Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2008.11.04. 20:26:49
Olyan, hogy vezető elit nem nagyon van - minden szint külön világ, és ha az adott szinten erős vagy, akkor a 2 szinttel erősebbek se téged támadnak.
Dátum: 2008.11.04. 14:38:09
"5. A viadal során a játékosokat kategóriákra bontjuk. Az első viadalon minden szint külön kategória lesz, kivéve a legfelső kategória, ahol várhatóan a két legmagasabb szint játékosai fognak versenyezni. "
Dátum: 2008.11.04. 14:25:39
Azért azt is látni kell, hogy bárki győzhetett volna, mert ugyan 9. kör volt, de az utolsó négyben már _teljesen ugyanolyan_ felszerelésü karakterek harcoltak, az utolsó két körben pedig ezen túl mindkettőnknek volt kereskedelme/szívossága. Szóval ebben a kettőben bármikor veszíthettem volna.
Dátum: 2008.11.04. 14:21:56
Ja, látom, +1 mindenre. Nem rossz.
Dátum: 2008.11.04. 14:16:12
Ja, hogy nem az eddigi csatáknál kell nézni.
Nyertem, tök jó. Mi a jutalmam?
Nyertem, tök jó. Mi a jutalmam?
Dátum: 2008.11.04. 14:15:10
Nálam adatbázis hibát ír, szóval fogalmam sincs az eredményekről.
Dátum: 2008.11.04. 14:12:11
Minek? Amíg a választási lehetőség annyi, hogy kapitulálok igen/nem felesleges jobban durvítani. Ha nagy győzelmi aránynál többet lehetne nyerni, az még egy lapát lenne arra, hogy a 13. szintű szövetségek farmolják a 8-10. szintűeket, hiszen hiába a jóval kisebb lélekkút, ha még egy szorzó rájön a nagyobb nyerési arány miatt.
Észvesztő, hogy senki nem foglalkozik a vesztesekkel, nem veszitek észre, hogy túl sokan hagyják abba a játékot? Frusztráltak, nincs sikerélményük, minek játszanának? Ha valaki kicsit is lecsúszik a szintjéről a karakterével, azaz az átlagnál gyengébb lesz, azonnal hiénaként ugrik rá mindenki, azaz egy olyan spirálba kerül, ahonnan borzasztó nehéz kijönni, főleg, ha nem napi 12 órát ül a gép előtt.
Észvesztő, hogy senki nem foglalkozik a vesztesekkel, nem veszitek észre, hogy túl sokan hagyják abba a játékot? Frusztráltak, nincs sikerélményük, minek játszanának? Ha valaki kicsit is lecsúszik a szintjéről a karakterével, azaz az átlagnál gyengébb lesz, azonnal hiénaként ugrik rá mindenki, azaz egy olyan spirálba kerül, ahonnan borzasztó nehéz kijönni, főleg, ha nem napi 12 órát ül a gép előtt.
Dátum: 2008.11.04. 13:54:52
Sajnos egyértelműen az alacsonyabb szintű, de több szintet lépett a jobb, mivel a sebzésfelfogásnál az állat lépett szintje számít, nem az abszolút. (Ha ezt korábban tudom, jóval eredményesebb lennék - nem szabad lecserélni az állatot!)
Az abszolút magasabb szintűnek viszont több életpontja van, de ez két okból lényegtelen:
1. Ha sokat portyázol, gyorsan szintet lép, és maxra gyógyul
2. Az állatot nem lehet megölni... szóval ha le is sebzik, max. nem megy veled csatába, és bármikor felgyógyíthatod.
Az abszolút magasabb szintűnek viszont több életpontja van, de ez két okból lényegtelen:
1. Ha sokat portyázol, gyorsan szintet lép, és maxra gyógyul
2. Az állatot nem lehet megölni... szóval ha le is sebzik, max. nem megy veled csatába, és bármikor felgyógyíthatod.
Dátum: 2008.11.04. 12:43:55
Nem olvasnám, csak egyszerübb alul a Továbbra kattintani, mint 25 topikot egyenként végignézni, hogy hol mi volt új.
Dátum: 2008.11.04. 12:12:45
Ha a fórum alján a tovább gombra kattintok, akkor tele van az egész a kvíztopikkal, ez csöppet unalmas.
Minek van a játékban kérdés értékelési lehetőség, ha ugyis beleköttök mindenbe? És fordítva, miért elgedetlenkedtek, ha azok már átmentek több emberen? (Nem tudom hányon. De határozottan támogatnám, hogy duplaennyi ember dönthessen a kérdésekről ahelyett, hogy itt éljék ki magukat egyesek a fórumon.)
Minek van a játékban kérdés értékelési lehetőség, ha ugyis beleköttök mindenbe? És fordítva, miért elgedetlenkedtek, ha azok már átmentek több emberen? (Nem tudom hányon. De határozottan támogatnám, hogy duplaennyi ember dönthessen a kérdésekről ahelyett, hogy itt éljék ki magukat egyesek a fórumon.)
Dátum: 2008.11.04. 08:22:20
Nekem főleg azért szúrt szemet, mert ez is a nagy szövetségeket támogatja. Ugyan most még eléggé egál a helyzet, és +6 vagy +9 annyira nem jelentős, de 1, vagy még inkább 2 hónap múlva csatadöntő szerepű lehet, hogy kinek milyen nagy szövetségbe sikerült bejutnia. Ez - leginkább alacsony szinteken - észrevehetően torzítani fogja a bajnoki viadalt.
Dátum: 2008.11.04. 08:07:48
Sajnos úgy veszem észre, hogy egyre többen hagyják abba a játékot, nemtudom ti észrevettétek-e ezt. Mint gondolom mindenki, a valamilyen szempontból jelentősebb csatáimat megőrzöm, és néha visszanézek, hogy hol tart az adott karakter. Az eredmény elszomorító: a többségénél habár 1-2 hete még azonos szinten voltunk, de azóta nem nagyon léptek szintet az emberkék, és sokaknál van, hogy ugyan 2 hete azonos szinten csatáztunk, de az akkori ellenfél mostanáig se lépett azóta szintet.
Nektek is van hasonló tapasztalatotok?
Nektek is van hasonló tapasztalatotok?
Dátum: 2008.11.04. 06:13:04
Délután 2-kor ezekszerint lesz eredmény? Pfu, izgulok
Dátum: 2008.11.03. 22:19:11
Craslorg, én tettem fel neki priviben, hogy minek az egész portyapont beállítási rendszer, miért nem fix 30 a portyapont, azzal a módosítással, hogy azonos szintű 1, és utána ahány szinttel alacsonyabbat támadsz, annyi portyapont. Gondolom nem sértődik meg, ha bemásolom a válaszát, elvégre is közérdekű:
"szia,
ahogy te irod, nem nagyon támadna senki 1-gyel alacsonyabb szintüt, de 2-vel, 3-mal alacsonyabb szintüt soha. és amikor lesz egy 100. három 97. és két 92. szintű játékos, akkor a 100. szintű naponta kettőt tudna portyázni..."
Ennek ellenére a válasz első részével nem értek egyet, mert a jelenlegi rendszer, hogy 12. szintűek naponta 15 darab 9. szintűt csapnak le, rossz.
A másik kérdésem a portyapont nagyon durva, 20:1 arányú átváltása volt CSP-re, ami a karakterek leggyengébb 5%-nak csekély erősítését szolgálta volna, hogy ők sikerélmény híján ne hagyják abba a játékot (ők biztosan nem költik el a portyapontot).
"a portyapont semmi másra nem jó, mint portyázásra, átváltani nem lehet soha másra, ezt előre leszögeztük."
"szia,
ahogy te irod, nem nagyon támadna senki 1-gyel alacsonyabb szintüt, de 2-vel, 3-mal alacsonyabb szintüt soha. és amikor lesz egy 100. három 97. és két 92. szintű játékos, akkor a 100. szintű naponta kettőt tudna portyázni..."
Ennek ellenére a válasz első részével nem értek egyet, mert a jelenlegi rendszer, hogy 12. szintűek naponta 15 darab 9. szintűt csapnak le, rossz.
A másik kérdésem a portyapont nagyon durva, 20:1 arányú átváltása volt CSP-re, ami a karakterek leggyengébb 5%-nak csekély erősítését szolgálta volna, hogy ők sikerélmény híján ne hagyják abba a játékot (ők biztosan nem költik el a portyapontot).
"a portyapont semmi másra nem jó, mint portyázásra, átváltani nem lehet soha másra, ezt előre leszögeztük."
Dátum: 2008.11.03. 16:43:09
foglalja a helyet.
Dátum: 2008.11.03. 14:02:25
.
Dátum: 2008.11.03. 13:40:52
Te vagy a mester, mi csak tehetségek vagyunk
Dátum: 2008.11.03. 12:56:07
haha
Ezt a teljes oldalt érdemes lenne végigvizsgálni:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=toplistak&sub=&order=dle_diff
11. szinten 140-es tulajdonságösszeg az ugye több, mint vicces?
Ezt a teljes oldalt érdemes lenne végigvizsgálni:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=toplistak&sub=&order=dle_diff
11. szinten 140-es tulajdonságösszeg az ugye több, mint vicces?
Dátum: 2008.11.03. 09:05:37
kisütni csak kevesen tudják, akik borzasztó sokat költenek a játékra (5000+)
Dátum: 2008.11.03. 08:51:22
Pedig lesz. Én inkább a préselésre vagyok kiváncsi (állatból jön LE, jóval több, mintha simán levadásznád).