Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - nasdfil

Oldal: 12345
Dátum: 2009.12.11. 14:10:44
Ez ebben az esetben csak azért nem jó, mert akkor, ha a F1-es versenyzők max sebzését nézem, pl Barrique, vagy Galmuszk-ét akkor 5000 körüli max jön ki, azaz verem+varielnyelés páros után 3800 körül, persze ott a másik is üt 1000 felett varival, azaz 4000 alatti sebzések, és 3000 alatti varielőnyök vannak. Szerintem ne ahhoz hasonlítsuk a közelharci sebzéseket, mert ezzel könnyű bizonyítani, hogy 2-3 közelharci ütéssel behozható, csak ennyire azért nem jobb a közelharc, mint ebből látszik. Szerintem reálisabb, ha a max vari és közelharcis sebzést hasonlítom össze, mert varisebzésben jelenleg ott vagyok a pole pozícióban, még ha utána egyből mehetek is a boxba javításra.
Dátum: 2009.12.11. 13:49:16
Ezt a miattam-ot nem értem
Miklós válasza az volt, hogy jó így minden beszélgessek el Birkával, nem változtat semmit.
Valaki más még jóval az én felvetésem előtt mondta, hogy az állatok sebzésével gond van, de szerintem elsősorban az volt a gond, hogy nagyobbat sebeznek, ha valaki nem talál, mintha talál, és levonódik az elnyelés, és erre mondták, hogy régóta bug a kritikus is.
Ez a fejlesztés amúgy hidegen hagy, vagy nem üt valaki ellenem kritikust, vagy úgysem számít igazán a különbség, mert több ezerrel többet sebez közelharcban, mint én varival. (100-ból 2-3 csatámat befolyásolná kb, ez elég elhanyagolható amennyire a randomra építek...)
Csak azért írtam be, mert megint elkezdődött a varázslat sokkal erősebb téma.
A közelharci sebzésnövelés, az alvilági verem, és nagyon kis mértékben a mágielnyelő is eléggé borította már a rendszert, a találkozón legalábbis egész sokan mondták, hogy a erősen áttolódott a közelharc javára... Birkával utána tényleg beszéltem átszámoltam még mindig úgy látom, hogy a harc az erősebb - meggyőzhető vagyok, ha valaki konkrét statisztikákat szintén végigszámol, és kihozza - a szintemen - hogy a vari sokkal erősebb, de meglepődnék. Nekem ez azt jelenti, hogy 50% a csatáknak bukta, ennyi, ez a változtatás minimálisan ad vissza esélyt, csak most már ha lehet tovább ne gyengítsük a varázslókat.
(Egyébként az IQ legmagasabb elég csalóka, mert sajnos öngerjesztő: ha én jobb akarok lenni, akkor növelem, de akkor más is, hogy ne legyen hátrányab, és szép lassan visszacsatol, talán mindegy már, hogy erősebb-e a vari, ha valaki felhúzta 300-350-re az IQját, az most már nem hagyja annyiban: növeli, ha más is azt teszi, mert nagyon sokat beleölt...)
Dátum: 2009.12.11. 13:32:02
Miért ne lehetne összehasonlítani? Több 10 millió LÉvel többet költött 3szor annyi tulajdonságra. Tapasztalat és mások is mondták, hogy neki a legnagyobb a sebzése, és mások a nagy varisebzésekkel jöttek, miért ne a - akkor legyen csak közel - legnagyobb közelharci sebzést állítsam vele szembe, lehet más példa.
Igen vehettem volna "jobb" varit? Hidd el, én is matematikus vagyok számolgattam sokat, most vettem új varit, megnézem ezzel jobb-e a helyzet, de a halálgömb, vagy bármi nagy szórású, és nagy max sebzésű vari, ha taktikát építesz rá nagyon jól használható, nekem nagyon bejött - mondjuk én türelmes ember vagyok nem verem be a monitort 3 egymás után 700 alatti krit varinál epik ellen, vagy portyában, hanem elfogadom, hogy ezzel jár.
Dátum: 2009.12.11. 13:25:11
Ebben teljesen igazad van. Én el is ismerem, hogy tévúton járok, Galmuszkot csak azért hozom fel, mert ő sebez tudtommal legtöbbet közelharcban, én meg varázslatban, semmi más okból.
De hát mindenki eldönti mit szeretne. Nekem nem kudarcélmény, hogy mondjuk 25-50%ban nyerem az indított portyákat 3 naponta így is megvan a krit varis küldi, más nem kell.

Én végigvittem a magas szintű varázslókarit úgy, hogy lélekszívást nem adtak varázslatra 7 hónapig, a többihez képest legtáposabb - bénítós - küldire sem volt esélyem, és a kristály horda ellen a magas szerencséje miatt az első időkben varikörben sokkal rosszabb esély volt, mint harciban - így aki inkább varázsolt a megszívta, aki inkább harcolt az LÉt szívott. A tévúton járás bizonyítva van, ettől még sikerélmény egyre több van: 3-4 szinttel magasabbról aki még mindig biztos verhetőnek néz és 5000 ÉP alatt jön az könnyen lehet, hogy nem fog közelharcban ütni

Nem érzem kevésnek szinthez képest az IQ-mat, az persze mindig igaz lesz, hogy soha nem leszek versenyebn még így sem, hogy nem növelek mindent azokkal, akik a kristály hordából napi 2-3 tulajdonságnyi LÉ előnyt szereznek most már sok hónapja...

De még mindig nem az a célom, hogy valamelyik utról mondjam valakinek, hogy jobb - sőt a szöviben mindenkit lebeszélek a varázslós útról, hanem egyszerűen amit én látok statisztikákat az messze nem azt mutatja, amit Miklós mondott a találkozón, hogy a varázslat, és közelharci össz sebzések hasonlóak, vagy legalább összeméretőek legyenek. Lehet az egyetlen vagyok aki azt látja, hogy ez nem teljesül, de azért leírom az ilyen topicokba - bár nem tudom van-e értelme, legutóbb is azt éreztem, hogy egyszer csak lett változás, amiért összesen 4 ember lobbizott láthatóan a fórumban, de még egy fórumos szavazást sem láttam - vagy épp az egy hetes nyaralásomon volt?
Dátum: 2009.12.11. 12:48:17
Nem csak ezt a 3-at feljesztem, például többek között krit ütést sem kaptam már egy jó ideje, és én elég nagy arányban kritikust ütök ha találok. Az a rész nem érdekel, amikor állat nélkül vagyok: csak olyan csatákra és adatokra hivatkozok, amikor én támadok, állattal/állatokkal megyek. (Nem érdekel, ha kamrába hurcolnak, ha valaki megtámad, úgyis nyer, mert felettem éppen azok vannak akik a kristályból 3 milla fölött megszedték magukat, vagy ha lentről jön támadás, akkor kivégzéssel operálnak.)
És én általában az arányokról beszélek, nem feltétlenül magamról. Hidd el, úgy hogy gyakran lefelé támadok sem fordult még soha elő, hogy 10-nél többen lettek volna a kamrámban, de általában 4-5en vannak. Én gyenge vagyok ezen a szinten, és ez a fejlesztés nem módosít akkorát az arányon. Egyszerűen 25%om van, hogy yerek egy csatát (ha én támadok, és nem a TOP5-öt támadom), mert ütök 4-5000-et, ő meg nem üt kritet ellenem, és a szerencse miatt nem talál mindig, jobb napjaimon ez kicsit megnő, de 50% fölé soha . Viszont éppen ilyen felépítésben szerintem elég jó statisztikákat tudok arra, hogy a varázslatok sebzése, és a közelharci sebzések milyen arányban vannak. Most vettem egy kisebb szórású varit megnézem azzal milyen adatok jönnek ki. (Ahogy Mortimer írja minden látható közelharci skillem gyenge - ami nem látható pl a krit ütés az viszont nem. Viszont a varázslós tulajdonságok és skillek magasak. Így nagyrészt papírforma szerint nálam megvan hogy csak varikörben csinálok valamit az ellenfél meg közelharcben.)
Még egyszer mondom, a verem érzékenyen érintett a többi fejlesztés kevésbé, szeritnem Nasdfil Sortenil már nem lesz erősebb semmitől, mióta bejött a kristály na a kristály reformokat azt támogatnám, az hazavágta anno a taktikámat, és napi több, mint 100ezres különbségeket okoz, a mostani változás valamennyit segít, csak a legerősebb karik még erősebbek lesznek tőle...)
Amit Mikós a találkozón mondott az volt, hogy a cél az hogy a varikör sebzése a közelharci összsebzés valahogy hasonló legyen.

Ha már itt vagytok akkor viszont megkérdezem: nagyon elrugaszkodottak azok a számok, amiket írok? Monjuk Nálad Ariel mennyi a 1 közelharci sebzés (állatokkal), és egy varisebzés aránya?
(Alacsonyabb szinten nem nagyon tudok mit mondani, egy karakterrel játszom V1-en, V2-n meg inkább harcosabb beállítással.)
Dátum: 2009.12.11. 12:10:24
A 200 védelemre: Ez most per pillanat taktika kérdése, terveben volt, hogy a nyári kihagyás utána Védekezést felhúzom, de aztán elég sok beszélgetésből - köztük Birkával a találkozón beszélve, aki nagyon sok mindenre rávilágított, köszönet érte - szeritnem van egy jobb ötletem, és működni látszik, mert láthatóan erősebb vagyok epik ellen és portyában is. (Amúgy harcosként, ahogy számolgattam is inkább IQt húznék, mint védelmet, de ez magánvélemény.)
Amúgy nem tudom, én úgy látom, hogy aki egy állattal harcol annak jóval alacsonyabb szintűek, mint aki többel, pedig én nem csarélek gyakran állatot, és sokat gyakorolnak maxos kennelben. Nekem sajna a nagy tulösszeg hátrány miatt nincs választásom, vastag bőr, sebgyógyítás és hasonlók nem igazán férnek bele.
Érdekesek voltak a fenti közelharci sebzések, igaz nekem az elnyelésem még állattal sem sok - a varázslós cuccok inkább a varázslatokat nyelik el - de ezek alacsonynak tűnnek, nálam alacsonyabb szintűtől kaptam tegnap, ahol én támadtam, tehát állatom is volt, (az első csata amire rákattintottam, még párba belenéztem jópár példa van még, ha kell):
"Bobek pihenés nélkül támad. 558 életpontot vesztettél. Musi, Dömper, Markoló és Tolólap is rádtámadnak. 4 támadással 403 sebzés!"
Igaz: Galmuszk nagyon rég ütött meg, 20% fölé még büntetővel sem hagynak gyúgyulni, de nem hiszem el, hogy 12 szinttel magasabban nem ütne ennyit, akár átlagban, hisz ebben a csatában is közel 700 volt az átlagsebzés...
Egyébként bármilyen is lesz a játék, én most akkor is varázslóval játszom - nagyon nincs is más választásom annyira specializáltam - és nem érdekel Neo-nak mit mondtak, Morpeust, az Orákulumot, és Neo-t is levarázsolom pár szint múlva
Dátum: 2009.12.10. 23:49:30
Lehet már én vagyok az egyetlen - igaz varázsló oldalról - aki fordítva látja, de azért leírom:
Nekem 7610 a max sebzésem varival... nézhetjük a szélsőségeket, és nagy számokat írhatunk, de ehhez olyan vari kell ami néha meg 600-at sebez kritkussal. Az alvilági verem azért rendesen változtat a csatán, és ha a randomot is hozzávesszük igen nehéz 3-4000-es előnyt csinálni varikörben - ez portyára igaz, térkapunál, epiknél néha vannak durva különbségek. Közelharcban 1000 sebzést okozni krit nélkül is simán lehet állatokkal - ezen a szinten. Ha nem talál 4szer a varázsló max 1 állattal, őt meg eltalálják 4szer, ami egyre gyakoribb lesz, mivel az IQ-Taus cuccok kevés védelmet adnak, és most már negatív Támadást, és Erőt, a harcos cuccok közül meg pl a Gintak penge adja a legtöbb IQ-t a fegyverek közül.... Emellett ugye a magas krit vari kötelező, különben alapból bukta a harc nem csak 20+-10%-ban. De ha a krit ütést nem húzza a varázsló, akkor 3 kör alatt elmegy a varikör előnye...
Ez a gondolkodásmód, hogy varázsló IQ-Tau-krit vari 3-ast húz, addig a harcos Erő-Tám-Véd-krit ütés négyest még mindig nem állja meg a helyét: vagy úgy nézzük, hogy akkor a varázsló is húzza a védőt, mert 6 krit ütés ellen 8000 varisebzéssel sincs nagyon esély, vagy nézhetjük úgy, hogy harci beállítottságúnak, hogy érdemben részt vegyen a varikörben IQ-t kell húznia, míg a varázslónak, hogy a közelharcban kicsit javuljon Támadást+Védelmet.
Ha 5500 feletti varisebzéseket ír be valaki példának, akkor azt Galmuszk 1 közelharci körének max sebzéseivel hasonlítsa össze, hogy tényleg egálban legyenek, és akkor már nem is lesz olyan durva az az arány...
Én a harcrendszer változtatását is felvetném. Miután többször a külső fórumon nagy volt az ellenállás, és a javaslat után többször megírtuk, hogy nagyon rosszul tervezik a változtatást, egyetlen belső kérdőív nélkül megváltozott... jelenleg 2 közelharci kör erősebb a varikörnél (mondom ezt 7500 feletti max varisebzéssel), és térkapu/epik/entitás elleni harcban is szinte csak közelharc használható (150 krit ütéssel mincsen találat kritikus, 350 krit vari egy térkapu ellen kevés - nem védte)... És persze még nem látom, hogy sokan rohangálnánk lélekszívó varival, ahogy nézem majd jövőre... nyárig akár 10-20 embernek is lehet ilyen varija...
Dátum: 2009.10.21. 13:58:34
Ez alacsony szinten érdekes lehet, ahol pl a portyakariknak semmi szükségük építésre, de a top 100-ban nem hiszem, hogy olyan durva különbségek vannak szerencsében. Én egy szint*2+10, szint*2+20-at tartok, mert még hiszek benne, hogy a vadászathoz jó, és kellett mesterihez is egy komolyabb befektetés, és olyan komoly eltéréseket nem láttam itt. Nem hiszem, hogy 10-20 szerencse különbség annyit számítana.
Dátum: 2009.10.21. 13:27:20
Én egy egész karaktert építettem a néhára Csak a varim számít, és csak akkor nyerek, ha az enyém krit az ellenfélé nem talál. (Ha találok akkor szinte mindig krit, bár van pár ember akit nem támadok...) Ha jól emlékszem IQ függetlenül 20% az esély, hogy az enyém nem talál, és ugyanennyi, hogy az övé igen. Szerintem ehhez a taktikához tökéletes a halálgömb, még ha a 6661 krit varim után a következő csatában 534 krit varit lőttem is
Amúgy a vari sebzés tapasztalatok szerint nem egyenletes szórású, inkább azt mondom, hogy találatnál 48%, hogy 500, és 2000 között van, 48%, hogy 4800 és 6600 között, és 4%, hogy a kettő között, de akkor is inkább a határok mentén... Így azért kicsit máshogy jön ki a győzelmi arány.

Javítva: helyesírás
Dátum: 2009.10.19. 14:27:06
Kristály ellen egy tegnapi edermény, de nem max sebzés (az 6480 most nyilván epikbe vagy térkapuba ütve).
Őrjöngve vetitek magatokat a harcba.
halálgömb varázslat repül ki kezedből. (-250 VP). 5525 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! A varázslat hatással van az ellenfeledre: -13 Kritikus sebzés. Ellenfeled állatai 1331 életpontot sebződtek.
Dátum: 2009.10.17. 10:34:41
A kalandokhoz a relikviáknál én inkább a kényelmi funkciókat támogatnám, nem látom nagy értelmét, hogy 1 hónap múlva mindenki +5%ot sajtol, +2%ért vadászik, és +5-öt kap minden tulajdonságára...
Egy pár ötlet:
- A vadászat ideje 5-10, akár kicsivel több másodperccel csökken (a gyorsítással összeadódik).
- A PP, CSP, Térkapupont maximuma nő.
- Meditáció (pihenés, amiben az életerő mondjuk normális mértékben nő, vagy csak dupla sebességgel, a varázspont 6-8 szoros sebességgel, és nincs bónusz védelem)
- Az idomítás/gyógyítás ideje csökken (5 perc)

A lélekgyémántból (esetleg plusz némi LÉből) építhető épületeket is támogatom a fentiek szellemében.
Például régebben volt egy épületötlet (nem találtam a keresőben, így nem tudom ki az eredeti szerz, talán a Légióból valaki), ami teljesen illene szerintem ide:
Minden nap 0:00-tól 24:00-ig a befogható állatok száma az épület szintjével megnő. Éjfélkor a limit fölötti állatok kiszabadulnak. (Már akár 3 szint majdnem mindig elég lenne, hogy egy 20-as vadászat ne szakadjon meg mert elértük a maximális állatszámot.)
Szerintem megint kissé elferdítve, és egy oldalról leírva jött elő ugyanaz a táma, ami már többször szerepel a fórumon. A másik oldalról nézve leírom itt is az érveket.
Egyrészt 3-3 tulajdonság, hiszen a harcos Támadást, Védekezést, Erőt, a varázsló IQt, Taut, és Védekezést növel. (A krit ugyanaz, az igaz, hogy a szívósságot a harcosnak ki kell fejleszetni min 30-ra, de az állatok miatt a varázsló is gyakran megteszi.)
Random: 20% esély minimum van, hogy biztosan nem talál varázslat/közelharci támadás. A varázslónál, ha nem talál vége van, a harcosnál 6ból az egyik köre esetleg nem jön össze.
A varázskörben néha sikerül 2300 előnyt is szereznem varázslatból - igen ritka általában 1500 környéke, ha bejön a varim. A legújabb fegyverekkel kaptam már 550 sebzést+200 fölött adott az állat, azaz 2-3 kör alatt behozza a karcos a különbséget.
Az állatsebzés az erőnövelés miatt a harcosnál közel a duplája, mint a varázslónál.
A lélekszívás egy behozhatatlan előny a harcosoknak, csak térkapunként többszáz LÉ különbség még ha a varázsló is talál 5-ször minimum.
Amikor bejött a kataklizma, akkor a varázsló karakterek - én legalábbis mindenképpen - hirtelen megerősödtek, és több csatát nyertek, ez szép lassan leapadt, és - igaz, hogy a kristály horda teljesen borította a taktikámat, és legyengítette a karaktereket, de ha nem lett volna akkor is - a következő varázslat megvétele előtt 3-4 szinten keresztül a harcosok hihetetlen előnyben voltak, mert jött egy erős fegyver, és egy így váltakozik.
A varázsló előnye a nagy állatsebzés volt - úgy érzem mostanra, főleg a több állat gyúgyítással már ez nincs meg.
A másik részre a támadás/védekezés arányon tényleg az lászik, hogy nevetségesen alacsony a támadás a védekezéshez képest, de igyazából tudjuk a küzelharc képletét? Ha pl Támadás+d200 > Védekezés a találat, akkor normális ez a különbség. Tapasztalatból, ha a kettő azonos, akkor 6-ból 6 találat van...
Dátum: 2009.06.13. 01:00:46
a Kristály Szövetség szövetség kapitulált, győztetek! Jutalmatok +128236 töltődés a szövetség Lélekkútjába. Ma, 01:00
Megnéztem a Várható fejlesztéseket, úgy emlékszem ott voltak olyan pontok, hogy új épület, és új szakik (dokumentáció már kész) már 2 hónapja. Ezek szerinte ennél több tervben sincs. Ezek pedig, fejlesztésileg, annyit tudnak, ahogy így programozóként érzem, hogy egy épületnek képet kellett találni, és leprogramozni, hogy 3-4 változót felülírjon (aktuális szint, maximum), a kronokompenzációból copy-paste az epikus szakértelembe, és a vadászatnál a random(0.5, 1.5) kicserélése 1-re... ezt nagyon kevésnek érzem, főleg amellett, hogy mennyi ötlet volt. Teljesen azt érzem most már, hogy elhanyagolják a VU működő világait, és csak gyors, rossz megoldások születnek, egy két pozitív ellenpédával. Őszintén szólva nem hiszem, hogy nem fizetünk annyit, hogy igenis heti egy napnyi időt egy fejlesztő foglakozzon az egyes világokkal, valaki akivel a fórumokon is lehet beszélni, válaszol a felvetésekre, problémákra, és az elhangzó ötletekkel vitatkozik, miért nem jó, miben jó. Most foglmunk sincs, hogy az ötleteink nagy részét elolvassák-e vagy csak nem tetszettek, és miért nem tetszettek.
Nagyon remélem, hogy nem lesz küldi ezen szakértelmek növelése. Én a vadászatnál például külön szeretem a randomot, és nem tudom más hogy van vele, de én örültem az első 2000, 3000, 4000, és 5000 feletti vadászatomnak, hasonlóan sajtolásnál is.
Igazából ahogy nézem Sharpa jövő hét vége felé legyőzi a fertőzést, de ott sem születhet igazán jó megoldás, éppen a titkolózás miatt - ami ezek után úgy érzem abból fakad, hogy most programozzák le a hatását... A kristály horda 15 embernek jó a többieknek szívás, az új szakik, és épületek sem jöttek össze igazán, a kristályponttal is problémák vannak, kíváncsi leszek ezek után mit fog tudni a fertőzés, mert most ahogy nézem legkorábban szeptemberig ez marad csak... (meg az újabb törléshullám).
Egyetértek vele, hogy igenis versengés és optimalizáció van. Ez egy játék, méghozzá egy társasjáték, méghozzá nem kooperációs, hanem versengő. Nem érzem, hogy le kellene nézni a top 3-at, 10-et vagy 100-at mert erősebbek akartak lenni a többieknél, és előre rohantak. Ha tényleg játszani akar valaki és a játék minél többlehetőségét kihasználni, akkir meg rohanni kell előre még ha az elején le is marad valaki pók taktikával 30 szinten keresztül. És a TOP100 befizet minimum 100*5000Ft-ot havonta, igenis ezért cserébe ők is kérik a fejlesztéseket, és a célokat. Még ha nem is lett szerintem jó például a kristályhorda, és nekem pl több, mint 10k LÉ bukás naponta, azt a részét páldául nem fogom sajnálni, és 20 szinttel lejjebb sem sajnálnám, hogy Sharpának, vagy Barriquenek, vagy Galmuszknak van célpontjai, és még jók is az eredményeik ellenük, talán a legerősebb karakterek a szerveren, és ők is játszani portyázni akarnak, mint bárki más. Mindig lesz aki elrohan, mert ugye aki fizet érte - és ugye ők tartják el az egész szervert - az játszani akar, és ha nem tud akkor töröl (ha valaki cslódik nem nagyon szokott megmaradni nem fizetős építőkariként vagy hasonló...), jön a következő csoport, ha nem rohan mindenki, hanem mindenki maxos visszafogottal megy akkor is lesz egy magas szintű réteg, aki mindenben erősebb szinte mindenkinél, ugyanez a gond, csak kicsit lassabban. (Amúgy soha nem értem meg azt a szakértemet, megnőtt a portyaTP, hogy be lehessen hozni az elsőket, utána, bejött a visszafogott fejlődés, hogy mégis le lehessen maradni, a teljes elszakadást, lefelé támadást megoldotta volna, ha gyorsabban nőtt volna a szintekhez szükséges TP...)
Azt hozzátenném ehhez az új szakértelemhez, hogy elhiszem, hogy frusztráló, hogy nagy a szórás a vadászatoknál - szerintem embertől/szakmától/beállítottságtól függetlenül, ha keveset kap valaki frusztráló, ha sokat örül. Most ugye ezután elmondjuk mindenkinek, hogy nem ér semmit ez a szakértelem, nagyon nem éri meg, és ne fejlessze ki. Az eredmény szerintem az, hogy aki érti miről van szó az még frusztráltabb, mert egy értelmetlen, sőt hátrányos dolog jött, pedig legalább valami érdekeset várt, aki meg nem matematikus felfogású, az még frusztráltabb lesz, mert eddig sem értette a szórást, most sem érti miről van szó, azt meg végképp nem, hogy miért mondom/mondjuk, hogy ne fejlessze ki.
Az epikusos nekem személy szerint nem segít, de sokaknak igen, kíváncsi leszek hányan fejlesztik ki (mondjuk lehetett volna valahová alacsonyabb akadémiához kötni, mert éppen a kisebb szöviknek kedvez...).
Miklós jól értem, hogy az új vadászós szakértelem, akkor nem ad semmi pluszt, várható értékben ugyanaz jön vadászatnál, csak így a szorzó nem 0.5 és 1.5 között van, hanem konstans 1, azonos szintű lényért azonos LÉ ?
Dátum: 2009.06.09. 10:41:55
Szomorúan látom, hogy a két heti ötletelésre nem jött válasz, és ezzel együtt a kritályok ismét ugyanolyanok, mint voltak
Kíváncsi vagyok mi lesz, ha pár szövinek most az lesz az érdeke, hogy maradjanak...
Dátum: 2009.06.04. 14:49:16
Miklós, megint 2 gond van ezzel a javaslattal - azt nem nézvem hogy sem itt a fórumon sem a játékban nem érzem, hogy a többség gyengíteni akarná ennyire a varázslókat.
Ha bevezetsz egy ilyen szakértelmet, az ha gyenge lesz: pl max 30 szint, szintenként 1-4 varázslatelnyelés, az véd 30-120 körül, az állatok 6-30al kevesebb sebzést kapnak a lassan 600ból; ha erős: mondjuk szintenként 10-20-at fog fel , és mondjuk 50-ig húzható, akkor meg a varázslatsebzés feleződik, azaz felborítod a teljes harcrendszert, viszont az állatok 25-50%-al kevesebbet fognak sebződni, azzal számolva, amilyen gyorsan nőnek a varisebzések 1-2 hónap múlva újra eljön a probléma. (Inkább beszéljük meg a találkozón élőben a problémát, akár szánjunk rá egy külön fél órát ott, megvitatva az itt felmerült érveket és ellenérveket, mint egy hibás változtatással elodázzuk 1-2 hónapig...) Emellett a top szövetségek és karakterek sokkal gyorsabban kimaxolják (és nyilvánvalóan vagy olyan gyenge, hogy felesleges betenni, vagy maxolják azonnal), mint bárki, így amellett, hogy az eredeti problémára nem jó, valószínűleg felborítja a teljes játékegyensúlyt még durván el is mélyíti a különbségeket.
A sebgyúgyítás első lépésnek jó, így legalább használhatóvá válik a képesség. Ha csökken az állatokat ért sebzés akkor főleg. Valami automatizmus jó lenne majd második lépésnek, vagy beállítható hosszabb gyógyítási idő, hisz egyre nagyobb probléma a játékidő folyamatos növekedése, és csökkenteni kellene, így meg fél óránként be kell lépni a használathoz.
Én sem értem a nem éri hátrány mindatot... Bejön valami, ami a varázslatot gyengíti, minden más változatlan.
Dátum: 2009.06.03. 17:16:50
Én nem látom a még a 10-es másodlagos varikat sem az eddigi csatáimban, szerintem mindenki elfelejti szinte.
Nekem sohasem volt 60-as szintű állatom, de ha fél napot kihagyok, azaz alvással együtt egy egészet, akkor egy 50-es szintűt már nem tudok 20% morál fölött tartani - nagy vezetőkészséggel éppenhogy. Elhiszem, hogy valaki sokat játszik, de hogy pár hónapja nem volt 1-2 nap amikor nem jutott géphez azt kevésbé... A 24 órás kennelek, csak az elműt pár hétben jöttek elő. Nekem azért 2 hetente van egy nap amikor semmit nem tudok idejutni... morált csak akkor nem kell növelni, ha belépnek helyettem, én nem adom ki a jelszavam, ezzel a lehetőséggel nem akarok foglalkozni.
Maedhros ellen volt nemrég 700 feletti összesbzése az állatoknak... 3 állattal mentem, és minden körben találtak 100 és 180 között... Ez csak nem olyan sok. Kaptam már állatoktól egy körben 350 felett...
Azt írod ha az IQm csökken, akkor végem... Most beszélünk harcos és varázsló kariról külön. Az nem harcos kari akinek a cuccokkal 240 fölötti az IQja. Ha a varázsló karit valaki sokszor megveri varázslatban, az nem tisztán harcos. Erő, Támadás, Védekezés a harcos kari tulajdonságai... IQ nincs közte, csak alacsonyabb szinten, ha szélsőségekről beszélünk. A Varázslóknak IQ, Tau, Védekezés kisebb mértékben (a több állatos harc óta kell az Erő is valamennyire, az állatharcot igazából egyikbe sem lehet besorolni, de szükséges lett, a harcosoknál valamivel többet sebeznek...)
Összehasonlíthatsz minket, hogy össze tudok-e hozni egy olyan karaktert, mint a Tiéd. Szerintem több millió LÉnyi tulajdonságfejlesztéssel vezetsz, nyilván nem tudok egy olyan karaktert kihozni. (Sajna a nem támadás miatt a HORDÁval, és a hatalom tornyával kb napi 3 gyógyitalt, +9000 LÉ bónuszt kapsz, azaz napi 15000 bónuszt hozzám képest, napi 100000 LÉ bevételnél, az 15%. A játék konzerválja a különbségeket, és széthúzza a mezőnyt.)
Egy harcos ezek szerinte 400-500 LÉt szerez egy térkapuból? Napi majdnem 6-al számolva, az 2000 fölött van. Én ha jól számolom 500-600LÉt szerezhetnék... Szerintem ez is igen durva. Nagy hiba volt ennyivel megint a közelharcot, és a magasabb szintűeket tápolni, ugyanannyira, mint varázslatsebzéssel állatba sebezni védhetetlenül...
Oldal: 12345