Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: sebzéskompenzáció
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
101. hozzászólás - 2009.03.25. 17:56:12
Miklós:

Én katpam már simán 1700 fölötti sebzést 34/21-es állattal (48 és 36-os elnyelés, 25 és 29-es alapszint). Egy két erősebb karakter simán lő csak varázslattal 130-140-et az állatokba nem olyan nehéz állat nélkül maradni.

Páran már írták de úgy gondolom nem lehet elégszer hangsúlyozni: 5-6 szint különbséget nem lehet pusztán TÖ-vel kompenzálni. 41-es szinten top2. voltam TÖ-be (741-el) még 43-44-es szintről is elég simán vernek, 47-es szintről meg max. a zafír karik nem vertek péppé és azok is csak azért mert én is zafír vagyok. TÖ fejlesztéssel max. annyit lehet elérni, hogy nem minden 47-es ver 1200-1700-as sebzéssel agyon le tudom vinni egyeseknél ezt 700-800-ra.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.67
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
102. hozzászólás - 2009.03.26. 07:49:29
kísérletképpen kipróbáltam 40-es sebgyógyítással és 122-es egészséggel, hogy mire megyek a reggeli "nekem nem elég 136-1200-re nyernem, inkább varázsolok és szíjjelszedlek és 136-1780 nyerek, de még az állatodba is 60-at sebzek" emberkékkel szemben és jé, maximumban, 5500-ban ébredtem. viszont ez sem ideális, mert így soha nem megyek 15% alá, hogy vadászhassak - nem lesz ez így jó:)

ha valakit érdekel a kompenzáció ereje:

A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 1756 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 977 életpontot.

A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 1733 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 968 életpontot.

A csatában összesen 206 sebzést okoztál, és 1284 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 770 életpontot.

A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 1311 sebzést kaptál
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 786 életpontot.

persze nem varázsolhattam azt, amit a korlát nélkül akartam volna, ha szintet lépek a 45.-en már nem használhatom a 36. szintű fegyvert a +21 támadással, inkább a +0 támadásút kell közbe vennem, amivel pláne nem fogok találni:) (még a trollagyar 16 egészsége jól jött volna)

azon viszont valóban el kell gondolkodni, hogy ilyenkor a "kicsi" miért van arra késztetve, hogy állat nélkül csatázzon és nagyobb sebeket szedjen be, mert állat 4-5 ilyen attakot nem nagyon élne túl.

edit: na, igen. 443 pontnyit sebzett. Az állatod 110 életpontot sebződött.

még szerencse, hogy ha ébren van az ember, ilyenkor már mehet vissza a gyógyítás, ami 40-es sebgyógyítással +120 életpont körül van.

edit 2: a sebkompenzáció 5 percenként vonzza a hiénákat:)

A csatában összesen 408 sebzést okoztál, és 1459 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 771 életpontot.
A hozzászólást winnie módosította 2009.03.26. 07:59:27-kor
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
103. hozzászólás - 2009.03.26. 08:01:15
hmm, van valami olyan szabály, hogy 3 óránként csak 6-szor lehet támadni?
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
104. hozzászólás - 2009.03.26. 08:09:56 (Válasz winnie #103 hozzászólására.)
Van, és ötször, ezt mutatja a portyaablakban a százalékos jelzés. A hatodiknál már 0%, azaz se TP, se LE.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
105. hozzászólás - 2009.03.26. 08:22:17 (Válasz Mortimer #104 hozzászólására.)
Kivéve háborúban, ahol óránként lehet 5x.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
106. hozzászólás - 2009.03.26. 10:45:15
Winnie ez mind szép és jó, de az állatkád hogy bírja, hogy folyamatos célpont lettél a kompenzáció miatt???
Mert Miklós alapfelállása az, hogy a szörnyek elnyelése konstansan ottvan...

Mondjuk ahogy írod te szörnnyestűl kapod be az 1200-1700 sebződéseket, ami azért nem pite!
Mi lenne, ha a szörnyike még nem is lenne???
Pontszám: 6.17
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
107. hozzászólás - 2009.03.26. 10:52:33 (Válasz Birka #106 hozzászólására.)
El kéne dönteni, hogy kell-e a kompenzáció vagy sem.... Kezd abba az irányba menni a dolog, hogy senki ne sebződjön semmit a csata után. Személy szerint ezt a mértékű gyógyulást már túl durvának is tartom, szerencsére nem én vagyok Miklós
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5.33
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
108. hozzászólás - 2009.03.26. 10:59:20
Sanyi, ez azért extrém helyzet volt, turbózott 20as sebgyógyítással, felhúzott hpvel.
Normál esetben fele ennyit gyógyult volna.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
109. hozzászólás - 2009.03.26. 11:00:44 (Válasz CaveMaN #107 hozzászólására.)
Azért azt lássuk be, hogy a 122-es egészség és a 40-es gyógyítás extrém magas értékek. Ha egy ezressel számolunk egy gyógyitalt, ennek a fejlesztési költségéből fél éven át napi kettőt biztos megihat
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
110. hozzászólás - 2009.03.26. 11:08:09 (Válasz winnie #102 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.03.26. 07:49:29

edit 2: a sebkompenzáció 5 percenként vonzza a hiénákat:)


Amiért ki lettem átkozva, hogy bele merek szólni, lám valósággá vált. Gyakorlatilag a sebkompenzáció elnyújtja a karakterek támadhatósági idejét, aztán megjelenik a kivégző osztag, és szépen laposra veri, és kiszipolyozza az összes LE-t a karakterből, mert támadható 15% feletti.

Ez különösen szövetségek közötti háborúnál fog kibukni, amikor valaki nem tud időben reagálni a hadüzenetre (katakomba, kilépés, láthatatlanság, védelem itala) egyszerűen laposra verik miatta a szövetséget, mert óránként (amíg be nem lép és nem tesz valamit ellene) átgyalogol rajta 10-20 karakter 4 óra alatt meg lesz így a szükséges csata a győzelemhez, aztán lehet defenzívbe elvonulni, mert ha kiböjtölik a 3 napot a háború már eldőlt.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
111. hozzászólás - 2009.03.26. 11:11:19 (Válasz Nagypityu #110 hozzászólására.)
1. A LE érdektelen, 15% felett különben se nagyon legyen nálad.
2. 3 óra alatt összesen ötször lehet támadni ugyanazt a karaktert.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
112. hozzászólás - 2009.03.26. 11:14:22 (Válasz Mortimer #111 hozzászólására.)
Mint korábban már mondottam volt: háborúban óránként 5x lehet támadni ugyanazt a karaktert.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
113. hozzászólás - 2009.03.26. 11:40:23
Erősen túlöltözve és turbózott gyógyítással még nem is sok, és még így is messze nem arról van, szó hogy nem veszített életerőt 50-60%-ot gyógyított vissza extrém paraméterekkel... lehet, hogy lesz aki tényleg megcsinálja ezt mondjuk 40-es szintre de, hogy ettől erősebb lesz azt már erősen kétlem, de így már lesz lehetősége elkölteni a PP-t és térkapuzni az biztos, kérdés, hogy mennyire lesz benne sikeres...
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
114. hozzászólás - 2009.03.26. 12:09:09 (Válasz CaveMaN #107 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.03.26. 10:52:33
El kéne dönteni, hogy kell-e a kompenzáció vagy sem.... Kezd abba az irányba menni a dolog, hogy senki ne sebződjön semmit a csata után. Személy szerint ezt a mértékű gyógyulást már túl durvának is tartom, szerencsére nem én vagyok Miklós


durva, nem durva, teljesen igazad van.

én is többször mondtam. NEM a sebzéskompenzáció a megoldás. az csak a létező probléma elkenése ideiglenes intézkedéssel. az egyensúlyt kell gatyába rázni, mert nem hihető, hogy mint írtam egy top100-as 1800-200-ra veri azt a top100-ast, aki a harmadik top100-asat a 1200-120-ra veri.

lehet itt kompenzálni (ami ugye csak kompenzációra öltözve, illetve vetkőzve megy (mert abszurd módon gyengíteni kell a karaktert, hogy ne 15% alatt, hanem 100%on várjam a reggelt, a buta korlátok miatt - ráadásul mindez csak elodázza a 15%-ot és újabb 1500-200-as támadásokat indukál), de az csak tüneti kezelés.
A hozzászólást winnie módosította 2009.03.26. 12:11:28-kor
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
115. hozzászólás - 2009.03.26. 12:09:27 (Válasz Nagypityu #110 hozzászólására.)
Nagypityu - ha a fegyverek sebzese csokkene, akkoris ugyanez lenne.

Ugye az alapproblema az, hogy a jatekosok nem tudnak portyazni/terkapuzni, mert folyamatosan le vannak verve.

Az, hogy a haboruban mi lesz, mas tema. Szerintem az egesz haborusdit alapjaiban ujra kell vizsgalni, nagyok sok hibaja van. (Eselytelenseg nagy szamok torvenye alapjan, kompenzacio, altalad emlitett lerohanas, gyozelmi hatarok, stb).

Az is mondhato, hogy alacsony szinten a sebzesek kicsik voltak, tehat ott meg a haboru ugy mukodott ahogy ezutan a valtozas utan mukodni fog. Azaz, egy karakter tobb csatanak volt kiteve, egymas utan. 30-50. szintre mar ugy elszallt a sebzes, hogy ez nem elkepzelheto. De talan nem is igy volt ez eltervezve.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
116. hozzászólás - 2009.03.26. 12:18:11 (Válasz Simon #115 hozzászólására.)
Idézet: Simon - 2009.03.26. 12:09:27
Ugye az alapproblema az, hogy a jatekosok nem tudnak portyazni/terkapuzni, mert folyamatosan le vannak verve.


annyival egészíteném ki, hogy aki folyton gép előtt van, azt ez hidegen hagyja, ő simán tud portyázni, térkapuzni. viszont ők (pl. én) irrelevánsak. a nagyot a casual játékosok szívják. nekik kéne kedvezni, ha intézkedés történik, nem a magamfajta kockáknak.
Pontszám: 7.50
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
117. hozzászólás - 2009.03.26. 12:34:06
Idézet: CaveMaN - 2009.03.25. 14:46:42
Állat elnyelésben van annyi "furcsaság", hogy pl nekem a mikor 44-ről 45. szintre léptem az állat elnyelése 10-el megugrott. Nemsokára 46 leszek, majd jelzem, hogy akkor mi történik. Ha hasonlóan lesz, akkor valószínűleg szinte azonos szintű állatnál is a magasabb szintű karakternek sokkal nagyobb elnyelést ad.

Az állat elnyelése az állat szintjéből (alap, aktuális) és egy konstans szorzatából kerül számításra. A konstans szinttől függő, 10 szintenként nő meg, ezért a fenti. Megjegyzem, hogy amit az állatoknál látsz, az egy közelítő érték, mivel a konstanst ott a te szinted alapján számítja, de a valódi harcban az ellenfél szintje számit. Tehát nem az a helyzet, hogy a magasabb szintű karakternek több elnyelése van, hanem az, hogyha magasabb szintű karakter támad, akkor több elnyelést ad(hat) a te állatod neked.

Birka: én is azt látom, hogy van, akinek nincs állata, vagy csak alacsony szintű van. Ahhoz, hogy érdemleges állatod legyen, 2 dolog elengedhetetlenül szükséges: portyázni kell, és nyomni kell az intelligens kedvencet (lehetőleg tudatturbózni is, amikor épp portyázol v térkapuzol). Illetve, nem árt, ha a szövidnek van egy legalább 3-as szintű kennelje. Lehetne mondani hogy akinek nincs kedve portyázni, annak is lehessen magas szintű állata, de ez eléggé nonszensz lenne. A követelményszint kitágításáról, jelenleg max. 8-cal alacsonyabb szintű lehet a fegyvered és varázslatod, a varázslat esetén ezt megnövelhetjük 12-re vagy még többre. A védelem italról irtam korábban, hogy kipróbáljuk így, és ha szükséges, erősítjük. Féltem szintkülönbségtől függő plusz bónuszt adni neki, mert ez a pókokat tápolná, de ahogy látom, a védelem italt elsősorban magasabb szinten használják, és ott már ez a taktika nem domináns. Épp ezért elképzelhetőnek tartok egy erősítést, a jelenlegi 10% bónusz helyett 10%+2%*szintkülönbség (a láthatatlansághoz hasonlóan). Azért azt ne feledjük el hogy a védelem ital hatása semmilyen hátránnyal nem jár, ezért nem kell olyan erőssé tenni, mint a láthatatlanságot. Egy szövetségi háborúban pl. láttam, hogy A játékos 19:1 eséllyel verte B játékost, de amikor B védelem italt ivott, az esély 1:19-re változott. Egyébként pontosan a védelem ital a "planetáris blökid", majdnem annyi elnyelést ad, mint a szintednek megfelelő állat (bár nyilván az állat+védelem ital együtt a legjobb).

Visszatérnék még a sebzéskompenzációt életre hívó igényre, és arra, hogy milyen mértékben sikerült a kompenzációnak ezt a problémát orvosolni.
Az alapvető gond az volt, hogy embereket annyira lesebeznek, hogy ők maguk már nem tudnak portyázni / térkapuzni. Erre az egyik javaslat az volt, hogy legyen több módja a gyógyital és a manaregeneráció szakértelem mellett, amivel azonnal, clickre felgyógyul valaki, gyorsan portyázik, térkapuzik, aztán ismét támadhatatlanná válik. Ezt akkor leirtam, ez egy alapvetően hibás hozzájárás. Ahhoz, hogy te tudj portyázni, kellenek játékosok, akiket támadni tudsz - és ez azt jelenti, hogy néha neked is támadhatónak kell lenned. Ez egy pvp játék, ha zavar, hogy ütnek, próbáld ki a 3-mas világot.
A megoldás tehát nem az, hogy megszüntetjük a karakterek támadhatóságát, hanem megoldjuk, hogy a támadások mellett a karakternek maradjon annyi ép-je, hogy ő is támadni tudjon. Ennek a legegyszerűbb módjai, ha csökkentjük a sebzést vagy növeljük az ép regenerálódást. Ennek már most is számos mechanizmus van a játékban (pihenés, magas egészség, elnyelést adó állat és védelem ital), de bekerült a sebzéskompenzáció is. Ha belegondoltok, ha bármikor, akár félóránként üthetnének, de egy csatában csak 1-et sebződnél, nem lenne gond, mert tudnál mellette te is támadni. Éppen ezért nem érzem úgy, hogy az alapvető mechanizmusokon változtatni kellene (ld. előző bekezdés), legfeljebb, ha szükséges, bűvészkedjünk a számokkal. Kattanjon be a kompenzáció 2x sebzésnél is, nőjön a védelem italának a hatékonysága. Ha ez nem elég, akár arról is lehet szó, hogy az egészség elnyelést, a mágia pedig varázslat elnyelést adjon - és akkor aki a "haszontalan" tulajdonságokat növeli, az a harcban is növeli az esélyeit, nem csak több lehetőséget ad arra, hogy megüssék. Erről esetleg rakhatunk is fel majd szavazást.
Pontszám: 7.60
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
118. hozzászólás - 2009.03.26. 12:42:51 (Válasz Miklós #117 hozzászólására.)
OFF

Idézet: Miklós - 2009.03.26. 12:34:06
Ahhoz, hogy érdemleges állatod legyen, 2 dolog elengedhetetlenül szükséges: portyázni kell, és nyomni kell az intelligens kedvencet (lehetőleg tudatturbózni is, amikor épp portyázol v térkapuzol).


megvallom, ezt sosem értettem. elengedhetetlenül? a régi rendszerben 50+-os állattal vígan elvoltam (most 40+-ossal), de örültem, ha szinten tartom, nemhogy még gyorsítsam is a szintlépéseit:) tudom, hogy egyre több elnyelést ad, de eddig egyik állatképességre sem éreztem, hogy "elengedhetetlen" lenne a LE pazarlása.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
119. hozzászólás - 2009.03.26. 12:48:54 (Válasz Miklós #117 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.03.26. 12:34:06
. Ha belegondoltok, ha bármikor, akár félóránként üthetnének, de egy csatában csak 1-et sebződnél, nem lenne gond, mert tudnál mellette te is támadni. Éppen ezért nem érzem úgy, hogy az alapvető mechanizmusokon változtatni kellene


logikusan, hideg fejjel átgondolva tökéletesen igazad van, de itt nem csak racionális, hanem a sokak által lesajnált emocionális tényezőket is érdemes figyelembe venni (ld. 3 óra - 5 támadás). azokat, amelyekről a számok bűvöletében élő tápgéza sosem fog tudomást szerezni.

nem biztos, hogy jó érzés, ha valaki azt látja, hogy a karakteréből nagyon sokan lakmároznak (hiába tudsz játszani az udvaron szünetben a negyedikesekkel, ha naponta 20 felsős nagyon elver.) - mint ahogy a karakterlapokon lévő, olykor minősíthetetlennek számító reakciók alapján gondolom, hogy ugyancsak az érzelmekre hat a kínzókamra is (nem jó látni, hogy elhurcolnak kínozni - tipikus, hogy semmi hátrány nem ér, de olvasod, hogy a tamagocsidnak fájni fog és frusztráltságot szül. ergó, kínzás helyett vacsora vagy reggeli és máris mindenki hepi.)
A hozzászólást winnie módosította 2009.03.26. 12:59:33-kor
Pontszám: 3
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
120. hozzászólás - 2009.03.26. 12:59:18 (Válasz winnie #116 hozzászólására.)
Winnie: nem életszerű a helyzet amit teremtettél. Ha kiállsz boxzsáknak és úgy várod a portyázókat persze, hogy mindenki örömmel rádveti magát ennek semmi értelme nincsen, nem is értem mit akartál vele bizonyítani. Az, hogy kell e vagy sem a sebzéskompenzáció már rég eldőlt be is került a játékba és többen úgy véltük lenne mit fimonítani rajta, ennyi történt. Senki nem állította, hogy ha használod a sebzéskompenzációt kevesebben fognak támadni vagy kissebbet fognak ütni. De, hogy könnyebb lesz talpraállni egy egy nagy verés után az szerintem nem lérdéses.

sanyi: Nem tudom ki akarja elvinni ezt a dolgot abba az irányba, hogy egyáltalán ne is legyen sebződés de szerintem itt ilyenről eddig nem volt szó, és amennyire én látom elég messze is vagyunk tőle. Akinek csak 10-20 potenciális támadója van az még, jó, hogy nem ugyan abba a cipőbe jár mint akire 100-120 ember feni a fogát és kevesebb támadást is kap be.

" lehet itt kompenzálni (ami ugye csak kompenzációra öltözve, illetve vetkőzve megy (mert abszurd módon gyengíteni kell a karaktert, hogy ne 15% alatt, hanem 100%on várjam a reggelt, a buta korlátok miatt - ráadásul mindez csak elodázza a 15%-ot és újabb 1500-200-as támadásokat indukál), de az csak tüneti kezelés. "

Itt meg megintcsak leírod azt ami miatt egyáltalán elidnítottuk az egészet, az, hogy neked vakító fény kell a sikeres játékhoz 40-es szint fölött az szerintem egyéni probléma a többség jól elvan az erősebb varázslatokkal is. Az extrém támadások és vereségek se ilyen gyakorisággal jönnének szerintem ha nem vakító fénnyel állatok nélkül várnád az ellent. szó mi szó lehet, hogy ez csak tüneti kezelés de ez van és nem túl hatékony ezen próbálunk változtatni, amíg nincs új rendszer addíg azt kell foltozni ami van.

A játékegyensúlynak, nyitok külön topicot.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 4
Oldal: 1234567
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!