Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.08.03. 01:18:54
60. szintre értem, kifogytak alólam a küldetések. Mivel nem én vagyok a legjobb küldetésmegoldó a játékban ezért azt kell gondolnom, hogy Barrique-nak már 14 szint óta nincs küldetése. Tudom, hogy sok a fejlesztenivaló, de ez már több hónapos lemaradásnak tűnik nekem. Vagy most már soha többé nem lesznek küldetések?

Talán a játékosok agyalhatnának újabb küldetéseken a fejlesztők helyett. Ha kapnánk valami visszajelzést, hogy a legjobban átgondolt küldetések bekerülhetnek a játékba, akkor minden bizonnyal megindulna az ötletelés, és szeptemberre megint lenne 5-6 hónapra előre kveszt.
Dátum: 2009.08.03. 00:26:18
Az akadémiát bárki megépítheti. Az a klán amelyik csak 20. szintű tagokból áll, miért akar már ultraspecet, transzplantot, meg visszafogottat? Mások is 40-50. szint környékén kapták meg. Ha meg mégis akarnak, akkor építsenek sokat, gyengüljenek meg egy kicsit harcban, cserébe azért, hogy 5-10 szint múlva már ők legyenek a szint portyakirályai a több szint óta használt unicum szakértelmekkel.

Az erős szövetség nem terem a bokorban, azért tenni is kell valamit. Azt az érvet olvasom több helyen, hogy V1-en már a toplista második oldalán is 'kis' szövetségek vannak (lélekkút méret és épületek alapján). Szemezgesünk egy kicsit:

Miért nem egyesülnek?

Kubla Kánság 18 tag - Ammónium 15 tag
Sorseress army 13 tag - A tudás hatalom 18 tag
Chaos 15 tag - Igaznagyúr 20 tag
Véres gyémántok 16 tag - Jó szerencsét 16 tag, stb.

Ahelyett, hogy kis társaságok vívják szélmalom harcukat, lehetne egyesülni és építkezni, immár sokkal nagyobb hatékonysággal. Persze könnyítést kérni a JV-től könnyebb, mint egy olajozottan működő klánt létrehozni, igazgatni. Az akadémiát ki kell érdemelni, az ott lévő szakértelmeket meg kell szerezni.
Dátum: 2009.08.02. 09:43:28
Áh, tényleg. Erre még nem is gondoltam.

Mindenképpen megvárom mi lesz a 100% fetőzöttség eredménye, aztán megpróbálok felzárkózni. Meglátjuk majd, hogy mennyire sikerülhet.
Dátum: 2009.08.02. 09:36:13
Idézet: Kocos - 2009.08.02. 09:34:46
Ami kicsit boritja a bilit az egyebkent a fertozes, mivel a +50% LE rengeteget szamit.


Ez hogy jött ki? Mondjuk az 5% is sok lesz ..
Dátum: 2009.08.02. 09:31:00
TrueBlood-ot már kár emlegetni, az a környezet teljesen más volt. Ilyen magas szinteken már olyan sok lé-t termel a vadászat, hogy a pókoknak sincs esélye a zárkózásra. (Arról nem beszélve, hogy TB idejében a pókok és nem pókok között volt mondjuk 20 szint, manapság meg 40.) A másik, hogy TB idejében még nem volt kínzókamra sem.
Dátum: 2009.08.02. 09:01:41
Jerikó, én mennék felfelé a TOP-hoz, szívesen felzárkóznék, de a játék új fejlesztései mind-mind az előny konzerválását hivatottak előidézni.

Az egyik a kínzókamra ami miatt nem szabad sietni (ahány nappal kevesebb idő megtenni nekem azt az utat amit a TOP bejárt annyiszor ~15k LE bukó, ami hosszútávon rengeteg), a másik pedig a kristályhorda. Én minden szerénység nélkül állíthatom, hogy a magas szintű karakterek között az egyik legeredményesebben portyázó karakter vagyok (napi ~40-70k LE portyából) és ezzel az eredménnnyel a célom is az volt, hogy kicsit megerősödve tudjak felfelé osonni. Amióta azonban megjelent a KH azt látom, hogy a TOP karakterek LE differenciája drasztikusan nő, tehát már ez az előnyöm is elveszni látszik (mivel én nem fogok olyan fejlesztést kapni, ahol 2-3 szinttel gyengébb karakterek örömmel hoznak nekem portyánként 1-2k LE-t).

Ilyen fejlesztések mellett maga a JV akadályozza meg a felzárkózás lehetőségét.
Viszont pont a V4-en a 100 fős csapatból, ha véletlenül nyertek csak 35 fő nyer. A maradék 65-nek hogy mondod meg, hogy köszi a munkát az időt és a pénzt amit beleöltél a játékba, jól jártunk vele, te meg le vagy sz@rva?
Dátum: 2009.08.01. 11:51:35
Idézet: Aurri - 2009.08.01. 11:25:52

Egy másik szaki amit én bevezetnék (főleg ha ez nem valósulhat meg) az rabolt LE-hez képest irreálisan sok TP redukálását célozná. Nincs annál bosszantóbb amikor rabolsz 0 LE-t 30 TP-ért, egymás után 5x(ezzel talán a szinguláris-huszárokon kívül midennki egyetért). Ettőlmiért lesz tapasztaltabb a karakterem? Egyik általma ismert pvp sem adja iylen bőkezűen a TP-t. Nem beszélve arról, hogy pont emiatt kényszerítitiek az optimalizátor pókokat arra, hogy -pár biztos farm kivételével- csaklefelé üssenek, ami azt gondolom nem kívánt cél. Megoldás egy szaki lehet (megint egy üres akadémiás helyre), ami szintenként a szingulárishoz hasonlóan csökkenti a TP-t, kizárólag abban az esetben ha a rabolt LE nem éri el egy kívánt (pl szinttől függő, vagy fenti képlettel bonyolított) minimumot.


A portyázásban azért kapsz TP-t mert nyersz. Pontosan az a lényege az ügyes játéknak, hogy ugyanannyi portyában szerzett tp-ért több lét szerzel. Ha bevezetjük, hogy mindenki rabolt LE függyvényében kap tp-t (ami alapból logikátlan) akkor többé nem kell ügyesnek lenni a portyában, mindenki ugyanazt az eredményt fogja nagyjából elérni egy adott szinten a portyából.

Az állatok győztes harc után kapott morálja/TP-je a megtámadott karakter szintjétől függjön (kis mértékben). Esetleg attól mennyit harpnak (ez is kb arányban van). Vicces amikor kivégzel valakit egy kritikus varival és attól uyganúgy nő a morál, mint amikor 5 szinttel felfelé ütve 6 körön keresztül végigharapdálják a végzeturak hátsóját. Ez sarkalhatná az embereket a felfelé támadásra.


Ez már most is működik, látszik, hogy Te sem támadsz sokat felfelé. Az állat morálja annyival nő, amennyi a két karakter szintjének a különbsége, ha felfelé támadsz.

És egy utolsó javaslat: legyen a kémgömb bővíthető a többi épülethez hasonlóan. Szintenként pedig csökkentse a kémkedés idejét 2-5 perccel (a szint árától függően és maximumától függően, 15 percnél gyakrabban nem kellene engedni a kémkedést). Esetleg 10 szintenként kémleljen ki valami extra dolgot (sokak által javasolt szakikémlelés, ha csak részben is), extra VP-ért cserébe. De a lényeg hogy lehessen csökkenteni a kémkedés idejét. Ez meghozhatná a portyakedvet ,és talán kcisit leszoktatná a játéksookat a 15%-ban laposkúszó vadászatról (lanmaffia módszer)


A kémgömb nagyon sokat segít a portyázásban, én csak tudom. Inkább azt tartanám jó ötletnek, ha szakértelemből lehetne csökkenteni a kémgömb idejét (ez drágább megoldás, egy tápos dologra) 10-15 perc környékére. Vidzont a szakértelem gömbözés egyértelműen elutasítandó dolog.
Dátum: 2009.07.31. 13:02:46
Érdemes lenne kiírni a főoldalra ilyenkor, hogy:

A nagy melegre való tekintettel ma szerverleállás van. Mindenki takarodjon kifelé a strandra fagyizni/sörözni!
Az a baj ezzel a rendszerrel, hogy teljesen felborítja a mostani állapotokat. Ha én ügyesebb vagyok az átlagnál és emiatt százzal vagy esetleg kétszázzal nagyobb TÖ-t tudok csinálni ugyanarra a szintre, akkor én csak 4-5 szinttel magasabbakkal harcolhatok? A szint különbség ad támadóbónusz, a kereskedelem előnyből szerzett jobb stuffok miatt meg pláne esélytelen lennék. Szóval minél jobb vagyok annál kevesebb sikerélményem legyen? Nem túl jó ötlet.
Dátum: 2009.07.30. 23:40:51
Több információ is keringett ezzel kapcsolatban, én bár használom a kivégzés képességet nem tudom pontosan mi a mérce. Mivel ez egy olyan fajta szakértelem amiből vagy csak egyes van valakinek vagy nagyon sok ezért felesleges is számolgatni. 100+ különbség biztosan elég, én úgy vagyok vele.
Dátum: 2009.07.30. 21:00:57
Ez a vita teljesen meddő, ráadásul nem a témához kapcsolódik. Ha tovább szeretnétek folytatni, akkor nyissatok valahol neki egy saját topic-ot.
Dátum: 2009.07.30. 17:00:44
Egy apró fejlesztést esetleg lehetne eszközölni:

A beidomított lények a lépett szintjük alapján lehetnének sorba rendezve csökkenő sorrendben,utánuk pedig az idomítatlanok az alapszint alapján növekvő sorrendben.

Most egyenlőre nem látok logikát az állatok sorrendjében, és a káosz 8-9 állatnál már igen zavaró (legalábbis nekem).
Dátum: 2009.07.30. 16:40:19
Ami rajtad van, az pirossal van keretezve a kufárnál, az aukción meg nem adhatod el. (Ha jól tudom.)
Dátum: 2009.07.30. 13:33:31
Ritkán teszek ilyet, de most olyan jól esik leírni, hogy én megmondtam mi lesz.

Idézet: Ricardo - 2009.03.28. 13:18:12
A visszafogott fejlődéstől olyan szinten fog elszállni a játék, hogy azt öröm lesz nézni. Sajnos mivel még nem fejtette ki a hatását, hanem ahogy Te mondod kell neki 1 hónap (legalább) csak akkor fogunk észbe kapni mikor már késő lesz. Akkor majd megint áradni fognak a fejlesztési kísérletek ....

Bocsánat az offért, ez kikívánkozott belőlem.
Dátum: 2009.07.30. 12:49:20
Ez nagyon jó ötlet.
Dátum: 2009.07.30. 12:06:39
Minél magasabb szinten vagy annál jobban kell a kivégzés ahhoz, hogy lét szerezz. Nem tudom Neked most mekkora, de ha 1-2 szintet ütsz felfelé, akkor jönnie kellene még a Te szinteden a lének. Egyszerűen csak arra kell figyelni, hogy most már nem vaktában kell portyázni (mert már nem mindenki balek a szinteden, sőt sok a jó játékos), hanem kicsit kutakodni kell a célpontok után.

Nem az a lényeg, hogy sokat szerezz ezekből a portyákból, hanem hogy többet, mint a körülötted levők.
Dátum: 2009.07.30. 08:39:56
Nehogy már a 8-11. szint zavarjon. Ha nagyon ott szeretnél nyerni akkor indíts egy új karaktert és két hónap sem kell hozzá, hogy elérj ugyanarra a szintre egy erősebb karakterrel, mint a mostani győztesek. Nem nagy ördöngősség ez, csak portyázni kell.
Szeretném kérni a JV-t, hogy vizsgálják meg Kosarasszájú Cetcápát és DEVILBOY-t is a 4-es világon. Minden a ketten roppant ügyesek és befolyással vannak mind az én mind az egész szerver játékára, ezért nagyon fontos, hogy egyikőjükről se lehessen feltételezni, hogy csalna.
Dátum: 2009.07.29. 14:54:40
Ez egy optimalizációs játék, még jó hogy az optimalizátorok játszák. A lényege, hogy a rendelkezésedre álló erőforrásokat (amik karakterek között közel azonosak) jobban oszd el mint játékostársaid.

Ma egyik ismerősömmel pont arról beszéltünk, hogy a karaktereket akár országok is helyettesíthetnék, lé helyett meg GDP-t termelnénk.