Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567891011
Szerző
Topic neve: Állatok
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
61. hozzászólás - 2009.12.21. 09:00:13
Mortimer: a vita nem arról szólt, hogy az állatok sebeznek-e vagy sem. Sebeznek. Hanem arról, hogy a "varázslók" mennyivel erősebbek a "harcosoknál" (ilyen persze a játékban nincs, mivel ez nem dungeons and dragons, de elfogadom a játékos terminológiákat), vagyis, hogy mennyivel jobb az IQ-t és taumaturgiát fejleszteni, mint a támadást és erőt. Az állatok sebzése a játékos fizikai sebzéséből, tehát igen jelentős mértékben az erejéből számolódik. De tegyük félre az állatokat:
Ha az állat sebzést egyáltalán nem nézzük, akkor is a 256 rekordból 155 esetén csak a fizikai sebzés nagyobb a varázslat sebzésnél. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy egy "harcos" állatai egy varázslóénál sokkal többet sebeznek (mivel ugye ő az erőt is növeli, és náluk elterjedtebb, hogy 4 állattal megy), akkor abból látszik, hogy a fizikai sebzés jóval jelentősebb. Igen, a varázslatok siker esetén adnak tulajdonság módosítókat: a statisztikák természetesen ezek figyelembevételével készültek. Teljesen mindegy, hogy mekkora módosítókat adnak a harcban a varázslatok. A lényeg, hogy összesen ki mekkora sebzést okoz (akár módosítokkal együtt).

Yasmina: a játékban van olyan, hogy minimális, meg maximális találati esély. 1-es támadással is van esélyed eltalálni az 1000-es védekezést, és 1000-es támadással is melléüthetsz az 1-es védekezésnek. A min. és max. találati esélyt a játékosok szerencséjének különbsége módosítja.

Egyébként a múltkor már megfogadtam, hogy nem fogok statisztikákat készíteni és képleteket közölni, mert a játékosok még az ilyen száraz adatokat is lepontozzák (hogy miért, nem tudom). Most mégis újra megtettem, és látom, a pontozás megint beindult
Pontszám: 8.50
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
62. hozzászólás - 2009.12.21. 09:03:23 (Válasz Miklós #54 hozzászólására.)
Talán érdemesebb lenne úgy megvizsgálni a rekordokat, hogy csak azokat nézni, ahol betalált a varázslat. Nem hiszem, hogy ez az arány jön ki..A sípolás most is azért megy, hogy ha betalálok varázslattal, akkor ott legalább 90%-ban enyém a csata (mert így van! Ha nem 95%..). A probléma abból fakad, hogy HA betalának varázslattal, AKKOR buktad a csatát. Akkor ne vegyük már bele azt, ha nem talál a varázslat..
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.02
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
63. hozzászólás - 2009.12.21. 09:07:06 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)


Azt is képesek lepontozni, hogy feltettél valamit Wikire... (Az egész pontozást törölném, de ez egy másik topic.)

Kb 2 hete (Mikor átszámoltam Nasdif miatt a sebzést!) döntöttem úgy, hogy az egész témának nincs értelme. Van egy JV döntés, lehet alkalmazkodni hozzá

A való játékban azt látom, hogy ha bejön a spellem 2-2,5k sebzéssel, mellé kioszt -20 támadást -20 védelmet -20 erőt, onnan a feje tetejére állhat a harcos, akkor se fordítja meg normál esetben a csatát.
Alkalmazkodtam, tolom az iq-t és a taut ezerrel Nem érdekelnek a statok, a magyarázatok, a sírások, tolom az egyszerűbbnek tűnő, kimutathatóan kisebb szórású utat, és gyártom az egyen karaktert
Pontszám: 5.20
népszerűWocsokFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
64. hozzászólás - 2009.12.21. 09:07:13 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Igazábó szerintem az a baj, hogy sok olyan játékosok álltal kért módosításba is belementél, amik nem csak szinesítették a játékot, de borítottak is az egyensúlyon...
De nem mindíg a többség akarata viszi előre a játékot, főleg ha sokan nem látják, vagy nem akarják látni, hoyg mi lesz ebből.
V1 - Black Panther - Moroflex
V2 - Wöcsök - Moroflex
V3 -
Pontszám: 3.93
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
65. hozzászólás - 2009.12.21. 09:08:25 (Válasz Birka #63 hozzászólására.)
Egészen addig, amíg egy újabb reformmal nem billen át az egész újra....
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 5.17
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
66. hozzászólás - 2009.12.21. 09:08:25 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Oké, csak furán jött ki, hogy a "harcosoknál" hozzáadod az állatsebzést, a "varázslóknál" pedig nem.

A módosító azért számít, mert két, azonos mennyiségű LE-ből felépült karaktert nézve egyetlen tulajdonság, az IQ szerepe minden másnál nagyobb: ha pl. az öregítő sugár sikerül nála, az -80 védekezést okoz a másiknál. Az pedig több millió, a karakter fejlesztésére fordított LE-t tesz semmissé, ezáltal megkönnyítve a közelharci sebzést.

(Én azért örülök a statisztikáknak, adtam is rá gyorsan egy tizest.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.36
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
67. hozzászólás - 2009.12.21. 09:17:55 (Válasz Mortimer #66 hozzászólására.)
A szerencse szerepe még nagyobb...
Pontszám: 4.77
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
68. hozzászólás - 2009.12.21. 09:29:59
Igaza van Birkának, IQ-t egekbe kell tolni, meg a védekezést, "azt jóvan". Statisztikát így is leht csinálni, meg úgy is.
"A magyarok 93%-ának állása van!" vagy "Három év alatt 3%-ról 7%-ra nőtt a munkanélküliség aránya."; mindkettő igaz lehet, csak nem mindegy mit akarunk mondani vele. Mindent be lehet bizonyítani, majd egy hét múlva annak az ellenkezőjét. Ha a JV szerint így a jó (vagy gáz lenne elismerni, hogy mégse..), akkor így marad.
Toljátok az IQ-t!
A hozzászólást Offsboy módosította 2009.12.21. 09:30:42-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.77
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
69. hozzászólás - 2009.12.21. 10:16:53 (Válasz Miklós #61 hozzászólására.)
Miklós, és mit szólsz ahoz, hogy az állatokhoz is bevezetnétek egy kritikus ütés szakit? Ezt még a találkozón is megemlítetted, mint alternatívát.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
70. hozzászólás - 2009.12.21. 12:23:46 (Válasz Miklós #54 hozzászólására.)
Miklós, a "varázsló" is négy állattal megy, mert a találati esélyük független a karitól.
A sebzés meg úgyis óriási random, az erő meg nem az a durva stat, aminek hiánya nagyon kiütközik az állatsebzésnél, főleg az állatkritikus levétele után.
Inkább olyan statisztika kellett volna, ami varázslatsebzés kontra fegyversebzésből áll.
Az már közelebb állna a valósághoz.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.56
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
71. hozzászólás - 2009.12.21. 12:41:43 (Válasz Miklós #54 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.12.20. 22:54:45
Egy ideje meg már a vita arról, hogy a varázslás vagy a fizikai harc az erősebb. Az utóbbi időben Birka, McPaul és még pár ember magyarázgatja, hogy az egyedüli üdvös taktika a játékban az IQ és taumaturgia növelése, mellette nem kell mást tenni, mint a védekezést tolni, tartani 1 állatot az elnyelés miatt, és ezzel szemben a fizikai harc útját járók tehetetlenek lesznek. Én ezzel vitába szálltam, hiszen pontosan látom a számokat és képleteket, de ahogy ez lenni szokott, sokan a legkevésbé nekem hisznek. Ezért amikor az állatok kritikus örökítését megszüntettük, az IQ lobbi hatására sokan meg voltak győzödve róla, hogy most aztán tényleg értelmüket vesztették az állatok, és vége a "harcosoknak". A kedélyek megnyugtatására mondtam, hogy készítünk egy statisztikai programot, ami méri, hogy melyik világban, melyik szinten mennyi az összes varázslat, fizikai és állat sebzés portyázásban. Már lassan egy hete gyűlnek az adatok, így közzé lehet tenni az eredményt. Az adatbázisnak így összesen 256 bejegyzése lett (minden világon minden szint egy külön bejegyzést kapott).

A 256-ból mindössze 31 olyan rekord van, ahol a fizikai_sebzés+állat_sebzés < varázslat sebzés (ezek nem egymás melletti szintek!)
Mindössze 10 olyan van, ahol a fizikai_sebzés+állat_sebzés < 0,8*varázslat sebzés.
Egyetlen olyan sincs, ahol a fizikai_sebzés+állat_sebzés < 0,5*varázslat sebzés.

Tehát azt az állítást, miszerint a mágusok erősebbek, és csak az IQ-t érdemes növelni, cáfoltuk. Cáfoltuk azt az állítást is, hogy nem volt szükséges az állatok kritikus örökítését megszüntetni. Lesz persze továbbra is, aki tovább bizonygatja, hogy "de engem tegnap a Józsi kapásból lelőtt egy 2000-es varázslattal!", de ettől a tények még tények maradnak.



Hát ez tényleg mérvadó statisztika, tekintve, hogy a csaták 90%-a alacsonyabb TÖ és alacsonyab szintű játékos vagyis minden szempontból gyengébb ellen és nem egyforma vagy erősebb karakter ellen indul egy ilyen statisztika frankón megmutatja, hogy egy gyengébb karakter ellen simán lehet nyerni varázslat nélkül is. Ezt eddig nyilván senki nem is sejtette...
Miklós ez a statisztika azt bizonyítja ezekszerint, hogy 256 csatából 225-ben a fizikai harc döntötte el a csatát és csak 31-ben a varázslat ? És ezt nekünk még el is kellene hinnünk?
Nyílván ezek a csaták azonos szinten kb. azonos TÖ (max +-20) karkaterek között zajlottak és még véletlenül sem kerülhettek be olyanok, hogy valaki 100+ TÖ előnnyel támadott volna vagy hasonló aránytalanságok stb.

Kész szerencse, hogy az állatok megfelelő támadás nélkül sosem találják el az ellenfelet és megfelelő támadás hijján egy varázslónak esélye sincs megkarcolni a célpontot csak és kizáólag a mágiában bízhat, ezért teljesen, korrekt, hogy a varázslat kb. ugyan annyit sebez amit fizikai harcban 6 kör alatt össze lehet szedni. A varázslás önmagában lehet, hogy nem borítja fel az erőegyensúlyt de tekintve, hogy a "varázsló" nem tud csak varázslattal sebezni mindenképpen van valamekkora (az esélytelenség kiszűrésemiatti) fizikai sebzése is ezért nyílván az egyensúly azonnal borúl. Minél több fizikai sebzés támogatja a "varázslót" annál inkább borul. A "varázslónak" van 6 köre rá, hogy fizikai sebzéssel rontsa a "harcos" esélyeit a "harcosnak" meg 1, hogy a "varázsló" sebzéselőnyét csökkentse. "varázsló" = bejött a varázslat, "harcos" = nem jött be. Szívesen látnék olyan statisztikát ami ennek az ellenkezőjét bizonyítja, a VU varázsló karakterei azok akik elsősorban a varázslat kör megnyerésére koncentrálnak a harcosok pedig akik a fizikai körben próbálnak angyobb előnyhöz jutni.

Jelenleg kb. olyan az egész mint a VF meg a pók kérdés. Nem kell egyikkel sem különösebben foglalkozni hiszen még a leggyengébb karakternek is van esélye a legerősebb pók/VF-es karival szemben (nyílván a tudatos és ötletes fejlesztés miatt ) legfeljebb egy kicsit alacsony ez az esély. A fizikai köröknek is van elméleti esélye ledolgozni a varázslat kör előnyét csak "kicsit" alacsony ez az esély.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.82
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
72. hozzászólás - 2009.12.21. 13:05:30
Nyílván olyan statisztikát is lehet csinálni ami bebizonyítja, hogy fizikai harcban többet leeht az állatokba sebezni mint varázslattal ezért a varázslatok "állatsebző képessége" sem túlzás vagy sok stb. és igazából aki akarja meg tudná ugyan azt csinálni közelharcban is mondjuk ugyanannyi LE-ből. Hiszen az epikusok is milyen jól megvannak a fizikai harcban kiosztott állatsebzéssel. A tények emg tények. Fizikai állatsebzés hatékonysága mindenki szerint messze alatta marad a varázslatokénak. És eszerint is fejleszt. Biztos ez is csak a divat által teremtett furcsaság aminek semmi köze az ésszerűséghez.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.53
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
73. hozzászólás - 2009.12.21. 14:43:09
Köszönjük Miklós, hogy rászántál időt, hogy kiszámold, és a lepontozóhullám ellenére feltetted, én mielőtt elolvastam már rátettem a 10-eseket.
Sajnálom, hogy ilyan válaszok jönnek... A másik topicban mindennek elmondtak, hogy hogy merem TÖ lemaradással, különbséggel megnézni az eredményeket, itt meg jön, hogy milyen már, hogy nem úgy számolnak, hogy az esetek többségében gyengébbet támad az ember. (Azonos LÉre kell a statisztika, ha 300 TÖ, és 300 szaki különbség van, és rossz az elosztás, arra mindenki sejti milyen statisztika jönne ki.)
Megint mindenki jön, hogy de a varázsló is talál, és állattal is megy, és ez milyen igazságtalan, persze senki nem nézi egyrészt, hogy az alapkérdés a varázslat, és a közelharci sebzés aránya, másrészt aki követte a másik topicot ott is jött ez a felvetés igen sokszor, és ott is leírtam minden esetben: nagyon jó, hogy ezt figyeli mindenki, és ebből hoz ki nagy következtetéseket, miközben azt, hogy a "harcos" is sebez varikörben, és ez nagyobb, mint a varázsló fegyveres+4 állatos sebzése módszeresen kikerüli.
Lehet dobálózni a legdurvább módosítóval -80 Védelemmel megint, de egyrészt a varázsló nem tálál még így sem harci körben, de ha találna is komolytalan a sebzése, az állatok találatát nem befolyásolja, és persze ez erősen csökkentett sebzésű vari azaz akár +5 közelharci találat sebzésénél is többet veszít varikörben. Az egész varázslatot, ha megnézitek nem éri meg használni max a KH ellen, vagy óriási lékeszívásnál, ha már van 150 feletti Taud. Aki nem direkt ilyen jellegű tápolásra használja, az vegyen Megarobbanást, és érezni fogja a különbséget. (Miklós azt írta a levonásokat is beleszámolta, és úgy jött ki az arány.)
Otoaak: Miklósék megfogalmazták még a játék elején, hogy hogy működjön a portya, és meghatározták milyen sebzési arányt várnak közelharcban és varikörben, még ha nem is tették közzé - a hozzászólások alapján jó okkal. Ez letesztelhető, és pontosan. Nyilván nem azt számolják, hogy mindeki mindig biztosan talál, akkot nem IQ, Tau különbségről beszélne, hanem venne 2 karit, az egyik csak Erőt, a másik csak Taut húz, aztán megnézzük mi lesz. Nem tudom milyen ellenkező eredményű statisztikát akarsz látni, ha még állatok nélkül is előnyben van a közelharc... igen ha +300 TÖ, és szaki előnyben van a harcos a varázslóhoz képest, és még lehetőleg az IQ-ja is nagyobb, akkor tényleg lehet fordított arány. És persze éppen a Te karaktered magas TÖ összegű igen gyenge szakiösszeggel, így pl kritre esélyed sincs, nyilván, csak sokkal kisebb TÖ-t tudsz ütni, és esélyed sincs a varázslók ellen, akik varikörben, és közelharcban is végigkrittelnek, de ne ez legyen már az átlag. Még mindig nem számoltál utána semminek, és szándékosan nem veszel tudomást még annyi képletről sem amit tudunk, és a JV-ről sem. Szerinted az, hogy a varázslónak 6 köre van, a harcosnak egy tényleg befolyásol, amikor a varázsló csak szerencsével találhat (1-2 szer) egyszerűen a cuccok miatt, a varázslatsebzés meg alapból nagyobb a közelharcinál (Mikós hozzászólása alapján mondjuk 3-4-szer). Tényleg nem értem, hogy miután teljesen átgondolatlanul, teljesen valótlan adatokat sugallva írsz miért éppen Te teszed fel a kérdést Miklósnak - aki számítógéppel, valószínűleg igen sok csata statisztikáját is figyelembe véve számolt ki matematikai függvényeket, és az egytelen aki a pontos képletet tudja -, hogy "Miklós ez a statisztika azt bizonyítja ezekszerint, hogy 256 csatából 225-ben a fizikai harc döntötte el a csatát és csak 31-ben a varázslat ? És ezt nekünk még el is kellene hinnünk?". Nyilván igen, legalábbis biztos nem a Te meggondolatlan kijelentéseidre.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 2.74
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
74. hozzászólás - 2009.12.21. 14:53:03
Csak azt felejti el mindenki figyelembe venni, hogy az alap arány a harci sebzés és varázslat között az 3:1 kellene, hogy legyen, mintha nullás lenne a szívósságod. A játék 1 vari, és 3 közelharci körrel indult. Az, hogy feltoljuk a szívósságot 60ra, azt azért tesszük, hogy nekünk jobb legyen! Plusz táp, amire sokat költünk! Nem azért, hogy azzal hozzuk ki a megfelelő közelharc-varázslat arányt, mert mostani átlagokat, arányokat mindenki úgy számolja, hogy a 6 közelharci kör sebzését veti össze a varázslatkör sebzésével! Ez így nem pontos érték. Ha bejön egy új szaki, az "kőkemény szívósság", aminek 100. szintjén +2 harci kört kapsz, akkor még tovább butítjuk a közelharcot és az állatokat, hogy "egyensúlyba" legyen a varázslatsebzéssel?

[edit] helyesírás
A hozzászólást Offsboy módosította 2009.12.21. 14:53:49-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.83
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
75. hozzászólás - 2009.12.21. 14:57:07 (Válasz Otoaak #72 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.12.21. 13:05:30
Nyílván olyan statisztikát is lehet csinálni ami bebizonyítja, hogy fizikai harcban többet leeht az állatokba sebezni mint varázslattal ezért a varázslatok "állatsebző képessége" sem túlzás vagy sok stb. és igazából aki akarja meg tudná ugyan azt csinálni közelharcban is mondjuk ugyanannyi LE-ből. Hiszen az epikusok is milyen jól megvannak a fizikai harcban kiosztott állatsebzéssel. A tények emg tények. Fizikai állatsebzés hatékonysága mindenki szerint messze alatta marad a varázslatokénak. És eszerint is fejleszt. Biztos ez is csak a divat által teremtett furcsaság aminek semmi köze az ésszerűséghez.


A másodlagos vari erősebb, mint a másolagos támadás, eddig is tudtuk, főleg igaz, ha harcos-varázsló csap össze. Mondjuk nem értem miért kevered ide, amikor a másik topicban beszóltál, hogy a LÉ szívást miért hozom be a képbe, amikor az állatsebzés igen kevéssé befolyásolja a karakterek erőkülönbségét, csak ahol kevés állat van, a LÉ szívás meg egy fél éves behozhattalan LÉ előny jelenleg a harcosoknak.
Az epikusokat hagyjuk ki, így is csúnyákat ütnek varival állatba, pedig 50-55%-al csökkenve van a varisebzésük az epik skillel.
Hányan vannak, akik csak állatsebzés miatt növelik a varázslatot? El kell keserítenem őket: 10-20 szinttel ezelőtt még volt aki egy állattal jött ellenem, és kevesebben támadtak meg összességében. Mostanra elég sok védekezési mód lett ellene, főleg, mert a közelharcit nullázni lehet. Volt, hogy valaki oda-vissza csapás után, amikor én 1000 felett sebeztem 4 állatba mindkét alkalommal, este, és másnap reggel is jött ugyanazzal a 4-essel. Ez sajnos nem véd meg senkitől, és csak kis fejfájást okoz egy idő után. Csak Tyrant-ostól hallottam kimaxolt másodlagos variról, mást hidegen hagy, tényleg csak divat, ettől még rendbe kellene tenni.
Most meg hirtelen: "A tények emg tények."? Kivéve, ha nem egyezik az elképzeléseiddel, mint Miklós statisztikája?
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 3.89
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
76. hozzászólás - 2009.12.21. 15:09:18 (Válasz Offsboy #74 hozzászólására.)
Már most is lehet 100-as szívóssággal 1-2 karinak +1 támadása, és igen durva. A szívósságot a küldi miatt mindenkinek fejlesztenie kell, ugyanúgy, ahogy a több állatos harcot. Anno nagyon komoly gond volt, hogy bejött a szívósság és a krit ütés, és csak hónapok múlva a krit vari - cuccokból lehetett valami minimálisat kihozni, de sokat nem ért, nagyon sok panasz ment erről a fórumon. A krit ütés mellett bejött a krit vari - szerintem egész jó arányokkal, a szívósságot továbbra sem kompenzálja semmi. Én benne vagyok, hogy 3 körre számoljunk, és akkor kb 2 közelharc sebzése azonos a vari sebzésével, de akkor legyen antiszívósság skill, ami visszacsökkenti 3-ra, vagy varázsszívósság, ami még egy varázslat ellövését teszi lehetővé. Ki húzna egyetlen pontot az IQ-Taun, ha egy-két ütésből leverhető a 80%ban bejövő varázslat, és persze az ellenfél varija is sebez fél-1 közelharci környit?
Szerintem elég jól kompenzálja a 31-225 arány.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.34
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
77. hozzászólás - 2009.12.21. 15:11:21 (Válasz Birka #63 hozzászólására.)
Birka a szórás még mindig pozitívum, és én még mindig Nasdfil vagyok nem Nasdif
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.34
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
78. hozzászólás - 2009.12.21. 15:48:03 (Válasz nasdfil #75 hozzászólására.)
Nem hoztam be ez csak egy példa volt a varázslás és a fizikai sebzés aránytalanságára. A vastag bőr ugyan olyan szar/aránytalan varázslat sebzés ellen mint pl. az elnyelés, fizikai sebzést teljesen negálni lehet magas elnyeléssel (300+) a varázslatot meg nem. Másodlagos támadás sebzését teljesen negálni lehet vastagbőrrel a másodlagos varázslatot meg nem.

De hoppá itt meg is találtuk a fizikai és a varázslat sebzése közötti arányosság pontos értékét. Nem mi találtuk ki hanem Miklós lőtte be így. A varázslatok ellen 2,5szeres szorzó van a vastagbőrön ezek szerint a fizikai sebzés és a varázslat sebzés aránya is ennyi kellene legyen, hiszen az állat sebzés egy az egyben a fizikai és varázslat sebzésből jön. Ha a másodlagos varázslat és a másodlagos támadás aránya 2,5 szeres akkor a sebzésnek is annyinak kellene lennie. Ez viszont most nem így van, jó lenne drasztikusan lecsökkenteni a varázslat sebzéseket, hogy végre megfelelően működjenek az arányok.

De továbbhaladva ezen a Beholderes logikán az állatok sebzése a kritikus ütéssel ugye nem változik ez hiba volt. A kritikus sebzés akkor az állatok sebződését sem kellene növelje sem varázslat sem fizikai harc esetében hiszen ezt sem indokolja semmi, az állatokat közvetlenül nem lehet támadni rajtuk nem lehet kritikusat sebezni szerintem ez is bug.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.04
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
79. hozzászólás - 2009.12.24. 12:46:44
Csak én fogok be váratlanul rendkívül sok dögöt?O.o mert kb minden második állatot befogom.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.05
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állatok
80. hozzászólás - 2009.12.24. 12:53:15 (Válasz Eliteninja #79 hozzászólására.)
Igen, nekem eddig 13cspből csak 1dög jött.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.80
Oldal: 1234567891011
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője