Csak, hogy mihez képest beszélünk:
"
akkor a csata végén a kritikus sebeidet ellátod. A kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza, ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, plusz gyógyulsz még egészség-20 ÉP-t.
Az egészség bónuszra lehet, hogy adunk egy szinttől függő szorzót, pl. 20-as szinttől 2x, 40-estől 3x, stb.
Példa:
500:60-ra legyőznek, van 20-as sebgyógyításod, és 70-es egészséged. Ekkor a csata végén 500*0,2+50=150 ÉP-t gyógyulsz vissza.
"
Tételezzük fel, hogy valaki nem hanyagolja el az egészséget, és normális tempóban fejleszti, akkor kb minden szinten tól 2-öt rajta.
A sebgyógyítás egyszerűen fölös egy szint után (5-10-es kb), ezzel is kéne csinálni valamit, de tegyük fel minden 5 szinten növelünk rajta 3-at (ami nagyjából reális is eleinte!).
Ehhez hozzávettem eddig olvasott, és saját tapasztalataim (csak lvl25-ig!) alapján egy várható sebződést (alapvetően elvertek mint a...
Eredmény:
Ennek alapján a kompenzáció% szépen lassan kúszik felfelé magától, ha nem hanyagolod el a sebgyógyítást és az egészséget, viszont a karakteredet szépen lehúzhatod a budin a harcba, ha 120-as egészséged és 30-as sebgyógyításod van 50. szintre az is fix, mert olyan harmat gyenge lesz miatta a harcban...
-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Ezeket kéne betenni még az Otoaak által javasolt magasabb szintről ütnek, hamarabb bekattan a gyógyítás mellé!
Várom az észrevételeket!!!