EL VAN EZ SZABVA RENDESEN!!!!!
Most indítottam max épéről, majd aztán egy mágikus regennel újra maxról összesen 9db PP-s ütést (2x-es max életerőből ennyit bírtam), ÉS MIND a 9 csatámban a xenó győzőtt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Első nap még a szintemnek megfelelő xenó-t ütöttem, akkor max épről, mágikus regennel, kb 30-35 csatát lazán megcsináltam! (nyertes csatát)
MOST MEG????
Innentől kezdve esélytelen vagyok a nyereményre.
Hozzászólások - Érint
Oldal: 1
Dátum: 2011.02.02. 14:01:21
Dátum: 2011.02.01. 14:22:47
Kaptak azok a xenók mást is...
Ma max épről 7 csatát tudtam indítani, és abból 4/3 arányban a xenó győzött.
Tegnap egész nap 50 csatám volt (1 manaregennel és 1 pihenéssel), és az 50 csatából 2-őt nem nyertem meg...
kezd szivatósba átmenni.
Ma max épről 7 csatát tudtam indítani, és abból 4/3 arányban a xenó győzött.
Tegnap egész nap 50 csatám volt (1 manaregennel és 1 pihenéssel), és az 50 csatából 2-őt nem nyertem meg...
kezd szivatósba átmenni.
Dátum: 2010.11.11. 15:45:12
Viszont az extrém magas mászás, ami még turbózható is volt, az adott többet 1%nál.
Amúgy az is megoldás lenne, illetve az lenne a megoldás, hogy egyszerűen szintarányosan adna a szakértelem +%-ot.
Azaz jelenleg a karakter szint/3 ad +1%-ot.
akkor a karakterszint/ 6 adna fél %-ot
A karakterszintnyi szaki meg már 3%-ot stb.
Mondjuk fél %-onként nőne a limit, nem lehetne kapni 0,33%-ot.
És így a kicsik is nagyok is egyaránt szerezhetnek ezzel több térképet.
Elméletileg alacsony szinten kevesebb LÉ-t kap az ember, ott is ugyanolyan nehéz összhozni egy karakter szinttel megegyező szintű térképészet szakértelmet.
A turbózást pedig ebben az esetben én is javasolnám, az egy plusz taktikai elem. (igaz a kicsiknek az nincs)
De mondjuk a turbó csak harmad mennyiségben növelné ezt a szakit. Azaz 200-as turbó eleve 100-al növel normál szakit, ezt csak 33-al növelné.
Amúgy az is megoldás lenne, illetve az lenne a megoldás, hogy egyszerűen szintarányosan adna a szakértelem +%-ot.
Azaz jelenleg a karakter szint/3 ad +1%-ot.
akkor a karakterszint/ 6 adna fél %-ot
A karakterszintnyi szaki meg már 3%-ot stb.
Mondjuk fél %-onként nőne a limit, nem lehetne kapni 0,33%-ot.
És így a kicsik is nagyok is egyaránt szerezhetnek ezzel több térképet.
Elméletileg alacsony szinten kevesebb LÉ-t kap az ember, ott is ugyanolyan nehéz összhozni egy karakter szinttel megegyező szintű térképészet szakértelmet.
A turbózást pedig ebben az esetben én is javasolnám, az egy plusz taktikai elem. (igaz a kicsiknek az nincs)
De mondjuk a turbó csak harmad mennyiségben növelné ezt a szakit. Azaz 200-as turbó eleve 100-al növel normál szakit, ezt csak 33-al növelné.
Az miért van, hogy határozottan több kiégett őskövet találok vadászat közben, mint térképet? Pedig a képlet alapján több esélyem van a térképre?
80+50-es mászás, így is vadászok, és csak a jó kvízes vadászatokat nézem. (könnyű, mert 99%ban helyes választ gúgizek össze)
80+50-es mászás, így is vadászok, és csak a jó kvízes vadászatokat nézem. (könnyű, mert 99%ban helyes választ gúgizek össze)
Dátum: 2010.04.05. 14:17:59
Az én javaslatomban kitértem arra, hogy a kiégett nincs összevonva, pont az általatok írt visszaélesek miatt. (a javaslatomban nem lehet visszaélni a kiégett kövekkel, mert vissza a bankba tenni nem tudsz!)
Az ötlet lényege, hogy nekem ne kelljen annyi plusz költséget fizetnem az őskőért, és ne legyen felesleges őskőhalom sem olyan karakternél, akinek csak ritkán kell.
A "bankból" való kivétel jelentené azt, amit most az őskővásárlás jelent. Rányomok, hogy kell 100 db őskő (a bankban van mondjuk 350), a karakternek azonnal jóváíródik a 100 őskő, meg, ha van kiégett, akkor az is. Kész, a banka vissza már nem tehetem, amit kivettem.
De pont ezért akár 10-20-asával is szedegethetem ki. Valamint így nem kell arra várni, hogy beérjen a pénzem és a BEHÓ jóváírja, mert ezt már megtettem korábban. Így ráér a játékos 1-2 (vagy mégtöbb) havonta követ venni, és vehet egyből nagyobb tételt. Az 1-2 nap alatt jóváíródik, de ezzel az átfutási idővel tud kalkulálni, és mikor már fogytán van a bankjában a kavics, akkor rendel.
Ráadásul mindezt írom úgy, hogy nekem V1 és V2 -s karakterem más-más felhasználó néven van... de azért, ha már 2-2 karakterem tudná használni, az is jó lenne.
(pont azért jött az ötlet, mert kb 4 hónapja vívok magammal, hogy vegyek-e követ a másiknak. De nem fogok! Nem a pénz miatt, az elvek miatt. Ahogy nem veszek a benzinkúton sem semmit 3x-os áron, inkább bemegyek egy boltba, itt sem fogok drágábban követ venni. Akkor már inkább nem is veszek. Valamint, ha kell egy új kabát, akkor sem fogok 3-at venni, ha azt mondják a 3 db már kedvezményes áron lenne. Tudom valamit valamiért... de, ha ésszerűen meg lehet oldani, akkor minek?) És hangsúlyozom itt a járulékos költségeket sokallom.
Pl:
Ha rendelek valamit a neten 5 helyről, akkor 5x van postaköltségem. Ha egy helyről veszem, akkor 1x. Na ez lenne a lényege az ötletemnek, ha eddig nem tudtam volna értelmesen megfogalmazni..
Az ötlet lényege, hogy nekem ne kelljen annyi plusz költséget fizetnem az őskőért, és ne legyen felesleges őskőhalom sem olyan karakternél, akinek csak ritkán kell.
A "bankból" való kivétel jelentené azt, amit most az őskővásárlás jelent. Rányomok, hogy kell 100 db őskő (a bankban van mondjuk 350), a karakternek azonnal jóváíródik a 100 őskő, meg, ha van kiégett, akkor az is. Kész, a banka vissza már nem tehetem, amit kivettem.
De pont ezért akár 10-20-asával is szedegethetem ki. Valamint így nem kell arra várni, hogy beérjen a pénzem és a BEHÓ jóváírja, mert ezt már megtettem korábban. Így ráér a játékos 1-2 (vagy mégtöbb) havonta követ venni, és vehet egyből nagyobb tételt. Az 1-2 nap alatt jóváíródik, de ezzel az átfutási idővel tud kalkulálni, és mikor már fogytán van a bankjában a kavics, akkor rendel.
Ráadásul mindezt írom úgy, hogy nekem V1 és V2 -s karakterem más-más felhasználó néven van... de azért, ha már 2-2 karakterem tudná használni, az is jó lenne.
(pont azért jött az ötlet, mert kb 4 hónapja vívok magammal, hogy vegyek-e követ a másiknak. De nem fogok! Nem a pénz miatt, az elvek miatt. Ahogy nem veszek a benzinkúton sem semmit 3x-os áron, inkább bemegyek egy boltba, itt sem fogok drágábban követ venni. Akkor már inkább nem is veszek. Valamint, ha kell egy új kabát, akkor sem fogok 3-at venni, ha azt mondják a 3 db már kedvezményes áron lenne. Tudom valamit valamiért... de, ha ésszerűen meg lehet oldani, akkor minek?) És hangsúlyozom itt a járulékos költségeket sokallom.
Pl:
Ha rendelek valamit a neten 5 helyről, akkor 5x van postaköltségem. Ha egy helyről veszem, akkor 1x. Na ez lenne a lényege az ötletemnek, ha eddig nem tudtam volna értelmesen megfogalmazni..
Dátum: 2010.04.05. 13:34:42
nem lehetne azt végre megoldani, hogy az őskövek ne karakterhez, hanem felhasználóhoz kötődjenek?
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.
Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)
Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
(bocsi, de ezt 3 topicba is bemásoltam, hátha elolvassa Miklós is...)
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.
Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)
Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
(bocsi, de ezt 3 topicba is bemásoltam, hátha elolvassa Miklós is...)
Dátum: 2010.04.05. 13:31:46
nem lehetne azt végre megoldani, hogy az őskövek ne karakterhez, hanem felhasználóhoz kötődjenek?
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.
Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)
Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.
Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)
Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
Dátum: 2010.04.05. 13:31:19
Nem teljesen ide tartozik, de kicsit mégis:
nem lehetne azt végre megoldani, hogy az őskövek ne karakterhez, hanem felhasználóhoz kötődjenek?
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.
Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)
Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
nem lehetne azt végre megoldani, hogy az őskövek ne karakterhez, hanem felhasználóhoz kötődjenek?
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.
Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)
Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
Dátum: 2009.10.30. 00:14:52
Lesz a toplistában külön teljesített kalandok szerinti csoportosítás? (a küldetésekhez hasonlóan)
FONTOS LENNE bepaszírozni szerintem! Engem biztosan érdekelne a HARD CORE -ok mennyire nyomják a küldetéseket.
FONTOS LENNE bepaszírozni szerintem! Engem biztosan érdekelne a HARD CORE -ok mennyire nyomják a küldetéseket.
Dátum: 2009.10.27. 23:33:25
Annyi módosítás elég lenne a GYORSÍTÁSHOZ, hogy a második opcióban, ahol az elemetálist növelhetem (ez egy igen gyenge gyorsítás amúgy) úgy kéne megoldani, hogy a CSP növelés IS beletartozzon. ha már 200 CSP-t és több százerer LE-t áldozok rá, akkor valami HASZNA is lesgyen!
az az újabb +10 CSP már nem olyan sok, és a TOP játékosok úgysem fogják megvenni, mert nem verbek el rá 200 CSP-t meg annyi LE-t. (bár mondjuk gyorsan megtérül...
de így legalább a lemaradt és nem visszafogott játékosok tudnának gyorsabban fejlődni.
A visszafogottak meg megintcsak nem bizos, hogy ennyit költenének rá, hisz a + CSP nekik nem olyan jelentős.
az az újabb +10 CSP már nem olyan sok, és a TOP játékosok úgysem fogják megvenni, mert nem verbek el rá 200 CSP-t meg annyi LE-t. (bár mondjuk gyorsan megtérül...
de így legalább a lemaradt és nem visszafogott játékosok tudnának gyorsabban fejlődni.
A visszafogottak meg megintcsak nem bizos, hogy ennyit költenének rá, hisz a + CSP nekik nem olyan jelentős.
Dátum: 2009.10.23. 10:11:15
még egy ötlet:
lehetne egy olyan szakértelem, amelynek minden szintje 5%-al olcsóbbá teszi a vásárlást a kufárnál, illtve az eladási árat is növeli.
És mivel %-ról beszélünk, az egyéb csökkentő mechanizmusok nem összeadódnak, hanem egymás után érvényesülnek (pl: tárgyak, és palota bómusz, valamint gyémánt horda kedvezmény)
Szakértelem szintje lehetne maximalizálva olyan 150-200 nál. (akadámia kellene hozzá)
igaz nagyon nagy a befektetett LE, de hosszú távon biztosan megtérülő befektetés.
lehetne egy olyan szakértelem, amelynek minden szintje 5%-al olcsóbbá teszi a vásárlást a kufárnál, illtve az eladási árat is növeli.
És mivel %-ról beszélünk, az egyéb csökkentő mechanizmusok nem összeadódnak, hanem egymás után érvényesülnek (pl: tárgyak, és palota bómusz, valamint gyémánt horda kedvezmény)
Szakértelem szintje lehetne maximalizálva olyan 150-200 nál. (akadámia kellene hozzá)
igaz nagyon nagy a befektetett LE, de hosszú távon biztosan megtérülő befektetés.
Dátum: 2009.10.23. 09:52:01
Tökéletesen egyet értek az általad leírtakkal. Pontosan ezért indítottuk el a Citadellával való védekezés intézményét.
Minket annó, naponta támadott meg valaki, szinte folyamatosan 3-4 szövetséggel áltunk hadban, és mindíg mínuszban volt a kutunk!
EZ NAGYON IDEGESÍTŐ ÁM HOSSZÚ TÁVON! Vagyunk páran, akiknek ez a játék nem a véresen komoly toplistákról, rabolt LE-ről, mások leveréséről szól, hanem KARAKTERFEJLESZTÉSRŐL, és játékról. Mi szeretnénk békésen élvezni a játékot, SOSEM kezdeményezünk háborút, még csak nem is nagyon portyázunk. (tudom, tamagocsizunk, de van akinek ez pont megfelel. Valamint a V1-en van TOP karakterem, elég azzal bajlódnom)
Szóval a Citadellát azért kezdtük el használni, hogy elmenjen a kedvük a minket lefarmoló szöviknek, attól, hogy ránkjárjanak, hisz többet buknak a dolgon, mint nyernek. Csakis így tudunk védekezni ellenük!
Én is azt mondom, hogy csakis LE-ből lehessen semlegesíteni a Citadellát!!!
Valamint a háborúra ráférne egy kis reform, hogy ne csak kútból rabolható LE-ről szóljon, hanem legyen más haszna is, akkor talán lenne értelme háborúzni. (mondom háborúzni, nem farmolni!)
- Érinthetetlen, az Érinthetetlenek szövetség alapítója, és vezetője (V2) -
Minket annó, naponta támadott meg valaki, szinte folyamatosan 3-4 szövetséggel áltunk hadban, és mindíg mínuszban volt a kutunk!
EZ NAGYON IDEGESÍTŐ ÁM HOSSZÚ TÁVON! Vagyunk páran, akiknek ez a játék nem a véresen komoly toplistákról, rabolt LE-ről, mások leveréséről szól, hanem KARAKTERFEJLESZTÉSRŐL, és játékról. Mi szeretnénk békésen élvezni a játékot, SOSEM kezdeményezünk háborút, még csak nem is nagyon portyázunk. (tudom, tamagocsizunk, de van akinek ez pont megfelel. Valamint a V1-en van TOP karakterem, elég azzal bajlódnom)
Szóval a Citadellát azért kezdtük el használni, hogy elmenjen a kedvük a minket lefarmoló szöviknek, attól, hogy ránkjárjanak, hisz többet buknak a dolgon, mint nyernek. Csakis így tudunk védekezni ellenük!
Én is azt mondom, hogy csakis LE-ből lehessen semlegesíteni a Citadellát!!!
Valamint a háborúra ráférne egy kis reform, hogy ne csak kútból rabolható LE-ről szóljon, hanem legyen más haszna is, akkor talán lenne értelme háborúzni. (mondom háborúzni, nem farmolni!)
- Érinthetetlen, az Érinthetetlenek szövetség alapítója, és vezetője (V2) -
Dátum: 2009.10.23. 09:28:43
gy komoly fejlesztés jutott eszembe. Szükség lenne a térkapuhoz hasonló megoldásra mégegyre, DE itt portyapontért lehetne csatázni, és a manókhoz hasonló random, de erős ellenfelet adna a gép, akinél van LE is, TP. A szintjét is egy bizonyos random dobná ki, így a TP-is bizonytalan, meg a LE is egy megadott érték között mozogna. Kis eséllyel adna olyan ellenfelet is, akit nagyon nehezen vernék le.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.
Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!
Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba, és azok is üthetik jelképesen a KH-t, akik a szintjük miatt sosem érnék el a leprogramozott klónokat!
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.
Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!
Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba, és azok is üthetik jelképesen a KH-t, akik a szintjük miatt sosem érnék el a leprogramozott klónokat!
Dátum: 2009.10.23. 09:16:59
Egy komoly fejlesztés jutott eszembe. Szükség lenne a térkapuhoz hasonló megoldásra mégegyre, DE itt portyapontért lehetne csatázni, és a manókhoz hasonló random, de erős ellenfelet adna a gép, akinél van LE is, TP. A szintjét is egy bizonyos random dobná ki, így a TP-is bizonytalan, meg a LE is egy megadott érték között mozogna. Kis eséllyel adna olyan ellenfelet is, akit nagyon nehezen vernék le.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.
Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!
Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.
Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!
Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba.
Dátum: 2009.10.18. 14:12:38
Térkapu detektor sem rossz ötlet, de ott is kéne olyasmi, mint a térkapu pont, esetleg valamiből fejlesztehtő lenne a maximuma, de kb 10 ig. Így megmnaradna az is, hogy lehessen gyűjtögetni a pontokat, és egyszerre elhasználni.
Annyit módosítanák, hogy a vadászat soran autómatikasan találna a detektorral term térkaput, majd külön egy kapcsoló segítségével 1 CSP-ért visszamenne az ember. (esetleg itt több LE-t kapna az ember, mint a símában, mert mégis csak CSP-ből megy. De mondjuk a manókhoz hasonló szintű ellenfél lenne benne.
És még kis % eséllyel dobhatna italokat is, esetleg dukátot, vagy kristálypontot
Annyit módosítanák, hogy a vadászat soran autómatikasan találna a detektorral term térkaput, majd külön egy kapcsoló segítségével 1 CSP-ért visszamenne az ember. (esetleg itt több LE-t kapna az ember, mint a símában, mert mégis csak CSP-ből megy. De mondjuk a manókhoz hasonló szintű ellenfél lenne benne.
És még kis % eséllyel dobhatna italokat is, esetleg dukátot, vagy kristálypontot
Dátum: 2009.10.18. 13:55:47
A lélekgyémántból építhető épület nem rossz ötlet, de csak olyan épület lehetne, ami a kalandokkal kapcsolatban adna valamit, vagy valami olyan pluszt adna, ami speciális, és nem feltétlen szükséges, hogy minden szövetség felépítse, vagyis nem jelente hátrányt a kisebb szövetségekre.
Dátum: 2009.10.16. 22:43:58
Nem az eredeti témához kapcsolódik, de úgy vélem itt van a legjobb helyen:
szerintem szükség lenne egy új dologra a játékban. mégpedig arra, hogy portyából és támadásból úgy szerezhessenek a játékosok LE-t, hogy ahhoz ne kelljen az ellenfélnél lennie LE-nek.
Esszenciaszívés, Lélekvámpirizáció vagy valami hasonló nevű dolog.
Az általam okozott ÉP sebzés x%-át LEben kapnám meg, hasonlóan a lélekszíváshoz. persze ez kisebb % lenne, de egy biztos bevétel.
1-1 csatával pár száz LE bevétel nem nagy előny, de mégis adna értelmet az üres portyáknak. Legetne rágyúrni, hogy minél többet sebezzek fizikai sebzéssel.
Az autómatik sebkötözéshez hasonlóan ki lehetne védeni a trükközést. Csak olyan harcban szívhatna így LE-t a játékos, ha méltó ellenféllel harcol, azaz az ellenfélnek a szintjéhez megfelelő felszerelése van. Így nem lehet 8000 sebzést leadni egy buzogányos bőrvértes leveretésre gyúró játékosnak, és közben meg monjuk 4-600LE-t kiszívni belőle.
(ez egyben példa is volt, hogy kb egy 4000 sebzés után kapna az ember olyan 250 LE-t.)
szerintem szükség lenne egy új dologra a játékban. mégpedig arra, hogy portyából és támadásból úgy szerezhessenek a játékosok LE-t, hogy ahhoz ne kelljen az ellenfélnél lennie LE-nek.
Esszenciaszívés, Lélekvámpirizáció vagy valami hasonló nevű dolog.
Az általam okozott ÉP sebzés x%-át LEben kapnám meg, hasonlóan a lélekszíváshoz. persze ez kisebb % lenne, de egy biztos bevétel.
1-1 csatával pár száz LE bevétel nem nagy előny, de mégis adna értelmet az üres portyáknak. Legetne rágyúrni, hogy minél többet sebezzek fizikai sebzéssel.
Az autómatik sebkötözéshez hasonlóan ki lehetne védeni a trükközést. Csak olyan harcban szívhatna így LE-t a játékos, ha méltó ellenféllel harcol, azaz az ellenfélnek a szintjéhez megfelelő felszerelése van. Így nem lehet 8000 sebzést leadni egy buzogányos bőrvértes leveretésre gyúró játékosnak, és közben meg monjuk 4-600LE-t kiszívni belőle.
(ez egyben példa is volt, hogy kb egy 4000 sebzés után kapna az ember olyan 250 LE-t.)
Dátum: 2009.09.03. 00:23:39
Na nehogymár a feljtéssel akadályozzuk meg a karakterlopást!!!! Ez egy f@szság, úgy ahogy van. És, ha visszakapod a karaktered, úgyis visszaállítják neked. Tök mindegy, hogy csak 1 szakit felejtett le, vagy mindet. Szóval ez nem magyarázat arra, miért kell kiszabni a játékosokkal.
Oldal: 1