Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.09.19. 17:18:48
Idézet: Maximuss - 2009.09.19. 16:37:21
Csak azt is fogadjuk el, hogy a Tappancs nagy részének már csak a háborúzás, ami sikert jelenthet és ha toplistán elől lévő szövetséget győzünk is le (mind1, hogy 1-2-300k LE-t hozunk), az élmény hatalmas.

Semmi gond azzal, hogy háborúzni akartok. De nem lenne még nagyobb az élmény, ha egy olyan rendszerben tudnátok legyőzni, amiben nekünk is érdemes lenne háborúzni és nem csak egyszerűen megnyomni a kapituláció gombot?
Dátum: 2009.09.19. 16:03:35
A manakonstrukció durván lecsökken, ha nem mágiás cuccban végzed. Háború alatt viszont nem flangálhatsz órákon át mágiás cuccokban, mert laposra vernek. A pp azért bukta, mert 99% hogy az ellenfélnél nem lesz LE, vagy épp védelem italára kell költeni, hogy ne kelljen 15% alatt bujkálni. A csp egy darabig halmozódhat persze, de ha katakombában vagy, esetleg láthatatlanul kell maradnod, és a háború elött is volt már felhalmozva csp, akkor nagyon könnyen túlcsordulsz. Arról nem is beszélve, hogy milyen ütemben szaporodik a büntető és hasonló társai.

Nyilván Ti sem a pár százezer LE-ért háborúztok, hanem azért mert élvezitek. Mi nem élvezzük, ezért nem tesszük. Ráadásul ha nagyon összekaptuk volna magunkat, és netán nyerünk két hét alatt, akkor sem lett volna több a nyereményünk kb 50k LE-nél, miközben egymagam 50x ennyit konstruálok a két hét alatt.

Sokan szeretnek háborúzni, ezt aláírom. De egyre több olyan szövetség lesz, ahol ha nem önmagáért a háborúért üzen hadat egy szövi a másiknak, akkor nem éri meg belevágni. Ahogy egyre több szövetség használ manakonstrukciót, egyre kevesebbet ér a háborús nyeremény, és ez nem csak a nagy létszámú szövetségekre igaz.

Ezért nyitott külön topikot Mortimer a háború rendszerének módosítására. Nem pedig azért mert fájna nekik vagy nekünk az a pár százezer LE amit elbukunk.
Az lenne a célja, hogy olyan háborús rendszerünk legyen, ahol minden szövetségnek megéri foglalkozni a háborúval. Inkább próbáljatok ti is azon gondolkozni, hogyan lehetne javítani a mostani rendszeren, ne csak azt hajtogatni, hogy jó ez így és egy szövi vagy konstruáljon, vagy háborúzzon.
Ha hosszútávon is háborúzni szeretnétek, és azt akarjátok, hogy izgalmas háborúitok legyenek fél év múlva is, akkor ezen kéne törjétek a fejetek. Mert ha a mostani rendszer megmarad, pár hónap és nem lesz akivel háborúzni tudtok majd.
Dátum: 2009.09.19. 14:14:09
Miért röhejes az, hogy nem akarok a játék azon részével (lesni, hogy épp van-e üthető célpontom) napi 8-10 órát foglalkoztatni ami nem szórakoztat? Miközben tudom, hogy ha megnyerem a háborút, akkor is csak vesztek rajta.
Dátum: 2009.09.19. 13:03:17
Én a saját esetünkről beszéltem, nem általánosságban.
Van egy olyan réteg, ahol érdemes háborúzni, és nyerni lehet rajta. De akkor sem a hiperaktív szövik ellen. De ahol már bejön a manakonstrukció, és ingyen terem a LE, elveszti jelentőségét a háborús zsákmány, és minél több időt fordít egy háborúra az ember, annál többet bukik rajta. LE-t, pp-t, csökken a konstrukciója, de leginkább időt.
Mennyit nyerhettünk volna tőletek? 50-100k LE-t maximum. Ennyiért nem érdemes két hétig 30 embernek folyamatosan azt kuksolni, hogy épp van-e üthető ellenfelünk, katakombázni, vagy láthatatlanságba vonulni. Plusz nem is szórakoztat. Akkor minek foglalkozzunk vele?
Dátum: 2009.09.19. 12:07:52
Idézet: Constantin - 2009.09.19. 02:22:32
Valaki árulja már el mit lehet veszíteni ha valaki felveszi a kesztyűt? Mert mást nem hallok mint nem éri meg háborúzni?


Leginkább szabadidőt. Ahoz, hogy egy kisebb és hiperaktív szövetséget legyőzzön az ember, nem kevés időt kell a gép elött tölteni. Azt lesni egész nap, hogy mikor bukkan fel valaki aki üthető.
Én is visszakérdeznék:
Mégis miért érné meg ezt művelnünk akár két héten keresztül?
Dátum: 2009.09.18. 20:42:51
Szépen felsorolod itt az erőforrásokat, amivel a karakteredet tudod fejleszteni. Viszont a háborúban nem az erősebb nyer, hanem aki jobban taktikázik. Ez már sokszor bebizonyosodott.

Nem fogok olyan háborúba belekezdeni, amin mindenképp csak veszítek, miközben az ellenfelem vagy nyer rajta, vagy kevesebbet bukik mint én. Pont azon okból nem teszem, amiért csp-ből sem aktiválom újra a térkaput. Egyszerűen csak ártanék magamnak.

Gondolom Te sem portyázol büntetős ellenfélre, ha tudod, hogy minimális LE-t nyerhetsz csak, és eleve kicsi az esélyed a győzelemre.

Én személy szerint nem lettem összeverve, és gyanítom, hogy azokat sem vágta földhöz akik többet kaptak, mert akkor nyilván tettek volna ellene. Azt sem érzem perverziónak, hogy inkább önként elvesztünk 330k LE-t, mint hogy két héten át megfeszülve küzdjünk a győzelemért, bukjunk akár egy millió LE-t vagy még többet, és esetleg még a háborút is elveszítsük.

A játék célja pedig nem a háborúzás, hanem az, hogy jól érezd magad...
Dátum: 2009.09.18. 20:00:59
Engem nem a felsorolt dolgok zavarnak, nem is az, hogy kikaptunk. Az zavar, hogy hogy az előző alkalomhoz hasonlóan egyesek próbálják hőstettnek beállítani a győzelmet, vagy épp az orrunk alá dörgölni a vereséget.
Győztetek, kész ennyi. Én sem sztárolom magam a nyílt fórumon azzal, hogy kit, hogy győztem le, stb.
Dátum: 2009.09.18. 10:24:25
Valóban, így már tényleg hősködésre ad okot a győzelem...
Miközben a Ti osztálynaplótok szerint Tündeköves Glórin, Maedhros, Darksol, Damage, Szemtelen Karom és Bazor fia Borog helye már rég az egyetemen lenne, de inkább maradtak a második osztályban...
Ez szintén a szövetség fele.
Dátum: 2009.09.18. 10:00:20
Talán nem járnának ide az egyetemisták, ha nem azzal hősködnének a másodikosok, hogy megverték az elsős tagjaikat.
Dátum: 2009.09.18. 09:55:54
Legalább már tudom kik azok akik lepontoznak, csak azért mert más a véleményük
Dátum: 2009.09.18. 09:35:33
A 34 egyetemistát nem érdekli a másodikosok játéka, inkább vesz nekik egy gombóc fagyit, hogy menjenek máshová lármázni.
Dátum: 2009.09.17. 17:28:40
Muhaha, ehez csak 280-as egészséget kellene összevakarnom. 3,3 Millió LE és meg is lenne...
Dátum: 2009.09.17. 10:04:40
Háborúban nem egyszerűen az számít, hogy ki milyen aktív, ezt vedd észre. Mordraneth is simán elverte az ELIT-et az egyszemélyes szövetségével, pedig akkoriban igencsak aktív volt az ELIT is. Nagyon sokat számít az is, hogy egyáltalán hány célpontod van, akit üthetsz.
Dátum: 2009.09.17. 09:45:48
Egyáltalán nem csak az aktivitás számít. Ha két szövetség egyformán aktív, és akár napi 24 órát ül a gép elött, akkor is előnye van a kis szövetségnek. Szimplán azért, mert nem mindegy, hogy 35 célpontja van a szövetségnek akit ütni tud, vagy csak 5. Gyakorlatilag ugyan annyi idő alatt az egyik szövetség 35 pontot tud szerezni, a másik csak ötöt. Ezért kell súlyozni a győzelmeket. Arról a hátrányról nem is beszélve, hogy egy nagy szövetségben képtelenség megoldani, hogy mindig mindenki aktív legyen. És azt sem lehet megtenni, hogy a 35 fős szövetség 30 tagját katakombába zavarja két hétre, csak azért hogy kiegyenlítse az esélyeket. A háború lényege a szórakozás lenne, nem a játék tönkretétele, ami ebben az esetben 30 játékosnál valósulna meg.

Ahogy mondtam, a súlyozásban számítana az is, hogy hányan vannak katakombában, és a taglétszámot az alapján nézné a rendszer, hogy hány ütőtávon belüli, nem katakombás karakter van a szövetségben, és ez alapján súlyozna.

A manakonstrukciót ne keverd már bele a háborúba, teljesen más tészta. Önmagában borítja fel a játékegyensúlyt, annyira sok LE-t termel. Össze sem hasonlítható a háborús nyeremény mértékével.
Olyan háborús rendszer kellene találni, aminek kis és nagy szövi számára is van értelme és élvezhető. Viszont nem egy elpuskázott szakértelemtől kéne függővé tenni.
Egyébként simán el tudnám képzelni, hogy a jövőben játékba kerülő épületek ne legyenek manakonstrukcióval építhetők, csak LE-ből.
Dátum: 2009.09.17. 07:19:54
A létszámmal szerintem igenis foglalkozni kell. A háborúzás az egyik legérdekesebb része lehet a játéknak, ha olyan keretek között megy, ami mindenkit megmozgat. Elvenni ezt a lehetőséget a nagyobb szövetségektől azért mert ők úgyis manakonstruálhatnak nem túl jó magyarázat. A háborús nyeremény ráadásul egy nagyságrenddel kisebb is mint a konstrukció.

Én például nagyon élveztem a TGY elleni háborúnkat. Ott volt igazi adok-kapok, fordulatos volt és több száz csatát vívtunk. De egy olyan háborúba nincs is értelme belevágni, ahol az ellenfélnek 8 tagja van akit támadni lehet, nekünk meg 25. Erre lenne jó megoldás a súlyozás amit írtam.

A háborúzás a szórakozás egyik formája kellene legyen. Ha a játékosnak hetekre katakombába kell vonulnia, az már nem a szórakozás kategória.
Dátum: 2009.09.16. 23:11:21
1. Egyetértek, egyszerűnek kell lennie, és a már meglévő szakértelmek és épületek mellé nem kellenek újak.

3. Nem tudom, hogy meg lehet-e határozni olyan LE mennyiséget, ami minden szövetséget ösztönöz a háborúra. Valamint ha nemnő a vesztes fél vesztesége, de a győztes jutalma drasztikusan nő, abból hetente villámháborús kapitulálások lennének. Magas szinten nincs az a LE mennyiség ami háborúra ösztönöz. Egy szövetség, ami 1-4 millió LE-t manakonstruál naponta, milyen jutalom fejében vágna bele egy akár két hétig is elhúzódó háborúba? Ne feledjük, hogy a háború alatt sokkal nehezebb a manakonstrukció, nem lehet 4-5 órát manaregenes cuccban pihenni, stb. Nagyok a járulékos veszteségek. Ráadásul nem is biztos, hogy nyer a szövetség. Egyszerűen annyira elszállt a manakonstrukció, hogy nincs értéke a lélekkútnak. Ha csak napi 100k-val tud kevesebbet konstruálni a szövi a háború alatt, két hét alatt máris másfél millió LE-t bukik. A napi 100k pedig elég optimista becslés.

2. A 3-as pontból következően szerintem a győztes háborúnak pont a szövetség tagjainak kellene LE-t termelnie. Ez még motiválná a szövetségeket a háborúra. Például háborúban növekedhetne a kreatív affinitás hatásfoka, az állatok jobban fejlődhetnének, esetleg a moráljuk nőne jobban, háborúban mindig lenne egy minimális LE mennyiség amit nyerni lehetne, akkor is ha az ellenfélnél 0 van (ettől ő nem kerülne minuszba).

4. A citadella szerintem úgy rossz ahogy van. Semmi másra nem jó, mint a másik szivatására, amiben mindig a kisebb szövi húzza a rövidet.

5. A létszám kérdésre megoldás lehet, ha súlyozást vezetünk be. Nem elég a létszám alapján, hiszen egy nagyméretű, magas szintű tagokból álló szöviben is lehet 1-2 alacsonyabb karakter, aki az alacsonyabb szintű nagyméretű szöviket tudná farmolni. Súlyozni az alapján kell, hogy hány üthető tag van a szövetségekben. Páldául, ha az "A" szövi 5 tagot tud ütni a "B"-ből, a másik csak 4-et, akkor ahol 5 tagot tudnak ütni, ott 4 pontot ér egy győzelem, a másik szöviben 5-öt. Valamint a katakombázást és az esetleges kilépéseket, belépéseket is bele kellene kalkulálni.
Dátum: 2009.09.16. 17:37:16
1.Valahogy most sem ölik azemberek gyógyitalba mindenüket, csak hogy leverjék az epikust. Most sem regenerálnak olyan gyorsan, hogy 10 perces támadásokkal szét ne lehessen csapni. Sőt, olyan szövi is kevés van, ahol folyamatosan, naponta darálnák az epikust. Ha pedig a karakter szintjétől függ a maximális elérhető epikus, akkor nem hiszem, hogy sokan vedelnék az italokat folyamatosan, hogy leüthessék, ha sokkal erősebb náluk. Ha pedig mégis megtennék, akkor is van egy korlát amit semmiképp nem léphetnének át.

2.A tárgyak nem az epikus számától függenek, hanem a szinjüktől. Ha erősebb tárgyakat akarsz, akkor hármasával lépkedsz és egy hónap múlva már 95-ös epikust ölsz, nem pedig 65-öst.
Dátum: 2009.09.16. 16:09:55
1. Mindenképp LE-ért veszed a cuccot. Egyik esetben gyógyitalokra költöd, másik esetben tulajdonságokat és szakértelmeket növelsz vele, hogy le tudd győzni.
2. Ha kétnaponta 3 szintet ugorhatsz az epikussal, akkor azért el lehet jutni olyan szintre ahol kihívás az epikus. Igaz, hogy a magas szintűeknek tovább tart, de nekik is elérhető.

A leveretés nem tudom mennyire lenne probléma, de szerintem még mindig az a legjobb megoldás, hogy bizonyos életpont alatt nem lehet megtámadni az epikust. Aki valóban le akarja győzni, az nem 15% életponttal fogja egyébként sem támadni, hanem gyógyitalt iszik elötte, vagy mágikus regenerációt használ, vagy csak simán pihen. Egyszerűen annyi kell hogy 30-40% max ép alatt nem lehet támadni. Így a 15% alatt vadászó és közben felgyógyuló karakter nem tudja ezen leveretni magát, csak akkor ha felgyógyítja magát elötte.
Dátum: 2009.09.16. 15:48:12
Nem csak téged támadnak. Viszont csak 3 szinttel ütnek lefelé. Ezért vagy ilyen gyakran porondon.

Ma, 06:00 *Rearx* Ariel A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 05:00 *Zerotolerator* Ariel Te nyerted a csatát.
Ma, 04:00 *Leviathan* Ariel A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 03:00 *Leviathan* Ariel A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 01:00 *Leviathan* Ariel Te nyerted a csatát.
Tegnap, 23:00 *Behemot* Ariel Te nyerted a csatát.
Tegnap, 22:00 *Kreator* Ariel Te nyerted a csatát.
Tegnap, 21:00 *Tyrex* Ariel Te nyerted a csatát.

Csak két alkalmat hagytak ki a 10-ből...
Dátum: 2009.09.16. 15:04:43
1. És azzal mi a gond, hogy bárkinek megölhető ? Mindenki eldöntheti, hogy tonnaszámra veszi hozzá a gyógyitalt, és legyőzi úgy az ellenfelet, vagy vár amíg ital nélkül is leütheti. Ezzel nem tudom mi a probléma.

2. Az epikus nem üthető limit nélkül, Miklós írta, hogy továbbra is 3 nap a limit, esetleg kettőre csökkenthető. Tehát nem egy óra kiütni az első 20 epikust, hanem jó esetben is 38 nap...