Egy újabb adat a használatáról:
18-as tamadó 17-es védő ellen, azonso fegyver, tamadó mentális, védő energialövedé, blökik közel azonosak
tám: 50 (+13) (+12) vs 55 (+16)
Véd: 50 (+29) vs 46 (+26) (+9)
IQ: 47 (+5) vs 50 (+2)
Vedekezőnél pihenés+védelem itala benyomva.
A varázslat kört szépen lekapcsolta avédelem ital: Félrevetődsz. Csak 18 pontnyit sérültél.
Majd közelharcban 39:148-ra laposra vert a támadó...
Tuti ellenem van a random, mostmár elhiszem!
75-ös támadással 98-as védelembe lazán beleszántott a 3 támadást az ellenfél, míg 2 támadásra voltam képes 78-as támadással az ő 79-es védelmébe Jah és ugye elvileg a védelem ital adott szintnyi elnyelést is, azaz +17 elnyelést a 3 támadásra???
HA ez tényleg megér 2 őskövet, és tényleg 19:1-ről 1:19-re fordítja a csatákat magas szinten, akkor alacsony szintre kell bele egy konstans pl.: +10%+10 védelem...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.03.27. 20:53:29
Dátum: 2009.03.27. 15:26:53
Sorry, friss ropogos, nem lehetett kihagyni innen (Alig 5 perce kaptam mailben )
Ezt egy névtelenséget kérő magyar fickó írja: Hé, szavazzatok meg engem
MINISZTERELNÖKNEK! :-)
Programom: -Gyurcsány után Orbánnak, Navrasicsnak és Horn Gyulának útilaput
kötök a talpára. Az átkosból visszamaradt vezetőknek szintén, minden hivatalból.
-Leviszem a parlamenti képviselők létszámát 150-re. Ahol egy párt létszáma
páratlan, ott lefelé kerekítek. Ez az én matekom.
-Akik képviselők és polgármesterek egyszerre, azokat mindkét állásukból
kirúgom. Viszont hogy ne hiányozzon nekik a nehéz munka, alkalmazom őket mint
kőműves-segédmunkásokat.
-Deutsch Tamásnak a "Magyarország bekaphatja"-beszólásáért a jutalma szintén a
nyugdíjig tartó kőművesmeló, de előbb 3 napig kaloda a Kossuth-téren, szájában
egy folyamatosan rezgő vibrátorral. Az országot nem illik megszopatni.
-A körbetartozásokat egyszerűen megszüntetem: a fővállalkozótól elkobzom a
vagyonát, kifizetem az alatta lévőt és ellenőrzöm, hogy alatta mindenki
megkapja a járandóságát.
-Az elmúlt 20 évben sok évtizedre titkosított iratokat megnyitom, a nagy bűnök
pereit a tévék főműsoridőben sugározhatják - a Győzike-műsorok helyett. Ezen
bűnök elkövetőit szintén kőműves-segédmunkásként fogjuk alkalmazni. Épülni fog
az ország...
-Az ittasan balesetet okozó autósoknak elkobzom az autóját. Panaszkodjanak a
jó édes anyjuknak.
-A rendőröknek szélesítem a fegyverhasználati jogát. Nem fogja többé a
csőcselék huszadmagával verni a rendőrkocsit.
-Nyilvánosan újra és újra kijelentem, hogy van cigánybűnözés. A notórius
visszaesőket "csak-oda" repülőjeggyel jutalmazom valamelyik közép-afrikai
diktatúrába.
-A cigány rendőrök ezentúl pofon csaphatják az őket gúnyoló, fenyegető cigány
bűnözőket.
-Az elmúlt 20 év gyanúsan külföldi kézre juttatott bányáit állami kézbe
veszem, természetesen az újjá, erőssé szervezett katonaság védelme alatt.
-Megszüntetem az izraeli bevándorlók extra juttatásait.
SZAVAZZATOK RÁM :-)
Ezt egy névtelenséget kérő magyar fickó írja: Hé, szavazzatok meg engem
MINISZTERELNÖKNEK! :-)
Programom: -Gyurcsány után Orbánnak, Navrasicsnak és Horn Gyulának útilaput
kötök a talpára. Az átkosból visszamaradt vezetőknek szintén, minden hivatalból.
-Leviszem a parlamenti képviselők létszámát 150-re. Ahol egy párt létszáma
páratlan, ott lefelé kerekítek. Ez az én matekom.
-Akik képviselők és polgármesterek egyszerre, azokat mindkét állásukból
kirúgom. Viszont hogy ne hiányozzon nekik a nehéz munka, alkalmazom őket mint
kőműves-segédmunkásokat.
-Deutsch Tamásnak a "Magyarország bekaphatja"-beszólásáért a jutalma szintén a
nyugdíjig tartó kőművesmeló, de előbb 3 napig kaloda a Kossuth-téren, szájában
egy folyamatosan rezgő vibrátorral. Az országot nem illik megszopatni.
-A körbetartozásokat egyszerűen megszüntetem: a fővállalkozótól elkobzom a
vagyonát, kifizetem az alatta lévőt és ellenőrzöm, hogy alatta mindenki
megkapja a járandóságát.
-Az elmúlt 20 évben sok évtizedre titkosított iratokat megnyitom, a nagy bűnök
pereit a tévék főműsoridőben sugározhatják - a Győzike-műsorok helyett. Ezen
bűnök elkövetőit szintén kőműves-segédmunkásként fogjuk alkalmazni. Épülni fog
az ország...
-Az ittasan balesetet okozó autósoknak elkobzom az autóját. Panaszkodjanak a
jó édes anyjuknak.
-A rendőröknek szélesítem a fegyverhasználati jogát. Nem fogja többé a
csőcselék huszadmagával verni a rendőrkocsit.
-Nyilvánosan újra és újra kijelentem, hogy van cigánybűnözés. A notórius
visszaesőket "csak-oda" repülőjeggyel jutalmazom valamelyik közép-afrikai
diktatúrába.
-A cigány rendőrök ezentúl pofon csaphatják az őket gúnyoló, fenyegető cigány
bűnözőket.
-Az elmúlt 20 év gyanúsan külföldi kézre juttatott bányáit állami kézbe
veszem, természetesen az újjá, erőssé szervezett katonaság védelme alatt.
-Megszüntetem az izraeli bevándorlók extra juttatásait.
SZAVAZZATOK RÁM :-)
Dátum: 2009.03.27. 14:32:14
Miklós a mai vállalat gazdasági hírcsokor:
-A válság ellenére nyílik a Tondach tetőcserépgyára (Világgazdaság)
-Metróval megy Kínába a Graboplast (Napi Gazdaság)
-Austrotherm: jó év lesz 2009 - A termelői árak esése miatt tavaly 600 millióval csökkent a hőszigetelő-gyártó vállalat forgalma (Világgazdaság)
-A cellulózpiac árai februárban tovább csökkentek (Papíripari Kutató Intézet)
-Csődhullám előtt a hazai IT-piac (Világgazdaság)
-Régiónkba tart az autóipar - A válság ellenére attraktív maradhat térségünk a nyugati cégek számára, még több beruházás jöhet (Világgazdaság)
-Ecostat: rosszabbak lettek a kilátások (Világgazdaság)
-Épülhet Gönyűn az E.On-erőmű (Napi Gazdaság)
-Teclima-tulajdonban a Zsolnay (Napi Gazdaság)
-Értékesítési igazgatókat nevezett ki a Matusz-Vad (Napi Gazdaság)
-Time: Magyarország a pénzügyi válság következő Izlandja? (Bankkártya Net)
-Hétfőn eldőlhet, tüntetnek-e a tejtermelők (Napi Gazdaság)
-Hetven millió forintos fejlesztést tervez az Agárdi Pálinkafőzde (MTI-Eco)
-Újraindítható a termelés koroncón - Árulják a konzervgyártó Horker-cégeket (Napi Gazdaság)
-A nap bukása - Felszámolják az Elekthermaxot (Napi Gazdaság)
-Innovációs díjat kapott az Electrolux Lehel Kft. (Világgazdaság)
-Újraindulhat a szörpgyár (Független Hírügynökség)
-Kivonul hazánkból az AAA Auto (Világgazdaság)
-Zwack, személyi, szervezeti változások, létszámleépítés -6% (A Zwack Unicum Nyrt. Igazgatóssága)
El bírod képzelni mennyire felemelő, amikor naponta kapsz egy ilyen csokrot arról, kik borultak meg...
-A válság ellenére nyílik a Tondach tetőcserépgyára (Világgazdaság)
-Metróval megy Kínába a Graboplast (Napi Gazdaság)
-Austrotherm: jó év lesz 2009 - A termelői árak esése miatt tavaly 600 millióval csökkent a hőszigetelő-gyártó vállalat forgalma (Világgazdaság)
-A cellulózpiac árai februárban tovább csökkentek (Papíripari Kutató Intézet)
-Csődhullám előtt a hazai IT-piac (Világgazdaság)
-Régiónkba tart az autóipar - A válság ellenére attraktív maradhat térségünk a nyugati cégek számára, még több beruházás jöhet (Világgazdaság)
-Ecostat: rosszabbak lettek a kilátások (Világgazdaság)
-Épülhet Gönyűn az E.On-erőmű (Napi Gazdaság)
-Teclima-tulajdonban a Zsolnay (Napi Gazdaság)
-Értékesítési igazgatókat nevezett ki a Matusz-Vad (Napi Gazdaság)
-Time: Magyarország a pénzügyi válság következő Izlandja? (Bankkártya Net)
-Hétfőn eldőlhet, tüntetnek-e a tejtermelők (Napi Gazdaság)
-Hetven millió forintos fejlesztést tervez az Agárdi Pálinkafőzde (MTI-Eco)
-Újraindítható a termelés koroncón - Árulják a konzervgyártó Horker-cégeket (Napi Gazdaság)
-A nap bukása - Felszámolják az Elekthermaxot (Napi Gazdaság)
-Innovációs díjat kapott az Electrolux Lehel Kft. (Világgazdaság)
-Újraindulhat a szörpgyár (Független Hírügynökség)
-Kivonul hazánkból az AAA Auto (Világgazdaság)
-Zwack, személyi, szervezeti változások, létszámleépítés -6% (A Zwack Unicum Nyrt. Igazgatóssága)
El bírod képzelni mennyire felemelő, amikor naponta kapsz egy ilyen csokrot arról, kik borultak meg...
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.03.27. 13:05:32
Itt merjen ezek után sírni nekem a gyémántos, hogy a bónusza nem stabil +30%, mig a többiek stb...
Írom át wikiben is, és köszi a korrekciót!
Írom át wikiben is, és köszi a korrekciót!
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.03.27. 12:18:44
Mielőtt más is ekkora orbitalisakat szívna a küldetéssel!
V3-on az átokpiramis, gyémánt bónusz, kivégzés lé bónuszok NEM tolják ki a szerezhető léhatárt, csak a kreatív affinitás szakértelem!
Azaz a szerezhető maximum lé: (10+10*szint*nyert/vesztett)*(1+0,02*affinitás(+turbó))
Ha fejre álltok, akkor se megy e felé!!!
Innentől igen izgalmas a 750 lés küldetés
V3-on az átokpiramis, gyémánt bónusz, kivégzés lé bónuszok NEM tolják ki a szerezhető léhatárt, csak a kreatív affinitás szakértelem!
Azaz a szerezhető maximum lé: (10+10*szint*nyert/vesztett)*(1+0,02*affinitás(+turbó))
Ha fejre álltok, akkor se megy e felé!!!
Innentől igen izgalmas a 750 lés küldetés
Dátum: 2009.03.27. 09:05:37
Sanyiiii!
Ne mond nekem, hogy a napi 20 óra onlineal és napi 3 óra statisztika/exel buherállással átlagnak számítasz, mert megharapom magam
"Tudod, ha csak ELITE gyerekek játszanak egy játszótéren, akkor előbb utóbb nem marad segédmunkás, és 3 diplomával is fogdoshatod a vakoló kanalat..."
Szóval szerintem tegyük játszhatóbbá a játékot azok számára is, akik kevesebbet vannak a gépnél. Ideális esetben egyszerű ráutaló oktatással, kényszerpályával rávenni az embereket arra, hogy több hp-juk legyen sokkal reálisabb, mint havonta adni valami újabb featuret a játékba, mert még mindig nem fejleszti senki az egészséget/mágiát...
L2-ben egyszerűen megoldották, CON függő a maxHP, és a stun resist is ennek függvénye. Vagy MEN függő a maxmana, és az mdef is ebből adódik. Ha valaki feldyeozza magát intre vagy dexre a con meg wit kárára, akkor bitang nagyot üt/varázsol, ha közel ér. A tank meg krumpliiihámoz, de be nem lövöd/stunolod. Valamit valamiért...
mod.: Helyesírás
Ne mond nekem, hogy a napi 20 óra onlineal és napi 3 óra statisztika/exel buherállással átlagnak számítasz, mert megharapom magam
"Tudod, ha csak ELITE gyerekek játszanak egy játszótéren, akkor előbb utóbb nem marad segédmunkás, és 3 diplomával is fogdoshatod a vakoló kanalat..."
Szóval szerintem tegyük játszhatóbbá a játékot azok számára is, akik kevesebbet vannak a gépnél. Ideális esetben egyszerű ráutaló oktatással, kényszerpályával rávenni az embereket arra, hogy több hp-juk legyen sokkal reálisabb, mint havonta adni valami újabb featuret a játékba, mert még mindig nem fejleszti senki az egészséget/mágiát...
L2-ben egyszerűen megoldották, CON függő a maxHP, és a stun resist is ennek függvénye. Vagy MEN függő a maxmana, és az mdef is ebből adódik. Ha valaki feldyeozza magát intre vagy dexre a con meg wit kárára, akkor bitang nagyot üt/varázsol, ha közel ér. A tank meg krumpliiihámoz, de be nem lövöd/stunolod. Valamit valamiért...
mod.: Helyesírás
Dátum: 2009.03.27. 08:42:08
Annyira jó, amikor az ÁTLAG karakter szintjén gondolkozik mindenki
-Az átlag kari feltolja a mágiát és egészséget 110-re miközben 120-as a támadása ha van mint Jerikónak?
-Vagy az átlag játékos arra vajaz, hogy kimagaslóan magas az egészsége mint Viktornak?
-Neadj isten Miklós elképzelése is aranyos, hogy mindenki 20+ inteligenssel tolja maxolt állatkákkal, így akkora elnyelése van, hogy nincs problema?
Természetesen ezen 2 tulajdonság hasznos, de harci potenciáljuk annyira kicsi, hogy erősen el vannak hanyagolva, éppen ezért adódnak sok embernél hp problémák... 2 megoldás van, az egyik a pozitív ösztönzés (Adok valami bónuszt azoknak akik az átlag felé fejlesztik..) vagy a negatív kényszer (Kiírni küldiket amik kötelezik a fejlesztésüket! Pl. legyen legnagyobb tulajdonságod az egészséged, majd kov. küldinek legyen egyenlő a mágiád és az egészséged ) Mindenképpen ésszerű a játékvezetésnek valahogy ösztönözni az egs+mágia skillek fejlesztését, mert azzal tonna sírástól szabadulnak meg hosszú távon...
-Az átlag kari feltolja a mágiát és egészséget 110-re miközben 120-as a támadása ha van mint Jerikónak?
-Vagy az átlag játékos arra vajaz, hogy kimagaslóan magas az egészsége mint Viktornak?
-Neadj isten Miklós elképzelése is aranyos, hogy mindenki 20+ inteligenssel tolja maxolt állatkákkal, így akkora elnyelése van, hogy nincs problema?
Természetesen ezen 2 tulajdonság hasznos, de harci potenciáljuk annyira kicsi, hogy erősen el vannak hanyagolva, éppen ezért adódnak sok embernél hp problémák... 2 megoldás van, az egyik a pozitív ösztönzés (Adok valami bónuszt azoknak akik az átlag felé fejlesztik..) vagy a negatív kényszer (Kiírni küldiket amik kötelezik a fejlesztésüket! Pl. legyen legnagyobb tulajdonságod az egészséged, majd kov. küldinek legyen egyenlő a mágiád és az egészséged ) Mindenképpen ésszerű a játékvezetésnek valahogy ösztönözni az egs+mágia skillek fejlesztését, mert azzal tonna sírástól szabadulnak meg hosszú távon...
Dátum: 2009.03.27. 08:09:59
Meggyőztél, benyomtam a 15 pp-t!
Baromira offtopic ebben a témában a dolog, pakold ki külön témába, ha szeretnél építési korlátot a karakterekre... Ráadasul egyszerűen nem is értem mért a KoD zavarja az emberek szemét, amikor 13 fős szövik többet építenek fajlagosan? Azt már meg se említeném, hogy egyetlen egy háborút nem indítottunk még... A te rabszolga definíciódnak megfelelően akkor a szürke átlag, és a verőlegény, esetlen egyébb nacionális megkülönböztetés?
Baromira offtopic ebben a témában a dolog, pakold ki külön témába, ha szeretnél építési korlátot a karakterekre... Ráadasul egyszerűen nem is értem mért a KoD zavarja az emberek szemét, amikor 13 fős szövik többet építenek fajlagosan? Azt már meg se említeném, hogy egyetlen egy háborút nem indítottunk még... A te rabszolga definíciódnak megfelelően akkor a szürke átlag, és a verőlegény, esetlen egyébb nacionális megkülönböztetés?
Dátum: 2009.03.26. 22:08:35
Fejlessz egészséget, sebgyógyítást, és máris "nyílik" az olló, és még bucibbra verhetnek majd
Dátum: 2009.03.26. 14:24:27
En azt tudom, hogy 17. szinten péppé vertem a bandát, felment egy stabíl farmom 18-ra, vett egyetlen egy páncélt, és növelt 10 tö-t magán, és az eddígi 250:80-as csatákból lett 20:350 oda, amin a védelem ital 80:170-et finomított. Miközben adott elvileg kismillió elnyelést, meg tulajdonságot, amivel lazán túl kellett volna szárnyalnom azt a minimális különbséget?
A hp olló egy ötlet volt, de már ennyi hozzászólásból is látszik, hogy a gyáván lefelé ütés kötelező, és alapvetően elhagyhatatlan ebben a játékban. Korrekt pvp-t ne is akarjak, csak én vagyok az a barom aki 30pp-n megy...
A hp olló egy ötlet volt, de már ennyi hozzászólásból is látszik, hogy a gyáván lefelé ütés kötelező, és alapvetően elhagyhatatlan ebben a játékban. Korrekt pvp-t ne is akarjak, csak én vagyok az a barom aki 30pp-n megy...
Dátum: 2009.03.26. 14:09:35
Otoaak kitettem külön topicba azt is, mert szerintem az se ide való...
Első lépésben a CSAK a sebzés kompenzációt érintően a köv módosítások kellenének akkor nem?
-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció
Ezzel a jelenlegi kompenzáció "finomhangolódna" és használhatósága jelentősen megnőne. Az előző 3 nap pro-kontra érveiből az derűlt ki számomra, hogy alapvetően a kompenzáció mértéke jól van belőve, és fennáló problémákat nem lehet mind a sebzéskompenzációra ráhúzni!
Úgyhogy nyertünk 2 új topicot:
Védelem itala reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,139.0
Egészség+Mágia reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,140.0
Első lépésben a CSAK a sebzés kompenzációt érintően a köv módosítások kellenének akkor nem?
-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció
Ezzel a jelenlegi kompenzáció "finomhangolódna" és használhatósága jelentősen megnőne. Az előző 3 nap pro-kontra érveiből az derűlt ki számomra, hogy alapvetően a kompenzáció mértéke jól van belőve, és fennáló problémákat nem lehet mind a sebzéskompenzációra ráhúzni!
Úgyhogy nyertünk 2 új topicot:
Védelem itala reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,139.0
Egészség+Mágia reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,140.0
Dátum: 2009.03.26. 13:56:29
Kivonat másik topicból!
Miklós írta:
"
Akár arról is lehet szó, hogy az egészség elnyelést, a mágia pedig varázslat elnyelést adjon - és akkor aki a "haszontalan" tulajdonságokat növeli, az a harcban is növeli az esélyeit, nem csak több lehetőséget ad arra, hogy megüssék. Erről esetleg rakhatunk is fel majd szavazást.
"
Az elképzelés érdekes, bár én csak azon "extrém" tulok után adnék bonuszt, amik egy előre eltervezett fejlődési sebesség felett vannak kifejlesztve.
szint*1,5 feletti tulajdonság esetén minden 10% tulajdonság +1-3-6-10-15-21 stb. elnyelést.
Azaz 20. szinten egy 50-es egészség nem adna semmit de egy 55-ös +1-et 60-as +3-at 65-os +6 70-es +10 75-ös +15 elnyelést
Míg 40. szinten egy 80-as semmit 88-as +1 96-os +3 104-es +6 112-es +10 120-as +15 elnyelést adna
Véleményeket hozzászólásokat, hajrá
mod.: Helyesírás
Miklós írta:
"
Akár arról is lehet szó, hogy az egészség elnyelést, a mágia pedig varázslat elnyelést adjon - és akkor aki a "haszontalan" tulajdonságokat növeli, az a harcban is növeli az esélyeit, nem csak több lehetőséget ad arra, hogy megüssék. Erről esetleg rakhatunk is fel majd szavazást.
"
Az elképzelés érdekes, bár én csak azon "extrém" tulok után adnék bonuszt, amik egy előre eltervezett fejlődési sebesség felett vannak kifejlesztve.
szint*1,5 feletti tulajdonság esetén minden 10% tulajdonság +1-3-6-10-15-21 stb. elnyelést.
Azaz 20. szinten egy 50-es egészség nem adna semmit de egy 55-ös +1-et 60-as +3-at 65-os +6 70-es +10 75-ös +15 elnyelést
Míg 40. szinten egy 80-as semmit 88-as +1 96-os +3 104-es +6 112-es +10 120-as +15 elnyelést adna
Véleményeket hozzászólásokat, hajrá
mod.: Helyesírás
Dátum: 2009.03.26. 13:47:58
Sziasztok,
Másik topicban A következők hangzottak el Miklóstól:
"
A védelem italról írtam korábban, hogy kipróbáljuk így, és ha szükséges, erősítjük. Féltem szintkülönbségtől függő plusz bonuszt adni neki, mert ez a pókokat tápolná, de ahogy látom, a védelem italt elsősorban magasabb szinten használják, és ott már ez a taktika nem domináns. Épp ezért elképzelhetőnek tartok egy erősítést, a jelenlegi 10% bonusz helyett 10%+2%*szintkülönbség (a láthatatlansághoz hasonlóan). Azért azt ne feledjük el hogy a védelem ital hatása semmilyen hátránnyal nem jár, ezért nem kell olyan erőssé tenni, mint a láthatatlanságot. Egy szövetségi háborúban pl. láttam, hogy A játékos 19:1 eséllyel verte B játékost, de amikor B védelem italt ivott, az esély 1:19-re változott. Egyébként pontosan a védelem ital a "planetáris blökid", majdnem annyi elnyelést ad, mint a szintednek megfelelő állat (bár nyilván az állat+védelem ital együtt a legjobb).
"
Szerintem alapvetően egy olyan tárgyra bízni az esélyegyenlőséget, mely CSAK őskőért elérhető, ráadásul kis szinten használhatatlannak tűnik, szerintem meredek dolog.
A Védelem itala állítólag magas szinten működőképesebb, de alacsony szinten pp és őskő költsége ellenére használhatatlannak tűnik. Ezen szerintem nem segít holmi +2%*szint tulbónusz ráadásul.
Szerintem egyszerűen aki hufot áldoz a "védelmében" az kapjon jelentősebb nyugalmat a fentről jövő támadásokkal szemben, azaz aki védelem italát használ, azt nagyobb HP ollóval védjük a jelenlegi hatások mellett!
Szerintem bőven belefér ezért a költségért egy a mostani hp olló %-ra egy 3x-os szorzó, ha valaki fentről ütne!
Azonos szinten 15% felet lehetne támadni
+1 szint 30%
+2 szint 45%
+3 szint 60%
+4 szint 75%
+5 szint 90%
+6++ szintről nem kaphat támadást aki benyel egy védelem italt!
mod.: Helyesírás
Másik topicban A következők hangzottak el Miklóstól:
"
A védelem italról írtam korábban, hogy kipróbáljuk így, és ha szükséges, erősítjük. Féltem szintkülönbségtől függő plusz bonuszt adni neki, mert ez a pókokat tápolná, de ahogy látom, a védelem italt elsősorban magasabb szinten használják, és ott már ez a taktika nem domináns. Épp ezért elképzelhetőnek tartok egy erősítést, a jelenlegi 10% bonusz helyett 10%+2%*szintkülönbség (a láthatatlansághoz hasonlóan). Azért azt ne feledjük el hogy a védelem ital hatása semmilyen hátránnyal nem jár, ezért nem kell olyan erőssé tenni, mint a láthatatlanságot. Egy szövetségi háborúban pl. láttam, hogy A játékos 19:1 eséllyel verte B játékost, de amikor B védelem italt ivott, az esély 1:19-re változott. Egyébként pontosan a védelem ital a "planetáris blökid", majdnem annyi elnyelést ad, mint a szintednek megfelelő állat (bár nyilván az állat+védelem ital együtt a legjobb).
"
Szerintem alapvetően egy olyan tárgyra bízni az esélyegyenlőséget, mely CSAK őskőért elérhető, ráadásul kis szinten használhatatlannak tűnik, szerintem meredek dolog.
A Védelem itala állítólag magas szinten működőképesebb, de alacsony szinten pp és őskő költsége ellenére használhatatlannak tűnik. Ezen szerintem nem segít holmi +2%*szint tulbónusz ráadásul.
Szerintem egyszerűen aki hufot áldoz a "védelmében" az kapjon jelentősebb nyugalmat a fentről jövő támadásokkal szemben, azaz aki védelem italát használ, azt nagyobb HP ollóval védjük a jelenlegi hatások mellett!
Szerintem bőven belefér ezért a költségért egy a mostani hp olló %-ra egy 3x-os szorzó, ha valaki fentről ütne!
Azonos szinten 15% felet lehetne támadni
+1 szint 30%
+2 szint 45%
+3 szint 60%
+4 szint 75%
+5 szint 90%
+6++ szintről nem kaphat támadást aki benyel egy védelem italt!
mod.: Helyesírás
Dátum: 2009.03.26. 13:36:42
Winnie, koszonom, hogy rám is gondol valaki! Szegény én anti pvp szellemben tolom a V3-on. Miklós is megmondta, hogy aki nem ért a pvp-hez húzzon a V3-ra!
Na jó, komolyra fordítva a szót:
V3 jelenleg a leg hc-b PvP szeróra sikerűlt! Grat Miklósnak hozzá, végre egy szerver ahol nincsennek Pókok, és nincs fix nyerő taktika... kegyetlen matekok folynak rajta!
Miklós:
-Védelem italás részt kiteszem külön topicba engedelmeddel... (Különösen, hogy ősköves!)
-A 12-es varázslat határ korlátot kipróbálhatjuk
-a 2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzációt szerintem tesztelhetjük élesben!
-Tetszik az egészségből, és mágiából adódó elnyelés/varázslat elnyelés ötlet!!! Uccu neki egy szavazást.
Winnie/Otoaak van ezekkel valami ellenvetés?
Na jó, komolyra fordítva a szót:
V3 jelenleg a leg hc-b PvP szeróra sikerűlt! Grat Miklósnak hozzá, végre egy szerver ahol nincsennek Pókok, és nincs fix nyerő taktika... kegyetlen matekok folynak rajta!
Miklós:
-Védelem italás részt kiteszem külön topicba engedelmeddel... (Különösen, hogy ősköves!)
-A 12-es varázslat határ korlátot kipróbálhatjuk
-a 2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzációt szerintem tesztelhetjük élesben!
-Tetszik az egészségből, és mágiából adódó elnyelés/varázslat elnyelés ötlet!!! Uccu neki egy szavazást.
Winnie/Otoaak van ezekkel valami ellenvetés?
Dátum: 2009.03.26. 10:45:15
Winnie ez mind szép és jó, de az állatkád hogy bírja, hogy folyamatos célpont lettél a kompenzáció miatt???
Mert Miklós alapfelállása az, hogy a szörnyek elnyelése konstansan ottvan...
Mondjuk ahogy írod te szörnnyestűl kapod be az 1200-1700 sebződéseket, ami azért nem pite!
Mi lenne, ha a szörnyike még nem is lenne???
Mert Miklós alapfelállása az, hogy a szörnyek elnyelése konstansan ottvan...
Mondjuk ahogy írod te szörnnyestűl kapod be az 1200-1700 sebződéseket, ami azért nem pite!
Mi lenne, ha a szörnyike még nem is lenne???
Dátum: 2009.03.26. 06:47:04
Megcsináltam... Remélem így már pöpec
Dátum: 2009.03.25. 16:28:19
Miklós honnan kelet volna tudnom, hogy ilyen konstanssal is szorzod az egészséget? Köszönjük szépen, hogy megosztottad ezt a műhelytitkot is, javítottam a táblázatot. Valamint egy +1/+2 szintenkénti váltakozó egészség növelést kalkuláltam, ami egy reálisabb 20-ra 50, 40-re 79-es egészséget generál, ami a srácok hozzászólásai alapján korrekt érték. A szintfüggő konstans szorzó azt eredményezi, hogy aki növeli az egészségét, és növeli a sebgyógyítását is, az a végére 35% környéki sebzés kompenzációt kap, és ez egyre meredekebben növekszik. Szerintem a gyógyulás mértékével semmi probléma nincs ennek alapján!
A bekattanást kellene finomítani, Jelenleg naponta ha 1x bekattan, akkor sokat mondtam. Ha nem akarod szintfüggővé tenni, akkor egyszerűen már 1:2 arányú sebződésnél bekattanjon. A te 3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a) elved tökéletesen megfelel innen.
Valamint a varászlatnál Winnie-nek igaza van valamennyire, egyszerűen mana/optimum miatt néha drasztikus varázslat trükközések vannak, míg fegyverből érdemes mindig a legerősebbet addig varázslatból messze nem! Mi lenne a javaslatod a korlátok "kitágítására"?
Az sebzésekről csak annyit, hogy 21-es szintű állatkával (18-as elnyelés) 16. szinten top 30-as karival lazán bekapok 250-300-as sebződéseket. Akik nem tudják életben tartani a blökit, vagy egyszerűen nem tolnak napi 10-20 sikeres portyát, azok honnan a fenéből szerezzenek állatokat elnyelés végett??? Szerintem kissé merész elképzelés az hogy mindenki top blökikkel rohangál, ráadásúl hiába van top blöki, ha szarrávernek. Alap 10%-os TO elönnyel, ezt próbálva kompenzálni védelem italban 2x akkora blökivel kaptam ki 80:250-ekre, amikor is kijelentettem hogy a védelem itala kalap szar... Semmi magyarázat nincs rá, csak a "NEM VOLT VELD A RANDOM" kaliberű hozzászólásokat kaptam mindenhonnan... De ez egy másik topic témája is lehetne akár!
Ha te úgy érzed, hogy az állatka KÖTELEZŐ a védekezésben, akkor kéne egy Planetáris ördémon varázslat, mely megidéz egy a szerinted optimális védő blökit, és ha azzal megyek pihenni, akkor az elnyelésem a szerinted optimális szinten lesz. cserébe tuti nem fejlődik a blökim csatában, és summon nem sebez a csatában, de annak is lehet "optimalis" állatkája aki egyszerűen valamilyen okból nem tud nevelni, vagy állandóan beverik vagy... (Mint most végignézve a toplistákat az emberek legalább 60%-nál nincs értelmes lény alvás közben..)
Íme a korrigált tábla:
A bekattanást kellene finomítani, Jelenleg naponta ha 1x bekattan, akkor sokat mondtam. Ha nem akarod szintfüggővé tenni, akkor egyszerűen már 1:2 arányú sebződésnél bekattanjon. A te 3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a) elved tökéletesen megfelel innen.
Valamint a varászlatnál Winnie-nek igaza van valamennyire, egyszerűen mana/optimum miatt néha drasztikus varázslat trükközések vannak, míg fegyverből érdemes mindig a legerősebbet addig varázslatból messze nem! Mi lenne a javaslatod a korlátok "kitágítására"?
Az sebzésekről csak annyit, hogy 21-es szintű állatkával (18-as elnyelés) 16. szinten top 30-as karival lazán bekapok 250-300-as sebződéseket. Akik nem tudják életben tartani a blökit, vagy egyszerűen nem tolnak napi 10-20 sikeres portyát, azok honnan a fenéből szerezzenek állatokat elnyelés végett??? Szerintem kissé merész elképzelés az hogy mindenki top blökikkel rohangál, ráadásúl hiába van top blöki, ha szarrávernek. Alap 10%-os TO elönnyel, ezt próbálva kompenzálni védelem italban 2x akkora blökivel kaptam ki 80:250-ekre, amikor is kijelentettem hogy a védelem itala kalap szar... Semmi magyarázat nincs rá, csak a "NEM VOLT VELD A RANDOM" kaliberű hozzászólásokat kaptam mindenhonnan... De ez egy másik topic témája is lehetne akár!
Ha te úgy érzed, hogy az állatka KÖTELEZŐ a védekezésben, akkor kéne egy Planetáris ördémon varázslat, mely megidéz egy a szerinted optimális védő blökit, és ha azzal megyek pihenni, akkor az elnyelésem a szerinted optimális szinten lesz. cserébe tuti nem fejlődik a blökim csatában, és summon nem sebez a csatában, de annak is lehet "optimalis" állatkája aki egyszerűen valamilyen okból nem tud nevelni, vagy állandóan beverik vagy... (Mint most végignézve a toplistákat az emberek legalább 60%-nál nincs értelmes lény alvás közben..)
Íme a korrigált tábla:
Dátum: 2009.03.25. 13:25:54
Cav lejavítottam, hogy beláthasd szinte semmi nem módosul azzal ha +30 egs fentvan, ugyan úgy 30% körül lesz a visszacsatolás.
Szóval sebzéskopmenzáció módosítási kérelmünk marad ennyiben:
-Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.
-3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)
-A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Szóval sebzéskopmenzáció módosítási kérelmünk marad ennyiben:
-Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.
-3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)
-A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Dátum: 2009.03.25. 11:42:25
Nagypityu ne offold szét légyszi ezt a topicot vágdd be a kötetlen csevejbe az ennyire extrém elképzeléseidet, vagy nyiss neki egy új topicot...
Dátum: 2009.03.25. 11:32:25
Igazándiból a sebzéskompenzáció szempontjából az egészség csak konstansként van a képletben, azaz 70 vagy 90-es az egészséged az 50 vagy 70-et ad a gyógyulásba, messze nem ez a döntő a gyógyulás mértékében, hanem a sebgyógyítás szaki, szerintem most ne nyissunk külön vitát az Almási Viktor féle Egészség növelés lobbinak itt is...
Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az Otoaak féle
Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.
A Miklós féle:
3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)
A Biri féle:
A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Kívül akarunk még valamit?
Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az Otoaak féle
Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.
A Miklós féle:
3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)
A Biri féle:
A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Kívül akarunk még valamit?