230-350 Le/TP? Tejóég. Intenzívebb portyás napokon örül a végzetúr ha túlszárnyalja ezt.
Láthatatlan vadászat+VF-el legjobb esetben is 180 LE/TP-nél kiakadt a számláló.
Még kicsit körbeszaglászom és lehet még ma felhörpintem a térfordító italt, meg sem várom az AF-et.
Előzetesben is sajnálom a 6-7-8 szintről hullára vert játékosokat, no meg azokat akiket majd TP-vel tömnek a sajtolási arány maitt.
A rejtőköpenyemet meg elrakom portörlőnek. Kb annyit ér. De talán annyit sem.
Hol van itt az átgondoltság kéremszépen...
Hozzászólások - Aurri
Dátum: 2010.10.13. 17:15:00
Dátum: 2010.10.11. 19:16:45
Ooo... most bukott le egy pontozóbajnok. Ejnye.
Dátum: 2010.10.08. 21:28:45
Elsőre ráncoltam én is a szemöldököm, de átgondolva ezt az egész túr...izé sajtolós dolgot kezdek én is a Ligára gyankodni. Zseniális! Bár nem vagyok Ligatag de remélem senki nem haragszik meg ha ezúttal én állok elő pár javaslattal, mert úgy érzem nagyszerű móka igérkezik!
Szóval azon gondolkodtam, hogy ha már ennyire komoylan vesszük a játékélmény globális növelését lehetne akár egy új event is a változtatás bevezetésével egyidőben:
"Veresd szét magad, hogy elbújhass, avagy nesztek nektek játékélmény!" event
(Vagy ilyesmi.)
A móka után lehetne játékélmény medállal jutalmaznia legjobbakat! A medál X másodperccel növeli a vadászat idejét (X= a karakter szintje). Több medál hatása összeadódik!
Hogy kik szerencsés legjobbak? Azok akik az esemény alatt legnagyobb arányban képesek lerontani a csataarányukat elérve a láthatlan túró...izé sajtolási küszöböt.
Citromdíj: azok a bátor hősök akik ebben segédkeznek, ezáltal a legtöbb üres túró... azaz TP-t gyűjtik be a többi játékos heroikus küzdelme alatt egységnyi idő alatt. Ők szintén játékélmény medálokkal gazdagodnak!
Extra: az evenet alatt, -hogy még élévezetesebb és érdekesebb legyen a dolog!- preventorixpikuszok rejtőköpennyé változnak, melyek végleg megmaradnak a játékosoknál. (Esetleg játékélmény medálokra cserélhetőek, de erről még meg kell győzzetek).
Láthatjátok, hogy senkit nem fogunk negatívan diszkrimnálni, senki nem megy haza üres kézzel, mindenki játékélmény medálokkal gazdagodik! (ha akarja, ha nem, a kutyát nem érdekli)
Élményekben gazdag szórakozást mindenkinek!
u.i.: Aki úgy látja hogy fenti fikció akár valóvá is válhat, az nyilván túlontúl rosszszándékú, esetleg nem látja át eléggé a játékot.
Szóval azon gondolkodtam, hogy ha már ennyire komoylan vesszük a játékélmény globális növelését lehetne akár egy új event is a változtatás bevezetésével egyidőben:
"Veresd szét magad, hogy elbújhass, avagy nesztek nektek játékélmény!" event
(Vagy ilyesmi.)
A móka után lehetne játékélmény medállal jutalmaznia legjobbakat! A medál X másodperccel növeli a vadászat idejét (X= a karakter szintje). Több medál hatása összeadódik!
Hogy kik szerencsés legjobbak? Azok akik az esemény alatt legnagyobb arányban képesek lerontani a csataarányukat elérve a láthatlan túró...izé sajtolási küszöböt.
Citromdíj: azok a bátor hősök akik ebben segédkeznek, ezáltal a legtöbb üres túró... azaz TP-t gyűjtik be a többi játékos heroikus küzdelme alatt egységnyi idő alatt. Ők szintén játékélmény medálokkal gazdagodnak!
Extra: az evenet alatt, -hogy még élévezetesebb és érdekesebb legyen a dolog!- preventorixpikuszok rejtőköpennyé változnak, melyek végleg megmaradnak a játékosoknál. (Esetleg játékélmény medálokra cserélhetőek, de erről még meg kell győzzetek).
Láthatjátok, hogy senkit nem fogunk negatívan diszkrimnálni, senki nem megy haza üres kézzel, mindenki játékélmény medálokkal gazdagodik! (ha akarja, ha nem, a kutyát nem érdekli)
Élményekben gazdag szórakozást mindenkinek!
u.i.: Aki úgy látja hogy fenti fikció akár valóvá is válhat, az nyilván túlontúl rosszszándékú, esetleg nem látja át eléggé a játékot.
Dátum: 2010.10.07. 21:24:12
Pár megjegyzés:
Lassú idő: ezzel megint megöltök egy taktikát, amire sokan építenek (mellesleg ennek hatására a második értékes relikviát kukázhatnánk). Érthetlen hogy azok a játékosok, akik nagy pofára esések ellenére sem képesek elkölteni a LE-t 15% alatt további mankókat kapnak (ahelyett hogy megtanulnának vigyázni a LE-re). Itt jegyezném meg hogy Birka 5 perces javaslata nonszensz (békés világra talán szódával elmegy).
Jelenlegi formában továbbra is negyedannyi AF pontot kapnak a VF-esek. Miért? Ráadásul a legnagyobb tápot (lassú fejlődés) is csak az EH-sok kapják. Ez nem túlzás? A láthatlan nerf meg a anti-VF presszionálás erősen az EH (és így a portya) felé taszigálja a játékosokat ez már most prognosztizálható. Az ismételhető küldi-reform és az EH-hullám után ráadásul elkerülhetetlen a maximális-lefelé ütés -eléggé elítélendő, ám jelenleg igen kifizetődő- stratégia további térnyerése. Tényleg ez lenne az új kívánt csapásvonal? Most értetlenkednem kellene, de a lehető legbékésebb és ártalmatlanabb láthatatlan vadászat kiherélése után már nem lepődök meg semmin.
Lassú idő: ezzel megint megöltök egy taktikát, amire sokan építenek (mellesleg ennek hatására a második értékes relikviát kukázhatnánk). Érthetlen hogy azok a játékosok, akik nagy pofára esések ellenére sem képesek elkölteni a LE-t 15% alatt további mankókat kapnak (ahelyett hogy megtanulnának vigyázni a LE-re). Itt jegyezném meg hogy Birka 5 perces javaslata nonszensz (békés világra talán szódával elmegy).
Jelenlegi formában továbbra is negyedannyi AF pontot kapnak a VF-esek. Miért? Ráadásul a legnagyobb tápot (lassú fejlődés) is csak az EH-sok kapják. Ez nem túlzás? A láthatlan nerf meg a anti-VF presszionálás erősen az EH (és így a portya) felé taszigálja a játékosokat ez már most prognosztizálható. Az ismételhető küldi-reform és az EH-hullám után ráadásul elkerülhetetlen a maximális-lefelé ütés -eléggé elítélendő, ám jelenleg igen kifizetődő- stratégia további térnyerése. Tényleg ez lenne az új kívánt csapásvonal? Most értetlenkednem kellene, de a lehető legbékésebb és ártalmatlanabb láthatatlan vadászat kiherélése után már nem lepődök meg semmin.
Dátum: 2010.10.05. 15:50:50
Nem gondoltam hogy létezik olyan ötszörös bajnok aki több bukott csatával rendelkezik mint nyerttel. Bár fogalam sincs ez hogyan leheséges (tényleg, hogyan?), de ennek fényében kéretik átgondoli a feltételrendszert. (ugyanakkor itt kérnék elnézést, amiért előző postomban reménytelennek neveztem anegatív csataarányú emberkéket).
A másik amivel kapcsolatban felnyitottátok a szemem, hogy jelen rendszer szerint még egy kártékony hatása lesz vélhetően a nerfnek a játékkörnyezetre: aki közel állnak a a nyert/bukott csata küszöbhöz le fogják veretni magukat, míg el nem érik a kívánt célszámot(=TP-tömés nagyüzemben), hogy láthatalan vadásszanak. Ez pedig vélhetően remek móka lesz!
A másik amivel kapcsolatban felnyitottátok a szemem, hogy jelen rendszer szerint még egy kártékony hatása lesz vélhetően a nerfnek a játékkörnyezetre: aki közel állnak a a nyert/bukott csata küszöbhöz le fogják veretni magukat, míg el nem érik a kívánt célszámot(=TP-tömés nagyüzemben), hogy láthatalan vadásszanak. Ez pedig vélhetően remek móka lesz!
Dátum: 2010.10.05. 13:31:19
Köszönjük!
Összefoglalom: azok akik teljesen menthetlenek (így láthatatlanul is simán átüti őket bárki) használhatják ezt - az általuk egyébként nem ismert- módszert.
Többiek: fagyi.
AKik eddig használ(hat)ták konzerválják az előnyüket (itt köszönetet rebegünk páran, bár mellékesen megjegyzem ha a rúd másik végén lennék bizony más szavakat rebegnék - és jelen esetben ők vannak túlnyomó többségben).
Akik beaukcióztak emiatt egy értékes reliket azok le vannak ***va.
És végül ami miatt Miklós saját bevallása szerint kötélnek állt: pók karik ill. szint-top karik, összefoglaló néven: optimalizátorok. Ők ezek után egészen biztosan totál hanyagolni fogják a vadászatot (vélhetően őők lesznek az elsők akik a VF-et is EH-ra cserélik). Helyette még inkáébb portyázni fognak agyba főbe (mivel ezen karaktereknek csak egy ksi hányada volt EDDIG pók).
Ezt most borítékolom, emlékezzetek szavaimra.
Mégegyszer köszönet az átgondolt nerfért!
Összefoglalom: azok akik teljesen menthetlenek (így láthatatlanul is simán átüti őket bárki) használhatják ezt - az általuk egyébként nem ismert- módszert.
Többiek: fagyi.
AKik eddig használ(hat)ták konzerválják az előnyüket (itt köszönetet rebegünk páran, bár mellékesen megjegyzem ha a rúd másik végén lennék bizony más szavakat rebegnék - és jelen esetben ők vannak túlnyomó többségben).
Akik beaukcióztak emiatt egy értékes reliket azok le vannak ***va.
És végül ami miatt Miklós saját bevallása szerint kötélnek állt: pók karik ill. szint-top karik, összefoglaló néven: optimalizátorok. Ők ezek után egészen biztosan totál hanyagolni fogják a vadászatot (vélhetően őők lesznek az elsők akik a VF-et is EH-ra cserélik). Helyette még inkáébb portyázni fognak agyba főbe (mivel ezen karaktereknek csak egy ksi hányada volt EDDIG pók).
Ezt most borítékolom, emlékezzetek szavaimra.
Mégegyszer köszönet az átgondolt nerfért!
Dátum: 2010.10.02. 19:23:12
Mona: Sajnos, nem sajnos -és ezt "kollegaként" mondom- pókként SOSEM fogod tudni megmagyaráznia bizonyítványod. Ami egy portya karit erőssé teszi - bármilyen ügyes taktikával és sok idő által éri is el- , mások szenvedése árán teszi. Az a 22 millió nekem, neked meg a 40(50?) nem robothadseregtől, hanem élő játékosok zsebéből vándorolt jelenlegi helyére. Az hogy ezen módszernek van reális alternatívája (jelzem _közel sem olyan erős_ mint a kitartó pók taktika), ami nem okoz a többi játékosnak kárt, az szerintem örvendetes. Ha elveszik a láthatatlanság előnyét az a sokkal kártékonyabb és időrablóbb - önáltatás lenne ennek ellenekezőjét állítani- póklét felé tolja el a játékosok optimalizáló szegmensét, ez bizonyos. Azzal pedig, hogy ha már nekem rossz volt, legyen legalább rossz a többieknek is nem nagyon tudok mit kezdeni, ezt szerintem is gondold át mégegyszer (lásd elitninja).
Dozer: azt is tegyük, hozzá hogy a S0laris által említett karakterekenek (így jómagamnak is) kb 40. szintig nem volt gyakorlatilag rabolt LE diffje, mivel alig portyáztak. Másrészt a vadászatból bejövő "LEdiffet" nem jelzi a program (próbálj levonni kb 10 szintnyi vadászatLE-t az eredményekből). És a példák kiragadása annyiból nem jók, hogy pont erre ugorva érezte miklós hogy neki bizony igaza van és ez egy durva broken dolog. Holott továbbra is állítom, hogy a láthatatlan taktika elsősorban felzárkózásra optimális. Ha már eléggé helyreráztad a karid, akár anélkül is eléldegélhetsz.
Prisma: Igazából szerintem is önmagában erős érv az, hogy valami ami két éve működik és LE-előnyt teremt, azt azon túl hogy aggályos bugnak titulálni, igazságosan nem törölhető el utólag. (előnyöük konzerválása: emlékezzetek az ismétlehető küldetések adta 3 dukátra: azóta is fel-felhozzák, igazságtalan példaként, pedig arra heteken belül jött a nerf). Én speciel duplán jól járok vele, mert nem zárkóznak rám, azok akik nem használták eddig ki, azt amit én másfél évig megtehettem, sőt mint pók megint jól járok, mert a láthatatlan vadász az egyik legkevésbé sebezhető (és kiszámítható) célpont és idővel akár partiképessé válhat, most ezek eltűnnének. De azoknak akik mostanában kezdték ezt kihasználni, vagy pontosan ezen topic hatására "nyílna ki a szemük", azokkal szemben bizony súlyos hátrány a lehetőség elvétele.
Dozer: azt is tegyük, hozzá hogy a S0laris által említett karakterekenek (így jómagamnak is) kb 40. szintig nem volt gyakorlatilag rabolt LE diffje, mivel alig portyáztak. Másrészt a vadászatból bejövő "LEdiffet" nem jelzi a program (próbálj levonni kb 10 szintnyi vadászatLE-t az eredményekből). És a példák kiragadása annyiból nem jók, hogy pont erre ugorva érezte miklós hogy neki bizony igaza van és ez egy durva broken dolog. Holott továbbra is állítom, hogy a láthatatlan taktika elsősorban felzárkózásra optimális. Ha már eléggé helyreráztad a karid, akár anélkül is eléldegélhetsz.
Prisma: Igazából szerintem is önmagában erős érv az, hogy valami ami két éve működik és LE-előnyt teremt, azt azon túl hogy aggályos bugnak titulálni, igazságosan nem törölhető el utólag. (előnyöük konzerválása: emlékezzetek az ismétlehető küldetések adta 3 dukátra: azóta is fel-felhozzák, igazságtalan példaként, pedig arra heteken belül jött a nerf). Én speciel duplán jól járok vele, mert nem zárkóznak rám, azok akik nem használták eddig ki, azt amit én másfél évig megtehettem, sőt mint pók megint jól járok, mert a láthatatlan vadász az egyik legkevésbé sebezhető (és kiszámítható) célpont és idővel akár partiképessé válhat, most ezek eltűnnének. De azoknak akik mostanában kezdték ezt kihasználni, vagy pontosan ezen topic hatására "nyílna ki a szemük", azokkal szemben bizony súlyos hátrány a lehetőség elvétele.
Dátum: 2010.10.01. 15:43:02
Miklós szerintem valamit félreértesz: a láthatatlanságot kezdetektől kihasználók valóban sokkal erősebbek azoktól akik nem ezt tették. Mivel anno egyedül ők voltak reális alternatívái a pók kariknak (a legjobbaknak ők sem). Azonban ilyen karakter igen kevés van (konkrétan 1 maximum 2 szövetségről tudok akik hosszabb óta élnek ezzel). Azonban mint többen írtuk, az elmúlt fél-egy évben kezdett közismetté válni hogy az eddig öngyilkosságnak kikiáltott láthatatlanság nem is annyira rossz. És pont az elqrt karakterek gatyába rázására kiváló. Mi a Gaia-ban anno mindenkinek kiadtunk egy edzéstervet- teljesen átlagos kariknak elxsősorban, mivel ők voltak rászorulva- ami így kezdődött: bújj el láthatatlanba. És bevált, a kp. szar karikból hosszú- igen hosszú- és lemondásokkal járó idő után jó karakter vált. Már nincsennek rászorulva a láthatatlanságra feltétlenül, és visszakapták a játékélményt, amiről itt szó van (tehát nem a láthatatlanság miatt, hanem az által). És ehhez nem kellett feltétlenül 10milliókat rabolniuk másoktól.
Szóval ezt a lehetpőséget elvenni és 75.-80. szinten visszaadni kapufa. Mit csinál az aki 50. szinten emiatt beaukciózott egy rekjtőköpenyt, vagy aki mondjuk 25. szinten áll és most előszőr hall arról, ezt a topicot olvasgatva, hogy ilyen is van/volt?
Szóval ezt a lehetpőséget elvenni és 75.-80. szinten visszaadni kapufa. Mit csinál az aki 50. szinten emiatt beaukciózott egy rekjtőköpenyt, vagy aki mondjuk 25. szinten áll és most előszőr hall arról, ezt a topicot olvasgatva, hogy ilyen is van/volt?
Dátum: 2010.09.29. 20:44:51
Yworl, mindenféle sértettség és rosszszándék nélkül: emlékszem a karidra. Arra is hogy Mortimer- már megint :könnycsepp elmorzsol:- Téged hozott fel példának, mint feltörekvő tehetséget (velem ellentétben ha jól rémlik, te viszonylag nagy regszámmal kapaszkodtál fel a toplistára - ez dicséretes).
Nekem úgy tűnt, hogy karid nem feltétlenül azért törölted mert alattad 50 szinttel én és jópáran 50 VF-eztünk és láthatatlankodtunk (erre a lehetősége dneked is megvolt, mint ahogy nekem is a Te taktikádra), hanem azért mert egyszerűen nem volt jó a karid, és szanaszét rabol a robotsereg és a környezeted? Nem lehet hogy ez esetleg egy hibás stratégia eredménye volt és lehet nem a "mentorodnak" volt igaza miszerint a minél gyorsabb TP-nyelés a kifizetődő? A toplistán való megjelenéshez lehet, de a játékélményhez nem feltétlenül (legalábbis nem abszolút értelemben). Áldozatot hoztál, Te is, én is. Én azt hogy egy rakás lehetőségtől elesek, és toporgok, Te azt hogy a karid bucira verik.
Tényleg ne értsd félre, semmi bajod a személyeddel (sőt jelen karid stratégiája kifejezetten szimpatikus számomra), nem láttam bele a karid életébe (csak el tudtam képzelni a negatív LE diffből egy napját - és ha Mortimer nem hozza fel annyit követendő példaként eskü meg nem nézem), de ez a mártírkodás nekem kicsit hiteltelennek tűnik a Te szádból.
Nekem úgy tűnt, hogy karid nem feltétlenül azért törölted mert alattad 50 szinttel én és jópáran 50 VF-eztünk és láthatatlankodtunk (erre a lehetősége dneked is megvolt, mint ahogy nekem is a Te taktikádra), hanem azért mert egyszerűen nem volt jó a karid, és szanaszét rabol a robotsereg és a környezeted? Nem lehet hogy ez esetleg egy hibás stratégia eredménye volt és lehet nem a "mentorodnak" volt igaza miszerint a minél gyorsabb TP-nyelés a kifizetődő? A toplistán való megjelenéshez lehet, de a játékélményhez nem feltétlenül (legalábbis nem abszolút értelemben). Áldozatot hoztál, Te is, én is. Én azt hogy egy rakás lehetőségtől elesek, és toporgok, Te azt hogy a karid bucira verik.
Tényleg ne értsd félre, semmi bajod a személyeddel (sőt jelen karid stratégiája kifejezetten szimpatikus számomra), nem láttam bele a karid életébe (csak el tudtam képzelni a negatív LE diffből egy napját - és ha Mortimer nem hozza fel annyit követendő példaként eskü meg nem nézem), de ez a mártírkodás nekem kicsit hiteltelennek tűnik a Te szádból.
Dátum: 2010.09.29. 18:39:20
Hát megszólítva érzem magam, mint láthatatlan taktika egyik -valahai- élharcosa. Bizony már akkor láthatatlanban vadásztam -917-es regszámmal-, amikor sokunk kedvence, Asmodues "Globális" Mortimer -béke poraira és tanításaira- már megmondta nékünk, hogy a láthatatlanság bizony öngyilkosság. Tette ezt akkor amikor -figyelem!- kb másfél éve megkérdeztem a fórumon hogy ugyan a láthatatlan vadászat alatt befogott lény X LE-t ad vagy X/2-t. Akkor valamiért senkit nem érdekelt, hiszen akkor nagyjaink sokkal inkább a kivégzés kiherélésével és a kreatív megnerfelésével voltak elfoglalva. Olvasva Miklós játékélmény-növelő javaslatát én is kezdem úgy látni bölcs Mortimerünknek igaza volt (igaz amikor elsők között szereztem be a rejtő köpenyt az aukción még másként vélekedtem). Most pedig azt próbálják beadni nekem, és felebarátaimnak, hogy ez a láthatatlankodós-sajtolós móka (ami mint tudjuk nem bug, hanem valójában csak hibás tervezés), ami 2 (kettő) éve működik és alig-alig került céltáblába, valójában csökkenti a játékélményünket. Szkeptikus vagyok.
Félretéve a cinizmust: elsők között láthatatlonkodtam, igen hosszú ideig. Kp. szar kariból összehoztam egy épkézlábat. Lehet velem van a baj, de az én játékélményemet növelite, hogy a karakterem erősebb lett, és ehhez jó LE/TP arány kellett. Ebben segített a láthatatlanság (később a VF). De nem annyira mintha csak portyáznék. Portyázással dupla-tripla annyi LE-t lehet kihozni mint akármiylen láthatatlan vadászattal -mindenféle nerf ellenére is- (pedig régen pl. a kvíz is duplán számított és pl. lehetett térkapuzni láthatatlanul, sőt Zarknod is dupla statot adott -azt a csaló hétszentségit! ).
Alternatíva tehát a portya, ha valaki partibanm akar maradni. Csak hogy a portya LE nem lesz, hanem átalakul. A gyengébbektől szipkázom el. Szemléltetném: az én morálom nő--> az áldozat morálja csökken-->Áldozat szomorú--> kevesebb őskő--> Miklós morálja is csökken.. A PVP játékok rákfenéje és egyben életbentartója. Kell ezt senki nem kétli (elsők között törölnék ha nekem is cska robothadsereg maradna), de kell egy reális békésebb alternatíva! Ezt igyekeztek kiherélni.
Nem mellesleg jó portyásnak lenni kb 5x annyi időt igényel a játékostól(tapasztalat, mivel vadászból lettem portyás). Sőt: a LE/TP aránynak gyakorlatilg csak a felhasznált(írhattam volna azt : elbaxott, de ezt fájna beismernem ) idő szab határt. Azaz ki merem jelenten: a portya-taktika (pók) alapvetően kockulás felé taszigálja a játékosokat (most sok pók társam hördül fel). Ahogy láttam Miklósnál ez nem kívánt cél. A láthatatlanság egy remek alternatíva volt a BÉKÉSEBB, játékos(/felhasználó)barátabb megoldásra. EGy kp- erős kari akár ott is hagyhatta a karakterét, mint leírták páran nem rabolták le. Birka példája ugyan rettentesen rossz- arra amire szánta- , de arra pont jó, hogy prezentáltja mire jó a láthatatélanság: közel azonos erejű és kissé erősebb kariktól nagy biztonsággal megvéd. Emellett ki lehet emelkedni azon játékosok közül, akiknek túl nagy áldozat a lassabb fejlődés és portya-nélküli játéknapok. Szóval nézni kell mit veszítünk és nyerünk. Egy alapvetően békés(kevesebb portya), felhasználóbarát(idő és kényelmi faktor), ám jelentős áldozatokkal járó módszert(lassabb fejlődés, PP nélküli napok, lassabb küldetések, stb). Vélhetően akik optimalizálás miatt csinálták ezt eztán portyára fognak átállni és hagyják a vadászatot a *ba. Akik meg azér t mert gyengébbek voltak és így akartak előnyt nyerni (én pontosan így kezdtem), azok kezéből kiveszitek ezt a menekülőutat. Mielőtt jönne az hogy magam mellett beszélek: jópár hónapja csak dísz a rejtőköpeny a ruhatáramban, mivel jó ideje teljesen ráálltam a jóval kifizetődőbb -ám sajnso sokkal időigényesebb- portyára (néha állatbefogás miatt vadászok azért). Azonban egyike voltam azoknak akik hosszú ideig élvezték a láthatatlanság előnyeit. Ha most ezt eltörlitek, akkor kvázi a hozzám hasonló "haszonélvezők" előnyeit konzerváljátok. Jerikóval ellenben én azt mondom, ez sosem szerencsés dolog.
A szűk környezetemből már most tudok pár játékost, akik vagy törlésen hezitálnak vagy békés módszerről offenzív portya-módra váltanának, ha ezt bevezetnétek. Ez nekik sem lenne jó (több idő), és az áldozataiknak sem. A láthatatlan vadászattal amúgy szerintem indokolatlanul kevesen éltek - pont azért mert indokolatlanul kevesen és későn jöttek rá, hogy mekkora előnyt ad. Mostanság kezd divatossá válni és nagyobb teret kapni (a Gaia-ban beszerzett 3db rejtőköpeny sokakat kiváncsivá tett ) és pont most vennétek el ezektől a játékosoktól a lehetőséget, amikor már szinte mindenki tudomást szerzett az erejéről (lásd jelen topic).
Mérlegeljetek bölcsen.
Ajánlom aláírosmat...
edit:
S0laris, Crimson, Moderator: köszi hogy aggódtok értem (Miklóstól is, de tényleg!). Az én játékélményemet most már csak a 100% fertőzés fogja megnövelni, valójában xarok a láthatatlanságra (jaj a szabadidőmnek ).
Tényleg sokat vártam arra a bajnokira, de még Beggi törlése előtt sikerült megszereznem (persze csak mert kategóriát lépett ).
Nekem lenne a legegyszerűbb ha amellett kampányolnék, hogy adjátok vissza a köpenyem bónuszát (ami amúgy totál korrekt elvárás, mert senki nem ezért vette), és a többiek le vannak *va, de az ilyen hosszú idő óta zavartalanul működő "bugok" élményjavító módosításain mindig égnek áll a hajam.
Mona: a láthatatlan vadászós taktika és a kivégezlek-lerabollak taktika népszerűségi indexe között - az átlagjátékos szemében- van pár nagyságrend különbség (és nem a kivégezlek-lerabollak javára). Talán ez lehet az oka.
Félretéve a cinizmust: elsők között láthatatlonkodtam, igen hosszú ideig. Kp. szar kariból összehoztam egy épkézlábat. Lehet velem van a baj, de az én játékélményemet növelite, hogy a karakterem erősebb lett, és ehhez jó LE/TP arány kellett. Ebben segített a láthatatlanság (később a VF). De nem annyira mintha csak portyáznék. Portyázással dupla-tripla annyi LE-t lehet kihozni mint akármiylen láthatatlan vadászattal -mindenféle nerf ellenére is- (pedig régen pl. a kvíz is duplán számított és pl. lehetett térkapuzni láthatatlanul, sőt Zarknod is dupla statot adott -azt a csaló hétszentségit! ).
Alternatíva tehát a portya, ha valaki partibanm akar maradni. Csak hogy a portya LE nem lesz, hanem átalakul. A gyengébbektől szipkázom el. Szemléltetném: az én morálom nő--> az áldozat morálja csökken-->Áldozat szomorú--> kevesebb őskő--> Miklós morálja is csökken.. A PVP játékok rákfenéje és egyben életbentartója. Kell ezt senki nem kétli (elsők között törölnék ha nekem is cska robothadsereg maradna), de kell egy reális békésebb alternatíva! Ezt igyekeztek kiherélni.
Nem mellesleg jó portyásnak lenni kb 5x annyi időt igényel a játékostól(tapasztalat, mivel vadászból lettem portyás). Sőt: a LE/TP aránynak gyakorlatilg csak a felhasznált(írhattam volna azt : elbaxott, de ezt fájna beismernem ) idő szab határt. Azaz ki merem jelenten: a portya-taktika (pók) alapvetően kockulás felé taszigálja a játékosokat (most sok pók társam hördül fel). Ahogy láttam Miklósnál ez nem kívánt cél. A láthatatlanság egy remek alternatíva volt a BÉKÉSEBB, játékos(/felhasználó)barátabb megoldásra. EGy kp- erős kari akár ott is hagyhatta a karakterét, mint leírták páran nem rabolták le. Birka példája ugyan rettentesen rossz- arra amire szánta- , de arra pont jó, hogy prezentáltja mire jó a láthatatélanság: közel azonos erejű és kissé erősebb kariktól nagy biztonsággal megvéd. Emellett ki lehet emelkedni azon játékosok közül, akiknek túl nagy áldozat a lassabb fejlődés és portya-nélküli játéknapok. Szóval nézni kell mit veszítünk és nyerünk. Egy alapvetően békés(kevesebb portya), felhasználóbarát(idő és kényelmi faktor), ám jelentős áldozatokkal járó módszert(lassabb fejlődés, PP nélküli napok, lassabb küldetések, stb). Vélhetően akik optimalizálás miatt csinálták ezt eztán portyára fognak átállni és hagyják a vadászatot a *ba. Akik meg azér t mert gyengébbek voltak és így akartak előnyt nyerni (én pontosan így kezdtem), azok kezéből kiveszitek ezt a menekülőutat. Mielőtt jönne az hogy magam mellett beszélek: jópár hónapja csak dísz a rejtőköpeny a ruhatáramban, mivel jó ideje teljesen ráálltam a jóval kifizetődőbb -ám sajnso sokkal időigényesebb- portyára (néha állatbefogás miatt vadászok azért). Azonban egyike voltam azoknak akik hosszú ideig élvezték a láthatatlanság előnyeit. Ha most ezt eltörlitek, akkor kvázi a hozzám hasonló "haszonélvezők" előnyeit konzerváljátok. Jerikóval ellenben én azt mondom, ez sosem szerencsés dolog.
A szűk környezetemből már most tudok pár játékost, akik vagy törlésen hezitálnak vagy békés módszerről offenzív portya-módra váltanának, ha ezt bevezetnétek. Ez nekik sem lenne jó (több idő), és az áldozataiknak sem. A láthatatlan vadászattal amúgy szerintem indokolatlanul kevesen éltek - pont azért mert indokolatlanul kevesen és későn jöttek rá, hogy mekkora előnyt ad. Mostanság kezd divatossá válni és nagyobb teret kapni (a Gaia-ban beszerzett 3db rejtőköpeny sokakat kiváncsivá tett ) és pont most vennétek el ezektől a játékosoktól a lehetőséget, amikor már szinte mindenki tudomást szerzett az erejéről (lásd jelen topic).
Mérlegeljetek bölcsen.
Ajánlom aláírosmat...
edit:
S0laris, Crimson, Moderator: köszi hogy aggódtok értem (Miklóstól is, de tényleg!). Az én játékélményemet most már csak a 100% fertőzés fogja megnövelni, valójában xarok a láthatatlanságra (jaj a szabadidőmnek ).
Tényleg sokat vártam arra a bajnokira, de még Beggi törlése előtt sikerült megszereznem (persze csak mert kategóriát lépett ).
Nekem lenne a legegyszerűbb ha amellett kampányolnék, hogy adjátok vissza a köpenyem bónuszát (ami amúgy totál korrekt elvárás, mert senki nem ezért vette), és a többiek le vannak *va, de az ilyen hosszú idő óta zavartalanul működő "bugok" élményjavító módosításain mindig égnek áll a hajam.
Mona: a láthatatlan vadászós taktika és a kivégezlek-lerabollak taktika népszerűségi indexe között - az átlagjátékos szemében- van pár nagyságrend különbség (és nem a kivégezlek-lerabollak javára). Talán ez lehet az oka.
Dátum: 2010.09.29. 17:28:43
Elnézést erre gondoltam: "egy gyors gomb a napi ősköves italok megvásárlására" (idézet a kényelmi funkciókból). Pl. a Te beállításos ötleteddel.
Pihenés gomb valóban mehetne statuszsor alá (ha ez alatt ÉP/VP/TP csíkokat érted), így a karakterlapra sem kellene belépni.
Küldetés számláló meg fenti statusssorba szinte kínálkozik (turbó és kamra mellé).
Egy kényelmi csomag refixbe talán majd egyszer (természetern nem újabb őskőért) mindez meg is valósul...
Pihenés gomb valóban mehetne statuszsor alá (ha ez alatt ÉP/VP/TP csíkokat érted), így a karakterlapra sem kellene belépni.
Küldetés számláló meg fenti statusssorba szinte kínálkozik (turbó és kamra mellé).
Egy kényelmi csomag refixbe talán majd egyszer (természetern nem újabb őskőért) mindez meg is valósul...
Dátum: 2010.09.28. 20:13:06
EGy kis kampány pár már elhangzó apró javaslatért, amit Baraty szabad idejében biztos szívesen megcsinál a kedvünkért, ha szépen megkérjük (illetve Miklós is megkéri)
Fontossági sorrendben:
--> Minden harcoló állat gyakorol gomb (kényelmi funkcióhoz) - KÖNYÖRGÖM legalább ezt!átlagosan napi 8-12 kattintást spóroltok meg szerencsétlen userek életéből naponta.
-.> És ehhez kapcsolódóan: NE kelljen pihenőbe rakni az állatot ahhoz, hogy elküldhessem gyakorolni. /Felesleges kattingatás redukálás megint (heti szintre leszámítva nem is kevés)/
--> 'XYZ LE-t költhetsz állataid idomítására" -teljesen felesleges- szöveg helyett: "Állataid: x/y" (ahol x: befogott állatok, y: maximális befogható állat száma)
--> Kalandok első sorba: "Kalandjaid: X/Y" (lásd fent)
--> A szerencsefejlesztést csökkentő tárgyak módosítóját nem jelzi ki a szerencse fejl. költségénél. Ez szerintem hiba, jó lenne korrigálni.
--> Auto gyógyital és auto varázsital vásárlás különszedése kényelmi funkcióból. Akinek csak az egyik kell, annak a funkció jelenleg értelmetlen.
--> Auto dukátvásárlás funkció (1/2) kényelmi funkció esetén.
--> Pihenésre egy felhasználóbarát javaslat: Karakterlapnál (pl ÉP/VP/TP csík mellett) PIHENÉS jelző (mondjuk P betű vagy kis ikon). Keretezve van/világít. ha aktív a pihenés. Mellette/benne számláló (x: ennyi pihenés lőhető még el). A gomb egyben kapcsolóként működik (ki/be). Ez esetben a pihenés gomb a menüsorból akár teljesen száműzetésre is kerülhetne (vagy mopndjuk az egyéb menübe kerülne alpontként).
Fontossági sorrendben:
--> Minden harcoló állat gyakorol gomb (kényelmi funkcióhoz) - KÖNYÖRGÖM legalább ezt!átlagosan napi 8-12 kattintást spóroltok meg szerencsétlen userek életéből naponta.
-.> És ehhez kapcsolódóan: NE kelljen pihenőbe rakni az állatot ahhoz, hogy elküldhessem gyakorolni. /Felesleges kattingatás redukálás megint (heti szintre leszámítva nem is kevés)/
--> 'XYZ LE-t költhetsz állataid idomítására" -teljesen felesleges- szöveg helyett: "Állataid: x/y" (ahol x: befogott állatok, y: maximális befogható állat száma)
--> Kalandok első sorba: "Kalandjaid: X/Y" (lásd fent)
--> A szerencsefejlesztést csökkentő tárgyak módosítóját nem jelzi ki a szerencse fejl. költségénél. Ez szerintem hiba, jó lenne korrigálni.
--> Auto gyógyital és auto varázsital vásárlás különszedése kényelmi funkcióból. Akinek csak az egyik kell, annak a funkció jelenleg értelmetlen.
--> Auto dukátvásárlás funkció (1/2) kényelmi funkció esetén.
--> Pihenésre egy felhasználóbarát javaslat: Karakterlapnál (pl ÉP/VP/TP csík mellett) PIHENÉS jelző (mondjuk P betű vagy kis ikon). Keretezve van/világít. ha aktív a pihenés. Mellette/benne számláló (x: ennyi pihenés lőhető még el). A gomb egyben kapcsolóként működik (ki/be). Ez esetben a pihenés gomb a menüsorból akár teljesen száműzetésre is kerülhetne (vagy mopndjuk az egyéb menübe kerülne alpontként).
Dátum: 2010.09.25. 13:00:44
Pár megjegyzés:
- Magam ellen beszélek, de a pók karik alá elképesztő tápot raktok 75. szinttől, azt ugye tudjátok? Ők a VF-et eddig is csak a térkapu miatt használták, az alapos tanulás kellő kompenzáció már önmagában, nem beszélve az EH tuningról.
- a 75. szint fleetti várható EH hullám megint - az ismételhető küldi reform után rövid időn belül másdoszor- a maximálsi leütést támogatja. Átgondoltátok a várható környezetre gyakorolt hatásokat (gondolok elsősorban a fentről szétütött karikra, demoralizált játékosokra)?
- Kufár barátját 2 szintre bontanám 10-10 pontos költséggel. Így elérhetőbb mindenki számára és nem egy drasztikus tápkülönbség fog mutatkozni azok között akiknek nincs és azoknak akiknek van, hanem kissé fokozatosabb.
- Sokat emlegetett gyémánt bónusz. Ha már ennyi toldozás-foltozást kap az EH, végre helyre lehetne pofozni tisztességesen a gyémántok bónuszát ezen a fronton ((+30%, amivalóban plusz harminc százalék, és nem játék a számokkal), hol ha nem itt érvényesüljön a bónuszuk?
- Magam ellen beszélek, de a pók karik alá elképesztő tápot raktok 75. szinttől, azt ugye tudjátok? Ők a VF-et eddig is csak a térkapu miatt használták, az alapos tanulás kellő kompenzáció már önmagában, nem beszélve az EH tuningról.
- a 75. szint fleetti várható EH hullám megint - az ismételhető küldi reform után rövid időn belül másdoszor- a maximálsi leütést támogatja. Átgondoltátok a várható környezetre gyakorolt hatásokat (gondolok elsősorban a fentről szétütött karikra, demoralizált játékosokra)?
- Kufár barátját 2 szintre bontanám 10-10 pontos költséggel. Így elérhetőbb mindenki számára és nem egy drasztikus tápkülönbség fog mutatkozni azok között akiknek nincs és azoknak akiknek van, hanem kissé fokozatosabb.
- Sokat emlegetett gyémánt bónusz. Ha már ennyi toldozás-foltozást kap az EH, végre helyre lehetne pofozni tisztességesen a gyémántok bónuszát ezen a fronton ((+30%, amivalóban plusz harminc százalék, és nem játék a számokkal), hol ha nem itt érvényesüljön a bónuszuk?
Dátum: 2010.09.21. 22:54:27
Én is a BF-ről váltottam (csaknem a komplett Gaia klánnal egyetemben) a VU-ra. Igazából nem egy embertől hallottam így utólag, hogy nem is érti, hogyan játszhatottott ott annyi időt ( beleértve saját magam ) Egyetlen dolog amiben jobb volt az a letisztult kezelőfelület és profibb design. Ez ugyanígy elmondható a mostani egykaptafa kasszasiker ogame-ekről is (pl SF, ahol poén és szép grafika ide vagy oda lényegében 3 (három) darab stat fejelsztéséről szól az egész játék), a lehetőségek meg sem közelítik a VU-ban rejlő potenciálokat egyik általam próbált játékban sem.
Dátum: 2010.09.20. 21:45:08
Miklós szerintem n agyon jó lesz ez a sokféle alternatíva (választási utak - különböző karakterek). AzEH-VF egyensúly kritikus lehet, ezet nagyon át kell rágni. Ha eléritek a közel 50-50%-os arányt akkor nagyon sokat tettetek a játék színesítése (és a mezőny összeterelése) érdekében.
Esetleg egy-egy hordaspecifikus Vagy fertőzés (100 ill 0) sepcifiku AF-es skill is lehetnes, én nagyon szeretnék KÜLÖNBÖZŐ karaktereket látni. (persze ezekr enem feltétlenóül az AF a megoldás, lehbet folyamatosan becsepegtetett LGY-s cuccokkal vagy épületekkel is megoldani). A 4 féle elágazás jelenleg minimális különbségeket generál. Ezek:
(a) hordák - játéktecnikalig minimális, viszonyalg jól kiegyensúlyozott különbségek.
(b) mágus-harcos vonal: lehetsz jobb valamiben, de a legjobb akkro vagy ha mindkettőúre gyúrsz. ezen változtatna picit a 2 új AF szaki ami döntés elé állít. Ez jó.
(c) Fertőzés- Habár a fertőzöttség egyértelműen öngyilok hosszútávon, de mégis egy alternatíva amit ti kínáltatok fel - nyilván sose legyen olyan erős mint a megtisztulás amire sok-sok LE-t áldoztak, de apróbb inkább színesítő jellegű , szerepjátékos gag-ek, apróbb tápok kerülhetnének be időnként -mindkét félnek.
d) EH- VF. Jelenleg az arány durván VF felé tolódik. A válasz egyszerű: sokkal erősebb a a skill. A megoldás nyilván az hogy az EH-t szintbe kell hozni. Ügyelve arra, hogy ne essünk a ló tulsó oldalára. Itt viszont fenálll egy komoyl veszély: az EH egyértelműen portya-támogató skill. Ez a játék mindekori csúcsragadozóinak kedvez... (Zárójelben jegyzeme meg, hogy valójában létezik egy harmadik vonal - ami akár az EH mellett is üzemel- a szingu-szinthuszár vonal, de ez minimális játékost érint - még ha ez az általuk képviselt lobbierő súlyával ez fordított arányban is áll).
Szerintem ez lehetne a fő vonal, és a fejlesztés legjob bhozománya: a játék színesítése és a karakterek változatosabbá tétele. Mindenesetre jabvasolom: alaposan rágjátok/uk és matekoljátok át az egészet, mielőtt ez a fejlesztés céltáblára kerül. Gondolom az avatár projekthez hasonlóan még csak egy kezdeti tevrezet (fejelsztési lsitában legalábbis nem volt), de hosszú távra új inspirációt és löketet adhat a motivációt vesztett játékosoknak. Szvsz a 80. szint amúgy teljesen korrekt.
Idézet: Ariel - 2010.09.20. 20:37:58
Ariel ne haragudj, de a meglepődött ma született bárány figura nem áll neked jól. Ne csodálkozz maxos szinguval meg gyors tanulás (vagy micsoda) ereklyével hogy mire a többiek a szintedre érnek uzsonnára megreggeliznek. Meg egyáltalán miért zavar ez Téged? Mi vizet zavarnak ők/mi Neked? Semmit. Inkább örülj annak, hogy -hála a szemfüles taktikádnak- sohasem érnek utól ezek a gaz játékosok, így nyugodtan tolhatod a külön kis játékodat a robothadsereg ellen.
Esetleg egy-egy hordaspecifikus Vagy fertőzés (100 ill 0) sepcifiku AF-es skill is lehetnes, én nagyon szeretnék KÜLÖNBÖZŐ karaktereket látni. (persze ezekr enem feltétlenóül az AF a megoldás, lehbet folyamatosan becsepegtetett LGY-s cuccokkal vagy épületekkel is megoldani). A 4 féle elágazás jelenleg minimális különbségeket generál. Ezek:
(a) hordák - játéktecnikalig minimális, viszonyalg jól kiegyensúlyozott különbségek.
(b) mágus-harcos vonal: lehetsz jobb valamiben, de a legjobb akkro vagy ha mindkettőúre gyúrsz. ezen változtatna picit a 2 új AF szaki ami döntés elé állít. Ez jó.
(c) Fertőzés- Habár a fertőzöttség egyértelműen öngyilok hosszútávon, de mégis egy alternatíva amit ti kínáltatok fel - nyilván sose legyen olyan erős mint a megtisztulás amire sok-sok LE-t áldoztak, de apróbb inkább színesítő jellegű , szerepjátékos gag-ek, apróbb tápok kerülhetnének be időnként -mindkét félnek.
d) EH- VF. Jelenleg az arány durván VF felé tolódik. A válasz egyszerű: sokkal erősebb a a skill. A megoldás nyilván az hogy az EH-t szintbe kell hozni. Ügyelve arra, hogy ne essünk a ló tulsó oldalára. Itt viszont fenálll egy komoyl veszély: az EH egyértelműen portya-támogató skill. Ez a játék mindekori csúcsragadozóinak kedvez... (Zárójelben jegyzeme meg, hogy valójában létezik egy harmadik vonal - ami akár az EH mellett is üzemel- a szingu-szinthuszár vonal, de ez minimális játékost érint - még ha ez az általuk képviselt lobbierő súlyával ez fordított arányban is áll).
Szerintem ez lehetne a fő vonal, és a fejlesztés legjob bhozománya: a játék színesítése és a karakterek változatosabbá tétele. Mindenesetre jabvasolom: alaposan rágjátok/uk és matekoljátok át az egészet, mielőtt ez a fejlesztés céltáblára kerül. Gondolom az avatár projekthez hasonlóan még csak egy kezdeti tevrezet (fejelsztési lsitában legalábbis nem volt), de hosszú távra új inspirációt és löketet adhat a motivációt vesztett játékosoknak. Szvsz a 80. szint amúgy teljesen korrekt.
Idézet: Ariel - 2010.09.20. 20:37:58
Idézet: Kocos - 2010.09.20. 20:24:00
Már most is hátrányban vagyok minden PvE részen azokhoz képest, akik hónapokkal késöbb kerülnek a szintemre. Ami pl őskövekben is elég komolyan megnyilvánul. Azzal, hogy 50 szinten át nem kapok AF-et, még nagyobb lesz a hátrányom minden PvE-ben. És baromira érint, főleg, ha Miklós majd úgy lő be mindne PvE eventet, mintha 80-ik szint óta lett volna AF-em..
Masreszt pedig hogy tudnal hatranyba kerulni azzal, hogy nem kapsz elonyt masokhoz kepest?
Már most is hátrányban vagyok minden PvE részen azokhoz képest, akik hónapokkal késöbb kerülnek a szintemre. Ami pl őskövekben is elég komolyan megnyilvánul. Azzal, hogy 50 szinten át nem kapok AF-et, még nagyobb lesz a hátrányom minden PvE-ben. És baromira érint, főleg, ha Miklós majd úgy lő be mindne PvE eventet, mintha 80-ik szint óta lett volna AF-em..
Ariel ne haragudj, de a meglepődött ma született bárány figura nem áll neked jól. Ne csodálkozz maxos szinguval meg gyors tanulás (vagy micsoda) ereklyével hogy mire a többiek a szintedre érnek uzsonnára megreggeliznek. Meg egyáltalán miért zavar ez Téged? Mi vizet zavarnak ők/mi Neked? Semmit. Inkább örülj annak, hogy -hála a szemfüles taktikádnak- sohasem érnek utól ezek a gaz játékosok, így nyugodtan tolhatod a külön kis játékodat a robothadsereg ellen.
Dátum: 2010.09.20. 20:35:23
Remek ötlet. AZ EH megerősítésére tett próbálkozások kifejezetten szimpatikusak. Elsők között leszek akik lefelejtika VF-et (aki ismeri a taktikám az tudja hogy ez nagy szó), ha valóban reális alternatíva lesz. Azonban félő hogy átestek a ló túlsó oldalára. Valóban kiegyensúlyozott alternatívája legyen a VF-nek az EH 80. szint felett, és ne ő legyen az "új VF". Ez a negyedelős AFTP (sztem jól értettétek, tényleg negyedel VF esetén - nem sok ez egy picit?), a +20%-os TP-limit nem-VF esetén, és a két EH táp ne hasraütésszerűen legyen azért bevezetve hanem alapos matekolások után (nyilván bizakodok hogy ez még csak tervezet). Ideális az lenne, ha még Cyronnak és Begginernek is gondolkodnia kellene hozzá hogy eldöntse melyiket éri meg jobban használni... Sok sikert hozzá!
Köszönjük az észrevételt Ariel!
Miklós: derék dolog egy eventet menet közben megváltozatni, főleg hogy az előző Zarknodos event végig lement így gond nélkül - akkor is tudta mindenki hogy láthatlanul is megy (igen tudom: csalók vagyunk hogy nem szóltunk).
Komolyan mondom ez kabaré...
Miklós: derék dolog egy eventet menet közben megváltozatni, főleg hogy az előző Zarknodos event végig lement így gond nélkül - akkor is tudta mindenki hogy láthatlanul is megy (igen tudom: csalók vagyunk hogy nem szóltunk).
Komolyan mondom ez kabaré...
Dátum: 2010.09.06. 18:28:52
Jerikó amit leírsz szimpatikus megoldás, de már létezik: V5. A v1 béta szerver amatőr hibákkal, az egyik ilyen a mezőnyszétszakadást támogató szakik. Ezeket utólag megszüntetni nemigen lehetséges. A V1-n induló karakter választhat: VF-ezik, vagy kínszenved. Jelzem akadémia nélkül amúgy is megvan lőve (transzplant és ultraspec hiánya is csúnya hátrányokat generál). Másrészt: VF nélkül aki optimálisan akar játszani vadászattal meg sem fogja közelíteni a portyaátlagokat (top rablóknál VF-el együtt is így van). Éppen ezért egy VF nélküli világ (pl V5) egyértelműen a pókoknak kedvezne (bár nem játszom ott, de cáfoljon meg aki igen, ha nem így érzi).
Mindenki számára a játék(tér) a saját +-X szintes hatósugarú környezetét jelenti, itt kell neki a lehető legjobbak lenni, ha boldogulni akar. Kizárólag a térkapuból "megtakarít" a VF annyi üres TP-t, hogy ha csupa nullát ütne az ember EH-val (max hatásfok - bár közelsem ideális eset), akkor sem közelítené meg ezt az előnyt. És még ott a vadászat és a kaland. Még szép hogy él egy ilyen erős szakival aki kicsit is átlátja a pvp játékok lényegét (lokális erő -> sikerélmény).
Mindenki számára a játék(tér) a saját +-X szintes hatósugarú környezetét jelenti, itt kell neki a lehető legjobbak lenni, ha boldogulni akar. Kizárólag a térkapuból "megtakarít" a VF annyi üres TP-t, hogy ha csupa nullát ütne az ember EH-val (max hatásfok - bár közelsem ideális eset), akkor sem közelítené meg ezt az előnyt. És még ott a vadászat és a kaland. Még szép hogy él egy ilyen erős szakival aki kicsit is átlátja a pvp játékok lényegét (lokális erő -> sikerélmény).
Dátum: 2010.09.02. 07:27:39
Valami zavar van az erőben. AZ ilyen típusú "egyensúlyjavító" javítások éppen, hogy nem a nagyokat szívatja meg. Ők a nerf előtti tápokat -akár- hónapokig élvezhették (lásd LE szívó tárgy butítás, dukátcsökkentés, LE-szívás nerf, stb-stb), míg a többség max. várt a sorára, hogy egyszer neki is eljön az ideje. Aki még ezen lehetőségek előtt állt, az mostantól ezen előnyöket SOHA nem fogja tudni kihasználni. Ezért találom végtelenül rossznak az ilyen típusú módosításokat.
Ha valami táp lett, hát legyen, de legyen meg a lehetőség arra, hogy ebből mindenki egyenlő arányban részesülhessen. Különösen érvényes ez LE- vagy egyéb erőforrás-szerző tápokra. egy ilyen dolog hónapok után történő nerfelése az addig kevesek számára megszerzett előny konzerválását jelenti. Szóval nem értem Tiha felháborodását. Ha valaki jogosoan morgolódik az pont hogy a kicsik, akik soha életbe nem fognak több LE-t kiszívni térkapuból, se LE% növelővel, sem LE-szívással, sem fejenállva.
Ha valami táp lett, hát legyen, de legyen meg a lehetőség arra, hogy ebből mindenki egyenlő arányban részesülhessen. Különösen érvényes ez LE- vagy egyéb erőforrás-szerző tápokra. egy ilyen dolog hónapok után történő nerfelése az addig kevesek számára megszerzett előny konzerválását jelenti. Szóval nem értem Tiha felháborodását. Ha valaki jogosoan morgolódik az pont hogy a kicsik, akik soha életbe nem fognak több LE-t kiszívni térkapuból, se LE% növelővel, sem LE-szívással, sem fejenállva.
Dátum: 2010.08.26. 07:16:38
Én óva intettem a krit.ütős küldi játékos demoralizáló hatásától mindenkit (lefelé ütés support). Majd az idő és a feedback, no meg Miklós eldönti..