Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2009.04.14. 21:45:28
Idézet: Mortimer - 2009.04.14. 20:41:42
Freez: Mert ők nem fognak napi öt CSP-t költeni két dukátra.

winnie: "úgyis minden a 40 felettiekről szól"
Folyamatosan ezt hajtogatod, és meglehetősen unalmas, amellett, hogy nem igaz. Mondj légyszi EGYETLEN EGY dolgot, bármit, amit a 40 felettiek megkapnak, de a 30-40-esek nem. Olyat nem ér, amit csak azért nem élvezhetnek, mert MÉG nem fejlesztették ki.


ez OFF, ne itt, de mondj egyetlen egy dolgot, amit a 40 felettiek nem kapnak meg, de a 30-40-esek igen.

(természetesen úgy értettem, hogy bárhova megyek, mindig 40 felettiek panaszával van tele a fórum. van, aki azt írja, hogy nincs célja a játéknak, hogy mennyire értelmetlen a háború, hogy elfogynak az építenivalók. tisztelet a kivételnek. istenem, ha a játék nem csinál kihívást, akkor magunknak kell kreálni (legalábbis a panaszokat olvasva valahol én is együttérzek a panaszkodókkal és örülök, hogy előttem még mennyi elérendő cél van, mennyi felfedezés (gondolom aki nem 55. szintű, az is előreolvas, hogy mi várható - a legnagyobb buzzkill, akkor hol a felfedezés?), küldetések, epikusok, a lélekkufár új tárgyai szintlépéskor, új szakértelmek stb.

ott voltam az eddigi beholder játékoknál, pontosan előttem van mindnek az evolúciója, s azok alapján lehetett sejteni, hogy aki elöl van, az nem mind élvezni fogja a játékot, hanem inkább panaszkodni fog, mert elöl van és kiszalad a játék alól. aki viszont mögöttük van és nem olvas infókat, az még sajátmaga is fedezhet fel dolgokat. van, akinek játék - másnak verseny. egyik sem elítélendő. van, aki a panaszaival a maga arcképésre akarja formálni a játékot - más pedig alkalmazkodik a szabályokhoz és változásokhoz. előbbi könnyebb, utóbbi kihívás)
Dátum: 2009.04.14. 20:19:11
én továbbra is csak tátogok - csak nekem van olyan gondom, hogy folyton 0 PP-n vagyok? ki kellett hagynom egy napot, hogy tudjak normálisan jétszani:)

egyébként meg nehéz megbecsülni, hogy kinek a bulija lesz, majd elválik, és, ha kell a tapasztalatok alapján lehet finomhangolni. nem mellesleg, bulizzanak a 30-40-esek. úgyis minden a 40 felettiekről szól. nem sajnálom tőlük.
Dátum: 2009.04.14. 13:56:24
Idézet: Mortimer - 2009.04.14. 13:03:44
De a LE szerzés problémája még mindig nincs megoldva: nincs zsákmány!

Naponta 48ezret építek VP-ből. Ugyanennyit egy erős 200ezres szövetség ad minimum 50 PP-ért, minimum 3 nap alatt. Ez mindkét oldalon lényegtelenné teszi az egészet, amellett, hogy a katalizátor pár óra alatt (!) visszaregenerálja az egészet.


konkretizáljunk. mikor lennél nyugodt és tartanád értelmesnek a játék ezen fícsőrjét? ha mennyit adna egy erős 200ezres szövetség? (vagy egy gyenge 200ezres - ugyanaz, nem?) 80-90 ezret? 120-130 ezret? vagy hadd fogalmazzam úgy, hogy mit akarsz, hogy mennyit veszítsenek a gyenge szövetségek a pár erős ellen, hogy az erősek örüljenek és ne menjen el a kedvük a játéktól gagyi 50ezer LE miatt?

most komolyan, nehogy már az erős szövetségek sajnáltassák maukat, hogy nem tudnak eleget elvenni a gyengéktől.

mintha a ló elé fognánk a szekeret - egyre gyomorfogatóbb a játék egyes aspektusainak félreértelmezése - az gyomorforgató, hogy már nem tudom, hogy tényleg ennyire csőbe néz pár ember vagy ennyire áhítják a LE-t.

hogy jön az érvelésbe az, hogy kinek van meg a 46-48-as képessége és, hogy az neki mennyit hoz? a háború intézménye még a képesség előtt megvolt - vicces lenne, ha a háéborút változtatnák az új képességhez. ha már változtatni akarunk, akkor az új képességet kell gyengíteni a háborúhoz. ezt persze nem veti fel senki (ugyanúgy butaság), mert az nem hoz LE-t.

felejtsük már el, hogy a magasságoktól megrészegült (és a céltalanságtól megcsömörlött, a játékot csak a toplista első 4 oldaláig látó játékosok diktáljanak, mert csúnya láncreakciót indíthat be.
Dátum: 2009.04.14. 09:10:12
(megint sikreült összehoznom, hogy csak egy nyaklánc maradt rajtam és mindent levetettem, de ez csak mellékesen, mert megint nincs arról fogalmam hogyan...)

viszont, ha megturbózom a transzendális projekciót, mint leghosszabb nevű szaértelmet, a felső sávban nem fér el, csak két sorban, s emiatt szétedik a fejléc, például a szövetségi ablakban a két sorba kerül, belelóg a szöv. neve a szövegbe, ilyesmi.
Dátum: 2009.04.14. 07:59:18
Hány játékvezetö van egy labdarúgó mérkőzésen?

1.
2.
3.
4.

a helyesírási hibától eltekintve. 1. attól, hogy a negyedik játékvezető neve negyedik játékvezető, még a két asszisztens nem játékvezető. 2. a kollega még biztos nem volt kispályás focimeccsen vagy megye 3-as rangadón, ahol egy vagy max három játékvezető van. törlést vagy pontosítást neki.
Dátum: 2009.04.13. 21:44:30
nnnnana, azért. a péncél és pajzs védekezése persze, hogy emelkedik, annak ez a fő haszna - mint ahogy a fegyvereknek a sebzése nő.

a többi, legyen az támadás vagy iq csak bónusz skill és itt valahogy egyensúlyt kell tartani szerintem a "harcosfegyverek" és a "varázslófegyverek" között, hiszen valaki a plusz támadásért, más meg a plusz iq/tau-ért veszi a fegyvert (nem a topjátékos persze, mert ő csak az ősköveseket. mostanáig.) viszont, ha hagynánk nagyon elszaladni a támadást, akkor nehéz lenne kompenzálni a "nem-harcosok" fegyvereit.

biztos lesz támadásban elszállt fegyver nemsokára, és valban a támadás és a védekezés a szembenálló skillpár, mégsem logikátlan, hogy csak előbbi nő fixen. vedd úgy, hogy a trollagyar volt a hiba a mátrixban, a többi korrekt. ilyen alapon 80. szinten érvlhetnél úgy, hogy már a 42. szinten volt +40 erőt adó tárgy, hogyhogy a 80. szinten csak +50-es van:)

a sebzés mindig nőni fog.
Dátum: 2009.04.13. 13:08:04
Idézet: Mortimer - 2009.04.13. 11:25:49
Én már nagyon várom, hogy visszakerüljön a játékba valamilyen értelmes módon.

Annyi a "játék" számomra, hogy kétnaponta vadászok egész nap, közben megállok sajtolgatni, és reggelente elviszek kamrába pár embert. Ennyi. Zéró egyéb cselekvés. Ja, meg közben fórumba hülyeségeket irogatok unalmamban, amíg várakozok.

Hogy miért nem poén a háború? Mert naponta VP-ből 50ezret építek. Mint egy TGY-s kolléga megjegyezte, egy háromnapos háború ennek felét hozza.


s, lám, megint a topkarakterek diktálnak. mármint csak azért ne legyen változás, mert egy top unatkozik. (és nekik engedelmeskedni kell, mert ők a fizető vendégek, ez van.)

félre ne érts, kell a háború, jó, ha van (sokan szívják a fogukat, de egy ilyen játékban plusz lehetőség), de abból, amit leírsz látszik, hogy mire kéne. LE-ra. bele a kútba. miközben megy a panasz, hogy nem lehet semmit építeni. na, ja. annak, aki top semimt sem lehet. (és sokan nem fogják fel, hogy nem lehet folyamatosan fejleszteni, mert még hamarabb fog kiégni a játék.)

folytatva a gondolatmenetet, mivel a háború LE-ra kell (mert anélkül "nem éri meg" - egyem a szívét a számcentrikus gondolkodóknak, nekik az lenne a kielégülés, ha hetente egy számot bárhova ráírhatnának a karakterkapra) ezért biztos győzelem miatt kell --> klikkre kapható LE-ra.

szóval, ha a fenti igaz, akkor nem azért kell háború, hogy színesítse a játékot, hogy kihívást támasszon.

ha arra kéne, hogy egy szövetség egy vele egyenrangút hívjon ki, csak a győzelem miatt, akkor megtennék most is, nem? de nem a taktika, a harc, a győzelem dicsősége a lényeg, hanem a LE. ez van, ezt kell szeretni - szerintem ez szomorú, a többség szerint nem, de én már csak ilyen mazochista vagyok. (nem véletlenül nem megyek át nagyobb szövetségbe a sok optimalizátor közé, hogy még háborúzzak is a LE-ért. egyéni szoc.problem, nem panaszkodom, mielőtt valaki félreérti - előttem ott a rengeteg feladat, kihívás, cél. panaszt valamiért a kiéget topok közül szokott 5-6 generálni.)

te is nagyon jól tudod, hogy a játék eddig sem állt másból és most sem áll. változás nem nagyon volt. az efféle játékok élettartama 3-8 hónap, utána az ember csak azon kapja magát, hogy fizet azért, hogy ugyanazokat a ciklusokat rója újra meg újra, miközben bizonyos változók egy nagyságrenddel magsabbak lesznek.
Dátum: 2009.04.13. 13:01:46
Idézet: cirip - 2009.04.13. 11:22:31
Egy erősebb ellenfél ellen sokkal jobban össze kell tartani, mozgalmasabb is a játék. Ha valaki emiatt adja fel, akkor maga a végzetúr játék nem tetszik neki.




oké, de (pardon my french) ezt a baromságot komolyan gondoltad?

1. csak erősebb ellenfél van. a gyengébb nem támad.
2. húzd ki a fejed a csőből (ez valamiért a fórumozók zömének nem megy) és akkor meglátod, hogy a többság babázni szeret a játékkal, nekik nem hogy a háború, de a portyázás is csak nyűg. mármint az, hogy támadják őket. (sokan egész életüket láthatatlanul élik le, úgy vadásznak, nem törődve a fél LE-val)

szeretik ők a játékot, de csak azt látják, hogy folyton veszik el tőlük a LE-t, plusz még a szövetségtől is. és emiatt nem tudnak játszani. (tudom, a háború is a játék rásze, így aki azt nem szereti, a játékot sem.)

saját példát nem szívesen hozok, mert mindig sírásnak tűnhet, de én láttam azt, hogy apad egy 16 fős szövetsáég 6 fősre, hogy hagyják abba, mennek máshova mások. a háborúk miatt. erre persze mindenki tesz (helyesen, teszem hozzá, ez az élet rendje), de nem az a gond, hogy "ú, ők nem szeretik a játékot", hanem egész egyszerűen nem mindenki optimalizálni akar, nem egyenkaraktert nevelni, hanem keresi a kihívásokat. azt meg tudni kell, hogy a topon nincs kihívás. (sokkal érdekesebb a játék középről, sokkal tovább tartanak az újítások meg minden, hadd ne ecseteljem.)

egy erősebb ellenfél ellen inkább kapitulál a többség (NAGY tisztelet a kivételek), vállalják a mínuszt csak azért, hogy ne lehetetlenüljön el a játékuk.
Dátum: 2009.04.13. 11:17:11
Idézet: cirip - 2009.04.13. 10:16:50
A háborúk azok amik összekovácsolják a szövetségeket, és felpezsdítik a közösségi életet..


valamint azok ösztönzik a játékost, hogy abbahagyja a játékot, hogy inkább kilépjen a szövetségből, hogy még inkább frusztrált legyen a játék miatt, ha véletlenül nem egy erős szövetségben van a táp miatt, hanem csak építgetni akar.

mindennek két oldala van. (nem én döntök, nyilván kell a háború, de ha nem lenne, akkor örülnék csak igazán.)
Dátum: 2009.04.13. 07:32:24
Idézet: Aserion - 2009.04.12. 19:12:42
Nem lehetne kivenni az egész játékból a háborút. Nagyon felesleges amortizáló elem. Ha valaki csatázni akar arra ott a portya. Hiába van max. béke csarnokunk állandóan háborúban állunk és így nem tudunk rendesen vadászni/építeni , de a legnagyobb baj az, hogy az epikus szörnnyel se tudunk foglalkozni. Az egész játékélményt lerontja.


látod, a sok korlátolt inkább lepontoz (nem sok, kiszámítható a pontszámból mennyi, mert csak egyest mernek adni), de nem válaszolnak, mert az már nem megy. a legtöbbeknek amortizáló, de amíg némelyeknek potya LE illetve színesítés, addig kapni fogod az egyeseket.
Dátum: 2009.04.12. 21:19:29
Idézet: Mortimer - 2009.04.12. 19:33:04
Jelenleg kínzókamrán, állat fejlesztésén kívül semmi értelme ütögetni (toplista első lapos TP vadászok nem ide tartoznak). Ezt magyarázzuk Miklósnak több hónapja, de foganatja eddig nem volt.


te sem CSAK az állat miatt ütögetted magad a győzelmi lista top20-ba, gondolom. harcolni jó, még akkor is, ha nincs előny, olykor becsaphat valami zsákbamacska LE vagy egy nagy győzelem, egyébként pedig a játék egyetlen kvázi kiszámíthatatlan aspektusa. (hmm, ha belegondolok, hogy alapból bármennyit lehetett volna portyázni, hogy a portyapontot csak később vezették be...)
Dátum: 2009.04.12. 21:15:42
ezt írtam én is reggel. valahogy az "üssétek a nőket, még LE is jár érte" filozófia elég soviniszta.
Dátum: 2009.04.12. 14:33:41
nincs ezzel gond, a 12. szinten egy prémiumos tárgy 20 őskő, a 60. szinten meg 35. szerintem belefér.

én inkább azt sajnálom, hogy míg korábban voltak jó counter-tárgyak a nem őskövesek közül, a 35-50. szint között annyira nincsenek. szerintem ezeken kéne erősíteni.
Dátum: 2009.04.12. 13:49:54
azért a történeti hűség kedvéért, nem rossz ez. (bár miklós siethetett, mert a leírásban van egy helyesírási hiba) - most, hogy lett 2 PP-m, előbújtam egy duplát támadni, s hogyhogy nem, azonnal bekaptam egy támadást, izé, gyógyítást, és le tudtam támadni azt a kettőt.

A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 1034 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 0 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 414 életpontot.
A férfi megajol előtted, majd egy gyógyitalt nyújt feléd. Belekortyolsz (+682 életpont). Egy mosollyal köszönöd meg gesztusát, és átnyújtasz neki egy grifftojást.

vagyis egy vereségtől gyógyultam 42-t:)

(ó, fogok én vadászni, mást úgysem tudok.)
Dátum: 2009.04.12. 13:28:30
Idézet: Ariel - 2009.04.12. 13:23:35
Azért az furcsa lett volna hogy vesztes csatából lehessen LE-t kapni.
Most ha a végzetúr nyer plusz LE-t kap, ha veszít akkor semmit. Ha a végzetúrnő nyer nem kap semmit, ha veszít felgyógyul. Nem lehet összehasonlítani a két jutalmat, mert nem is ugyan annak a feltételnek kell teljesülnie. Valószínüleg holnap megfordul a helyzet.

De pl a TB elleni csatám után többet ért a közel +900 ép mint pár száz LE. Így három társát még le tudtam győzni.


csak poén volt, kérdés, hogy melyik nem jutalmazása volt a cél. ami változatosság, az mindenféleképpen jó, szóval nincs gond. És, hja, aki portyapontmilliomos, az könnyen beszél nálunk még epikus sincs, hogy óránként üthessem (éjszaka lesz...), így 1 PP-ben hosszú ünnepnek nézünk elébe.
Dátum: 2009.04.12. 12:56:52
szerintem sincs siránkozás, csak elemzés történik, hogy a jószándék és a végeredmény nem kicsit eltért egymástól. minden meglepi öröm.
Dátum: 2009.04.12. 10:29:52
Idézet: Omaher - 2009.04.12. 10:18:55
Köszönöm Miklós legújabb jó ötletedet, a fél élmezőny végiggázolt eddig rajtam, gratulálok...

Legalább csökkentettétek volna az üthetőség szintkülönbségét (az olyan válaszüziket, amelyben elmagyarázzátok hogy én is üthetek lefele, kéretik a spam@beholder.hu címre küldeni )

Kb. itt véglegesedett hogy több őskövet nem fogok vásárolni, további szép fejlesztéseket...


de azért jó a kompenzáció. az erős, aki üt LE-t kap, a gyenge, aki elszenvedi, kap egy "újra játszhat" kártyát:)

mindegy, nem besérülni kell, csak elfogadni, hogy évente lesz 2 nap, amikor szívnak a női karakterek. ez még így sem rossz arány:)

főleg, hogy a szándék jó volt, csak nem átgondolt. (egy fordított kompenzáció talán értelmesebb lett volna. gyógyul a támadó, LE-t kap a védekező
Dátum: 2009.04.12. 10:00:39
Idézet: Mortimer - 2009.04.12. 09:00:12
Szerintem ez azért nem volt annyira átgondolt ötlet.

Szerintetek mennyi idő múlva jön az első sírás arról, hogy "folyamatosan visszagyógyult a végzetúrnőm, emiatt 34245-en verték el a háborúban, és elveszítettük"

vagy

"Emiatt a hülyeség miatt egész nap folyamatosan ütöttek, az állataimat fél óra alatt kivégezték"

Nem lennék csak nőkből álló szövetség helyében (pl. Smaragd Lélekúrnők).


jaja, baromi izgalmas volt a dolog (nem sírok) a szokásos reggeli 1-2 támadás helyett, most gyorsan lezavartak 5-öt mivel azonnal még gyógyultam is minden csata után. (ld. 1201 sebződés, 450 gyógyítás 780 locsolás - jöhet a következő lecsapó:) nehogy véletlenül 15% alá menjek. (jön is az obligát kérdés, hogy mit néz szívesebben az ember: ha elintézi valaki 100-2000-re, vagy ha 40 percen belül 5-en csapják le?)
Dátum: 2009.04.12. 02:15:26
most akkor jól értem, hogy ennek az a célja, hogy mindenki csapja agyon a nőnemű karaktereket? vagy ők gyógyulnak cserébe?
Dátum: 2009.04.12. 00:44:05
Idézet: Viharfelho - 2009.04.11. 10:36:39
2000 res küldi be akadna valaki aki segítene? persze oda -vissza módon. érdekes az 1500 as megvolt 1 napon belül, ezzel meg már nem is tudom mióta szenvedek...


mióta? ez nem 1-2 napos vagy 1-2 hetes küldetés, sokkal keményebb. gondolom a kreatív affinitásod már az egekben.