Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: sebzéskompenzáció
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
121. hozzászólás - 2009.03.26. 13:11:49 (Válasz winnie #119 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.03.26. 12:48:54
Idézet: Miklós - 2009.03.26. 12:34:06
. Ha belegondoltok, ha bármikor, akár félóránként üthetnének, de egy csatában csak 1-et sebződnél, nem lenne gond, mert tudnál mellette te is támadni. Éppen ezért nem érzem úgy, hogy az alapvető mechanizmusokon változtatni kellene


logikusan, hideg fejjel átgondolva tökéletesen igazad van, de itt nem csak racionális, hanem a sokak által lesajnált emocionális tényezőket is érdemes figyelembe venni (ld. 3 óra - 5 támadás). azokat, amelyekről a számok bűvöletében élő tápgéza sosem fog tudomást szerezni.

nem biztos, hogy jó érzés, ha valaki azt látja, hogy a karakteréből nagyon sokan lakmároznak (hiába tudsz játszani az udvaron szünetben a negyedikesekkel, ha naponta 20 felsős nagyon elver.) - mint ahogy a karakterlapokon lévő, olykor minősíthetetlennek számító reakciók alapján gondolom, hogy ugyancsak az érzelmekre hat a kínzókamra is (nem jó látni, hogy elhurcolnak kínozni - tipikus, hogy semmi hátrány nem ér, de olvasod, hogy a tamagocsidnak fájni fog és frusztráltságot szül. ergó, kínzás helyett vacsora vagy reggeli és máris mindenki hepi.)


Erre megint csak azt lehet mondani, hogy ez egy PvP játék, ezzel egész egyszerűen nem lehet mit kezdeni. senki nem szereti ha megverik de ha elkezdesz végzaturazni és más játékosokkal harcolsz, akkor ezt nem igazán lehet elkerülni, ha pedig mindenki megver, vagy többen mint ahányat te tudsz legyőzni az már nem csak a játék hibája. Szerintem minden szinten kevesebben vannak előtted mint mögötted ha nem tudsz olyan ellenfelet választani aki ellen van esélyed akkor ott valami nagyon nem stimmel. Ilyen gondja jelenleg egyedül az élbolynak van de ott már inkább az a baj, hogy annyira elhúztak szintben, hogy drasztikusan kevés ember maradt közvetlenül alattuk.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
122. hozzászólás - 2009.03.26. 13:16:58 (Válasz Otoaak #120 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
Winnie: nem életszerű a helyzet amit teremtettél. Ha kiállsz boxzsáknak és úgy várod a portyázókat persze, hogy mindenki örömmel rádveti magát ennek semmi értelme nincsen, nem is értem mit akartál vele bizonyítani.


félreértesz. én és a boxzsák? reggel megtámadnak 3-5-ször és utána egész nap senki, miközben én 25-30-at támadok, 4-et térkapuzok, 10-15-ször epikusozok. ez azért nem boxzsák. extrém a példa, tudom, de ha a reggeli viselkedésemre gondolsz, akkor csak próba volt (és infógyártás, hogy mennyit lehet kompenzálni) és lám, 15% helyett maxban kezdtem a napot. működik. (nem támadtak többen, se kevesebben, más kérdés, hogy miután magas ÉP-ben voltam, még utána is jött 2-3 attak.)

Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
Az, hogy kell e vagy sem a sebzéskompenzáció már rég eldőlt be is került a játékba és többen úgy véltük lenne mit fimonítani rajta, ennyi történt. Senki nem állította, hogy ha használod a sebzéskompenzációt kevesebben fognak támadni vagy kissebbet fognak ütni. De, hogy könnyebb lesz talpraállni egy egy nagy verés után az szerintem nem lérdéses.


ez nem is kérdés, s ha nem lett volna egyértelmű én nem panaszkodom, engem sem az eddigi rendszer, sem a mostani nem érint rosszul - csak próbálok fogadatlan szócsöve lenne a kisebbeknek. (mert mindenki hajlamos én-központúan érvelni és a kicsik nem fórumoznak:)

Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
Itt meg megintcsak leírod azt ami miatt egyáltalán elidnítottuk az egészet, az, hogy neked vakító fény kell a sikeres játékhoz 40-es szint fölött az szerintem egyéni probléma




izé, vagy én nem fogalmazok tisztán vagy... nekem nem vakító fény kell. használhatnék kinetikus detonációt vagy thrax halálcsapást is, de minek, ha nem muszáj? aki ellen kell, az ellen használom.

ha portyázok, akkor biztos győzelemre megyek. ha tudom, hogy nyerek, akkor minek semmisítsem meg az ellent? adok neki egy nulla sebzést első körben, utána megverem ÉS, ha mázlim van, akkor a mínusz támadás miatt még kevesebbet is sebződöm és kvázi mártír leszek, mert ilyen levelet kapok: "Köszönöm, hogy nem valami nagy varázzsal csaptál belém, ha kérhetném az ilyen támadások folyamatosságát. Mivel igy is győzől szerintem neked nem számít." - nem ezért csinálom, nem piedesztálra emelem magam, csak példa. nem vagyok rászorulva a vakító fényre. (másik oldalról ez nagyképűségnek tűnhet, de nem az mozgat, csak az, hogy adok virtuális 3-400 életpontot valakinek - amivel, más kérdés, hogy nem biztos, hogy sokra megy, mert más leverheti róla, de ha segít, akkor megérte. nem vagyok életképes, tudom )

az viszont zavar, hogy nem lehet nálam a vakító fény/fényrobbanás konstansan, hogy hátha-esetleg-netalánátán bejön a 49. szintű ellen is és hátha nem 300-1500-ra, csak 300-1100-ra kapok ki. a szűk vereségnek komp. nélkül, fura, de jobban örülnék, mint egy sima alázásnak és +1000 ÉP-nek - viszont, ha van kompenzáció, akkor mazichizmus nem kihasználni. (tudom, tegyek ellene, hogy ne kapjak ki, de inkább azon vagyok, hogy a többiek ellen nyerjek, nem pedig, hogy a felsősök ellen szűkebben kapjak ki. velük úgyis keveset akasztom össze a bajszom.)

Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
ha nem vakító fénnyel állatok nélkül várnád az ellent. szó mi szó lehet, hogy ez csak tüneti kezelés


szóval, nem vakító fénnyel várom, az állatot meg éjszakára inkább elküldöm kennelezni, mert 1. nem kell, hogy csökkenjen a morálja, 2. volt már, hogy egy reggel alatt 300-at levertek az állatomról, kaptam már 150-et egy varázslattól állatba és nem éri meg.
A hozzászólást winnie módosította 2009.03.26. 13:23:09-kor
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
123. hozzászólás - 2009.03.26. 13:22:45 (Válasz Otoaak #121 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 13:11:49
Erre megint csak azt lehet mondani, hogy ez egy PvP játék, ezzel egész egyszerűen nem lehet mit kezdeni. senki nem szereti ha megverik de ha elkezdesz végzaturazni és más játékosokkal harcolsz, akkor ezt nem igazán lehet elkerülni, ha pedig mindenki megver, vagy többen mint ahányat te tudsz legyőzni az már nem csak a játék hibája.


próbáld átlátni az egészet. te tudod, hogy pvp. én is tudom, hogy az (hogyne tudnám, megszámoltam, elvileg 6 karakter van, aki többet csatát vívott, mint én. most tartok 4765-nél), de mi vagyunk a kisebbség. hidd el, én sem értem, hogy mit csinál az, akinek 25-30. szinten 223-275 vagy feljebb 157-820 a GY-V aránya, de játszik, lelkes, épít, vadászik, tamagocsizik, szövetségi fórumozik.

ezért mondom, hogy a casual játékosra is kell gondolni, nem csak a hardcore-ra. és ezzel nem azt mondom, hogy csak rájuk, de legyen valami egyensúly a fejlesztések végkicsengését illetően.

vagy ennyire rosszul látnám?
Pontszám: 7.67
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
124. hozzászólás - 2009.03.26. 13:36:42
Winnie, koszonom, hogy rám is gondol valaki! Szegény én anti pvp szellemben tolom a V3-on. Miklós is megmondta, hogy aki nem ért a pvp-hez húzzon a V3-ra!

Na jó, komolyra fordítva a szót:
V3 jelenleg a leg hc-b PvP szeróra sikerűlt! Grat Miklósnak hozzá, végre egy szerver ahol nincsennek Pókok, és nincs fix nyerő taktika... kegyetlen matekok folynak rajta!

Miklós:
-Védelem italás részt kiteszem külön topicba engedelmeddel... (Különösen, hogy ősköves!)
-A 12-es varázslat határ korlátot kipróbálhatjuk
-a 2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzációt szerintem tesztelhetjük élesben!
-Tetszik az egészségből, és mágiából adódó elnyelés/varázslat elnyelés ötlet!!! Uccu neki egy szavazást.

Winnie/Otoaak van ezekkel valami ellenvetés?
Pontszám: 6.71
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
125. hozzászólás - 2009.03.26. 14:03:14 (Válasz Birka #124 hozzászólására.)
Szerintem jó volt eddig amit csináltunk.

Az elnyeléssel van egy olyan gondom, hogy egészsége mindenkinek van ha 1-1-be ad elnyelést akkor 100-as egészséggel az 1700-ból kb. 1100-1200 lesz a kisebb kari 200-400-as sebzéséből viszont 0. Max. százalékos elnyelést tudok elképzelni az egészség függvényében különben csak a támadó helyzete fog jelentősen javulni.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
126. hozzászólás - 2009.03.26. 14:05:03
Roppant kínos, de nem tudom értelmezni a "pók" típusú karakterek kitételt, és hiába keresek nem találok hozzá definíciót. Kérlek benneteket, hogy magyarázzátok el, akár magánban is, hogy mi az a pók karakter, vagy pók stratégia

----------------------------------------------------------------------

Miklós elmondásából végre megértettem, hogy mire irányul a sebzéskompenzáció, hogy ne lehessen kibújni a portyázások "áldozati szerep"-e alól. Ez addig rendben van, hogy valaki játékidőben sokat portyázik, aztán meg próbál sunnyogni, hogy ne rabolják le.

Csakhogy, itt a valódi probléma az extrém harcérték különbség, amit legtöbbször a nagy szintkülönbség okoz. Nincs lehetőség arra, hogy valaki, aki szeretne harcolni kilépjen a tuttira vesztes kategóriából az N szintes lefelé ütés esetén. Továbbra is működik a piramisjáték effektus, miszerint, aki egyszer a csúcsra került, az oda van bebetonozva, és gyakorlatilag nincs lehetőség arra, hogy valaki erőforrást áldozva komolyan ellenálljon az ilyen támadásoknak.

Nem tudom elfogadni azt az érvet, hogy ő is támadjon lefelé, mert ez a később indult karakterekkel szemben inkorrekt magatartás, ugyanis gyakorlatilag nincs lehetőség arra, hogy egy később indult karakter felérhessen a csúcsra, mert aki most ott van elveszi tőle az erőforrásokat, lehetetlenné téve azt, hogy egyenrangú felekként küzdhessenek meg

További gondot jelent a "feltörekvőknek", hogy akik korábban indultak, azok szövetségei olyan mértékű tápot jelentenek az újakkal szemben, hogy már eleve az eldönti a csatát, hogy ki melyik szövetség tagja. Valljuk be őszintén, hogy egy-egy erősebb szövetség, ahol a tagok egy része a top100-ba tartozik, és az épületek többségét már kimaxolta, extrém előnyben van azokhoz képest, akik új szövetséget alapítanak, hiszen bármikor megtámadják őket a régebbi szövetségben levők, nincs esélyük a győzelemre, csak kivételes esetben. Az, hogy egy mostanság induló karakter bekerüljön egy régebbi szövetségbe, esélytelen, és annak sincs sok esélye, hogy bármikor is hasaonló erőt képviseljen, mint azok akik régebben indultak, de ahhoz elegendően gyorsan fejlődnek, hogy aki nem hagyja abba 3 hónapon belül, bekerülhessen a "farmolt" kategóriába.

Szerintem, teljesen jogos igény, hogy lehessen a felülről jövő támadások ellen szakértelemmel hatékonyan védekezni! Még akkor is, ha ez a farmolóknak kimondottan fájdalmas is, hiszen pikk-pakk kiderül, hogy ki az aki nem védekezik, azaz eccerü rabszolga
Pontszám: 6.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
127. hozzászólás - 2009.03.26. 14:09:35
Otoaak kitettem külön topicba azt is, mert szerintem az se ide való...

Első lépésben a CSAK a sebzés kompenzációt érintően a köv módosítások kellenének akkor nem?

-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció

Ezzel a jelenlegi kompenzáció "finomhangolódna" és használhatósága jelentősen megnőne. Az előző 3 nap pro-kontra érveiből az derűlt ki számomra, hogy alapvetően a kompenzáció mértéke jól van belőve, és fennáló problémákat nem lehet mind a sebzéskompenzációra ráhúzni!

Úgyhogy nyertünk 2 új topicot:
Védelem itala reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,139.0
Egészség+Mágia reform
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,140.0
Pontszám: 6.17
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
128. hozzászólás - 2009.03.26. 16:24:52 (Válasz Birka #127 hozzászólására.)
A szinttől függö bekattanást akkor kivesszük és csak a sebzés számít ? mondjuk ha 50%-nál is már bekattan akkor valószínű mindegy is legalábbis egyenlőre. Elvileg szerintem jó így a sebzéskompenzáció, legalábbis nekem nincs jobb ötletem.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
129. hozzászólás - 2009.03.27. 13:31:32
Sebgyógyítás ultimate avagy felcserkedés másodállásban.
Már régóta foglalkoztat ez a kompenzációs téma így most előadom a saját javaslatomat:

Az ötlet annyi, hogy ha valakit laposra verek azt utána meg is gyógyíthatom. Erre használhatnánk a sebgyógyítást vagy egy új szakértelemet (Gyógyító ismeretek) mondjuk tanulás 19-re. (A sebgyógyítás járhatóbb útnak tűnik.)

A konkrét elkézelés:
Jön Z(kemény legény) és nagyon elpáholja X-et a kompenzáció hat ekkor lehetősége van X-nek gyógyulni LE-ért Z-től.
Amennyiben X leperkálja Z-nek az 5*Z sebgyógyítás szintje LE-t akkor Z gyógyít X-en a saját sebgyógyítás szintje(Z) *10Ép-ot. Azt, hogy mennyit gyógyulna látná kiírva. A gyógyítás nem haladhatja meg a sebződés 100%-át. Azért, hogy ne lehessen felhalmozni az ÉP-t erre csak a támadást követő 12 órában van lehetősége X-nek (aki dolgozik 8 órát annak talán segít). Ez mondjuk kerülhet Z-nek szakértelem szint * 2-5 Vp-ba, bár ezt el is lehetne hagyni. [A gyógyulás lehetne %-os is kivéve ha a 100%-hoz 50nél magasabb sebgyógyítás kellene.]

A dolog jó:
X akkor gyógyul ha gép előtt van
X csak akkor gyógyul ha akar kevés LE-ért
X olcsóbban jut orvosi kezeléshez (a kufár magas haszonkulccsal dolgozik, míg az azonnali kezelés hatékonyabb)
Z örül mert kaphat 1 kis LE-t és nem 0-ért verte agyon X-et (a gyémántok erre az értékre kapnának mondjuk +10%-ot a semmiből alá kreatív affinitás)
Z húzza a sebgyógyítást segít magán és az állatkáját is jobbangyógyítja
Z-nek nincs akkora lelkiismeretfurdalása, hogy mára elvette X-nek a játékkedvét
A dolog nem jó:
X akár duplán fizethet Z-nek nem elég, h agyonverte és elvette a LE-jét még kap rá egy kis extrát is.
Z-t ösztönözheti, hogy mindenkit verjen bucira véletlenül vagy szándékosan
Beholder esetleg elesik pár őskőtől amit gyógyitalra fordít az agyonvert játékos (szerintem a fizetős játékosokat ennyire nem vernék meg)

A játékba illesztésről:
Drakint(8. szint) vagy Thaur apót(19.szint) hallgatva rájössz, hogy nem minden végzetúr az ellenséged és ha csak egy jót akarsz harcolni akkor ellenfeled sebeit be is kötözheteed. Hidd el nem lesz hálátlan.
Ha Thaur apónál nyílna meg ez a lehetőség akkor lehetne feltétel a maximum 49%os fertőzöttség.

Erre gondoltam nagy vonalakban. Ami megihletett: reggel 8 csatából 5 sikeredett csúnyán.

A csatában összesen 485 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál.
Ellenfelednek egy gyors mozdulattal megadod a kegyelemdöfést.
Ellenfeled ájultan esik össze.
A csatában összesen 710 sebzést okoztál, és 180 sebzést kaptál.
A csatában összesen 697 sebzést okoztál, és 129 sebzést kaptál.
Ellenfelednek egy gyors mozdulattal megadod a kegyelemdöfést.
Ellenfeled ájultan esik össze.
A csatában összesen 751 sebzést okoztál, és 137 sebzést kaptál
A csatában összesen 342 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
130. hozzászólás - 2009.03.27. 14:17:58 (Válasz Birka #127 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.03.26. 14:09:35
Otoaak kitettem külön topicba azt is, mert szerintem az se ide való...

Első lépésben a CSAK a sebzés kompenzációt érintően a köv módosítások kellenének akkor nem?

-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció

Ezzel a jelenlegi kompenzáció "finomhangolódna" és használhatósága jelentősen megnőne. Az előző 3 nap pro-kontra érveiből az derűlt ki számomra, hogy alapvetően a kompenzáció mértéke jól van belőve, és fennáló problémákat nem lehet mind a sebzéskompenzációra ráhúzni!


Az elnyelés helyett szerintem inkább vegyük bele, hogy az egészség és a gyógyítás számítson minden gyógyító hatásnál, ennél több motiváció meg 1-2 küldinél több szerintem nem is kell. Azért remélem Miklós nem arra gondol küldetés terén, hogy az alap egészséges és a mágiád legyen 25-el magasabb mint a többi tulajdonságod.
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.03.28. 08:49:56-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
131. hozzászólás - 2009.04.01. 11:40:03
Kissé leűlt ez a téma

Miklós, lesz ebből valami?

A több oldalas fórum bejegyzés pro-kontra érvei végeztével ez maradt a dologból, amit végül is te javasoltál:

-A 12-es varázslat határ korlát
-2x-es sebződésnél bekattanó 50%-os, 3x-os sebződéstől 100%-os kompenzáció

Van esély a bekerűlésre? Nem tűnik veszedelmes erőforrás igényű fejlesztésnek
Pontszám: 6.17
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
132. hozzászólás - 2009.04.01. 11:43:16 (Válasz Birka #131 hozzászólására.)
Az egészséget növelni olcsóbb
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
133. hozzászólás - 2009.04.02. 16:59:55
A kért fejlesztés megvalósult:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.60
Pontszám: 5
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
134. hozzászólás - 2009.04.02. 17:20:17
A sebzéskompenzáció akkor is gyógyít, ha nincs sebgyógyítás szakértelmem?
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
135. hozzászólás - 2009.04.02. 18:17:16
Köszi a módosítást, remélhetőleg ezzel megoldódtak a "bekattanással" kapcsolatos problémáink.

A varázslat szintnél meg kellemes meglepetésként érintett a 15-ös kitolása a korlátnak

McGee Wikidoton kintvan, hogy mikor gyógyít a sebzéskompenzáció, egészségtől és sebgyógyítástól függő értéket gyógyít!
Pontszám: 6.17
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
136. hozzászólás - 2009.04.02. 18:22:17 (Válasz Birka #135 hozzászólására.)
Köszönöm, megtaláltam.
Pontszám: 5
irritálóCsuhiFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
137. hozzászólás - 2009.09.25. 13:22:07
Szeretném kérni, hogy a gramagan csontpálca legyen kivétel, vagyis akkor is kattanjon be a sebzéskompenzáció, ha az van nálam. Mint a legjobb iq és tau-s tárgy 76. szintig, nem hiszem, hogy nem a legjobb tárgyat használom a csata során. Ugyanez a helyzet lesz lesz a 76. 77. és 78. szintü tárgyakkal. Azokat is kivétel listára kéne tenni.
Pontszám: 5.70
Oldal: 1234567
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!