Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.09.28. 13:41:44
Hosszú távon a LE szívás csak akkor válik kiegyensúlyozottá, ha minden szinten azonos mértékben használható. Azok akik a KH-t ütik, tudnak LE-t szívni, mert a KH tagjaiban van LE, vagy azokat ütik akik szintén KH-t ütnek és ezért van náluk LE.. De ha magas szinten az lesz a tendencia, hogy a karakterek nem tartanak maguknál LE-t, akkor a KH utáni réteg nem tudja majd használni a LE szívást, mert mindenki 0 LE-vel fog táborozni. Viszont a LE szívás valóban erős motorja a közelharc fejlesztésének, nem lenne jó tönkrevágni, vagy a később ezeket a tárgyakat megszerzőknek haszontalanná tenni.

Megoldásként a kreatív affinitáshoz hasonló módon működhetne. A LE-t nem az ellenféltől szívná el, de csatánként max harmad annyit "termelne" a karakter, mint amennyi LE-t tart magánál.
Így nem fordulna elő az amit Endyr említ, és győztes portyák mellett nem negatívban jönne ki az ember, valamint ott is maradna értelme a LE szívásnak, ahol nincs KH, és nagyon kevés LE-vel szaladgálnak a karakterek.
Ez a fajta LE szívás már inkább LE termelés lenne, de arra ösztönözné a karaktereket, hogy több LE-vel induljanak portyázni, és az ellenfélnél sem lenne 0LE, hiszen akkor nem tudna szívni.
Dátum: 2009.09.28. 12:53:28
A lélekszívással általában pár száz, esetleg 1k LE szívható el. Ez nem olyan mennyiség, ami földhöz vágná az embert, amikor napi 200k fölött van a LE bevétele. A lefelé ütésnél ez az egyetlen LE szerzési forrás. Nemrégiben 6 szinttel lefelé ütve 0 LE volt a zsákmányom, holott az ellenfélnél 6,5k LE volt és nem volt projekciója.

A 0 LE melletti szívás tényleg nem jó, csak akkor szívhasson a karakter, ha van nála LE, és csak annyit amennyi volt nála, esetleg csak egy részét. A projekció és kisebb szintűek további védelme még tovább csökkenti a LE szerzés esélyét, teljesen bevédve a karaktereket. Ehez járul hozzá, hogy a büntető teljesen elszaporodott a karakterek között, nincs kit támadni, akit meg mégis lehet, attól 0 LE rabolható, mert akkora a szintkülönbség.

A LE szívás és a közelharc erősebbé tétele magas szinten ismét értelmet adott annak, hogy erőt és támadást fejlesszen a karakter, ne csak IQ-t és taumaturgiát. Ha a LE szívást kigolyózzuk, akkor megint csak a varázslás marad.
Szerintem simán meg lehetne csinálni, hogy a jövőben megjelenő új épületek egy részét ne lehessen se kútból, se konstrukcióból építeni, illetve lehetne pár olyan épület, amit csak háborúban szerzett LE-ből lehetne építeni. Emellett továbbra is lennének épületek, amihez felhasználható a manakonstrukció.
Ezzel csökkenteni lehetne a konstrukció szerepét, a normál LE-ből való építés miatt, és a háború is nagyobb szerephez jutna, ha lennének épületek, amit csak háborús zsákmányból lehet építeni.

A pusztítás citadelláját pedig szintén megváltoztatnám. A jelenlegi funkciója mellett a célpont szövetség épületeinek szintjét csökkentené átmenetileg, amíg nem semlegesítik. A csökkentés mértéke citadella szintje / 4. Ezzel valóban lenne értelme a citadellának, hiszen az ellenfél támadása és védelme is csökkenthető lenne akár 15-el, illetve IQ-ja 5-el. Esetleg alternatívaként nem az épületek szintjét csökkentené, hanem a szövetség tagjainak tulajdonságai csökkennének ideiglenesen, amíg a karakterek önmaguk nem semlegesítik a rajtuk levő csapást.
Dátum: 2009.09.28. 10:15:26
Mortimer, a pókoknak és vf-el játszóknak teljesen más az ideológiájuk…
Nem az a lényeg, hogy minél több LE-t szerezz, hanem az, hogy a LE/TP jó legyen. Nem számít, ha közben többen lehagynak és erősebbé válnak nálad, mert úgyis kikerülnek majd az ütőtávból. A lényeg, hogy a saját szinteden erős legyél, és mindenkit elverj aki TP-ben utolér.
Nekik nem számít a csp, nem az számít, hogy mennyit fejlődnek adott idő alatt, csak az, hogy a lehető legkevesebb TP mellett fejlődjenek.
Dátum: 2009.09.26. 19:31:36
Azt hiszem, krónikus TP fóbiád van...
Elárulom, a TP-től nem leszel gyengébb... Attól, hogy 10 háború alatt lépsz 3 szintet, ugyan úgy el tudod majd verni azokat akiket eddig is. Legfeljebb lesz pár új ellenfeled, akikkel keményebb csatáid lesznek.
Dátum: 2009.09.26. 10:01:29
Miklós, bugos az entitás csata, a részleteket elküldtem az info@vegzetur.hu-ra.
Dátum: 2009.09.25. 21:47:30
Elég hozzá 10+turbó.
Dátum: 2009.09.25. 12:53:59
Az egyéni epikus pont ugyan ez, csak a magasabb szintűeknek elöbb át kell jutni a gyengébb epikusokon. De ha valaki folyamatosan 3 szintet ugrik az epikusokkal, akkor elég hamar kemény ellenféllel találhatja szembe magát.
Dátum: 2009.09.24. 22:13:52
A válasz egyszerű, mert ha megelőzöd a varázslat körben, akkor gyakorlatilag ép veszteség nélkül kinyírod az epikust.
Dátum: 2009.09.24. 17:13:13
Ó igen Winnie, gondolom Te is örülnél egy gombnak az állatok menüpont alatt, amit az égvilágon semmire nem tudsz használni, de ha véletlenül ráklikkelsz, levon tőled 10k LE-t...
Dátum: 2009.09.24. 16:51:40
Endyr, én nem akarok új szakértelmet, mindössze annyit, hogy nálam is legyen értelme nyomkodni a gyógyítás gombot
De nem vitatkozom, maradhat így is a gyógyítás, és csak reménykedni tudok, hogy nem klikkelek megint félre, hogy aztán minden állatom hirtelen elkezdjen gyógyulni, és már ne tudjam kennelbe zavarni őket, és reggelre morál nélkül találjam őket
Dátum: 2009.09.24. 13:48:16
Miklós, értem én a viccet, természetesen olyan szakértelem mint a gyógyítás (soha nem használom), van még jópár. Viszont ha már mindenkinek kötelező, akkor miért ne lehetne annyit változtatni rajta, hogy mindenkinek egyformán használható is legyen. Lehessen kennelben is gyógyítani, és ne kelljen félóránként klikkelgetni.
Az idomításnál azt hiszem az volt az indokod a félórás dologra, hogy ha hosszabb időtartamot is meg lehetne adni neki, nem csak fél órát, akkor senki nem fejlesztené, 1-es szakival automatikusan beidomítódna az állat. Ezzel egyet is tudok érteni, és eddig ugyan ez volt érvényes az állatok gyógyítására is. De most, hogy kötelezővé válik a 20-as gyógyítás, igazán lehetne annyit változtatni rajta, hogy ne kelljen félóránként nyomkodni a gyógyítást, hanem akár több órán át is gyógyuljon az állat, akár a kennelben is.
Dátum: 2009.09.24. 13:30:59
Szerintem az lenne a legtisztább, ha csp bukás nélkül kerülne be az egyéni epikus. Ha pedig tényleg sokan leveretésre használják, akkor be lehet vezetni a csp levonást.
Dátum: 2009.09.24. 09:53:15
Na ez már jobban tetszik
Dátum: 2009.09.24. 09:41:28
Ez sem jó megoldás, nemcsak lassítja az epikus ölését, de még több esélyt ad arra, hogy elverjenek. Ha leütnek és nem epikusozhatsz 5 percig, az pont elég idő, hogy a támadód leadja a drótot a többieknek, hogy jó eséllyel 5 perc múlva fel fogsz bukkanni a portyalistában megint. Mire ismét támadhatnád az epikust, már legalább 5-6 karakter fogja várni, hogy felgyógyulj és lecsaphasson. Szerencsére csak 5 támadást kaphatsz 3 óra alatt, így 5 gyógyitalnál többet nem fog elvinni az, hogy epikus közben le lettél farmolva, és 25 percnél többet nem kell várnod hogy megint üthess.
Dátum: 2009.09.24. 09:22:03
Ott ahol egyébként nincs elég portya célpont, nem fog számítani, hogy van-e a másiknál LE vagy nincs.Ha üres a kínzókamra, nem fog senki habozni, és leüti a 7 szinttel gyengébbet, ha feltűnik a portyalistában, már csak azért is, hogy a küldetéseivel haladjon.

Tegyük fel, hogy a folyamatos ütési lehetőség miatt öt perc alatt végezni lehet az epikussal. Ha valaki 15% környékén megiszik egy gyógyitalt és ezzel 40-50 karakter egyébként üres portyalistájában megjelenik, és öt percen keresztül ott lesz, garantáltan le fogják ütni. Simán be fog csúszni a csp bukás, akár többször is epikusonként. És nem azért mert nem figyelt oda a játékos, hanem azért mert két klikk között lecsapták, és az epikus jól kivégzi.
Dátum: 2009.09.24. 07:09:44
Szerintem te még nem találkoztál ezzel a jelenséggel...
Kérdezd meg mondjuk Dutch Schefer-t, hogy milyen gyakori ez a jelenség...
Nem azért lez valaki rendszeresen lecsapva, mert gyengén fejlesztette a karakterét, hanem azért mert 7 szinttel magasabbról fogják leütni. És azokon a szinteken ahol szinte üres a portyalista, le fognak ütni 7 szintet is, mert hiába nem jön belőle LE, a kínzókamrát megtölti.
Dátum: 2009.09.23. 23:48:02
De miért akarunk egy olyan rendszert, ahol a játékosok jórésze azon morog majd, hogy nem elég, hogy leverik amint megitta a gyógyitalt, az epikus kivégzi, és még csp-t is bukik. Épp elég szívás az, ha lecsapják az ital után, miért kell ezt még azzal tetézni, hogy csp-t is bukjon.

Félreértés ne essék, nem attól félek, hogy velem fordulna elő ez a dolog, de ismerem azokat a trükköket amivel egyesek már abban a pillanatban lecsapják a célpontot ahogy 15% fölé kerül, és még a portyalistát sem kell frissítgetnihozzá. És ez ellen nem nagyon lehet védekezni.

Azt pedig nagyon könnyű kiszúrni, ha valaki epikust öl. Egyik pillanatban még ott van a listában, aztán nincs, pár pillanat és megint ott van, miután megitta az italát, és így tovább.

De mivel itt is elindult a pofára pontozás, többet nem szólok bele a dologba, csak aztán nehogy nekem legyen igazam...
Dátum: 2009.09.23. 16:19:10
Már most mondom, hogy a csp bukást és a plusz tp-t rengetegen be fogják szívni, sőt még annál is többen. Ez a rendszer arra ösztönöz, hogy sok ép-vel támadj. Megiszod a gyógyitalt, és mennél az epikushoz. Mire ütnéd az epikust, már a lesipuskások le is csaptak úgy, hogy észre sem veszed. Jó esetben 15% alá vertek és már nem tudod ütni az epikust, rosszabb esetben az epikus ver ájultra és bukod a csp-t.
Volt már bőven panasz arra, hogy 15% fölé gyógyult az ember, de mire leverette volna magát az epikussal, már valaki lecsapta. Ezután már a magasabb szintűek is le fogják csapni ezeket a karikat, mert nem egyszerűen 15% fölé kerülnek, hanem 60-80%-ra.

Más alternatíva kell, mert a csp bukás nem látott mennyiségű reklamációt fog szülni...
Dátum: 2009.09.23. 15:33:21
Még mindig nem értem… Hogy lehet ezzel TP-t halmozni? Ráadásul ha meg sem történik a csata, akkor minek bármit is levonni? A levonással csak azt lehet elérni, hogy az megszívja akinek érték a csp, de akinek nem, arra nincs hatással. És mi van ha 0 csp-vel epikusozok? Megy lefelé negatívba?

Túl van már bonyolítva ez az egész.
Annyi kell csak, hogy ha a karakter 15% alá kerül a harcban, akkor az epikus visszagyógyul a csata elötti ép-re, a karakter pedig 15%-ra kerül. Ezzel teljes mértékben elkerülhető a 15% alá veretés, csp levonásra sincs szükség.