sebzéskompenzáció
1. hozzászólás - 2009.03.24. 07:59:42
1. hozzászólás - 2009.03.24. 07:59:42
Elég sok hozzászólás volt már ehez a témához más topicokban talán így jobban felfigyelnek Miklósék az ötletekre.
A sebzéskompenzáció szerintem nagyon hasznos és jó lehetőség lenne, ha használni is lehetne, de amíg ilyen csaták jönnek zsinórba addíg sajna nem sok értelme van nekiállni fejleszteni a gyógyítást:
A csatában összesen 630 sebzést okoztál, és 1749 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 125 lélekenergiát.
Átlagos reggeli ébresztő, és 2 csata után már ökmindegy ki a 3, persze lehetne még tovább egészséget fejleszteni de aból se nekem van hasznom hanem a hasonló kaliberű karakterek tudnak többször támadni. Nekem nem lenne gondom ellőni a pp-t ha nem ütnének le fentről azonnal ahogy támadható vagyok nekik viszont nincs célpontjuk és annyira azért nincsenek kevesen, hogy pár percen belűl ne akadna valaki aki kihasználja az alkalmat az ingyen portyára.
Persze lehet, hogy 1119 sebzéskülönbség 5-6 szint különbség a támadó javára stb. nem indokol kompenzációt de szerintem pont az ilyenek miatt szerettek volna sokan egyáltalán sebzéskompenzációt.
Az 1/3-os sebzésarány szerintem túlzás sokszor még az 1/2-höz arány is nagy sebzéskülönbséget jelent. Szerintem nagyon kevés karakter tudja ezt a lehetőséget kihasználni és főként csak alacsonyabb szinten, 40es szint fölött helyezkednek el azok akik a leginkább ki vannak téve a nagy veréseknek itt van jelenleg a legnagyobb olló a szintek között (6 szintet lehet lefele ütni), az életben maradás itt a legnehezebb, az esetek többségében pusztán a szintből adódó különbségek eldöntik a csatát, és ugye magasabb szinten is el kell költeni valahogy a pp-t ezért ha -10-20%-al is támadnak - ami ahhoz kevés hogy 6 szint különbséggel esélye legyen a védekezőnek - de arra már bőven elég, hogy néhány kósza találattal átlépje az 1/3-os arányt. Korrekt lenne szerintem ha a sebzéskompenzáció a szintkülönbséget is figyelembe venné, és jobb arányt biztosítana a sebzéskompenzáció kihasználására. (1/3 helyett 1,1-1,2-1,3 stb./3 hoz szintkülönbség függvényében 5 szint különbségnél 1,5/3 vagyis ha feleannyit sebzés alatt már működhetne).
A sebzéskompenzáció szerintem nagyon hasznos és jó lehetőség lenne, ha használni is lehetne, de amíg ilyen csaták jönnek zsinórba addíg sajna nem sok értelme van nekiállni fejleszteni a gyógyítást:
A csatában összesen 630 sebzést okoztál, és 1749 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 125 lélekenergiát.
Átlagos reggeli ébresztő, és 2 csata után már ökmindegy ki a 3, persze lehetne még tovább egészséget fejleszteni de aból se nekem van hasznom hanem a hasonló kaliberű karakterek tudnak többször támadni. Nekem nem lenne gondom ellőni a pp-t ha nem ütnének le fentről azonnal ahogy támadható vagyok nekik viszont nincs célpontjuk és annyira azért nincsenek kevesen, hogy pár percen belűl ne akadna valaki aki kihasználja az alkalmat az ingyen portyára.
Persze lehet, hogy 1119 sebzéskülönbség 5-6 szint különbség a támadó javára stb. nem indokol kompenzációt de szerintem pont az ilyenek miatt szerettek volna sokan egyáltalán sebzéskompenzációt.
Az 1/3-os sebzésarány szerintem túlzás sokszor még az 1/2-höz arány is nagy sebzéskülönbséget jelent. Szerintem nagyon kevés karakter tudja ezt a lehetőséget kihasználni és főként csak alacsonyabb szinten, 40es szint fölött helyezkednek el azok akik a leginkább ki vannak téve a nagy veréseknek itt van jelenleg a legnagyobb olló a szintek között (6 szintet lehet lefele ütni), az életben maradás itt a legnehezebb, az esetek többségében pusztán a szintből adódó különbségek eldöntik a csatát, és ugye magasabb szinten is el kell költeni valahogy a pp-t ezért ha -10-20%-al is támadnak - ami ahhoz kevés hogy 6 szint különbséggel esélye legyen a védekezőnek - de arra már bőven elég, hogy néhány kósza találattal átlépje az 1/3-os arányt. Korrekt lenne szerintem ha a sebzéskompenzáció a szintkülönbséget is figyelembe venné, és jobb arányt biztosítana a sebzéskompenzáció kihasználására. (1/3 helyett 1,1-1,2-1,3 stb./3 hoz szintkülönbség függvényében 5 szint különbségnél 1,5/3 vagyis ha feleannyit sebzés alatt már működhetne).
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.03.24. 08:50:31-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.50