Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Alternatív fejlődés (AF) pontok
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
21. hozzászólás - 2010.09.20. 19:56:11 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Tiszteletem!

Ezért egy pillanatra visszatérek a pontozáshoz, megy a 10.
Zseniális ötlet; kalandok és fertőzés után egy újabb cél a játékosoknak.

Talán a "tapasztalat" nevű AFK mértéke lehet érzékeny pont, illetve hogy v3 portyába hogyan is illeszkednek akkor a jövőben a portya Le növelő tárgyak. Csak akkor hatnának ha az EH "bekattan", egyébként a világ korlátoz?


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.09.20. 20:00:21-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 7.56
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
22. hozzászólás - 2010.09.20. 20:03:16
Miklós! Megkövetlek... _oO_
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.61
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
23. hozzászólás - 2010.09.20. 20:05:54
Teljes mértékben támogatom az ötletet, hogy újabb olyan "tápot" kapjon a játékos ami a szintlépések által válik elérhetővé. Valljuk be jelenleg az a némi ÉP/VP növekedés valamint egy-egy új tárgy (ami majdnem olyan mint a régi, sőt...) nem hordozott sok motivációt az átlagjátékos számára. Ezzel most ismét visszakapott valamit az értékéből a TP, ismét lesz értelme várni a következő szintlépést.

Az egymást kizáró fejlesztések szintén nagyon jó ötlet, mivel az egyenkarakterek birodalmából tényleg csak nagyon extrém játékstílussal lehet kitörni jelenleg. Bár még nem merült fel, de szeretném elöljáróban is javasolni, hogy ezek a jellemzők se válhassanak láthatóvá semmilyen módon (kémgömb, kémgömb 2 , stb...) mert az ismét az uniformizálódás irányába taszítaná a játékot.

Talán még ötletként felvetnék néhány lehetséges AF képességet a teljesség igénye nélkül, némelyik hiánypótló céllal, némelyik játékszínesítésből. (Igyekeztem olyan képességeket alkotni, ami nem terheli meg túlzottan az engine-t sem és Baraty-t sem, ahol mégsem sikerült ott én kérek elnézést):

Elkötelezettség: Növeli a hordabónuszod hatékonyságát (szint:5, Árulás kizárja, hordaváltáskor elveszik AF nem jár vissza)
Árulás: Letőséget kapsz hordatársaid támadására, a szint csökkenti a negatív módosítókat (szint: 5, elkötelezettség kizárja, hordaváltáskor elveszik)
Álomkór: Növeli a pihenés időtartamát 4 órával (szint: 3, Éberség kizárja)
Éberség: Csökkenti a pihenés időtartamát 1 órával, ugyanakkor ennyivel javítja a hatékonyságát is (szint: 3, Álomkór kizárja)
Álomtolvaj: Vesztes portyázáskor 1-5% esély az ellenfél felébresztésére /pihenés megszakítása/ (szint: 5)
Kiképző: Állataid 2-10%-kal több TP-t kapnak a kennelben (szint: 5)
Legyőzhetetlen: Portyában védekezéskor Tulajdoság/szakértelem bónuszokat kapsz, támadáskor ugyanilyen hátrányt (szint: 1)
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat drágábban tudod eladni a kufárnak (szint: 1)
Szerencselovag: Kalandokban véletlenszerűen +- 20%-kal módusulnak a küszöbök. Minden további szint 3-mal csökkenti a pozitív, 2-vel a negatív módosító maximumát (szint: 6)
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! káromkodik (szint: 1, csak szinesítő szöveg, mást nem csinál)
Mimikri: 1-5% esély, hogy védekező portyában elbújsz támadód elől /nincs harc, de 8-krono óráig nem támadhat újra, háborúban is működik/ (Szint: 5)
Második esély: 10-30% esély, hogy vesztes portya végén a sebgyógyításod háromszoros hatékonysággal gyógyít. (szint: 3)

--- Mod 1 ---
Acélököl: 2-10% esély kábításra (szint: 5)
Természetes ellenállás: 2-10% rezisztencia (szint: 5)
Tiszta elme: Növeli a szakértelmek maximumát 1-3mal (szint: 3, 0% fertőzés kizárja)
Vámpír: Lélekszívás 2-6% (Szint: 5)
A hozzászólást DzsoniKSL módosította 2010.09.20. 21:07:32-kor
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 8.21
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
24. hozzászólás - 2010.09.20. 20:13:08 (Válasz DzsoniKSL #23 hozzászólására.)
Idézet: DzsoniKSL - 2010.09.20. 20:05:54
Árulás: Letőséget kapsz hordatársaid támadására, a szint csökkenti a negatív módosítókat (szint: 5, elkötelezettség kizárja, hordaváltáskor elveszik)


Ezt inkább Ne jó??! Ha ez benn lenne, akkor már tényleg egy fostaliga lenne a 100%-os fertősöknek...így sincs már sok értelme, nem hogy ezután lenne...

mindegy én maradi vagyok, és azért is 100-os akarock lenni!
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 8.20
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
25. hozzászólás - 2010.09.20. 20:15:57 (Válasz Kocos #20 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.09.20. 19:54:01
Semmivel nem lesznek hatranyban a magas szintuek, mert ugyanannyi ideig gyujtogethetik az AF-et, mint a kicsik.


A fejlesztés jellege olyan, hogy bármit is tesz a karakter, adott szinten ugyan annyi AF-et tud összeszedni. Mindegy, hogy milyen taktikát választ, a szint végére ugyan annyi AF-hez juthat, mint mindenki más. Ez alól csak azok lennének kivételek, akik már 80-ik szint fölött járnak, és nem kapják meg az AF-et visszamenőleg. Ők igenis hátrányt szenvednek azokhoz képest, akik késöbb érnek el az adott szintre.

Miklós mindig olyasmiről beszél, hogy kalkulálták a szerezhető LE mennyiséget, elérhető tulajdonságokat, stb, és ezek alapján tervezik a játékot. Térkapus lényeket, kalandokat, stb. Ez volt az egyik oka a LE rablós tárgyak lebutításának is, mert nem volt bekalkulálva az a megszerzett LE mennyiség.
Ha az AF nem lesz visszamenőleg kiosztva, akkor ezután mégis mi alapján fogja a játékvezetés a fenti dolgokat előre tervezni? Azt veszik alapul, akiknek 50 szint kimaradt az AF-ből, és emiatt a késöbb következőknek nevetségesen egyszerű lesz minden, vagy azok alapján, akiknek már 80-iik szinten megvan az AF, és akinek 50 szint kimaradt, az szívjon mindennel?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.23
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
26. hozzászólás - 2010.09.20. 20:17:38 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Nagyon jó ötletnek tartom

Egy dolgot azonban nem teljesen értek, ezért rákérdeznék.
Képletek (terv).
AF = normál TP / (szint*35). Értelemszerűen, ha egy karakternek visszafogott fejlődés szakértelme van, akkor az az AFTP-t is csökkenti.
Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AFTP-t fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AFTP-t fog kapni.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.

A leírásod alapján (a képlet szerint) a VF-es a TP arányában kap kevesebb AFTP-t. Ezek szerint 0,01-et kéne kapnia a képlet alapján,

Vagy a TP felezésen kívül még egyszer beépül a VF hatása, és azért kap feleannyi TP-ért negyede annyi AFTP-t?

Ez elírás, vagy szándékos?

Szerk: Helyesírás
A hozzászólást Vaczakka módosította 2010.09.20. 20:18:37-kor
Pontszám: 8.68
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
27. hozzászólás - 2010.09.20. 20:17:46 (Válasz Ariel #25 hozzászólására.)
A játék "normál" sebességre van tervezve, már rég minden borult nektek a szingu miatt, ez már nem oszt/szoroz...
Pontszám: 5.22
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
28. hozzászólás - 2010.09.20. 20:19:50 (Válasz DzsoniKSL #23 hozzászólására.)
Jók az ötletek de csak olyan AF lehetőségek legyenek amik a bevezetési szint alattiakat nem érinti hátrányosan. Konkrétan az Alkusz: így is nehéz egy alacsonyabb szintúnek összeszedni annyi dukátot amivel érdemlegesen tudna licitálni normális relikviára.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.78
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
29. hozzászólás - 2010.09.20. 20:20:16 (Válasz Birka #27 hozzászólására.)
Azt elhiszem, hogy neked nem oszt/szoroz, de nekem nagyonis...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.12
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
30. hozzászólás - 2010.09.20. 20:21:49
Ariel: Ha visszamenőleg minden AF-et megkaptok akkor hol marad a játékélmény és a várakozás az új dolgok megismerésére? Ennyi erővel kaphatnál 10 millió LÉ-t is "nesze itt a táp" alapon... Ez a fejlesztés éppen, hogy a játékélmény fejlesztését és a hosszú/rövidtávú célokat hivatott erősíteni.

Viszok009: Miklós már többször kifejtette, hogy a 100% fertőzés nem "táp" hanem a nemtörődömség mellékhatása. Ugyanakkor természetesen ezzel az AF tulajdonsággal nem lehetne elérni a negatív módosító nélküli szintet ami a fertőzötteknek van.
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 8.06
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
31. hozzászólás - 2010.09.20. 20:23:23 (Válasz Barbey #28 hozzászólására.)
Az alkusz éppen azt a réteget célozza meg akik nem váltják dukátra a térkapus kacatokat. (A kufárnál adja el drágábban nem az aukciós házban)
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 9.13
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
32. hozzászólás - 2010.09.20. 20:24:00 (Válasz Ariel #25 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.09.20. 20:15:57
Idézet: Kocos - 2010.09.20. 19:54:01
Semmivel nem lesznek hatranyban a magas szintuek, mert ugyanannyi ideig gyujtogethetik az AF-et, mint a kicsik.


A fejlesztés jellege olyan, hogy bármit is tesz a karakter, adott szinten ugyan annyi AF-et tud összeszedni. Mindegy, hogy milyen taktikát választ, a szint végére ugyan annyi AF-hez juthat, mint mindenki más.


Mar ez sem igaz. Lasd:
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.


Masreszt pedig hogy tudnal hatranyba kerulni azzal, hogy nem kapsz elonyt masokhoz kepest? Mire a 80-as szintu eler a te szintedre, egyreszt nem lesz tobb AFTP(?)-je mint neked, mert kozben te is ugyanugy gyujtogeted. Masreszt felette leszel 70 szinttel es baromira nem erint teged, hogy neki mennyi AFTP-je van.

Idézet: Ariel - 2010.09.20. 20:15:57
Idézet: Kocos - 2010.09.20. 19:54:01
Semmivel nem lesznek hatranyban a magas szintuek, mert ugyanannyi ideig gyujtogethetik az AF-et, mint a kicsik.

Miklós mindig olyasmiről beszél, hogy kalkulálták a szerezhető LE mennyiséget [...]
Ha az AF nem lesz visszamenőleg kiosztva, akkor ezután mégis mi alapján fogja a játékvezetés a fenti dolgokat előre tervezni?


Nem tudom feltunt-e (lehelletnyi cinizmus szaga kuszik a levegoben), de van a jatekban VF. Ami ezt a ero/szint fuggvenyt mar 26-szor romba dontotte. Ez a rendszer ha helyre nem is rantja az eltereseket, de erezhetoen hivatott arra, hogy osszebb terelje a nepet. Tehat te egy olyan kartyavarat ovsz, aminek lapjat a VF messzire fujta, es most probalja Miklos az elso ket szintet ujra megepiteni.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.09.20. 20:30:44-kor
Pontszám: 8.96
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
33. hozzászólás - 2010.09.20. 20:27:27 (Válasz Kocos #32 hozzászólására.)
Sőt, te idő arányosan több TP-t kapsz, azaz több előnyöd lesz így is
Pontszám: 4.88
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
34. hozzászólás - 2010.09.20. 20:32:26 (Válasz Birka #33 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.09.20. 20:27:27
Sőt, te idő arányosan több TP-t kapsz, azaz több előnyöd lesz így is


Feligazsag, mert a szintem is nagyobb. De valoszinuleg a szingularis es vadaszat +TP miatt igy is gyorsabban kapom majd a pontokat, mint azki nem el ilyennel. Igaz ilyen az utotavomban nem sok van.
Pontszám: 6.84
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
35. hozzászólás - 2010.09.20. 20:35:23
Remek ötlet. AZ EH megerősítésére tett próbálkozások kifejezetten szimpatikusak. Elsők között leszek akik lefelejtika VF-et (aki ismeri a taktikám az tudja hogy ez nagy szó), ha valóban reális alternatíva lesz. Azonban félő hogy átestek a ló túlsó oldalára. Valóban kiegyensúlyozott alternatívája legyen a VF-nek az EH 80. szint felett, és ne ő legyen az "új VF". Ez a negyedelős AFTP (sztem jól értettétek, tényleg negyedel VF esetén - nem sok ez egy picit?), a +20%-os TP-limit nem-VF esetén, és a két EH táp ne hasraütésszerűen legyen azért bevezetve hanem alapos matekolások után (nyilván bizakodok hogy ez még csak tervezet). Ideális az lenne, ha még Cyronnak és Begginernek is gondolkodnia kellene hozzá hogy eldöntse melyiket éri meg jobban használni... Sok sikert hozzá!
A hozzászólást Aurri módosította 2010.09.20. 20:39:11-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.42
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
36. hozzászólás - 2010.09.20. 20:35:52 (Válasz DzsoniKSL #30 hozzászólására.)
Ha nemtörődömség lenne akkor lehessen egy összegben befizetni a 100% fertősöknek vagy bárkinek mondjuk 80. szinten az árat...ennyi erővel ez is simán beleférne a "nemtörődömségbe", nem? Minek kell szintenként X%-kal csökkenteni. És mért abba a kategóriába tartoznak, oké hogy vannak aki spórolnak vagy tudom is én. De a többség vagy pp-s vagy szeret kicseszni másokkal

Épp ezért ne lehessen ilyen AF. A gyógyultak már így is 100%-kal többet kapnak, mint aki "nemtörődött" :-P

Illetve még lehessen AF a VF-eseknek vagy a 100% fertősöknek...riva!!
A hozzászólást D4vid módosította 2010.09.20. 20:36:52-kor
Pontszám: 2.50
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
37. hozzászólás - 2010.09.20. 20:37:13
Illetve kérünk majd akadémia új szintet, hogy lehessen tanulni AF költség csökkentő szakértelmet, és kérünk ugyanerre epikus tárgyakat és relikviákat is
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 8.73
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
38. hozzászólás - 2010.09.20. 20:37:58 (Válasz Kocos #32 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.09.20. 20:24:00
Masreszt pedig hogy tudnal hatranyba kerulni azzal, hogy nem kapsz elonyt masokhoz kepest?


Már most is hátrányban vagyok minden PvE részen azokhoz képest, akik hónapokkal késöbb kerülnek a szintemre. Ami pl őskövekben is elég komolyan megnyilvánul. Azzal, hogy 50 szinten át nem kapok AF-et, még nagyobb lesz a hátrányom minden PvE-ben. És baromira érint, főleg, ha Miklós majd úgy lő be mindne PvE eventet, mintha 80-ik szint óta lett volna AF-em.

Birka: hiába kapok időarányosan több TP-t, osztva van a szinttel...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 3.20
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
39. hozzászólás - 2010.09.20. 20:44:08 (Válasz DzsoniKSL #23 hozzászólására.)
Idézet: DzsoniKSL - 2010.09.20. 20:05:54

Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! káromkodik (szint: 1, csak szinesítő szöveg, mást nem csinál)


Ez a kedvencem, ilyen legyen!
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 8.73
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
40. hozzászólás - 2010.09.20. 20:47:29 (Válasz pityu #39 hozzászólására.)
Kezdésnek akár át lehet emelni az ŐV-s átkokat, illetve a kvíz/új menüben játékosok is írhassanak. (De azért szigorúan csak admin által engedélyezett átkok kerülhessenek a játékba!)
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 9.37
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője