Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2009.12.11. 13:44:16
Azért nem lehet összehasonlítani mert nem egy kategória a kettő. Átlagos autóból nem lesz F1-es járgány ha nem változtatod meg telejsen alapjaitól az egészet. Neked meg Galmuszkhoz képest (F1) rollered van, tök fölösleges bármiben is összehasonlítani a két karakter teljesítményét. A tulajdonságok közötti viszony nem 2 akarmelyik karakter viszonyán múlik, hanem a tulajdonságok nagyságán és az ezekre elköltött LE mennyiségén.
Dátum: 2009.12.11. 13:21:37
Jerikó: csak akor lenne igazad, ha minden tulajdonságot egyformán érné meg fejleszteni, de ez sosem volt így. Aki közelharcra és varázslásra is költ azt a harcosok meg a varázslók is jó esélyel meg fogják verni. Az optimális taktika nem a mindenhez értés, hanem a megfelelő szintű IQ és a többi tulajdonság valamilyen fokú szinten tartása. Tényleg nincs varázsló meg harcos. Csak IQ dominancia van meg rosszul elköltött LE. A nagyon szélsőséges megoldások nyílván nem kell életképesek legyenek, az viszont gáz ha egy jól működő hónapok alatt kialakított taktikák egyik napról a másikra teljesen átrendeződnek.
Újabban az összes változás valami hibára vagy rosszul megválasztott arányokra hivatkozva kerül játékba és nyír ki olyan taktikákat amik ezekre épűltek. Gondolok itt a kivégzéstől kezdve mindenre. A tényleges hibák meg mint pl. a 15%-ra kerülés visszaszámlálás bugja meg bent maradnak. Miért a változatosságot kell kinyirni a játékból és miért nem a tényleges hibákat javítják? A pók meg VF-es taktika miért maradhat az alternatív megoldások meg miért nem ? Vagy "pók" karakter sincs csak jó portyás meg szintjén aránytalanul fejlődő se csak "jó" taktikai érzékű lassan fejlődő vagy , hogy ? Csak az egyértelmű dolgok működhetnek ami "kiveri a szemedet" taktika?
Kíváncsi leszek az IQ teszt mikor kerül be a játék regisztrációjához ahol kiszűrik a 100 fölöttieket és nekik nem engednek karaktert generálni, hogy kizárják a "renitens" elemeket a játékból.
Újabban az összes változás valami hibára vagy rosszul megválasztott arányokra hivatkozva kerül játékba és nyír ki olyan taktikákat amik ezekre épűltek. Gondolok itt a kivégzéstől kezdve mindenre. A tényleges hibák meg mint pl. a 15%-ra kerülés visszaszámlálás bugja meg bent maradnak. Miért a változatosságot kell kinyirni a játékból és miért nem a tényleges hibákat javítják? A pók meg VF-es taktika miért maradhat az alternatív megoldások meg miért nem ? Vagy "pók" karakter sincs csak jó portyás meg szintjén aránytalanul fejlődő se csak "jó" taktikai érzékű lassan fejlődő vagy , hogy ? Csak az egyértelmű dolgok működhetnek ami "kiveri a szemedet" taktika?
Kíváncsi leszek az IQ teszt mikor kerül be a játék regisztrációjához ahol kiszűrik a 100 fölöttieket és nekik nem engednek karaktert generálni, hogy kizárják a "renitens" elemeket a játékból.
Dátum: 2009.12.11. 13:00:54
Nem nagy dolog osszevetni a dolgokat. Valyon átlagosan melyik tulajdonság a legmagasabb a karektereknél, milyen fókuszkristályokat használnak legtöbben milyen tárgyakat stb. 2 teszt világ is fut és mégsincs elég adat arról mik a legnébszerűbb tulajdonságok és tárgyak, hogy össze lehessen vetni van e bizonytalanság a rendszerben? Ez elég viccesen hangzik. A játékosok többsége elég egyértelműen abba az irányba fejleszt ami jövedelmezőbb és több sikerélménnyel jár (legalábbis a nagy többség). Kb. ránézésre is látszik az aránytalanság elég ha az elejétől visszafele elkezditek egyenként megvizsgálni a karaktereket. Kb. 10 perc alatt le lehet szűrni a megfelelő konklúziót.
Persze lehet, hogy az IQ fejlesztés csak szükséges rossz és igazából minden csata közelharcban dől el. Az egész varázslós dolog csak divat és a karakterek 70-80%-nak csak azért az IQ a legmagasabb tulajdonsága mert nem akartak kimaradni a divathullámból.
Nem kicsit furcsán hat Miklós pont neked azzal érvelni, hogy nincs varázsló meg harcos.
Ha csak tényleg LE-ből a legnagyobb számokból összegyúrt masszák vannak akkor teljesen fölösleges ezen vitázni. Nem kell semmilyen specializáció meg hasonlóak aki előbb indult több LE-t költ nyerjen automatikusan, max. egy "kis" randommal megfűszerezve és felejtsük el az egészet. Ez a legbiztosabb útja a fentarthatóságnak nem kell semmilyen egyensúlyal vacakolni had menjen minden a maga útján.
Nasdfil: már rég lehetne olyan varázslatod amivel sokkal eredményesebb is tudnál lenni. És bocs de Galmuszk nem harcos, neki is az IQ-ja a legmagasabb tulajdonsága. Az meg megint egy másik dolog, hogy szerinted a te sebzésedet az ő közelharci sebzésével kellene összehasonlítani... mennyivel költehtett többet vajon mint te ? 15-20 millió LE-vel, végülis tényleg ugyan az a kategória....
Persze lehet, hogy az IQ fejlesztés csak szükséges rossz és igazából minden csata közelharcban dől el. Az egész varázslós dolog csak divat és a karakterek 70-80%-nak csak azért az IQ a legmagasabb tulajdonsága mert nem akartak kimaradni a divathullámból.
Nem kicsit furcsán hat Miklós pont neked azzal érvelni, hogy nincs varázsló meg harcos.
Ha csak tényleg LE-ből a legnagyobb számokból összegyúrt masszák vannak akkor teljesen fölösleges ezen vitázni. Nem kell semmilyen specializáció meg hasonlóak aki előbb indult több LE-t költ nyerjen automatikusan, max. egy "kis" randommal megfűszerezve és felejtsük el az egészet. Ez a legbiztosabb útja a fentarthatóságnak nem kell semmilyen egyensúlyal vacakolni had menjen minden a maga útján.
Nasdfil: már rég lehetne olyan varázslatod amivel sokkal eredményesebb is tudnál lenni. És bocs de Galmuszk nem harcos, neki is az IQ-ja a legmagasabb tulajdonsága. Az meg megint egy másik dolog, hogy szerinted a te sebzésedet az ő közelharci sebzésével kellene összehasonlítani... mennyivel költehtett többet vajon mint te ? 15-20 millió LE-vel, végülis tényleg ugyan az a kategória....
Dátum: 2009.12.10. 13:48:10
Miért kerülnél 15% fölé? Ha vadászol lassabban gyógyúlsz ha nem vadászol gyorsabban. Ha lejár a vadászat nem fogsz hirtelen életerőt kapni. ha a vadászatot 2-3 percel 15% alatt hagyod abba még mindíg lesz 1,5 perced elkölteni az LE-t. El kéne olvasni először rendesen meg értelmezni ami le van írva nem kell egyből bepánikolni. Ha meg fejben nem megy a 2-vel való osztás akkor ott a számológép.
A zafír bónuszt is jó lenne így megcsinálni és akkor végre egálba lennénk a többi hordával abból a szempontból, hogy csak a zafír bónusznak van hátránya jelenleg.
A zafír bónuszt is jó lenne így megcsinálni és akkor végre egálba lennénk a többi hordával abból a szempontból, hogy csak a zafír bónusznak van hátránya jelenleg.
Dátum: 2009.12.09. 09:16:12
Kaphatunk erről valami konkrét infót ? Mi tátámasztotta aká a fizikai sebzés és az állatok ilyen mérvű sebzéscsökkentését? Statisztikát a játékosok is vezetnek nem minden vélemény szubjektív.
Dátum: 2009.12.04. 21:18:50
Az enyém viszont nem krit volt és a 67 csak 7,3%.
Dátum: 2009.12.04. 20:41:12
Idézet: Maci - 2009.11.06. 23:48:40
Ott a szerencs azzal viszed magaddal az elköltött LE-t. A gyaktér/védőfal/nekrofun nagyrésze amúgy sem LE-ből épült hanem manából (tisztelet a kivételnek). Az épület bónuszok csak ráadást jelentenek, aki sokat épített annak a szerencséből amúgy is megvan a maga előnye, jelenleg meg még az is hozzájön ha a társaid lényegesen aktívabban vagy erősebb karakterek lényegesen többet építettek és sokkal nagyobb előnyöd van mint amit a tényleges építésed indokolna.
na ok, de mi van azokkal, akik nem keveset építettek a szövibe mondjuk mesteri építészet miatt?
Én arra költöm az LE-met, hogy építkezzek, akkor miért ne számítana a bónusz?
Esetleg lehetne egy alternatív bajnoki két havonta a "normális" mellett...(?)
Én arra költöm az LE-met, hogy építkezzek, akkor miért ne számítana a bónusz?
Esetleg lehetne egy alternatív bajnoki két havonta a "normális" mellett...(?)
Ott a szerencs azzal viszed magaddal az elköltött LE-t. A gyaktér/védőfal/nekrofun nagyrésze amúgy sem LE-ből épült hanem manából (tisztelet a kivételnek). Az épület bónuszok csak ráadást jelentenek, aki sokat épített annak a szerencséből amúgy is megvan a maga előnye, jelenleg meg még az is hozzájön ha a társaid lényegesen aktívabban vagy erősebb karakterek lényegesen többet építettek és sokkal nagyobb előnyöd van mint amit a tényleges építésed indokolna.
Dátum: 2009.12.04. 20:09:13
Egy gyors támadást indítasz a Halálfejszével Dioxid, a toxikus démon lába felé. 913 pontnyit sebeztél. Lord Habib, EMT Habib, Bob Habib és Tier Habib is támadnak. 1 támadással 67 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Azért ez már elég érdekes, nem vagyok matek zseni de a 913-nak szerintem nem 67 a 25%-a. "Lehet" tényleg csak a kritikus ütéseknél lehet észrevenni a kevesebb sebzést de ehhez nekem azért nem kellett nagyító meg számológép. Nem akarok semmi csúnyát mondani de ez most már igencsak kiverte nálam a biztosítékot. Az én állataim nem kirívóan magas szintűek de ettöl függetlenül igencsak sokat költöttem a meggyőzésre sebbgyógyra stb.-re ahhoz, hogy ilyenek legyenek, de még a legvadabb álmaimban sem gondoltam, volna soha, hogy ennyire értelmetlen lesz valaha is ez az egész.
Regenerálsz 5 életpontot.
Azért ez már elég érdekes, nem vagyok matek zseni de a 913-nak szerintem nem 67 a 25%-a. "Lehet" tényleg csak a kritikus ütéseknél lehet észrevenni a kevesebb sebzést de ehhez nekem azért nem kellett nagyító meg számológép. Nem akarok semmi csúnyát mondani de ez most már igencsak kiverte nálam a biztosítékot. Az én állataim nem kirívóan magas szintűek de ettöl függetlenül igencsak sokat költöttem a meggyőzésre sebbgyógyra stb.-re ahhoz, hogy ilyenek legyenek, de még a legvadabb álmaimban sem gondoltam, volna soha, hogy ennyire értelmetlen lesz valaha is ez az egész.
Dátum: 2009.12.04. 12:38:48
A nem pókok LE/TP arányát is jelentősen javítja.
Ellenben rabszolgázós lehetőségeket biztosít. Minél kevesebb a napi portya annál inkább felértékelődnek a jó célpontok. Egészen addig, hogy már megéri "gyártani" őket.
Ellenben rabszolgázós lehetőségeket biztosít. Minél kevesebb a napi portya annál inkább felértékelődnek a jó célpontok. Egészen addig, hogy már megéri "gyártani" őket.
Dátum: 2009.12.04. 11:54:39
Vannak olyan szerek készítmények gyógymódok amikről tudjuk hogy a legtöbb esetben működnek ismerjük a hatásukat ezért használjuk is és embereket mentenek velük, mert megbizunk ezeknek a szereknek a hatekonysagaban. A h1n1 viszont oltásnak nem ismerjük a mellékhatásait (allitolag nincs is pedig 1 millioard emberbol meg a sima csapvízbe is lenne aki belehalna ha oltaskent adnak be ) és azt sem tudjuk biztosan, hogy bárkit megmentett volna. Az ido nyilvan rovid, a betegseg szedi az aldozatait. De ha reklam helyett valaki hitelt erdemloen bebizonyitana, hogy az oltas megved a betegseg ellen 100%-os oltas nincsen, 100%-os influenza elleni oltas meg veggkep soha nem is volt. Most megis ez az oltas az ido rovidsege ellenere olyan tokeletesre sikerult, amilyen meg soha nem volt az szamomra legalabbis furcsa. Ha nem eroltetnek ennyire es legalabb az ismert vagy aranylag enyhe mellekhatasait legalabb ismertetnek az oltasnak lehet, hogy az eslo sorokban tulekednek erte, es en magam adnam be a felesegemnek es a lanyomnak. De addig viszont inkabb kerulom az embereket amennyire lehet, és igyekszem a megbetegedes eselyet csokkenteni nem az oltast adatom be.
Senki sem él örökké. A halál az élet része amit nagyon nehéz elfogadni, ahogyan az öregséget a szenvedést és a betegségeket is. De ettől még nem kell, hogy a halál a betegség a fájdalomtól való rettegés stb. határozza meg az életünket. Emberek vagyunk éljünk tudatos lényhez méltón és tanuljuk meg elfogadni az elkerülhetetlent.
Senki sem él örökké. A halál az élet része amit nagyon nehéz elfogadni, ahogyan az öregséget a szenvedést és a betegségeket is. De ettől még nem kell, hogy a halál a betegség a fájdalomtól való rettegés stb. határozza meg az életünket. Emberek vagyunk éljünk tudatos lényhez méltón és tanuljuk meg elfogadni az elkerülhetetlent.
Dátum: 2009.12.03. 19:32:52
Én megértem Linduc problémáját, és, hogy miért győztes csatával példálózik. Azért mert abból csak 1 van. Nekem is az a tapasztalatom, hogy és nem 1 csata alapján, hogy elég sok ember megfordította a változtatások miatt a csaták eredményét, konkrétan az előrelépést sem látom erről a pontról. Az állatsebzést ilyen mértékű változását hónapokig tart majd lereagálni, pusztán erővel szerintem nem is lehet.
Jellemző egyébként, hogy a varázsló karik között kialakult IQ/Tau versenyt egyáltalán nem befolyásolta a harcos karik teljesítménye, nyilván nem azért tudtak 400+-os IQ-t csinálni, hogy át tudják lőni a 250-es IQ-t hanem mert bőven megengedő a varázsló taktika és nem hiányzott máshonnan az LE. Simán tudtak egymás között akkor is én vagyok a legnagyobb fejű a vidéken versenyt játszani eddig is.
Jellemző egyébként, hogy a varázsló karik között kialakult IQ/Tau versenyt egyáltalán nem befolyásolta a harcos karik teljesítménye, nyilván nem azért tudtak 400+-os IQ-t csinálni, hogy át tudják lőni a 250-es IQ-t hanem mert bőven megengedő a varázsló taktika és nem hiányzott máshonnan az LE. Simán tudtak egymás között akkor is én vagyok a legnagyobb fejű a vidéken versenyt játszani eddig is.
Dátum: 2009.12.03. 14:04:49
Mi értelme volt egy csomó karaktert megnyomorítani, meg tönkretenni, ha utánna ilyen könnyen eldobod az egészet? Vannak jópáran akik a te tevékenysége miatt töröltek. Ha meg is érdemelted valaha is azt az LE-t amit szereztél azt a mostani huzásoddal teljesen érvénytelenítetted. Azok akik miattad szívtak részben benned éltek tovább, most már csak egy hisztis bunko vagy aki kiakadt egy huszadrangu ironikus hozzaszolason és ertelmetlenne tette azt amit eddig csinalt.
Amugy tényleg savanyu a szolo. (ironia) Tekintve hogy soha semmit nem ertem el meg ebben a jatekban es soha nem volt meg egy onallo gondolatom sem, abban elem ki magam, hogy masokra irigykedek.
Amugy tényleg savanyu a szolo. (ironia) Tekintve hogy soha semmit nem ertem el meg ebben a jatekban es soha nem volt meg egy onallo gondolatom sem, abban elem ki magam, hogy masokra irigykedek.
Dátum: 2009.12.03. 13:35:10
Nem tudom mennyire lehet mérvadó egy olyan valaki panasza aki még novemberben is nyári üzemmódban játszik... Érdekes lenne ha Nasdfil több 100 TÖ hátrányban is ugyan olyan hatékony tudna lenni mint az élboly többi tagja. ha neki gondjai vannak az a közelharc helyrebillenését jelzi és nem a fizikai/állat sebzés elszállását. 2 tulajdonság meg 1 szakértelem fejlesztése a top 25-ben elég sovány taktika.
Dátum: 2009.12.03. 13:26:00
Két egyforma kari között csak a szerencse dönt.
De 300-as IQ/Tau vs. 300-as erő/tám mindkét oldalon fix. krit ellenében állatok nélkül és állatokkal is a varázsló fog nagyobb eséllyel nyerni. Állatok nélkül azért mert közelharcban nem tudod hozni a krit varázslat sebzését, állatokkal meg azért mert a harcosnak a 4 állat kell a sebzéshez ugye a varázslónak az elnyeléshez meg 1 is elég. Egyedül meg 2x annyi TP-t kap az állat mint akkor ha 4-en vannak...
A varázsló karik többsége korábban még védelmet sem fejlesztett mert nem számított hányszor talál be a harcos tudta hozni a csatát. Ez most megvaltozott, kell valamekkora védelem is, de már relatíve alacsony védelemmel (250-270) kömpenzálni lehet a harcos megnövekedett sebzését (80-as szint környékén). + még ugye a varázslat esetleges támadás csökkentő hatása. Összességében elmondható, hogy nem kell magasabb védelmet csinálni a harcos támadásánál már 10-15%-al alacsonyabb védelem is megfelelően hatékonyan működik, még úgy is hogy kevesebb védelmet adnak az IQ/Taus cuccok. Ugyanakkor harcosként ha a varázslatot akarom kivédeni 20%+ magasabb IQ-t kell fejlesztenem mint a varázslóé. 300-as alap IQ +110-130 tárgybónusz ellen simán kell a 360-380-as alap IQ, hogy legalább 50%-ra rontsam a varázsló esélyeit, és engem még a közelharc esetleges IQ csökkentő képessége sem segít int a varázslót a bénítás.
De 300-as IQ/Tau vs. 300-as erő/tám mindkét oldalon fix. krit ellenében állatok nélkül és állatokkal is a varázsló fog nagyobb eséllyel nyerni. Állatok nélkül azért mert közelharcban nem tudod hozni a krit varázslat sebzését, állatokkal meg azért mert a harcosnak a 4 állat kell a sebzéshez ugye a varázslónak az elnyeléshez meg 1 is elég. Egyedül meg 2x annyi TP-t kap az állat mint akkor ha 4-en vannak...
A varázsló karik többsége korábban még védelmet sem fejlesztett mert nem számított hányszor talál be a harcos tudta hozni a csatát. Ez most megvaltozott, kell valamekkora védelem is, de már relatíve alacsony védelemmel (250-270) kömpenzálni lehet a harcos megnövekedett sebzését (80-as szint környékén). + még ugye a varázslat esetleges támadás csökkentő hatása. Összességében elmondható, hogy nem kell magasabb védelmet csinálni a harcos támadásánál már 10-15%-al alacsonyabb védelem is megfelelően hatékonyan működik, még úgy is hogy kevesebb védelmet adnak az IQ/Taus cuccok. Ugyanakkor harcosként ha a varázslatot akarom kivédeni 20%+ magasabb IQ-t kell fejlesztenem mint a varázslóé. 300-as alap IQ +110-130 tárgybónusz ellen simán kell a 360-380-as alap IQ, hogy legalább 50%-ra rontsam a varázsló esélyeit, és engem még a közelharc esetleges IQ csökkentő képessége sem segít int a varázslót a bénítás.
Dátum: 2009.12.03. 12:59:46
Miklós: egy rendesen varázslatra gyúrt karakter szinte minden betaláló varázslata kritelni fog, ahogyan a harcos kari minden betaláló ütése is jó eséllyel kritikus, azt mondani, hogy csak a kritikus utések sebzését bukta el a közelharcos, kvázi azt jelenti, hogy lefeleztétek az állatok sebzését a közelharcosoknak a varázsló karinak meg maradt minden ugyan úgy.
Tekintve, hogy kb. 5-en vannak 90-es szint fölött meg se kérdezem kik azok a sokak akik a fizikai sebzés/állatsebzés elszállására panaszkodhattak. Nem tudom mennyi alapja van 90-es szint környékére egy ilyen változtatást berakni. De a varázslatok erősödése, a pl. 130-as szintű varázslatok már 10k fölött fognak kritelni, és több száz pontyi tulajdonságot csökkentenek, igencsak csodálkoznék ha a fizikai harc ezt a jelenlegi feltételek mellet le tudna követni és a jelenlegi állatsebzés mellett hozni lehetne 3-5 kör alatt a 10k-sebzést. Mondjuk -170 erővel meg támadással...
Tekintve, hogy kb. 5-en vannak 90-es szint fölött meg se kérdezem kik azok a sokak akik a fizikai sebzés/állatsebzés elszállására panaszkodhattak. Nem tudom mennyi alapja van 90-es szint környékére egy ilyen változtatást berakni. De a varázslatok erősödése, a pl. 130-as szintű varázslatok már 10k fölött fognak kritelni, és több száz pontyi tulajdonságot csökkentenek, igencsak csodálkoznék ha a fizikai harc ezt a jelenlegi feltételek mellet le tudna követni és a jelenlegi állatsebzés mellett hozni lehetne 3-5 kör alatt a 10k-sebzést. Mondjuk -170 erővel meg támadással...
Dátum: 2009.12.03. 12:35:39
Ettől még nem az elnyelést kéne piszkálni, így is épp eleget sérülnek 1-1 csatában a karekterek.
Ezen a szinten akinek nincs állata az varázsló karitól is kikap szerintem, mert még alacsony erővel is elég szépeket lehet ütni, ha valakinek egyáltalán nincs elnyelése. Másrészről ez egy eléggé szélsőséges állapt, hogy valakinek egyáltalán nincs vagy csak minimális az elynelése.
Ezen a szinten akinek nincs állata az varázsló karitól is kikap szerintem, mert még alacsony erővel is elég szépeket lehet ütni, ha valakinek egyáltalán nincs elnyelése. Másrészről ez egy eléggé szélsőséges állapt, hogy valakinek egyáltalán nincs vagy csak minimális az elynelése.
Dátum: 2009.12.03. 12:28:25
Birka: a harcos harcos elleni csata itt most nem játszik, ha kb. ugyan olyan erősek a szerencse fog dönteni, ahogyan a hasonló kvalitású varázsló vs. varázsló csatát is csak a szerencse dönti el. Itt a játékstílusok között van lényeges eltérés, és a látszólag helyrebillenő mérleg jobbára csak megingott de nem állt jött létre még hellyel közzel sem egyensúly, most meg végképp a varázslás oldalára billent el újra.
Sokan eleve abból indulnak ki mikor a sebzéseket, sokallják, hogy egy magasabb szintű ill. erősebb közelharcos karakter paszírozza ki belőlük a szuszt és aránytalannak érzik a sebzést amit bekapnak. A varázsló kari ellen ha nem jön be a varázslat akár még esélye is lehet a harcos ellen ez az esély általában kisebb, és mivel a játék nem az azonos erősségű karik harcára van kiélezve nyílván a szétvert kisebbség úgy érzi (teljesen jogosan bizonyos szempontból) a harcos karakter sebzése eltúlzott ill. számára egy közelharci beállítottságú karakter jelenti a nagyobb veszélyt.
Ha pedig egy ilyen felvetésből indulunk ki akkor egyértelmű, hogy a gyengébb karaktereken egy ilyen változtatás némileg segíthet ugyan (bár jó eséllyel nyerni így sem fog tudni "csak" kevesebbet sérül), de összességében az egyensúly szempontjából csak távolodutunk az ideális állapottól nem pedig közelítettük hozzá. És ez szerintem még akkor sem kívánatos ha a tényleges hasonó erősségűek közötti harc mennyisége csak töredéke az össz. portyának.
Sokan eleve abból indulnak ki mikor a sebzéseket, sokallják, hogy egy magasabb szintű ill. erősebb közelharcos karakter paszírozza ki belőlük a szuszt és aránytalannak érzik a sebzést amit bekapnak. A varázsló kari ellen ha nem jön be a varázslat akár még esélye is lehet a harcos ellen ez az esély általában kisebb, és mivel a játék nem az azonos erősségű karik harcára van kiélezve nyílván a szétvert kisebbség úgy érzi (teljesen jogosan bizonyos szempontból) a harcos karakter sebzése eltúlzott ill. számára egy közelharci beállítottságú karakter jelenti a nagyobb veszélyt.
Ha pedig egy ilyen felvetésből indulunk ki akkor egyértelmű, hogy a gyengébb karaktereken egy ilyen változtatás némileg segíthet ugyan (bár jó eséllyel nyerni így sem fog tudni "csak" kevesebbet sérül), de összességében az egyensúly szempontjából csak távolodutunk az ideális állapottól nem pedig közelítettük hozzá. És ez szerintem még akkor sem kívánatos ha a tényleges hasonó erősségűek közötti harc mennyisége csak töredéke az össz. portyának.
Dátum: 2009.12.03. 12:01:13
Előfordul, hogy nem találsz be rendesen, ahogy a varázslat is szokszor mellé megy 100+ IQ különbség ellenére is. A statisztikai átlag attól még többé kevésbé működik. Nyílván nem 6 támadásból hanem kevesebből kell tudni hozni a varázsló sebzését az nagyon ritka, hogy minden ütés betalál. Lehet amúgy nagyon nagyokat is ütni ha valakinek nincs épp állata és hasonlók, de nyílván az ember nem a hiénáskodásból akar megélni.
A mostani apró módosítással, a harcos karakter megint ott van ahol volt. Többet költ kevesebb sebzésre és többet is sérül. Minden előny a varázsló karakter mellett szól. Az egyedüli hátrány, a 10-30%-os bizonytalansági tényező, hogy bejön e a varázslat de ez meg a harcosnál is ugyan úgy megvan. Sőt talán még jobban is hiszen támadásból még magas szerencsével sem igen lehet 70% fölötti találati arányt összeszedni.
A mostani apró módosítással, a harcos karakter megint ott van ahol volt. Többet költ kevesebb sebzésre és többet is sérül. Minden előny a varázsló karakter mellett szól. Az egyedüli hátrány, a 10-30%-os bizonytalansági tényező, hogy bejön e a varázslat de ez meg a harcosnál is ugyan úgy megvan. Sőt talán még jobban is hiszen támadásból még magas szerencsével sem igen lehet 70% fölötti találati arányt összeszedni.
Dátum: 2009.12.03. 11:47:15
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Halálfejszével. Eltaláltad, 406 sebzés! Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+122 lélekenergia) Lord Habib, EMT Habib, Bob Habib és Tier Habib is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 154 sebzés!
Regenerálsz 5 életpontot.
Egy gyors támadást indítasz a Halálfejszével ****** lába felé. Eltaláltad, 58 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+17 lélekenergia) Lord Habib, EMT Habib, Bob Habib és Tier Habib az oldaladon harcolnak. 3 támadással 27 sebzést okoztak.
Regenerálsz 5 életpontot.
351-es erőm van meg 379-es támadásom. Ezzel a sebzéssel kellene tudnom ledolgozni a 3-5k-s varázslat sebzéseket ? Hozzáteszem, 4-5k varázslat sebzéshez nem kell 350-es tau nekem a rekordom 230-as tauval 4k fölött van.
Regenerálsz 5 életpontot.
Egy gyors támadást indítasz a Halálfejszével ****** lába felé. Eltaláltad, 58 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+17 lélekenergia) Lord Habib, EMT Habib, Bob Habib és Tier Habib az oldaladon harcolnak. 3 támadással 27 sebzést okoztak.
Regenerálsz 5 életpontot.
351-es erőm van meg 379-es támadásom. Ezzel a sebzéssel kellene tudnom ledolgozni a 3-5k-s varázslat sebzéseket ? Hozzáteszem, 4-5k varázslat sebzéshez nem kell 350-es tau nekem a rekordom 230-as tauval 4k fölött van.
Dátum: 2009.12.03. 11:21:43
Sikerült egy apró változtatásaal 2,5-3k-val csökkenteni a sebzést. Éljen a balance meg a varázslatok újbóli egyeduralma. A közelharc eddig sem volt fenékig tejfel mert az értelmes sebzéshez végig kellett bírni a csatát. A varázslatok sebzése egy ideje megint gyorsabban nőt mint a közelharci sebzés, és 100-as szintű varázslatoknál ez egyre jobban gyorsul, ráadásul egyre durvább tulajdonság módosítók vannak a varázslatokon, ami nyílván nem a közelharcosnak kedvez...
Már alig várom a -150/170 tulajdonságokat csökkentő varázslatok játékos kézbe kerülését (játékos kézben lesz az 200-210-is) amikor aztán végképp megdöglik a közelharc.
Már alig várom a -150/170 tulajdonságokat csökkentő varázslatok játékos kézbe kerülését (játékos kézben lesz az 200-210-is) amikor aztán végképp megdöglik a közelharc.