Re: sebzéskompenzáció
21. hozzászólás - 2009.03.24. 10:57:46 (Válasz Mortimer #18 hozzászólására.)
21. hozzászólás - 2009.03.24. 10:57:46 (Válasz Mortimer #18 hozzászólására.)
Igaz, hogy a sebzések megnőttek. Nőtt a karakterek ereje, taumaturgiája, a fegyverek is erősődtek és a varázslatok is. Ráadásul páran már 10 szinttel erősebb felszerelést tudnak venni a kereskedelemnek köszönhetően. Nem mellesleg az állatok sebzése is megnőtt. DE! Ezzel párhuzamosan az egészségnek is növekednie kellene, ami egy két karaktert kivéve, mint pl Mortimer, mindenkinél elmaradt. A sebzés folyamatosan növekedni fog, ilyen a karakterek evolúciója, éppen ezért ha a max ép nem növekszik ezzel együtt, akkor nincs az a sebzéskompenzáció ami hosszútávon segítene a karakteren.
A karakterek egészsége befagyott hónapokkal ezelőtt, és mostanra jött el az újabb fejlesztés ideje.
Otoaak:Látod, Mortimer is meg tudja oldani a 25% alól támadást, biztos szívesen megosztja a tapasztalatait és a trükkjeit ezzel kapcsolatban. Folyamatos térkapuzáshoz és epikus csatához pedig egyértelmű, hogy gyógyital kell, pihenés és egészséget adó másodlagos felszerelés a pihenéshez.
A karakterek egészsége befagyott hónapokkal ezelőtt, és mostanra jött el az újabb fejlesztés ideje.
Otoaak:Látod, Mortimer is meg tudja oldani a 25% alól támadást, biztos szívesen megosztja a tapasztalatait és a trükkjeit ezzel kapcsolatban. Folyamatos térkapuzáshoz és epikus csatához pedig egyértelmű, hogy gyógyital kell, pihenés és egészséget adó másodlagos felszerelés a pihenéshez.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.33