Re: Állatok
61. hozzászólás - 2009.12.21. 09:00:13
61. hozzászólás - 2009.12.21. 09:00:13
Mortimer: a vita nem arról szólt, hogy az állatok sebeznek-e vagy sem. Sebeznek. Hanem arról, hogy a "varázslók" mennyivel erősebbek a "harcosoknál" (ilyen persze a játékban nincs, mivel ez nem dungeons and dragons, de elfogadom a játékos terminológiákat), vagyis, hogy mennyivel jobb az IQ-t és taumaturgiát fejleszteni, mint a támadást és erőt. Az állatok sebzése a játékos fizikai sebzéséből, tehát igen jelentős mértékben az erejéből számolódik. De tegyük félre az állatokat:
Ha az állat sebzést egyáltalán nem nézzük, akkor is a 256 rekordból 155 esetén csak a fizikai sebzés nagyobb a varázslat sebzésnél. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy egy "harcos" állatai egy varázslóénál sokkal többet sebeznek (mivel ugye ő az erőt is növeli, és náluk elterjedtebb, hogy 4 állattal megy), akkor abból látszik, hogy a fizikai sebzés jóval jelentősebb. Igen, a varázslatok siker esetén adnak tulajdonság módosítókat: a statisztikák természetesen ezek figyelembevételével készültek. Teljesen mindegy, hogy mekkora módosítókat adnak a harcban a varázslatok. A lényeg, hogy összesen ki mekkora sebzést okoz (akár módosítokkal együtt).
Yasmina: a játékban van olyan, hogy minimális, meg maximális találati esély. 1-es támadással is van esélyed eltalálni az 1000-es védekezést, és 1000-es támadással is melléüthetsz az 1-es védekezésnek. A min. és max. találati esélyt a játékosok szerencséjének különbsége módosítja.
Egyébként a múltkor már megfogadtam, hogy nem fogok statisztikákat készíteni és képleteket közölni, mert a játékosok még az ilyen száraz adatokat is lepontozzák (hogy miért, nem tudom). Most mégis újra megtettem, és látom, a pontozás megint beindult
Ha az állat sebzést egyáltalán nem nézzük, akkor is a 256 rekordból 155 esetén csak a fizikai sebzés nagyobb a varázslat sebzésnél. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy egy "harcos" állatai egy varázslóénál sokkal többet sebeznek (mivel ugye ő az erőt is növeli, és náluk elterjedtebb, hogy 4 állattal megy), akkor abból látszik, hogy a fizikai sebzés jóval jelentősebb. Igen, a varázslatok siker esetén adnak tulajdonság módosítókat: a statisztikák természetesen ezek figyelembevételével készültek. Teljesen mindegy, hogy mekkora módosítókat adnak a harcban a varázslatok. A lényeg, hogy összesen ki mekkora sebzést okoz (akár módosítokkal együtt).
Yasmina: a játékban van olyan, hogy minimális, meg maximális találati esély. 1-es támadással is van esélyed eltalálni az 1000-es védekezést, és 1000-es támadással is melléüthetsz az 1-es védekezésnek. A min. és max. találati esélyt a játékosok szerencséjének különbsége módosítja.
Egyébként a múltkor már megfogadtam, hogy nem fogok statisztikákat készíteni és képleteket közölni, mert a játékosok még az ilyen száraz adatokat is lepontozzák (hogy miért, nem tudom). Most mégis újra megtettem, és látom, a pontozás megint beindult
Pontszám: 8.50