Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.03.27. 20:53:29
Egy újabb adat a használatáról:

18-as tamadó 17-es védő ellen, azonso fegyver, tamadó mentális, védő energialövedé, blökik közel azonosak

tám: 50 (+13) (+12) vs 55 (+16)
Véd: 50 (+29) vs 46 (+26) (+9)
IQ: 47 (+5) vs 50 (+2)

Vedekezőnél pihenés+védelem itala benyomva.
A varázslat kört szépen lekapcsolta avédelem ital: Félrevetődsz. Csak 18 pontnyit sérültél.

Majd közelharcban 39:148-ra laposra vert a támadó...
Tuti ellenem van a random, mostmár elhiszem!
75-ös támadással 98-as védelembe lazán beleszántott a 3 támadást az ellenfél, míg 2 támadásra voltam képes 78-as támadással az ő 79-es védelmébe Jah és ugye elvileg a védelem ital adott szintnyi elnyelést is, azaz +17 elnyelést a 3 támadásra???

HA ez tényleg megér 2 őskövet, és tényleg 19:1-ről 1:19-re fordítja a csatákat magas szinten, akkor alacsony szintre kell bele egy konstans pl.: +10%+10 védelem...
Sorry, friss ropogos, nem lehetett kihagyni innen (Alig 5 perce kaptam mailben )

Ezt egy névtelenséget kérő magyar fickó írja: Hé, szavazzatok meg engem
MINISZTERELNÖKNEK! :-)
Programom: -Gyurcsány után Orbánnak, Navrasicsnak és Horn Gyulának útilaput
kötök a talpára. Az átkosból visszamaradt vezetőknek szintén, minden hivatalból.
-Leviszem a parlamenti képviselők létszámát 150-re. Ahol egy párt létszáma
páratlan, ott lefelé kerekítek. Ez az én matekom.
-Akik képviselők és polgármesterek egyszerre, azokat mindkét állásukból
kirúgom. Viszont hogy ne hiányozzon nekik a nehéz munka, alkalmazom őket mint
kőműves-segédmunkásokat.
-Deutsch Tamásnak a "Magyarország bekaphatja"-beszólásáért a jutalma szintén a
nyugdíjig tartó kőművesmeló, de előbb 3 napig kaloda a Kossuth-téren, szájában
egy folyamatosan rezgő vibrátorral. Az országot nem illik megszopatni.
-A körbetartozásokat egyszerűen megszüntetem: a fővállalkozótól elkobzom a
vagyonát, kifizetem az alatta lévőt és ellenőrzöm, hogy alatta mindenki
megkapja a járandóságát.
-Az elmúlt 20 évben sok évtizedre titkosított iratokat megnyitom, a nagy bűnök
pereit a tévék főműsoridőben sugározhatják - a Győzike-műsorok helyett. Ezen
bűnök elkövetőit szintén kőműves-segédmunkásként fogjuk alkalmazni. Épülni fog
az ország...
-Az ittasan balesetet okozó autósoknak elkobzom az autóját. Panaszkodjanak a
jó édes anyjuknak.
-A rendőröknek szélesítem a fegyverhasználati jogát. Nem fogja többé a
csőcselék huszadmagával verni a rendőrkocsit.
-Nyilvánosan újra és újra kijelentem, hogy van cigánybűnözés. A notórius
visszaesőket "csak-oda" repülőjeggyel jutalmazom valamelyik közép-afrikai
diktatúrába.
-A cigány rendőrök ezentúl pofon csaphatják az őket gúnyoló, fenyegető cigány
bűnözőket.
-Az elmúlt 20 év gyanúsan külföldi kézre juttatott bányáit állami kézbe
veszem, természetesen az újjá, erőssé szervezett katonaság védelme alatt.
-Megszüntetem az izraeli bevándorlók extra juttatásait.
SZAVAZZATOK RÁM :-)
Miklós a mai vállalat gazdasági hírcsokor:

-A válság ellenére nyílik a Tondach tetőcserépgyára (Világgazdaság)
-Metróval megy Kínába a Graboplast (Napi Gazdaság)
-Austrotherm: jó év lesz 2009 - A termelői árak esése miatt tavaly 600 millióval csökkent a hőszigetelő-gyártó vállalat forgalma (Világgazdaság)
-A cellulózpiac árai februárban tovább csökkentek (Papíripari Kutató Intézet)
-Csődhullám előtt a hazai IT-piac (Világgazdaság)
-Régiónkba tart az autóipar - A válság ellenére attraktív maradhat térségünk a nyugati cégek számára, még több beruházás jöhet (Világgazdaság)
-Ecostat: rosszabbak lettek a kilátások (Világgazdaság)
-Épülhet Gönyűn az E.On-erőmű (Napi Gazdaság)
-Teclima-tulajdonban a Zsolnay (Napi Gazdaság)
-Értékesítési igazgatókat nevezett ki a Matusz-Vad (Napi Gazdaság)
-Time: Magyarország a pénzügyi válság következő Izlandja? (Bankkártya Net)
-Hétfőn eldőlhet, tüntetnek-e a tejtermelők (Napi Gazdaság)
-Hetven millió forintos fejlesztést tervez az Agárdi Pálinkafőzde (MTI-Eco)
-Újraindítható a termelés koroncón - Árulják a konzervgyártó Horker-cégeket (Napi Gazdaság)
-A nap bukása - Felszámolják az Elekthermaxot (Napi Gazdaság)
-Innovációs díjat kapott az Electrolux Lehel Kft. (Világgazdaság)
-Újraindulhat a szörpgyár (Független Hírügynökség)
-Kivonul hazánkból az AAA Auto (Világgazdaság)
-Zwack, személyi, szervezeti változások, létszámleépítés -6% (A Zwack Unicum Nyrt. Igazgatóssága)

El bírod képzelni mennyire felemelő, amikor naponta kapsz egy ilyen csokrot arról, kik borultak meg...
Dátum: 2009.03.27. 13:05:32
Itt merjen ezek után sírni nekem a gyémántos, hogy a bónusza nem stabil +30%, mig a többiek stb...

Írom át wikiben is, és köszi a korrekciót!
Dátum: 2009.03.27. 12:18:44
Mielőtt más is ekkora orbitalisakat szívna a küldetéssel!

V3-on az átokpiramis, gyémánt bónusz, kivégzés lé bónuszok NEM tolják ki a szerezhető léhatárt, csak a kreatív affinitás szakértelem!

Azaz a szerezhető maximum lé: (10+10*szint*nyert/vesztett)*(1+0,02*affinitás(+turbó))

Ha fejre álltok, akkor se megy e felé!!!
Innentől igen izgalmas a 750 lés küldetés
Dátum: 2009.03.27. 09:05:37
Sanyiiii!

Ne mond nekem, hogy a napi 20 óra onlineal és napi 3 óra statisztika/exel buherállással átlagnak számítasz, mert megharapom magam
"Tudod, ha csak ELITE gyerekek játszanak egy játszótéren, akkor előbb utóbb nem marad segédmunkás, és 3 diplomával is fogdoshatod a vakoló kanalat..."

Szóval szerintem tegyük játszhatóbbá a játékot azok számára is, akik kevesebbet vannak a gépnél. Ideális esetben egyszerű ráutaló oktatással, kényszerpályával rávenni az embereket arra, hogy több hp-juk legyen sokkal reálisabb, mint havonta adni valami újabb featuret a játékba, mert még mindig nem fejleszti senki az egészséget/mágiát...

L2-ben egyszerűen megoldották, CON függő a maxHP, és a stun resist is ennek függvénye. Vagy MEN függő a maxmana, és az mdef is ebből adódik. Ha valaki feldyeozza magát intre vagy dexre a con meg wit kárára, akkor bitang nagyot üt/varázsol, ha közel ér. A tank meg krumpliiihámoz, de be nem lövöd/stunolod. Valamit valamiért...

mod.: Helyesírás
Dátum: 2009.03.27. 08:42:08
Annyira jó, amikor az ÁTLAG karakter szintjén gondolkozik mindenki

-Az átlag kari feltolja a mágiát és egészséget 110-re miközben 120-as a támadása ha van mint Jerikónak?
-Vagy az átlag játékos arra vajaz, hogy kimagaslóan magas az egészsége mint Viktornak?
-Neadj isten Miklós elképzelése is aranyos, hogy mindenki 20+ inteligenssel tolja maxolt állatkákkal, így akkora elnyelése van, hogy nincs problema?

Természetesen ezen 2 tulajdonság hasznos, de harci potenciáljuk annyira kicsi, hogy erősen el vannak hanyagolva, éppen ezért adódnak sok embernél hp problémák... 2 megoldás van, az egyik a pozitív ösztönzés (Adok valami bónuszt azoknak akik az átlag felé fejlesztik..) vagy a negatív kényszer (Kiírni küldiket amik kötelezik a fejlesztésüket! Pl. legyen legnagyobb tulajdonságod az egészséged, majd kov. küldinek legyen egyenlő a mágiád és az egészséged ) Mindenképpen ésszerű a játékvezetésnek valahogy ösztönözni az egs+mágia skillek fejlesztését, mert azzal tonna sírástól szabadulnak meg hosszú távon...
Dátum: 2009.03.27. 08:09:59
Meggyőztél, benyomtam a 15 pp-t!

Baromira offtopic ebben a témában a dolog, pakold ki külön témába, ha szeretnél építési korlátot a karakterekre... Ráadasul egyszerűen nem is értem mért a KoD zavarja az emberek szemét, amikor 13 fős szövik többet építenek fajlagosan? Azt már meg se említeném, hogy egyetlen egy háborút nem indítottunk még... A te rabszolga definíciódnak megfelelően akkor a szürke átlag, és a verőlegény, esetlen egyébb nacionális megkülönböztetés?
Dátum: 2009.03.26. 22:08:35
Fejlessz egészséget, sebgyógyítást, és máris "nyílik" az olló, és még bucibbra verhetnek majd
Dátum: 2009.03.26. 14:24:27
En azt tudom, hogy 17. szinten péppé vertem a bandát, felment egy stabíl farmom 18-ra, vett egyetlen egy páncélt, és növelt 10 tö-t magán, és az eddígi 250:80-as csatákból lett 20:350 oda, amin a védelem ital 80:170-et finomított. Miközben adott elvileg kismillió elnyelést, meg tulajdonságot, amivel lazán túl kellett volna szárnyalnom azt a minimális különbséget?

A hp olló egy ötlet volt, de már ennyi hozzászólásból is látszik, hogy a gyáván lefelé ütés kötelező, és alapvetően elhagyhatatlan ebben a játékban. Korrekt pvp-t ne is akarjak, csak én vagyok az a barom aki 30pp-n megy...
Dátum: 2009.03.26. 14:09:35
Otoaak kitettem külön topicba azt is, mert szerintem az se ide való...

Első lépésben a CSAK a sebzés kompenzációt érintően a köv módosítások kellenének akkor nem?

-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció

Ezzel a jelenlegi kompenzáció "finomhangolódna" és használhatósága jelentősen megnőne. Az előző 3 nap pro-kontra érveiből az derűlt ki számomra, hogy alapvetően a kompenzáció mértéke jól van belőve, és fennáló problémákat nem lehet mind a sebzéskompenzációra ráhúzni!

Úgyhogy nyertünk 2 új topicot:
Védelem itala reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,139.0
Egészség+Mágia reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,140.0
Dátum: 2009.03.26. 13:56:29
Kivonat másik topicból!

Miklós írta:
"
Akár arról is lehet szó, hogy az egészség elnyelést, a mágia pedig varázslat elnyelést adjon - és akkor aki a "haszontalan" tulajdonságokat növeli, az a harcban is növeli az esélyeit, nem csak több lehetőséget ad arra, hogy megüssék. Erről esetleg rakhatunk is fel majd szavazást.
"

Az elképzelés érdekes, bár én csak azon "extrém" tulok után adnék bonuszt, amik egy előre eltervezett fejlődési sebesség felett vannak kifejlesztve.
szint*1,5 feletti tulajdonság esetén minden 10% tulajdonság +1-3-6-10-15-21 stb. elnyelést.

Azaz 20. szinten egy 50-es egészség nem adna semmit de egy 55-ös +1-et 60-as +3-at 65-os +6 70-es +10 75-ös +15 elnyelést
Míg 40. szinten egy 80-as semmit 88-as +1 96-os +3 104-es +6 112-es +10 120-as +15 elnyelést adna

Véleményeket hozzászólásokat, hajrá

mod.: Helyesírás
Dátum: 2009.03.26. 13:47:58
Sziasztok,

Másik topicban A következők hangzottak el Miklóstól:

"
A védelem italról írtam korábban, hogy kipróbáljuk így, és ha szükséges, erősítjük. Féltem szintkülönbségtől függő plusz bonuszt adni neki, mert ez a pókokat tápolná, de ahogy látom, a védelem italt elsősorban magasabb szinten használják, és ott már ez a taktika nem domináns. Épp ezért elképzelhetőnek tartok egy erősítést, a jelenlegi 10% bonusz helyett 10%+2%*szintkülönbség (a láthatatlansághoz hasonlóan). Azért azt ne feledjük el hogy a védelem ital hatása semmilyen hátránnyal nem jár, ezért nem kell olyan erőssé tenni, mint a láthatatlanságot. Egy szövetségi háborúban pl. láttam, hogy A játékos 19:1 eséllyel verte B játékost, de amikor B védelem italt ivott, az esély 1:19-re változott. Egyébként pontosan a védelem ital a "planetáris blökid", majdnem annyi elnyelést ad, mint a szintednek megfelelő állat (bár nyilván az állat+védelem ital együtt a legjobb).
"

Szerintem alapvetően egy olyan tárgyra bízni az esélyegyenlőséget, mely CSAK őskőért elérhető, ráadásul kis szinten használhatatlannak tűnik, szerintem meredek dolog.
A Védelem itala állítólag magas szinten működőképesebb, de alacsony szinten pp és őskő költsége ellenére használhatatlannak tűnik. Ezen szerintem nem segít holmi +2%*szint tulbónusz ráadásul.

Szerintem egyszerűen aki hufot áldoz a "védelmében" az kapjon jelentősebb nyugalmat a fentről jövő támadásokkal szemben, azaz aki védelem italát használ, azt nagyobb HP ollóval védjük a jelenlegi hatások mellett!
Szerintem bőven belefér ezért a költségért egy a mostani hp olló %-ra egy 3x-os szorzó, ha valaki fentről ütne!
Azonos szinten 15% felet lehetne támadni
+1 szint 30%
+2 szint 45%
+3 szint 60%
+4 szint 75%
+5 szint 90%
+6++ szintről nem kaphat támadást aki benyel egy védelem italt!

mod.: Helyesírás
Dátum: 2009.03.26. 13:36:42
Winnie, koszonom, hogy rám is gondol valaki! Szegény én anti pvp szellemben tolom a V3-on. Miklós is megmondta, hogy aki nem ért a pvp-hez húzzon a V3-ra!

Na jó, komolyra fordítva a szót:
V3 jelenleg a leg hc-b PvP szeróra sikerűlt! Grat Miklósnak hozzá, végre egy szerver ahol nincsennek Pókok, és nincs fix nyerő taktika... kegyetlen matekok folynak rajta!

Miklós:
-Védelem italás részt kiteszem külön topicba engedelmeddel... (Különösen, hogy ősköves!)
-A 12-es varázslat határ korlátot kipróbálhatjuk
-a 2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzációt szerintem tesztelhetjük élesben!
-Tetszik az egészségből, és mágiából adódó elnyelés/varázslat elnyelés ötlet!!! Uccu neki egy szavazást.

Winnie/Otoaak van ezekkel valami ellenvetés?
Dátum: 2009.03.26. 10:45:15
Winnie ez mind szép és jó, de az állatkád hogy bírja, hogy folyamatos célpont lettél a kompenzáció miatt???
Mert Miklós alapfelállása az, hogy a szörnyek elnyelése konstansan ottvan...

Mondjuk ahogy írod te szörnnyestűl kapod be az 1200-1700 sebződéseket, ami azért nem pite!
Mi lenne, ha a szörnyike még nem is lenne???
Dátum: 2009.03.26. 06:47:04
Megcsináltam... Remélem így már pöpec
Dátum: 2009.03.25. 16:28:19
Miklós honnan kelet volna tudnom, hogy ilyen konstanssal is szorzod az egészséget? Köszönjük szépen, hogy megosztottad ezt a műhelytitkot is, javítottam a táblázatot. Valamint egy +1/+2 szintenkénti váltakozó egészség növelést kalkuláltam, ami egy reálisabb 20-ra 50, 40-re 79-es egészséget generál, ami a srácok hozzászólásai alapján korrekt érték. A szintfüggő konstans szorzó azt eredményezi, hogy aki növeli az egészségét, és növeli a sebgyógyítását is, az a végére 35% környéki sebzés kompenzációt kap, és ez egyre meredekebben növekszik. Szerintem a gyógyulás mértékével semmi probléma nincs ennek alapján!

A bekattanást kellene finomítani, Jelenleg naponta ha 1x bekattan, akkor sokat mondtam. Ha nem akarod szintfüggővé tenni, akkor egyszerűen már 1:2 arányú sebződésnél bekattanjon. A te 3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a) elved tökéletesen megfelel innen.

Valamint a varászlatnál Winnie-nek igaza van valamennyire, egyszerűen mana/optimum miatt néha drasztikus varázslat trükközések vannak, míg fegyverből érdemes mindig a legerősebbet addig varázslatból messze nem! Mi lenne a javaslatod a korlátok "kitágítására"?

Az sebzésekről csak annyit, hogy 21-es szintű állatkával (18-as elnyelés) 16. szinten top 30-as karival lazán bekapok 250-300-as sebződéseket. Akik nem tudják életben tartani a blökit, vagy egyszerűen nem tolnak napi 10-20 sikeres portyát, azok honnan a fenéből szerezzenek állatokat elnyelés végett??? Szerintem kissé merész elképzelés az hogy mindenki top blökikkel rohangál, ráadásúl hiába van top blöki, ha szarrávernek. Alap 10%-os TO elönnyel, ezt próbálva kompenzálni védelem italban 2x akkora blökivel kaptam ki 80:250-ekre, amikor is kijelentettem hogy a védelem itala kalap szar... Semmi magyarázat nincs rá, csak a "NEM VOLT VELD A RANDOM" kaliberű hozzászólásokat kaptam mindenhonnan... De ez egy másik topic témája is lehetne akár!

Ha te úgy érzed, hogy az állatka KÖTELEZŐ a védekezésben, akkor kéne egy Planetáris ördémon varázslat, mely megidéz egy a szerinted optimális védő blökit, és ha azzal megyek pihenni, akkor az elnyelésem a szerinted optimális szinten lesz. cserébe tuti nem fejlődik a blökim csatában, és summon nem sebez a csatában, de annak is lehet "optimalis" állatkája aki egyszerűen valamilyen okból nem tud nevelni, vagy állandóan beverik vagy... (Mint most végignézve a toplistákat az emberek legalább 60%-nál nincs értelmes lény alvás közben..)

Íme a korrigált tábla:
Dátum: 2009.03.25. 13:25:54
Cav lejavítottam, hogy beláthasd szinte semmi nem módosul azzal ha +30 egs fentvan, ugyan úgy 30% körül lesz a visszacsatolás.

Szóval sebzéskopmenzáció módosítási kérelmünk marad ennyiben:

-Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

-3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)

-A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!

-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Dátum: 2009.03.25. 11:42:25
Nagypityu ne offold szét légyszi ezt a topicot vágdd be a kötetlen csevejbe az ennyire extrém elképzeléseidet, vagy nyiss neki egy új topicot...
Dátum: 2009.03.25. 11:32:25
Igazándiból a sebzéskompenzáció szempontjából az egészség csak konstansként van a képletben, azaz 70 vagy 90-es az egészséged az 50 vagy 70-et ad a gyógyulásba, messze nem ez a döntő a gyógyulás mértékében, hanem a sebgyógyítás szaki, szerintem most ne nyissunk külön vitát az Almási Viktor féle Egészség növelés lobbinak itt is...

Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az Otoaak féle

Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

A Miklós féle:
3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)

A Biri féle:
A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Kívül akarunk még valamit?