Re: Építsünk együtt, vagy inkább mégse?
134. hozzászólás - 2009.06.11. 15:18:59
Megnéztem a Várható fejlesztéseket, úgy emlékszem ott voltak olyan pontok, hogy új épület, és új szakik (dokumentáció már kész) már 2 hónapja. Ezek szerinte ennél több tervben sincs. Ezek pedig, fejlesztésileg, annyit tudnak, ahogy így programozóként érzem, hogy egy épületnek képet kellett találni, és leprogramozni, hogy 3-4 változót felülírjon (aktuális szint, maximum), a kronokompenzációból copy-paste az epikus szakértelembe, és a vadászatnál a random(0.5, 1.5) kicserélése 1-re... ezt nagyon kevésnek érzem, főleg amellett, hogy mennyi ötlet volt. Teljesen azt érzem most már, hogy elhanyagolják a VU működő világait, és csak gyors, rossz megoldások születnek, egy két pozitív ellenpédával. Őszintén szólva nem hiszem, hogy nem fizetünk annyit, hogy igenis heti egy napnyi időt egy fejlesztő foglakozzon az egyes világokkal, valaki akivel a fórumokon is lehet beszélni, válaszol a felvetésekre, problémákra, és az elhangzó ötletekkel vitatkozik, miért nem jó, miben jó. Most foglmunk sincs, hogy az ötleteink nagy részét elolvassák-e vagy csak nem tetszettek, és miért nem tetszettek.
Nagyon remélem, hogy nem lesz küldi ezen szakértelmek növelése. Én a vadászatnál például külön szeretem a randomot, és nem tudom más hogy van vele, de én örültem az első 2000, 3000, 4000, és 5000 feletti vadászatomnak, hasonlóan sajtolásnál is.
Igazából ahogy nézem Sharpa jövő hét vége felé legyőzi a fertőzést, de ott sem születhet igazán jó megoldás, éppen a titkolózás miatt - ami ezek után úgy érzem abból fakad, hogy most programozzák le a hatását... A kristály horda 15 embernek jó a többieknek szívás, az új szakik, és épületek sem jöttek össze igazán, a kristályponttal is problémák vannak, kíváncsi leszek ezek után mit fog tudni a fertőzés, mert most ahogy nézem legkorábban szeptemberig ez marad csak... (meg az újabb törléshullám).
Egyetértek vele, hogy igenis versengés és optimalizáció van. Ez egy játék, méghozzá egy társasjáték, méghozzá nem kooperációs, hanem versengő. Nem érzem, hogy le kellene nézni a top 3-at, 10-et vagy 100-at mert erősebbek akartak lenni a többieknél, és előre rohantak. Ha tényleg játszani akar valaki és a játék minél többlehetőségét kihasználni, akkir meg rohanni kell előre még ha az elején le is marad valaki pók taktikával 30 szinten keresztül. És a TOP100 befizet minimum 100*5000Ft-ot havonta, igenis ezért cserébe ők is kérik a fejlesztéseket, és a célokat. Még ha nem is lett szerintem jó például a kristályhorda, és nekem pl több, mint 10k LÉ bukás naponta, azt a részét páldául nem fogom sajnálni, és 20 szinttel lejjebb sem sajnálnám, hogy Sharpának, vagy Barriquenek, vagy Galmuszknak van célpontjai, és még jók is az eredményeik ellenük, talán a legerősebb karakterek a szerveren, és ők is játszani portyázni akarnak, mint bárki más. Mindig lesz aki elrohan, mert ugye aki fizet érte - és ugye ők tartják el az egész szervert - az játszani akar, és ha nem tud akkor töröl (ha valaki cslódik nem nagyon szokott megmaradni nem fizetős építőkariként vagy hasonló...), jön a következő csoport, ha nem rohan mindenki, hanem mindenki maxos visszafogottal megy akkor is lesz egy magas szintű réteg, aki mindenben erősebb szinte mindenkinél, ugyanez a gond, csak kicsit lassabban. (Amúgy soha nem értem meg azt a szakértemet, megnőtt a portyaTP, hogy be lehessen hozni az elsőket, utána, bejött a visszafogott fejlődés, hogy mégis le lehessen maradni, a teljes elszakadást, lefelé támadást megoldotta volna, ha gyorsabban nőtt volna a szintekhez szükséges TP...)
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 8.30