Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: sebzéskompenzáció
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
21. hozzászólás - 2009.03.24. 10:57:46 (Válasz Mortimer #18 hozzászólására.)
Igaz, hogy a sebzések megnőttek. Nőtt a karakterek ereje, taumaturgiája, a fegyverek is erősődtek és a varázslatok is. Ráadásul páran már 10 szinttel erősebb felszerelést tudnak venni a kereskedelemnek köszönhetően. Nem mellesleg az állatok sebzése is megnőtt. DE! Ezzel párhuzamosan az egészségnek is növekednie kellene, ami egy két karaktert kivéve, mint pl Mortimer, mindenkinél elmaradt. A sebzés folyamatosan növekedni fog, ilyen a karakterek evolúciója, éppen ezért ha a max ép nem növekszik ezzel együtt, akkor nincs az a sebzéskompenzáció ami hosszútávon segítene a karakteren.

A karakterek egészsége befagyott hónapokkal ezelőtt, és mostanra jött el az újabb fejlesztés ideje.

Otoaak:Látod, Mortimer is meg tudja oldani a 25% alól támadást, biztos szívesen megosztja a tapasztalatait és a trükkjeit ezzel kapcsolatban. Folyamatos térkapuzáshoz és epikus csatához pedig egyértelmű, hogy gyógyital kell, pihenés és egészséget adó másodlagos felszerelés a pihenéshez.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
22. hozzászólás - 2009.03.24. 10:59:43 (Válasz winnie #20 hozzászólására.)
Milyen szintből eredő különbségre gondolsz? Úgytudom csak annyi a magasabb szintű előnye, hogy lefelé támadva szintenként eggyel nő a támadás, viszont a kisebbnél az állat elnyelése nő, ha magasabb szintű támad.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
23. hozzászólás - 2009.03.24. 11:04:23 (Válasz Ariel #21 hozzászólására.)
Viszont ez az egészséggel való játék semmit nem ér, ha a szinteden simán megvernek. Ekkor már valóban nincs mit tenni, ötletem sincs, mit lehetne csinálni.

Sok karakternél vettem észre egy végzetes folyamatot: valahol "elrontja" a karaktert, és ahelyett, hogy próbálna hosszú munkával javítani, inkább építésbe menekül. Ezért megbecsülik a szövetségi fórumon, javul a közérzete, viszont még inkább legyengül a karakter, és se küldetésekben, se egyéb területeken nem tud előrehaladni, háborúkban pedig egyenesen probléma lesz. Ezek után már csak egy út marad, a játék abbahagyása.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
24. hozzászólás - 2009.03.24. 11:15:14 (Válasz Mortimer #22 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.03.24. 10:59:43
Milyen szintből eredő különbségre gondolsz? Úgytudom csak annyi a magasabb szintű előnye, hogy lefelé támadva szintenként eggyel nő a támadás, viszont a kisebbnél az állat elnyelése nő, ha magasabb szintű támad.


ha csak annyi, akkor annyi, de attól még a rendszer támogatja az erősebbet, ami végképp feleslegesnek tűnik, még ha indokolt is.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
25. hozzászólás - 2009.03.24. 11:27:07 (Válasz Ariel #21 hozzászólására.)
az egészséget az irreális eredményekbe szerintem nem érdemes belevonni, hiszen a magas egészség kvázi még több vereséget eredményez. (na, nem mintha én tudnám a megoldást...)

a 25% alatti támadás pedig a kiválasztottak eszköze, de nem mindenki van 24/7 számítógép elé kötve. aki ott ül, annak egyszerű, de inkább az átlagjátékosnak érdemes kedvezni e szempontból, az ő frusztrációját csökkenteni. (vagy pedig megszüntetni azt az érzést a játékosokban, hogy minél jobban meg akarják semmisíteni az ellent. és itt előveszem a szokásos mantrámat, hogy engem ledöbbent, hogy még a top20-asok közül is sokan minimális LE-val támadnak 4-5 szinttel lefele. ennyire nem akarnak LE-t nyerni, ha úgy adódik? oké, tisztelet a kivételnek, nálam is hagytak már 1500 LE-t támadók, de az azért durva, hogy az 50-ből egy siker (nyilván mínusz 20%-os támadás) esetén sem kapok LE-t. nyilván nem csak én vagyok olyan, hogy ha támadok, akkor párezer LE-val teszem - nem is csodálkozom, hogy a top100-ban csak 7-8 karakternek nagyobb a LE-differenciája az enyémnél. WTF?

épp ezért esetleg, hogy parányit megnehezítsük vagy csökkentsük a mínusz 5-szintes támadásokat (ott a legnagyobb az esélye a sebkomp. bekapcsolásának), lehetne valami LE-korláthoz kötni (tudom, FÚJ!), hogy a megsemmisítésnek legyen egy kisebb-nagyobb esetleges LE-vesztés a kompenzációja (az ilyen persze rabszolgázás gyanús, szóval nyilván felejtős). vagy legyen olyan korlát, hogy szint+10-es fegyverrel ne lehessen annyira lefele támadni, s ezért mínusz 5 szintre csak max szint+6-os ér, ami megint csökkenti a kicsik sebződését.

mindkét javaslat persze abszurdnak hangzik, hülye korlát, a demokrácia megsértése, de hátha valamelyik szóról bekattan valakinek egy sokkal jobb, végső megoldás.
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
26. hozzászólás - 2009.03.24. 11:36:12
Szerintem nem csak támadás van. Épp most csinálok statisztikát a varázslásról, az aréna segítségével.

a sgítőtársam : 156-os IQ 15 csatából 8 sikeres 7 nem
én: 157-es IQ 3 sikeres varázslás 13 nem

Lényegi különbség csak szintben van ő 4 szinttel magasabb szintű mint én, nem pihentem ő támad. Az ő statisztikája gyakorlatilag statisztikailag teljesen normális az enyém meg WTF ?
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
27. hozzászólás - 2009.03.24. 12:30:50 (Válasz winnie #25 hozzászólására.)
Winnie:
Ha elvonatkoztatunk magától a sebzés értékétől, és csak a százalékokat nézzük, akkor maga az egészség a sebzéskompenzáció, hiszen több max ép mellett százalékosan csökken a beszedett sebzés mértéke.

Egy példa:
Ha 50-es az egészséged, és egy karakter beüt, akkor mondjuk a sebzése a max ép-d 30%-a. Ha 100-as az egészséged, akkor ez már csak kb 18%. Tehát abszolutértékben az egészséged csökkentette a sebzését 30%-ról 18%-ra. Ha épp 25%-on voltál, akkor egyik esetben ájultra ver, a másikban még mindig van 7%-od. Ráadásul ez a sebzéskompenzáció nem csak akkor érvényes, ha csúnyán elvernek, hanem akkor is ha történetesen portyát nyersz.
Ennél világosabban már tényleg nem tudom elmagyarázni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
28. hozzászólás - 2009.03.24. 13:02:57
Amikor ez a tema felmerult, en egyszeruen azt javasoltam, hogy szintkulonbsegtol fuggoen novekedjen a regeneracio merteke. Az egyertelmuen nem lehet cel, hogy az azonos szinten levo jatekosokat kompenzaljuk. Erre van az egeszseg, stb.

Konkretan: szintkulonbsegenkent 10% kompenzacio. Fuggetlenul a bevitt sebzes merteketol, fuggetlenul a visszaadott sebzes merteketol. Esetleg a sebgyogyitas szakertelem ezt novelhetne, akar 100%-ig. Tehat, peldaul, akar azonos szinten is, sebgyogyitas szakertelem szintenkent 1% regeneraciot ad, ez hozzaadodik a szintkulonbseg miatti regeneraciohoz. 40-es sebgyogyitassal, azonos szintu elleni csata utan 40% sebzest regeneral, mig 6 szinttel magasabbrol jovo tamadas eseten 100%.

DE: az hibas koncepcio, hogy a jatekban eldurvult sebzesek ellen valo vedekezest a *szenvedo* felre probaljuk haritani, ami a jelen "megoldas". Nem, ezt a jateknak maganak alapbol kell kompenzalnia. Ezen *felul* szakertelmekkel, tulajdonsagokkal lehessen tovabbi elonyoket szerezni.
A hozzászólást Simon módosította 2009.03.24. 13:05:13-kor
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 9.17
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
29. hozzászólás - 2009.03.24. 13:12:19
Simon megoldását pártolnám. Nekem is szar érzés 15% alatt belépni minden reggel, de el tudom képzelni hogy hasonlóképp anyáznak azok akiket én püfölök el 1-2 óra múlva hasonló arányban.

Csak csínyján kell bánni a kompenzációval, nehogy pofozóbábunak használják az embert, mert azt meg az állatok hpje bánja majd. (azaz hiába regenerálódok jócskán /akár maxra/, ha az állatom támadásonként bekap 60-70 sebzést)

én inkább azt javallanám ha már nem nyitjuk a hp ollót, akkor ezt a Simon féle kompenzációt tegyük be, 5%ra 30%ban maximálva. /ezt módosítaná a sebgyógyítás képesség 100%ig maximálva/
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
30. hozzászólás - 2009.03.24. 13:18:47 (Válasz Varaszlo #29 hozzászólására.)
Az allatokra kiterve, ugye, ott teljesen mas a dolgok mechanikaja. Mar most is van egy beepitett fek. 3 orankent max 5 tamadast fogsz kapni. Ezt ki lehet szamolni, stb... van vastagbor, allatgyogyitas. Kicsit itt is az all fenn, mint maganal a karakternel, persze. Esetleg a szintkulonbseges tamadasnal erdemes lenne megfontolni, hogy az allatra is vonatkozzon a regeneracio hasonlo mertekben, mint magara a karakterre.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
31. hozzászólás - 2009.03.24. 13:20:16
Az a baj, hogy a sebzés utáni kompenzációt feld. magunknak.
Konkrétan az az alap koncepció, hogy sebződjek mint atom, és majd abbol kompenzálok?

Jelenleg el van kalibrálva a fegyverek sebzése, tesség szépen betenni, hogy mindenki kap akkora elnyelést, mint a rá támadó játékosnak a szintje...

Hirtelen baromi sokminden helyrepofozódna...
Pontszám: 6
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
32. hozzászólás - 2009.03.24. 13:28:54 (Válasz Birka #31 hozzászólására.)
Erre van kitalálva az állatka.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
33. hozzászólás - 2009.03.24. 13:42:53 (Válasz Birka #31 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.03.24. 13:20:16
Az a baj, hogy a sebzés utáni kompenzációt feld. magunknak.
Konkrétan az az alap koncepció, hogy sebződjek mint atom, és majd abbol kompenzálok?


ez az alapkoncepció, kiegészítve azzal, hogy ne használhass sebződéscsökkentő varázslatot (mert, ha sebzéődést akarok csökkenteni, akkor a koncepció szerint sebződést akarok növelni), hanem csak olyat, amit a vezetőség enged... /me duzzog
Pontszám: 2
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
34. hozzászólás - 2009.03.24. 13:44:55
Azért jó lenne látni itt egy olyan játékos véleményét is, akki épp úgy fejleszti az egészségét is, mint a többi tulajdonságát...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
35. hozzászólás - 2009.03.24. 14:02:03 (Válasz Ariel #34 hozzászólására.)
Az előbb töröltem ki a kisregényt amit írtam Normálisan fejlesztett egészséggel ez nem gond. Almási Viktor kolléga számtalan témában terjeszti az igét, túl sok meghallgatásra nem talált.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
36. hozzászólás - 2009.03.24. 14:27:59 (Válasz Ariel #34 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.03.24. 13:44:55
Azért jó lenne látni itt egy olyan játékos véleményét is, akki épp úgy fejleszti az egészségét is, mint a többi tulajdonságát...


86-os egészség számít?

egyébként ez érdekes dilemmát szül - hogy érdemes pihenni. egs-cuccba öltözve (6000 max életpont) gyengébb skillekkel vagy normál cuccban (4000 max életpont) erősebb skillekkel. vajh sebzésben kompenzálódik a magasabb életpont?
A hozzászólást winnie módosította 2009.03.24. 14:29:53-kor
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
37. hozzászólás - 2009.03.24. 14:50:19 (Válasz winnie #36 hozzászólására.)
Gyorsabban gyógyulsz, viszont több sebzést kapsz. A kérdés a végállapotot tekintve merül fel, amennyiben 3500 körül "ébredsz", azaz ülsz a gép elé a válasz nyilván igen.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
38. hozzászólás - 2009.03.24. 16:25:24 (Válasz CaveMaN #37 hozzászólására.)
Hát én megint 3600 ÉP-ben értem haza a 90+-os egészségemmel és a 20-as sebgyógyításommal.
A ma délelőtti támadóim lent, a hajnaliakat már nem vésem bele mert közben játszottam.
Nincs kedvem kiollózni ez csak a csatalista, úgyis vagy 8K sebződés lenne a vége.
Amúgy közben rájöttem hogy a nagy egészség miatt nem is tudnék kevés ÉP-ben hazaérkezni, hiszen 5-6 szinttel magasabbról kb. 50% ÉP-nél támadhatnak, és hát ugye ha az az 50% már maga 2500 akkor van miből gazdálkodni akármikor is lépek be...

Ma, 13:57 Axonise Flass Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 13:46 Grelnar Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 13:12 Asmodeus Mortimer Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 12:38 Dragon Hunter Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 11:38 Bobek Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 10:29 Stardust Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 08:06 EMTyb Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
39. hozzászólás - 2009.03.24. 16:31:38 (Válasz Almási Viktor #38 hozzászólására.)
Idézet: Almási Viktor - 2009.03.24. 16:25:24
Hát én megint 3600 ÉP-ben értem haza a 90+-os egészségemmel és a 20-as sebgyógyításommal.
A ma délelőtti támadóim lent, a hajnaliakat már nem vésem bele mert közben játszottam.
Nincs kedvem kiollózni ez csak a csatalista, úgyis vagy 8K sebződés lenne a vége.
Amúgy közben rájöttem hogy a nagy egészség miatt nem is tudnék kevés ÉP-ben hazaérkezni, hiszen 5-6 szinttel magasabbról kb. 50% ÉP-nél támadhatnak, és hát ugye ha az az 50% már maga 2500 akkor van miből gazdálkodni akármikor is lépek be...

Ma, 13:57 Axonise Flass Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 13:46 Grelnar Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 13:12 Asmodeus Mortimer Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 12:38 Dragon Hunter Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 11:38 Bobek Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 10:29 Stardust Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
Ma, 08:06 EMTyb Mási Valkitor A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P


ha gondolod holnap megmutathatom, hogy nekem mi a tapasztalatom hasonló esetben:)
Pontszám: 5
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: sebzéskompenzáció
40. hozzászólás - 2009.03.24. 16:32:53
Nah, ide is "belekontárkodok" ez az elmúlt 5 (!!!) nap 1K feletti sebződésem (az 1k alattiakat nem számolom ):

Dark Mongoose (1934 ÉP)
Megtévedt Próféta (1450 ÉP)
Triagia (1350 ÉP)
Cyron (1297 ÉP)
Draglov (1022 ÉP; 1273 ÉP; 1318 ÉP)
Deron (1144 ÉP, 1253 ÉP)
Nick Aragua (1158 ÉP)
Upupa epops (1099 ÉP)
Iron Cross (1082 ÉP)

Mint már mondtam, nem panaszkodom emiatt ( már említettem, hogy versenyt csináltam belőle)
Jah, és tudtam mellette játszani.

Pontszám: 7.50
Oldal: 1234567
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!