisan komplikált.
Szerintem ide valami pofonegyszerű dolog kéne.
Pl. Veszem a szövetség összes tagját. Leátlagolom a tulajdonságaikat (összeadom mindenkinek a támadását, elosztom a tagok számával, és igy tovább). Ha a szövetségből bárki támad, akkor ezekkel az értékekkel számolunk, nem a sajátjaival. Ugyanigy a fegyver és varázslat átlagsebzésével számolok. Az állatok túl komplikáltak, az marad ahogy volt. Az ÉP problémás, esetleg ezzel azt lehet, hogy ha valakinek a szintje a szövi átlag alatt van, az arányosan kevesebbet sebződik, akinek fölötte, arányosan többet.
Igy
1.) mindenki egyformán ki tudja venni a részét
2.) számit az aktivitás, az összefogás, de ugyanakkor az egyének erőssége is
3.) nem mellesleg rendbe raktuk azt, hogy a magas szintü karit nem lehet kincspontban utolérni
Kontra:
Ettől az epikus ölés nem feltétlenül válik könnyebbé. Sőt.
És ez a megoldás se teljesen "pofonegyszerü", de azért implementálható 2-3 nap alatt.
Pontszám: 3.67