Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Érint

Oldal: 1
Dátum: 2011.02.02. 14:01:21
EL VAN EZ SZABVA RENDESEN!!!!!

Most indítottam max épéről, majd aztán egy mágikus regennel újra maxról összesen 9db PP-s ütést (2x-es max életerőből ennyit bírtam), ÉS MIND a 9 csatámban a xenó győzőtt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Első nap még a szintemnek megfelelő xenó-t ütöttem, akkor max épről, mágikus regennel, kb 30-35 csatát lazán megcsináltam! (nyertes csatát)

MOST MEG????

Innentől kezdve esélytelen vagyok a nyereményre.
Dátum: 2011.02.01. 14:22:47
Kaptak azok a xenók mást is...
Ma max épről 7 csatát tudtam indítani, és abból 4/3 arányban a xenó győzött.
Tegnap egész nap 50 csatám volt (1 manaregennel és 1 pihenéssel), és az 50 csatából 2-őt nem nyertem meg...

kezd szivatósba átmenni.
Dátum: 2010.11.11. 15:45:12
Viszont az extrém magas mászás, ami még turbózható is volt, az adott többet 1%nál.

Amúgy az is megoldás lenne, illetve az lenne a megoldás, hogy egyszerűen szintarányosan adna a szakértelem +%-ot.
Azaz jelenleg a karakter szint/3 ad +1%-ot.
akkor a karakterszint/ 6 adna fél %-ot
A karakterszintnyi szaki meg már 3%-ot stb.
Mondjuk fél %-onként nőne a limit, nem lehetne kapni 0,33%-ot.

És így a kicsik is nagyok is egyaránt szerezhetnek ezzel több térképet.

Elméletileg alacsony szinten kevesebb LÉ-t kap az ember, ott is ugyanolyan nehéz összhozni egy karakter szinttel megegyező szintű térképészet szakértelmet.

A turbózást pedig ebben az esetben én is javasolnám, az egy plusz taktikai elem. (igaz a kicsiknek az nincs)
De mondjuk a turbó csak harmad mennyiségben növelné ezt a szakit. Azaz 200-as turbó eleve 100-al növel normál szakit, ezt csak 33-al növelné.
Dátum: 2010.04.12. 23:23:13
Az miért van, hogy határozottan több kiégett őskövet találok vadászat közben, mint térképet? Pedig a képlet alapján több esélyem van a térképre?
80+50-es mászás, így is vadászok, és csak a jó kvízes vadászatokat nézem. (könnyű, mert 99%ban helyes választ gúgizek össze)
Dátum: 2010.04.05. 14:17:59
Az én javaslatomban kitértem arra, hogy a kiégett nincs összevonva, pont az általatok írt visszaélesek miatt. (a javaslatomban nem lehet visszaélni a kiégett kövekkel, mert vissza a bankba tenni nem tudsz!)

Az ötlet lényege, hogy nekem ne kelljen annyi plusz költséget fizetnem az őskőért, és ne legyen felesleges őskőhalom sem olyan karakternél, akinek csak ritkán kell.
A "bankból" való kivétel jelentené azt, amit most az őskővásárlás jelent. Rányomok, hogy kell 100 db őskő (a bankban van mondjuk 350), a karakternek azonnal jóváíródik a 100 őskő, meg, ha van kiégett, akkor az is. Kész, a banka vissza már nem tehetem, amit kivettem.
De pont ezért akár 10-20-asával is szedegethetem ki. Valamint így nem kell arra várni, hogy beérjen a pénzem és a BEHÓ jóváírja, mert ezt már megtettem korábban. Így ráér a játékos 1-2 (vagy mégtöbb) havonta követ venni, és vehet egyből nagyobb tételt. Az 1-2 nap alatt jóváíródik, de ezzel az átfutási idővel tud kalkulálni, és mikor már fogytán van a bankjában a kavics, akkor rendel.


Ráadásul mindezt írom úgy, hogy nekem V1 és V2 -s karakterem más-más felhasználó néven van... de azért, ha már 2-2 karakterem tudná használni, az is jó lenne.
(pont azért jött az ötlet, mert kb 4 hónapja vívok magammal, hogy vegyek-e követ a másiknak. De nem fogok! Nem a pénz miatt, az elvek miatt. Ahogy nem veszek a benzinkúton sem semmit 3x-os áron, inkább bemegyek egy boltba, itt sem fogok drágábban követ venni. Akkor már inkább nem is veszek. Valamint, ha kell egy új kabát, akkor sem fogok 3-at venni, ha azt mondják a 3 db már kedvezményes áron lenne. Tudom valamit valamiért... de, ha ésszerűen meg lehet oldani, akkor minek?) És hangsúlyozom itt a járulékos költségeket sokallom.

Pl:
Ha rendelek valamit a neten 5 helyről, akkor 5x van postaköltségem. Ha egy helyről veszem, akkor 1x. Na ez lenne a lényege az ötletemnek, ha eddig nem tudtam volna értelmesen megfogalmazni..
nem lehetne azt végre megoldani, hogy az őskövek ne karakterhez, hanem felhasználóhoz kötődjenek?
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.

Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)

Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)


(bocsi, de ezt 3 topicba is bemásoltam, hátha elolvassa Miklós is...)
Dátum: 2010.04.05. 13:31:46
nem lehetne azt végre megoldani, hogy az őskövek ne karakterhez, hanem felhasználóhoz kötődjenek?
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.

Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)

Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
Dátum: 2010.04.05. 13:31:19
Nem teljesen ide tartozik, de kicsit mégis:

nem lehetne azt végre megoldani, hogy az őskövek ne karakterhez, hanem felhasználóhoz kötődjenek?
Azaz nekem van mondjuk mind a 4 világon 1-1 karakterem (ugyanazzal a felhasználónévvel, e-mail címmel), de csak az egyik karakteremre költök rendesen. 5000 + Ft banki átutalás az őskövekre, így a leggazdaságosabb. Viszont néha jól jönne néhány őskő másik karakternek is, de tuti nem fogok sem SMS-t küldeni, sem nagyobb összeget.
Biztos vagyok benne, hogy többet költenék összeségében a játékra, mint így. Ez a behónak is jó lenne.

Az egész úgy nézne ki, mint eddig, csak lenne még egy sor a karakterlapokon. Mondjuk " őskőbank", vagy hasonló. Ami ebben van őskő, az nem a karakternél, hanem a felhsználó nevemen van. Ha kell, akkor innen ki kellene vennem, és az íródna fel a karakterlapra, ekkor jönne mellé a kiégett őskő általi plussz. Innen vissza már nem tehetnék a bankba.
Vagyis ugyan ez lenne a lényeg, csak nekem nem kellene elaprózni a pénzem. És szerintem a Behó is jobban jár, mert szerintem effektív neki így több pénz érkezne be, mint eddig. (gondolom az SMS-ből sokat megtart a szolgáltató, csekkesnél drága a csekk, stb, ez amúgy sem a BEHÓ pénze, hanem az én kiadásom)

Ezzel a V4 prémiumsága is sokkal több játékosnak könnyebben elérhető lenne. (főleg azoknak, akik nem úgy állnak anyagilag.)
Dátum: 2009.10.30. 00:14:52
Lesz a toplistában külön teljesített kalandok szerinti csoportosítás? (a küldetésekhez hasonlóan)

FONTOS LENNE bepaszírozni szerintem! Engem biztosan érdekelne a HARD CORE -ok mennyire nyomják a küldetéseket.
Dátum: 2009.10.27. 23:33:25
Annyi módosítás elég lenne a GYORSÍTÁSHOZ, hogy a második opcióban, ahol az elemetálist növelhetem (ez egy igen gyenge gyorsítás amúgy) úgy kéne megoldani, hogy a CSP növelés IS beletartozzon. ha már 200 CSP-t és több százerer LE-t áldozok rá, akkor valami HASZNA is lesgyen!
az az újabb +10 CSP már nem olyan sok, és a TOP játékosok úgysem fogják megvenni, mert nem verbek el rá 200 CSP-t meg annyi LE-t. (bár mondjuk gyorsan megtérül...

de így legalább a lemaradt és nem visszafogott játékosok tudnának gyorsabban fejlődni.

A visszafogottak meg megintcsak nem bizos, hogy ennyit költenének rá, hisz a + CSP nekik nem olyan jelentős.
Dátum: 2009.10.23. 10:11:15
még egy ötlet:

lehetne egy olyan szakértelem, amelynek minden szintje 5%-al olcsóbbá teszi a vásárlást a kufárnál, illtve az eladási árat is növeli.
És mivel %-ról beszélünk, az egyéb csökkentő mechanizmusok nem összeadódnak, hanem egymás után érvényesülnek (pl: tárgyak, és palota bómusz, valamint gyémánt horda kedvezmény)

Szakértelem szintje lehetne maximalizálva olyan 150-200 nál. (akadámia kellene hozzá)

igaz nagyon nagy a befektetett LE, de hosszú távon biztosan megtérülő befektetés.
Tökéletesen egyet értek az általad leírtakkal. Pontosan ezért indítottuk el a Citadellával való védekezés intézményét.
Minket annó, naponta támadott meg valaki, szinte folyamatosan 3-4 szövetséggel áltunk hadban, és mindíg mínuszban volt a kutunk!
EZ NAGYON IDEGESÍTŐ ÁM HOSSZÚ TÁVON! Vagyunk páran, akiknek ez a játék nem a véresen komoly toplistákról, rabolt LE-ről, mások leveréséről szól, hanem KARAKTERFEJLESZTÉSRŐL, és játékról. Mi szeretnénk békésen élvezni a játékot, SOSEM kezdeményezünk háborút, még csak nem is nagyon portyázunk. (tudom, tamagocsizunk, de van akinek ez pont megfelel. Valamint a V1-en van TOP karakterem, elég azzal bajlódnom)
Szóval a Citadellát azért kezdtük el használni, hogy elmenjen a kedvük a minket lefarmoló szöviknek, attól, hogy ránkjárjanak, hisz többet buknak a dolgon, mint nyernek. Csakis így tudunk védekezni ellenük!

Én is azt mondom, hogy csakis LE-ből lehessen semlegesíteni a Citadellát!!!

Valamint a háborúra ráférne egy kis reform, hogy ne csak kútból rabolható LE-ről szóljon, hanem legyen más haszna is, akkor talán lenne értelme háborúzni. (mondom háborúzni, nem farmolni!)

- Érinthetetlen, az Érinthetetlenek szövetség alapítója, és vezetője (V2) -
Dátum: 2009.10.23. 09:28:43
gy komoly fejlesztés jutott eszembe. Szükség lenne a térkapuhoz hasonló megoldásra mégegyre, DE itt portyapontért lehetne csatázni, és a manókhoz hasonló random, de erős ellenfelet adna a gép, akinél van LE is, TP. A szintjét is egy bizonyos random dobná ki, így a TP-is bizonytalan, meg a LE is egy megadott érték között mozogna. Kis eséllyel adna olyan ellenfelet is, akit nagyon nehezen vernék le.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.

Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!

Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba, és azok is üthetik jelképesen a KH-t, akik a szintjük miatt sosem érnék el a leprogramozott klónokat!
Dátum: 2009.10.23. 09:16:59
Egy komoly fejlesztés jutott eszembe. Szükség lenne a térkapuhoz hasonló megoldásra mégegyre, DE itt portyapontért lehetne csatázni, és a manókhoz hasonló random, de erős ellenfelet adna a gép, akinél van LE is, TP. A szintjét is egy bizonyos random dobná ki, így a TP-is bizonytalan, meg a LE is egy megadott érték között mozogna. Kis eséllyel adna olyan ellenfelet is, akit nagyon nehezen vernék le.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.

Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!


Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba.
Dátum: 2009.10.18. 14:12:38
Térkapu detektor sem rossz ötlet, de ott is kéne olyasmi, mint a térkapu pont, esetleg valamiből fejlesztehtő lenne a maximuma, de kb 10 ig. Így megmnaradna az is, hogy lehessen gyűjtögetni a pontokat, és egyszerre elhasználni.
Annyit módosítanák, hogy a vadászat soran autómatikasan találna a detektorral term térkaput, majd külön egy kapcsoló segítségével 1 CSP-ért visszamenne az ember. (esetleg itt több LE-t kapna az ember, mint a símában, mert mégis csak CSP-ből megy. De mondjuk a manókhoz hasonló szintű ellenfél lenne benne.

És még kis % eséllyel dobhatna italokat is, esetleg dukátot, vagy kristálypontot
Dátum: 2009.10.18. 13:55:47
A lélekgyémántból építhető épület nem rossz ötlet, de csak olyan épület lehetne, ami a kalandokkal kapcsolatban adna valamit, vagy valami olyan pluszt adna, ami speciális, és nem feltétlen szükséges, hogy minden szövetség felépítse, vagyis nem jelente hátrányt a kisebb szövetségekre.
Dátum: 2009.10.16. 22:43:58
Nem az eredeti témához kapcsolódik, de úgy vélem itt van a legjobb helyen:

szerintem szükség lenne egy új dologra a játékban. mégpedig arra, hogy portyából és támadásból úgy szerezhessenek a játékosok LE-t, hogy ahhoz ne kelljen az ellenfélnél lennie LE-nek.
Esszenciaszívés, Lélekvámpirizáció vagy valami hasonló nevű dolog.
Az általam okozott ÉP sebzés x%-át LEben kapnám meg, hasonlóan a lélekszíváshoz. persze ez kisebb % lenne, de egy biztos bevétel.
1-1 csatával pár száz LE bevétel nem nagy előny, de mégis adna értelmet az üres portyáknak. Legetne rágyúrni, hogy minél többet sebezzek fizikai sebzéssel.

Az autómatik sebkötözéshez hasonlóan ki lehetne védeni a trükközést. Csak olyan harcban szívhatna így LE-t a játékos, ha méltó ellenféllel harcol, azaz az ellenfélnek a szintjéhez megfelelő felszerelése van. Így nem lehet 8000 sebzést leadni egy buzogányos bőrvértes leveretésre gyúró játékosnak, és közben meg monjuk 4-600LE-t kiszívni belőle.
(ez egyben példa is volt, hogy kb egy 4000 sebzés után kapna az ember olyan 250 LE-t.)
Dátum: 2009.09.03. 00:23:39
Na nehogymár a feljtéssel akadályozzuk meg a karakterlopást!!!! Ez egy f@szság, úgy ahogy van. És, ha visszakapod a karaktered, úgyis visszaállítják neked. Tök mindegy, hogy csak 1 szakit felejtett le, vagy mindet. Szóval ez nem magyarázat arra, miért kell kiszabni a játékosokkal.
Oldal: 1