Nincs különbség a kettő között. Ha lemegyünk az alapokig, ugyanoda jutunk: az üthető célpontok nem voltak üthetők. Mivel a 72 órás ébrenlét megerőltető lett volna, meg aztán sokszor volt, hogy elszólított minket az élet 2 óránál tovább is az élet a gép elől, voltak üthető fázisban eltöltött időszakaink. Katakombázás közben nem lett volna.
Miről is beszélünk?
Gyógyír üzemmódban levő Pagonyról?
Abszolút.
Hozzászólások - Damage
Dátum: 2009.06.23. 19:06:40
Dátum: 2009.06.23. 18:51:06
Emlékeim szerint játszottál már te is gyógyírosat, csak még a pagonyban (a TGY ellen). Akkor még rendben volt a dolog, sőt, igazi hőstett volt. Most, hogy hasonló történt (igaz, több ember részvételével) már semmiség, szóra se méltó esemény.
Konzekvens...
Konzekvens...
Dátum: 2009.06.23. 17:43:07
Miklós örülne csak, hogy elköltöttetek 34x 600 őskövet.
Nagyon megéri...
Nagyon megéri...
Dátum: 2009.06.22. 22:24:38
Mara!
Tényleg prezentálhatnál egy kicsit több tiszteletet ellenfeleink iránt. Tudod... khm... ellenfél NEM ellenség.
Tényleg prezentálhatnál egy kicsit több tiszteletet ellenfeleink iránt. Tudod... khm... ellenfél NEM ellenség.
Dátum: 2009.06.22. 20:49:41
Morti:
Ha háborúzunk, akkor háborúzunk, nem szarakodunk
Mazlee:
Nem ragoznám tovább, legyen elég annyi, hogy Te vagy az első Azúros, akinek kételkedek értelmes létforma mivoltában.
Ha háborúzunk, akkor háborúzunk, nem szarakodunk
Mazlee:
Nem ragoznám tovább, legyen elég annyi, hogy Te vagy az első Azúros, akinek kételkedek értelmes létforma mivoltában.
Dátum: 2009.06.22. 20:25:50
Idézet: Mazlee - 2009.06.22. 19:22:57
Nyilván ezért a tied minden második hozzászólás a témában, ugye?
Ha ennyire hidegen hagy, nyugodtan szavaztasd meg az a kapitulációt, aztán csók.
(Meg ne tedd, hónapok óta nem szórakoztam ilyen jól a VU-n. Köszi.)
csak nekik szórakozás... nekünk igazából semmi. semmi presztizs nincs benne mint anno a nagy TGY-s háborúban vagy akár az EH párbajban.
Nyilván ezért a tied minden második hozzászólás a témában, ugye?
Ha ennyire hidegen hagy, nyugodtan szavaztasd meg az a kapitulációt, aztán csók.
(Meg ne tedd, hónapok óta nem szórakoztam ilyen jól a VU-n. Köszi.)
Dátum: 2009.06.22. 16:59:46
Agresszív toborzókampány?
Szívesen megnézném milyen egy másik, hasonlóan működő szövetség ellen harcolni, úgyhogy támogatom a szerveződést. Ha mindenki ugyanolyan aktív, mindkét oldalon, akkor tökéletesen mindegy, hogy 1-10-20-30 vagy 100 fős a szövetség, mert mindkét oldalról ugyanannyi gyenge célpontot láthatnánk: nullát.
A nagy szövetségnek ott lenne az előnye, hogy váltott "műszakokban" figyelhetnék az éppen felbukkanó célpontokat. Vagy segíthetnék egymást kezekkel például. A kicsiknek folyton aktívnak kell lenniük, különben megszívták. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a PP is erőforrás.
Dehát valamit csinálni is kell, mert a portya-vadászat-epikus körforgás idővel baromi unalmassá válik...
Szívesen megnézném milyen egy másik, hasonlóan működő szövetség ellen harcolni, úgyhogy támogatom a szerveződést. Ha mindenki ugyanolyan aktív, mindkét oldalon, akkor tökéletesen mindegy, hogy 1-10-20-30 vagy 100 fős a szövetség, mert mindkét oldalról ugyanannyi gyenge célpontot láthatnánk: nullát.
A nagy szövetségnek ott lenne az előnye, hogy váltott "műszakokban" figyelhetnék az éppen felbukkanó célpontokat. Vagy segíthetnék egymást kezekkel például. A kicsiknek folyton aktívnak kell lenniük, különben megszívták. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a PP is erőforrás.
Dehát valamit csinálni is kell, mert a portya-vadászat-epikus körforgás idővel baromi unalmassá válik...
Dátum: 2009.06.22. 15:55:18
Vegyük észre, hogy itt nem (csak) a létszámról van szó, hanem az aktivitásról.
A nagy szövetségek gyakran koordinálatlanok, és teli vannak alkalmi játékosokkal ("mindegy, csak manakonstrukciózzon" elven). Hiába vannak aktív játékosaik, ha a sleppen vissza lehet ütni minden eredményük.
Inkább koordináljátok magatok végre egy kicsit, és basszatok oda azoknak az embereknek, akik éjszaka manakonstrukciós cuccban vagy állatok nélkül pihennek, háborúban.
A nagy szövetségek gyakran koordinálatlanok, és teli vannak alkalmi játékosokkal ("mindegy, csak manakonstrukciózzon" elven). Hiába vannak aktív játékosaik, ha a sleppen vissza lehet ütni minden eredményük.
Inkább koordináljátok magatok végre egy kicsit, és basszatok oda azoknak az embereknek, akik éjszaka manakonstrukciós cuccban vagy állatok nélkül pihennek, háborúban.
Dátum: 2009.06.08. 10:02:27
De van, mégpedig egy rahedli.
Küldök priviben egyet - sokkal komplexebb, mint a VU, és több mint 300K ember játsza naponta.
Küldök priviben egyet - sokkal komplexebb, mint a VU, és több mint 300K ember játsza naponta.
Dátum: 2009.06.08. 08:18:34
Idézet: Kocos - 2009.06.08. 07:42:28
Tök jó lenne, pár hétig. Utána mi lenne?
Egy olyan fejlesztés lenne, ami erősítené a tamagocsizás feelinget. Közösségi élményt kéne vinni a játékba, például csoportos küldetéseket vagy a kristályhordához hasonló, de annál jobban kivitelezett dolgokat. Esetleg arányossá lehetne tenni a háborús rendszert...
Az olyan fejlesztések, ahol nincs szükség több játékos együttműködésére, idővel módfelett unalmassá válnak.
Erosen remelem, hogy megvalosul az egyenileg leverheto epikus monc otlete, mivel egyreszt ez egy remek kihivas lenne mindenkinek, ahol hamar ellenfelere akadna minden karakter, masreszt mivel az alapjai megvannak, ugy velem leprogramozni sem lehet egy nagy kaland.
Tök jó lenne, pár hétig. Utána mi lenne?
Egy olyan fejlesztés lenne, ami erősítené a tamagocsizás feelinget. Közösségi élményt kéne vinni a játékba, például csoportos küldetéseket vagy a kristályhordához hasonló, de annál jobban kivitelezett dolgokat. Esetleg arányossá lehetne tenni a háborús rendszert...
Az olyan fejlesztések, ahol nincs szükség több játékos együttműködésére, idővel módfelett unalmassá válnak.
Dátum: 2009.06.06. 14:47:40
A túlerő kellemetlen, de nem feltétlenül győzelmet garantáló tényező. Szép is lenne, ha az lenne... Az írott történelemben számtalan hitelesebb forrás van, mint a 300, ami bemutatja hogy lehet leküzdeni a túlerőt. Ha lehet ne egy erősen torzított hőseposzra támaszkodjunk már...
Taktikával, jobb felszereléssel, vagy éppen több befektetett energiával simán le lehet küzdeni a túlerőt. A javasolt fejlesztés nem színesíti a háborút, nem teszi izgalmasabbá és egy hangányit sem javít rajta.
Nem a citadella korlátot kellene buherálni, hanem azoknak a (nagyobb) szövetségeknek kellene elgondolkodniuk koordinációjuk javításán, akiket szétüt egy kisebb szövetség.
Taktikával, jobb felszereléssel, vagy éppen több befektetett energiával simán le lehet küzdeni a túlerőt. A javasolt fejlesztés nem színesíti a háborút, nem teszi izgalmasabbá és egy hangányit sem javít rajta.
Nem a citadella korlátot kellene buherálni, hanem azoknak a (nagyobb) szövetségeknek kellene elgondolkodniuk koordinációjuk javításán, akiket szétüt egy kisebb szövetség.
Dátum: 2009.06.05. 22:15:48
Alapvető hiba, hogy a változás figyelmen kívül hagyja a szövetség korát.
Egy pár tagú, 0. napon létrehozott szövetség, akik idővel húztak fel mindent, viszont egyszerre mozgósítható építési kapacitásuk csekély, ugyanúgy megkapná a maximális büntit, mint egy újonnan alapított, manakonstrukcióval vagy vendégmunkásokkal felrántott szövetség. Nézzük meg, melyik a gyakoribb a két esetből?
A másik sarkalatos pont a háttérben meghúzódó szándék. A citadella háborús bevetésének egyetlen oka a győztes fél büntetése, illetve profitjának csökkentése. Vagyis a háború ellehetetlenítésének hangsúlyozásán kívül nincs más üzenete a tervezett változtatásnak.
Az építőkapacitás mindig is létszámfüggő volt, a manakonstrukció bevezetése óta pedig ez halmozottan igaz. Hiába ver el egy 2 fős szövetség egy 35 tagút, az első szövetségnek csak 2*X az építőkapacitása, míg a másodiknak 35*X lehet. A háborús nyereség - még ha folyamatosan 5 nyertes háborúval is számolunk - édeskevés ennek ellensúlyozásához. A büntetést viszont megkaphatnák ugyanúgy.
Egy pár tagú, 0. napon létrehozott szövetség, akik idővel húztak fel mindent, viszont egyszerre mozgósítható építési kapacitásuk csekély, ugyanúgy megkapná a maximális büntit, mint egy újonnan alapított, manakonstrukcióval vagy vendégmunkásokkal felrántott szövetség. Nézzük meg, melyik a gyakoribb a két esetből?
A másik sarkalatos pont a háttérben meghúzódó szándék. A citadella háborús bevetésének egyetlen oka a győztes fél büntetése, illetve profitjának csökkentése. Vagyis a háború ellehetetlenítésének hangsúlyozásán kívül nincs más üzenete a tervezett változtatásnak.
Az építőkapacitás mindig is létszámfüggő volt, a manakonstrukció bevezetése óta pedig ez halmozottan igaz. Hiába ver el egy 2 fős szövetség egy 35 tagút, az első szövetségnek csak 2*X az építőkapacitása, míg a másodiknak 35*X lehet. A háborús nyereség - még ha folyamatosan 5 nyertes háborúval is számolunk - édeskevés ennek ellensúlyozásához. A büntetést viszont megkaphatnák ugyanúgy.
Dátum: 2009.06.05. 20:03:59
Morti, én esküszöm, próbáltam rájönni, de nem sikerült. Magyarázd már el nekem légyszíves, hogy miért lenne igazságos?
Szerintem csak tovább lehetetlenítené a háborús rendszert, mivel a bevétel nem változna (ugye nem kell kitérnem arra, hogy a béke csarnoka a háború csarnokának extra bevételét is csökkenti?).
Szerintem csak tovább lehetetlenítené a háborús rendszert, mivel a bevétel nem változna (ugye nem kell kitérnem arra, hogy a béke csarnoka a háború csarnokának extra bevételét is csökkenti?).
Dátum: 2009.06.04. 08:15:13
Idézet: winnie - 2009.06.04. 01:18:22
Kerestem benne az iróniát, de azt hiszem nem hangsúlyoztad eléggé. Vagy ez komoly? Mert akkor baromság.
Ha valakinek már 40-50K hetente ismétlődő háborús veszteség zsigerbe vágó élményt jelent, akkor annak a napi 100K nyilván elhanyagolható, valóban. Javaslom előbb ismerd meg a mezőnyt, amibe vagy, utána nyilatkozz hasonlókról.
100ezer, de még 3*100ezer LE mínuszra már a 4-5. szövetség is érzékenyen reagálna? fél napi? 1 napi regeneráció? még a második oldalas szövetségek is csak mosolyognak, ha 10 feletti katalizátoruk van.
múló kellemetlenség mindössze, amire pár nap után nem is emlékeznének.
kivéve, ha végre visszaerősítenék a citadellát és nem lehetne kútból semlegesíteni és/vagy a szakértelem sem számítana. akkor keményebb lenne.
múló kellemetlenség mindössze, amire pár nap után nem is emlékeznének.
kivéve, ha végre visszaerősítenék a citadellát és nem lehetne kútból semlegesíteni és/vagy a szakértelem sem számítana. akkor keményebb lenne.
Kerestem benne az iróniát, de azt hiszem nem hangsúlyoztad eléggé. Vagy ez komoly? Mert akkor baromság.
Ha valakinek már 40-50K hetente ismétlődő háborús veszteség zsigerbe vágó élményt jelent, akkor annak a napi 100K nyilván elhanyagolható, valóban. Javaslom előbb ismerd meg a mezőnyt, amibe vagy, utána nyilatkozz hasonlókról.
Dátum: 2009.06.01. 22:35:50
Tökéletesen érthető az álláspontod Draglov, csak az előző hozzászólásod nekem is ... furán jött le.
A TP rendszer megérne egy alapos reformot, mert ez az egyik fő oka a problémátoknak. Okés, hogy nő a szintlépéshez szükséges TP mennyiség, de így nő a vadászatért járó LE is. Szerencsére legalább az arány nem marad meg a szintek során, de így is túl gyors a fejlődés mértéke. A szinthez szükséges TP növelésével, a vadászat TP szabályozásával lehetne tömöríteni a mezőnyt. Vagy akár 5-10 szintenként valamilyen próbatétellel - kvázi miniküldetéssel - lehetne még ügyeskedni. Jelen pillanatban a TP rendszer nem állja meg a helyét, mert szétszaggatja a mezőnyt.
Ez egy hosszútávú hatás, így nem hibáztatható a Beho, hogy nem látta indításkor mi lesz... de azért a játék fejlődésére kicsit jobban is figyelni kéne, nem csak fórumhozzászólások alapján.
Tömöríteni kell a mezőnyt, és erre nem a támadás szintollójának a növelése a megoldás!
A másik, számomra fura, játékvezetői lépés a második világ indítása volt. Túl korai lépés volt szerintem, mert így csökkent a játékosok száma. Ha most egy új játékos érkezne, nagyon kevés esélyt látok rá, hogy az első világon kezdene, vagyis kvázi megszűnik az utánpótlás.
Ha lenne fix NPC horda, olyan megvalósításban, ami hasonlít a kristályhoz, az csak azt eredményezné, hogy a felső réteg még jobban elszakadna. Ugyanúgy maradna a napi 5-6 portya (játékos ellen), és a tamagocsi hatás.
A TP rendszer megérne egy alapos reformot, mert ez az egyik fő oka a problémátoknak. Okés, hogy nő a szintlépéshez szükséges TP mennyiség, de így nő a vadászatért járó LE is. Szerencsére legalább az arány nem marad meg a szintek során, de így is túl gyors a fejlődés mértéke. A szinthez szükséges TP növelésével, a vadászat TP szabályozásával lehetne tömöríteni a mezőnyt. Vagy akár 5-10 szintenként valamilyen próbatétellel - kvázi miniküldetéssel - lehetne még ügyeskedni. Jelen pillanatban a TP rendszer nem állja meg a helyét, mert szétszaggatja a mezőnyt.
Ez egy hosszútávú hatás, így nem hibáztatható a Beho, hogy nem látta indításkor mi lesz... de azért a játék fejlődésére kicsit jobban is figyelni kéne, nem csak fórumhozzászólások alapján.
Tömöríteni kell a mezőnyt, és erre nem a támadás szintollójának a növelése a megoldás!
A másik, számomra fura, játékvezetői lépés a második világ indítása volt. Túl korai lépés volt szerintem, mert így csökkent a játékosok száma. Ha most egy új játékos érkezne, nagyon kevés esélyt látok rá, hogy az első világon kezdene, vagyis kvázi megszűnik az utánpótlás.
Ha lenne fix NPC horda, olyan megvalósításban, ami hasonlít a kristályhoz, az csak azt eredményezné, hogy a felső réteg még jobban elszakadna. Ugyanúgy maradna a napi 5-6 portya (játékos ellen), és a tamagocsi hatás.
Dátum: 2009.06.01. 10:56:00
A játék kezdete óta megvan a lehetőség erre?
Azt ugye tudod, hogy most *egy kicsit* gyanús vagy?
Azt ugye tudod, hogy most *egy kicsit* gyanús vagy?
Dátum: 2009.05.30. 17:58:14
Az IstenKirályCsászár velünk van, szóval már most nyertünk. Ennyi
Dátum: 2009.05.26. 09:38:47
Remélhetőleg ez lesz, különben egyszerű játékgyorsítóvá válnak a TP miatt, mint a térkapu.
Dátum: 2009.05.24. 23:45:33
Jujj, de csúnya elszólás volt
Még jó, hogy szerkesztetted
Még jó, hogy szerkesztetted
Dátum: 2009.05.24. 22:42:56
Mennyien vagytok? És 12 óra múlva?