Dátum: 2009.09.02. 13:03:46
Georgee, gratula... A fun topicban igazán jó hozzászólás lett volna, de itt nem igazán
De pont rávilágítottál arra, hogy egyesek hogy éreznek amikor azt látják, hogy az RND kipécézte őket.
De Neked nem jár Te céda!
Éppen ezért lenne fontos, hogy legalább az alap tápot be lehessen gyűjteni valahogy. NEM cél, hogy mindenkinek legyen 10% tulk, -5% skill, +15% kuldi és +10 vagy mennyi % lélekszívás. De az cél, hogy 1-2 tárgy ebből meglegyen, és ne Orbitális, behozhatatlan előnye legyen annak aki megszerzi az egész settet, csak jelentős...
Dátum: 2009.09.02. 12:47:12
Huh...
Ezer bocsi először is! NEM DORINA ellenesnek készült a hozzászólásom és most se ez a célom!
Az összeesküvés elmélet játszhat, vagy is valós alapokra adhat okot, ha valaki alá építenek egy szövit. Teljesen beadom a derekam, és BOCSÁNAT, hogy nem kérdeztem utána, és így húztam rá egy elképzelhető, valós modelre a dolgot!
Amúgy mely tiszteletem az összehozott karakter előtt, ezt személyesen is megírtam már. Nekem nem lett volna türelmem x szinten át lapítani stbstbstb...
Viszont a karakter ideálisan mutatja azt, hogy mekkora előnyt lehet csinálni a %-os cucokkal, és mennyire esélytelen a környezete, amennyiben nincs ilyenje!
A Mohir-Kod-Illu 3-as tökéletesen mutatja azt, hogy akár 2 szövivel is kibabrálhat annyira a random, hogy 2-nek semmi egynek akár 3 bufa is esik!
Sajnos a "Dorina" példa se maxos, mert nem köré van építve a szövi, és nem 2. szinten kapta meg ezen tárgyakat
Még egyszer bocsi, a modell lenne a lényeg, nem a konkrét eset! (Az építésról meg szálljunk le sos, miután felejtés korlát előtt behúztatok törlő karakterekből nem kevés lélekkutat... Kéretik ezt magánban folytatni! Messze nem ez lenne ennek a topicknak a lényege!!!)
Dátum: 2009.09.02. 10:22:19
Lássuk be, hogy az egyéni epikus egy kitörési pont, mellyel egy elkalibrált, végtelen erőforrás adó előnyt lehet korrigálni, miközben színesítjük a játékot is.
Akinek nincs -% os tárgya, annak KÖTELEZŐ egyéni epikus szöviket csinálni, és abban gyakni. 2,2 misi építés és 600 őskő elhanyagolható veszteség, ha cserébe 30-60 nap alatt van lélekszívó/-tul/-szaki/+küldi tárgyad. Különösen ha nem az élmezőnyben tolod az őrült versenyben.
Pont ezért csináltam a lé egyenérték számolást V3-on a kémgömbök alapján. A Mohir beáldozta 2 -5%-os tárgyát Dorinának, mely 20-25 szint alatt azt eredményezte, hogy 8677476
Léegyenértéket tudott elkölteni tulokra, míg a 3 szinttel magasabb, második helyezett RAIN csak 7601950-et.
Ezzel totál értelmét vesztette a legfelső kategória, mert csak az RND-ben lehet bízni… Ha ehez hozzávesszük, hogy Dorina alig protyázik, csak hébe-hóba online, míg RAIN napi kocka, akkor igen is kinyílik a bicska a zsebekben. A 3 top szövit nézve 2-nek nem esett bufa egyáltalán, egynek meg legalább 3…
Azaz ha a versenyhelyzetet nézed, akkor MINDENKINEK meg fogja érni, aki nem kitüntetett szerepben van a szövin belül, vagy nem kincspont bajnok! Ez nem egy értelmetlen AH, ahol vehetsz 500 csp-ért +3iq-t!
Dátum: 2009.09.02. 10:03:14
Endyr, ha az ismétlődési ciklust nézzük időben a 135 nap is igencsak sok...
Dátum: 2009.09.01. 19:08:18
Ismét elseje van, nézzük a statisztikákat
88 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban
Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Wart 679,7
2. Büyük 474,4
3. Eskut D. Grán 320,6
4. Szolisorcájú Szatírember 311,3
5. Heparni 290,9
6. Hercegnő 265,1
7. Yasmina 227,5
8. McPaul 211,9
9. Mort 166,9
10. Wood 159,5
11. XARDAS THE MAGIER 157,9
12. Georgee 152,7
13. Wonder 150,2
14. Vanek úr 145,5
15. Dorina Snowflake 143,1
16. Hollofivér 141,4
17. Rene 140,0
18. Eroot ibn Shienkai 138,6
19. Rain 136,9
20. Lord Zero 133,4
Negatív rekord:
Rolikam -11,8
Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Impopo 236
2. Hollofivér 231
3. Dorina Snowflake 230
4. Lady Hammerstrike 217
5. Billy Pilgrim 212
6. Vanek úr 209
7. Eskut D. Grán 197
8. Hercegnő 189
9. XARDAS THE MAGIER 189
10. Rain 187
11. Deaxus 181
12. Rene 177
13. Georgee 176
14. Salven 171
15. Jayyz 169
16. Guzzista 164
17. Wart 163
18. Wrzbaah 163
19. Gorahud 163
20. Lord Modin 159
Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Pumur2 254
2. Hercegnő 219
3. Büyük 208
4. Wrzbaah 207
5. Vanek úr 191
6. MaciWorks 189
7. Enkala 180
8. Heparni 178
9. Hammerfall 178
10. Dzskar El Khebir 173
11. Myacis 171
12. Guzzista 164
13. Lycosa 164
14. Crux 163
15. Eskut D. Grán 162
16. Vitathatatlan 162
17. Wood 158
18. Jevgenyij 158
19. Lajderk 153
20. Salven 151
Topista első 21, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Hollofivér 7
2. Eskut D. Grán 7
3. Deaxus 7
4. Wrzbaah 7
5. Cinke1977 7
6. Dorina Snowflake 6
7. Billy Pilgrim 6
8. Vanek úr 6
9. Hercegnő 6
10. Rain 6
11. Myacis 6
12. Wood 6
13. Yasmina 6
14. Szolisorcájú Szatírember 6
15. Dzskar El Khebir 6
16. Soulgramd 6
17. MaciWorks 6
18. Gwill 6
19. Jevgenyij 6
20. McPaul 6
21. Sátánfajzat 6
Dátum: 2009.09.01. 18:08:18
Az átlagom alapján 6,17-ról indulnak a postjaim...
Na mindegy, csináljam akkor a szokásos havi összesítőt, vagy sem?
Dátum: 2009.09.01. 17:44:06
Ez igen, aki lepontozta a statisztikás postomat elmondaná, hogy miért???
Komolyan kíváncsi vagyok!
Mondjuk a Wikidotost is lepontozta valaki, 40 percet kalapáltam az aukciós oldalt, és ezek után nem tetszik valakinek, behalás ez a magyar kutyura...
Dátum: 2009.09.01. 17:29:18
Pont ezért 3 fázisú....
Amikor a v3 végez Miklós betesz egy olyan számot, amivel 6 hét környékén lesz vége.
Amikor V1 végez a második fázissal rá 1 héttel, ők is kapnak egy eddigi töltés alapján hasonló időben befejezési idővel prognosztizálható mennyiséget.
Ha V2 nem végez a 2. fázissal se mire letelik a 6 hét, akkor a 3. fázis akár el is marad valami csoda folytán, büntetésképpen nem is szerzheti meg senki a 3. fázisból a relikviát ugye...
PONT EZÉRT KELLETT HOGY 3 FÁZISA LEGYEN AZ EVENTNEK!!!
Dátum: 2009.09.01. 16:33:44
Most, hogy a ritka tárgyak listája is ismétlődik, rendbe raktam az aukciós kinálatot!
http://vegzetur.wikidot.com/aukciostargyak
Összesen 84 fajta tétel a jelenlegi "étlap", melyben a gyakori tárgyak 15 ciklusonként (75 nap), a ritka tárgyak 27 ciklusonként (135 nap) ismétlődnek!
Dátum: 2009.09.01. 13:36:07
Elseje van, készülnek a statok
Maxtul szerver stat (top40 tulösszeg listából):
Erő: 139 (McPaul)
Támadás: 200 (Eroot ibn Shienkai)
Védekezés: 175 (Rene)
Egészség: 121 (Eskut D. Grán)
IQ: 200 (Rain, Szolisorcájú Szatírember)
Mágia: 100 (Wood, Pivi, Valdimir) /Ariadna kicsúszott a top40-ből.../
Taumaturgia: 175 (Dorina Snowflake)
Szerencse: 137 (Wood)
Új statot vezetek be, Lé egyenérték alapján... (A tulösszeget, mindenféle lébonuszok nélkűl ennyi lé lenne kifejleszteni!)
1. 8677476 Dorina Snowflake
2. 7346921 Rain
3. 6907355 Wart
4. 6882445 Szolisorcájú Szatírember
5. 6706889 Sy Web
Dátum: 2009.08.31. 17:55:02
Azt is hozzá kell tenni, hogy a folyamatos nyaggatás hatására Miklós jelentősen "formázott" az eventen...
-Kicseréltette volna "sírás hatására" a toplistát.
-Majd mind a 2 listát bent hagyatta, mert hiányolta volna a banda az elsőt...
-Első körben csökkentette a második lécső léigényét.
-Komolyan elgondolkozott a 3. lépcső módosításán.
-Olyan itemeket tett be, amik: 1; csökkentik a vihető lét (sírás a sok rabolható lé miatt) 2; csökkentik a varázslatok sebzését (ezért is a játékosok sírtak) 3; csökenti a játékra fordítandó időt (...) Természetesen MIND olyan elem, amelyik nélkül is elvan a karakter, de vele sokkal könnyebb...
Ezzel szemben csak az anyázást kapják. Kértünk egy eventet, megkaptuk. Mindenki eldönthette, hogy részt vesz-e benne!
Abban van igazság, hogy közben kiderültek részletek, hogy tisztábban lehet látni a szitut... Nézd meg WEBET pl. Felengedi magát 800 csp-re, addig van ideje gondolkozni rajta részt akar-e venni az eventen. Közben kiszedi a relikviákat, ezzel még időt nyer, és akár az uccsó nap is robbanthat az eventben.
PONT ugyan az a szitu jelenleg, mint egy bicóversenyen, amikor elindulsz, nem tudod milyen lesz a befutó. Közben kapod az időjárás jelentést, vannak akik elszöknek, akik az üldöző bojban vannak. DE senki nem tudja milyen lesz az idő, így a legelején eldönthette milyen gumikkal indul...
Persze vannak akik el se indulnak, inkább vonattal mennek.
Vannak akik beülnek a TV elé.
Vannak akik a legelejétől az élen tolják, ezzel a TV-ben csak őket mutatja a kamera.
Vannak akik csak a részvétel kedvéért végigtekerik.
És vannak akik az üldöző bojban tolják, és a végén sprintelnek esetlegesen
Dátum: 2009.08.31. 15:30:02
Kellemes csalódás részemről a mostani helyzet!
Az eddigi reakciók alapján azt hittem teljesen elzárkózik Miklós az egésztől...
Pár dolgot felvet a dolog:
-Amennyiben épület függő a szint úgy le kell programozni, hogy "saját" épületet lehessen építeni... (A jövőben természetesen eza megírt kód csak hasznos lehet...)
-Ha CSP-ért lehet ütni a "mini" epicet az teljesen hazavágja az egészet. PP esetén még meg is lehetne ideológizálni.
-Miért kell szakihoz kötni az epic üthetőség sűrűségét? Minél jobban korlátozod, vagy korlátok közé teszed az ütést, annál inkább verseny lesz belőle, és kényszer, hogy mindig optimális időközönként lehessen ütni!
Viszont van egy teljesen jó épületünk, és jelenleg is növekvő pontrendszerünk!
Ez a térkapu!
Tehát nézzünk egy koncepciót:
Nevezzük epikus csapdának az új épületet, amit csak akkor építhet fel az illető magának, ha van epikus emlékműve a szövetségének!
Aktiválni csak akkor tudja, ha tagja olyan szövinek, melynek van Epikus emlékműve!
-Aktiválási költsége térkapu pont. A térkapuba fektetett töblet energia epikus lény átjövetelét eredményezi, melyet a csapda "elkap". Ha a TP költséget folyamatosan növekvőre lőjük be, akkor értelmet kap a térkapu 12 felé építése is! Azaz első epik mondjuk 6 pont, és onnan minden 3. epik növeli 1 ponttal... 18. epik után már 12++ térkapu kell! Nézzük ezt időben: első epik után a második 12 óra múlva "hívható" ki, és ez az idő folyamatosan növekszik ugye...
-Mivel kőkemény TP-vel fizetünk érte, így blökik fejlődése, morál növekedése a TP csata helyett mindenképpen kéne ugye. Az ütések sűrűsége az epikus spec skillel csökkenthető lenne.
-Term megütni a "mini" epicet csak 50-70% életpont felett lehet ugye...
-A "becsapdázott" epik szintje mindenképpen a karakter szintjétől lenne függő, de természetesen nem koncentrálhat a kari olyan epikre ami eddíg még nem jött a térkapuból neki. Érdekes elképzelés lehet az is, hogy a térkapun amúgy is étlépő lénynek megfelelő epikusok jönnének... (Hirtelen fogalmam nincs ez szintben hogy viszonyul a karakterhez...)
-Alapvetően a dijjazás minden leölt epikenként lenne valamilyen FIX térkapus relikviával, de epik ékszer lehetne x, majd újabb x+5, majd x+10 stb lelölt epikenként ugye 10 dukátért... Legegyszerűbbnek az tűnik, ha a leölt epik kincstáblájából 1re rá lehetne bökni!
Valaki valami buktatót lát az elképzelésben?
Dátum: 2009.08.30. 11:33:02
Winnie/Cyron, a gyorsítás 3. ütése mellé a Portyagömbbel már 4 csatát indithatok bünti nélkűl?
Dátum: 2009.08.29. 14:39:33
A beidomítatlan lény anníi lét ad sajtoláskor, mintha beidomítottad volna. Egyszer történt már javítási próbálkozás a témában, de kb másnapra vissza lett állítva a "bugos" sajtolás...
Ezért van az, hogy hiába idomítod be a blökit, a beidomítatlan, meg az éppen beidomított blökiért ugyan annyi lé jár facsaráskor...
Valamint a képletben SEHOL nem szerepel az idomítási költség... Azaz kb 30. szintig fel kell kennelezni egy blökit, hogy ne veszteséges legyen a sajtolása!
Hírek -> Végzetúr friss hírek
Dátum: 2009.02.09. 13:38:54
Jelezték többen, hogy a lélekenergia sajtolásból kinyert LE mintha csökkent volna a kronokompenzációs patchel. Megkérdeztem Baratyot, hogy lehetséges-e ez. Kiderült, hogy a kronokompenzációs fejlesztésekor Baraty észrevette, hogy hibás volt a program, és a nem beidomitott állat sajtolásánál is az idomitott állat LE-jét adta, és ezt javította. Normál állatnál a képlet alap LE * (1 + 0.2 x sajtolás), mig idomitottnál alap LE *(1 + 0,5 x szint + 0,2 x sajtolás). Így effektive mindig (1,5 + 0,2 x sajtolás) x alapLE járt a szörnyekért. Azt mondtam, hogyha eddig így működött, akkor már ne nerfeljük meg csak azért, mert eredetileg nem így akartuk, ezért visszaírtuk a korábbi verzióra.
Dátum: 2009.08.29. 12:54:54
Azért ne általánosítsunk...
CSAK a "harcos" teszt világok ennyire LÉ mentesek!
A mi kis Békés világunkon:
2009.08.29. A kínzókamrából 20717 LE áramlott beléd.
2009.08.28. A kínzókamrából 4967 LE áramlott beléd.
2009.08.27. A kínzókamrából 5370 LE áramlott beléd.
2009.08.26. A kínzókamrából 2874 LE áramlott beléd.
2009.08.25. Szabi
2009.08.24. Szabi
2009.08.22. Szabi
2009.08.21. Szabi
2009.08.20. A kínzókamrából 4131 LE áramlott beléd.
2009.08.19. A kínzókamrából 20699 LE áramlott beléd.
2009.08.18. A kínzókamrából 6525 LE áramlott beléd.
Dátum: 2009.08.28. 16:01:41
Darah éppen ezért kell függővé tenni az egyéni epikust a közösségitől.
Ha üjra tapsolható közösségi epikust csinálsz, akkor ugyan ott vagy ahol a part szakad.
-Megint csak a nagyoknak van kincspontja licitálni
-A kisebbeknek megint nincs esélyük megkarcolni sem
Így viszont mindenki kihívhatja a maga kis epikusát, igaz van 1-2 hónap átfutási idő, amíg el nem érik az emberek a számukra aktuálisan leverhető maxot, és vissza nem soknak a közösségi epikusra...
Most csak annyit kell tenned, hogy kimész egy haldokló szövibe, és 2 naponta vered a saját epikusodat, és farmolod a dukátot. Jelenleg több ilyen ismerősöm is van, ennél már korrektebb ha mindenkinek lehetne saját epikusa ugye...
Dátum: 2009.08.28. 15:53:04
Miért ne kellene fizetni minden epikusért?
Epikus másolóműhely:
Építésének feltétele: olyan szövetség tagja legyél éppen, melynek van Epikus emlékműve!
Csak akkor hívhatsz ki újabb epikust, ha felépítettél 1 szintet az épületben. Minden szintet csak akkor kezdhetsz el, ha lefekteted az alapjait (-10 dukát), és természetesen nem építheted magasabb szintre, ahány epikust az aktuális szövid eddig megölt!
Dátum: 2009.08.28. 15:29:04
Újabb trónköbetelők
Törlés Ma, 15:17 Wart X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 5164 lélekenergia és 26 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 15:16 Wart Y Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4255 lélekenergia és 27 TP. Csata leírása
P
Dátum: 2009.08.28. 11:35:16
Az "értelmetlen" tárgyakról. Épp ez a gond, ezért irtam, hogy nem tudok lépést tartani a fejlesztéssel. Néhány új tárgy kitalálásával többnyire órákat töltök el, mert összehasonlítom az eddigi tárgyakkal őket, próbálom kitalálni, hogy mi az, ami tényleg hasznos, kicsit erősebb, mint az előző szet, de ugyanakkor mégsem boritja az egyensúlyt. És nyilván még igy is lesz olyan, amit nem itéltek annyira jónak.
Megsúgom, ez sajnos nagyon nem jött össze
Legalább annyira mint a tu-->tvp átalakítás anno... Sajnos koncepcionálisan problémás az, hogy az epikus tárgyakra licitálhat bárki egy szövin belül. 10. szintű tag megkapja abufát, vagy a triászt, és onnan vége minden ballance-nak...
Valamint te egy kalap alá veszed azokat a hatásokat, amik végtelen LÉ-t termelnek azokkal a hatásokkal, melyek statikus lé előnyt adnak. (Értsd -5% -10% +lélekszívás +% lé küldiért stb..) vs (+1 tulok +2 tulok stb...)
Az a szövetség, mely kiüt 3-5 %-os tárgyat iszonyatos előnybe kerűl azokkal szemben, akikkel "kitol" az rnd. SOKKAL korektebb lett volna, ha azt mondod -500 le egy tul fejlesztése, -1000 lé stb... Valamint egy játékos nem licitálhat olyan tárgyra, mely 20 szinttel magasabb mint az ő szintje...
az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be),
Miklóóóóós! A mágia jelenleg talán az IQ utáni legerősebb tulajdonság. Nem csoda, hogy nem tetszett a népnek, hogy ezt is megtunningolnád egy kis elnyeléssel. Tudom, szerinted a manakonstrukció nem "elszállt" képesség, de sajnos a valóságban igencsak gondokat okoz a játékmenetben, és rajta keresztül a mágia szakértelem iszonyatos értelmet nyert...
Még mindig semmi reakció nem volt arra, hogy miért a közelharci sebzést kell növelni, és nem a varázslat sebzést csökkenteni?
Ha az epik kevesebb sebzést kap be, akkor több idő leverni, azaz többet regenerál, azaz még több idő leverni stb... Egy bizonyos hp reg után a legizmosabb karaktereknek is probléma a regen "átütése"! Cserébe egy olyan megoldást alkalmaznál, amely nem előnyt ad a közelharcosoknak, ezzel csökkenti aportya lehetőséget, hanem csökkenti a mágusok iszonyatos sebzéseit, és növeli a portya lehetőséget, mert kevesebb sebzéssel tovább bírják az emberek...
Dátum: 2009.08.28. 11:15:26
Nyugi, 1300-1800-as lövések vannak az élmezőnyben, ebből mind a 2 tárgy kabaré elnyelést vesz le...
Anti mágus csak akkor lehetsz, ha lemented iq-ból a varázslatát, de ekkor ugye már te is sebzel, azaz taut fel kell tolni mellé...
Konkrétan jelenleg nincs olyan, hogy nem növeli valaki az iq-t, mert visszahozhatatlan sebzést kap be akkor már távolsági harcban...