Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Olyan, hogy vezető elit nem nagyon van - minden szint külön világ, és ha az adott szinten erős vagy, akkor a 2 szinttel erősebbek se téged támadnak.
Dátum: 2008.11.04. 14:38:09
"5. A viadal során a játékosokat kategóriákra bontjuk. Az első viadalon minden szint külön kategória lesz, kivéve a legfelső kategória, ahol várhatóan a két legmagasabb szint játékosai fognak versenyezni. "
Dátum: 2008.11.04. 14:25:39
Azért azt is látni kell, hogy bárki győzhetett volna, mert ugyan 9. kör volt, de az utolsó négyben már _teljesen ugyanolyan_ felszerelésü karakterek harcoltak, az utolsó két körben pedig ezen túl mindkettőnknek volt kereskedelme/szívossága. Szóval ebben a kettőben bármikor veszíthettem volna.
Dátum: 2008.11.04. 14:21:56
Ja, látom, +1 mindenre. Nem rossz.
Dátum: 2008.11.04. 14:16:12
Ja, hogy nem az eddigi csatáknál kell nézni.

Nyertem, tök jó. Mi a jutalmam?
Dátum: 2008.11.04. 14:15:10
Nálam adatbázis hibát ír, szóval fogalmam sincs az eredményekről.
Minek? Amíg a választási lehetőség annyi, hogy kapitulálok igen/nem felesleges jobban durvítani. Ha nagy győzelmi aránynál többet lehetne nyerni, az még egy lapát lenne arra, hogy a 13. szintű szövetségek farmolják a 8-10. szintűeket, hiszen hiába a jóval kisebb lélekkút, ha még egy szorzó rájön a nagyobb nyerési arány miatt.

Észvesztő, hogy senki nem foglalkozik a vesztesekkel, nem veszitek észre, hogy túl sokan hagyják abba a játékot? Frusztráltak, nincs sikerélményük, minek játszanának? Ha valaki kicsit is lecsúszik a szintjéről a karakterével, azaz az átlagnál gyengébb lesz, azonnal hiénaként ugrik rá mindenki, azaz egy olyan spirálba kerül, ahonnan borzasztó nehéz kijönni, főleg, ha nem napi 12 órát ül a gép előtt.
Dátum: 2008.11.04. 13:54:52
Sajnos egyértelműen az alacsonyabb szintű, de több szintet lépett a jobb, mivel a sebzésfelfogásnál az állat lépett szintje számít, nem az abszolút. (Ha ezt korábban tudom, jóval eredményesebb lennék - nem szabad lecserélni az állatot!)

Az abszolút magasabb szintűnek viszont több életpontja van, de ez két okból lényegtelen:
1. Ha sokat portyázol, gyorsan szintet lép, és maxra gyógyul
2. Az állatot nem lehet megölni... szóval ha le is sebzik, max. nem megy veled csatába, és bármikor felgyógyíthatod.
Dátum: 2008.11.04. 12:43:55
Nem olvasnám, csak egyszerübb alul a Továbbra kattintani, mint 25 topikot egyenként végignézni, hogy hol mi volt új.
Dátum: 2008.11.04. 12:12:45
Ha a fórum alján a tovább gombra kattintok, akkor tele van az egész a kvíztopikkal, ez csöppet unalmas.

Minek van a játékban kérdés értékelési lehetőség, ha ugyis beleköttök mindenbe? És fordítva, miért elgedetlenkedtek, ha azok már átmentek több emberen? (Nem tudom hányon. De határozottan támogatnám, hogy duplaennyi ember dönthessen a kérdésekről ahelyett, hogy itt éljék ki magukat egyesek a fórumon.)
Dátum: 2008.11.04. 08:22:20
Nekem főleg azért szúrt szemet, mert ez is a nagy szövetségeket támogatja. Ugyan most még eléggé egál a helyzet, és +6 vagy +9 annyira nem jelentős, de 1, vagy még inkább 2 hónap múlva csatadöntő szerepű lehet, hogy kinek milyen nagy szövetségbe sikerült bejutnia. Ez - leginkább alacsony szinteken - észrevehetően torzítani fogja a bajnoki viadalt.
Dátum: 2008.11.04. 08:07:48
Sajnos úgy veszem észre, hogy egyre többen hagyják abba a játékot, nemtudom ti észrevettétek-e ezt. Mint gondolom mindenki, a valamilyen szempontból jelentősebb csatáimat megőrzöm, és néha visszanézek, hogy hol tart az adott karakter. Az eredmény elszomorító: a többségénél habár 1-2 hete még azonos szinten voltunk, de azóta nem nagyon léptek szintet az emberkék, és sokaknál van, hogy ugyan 2 hete azonos szinten csatáztunk, de az akkori ellenfél mostanáig se lépett azóta szintet.

Nektek is van hasonló tapasztalatotok?
Dátum: 2008.11.04. 06:13:04
Délután 2-kor ezekszerint lesz eredmény? Pfu, izgulok
Dátum: 2008.11.03. 22:19:11
Craslorg, én tettem fel neki priviben, hogy minek az egész portyapont beállítási rendszer, miért nem fix 30 a portyapont, azzal a módosítással, hogy azonos szintű 1, és utána ahány szinttel alacsonyabbat támadsz, annyi portyapont. Gondolom nem sértődik meg, ha bemásolom a válaszát, elvégre is közérdekű:

"szia,
ahogy te irod, nem nagyon támadna senki 1-gyel alacsonyabb szintüt, de 2-vel, 3-mal alacsonyabb szintüt soha. és amikor lesz egy 100. három 97. és két 92. szintű játékos, akkor a 100. szintű naponta kettőt tudna portyázni..."

Ennek ellenére a válasz első részével nem értek egyet, mert a jelenlegi rendszer, hogy 12. szintűek naponta 15 darab 9. szintűt csapnak le, rossz.

A másik kérdésem a portyapont nagyon durva, 20:1 arányú átváltása volt CSP-re, ami a karakterek leggyengébb 5%-nak csekély erősítését szolgálta volna, hogy ők sikerélmény híján ne hagyják abba a játékot (ők biztosan nem költik el a portyapontot).

"a portyapont semmi másra nem jó, mint portyázásra, átváltani nem lehet soha másra, ezt előre leszögeztük."
Dátum: 2008.11.03. 16:43:09
foglalja a helyet.
Dátum: 2008.11.03. 14:02:25
.
Dátum: 2008.11.03. 13:40:52
Te vagy a mester, mi csak tehetségek vagyunk
haha

Ezt a teljes oldalt érdemes lenne végigvizsgálni:

http://www.vegzetur.hu/index.php?m=toplistak&sub=&order=dle_diff

11. szinten 140-es tulajdonságösszeg az ugye több, mint vicces?
Dátum: 2008.11.03. 09:05:37
kisütni csak kevesen tudják, akik borzasztó sokat költenek a játékra (5000+)
Dátum: 2008.11.03. 08:51:22
Pedig lesz. Én inkább a préselésre vagyok kiváncsi (állatból jön LE, jóval több, mintha simán levadásznád).