Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: sebzéskompenzáció
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
61. hozzászólás - 2009.03.25. 09:49:13 (Válasz Birka #60 hozzászólására.)
Tegnap másoltam be a küldetés topicba az alázásaimat, 5. szinttel lefelé támadva az 50 csatanyeréses küldetés miatt. Abból vonj átlagot.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
62. hozzászólás - 2009.03.25. 09:49:33 (Válasz Birka #53 hozzászólására.)
Azért az 50es eléggé el van szállva a valóságtól. Sharpa 2000nél többet nem nagyon vert belém, normál felszerelésben állattal még annyit se, szóval az a teoretikus 4000 sebzésnek LOL
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
63. hozzászólás - 2009.03.25. 09:55:48
Birka, az egész kiindulási alapod rossz. Így dolgozd át:

szint | szívósság | erő | elnyelés | állat szintje | fegyver átlagsebzése | varázslat átlagsebzése | állat sebzése

1. 0
------------------------------------------------------------------------

...
------------------------------------------------------------------------


10. 10
------------------------------------------------------------------------

30. 30

50. 60

stb.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.03.25. 10:08:10-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
64. hozzászólás - 2009.03.25. 10:00:40
Morti 45 vagy az azt jelenti 40-re utsz mert kuldizel:

A csatában összesen 1968 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1490 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1607 sebzést okoztál, és 220 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1416 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1516 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1533 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1177 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál.

Durván 1550 akkor 40-es szinten
Te meg bekapsz, ha Sharpa üt 2k körül akkor?

Nezzuk:

20 350
25 550
30 800
35 1100
40 1550
45 2000
50 2500

Velemény?
Amúgy a sebgyógyítás és egészség elképzelés mennyire reális mint fejlődési max?

Cave, ne fikázz, hanem mondjad melyik értéket mennyire cseréljem le
A hozzászólást Birka módosította 2009.03.25. 10:04:33-kor
Pontszám: 6.17
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
65. hozzászólás - 2009.03.25. 10:04:15
Morti szerintem elég azt nézni, hogy egy 4-5 szinttel feljebb jövő alázós ütés össz. mennyit pakol beléd, ha lebontjuk ütés fajtákra, akkor sose végzünk!
Mi van akkor, ha a lecserélem az állatom, mi van ha nem prémes üt, mi van ha rossz napja van a randomnak stb...
Ha megnézem, hogy egy átlagos max sebzés mennyi (nem pók, nem építő karis, hanem egy erős harci karitól..), akkor ahoz képest ha belőjük a sebzés kompenzációt, akkor nagy átlagban jól fog működni...
Pontszám: 6.17
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
66. hozzászólás - 2009.03.25. 10:07:00
41-es szinten átlag 1300-1700-között lehet kapni 6 szinttel feljebbről. Állat nélkül valószínű még többet, úgy még nem próbáltam. Én a
szintemen eléggé elől vagyok ennél valószínű lehet többet is kapni. Arra nem emlékszek, hogy ütöttem volna 5 szintet lefele csak "tippem" van 900-1300.

V2-n 37-es szintről lefele kb. 700-900 sebzés, de ennél szerintem többet ütnek azok akik már TÖ-znek.

A sebzés nem lineáris hanem jókora bakugrások vannak benne aktuálisan mindíg akkor mikor bejön egy jobb fegyver (kőkard->Legendás tőr->gramagan..). A többség 26-27 és 35-ös szint között erősebben tolja a szakikat, hogy kimaxolja az LE termelő képességeket ezért ezen a részen is van egy kis törés valószínűleg.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
67. hozzászólás - 2009.03.25. 10:10:12 (Válasz Birka #64 hozzászólására.)
40-re 1500 az ok, 45-re sztm a 2000 sok, inkább 1700, max. (1. Ha megnézed, ugyanolyan fegyvere van a 45-ösnek mint a 49-esnek. 2. A 60-as árnykorbács nem sebez sokkal többet, mint az ősi kard.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
68. hozzászólás - 2009.03.25. 10:12:07 (Válasz Otoaak #66 hozzászólására.)
45-nél is van egy törés, az állat miatt.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
69. hozzászólás - 2009.03.25. 10:19:06
Sharpa elvileg már 7 szintel lejjebb tud ütni ha Sanyiba 2000-et üt akkor lehet jó az a 2500, esetleg 2200-2300. Kb. stimmel most szerintem amit irtál. Az egészségen meg a gyógyításon kicsit vissza kellene venni. 40-es szinten 70-80 egészség meg 20-25-ös gyógyításnál ne nagyon kelljen több már ez is bőven átllag felett van.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
70. hozzászólás - 2009.03.25. 10:21:05
Nézzuk az új tippsort :

20 350
25 500
30 700
35 1000
40 1500
45 1800
50 2300

A többi, sebgyógy és egészség nagyjából jó?

Otoaak 20. szintig szintenként +2 onnan szintenként +1-re modosítottam az egeszseget. 50-re 90-es lesz így 40-re 80 20-as szinten meg 60, ami nagyjából reális...
A hozzászólást Birka módosította 2009.03.25. 10:24:35-kor
Pontszám: 6.17
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
71. hozzászólás - 2009.03.25. 10:21:22
Morti: 45-ös szintre még nem max. szintről ütnek lefele és ha fegyver váltás miatt nem is de azért nő a sebzés.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
72. hozzászólás - 2009.03.25. 10:22:05
Mivel én is az 50es zsinórportyát csinálom lvl 44ről, az átlagsebzésem 5szinttel lefele kb 1200-1500.

Remélem segítettem
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
73. hozzászólás - 2009.03.25. 10:23:38 (Válasz Birka #70 hozzászólására.)
50-est hagyd ki, mert fogalmunk sincs, hogy egy 57. szintű a 68. szintű fegyverével mekkorát fog zúzni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
74. hozzászólás - 2009.03.25. 10:25:28
Szerintem 20-al kéne csökkenteni az egészséget 50-től arányosan visszafele. A sebgyógyitás az kb. jó szerintem, alacsonyabb szinten nehezebb megcsinálni de ha megéri azért ott sem gond összeszedni a 10-15-öst.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
75. hozzászólás - 2009.03.25. 10:26:31 (Válasz Birka #70 hozzászólására.)
Ok, igy is jó kicsit lemaradtam az olvasással.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
76. hozzászólás - 2009.03.25. 10:38:49


A sebzéskompenzáció akár hogy trükközünk a sebzéssel, szépen lassan kúszik fel %-osan és olyan 25-30% környékén van. Igazándiból jónak tűnik az alap képlet.
Itt tartunk most?

Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Megvalami?
A hozzászólást Birka módosította 2009.03.25. 10:39:46-kor
Pontszám: 6.71
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
77. hozzászólás - 2009.03.25. 10:49:58
Az egészség 10-és 35 között lehet még mindíg sok. Megnézem tárgyakból mennyi jön össze, 20-as szinten a 60-as mindenképpen nagyon soknak tűnik.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
78. hozzászólás - 2009.03.25. 10:58:55
15-25 között prémium karakterrel nem annyira vészes (+20-jön össze annak aki figyel rá különösebb harci teljesítmény csökkenés nélkül). Nem prémesnek viszont elég nehéz dolga van sokkal nehezebb megoldani de ez kb. 10-15 szint utánna már nekik is könnyebb.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
79. hozzászólás - 2009.03.25. 11:00:50
Sokszor probléma, hogy a fejlettebb magasabb szintű karakterek porig alázzák, és sokszor ellehetetlenítik a játékát az alattuk levőknek. Ez sok játékosnak elveszi a sikerélményét, akár prémes, akár pőre egyaránt leküzdhetetlen akadályt képez.

A harcrendszer random részének növelése kimondottan rossz megoldás, ugyanis az értelmetlenné teszi a fejlesztéseket ami az egyenrangú feleket megkülönböztetné, főleg akkor, ha az azt a célt szolgálná, hogy az alacsonyabb szintű karaktereket védje.

A sebzéskompenzáció nem igazán működik...

Viszont, ha lenne egy szakértelem, amit a karakterek olyan esetben használnának védekezésre, amikor egy erősebb karakter (magasabb szintű) MEGTÁMADJA őket, akkor azt már korrektnek nevezném, mert a karakter annak fejlesztésére költött, erőforrást áldozott stb.

Egyik ilyen elgondolásom:

Piszkos Trükk szakértelem:
Ha nálad magasabb szintű karakter támad meg téged, akkor kihasználod azt, hogy nem vesz téged komolyan, ezért alattomos támadást hajtasz végre akkor, amikor már győztesnek hiszi magát, és megfordítod ezzel a csata kimenetelét. Szakértelem szintenként erre 1% esélyed van, ezt tovább növeli a köztetek levő szintkülönbség szintenként 5%-al. A szakértelem nem fejleszthető 50. szint fölé, és nem hat rá a tudatturbó. A fejlesztése portyapontokból történik elérendő szint*10 portyapont. A szakértelem megelőzi és ha "bekattan" ignorálja a kivégzés szakértelmet.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
80. hozzászólás - 2009.03.25. 11:02:54 (Válasz Otoaak #77 hozzászólására.)
Otoaaak, 1 egészseg 1-et számít a kompenzációba...

Szerintem nem számot tevőt tévedünk ha 408-at kapunk 398 helyett

A lényeg az volt, hogy nagyságrendileg 30% környékén van a gyógyulás ami szerintem korrekt kompenzáció, ha az ember fejleszti a sebgyógyításást.
Ha bekattan a kompenzáció, adunk egy kis ösztönzést a sebgyógyógyítás skillnek, hozzá még ösztönözzük az egészség fejlesztést akkor valszeg korrektebb végeredményt kapunk a kompenzációra...
Pontszám: 6.17
Oldal: 1234567
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!