Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567891011
Szerző
Topic neve: Állatok
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Állatok
1. hozzászólás - 2009.12.01. 17:26:45
Találkozón sokan érdeklődtetek az állatokkal kapcsolatban. Üzeneteitek és fórum hozzászólásaitok alapján összefoglalom a válaszokat.

A játékos kritikus ütés képessége miért duplázza az állat sebzését?


Az elv annyi, hogy az állat sebzése MINDIG a játékos sebzésének 25-70 százaléka, az állatok számától függően. Ez biztosítja, hogy az állat sebzés ne szálljon el, mindig a normál sebzés függvénye legyen. Tehát ez nem egy bug, de beismerem, nem is egy szándékos dolog, az elv megállapításakor a kritikus ütésre nem gondoltunk. Nagyon valószínű, hogy meg is fog szűnni, mert tényleg nem sok értelme van. Volt egy olyan ötlet, hogy az állatok kritikus ütését külön szakértelemből kelljen fejleszteni. Egyenlőre azonban épp elegendő a fizikai sebzés, nem tervezzük tovább növelni (sőt, az erő szorzón lehet, hogy egy nagyon picit még finomítunk is).

Ha az elnyelés leszedi a sebzésemet 1-re akkor a blökim is 1-et sebez, viszont ha nem találom el akkor várható sebzést okoz ami sok száz sebzés!


Ez nem Így van, komolyan elővettem a kérdést! Ma 1 órát rászántam, és sorról sorra végignéztem a Baraty által írt kódot, és megnéztem egy csomó csatának a debug értékeit, és úgy tűnik, minden rendben van! Amiről írtatok, az kb. így nézhetett ki:
Eltaláltátok az ellenfelet, és a fegyverre meg az erőre is minimumot dobott a gép - ezért 1 lett a sebzés elnyelés után. Egy másik esetben - épp akkor, amikor nem talált a támadás - ugyanezek a random számok nagyobbak lettek. Ha a második esetben is talált volna, akkor nem 1-et sebeztél volna, hanem sokat!

Az elnyelés a játékos össz elnyelése, (személyi pajzsa), miért csökkenti a sima és a blöki sebzést is?


Ez nézőpont kérdése. Én azt mondom, hogy az állat sebzése 25-70%-a (állatok számától függően) a te sebzésednek. A te sebzésed úgy számolódik, hogy sebzés-ellenf. elnyelése. Az állatoknál az elnyelés még 1x nem vonódik le. Egyszerűen csak a te végső, számitott sebzésednek a 25-70%-a.

Az állatokat nem éri meg lecserélni magasabb szintűre, eddig a morál volt az ösztönző erő, de mióta a kalandok hemzsegnek a moráltól, azóta sajnos ez is megszűnt.


Egyszer eléggé megbolygattuk már az állatokat, szerintem most már jól elvannak, hagyjuk őket békén, ha nem cserélik őket folyton az emberek, hát nem cserélik...

Ha egy játékosnak nagyon gyenge ereje van, akkor az állatok is keveset sebeznek. Ha alacsony támadása de magas ereje van, akkor hiába nem talál, az állatok sokat sebeznek.


Ez igy van, ez is lehetőséget ad egyfajta taktikázásra. Ahogy írtam, az állatok a fizikai sebzés "meghosszabbításai" - de csak a sebzésedtől függnek, a támadásodtól nem!
Pontszám: 4.67
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
2. hozzászólás - 2009.12.01. 18:08:23 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Izgalmasan hangzik egy "kritikus sebzés állatoknak" szaki. krit varázslat mellé ezt kéne fejlesztenie a varázslóknak
A hozzászólást Birka módosította 2009.12.01. 18:08:45-kor
Pontszám: 6.44
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
3. hozzászólás - 2009.12.01. 18:17:20 (Válasz Birka #2 hozzászólására.)
marmint krit vari es krit utes melle, ugye?
krit utes ugyanugy kell vedekezni, kulonben agyonvernek.


csak hogy temahoz is szoljak:
orommel hallom, h csokken az allatok sebzese, megjobb, h az ero bonusz is picit visszabb lesz veve. kezdtek nagyon eldurvulni a sebzesek
A hozzászólást Endyr módosította 2009.12.01. 18:18:49-kor
Pontszám: 5.38
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
4. hozzászólás - 2009.12.01. 18:19:57 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.12.01. 17:26:45
Nagyon valószínű, hogy meg is fog szűnni, mert tényleg nem sok értelme van.


Ha megszünik, az epikusokkal szemben a karakterek sebzése a töredékére esik vissza. (Mivel azoknak nincsen ilyen szakértelme - vagy észlelhetetlen -, nálunk az 50. szintű karakterek minden találata a 150. szintű epikusba kritikus.) Akár hetekig képtelenek leszünk megölni a következő epikusunkat.

A többire csak egy mondatban: akkor sebzek nagyobbat, ha nem találok. Ezt azért nehéz megemészteni. Te tényleg logikusnak tartod?
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.12.01. 18:21:02-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.95
kedvelt tagMaximussFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
5. hozzászólás - 2009.12.01. 18:21:05 (Válasz Endyr #3 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2009.12.01. 18:17:20
orommel hallom, h csokken az allatok sebzese, megjobb, h az ero bonusz is picit visszabb lesz veve. kezdtek nagyon eldurvulni a sebzesek


Valahogy én ezt nem vettem észre. Mióta módosítottak az erő bónuszán, azóta közelharcos karakterként is van esélyem a varázslók ellen. Nem nagy különbséggel, de többségben sikerül őket legyőznöm. Ha vissza lesz véve az erő, akkor ez megint azt jelenti, hogy csak varázslós karakterrel lesz érdemes játszani, különben byebye pvp:(
A hozzászólást Maximuss módosította 2009.12.01. 18:21:30-kor
V1: MaximuSS - Azúr Légió
Pontszám: 7.13
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
6. hozzászólás - 2009.12.01. 18:24:35 (Válasz Maximuss #5 hozzászólására.)
nem drasztikusan fog csokkenni a sebzes (remelhetoleg)
viszont az en szintemen (84) nem ritka a 4-6000 kiosztott/kapott sebzes egy portyaban. No most amikor 15-20k kozott van a maxEP, az nagyon sok tud lenni.
Pontszám: 5.38
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
7. hozzászólás - 2009.12.01. 18:34:26 (Válasz Endyr #6 hozzászólására.)
Marmint Te belelosz szegeny halandoba 4000 korul varival, az allatokba meg majdnem 1000-et, aztan igy indul a csata.. Erovel meg az allatokkal nincs baj, de a varik meg mindig nagyon erosek..
Pontszám: 8.53
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
8. hozzászólás - 2009.12.01. 18:36:22 (Válasz Solina #7 hozzászólására.)
well..na igen, ez nezopont kerdese
akkor kussolok
Pontszám: 5.38
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
9. hozzászólás - 2009.12.01. 19:10:21
Az bug vagy csak kényszerképzet, hogy például az epikusnál többet sebez az ember spellje, ha nála vannak az állatok?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.50
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
10. hozzászólás - 2009.12.01. 19:14:29 (Válasz Mortimer #4 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.12.01. 18:19:57
Idézet: Miklós - 2009.12.01. 17:26:45
Nagyon valószínű, hogy meg is fog szűnni, mert tényleg nem sok értelme van.


Ha megszünik, az epikusokkal szemben a karakterek sebzése a töredékére esik vissza. (Mivel azoknak nincsen ilyen szakértelme - vagy észlelhetetlen -, nálunk az 50. szintű karakterek minden találata a 150. szintű epikusba kritikus.) Akár hetekig képtelenek leszünk megölni a következő epikusunkat.


hetekig? az azért vicces lenne. le kéne már állni ezekkel az apokaliptikus víziókkal, annak igazolására, ha valami nem tetszik. NAGYON NAGY érvágás lenne, ha csökkenne a kritikus ütés hatása az állatsebzésre. NAGYON NAGY. ez tény. de, ha egy top100-as karakter képes arra, hogy mondjuk 130-140. szintig egymaga eljusson az epikusokban, akkor el sem tudom képzelni, hogy 2-3-4 ilyen karakter meddig tudna eljutni. még az epikusok nélkül is.

ettől függetlenül: szomorú dolog lenne, ha buknánk a sebzést, de nem történne katasztrófa, csak nagyobb kihívás lenne az epikus.
Pontszám: 6.03
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
11. hozzászólás - 2009.12.01. 19:18:49 (Válasz winnie #10 hozzászólására.)
Másfelől egy-két taktika is meg fog szűnni azzal, ha az állatok sebzése csökken. Pl. a kivégzős taktikát sem lehet akkor majd használni, a 6-8 szinttel magasabb végzeturak ellen. Ott ugyanis az állatok sebzése nagyon számít/számított.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
12. hozzászólás - 2009.12.01. 23:15:41 (Válasz Ricardo #11 hozzászólására.)
Kivégzős taktika ellen csak egészséget kell fejleszteni...
Ha az állatok sebzése csökken, akkor te is kevesebbet kapsz be, azaz kevesebbet kell gyógyítanod
Epikusozás kapcsán most se tartottam túl réálisnak, hogy bekülditek a blökiket, és azok szedik szét az epiket, nem beszélve arról, hogy alapvető játéktervezési hiba, hogy 300-400-as mágikus krittel rohangálnak az epikek, míg 100-as krittel fixen krit ütöd őket, ha találsz
Pontszám: 6.44
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
13. hozzászólás - 2009.12.02. 06:06:02
Miklós, megnézed ennek a debugját? Ma reggeli csata.

http://www.vegzetur.hu/index.php?m=csataleiras&csata=6273573

Lesújtasz ellenfeledre. Talált, 499 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Állataid 4 támadással 350 életpontot sebeztek.

A Halálfejszével gyorsan alulról támadsz. Nem találtál! 4 támadással 284 sebzés!

Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Halálfejszével. 1 pontnyit sebeztél. Állataid 4 támadással 4 sebzést okoztak.

----------------------------------------

Idézet: Miklós - 2009.12.01. 17:26:45
Eltaláltátok az ellenfelet, és a fegyverre meg az erőre is minimumot dobott a gép - ezért 1 lett a sebzés elnyelés után. Egy másik esetben - épp akkor, amikor nem talált a támadás - ugyanezek a random számok nagyobbak lettek. Ha a második esetben is talált volna, akkor nem 1-et sebeztél volna, hanem sokat!


Ha nem találok, akkor minek dob a gép a fegyverre és az erőre? Nem úgy kellene, hogy támadás, ezután eldől hogy az talál vagy nem talál, és ha talál, akkor dobja ki, hogy mekkora a sebzés?

A Halálfejsze sebzése 107-420, ez a minimum és a maximum között elméletben kevesebb, mint négyszeres különbséget jelent. Viszont ezek szerint teljesen normális hogy sebezhet egyet és 499-et is azonos csatában, azonos ellenfél ellen. 499-szeres különbség... nem semmi.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.12.02. 06:23:47-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.37
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
14. hozzászólás - 2009.12.02. 07:21:53
Idézet: Mortimer - 2009.12.01. 18:19:57
A többire csak egy mondatban: akkor sebzek nagyobbat, ha nem találok. Ezt azért nehéz megemészteni. Te tényleg logikusnak tartod?

Épp ezt irtam fent, hogy nem! Ha találsz, a sebzésed pl. 1 állat esetén X*1,25. Ha nem, akkor csak X*0,25.

Idézet: Ricardo - 2009.12.01. 19:10:21
Az bug vagy csak kényszerképzet, hogy például az epikusnál többet sebez az ember spellje, ha nála vannak az állatok?

kényszerképzet...

Mortimer: a számok stimmelnek. 499*0,7 az pontosan 350. A szélsőséget az elnyelésben és a sebzés szórásban kell keresni. Tegyük fel, hogy a sebzésed fegyverrel és erővel összesen a 200-600 tartományba esik. Ha az ellenfélnek van egy 240-es elnyelése, akkor te 1-360-ig fogsz sebezni. Erre a szórásra pont azért van szükség, hogy egy bizonyos intervallumon belül a gyengébb karakternek is legyen esélye nyerni (de ezt már a béta teszten tisztáztuk...)

Idézet: Mortimer - 2009.12.02. 06:06:02
Ha nem találok, akkor minek dob a gép a fegyverre és az erőre? Nem úgy kellene, hogy támadás, ezután eldől hogy az talál vagy nem talál, és ha talál, akkor dobja ki, hogy mekkora a sebzés?

Ahogy írtam, az állatok sebzését a te sebzésedből számoljuk. Ha nem találsz, akkor is valahogy ki kell számítani az állatok sebzését. Tehát egy fiktív sebzést ilyenkor is számolunk, ebből jön az állatoké.
Pontszám: 5.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
15. hozzászólás - 2009.12.02. 07:48:14 (Válasz Miklós #14 hozzászólására.)
Rendben, ha tényleg mindent átnéztél és így jó annak csak örülni lehet.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.37
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
16. hozzászólás - 2009.12.02. 13:03:04
A módosítás elkészült:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.149
Most már akár találsz, akár nem, ugyanazt a képletet használjuk, így biztos nem lesz eltérés a két eset között. (Egyébként valóban volt differencia a két számításban, pl. a kritikus mellett a láthatlan, a horda és a védelem ital is módosította az állatok sebzését - csak ha találtál, bár a kritikuson kívül ezek nem voltak jelentős mértékűek).
Pontszám: 3
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
17. hozzászólás - 2009.12.03. 11:21:43
Sikerült egy apró változtatásaal 2,5-3k-val csökkenteni a sebzést. Éljen a balance meg a varázslatok újbóli egyeduralma. A közelharc eddig sem volt fenékig tejfel mert az értelmes sebzéshez végig kellett bírni a csatát. A varázslatok sebzése egy ideje megint gyorsabban nőt mint a közelharci sebzés, és 100-as szintű varázslatoknál ez egyre jobban gyorsul, ráadásul egyre durvább tulajdonság módosítók vannak a varázslatokon, ami nyílván nem a közelharcosnak kedvez...

Már alig várom a -150/170 tulajdonságokat csökkentő varázslatok játékos kézbe kerülését (játékos kézben lesz az 200-210-is) amikor aztán végképp megdöglik a közelharc.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 9.02
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
18. hozzászólás - 2009.12.03. 11:47:15
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Halálfejszével. Eltaláltad, 406 sebzés! Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+122 lélekenergia) Lord Habib, EMT Habib, Bob Habib és Tier Habib is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 154 sebzés!
Regenerálsz 5 életpontot.

Egy gyors támadást indítasz a Halálfejszével ****** lába felé. Eltaláltad, 58 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+17 lélekenergia) Lord Habib, EMT Habib, Bob Habib és Tier Habib az oldaladon harcolnak. 3 támadással 27 sebzést okoztak.
Regenerálsz 5 életpontot.

351-es erőm van meg 379-es támadásom. Ezzel a sebzéssel kellene tudnom ledolgozni a 3-5k-s varázslat sebzéseket ? Hozzáteszem, 4-5k varázslat sebzéshez nem kell 350-es tau nekem a rekordom 230-as tauval 4k fölött van.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.83
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
19. hozzászólás - 2009.12.03. 11:52:32 (Válasz Otoaak #17 hozzászólására.)
Jelenleg egy harcos nem bírja eltalálni a másikat, mert a szint+támadásbónusz közelében sincs a védelem bónusznak.
Amennyiben harcos és harcos közt végre rend lesz, akkor a varázslók azon veszik észre majd magukat, hogy szembe jön a harcos, és minden közelharci körben 80%-ban megüt. (Varázsló páncélok drasztikusan kevesebb védelmet adnak mint a harcos páncélok!)

És innen helyreáll a rend, marad a vadmágus effekt, ha a varázsló betalál, kritel, és a vari sebzés szórásból nem átlag alatt lő, akkor pariban lesz a harcossal, ha átlag felé megy, akkor nyer, és a csaták 20%-át automatikusan veszti RND-ből.

NEM az erőbónusszal van az elsődleges probléma szerintem, hanem azzal, hogy nem találod el az ellenfeleket elég stabilan, pedig te teljesen ráöltöztél támadásra!

Várd ki a sebzés italát (+100 a végsebzésre hogy tetszene?), meg találat italát (+x% harcos és varázsló sikerrel?), esetleg egy blöki kritikus szakit, az lgy-ét jövő páncélokban a támadás bónuszt stb...
A hozzászólást Birka módosította 2009.12.03. 11:53:47-kor
Pontszám: 5.90
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
20. hozzászólás - 2009.12.03. 11:59:04 (Válasz Birka #19 hozzászólására.)
"Jelenleg egy harcos nem bírja eltalálni a másikat, mert a szint+támadásbónusz közelében sincs a védelem bónusznak."

Birka, nincs igazad. Írja Otoaak hogy 379-es a támadása, erre még rájön a szintje (80), azaz 459-es védelmet kellene összeraknia az ellenfélnek (azonos szerencsénél), hogy 50 - 50 legyen az arány. Namost ekkora védelme V1-en borzasztó keveseknek van, az ő szintje környékén szerintem senkinek.

Tehát nem a találattal van a gondja, mert az megvan.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.95
Oldal: 1234567891011
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!