Állatok
1. hozzászólás - 2009.12.01. 17:26:45
1. hozzászólás - 2009.12.01. 17:26:45
Találkozón sokan érdeklődtetek az állatokkal kapcsolatban. Üzeneteitek és fórum hozzászólásaitok alapján összefoglalom a válaszokat.
Az elv annyi, hogy az állat sebzése MINDIG a játékos sebzésének 25-70 százaléka, az állatok számától függően. Ez biztosítja, hogy az állat sebzés ne szálljon el, mindig a normál sebzés függvénye legyen. Tehát ez nem egy bug, de beismerem, nem is egy szándékos dolog, az elv megállapításakor a kritikus ütésre nem gondoltunk. Nagyon valószínű, hogy meg is fog szűnni, mert tényleg nem sok értelme van. Volt egy olyan ötlet, hogy az állatok kritikus ütését külön szakértelemből kelljen fejleszteni. Egyenlőre azonban épp elegendő a fizikai sebzés, nem tervezzük tovább növelni (sőt, az erő szorzón lehet, hogy egy nagyon picit még finomítunk is).
Ez nem Így van, komolyan elővettem a kérdést! Ma 1 órát rászántam, és sorról sorra végignéztem a Baraty által írt kódot, és megnéztem egy csomó csatának a debug értékeit, és úgy tűnik, minden rendben van! Amiről írtatok, az kb. így nézhetett ki:
Eltaláltátok az ellenfelet, és a fegyverre meg az erőre is minimumot dobott a gép - ezért 1 lett a sebzés elnyelés után. Egy másik esetben - épp akkor, amikor nem talált a támadás - ugyanezek a random számok nagyobbak lettek. Ha a második esetben is talált volna, akkor nem 1-et sebeztél volna, hanem sokat!
Ez nézőpont kérdése. Én azt mondom, hogy az állat sebzése 25-70%-a (állatok számától függően) a te sebzésednek. A te sebzésed úgy számolódik, hogy sebzés-ellenf. elnyelése. Az állatoknál az elnyelés még 1x nem vonódik le. Egyszerűen csak a te végső, számitott sebzésednek a 25-70%-a.
Egyszer eléggé megbolygattuk már az állatokat, szerintem most már jól elvannak, hagyjuk őket békén, ha nem cserélik őket folyton az emberek, hát nem cserélik...
Ez igy van, ez is lehetőséget ad egyfajta taktikázásra. Ahogy írtam, az állatok a fizikai sebzés "meghosszabbításai" - de csak a sebzésedtől függnek, a támadásodtól nem!
A játékos kritikus ütés képessége miért duplázza az állat sebzését?
Az elv annyi, hogy az állat sebzése MINDIG a játékos sebzésének 25-70 százaléka, az állatok számától függően. Ez biztosítja, hogy az állat sebzés ne szálljon el, mindig a normál sebzés függvénye legyen. Tehát ez nem egy bug, de beismerem, nem is egy szándékos dolog, az elv megállapításakor a kritikus ütésre nem gondoltunk. Nagyon valószínű, hogy meg is fog szűnni, mert tényleg nem sok értelme van. Volt egy olyan ötlet, hogy az állatok kritikus ütését külön szakértelemből kelljen fejleszteni. Egyenlőre azonban épp elegendő a fizikai sebzés, nem tervezzük tovább növelni (sőt, az erő szorzón lehet, hogy egy nagyon picit még finomítunk is).
Ha az elnyelés leszedi a sebzésemet 1-re akkor a blökim is 1-et sebez, viszont ha nem találom el akkor várható sebzést okoz ami sok száz sebzés!
Ez nem Így van, komolyan elővettem a kérdést! Ma 1 órát rászántam, és sorról sorra végignéztem a Baraty által írt kódot, és megnéztem egy csomó csatának a debug értékeit, és úgy tűnik, minden rendben van! Amiről írtatok, az kb. így nézhetett ki:
Eltaláltátok az ellenfelet, és a fegyverre meg az erőre is minimumot dobott a gép - ezért 1 lett a sebzés elnyelés után. Egy másik esetben - épp akkor, amikor nem talált a támadás - ugyanezek a random számok nagyobbak lettek. Ha a második esetben is talált volna, akkor nem 1-et sebeztél volna, hanem sokat!
Az elnyelés a játékos össz elnyelése, (személyi pajzsa), miért csökkenti a sima és a blöki sebzést is?
Ez nézőpont kérdése. Én azt mondom, hogy az állat sebzése 25-70%-a (állatok számától függően) a te sebzésednek. A te sebzésed úgy számolódik, hogy sebzés-ellenf. elnyelése. Az állatoknál az elnyelés még 1x nem vonódik le. Egyszerűen csak a te végső, számitott sebzésednek a 25-70%-a.
Az állatokat nem éri meg lecserélni magasabb szintűre, eddig a morál volt az ösztönző erő, de mióta a kalandok hemzsegnek a moráltól, azóta sajnos ez is megszűnt.
Egyszer eléggé megbolygattuk már az állatokat, szerintem most már jól elvannak, hagyjuk őket békén, ha nem cserélik őket folyton az emberek, hát nem cserélik...
Ha egy játékosnak nagyon gyenge ereje van, akkor az állatok is keveset sebeznek. Ha alacsony támadása de magas ereje van, akkor hiába nem talál, az állatok sokat sebeznek.
Ez igy van, ez is lehetőséget ad egyfajta taktikázásra. Ahogy írtam, az állatok a fizikai sebzés "meghosszabbításai" - de csak a sebzésedtől függnek, a támadásodtól nem!
Pontszám: 4.67