Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: sebzéskompenzáció
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
41. hozzászólás - 2009.03.24. 16:34:02 (Válasz winnie #39 hozzászólására.)
Winnie mi? 3 óra alatt 6-szor támadnak?
Csak mert én a fenti listán azt látom hogy azért nem ütöttek meg többször mert nem lehetett a játék szabályai miatt...
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.63
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
42. hozzászólás - 2009.03.24. 16:36:02 (Válasz Piciklon #40 hozzászólására.)
Piciklon ez nekem egy délelőtt ugyanezekkel a nevekkel.

olvas el a karakterlapom, rajta van a tegnapi délelőtt 3 dobogósa (Mási Valkitor)
A hozzászólást Almási Viktor módosította 2009.03.24. 16:37:19-kor
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
43. hozzászólás - 2009.03.24. 16:40:31 (Válasz Almási Viktor #42 hozzászólására.)
Jó! Nagyon jó!
Én is szóltam némelyiküknek, hogy sipirc gyúrni, szerencsére kellemesen csalódtam bennük

Hozzám is jönnek többen-kevesebben, de most már igyekszem elvenni a kedvüket tőlem

(Már alig várom, hogy valaki beszálljon a versenybe rendesen /1500ÉP felett/, mert szegény DM biztos unatkozik a dobogó első helyén )

Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
44. hozzászólás - 2009.03.24. 16:54:35 (Válasz Mortimer #23 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.03.24. 11:04:23
Viszont ez az egészséggel való játék semmit nem ér, ha a szinteden simán megvernek. Ekkor már valóban nincs mit tenni, ötletem sincs, mit lehetne csinálni.

Sok karakternél vettem észre egy végzetes folyamatot: valahol "elrontja" a karaktert, és ahelyett, hogy próbálna hosszú munkával javítani, inkább építésbe menekül. Ezért megbecsülik a szövetségi fórumon, javul a közérzete, viszont még inkább legyengül a karakter, és se küldetésekben, se egyéb területeken nem tud előrehaladni, háborúkban pedig egyenesen probléma lesz. Ezek után már csak egy út marad, a játék abbahagyása.

itt van a kutya elásva. én vagyok a toborzó a szövetségünkben és nézegetem a toplistát "finom falatok" után kutatva. olyan 20-25-ös szint környékné látok egy törést ami már eléggé hatalmas 30-35-ös szint környékén. az emberek nem terveznek előre. és a legnagyobb baj hogy a legtöbben nem olvassák a fórumot. én a fórumról és a többieket szorgalmasan kémgömbözve valamint arénázva a társaimmal kialakítottam egy koncepciót a karim fejlesztésére (lényegében az alap optimalizátor taktika, halálra vernek portya során de ha okosan vadászom el az időmet akkor később lényegesen erősebb leszek). pokolian gyenge vagyok a szintemen (30, hamarosan 31). 421 TÖ és ebből 74 a szerencse. építő voltam aztán nekiálltam húzni a karimat és akkor jöttem rá hogy ha a TÖ-met húzom akkor magasabb szinten egyszerűen elpusztul a karim. félretettem a TÖ-t és most csak a szakikat húzom amíg az LE szerzés el nem éri a maximumot. ez az a hiba amit a lemaradt karik elkövetnek. húzza a TÖ-t viszont csak a "harci" tulajdonságokat. egy idő után lemarad és azt veszi észre hogy egy azonos szintű karinak (aki jóval magasabb LE szerzésen csücsül, vagy csak portyakirály mert van ideje) 50-100-al több TÖ-je van és a felszerelése is messze jobb (nem feltétlenül beszélek prémiumos cuccokról).

tudatosítani kellene a játékosokban hogy a szakértelmek fejlesztése rövid távon nem jó, hosszabb távon elengedhetetlen. ha erre rájön időben akkor jó, de még 30-35 környékén sem késő áttérni optimalizátor taktikára hogy korrigáljuk a lemaradást.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.50
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
45. hozzászólás - 2009.03.24. 17:06:56 (Válasz S0laris #44 hozzászólására.)
Sosem késő kigyúrni az LE termelő szakikat de ha elkéstél vele akkor elkéstél ha fel is húzod őket max. annyit érsz vele hogy nem nyílik tovább az olló, behozni a késedelmet nem fogod tudni csak azokkal szemben lehetsz jobb akik még nálad is később állnak neki. Ez nem változtat azon, hogy saját szinteden is van aki elkalapál.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
46. hozzászólás - 2009.03.24. 17:07:56
Én is áttértem erre a taktikára.Húzom a spm-t meg van egy jó 25-ös sajtom (turbózva) amit még növelek meg a csapdát se hanyagolom,a szerencsém 74-es.Én marha sokat építettem,és lásd most mégsem vagyok olyan gyenge (Tö az nem sok de szakikban nem sokan hagynak le a szintemen).
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
47. hozzászólás - 2009.03.24. 17:26:56 (Válasz Otoaak #45 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.03.24. 17:06:56
Sosem késő kigyúrni az LE termelő szakikat de ha elkéstél vele akkor elkéstél ha fel is húzod őket max. annyit érsz vele hogy nem nyílik tovább az olló, behozni a késedelmet nem fogod tudni csak azokkal szemben lehetsz jobb akik még nálad is később állnak neki. Ez nem változtat azon, hogy saját szinteden is van aki elkalapál.

teljesen utólérni nem lehet, esetleg magasabb aktivitással (lásd portyázás). viszont mivel a táposabb fejlődése lassul (a drágább szakik és TÖ miatt) a szakadék csökken és elérhet egy olyan szintet ahol a pihenés védelmet adhat. és akkor csattan a random. napi 10-12 támadást szenvedek el ha nem pihenek, de csak 4-6-ot ha pihenek. ha egy játékos utoléri a tápost úgy hogy képességben csak 5-10% a különbség akkor a folyamatos támadások elmaradnak. ez szerintem elérhető, még egy csúnyán lemaradt karival is. és ha okosan játszik valaki a specializációval, a TÖ-vel, akkor lehet valaki sikeres.

be lehet hozni a lemaradást, bármilyen szinten is van az ember.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5.33
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
48. hozzászólás - 2009.03.24. 21:56:25
Elnézést, a teljes topicot nem tudtam végigolvasni, csak a nyitó hozzászólást.

Elképzelhetőnek tartom, hogy változtassunk a képleten, ha van köztetek valaki, aki konkrétan, a matematika nyelvére átültetett képletet el tud juttatni hozzám, azt nagyra értékelném. Esetleg olyasmiről lehet szó, hogy 3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a), ebből valószinüleg nem lesz gond.
Pontszám: 9.17
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
49. hozzászólás - 2009.03.24. 22:04:29
Nem csodálom, ma indult, máris szétoffolták, és igazándiból nem jutottunk előre semmit

Nyitottságot vettük, gondolom kitrágyáljuk oszt csak összejön valami belőle...
Pontszám: 6.17
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
50. hozzászólás - 2009.03.25. 00:59:57 (Válasz Birka #49 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.03.24. 22:04:29
Nem csodálom, ma indult, máris szétoffolták, és igazándiból nem jutottunk előre semmit

Nyitottságot vettük, gondolom kitrágyáljuk oszt csak összejön valami belőle...


továbbra is azt mondom, hogy más irányból kell közelíteni. ami van sebzáskompenzáció, elfogadható, csak az értelmetlen "csak akkor kompenzálhatsz, ha lecseréled a tárgyaidat" koncepciót kell kiölni belőle:)
Pontszám: 3.17
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
51. hozzászólás - 2009.03.25. 06:35:47
Először szerintem akkor azt kéne kitalálni mikor működjön egyáltalán. Én maradnék az eredeti ötletemnél vagyis szintkülönbségtől függően egyre kisebb sebzéskülönbségnél kapcsolna be:

azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

A gyógyítás maximális mértéke pedig lehetne a Miklós álltal javasolt 3x sebzésnél 100% 2,5x sebzésnél 75% 2x sebzésnél 50% 1,8x sebzésnél 40% stb. persze a gyógyítás szakértelemtől függően akinek nincs meg hozzá a szakértelme az kevesebbet gyógyul.

winnie: a varázslatok kicsit valóban változatopsabbak és van olyan amit sokáig megéri használni de valahogy ki kell szűrni azokat is akik megpróbálnak visszaélni a sebzéskompenzációval, én max. annyit változtatnék a dolgon, hogy mindent ellenőrízen le a program fegyver/varázslat/pajzs/páncél. Ha erősödik a sebzéskompenzáció amúgy se kell vakitó fényt lövöldöznöd, hogy csökkentsd a sebzést.

Ha lesz több javaslat akár szavazhatánk is melyik szinpatikusabb és azt küldhetnénk el Miklósnak amelyik nyer.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
52. hozzászólás - 2009.03.25. 08:17:45
na, ez korrekt ötlet. például.

(más kérdés, hogy jó játéktervezés mellett eleve nem lenne szabad, hogy szükség legyen sebzéskompenzációra. eddig sem volt. miklósnak azt kéne megnézni, hogy most miért van, mert félő, hogy később megint kompenzálni kell.)
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
53. hozzászólás - 2009.03.25. 09:16:12
Csak, hogy mihez képest beszélünk:
"
akkor a csata végén a kritikus sebeidet ellátod. A kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza, ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, plusz gyógyulsz még egészség-20 ÉP-t.

Az egészség bónuszra lehet, hogy adunk egy szinttől függő szorzót, pl. 20-as szinttől 2x, 40-estől 3x, stb.

Példa:
500:60-ra legyőznek, van 20-as sebgyógyításod, és 70-es egészséged. Ekkor a csata végén 500*0,2+50=150 ÉP-t gyógyulsz vissza.
"

Tételezzük fel, hogy valaki nem hanyagolja el az egészséget, és normális tempóban fejleszti, akkor kb minden szinten tól 2-öt rajta.
A sebgyógyítás egyszerűen fölös egy szint után (5-10-es kb), ezzel is kéne csinálni valamit, de tegyük fel minden 5 szinten növelünk rajta 3-at (ami nagyjából reális is eleinte!).
Ehhez hozzávettem eddig olvasott, és saját tapasztalataim (csak lvl25-ig!) alapján egy várható sebződést (alapvetően elvertek mint a...
Eredmény:



Ennek alapján a kompenzáció% szépen lassan kúszik felfelé magától, ha nem hanyagolod el a sebgyógyítást és az egészséget, viszont a karakteredet szépen lehúzhatod a budin a harcba, ha 120-as egészséged és 30-as sebgyógyításod van 50. szintre az is fix, mert olyan harmat gyenge lesz miatta a harcban...

-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Ezeket kéne betenni még az Otoaak által javasolt magasabb szintről ütnek, hamarabb bekattan a gyógyítás mellé!

Várom az észrevételeket!!!
A hozzászólást Birka módosította 2009.03.25. 09:27:07-kor
Pontszám: 6.17
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
54. hozzászólás - 2009.03.25. 09:22:29 (Válasz winnie #52 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.03.25. 08:17:45
na, ez korrekt ötlet. például.

(más kérdés, hogy jó játéktervezés mellett eleve nem lenne szabad, hogy szükség legyen sebzéskompenzációra. eddig sem volt. miklósnak azt kéne megnézni, hogy most miért van, mert félő, hogy később megint kompenzálni kell.)


90%ban azert van, mert 5-6 szinttel lejjebb is lehet tamadni, 10%ban meg mert vki jobban jatszik mint a tobbiek. Igazan jo megoldas az lenne, ha lecsokkentenek a tamadasi tavolsagot, de igy utolag ezt is necces bevezetni, hisz sokan direkt ezert huztak el TPben. Ha elore tudjak, akkor lemaradnak.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
55. hozzászólás - 2009.03.25. 09:33:27
Jah és kimaradt, hogy a modellben a képlet ami sebzést leírja:
szint*szint*szint/35+szint*10

Igen siralmas, hogy köbös fügvénnyel nő jelenleg a várható sebződés, naívan azt hittem még a négyzetest se fogja elérni
Ha ezek mellé hozzáveszem hogy a tulajdonságok fejlesztése drasztikusan lassul, akkor valami csak lehet abban, hogy a magas szintű fegyverek sebzése drasztikusan elrugaszkodik a normál ütemezéshez képest nem?
Pontszám: 6.17
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
56. hozzászólás - 2009.03.25. 09:35:40 (Válasz Birka #55 hozzászólására.)
A fegyverek sebzése a táblázatban rossz.

40. szintre írj 1500-at, 45-re meg 2000-et. De ezek is kiemelkedő értékek (több kritikus találat kell hozzá).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
57. hozzászólás - 2009.03.25. 09:37:35
Morti 40. szinten BEKAPOTT sebzes azaz 45. röl ütnek lefele 54-es fegyverrel, így is meredek a 2200 sebződés???
Pontszám: 6.17
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
58. hozzászólás - 2009.03.25. 09:39:13 (Válasz Birka #57 hozzászólására.)
Igen, egyértelműen. 45. szintű vagyok 54-es fegyverrel, és én még sose ütöttem 2000 felett másik karakterbe. Rekordom egy 67. szintű epikusba 2100 körül van, de az is egy kritikus varázslat miatt lett olyan sok.

A 2200 helyett 1500 lenne kb. indokolt. És azt is vedd figyelembe, hogy 45. szint felett most igencsak topkarakterek vannak, azaz egy hónap múlva, mire a "középszerűbb" játékosok is felérnek, ez jelentősen csökkenni fog.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.03.25. 09:46:11-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
59. hozzászólás - 2009.03.25. 09:47:22
Fene se tudja kicsit tényleg soknak tűnik én még csak 41-es vagyok 48-as fegyverrel de többször ütöttem már 1400 fölött de többet nem nagyon térkapuba meg 1760körül van a rekordom de nem varázslat krittel, varázslásba nem vagyok jó. Persze valamennyi elnyelése mindenkinek van, gondolom...
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
60. hozzászólás - 2009.03.25. 09:48:04
Na mindjárt megpiszkálom akkor az egészet
Mondjuk az egészség és sebgyógyitást is igencsak extrém maximumra vettem, tehát belefér, hogy a top sebzésekhez viszonyítunk...

5. szinten az 50-es sebzések halál korrekt az fix
10. szint környékén 100-at lazán bekkapsz, sőt inkább 150-et is...
15. szinten a 200-300 sebződés teljesen normális (v3-on ez meg ymost friss adataim vannak)
20. szinten a 400 környéke megint jónak tűnik, elég sokat szenvedtem ott (mondjuk egy Nphi 900-as sebzést nem építenék be átlagnak )
25. szinten 600-700 sebződés gond nélkül megvan, ha fentről jön egy állat , nap mint nap tapasztalom...
Innen sajnos vakon vagyok! Próbáltam az eddigi fórum sírások alapján kitippelni...

Mondjátok a tippeket, akiknek magasabb karakterük van, és nap mint nap kapják a jelentős pofonokat! (Jöhet bátran a keményen lesebződtem érték, mert maxra vettem az egészség és sebgyógyítás értékeket!)
Pontszám: 6.17
Oldal: 1234567
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!