Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2008.10.08. 19:22:20
Még egy dolgot akartam mondani. Akinek a 30 portya nagyon kevés, az nyilván azért van, mert szeretne többet játszani. Őket azzal biztatom, hogy hamarosan, kb. 2 hét múlva indul a második világ. Szerintem két karakterrel, fejenként 30 portyával talán már túl tömény is lesz a dolog, és örülni fogtok, hogy a topon maradásért nem kell egész nap a gép előtt ülni.
Dátum: 2008.10.08. 19:16:38
Természetesen a hozzászólást javitottam (máshol rendben volt).
Megértem azt, aki bosszús a változás miatt. Én magam is a korlátlan portyázás pártján álltam. A fórumon zajló több napos megbeszélés viszont elbizonytalanitott. Megtanultam már, hogy nem mindig van igazam, meghallgatom mások érveit, és ha kell, hagyom magam meggyőzni. Ilyen horderejű dolgokról persze nem akarok dönteni, ezért volt a szavazás. Azért egy pár észrevétel:
- A tesztelések során sokkal kiegyensúlyozottabb volt a mezőny, nem teszteltük a prémiumos hc játékost a nem prémiumos casual játékos ellen. A legnagyobb LE differenciák pedig ebből adódtak. És ennek köszönhetően vált kevésbé jelentőssé az ÉP veszteség korlátozó hatása is.
- Nyilván mindenki szeretne most a legelején iszonyatosan-irtózatosan brutálisan elhúzni a többiekhez képest. Ez egy jó törekvés, de akkor mi lesz később...
- A botok kiszúrására és letiltására elég jól felkészültünk, de azért akárhogy is nézzük, a korlátlan portyázás a bothasználóknak kedvez (akár kiszúrjuk, akár nem).
- Leanthil, azzal amit mondasz - rövid idő alatt 10,000 LE előny - pont amellett érvelsz, hogy kell a korlátozás. És arról, hogy milyen irtózatosan nagy előny ez - valójában semekkora. Csak idő kérdése, és NÉHÁNY portyázás zsákmánya lesz ennyi. A vadászatból, és így a portyázásból szerzett LE exponenciálisan növekszik, biztosítva, hogy nincs bebetonozott előny, a vezető pozícióért folyamatosan meg kell küzdeni.
Aki nem akar korlátozást, annak mindenképp javaslom, hogy költse el a kapott 15 portyapontot, és utána váltson át 30 portyázás üzemmódra! Ha 30 portyázást végig tudsz vinni, akkor valószinűleg hc prémiumos vagy, akkor viszont le fogod tudni győzni az azonos szintűeket is.
A szakértelmekről, amelyeket a korlátlan portyázás fényében nyomtak fel egyesek:
a lélekenergiát tp-t növelő szakértelmek mindenképp megtérülnek. Ha napi 40 helyett csak 30-at portyázol, akkor valamivel lassabban, de behozzák az árukat. Ne kérjetek olyat, hogy "adjátok vissza a szakértelemre költött LE-t" meg hasonló. Ilyesmire sajnos ha akarnánk, se lenne kapaciátsunk, elnézést. Azt javaslom inkább, próbáljátok ki az új rendszert, 2 hét múlva lesz egy ú j szavazás, és akkor mindenki elmondhatja a tapasztalatait is.
Amit ígérek, hogy hasonló volumenű változások a jövőben, ha megoldható, NEM lesznek, vagy csak minimális mértékben, a játékot a lehető legkevésbé módosítva, és csak ha feltétlenül szükséges.
Megértem azt, aki bosszús a változás miatt. Én magam is a korlátlan portyázás pártján álltam. A fórumon zajló több napos megbeszélés viszont elbizonytalanitott. Megtanultam már, hogy nem mindig van igazam, meghallgatom mások érveit, és ha kell, hagyom magam meggyőzni. Ilyen horderejű dolgokról persze nem akarok dönteni, ezért volt a szavazás. Azért egy pár észrevétel:
- A tesztelések során sokkal kiegyensúlyozottabb volt a mezőny, nem teszteltük a prémiumos hc játékost a nem prémiumos casual játékos ellen. A legnagyobb LE differenciák pedig ebből adódtak. És ennek köszönhetően vált kevésbé jelentőssé az ÉP veszteség korlátozó hatása is.
- Nyilván mindenki szeretne most a legelején iszonyatosan-irtózatosan brutálisan elhúzni a többiekhez képest. Ez egy jó törekvés, de akkor mi lesz később...
- A botok kiszúrására és letiltására elég jól felkészültünk, de azért akárhogy is nézzük, a korlátlan portyázás a bothasználóknak kedvez (akár kiszúrjuk, akár nem).
- Leanthil, azzal amit mondasz - rövid idő alatt 10,000 LE előny - pont amellett érvelsz, hogy kell a korlátozás. És arról, hogy milyen irtózatosan nagy előny ez - valójában semekkora. Csak idő kérdése, és NÉHÁNY portyázás zsákmánya lesz ennyi. A vadászatból, és így a portyázásból szerzett LE exponenciálisan növekszik, biztosítva, hogy nincs bebetonozott előny, a vezető pozícióért folyamatosan meg kell küzdeni.
Aki nem akar korlátozást, annak mindenképp javaslom, hogy költse el a kapott 15 portyapontot, és utána váltson át 30 portyázás üzemmódra! Ha 30 portyázást végig tudsz vinni, akkor valószinűleg hc prémiumos vagy, akkor viszont le fogod tudni győzni az azonos szintűeket is.
A szakértelmekről, amelyeket a korlátlan portyázás fényében nyomtak fel egyesek:
a lélekenergiát tp-t növelő szakértelmek mindenképp megtérülnek. Ha napi 40 helyett csak 30-at portyázol, akkor valamivel lassabban, de behozzák az árukat. Ne kérjetek olyat, hogy "adjátok vissza a szakértelemre költött LE-t" meg hasonló. Ilyesmire sajnos ha akarnánk, se lenne kapaciátsunk, elnézést. Azt javaslom inkább, próbáljátok ki az új rendszert, 2 hét múlva lesz egy ú j szavazás, és akkor mindenki elmondhatja a tapasztalatait is.
Amit ígérek, hogy hasonló volumenű változások a jövőben, ha megoldható, NEM lesznek, vagy csak minimális mértékben, a játékot a lehető legkevésbé módosítva, és csak ha feltétlenül szükséges.
Dátum: 2008.10.08. 16:40:17
Idézet: Endyr - 2008.10.08. 10:15:43
Csak a találati esélyt befolyásolja.
Idézet: Pappara - 2008.10.08. 11:45:41
Esetleg a kviz kitöltésekor kapott őskövek átváltották az elsőt igazivá... Kiégett őskő másképp nem tünhet el, csak ha átváltod, vagy ellopják.
Idézet: Danimano - 2008.10.08. 15:23:05
Egyenlőre nem, de rajta van a fejlesztési listán.
Idézet: Blackjack - 2008.10.08. 15:52:16
Valójában van hírek is, a főoldalon, fejlesztési listán rajta van, hogy egy rövidebb linket az új hírre kirakunk az oldal tetejére is.
Olyan kerdesem lenne, hogy a vedekezes az hogy mukodik? Csak azt befolyasolja, hogy eltalalnak-e vagy sem (OV style), vagy ha magasabb akkor kevesebbet sebeznek (TF style)?
Csak a találati esélyt befolyásolja.
Idézet: Pappara - 2008.10.08. 11:45:41
Elvben találtam 2 kiégett őskövet, valamiért mégiscsak egyet jelez nekem a rendszer.
Még 1. szinten találtam őket, ott nem üthet senki ilyen szakértelemmel, vagy tévedek?
Megnéztem a magasabb szintű (3. az a magas
) csatáim, de ott nem volt ilyen.
Még 1. szinten találtam őket, ott nem üthet senki ilyen szakértelemmel, vagy tévedek?
Megnéztem a magasabb szintű (3. az a magas

Esetleg a kviz kitöltésekor kapott őskövek átváltották az elsőt igazivá... Kiégett őskő másképp nem tünhet el, csak ha átváltod, vagy ellopják.
Idézet: Danimano - 2008.10.08. 15:23:05
Szövetségben lehet topicot törölni?
Egyenlőre nem, de rajta van a fejlesztési listán.
Idézet: Blackjack - 2008.10.08. 15:52:16
Szerintem ez nem így van. A játékosok NAGYON kis része fórumozik, még olvasás szintjén is, ellenberger ha a játékban világítana egy hírek menü az új hírek érkeztekor, valszeg majd mindenki rákattintana, elolvasná, időben:)
Valójában van hírek is, a főoldalon, fejlesztési listán rajta van, hogy egy rövidebb linket az új hírre kirakunk az oldal tetejére is.
Dátum: 2008.10.08. 16:35:03
A portyázáspontokkal kapcsolatban megszületett a végeredmény:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,42.0
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,42.0
Dátum: 2008.10.08. 16:33:01
A szavazás eredményéről ld. portyázáspontok kiértékelése topicot (ugyanebben a fórumban)
Dátum: 2008.10.08. 16:27:08
rendben, javítottam, magasabb szintűeket lehet támadni
Dátum: 2008.10.08. 15:44:24
Megszületett a portyázáspontokról való szavazás kiértékelése, 1289 szavazat alapján:
Korlátozzuk-e a napi portyázások számát?
Igen: 53%
Nem: 36%
Igen de csak a következő világon: 11%
Mennyi portyázáspont legyen naponta?
10: 37%
12: 13%
15: 50%
Korlátozás esetén legyen-e olyan alternatíva, hogy többet is portyázhatsz, de akkor csak azonos v magasabb szintűekre?
Igen: 53%
Nem: 19%
Rátok bízom: 28%
A portyázáspontok tehát bevezetésre kerülnek, napi 15 portyaponttal (amelyek a csp-hez hasonlóan, fokozatosan regenerálódnak), és lehetőség lesz választani, hogy 30 PP-t kapj, de akkor nem támadhatsz azonos szintűeket.
Fontos! 2 hét múlva tartunk azért egy új szavazást, hogy tetszik-e nektek az új rendszer.
További tudnivalók:
- Induláskor (1. szinten) illetve most, az átálláskor mindenki 15 portyaponttal indul.
- 1. szinten, illetve most az átálláskor az 1 és 2. szintűek az alternatív beállítással indulnak (30 PP / nap, csak azonos vagy magasabb szintűeket lehet támadni). Értelemszerűen, hiszen 1-2. szinten amúgy sem támadhatsz alacsonyabb szintűt.
- Most, az átálláskor a 3. ill. magasabb szintűek a 15 PP / nap beállítást kapták (amit később megváltoztathatnak a 30-asra).
- A 15 / 30 -as beállítás 3. szinttől kezdve megváltoztatható a portyázás oldalon. Ilyenkor a PP-k száma mindig nullázódik!! A beállítást leggyakrabban 48 óránként változtathatod meg.
- A portyapontok, a csp-khez hasonlóan halmozódnak. Azaz, ha egy nap nem használod el az összeset, a maradékot továbbviheted. Legfeljebb 100 (prémiumosok 150) portyapontot halmozhatnak.
- A felhalmozott portyapontok semmilyen más erőforrásra nem lesznek átválthatóak, tehát semmi másra nem tudod őket használni, csak portyázásra.
- Valószínűleg be fog kerülni a játékba egy új szakértelem, amivel a portyapontok száma növelhető.
Az új rendszerrel kapcsolatos hibákat nekem vagy Baratynak priviben, emailben, vagy esetleg ide a fórumra is lehet.
Korlátozzuk-e a napi portyázások számát?
Igen: 53%
Nem: 36%
Igen de csak a következő világon: 11%
Mennyi portyázáspont legyen naponta?
10: 37%
12: 13%
15: 50%
Korlátozás esetén legyen-e olyan alternatíva, hogy többet is portyázhatsz, de akkor csak azonos v magasabb szintűekre?
Igen: 53%
Nem: 19%
Rátok bízom: 28%
A portyázáspontok tehát bevezetésre kerülnek, napi 15 portyaponttal (amelyek a csp-hez hasonlóan, fokozatosan regenerálódnak), és lehetőség lesz választani, hogy 30 PP-t kapj, de akkor nem támadhatsz azonos szintűeket.
Fontos! 2 hét múlva tartunk azért egy új szavazást, hogy tetszik-e nektek az új rendszer.
További tudnivalók:
- Induláskor (1. szinten) illetve most, az átálláskor mindenki 15 portyaponttal indul.
- 1. szinten, illetve most az átálláskor az 1 és 2. szintűek az alternatív beállítással indulnak (30 PP / nap, csak azonos vagy magasabb szintűeket lehet támadni). Értelemszerűen, hiszen 1-2. szinten amúgy sem támadhatsz alacsonyabb szintűt.
- Most, az átálláskor a 3. ill. magasabb szintűek a 15 PP / nap beállítást kapták (amit később megváltoztathatnak a 30-asra).
- A 15 / 30 -as beállítás 3. szinttől kezdve megváltoztatható a portyázás oldalon. Ilyenkor a PP-k száma mindig nullázódik!! A beállítást leggyakrabban 48 óránként változtathatod meg.
- A portyapontok, a csp-khez hasonlóan halmozódnak. Azaz, ha egy nap nem használod el az összeset, a maradékot továbbviheted. Legfeljebb 100 (prémiumosok 150) portyapontot halmozhatnak.
- A felhalmozott portyapontok semmilyen más erőforrásra nem lesznek átválthatóak, tehát semmi másra nem tudod őket használni, csak portyázásra.
- Valószínűleg be fog kerülni a játékba egy új szakértelem, amivel a portyapontok száma növelhető.
Az új rendszerrel kapcsolatos hibákat nekem vagy Baratynak priviben, emailben, vagy esetleg ide a fórumra is lehet.
Dátum: 2008.10.08. 13:50:02
1. Az élő segítség rendszerét még tökéletesítjük, ha ezzel kapcsolatban véleményed van, juttasd el nekünk (akár itt a fórumon is, nekem üzenetként).
2. A kvízkérdést értékelők értékelési rendszere megújult, részletek a kvízes topicban:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,39.0
3. A portyázáspontos szavazás a végéhez közeledik, úgy tűnik hogy a többség megszavazza a portyázáspontok bevezetését, méghozzá azzal az alternatív lehetőséggel, hogy lehessen többet is portyázni, de akkor csak azonos szintűekre. Részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,35.0
2. A kvízkérdést értékelők értékelési rendszere megújult, részletek a kvízes topicban:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,39.0
3. A portyázáspontos szavazás a végéhez közeledik, úgy tűnik hogy a többség megszavazza a portyázáspontok bevezetését, méghozzá azzal az alternatív lehetőséggel, hogy lehessen többet is portyázni, de akkor csak azonos szintűekre. Részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,35.0
Dátum: 2008.10.08. 13:43:30
A kvízkérdések értékeléséről.
A játék első másfél hetében az értékelőket is "értékeltük". Azaz, aki túlzottan sok törölni, rossz, vagy jó választ nyomott a normális arányhoz képest, azok először figyelmeztetést kaptak, hogy reálisan értékeljenek, majd ha a gépnek továbbra sem tetszett, ahogy értékelnek, letiltotta őket az értékelésről, és ráadásul csak 45 helyes válaszonként tehettek fel kérdést.
Ez a rendszer MEGSZŰNT, nem küldünk ki figyelmeztetést vagy zárolást, és nem büntetünk senkit azzal, hogy 45 válaszonként tehet fel 1 kérdést. Felváltotta a helyét egy "intelligensebb" szűrő, amely kiszűri azokat, akik rosszul értékelnek (ezt manuálisan is ellenőrizzük), de nincs büntetés, nekik egyszerűen csak nem lesz lehetőségük az értékelésre. Az algoritmust a jövőben tovább fogjuk tökéletesíteni. A cél hosszútávon az, hogy a kérdéseket csakis azok értékelhessék, akik reálisan tudnak értékelni. Ha az eredménnyel elégedettek leszünk, akkor viszont lehet, hogy ezeknek az embereknek bevezetünk valami kisebb jutalmazási rendszert is.
Ezenkívül hamarosan bekerül egy olyan rendszer is a játékba, hogy a "rossz kérdés" értékelés megjelölésekor megadhatod, hogy miért választottad. Így akinek a kérdését elutasítják, meg fogja tudni, hogy ez miért csinált, mit csinált rosszul. A kérdésfeltevésre a fentiekben leírt irányelvek továbbra is érvényesek!
A játék első másfél hetében az értékelőket is "értékeltük". Azaz, aki túlzottan sok törölni, rossz, vagy jó választ nyomott a normális arányhoz képest, azok először figyelmeztetést kaptak, hogy reálisan értékeljenek, majd ha a gépnek továbbra sem tetszett, ahogy értékelnek, letiltotta őket az értékelésről, és ráadásul csak 45 helyes válaszonként tehettek fel kérdést.
Ez a rendszer MEGSZŰNT, nem küldünk ki figyelmeztetést vagy zárolást, és nem büntetünk senkit azzal, hogy 45 válaszonként tehet fel 1 kérdést. Felváltotta a helyét egy "intelligensebb" szűrő, amely kiszűri azokat, akik rosszul értékelnek (ezt manuálisan is ellenőrizzük), de nincs büntetés, nekik egyszerűen csak nem lesz lehetőségük az értékelésre. Az algoritmust a jövőben tovább fogjuk tökéletesíteni. A cél hosszútávon az, hogy a kérdéseket csakis azok értékelhessék, akik reálisan tudnak értékelni. Ha az eredménnyel elégedettek leszünk, akkor viszont lehet, hogy ezeknek az embereknek bevezetünk valami kisebb jutalmazási rendszert is.
Ezenkívül hamarosan bekerül egy olyan rendszer is a játékba, hogy a "rossz kérdés" értékelés megjelölésekor megadhatod, hogy miért választottad. Így akinek a kérdését elutasítják, meg fogja tudni, hogy ez miért csinált, mit csinált rosszul. A kérdésfeltevésre a fentiekben leírt irányelvek továbbra is érvényesek!
Dátum: 2008.10.08. 08:49:45
Idézet: Pappara - 2008.10.07. 17:44:46
Van egy szakértelem, amivel el lehet lopni (kis eséllyel) kiégett őskövet mástól (ld. a csatáidat, a végén van kiírva).
Idézet: Zacsi78 - 2008.10.08. 08:34:58
Ld. haladó fórum, szakértelmek.
Elvben találtam 2 kiégett őskövet, valamiért mégiscsak egyet jelez nekem a rendszer. Vártam kicsit, hátha megkapom, de semmi eddig... nem aktiváltam egyiket se, feltűnt volna ha előfizetek:)
Van egy szakértelem, amivel el lehet lopni (kis eséllyel) kiégett őskövet mástól (ld. a csatáidat, a végén van kiírva).
Idézet: Zacsi78 - 2008.10.08. 08:34:58
Hogyan tudok állatot befogni, sehol nem találom.
Ld. haladó fórum, szakértelmek.
Dátum: 2008.10.07. 08:17:16
Ennek az oka igen egyszerű. Ahogy előrehaladsz a játékban, egyre több LE-t szerzel. Ha a képlet konstans maradna, akkor mondjuk 30. szinten 1 vadászat eredményéből már fel tudsz nyomni egy szakértelmet 1-ről 10-re. Magas szinten még igy is jóval könnyebb lesz a szakértelmeket fejleszteni, mint a tulajdonságokat.
Dátum: 2008.10.07. 08:14:23
Az alacsonyabb szintűekért már igy is kevesebb LE és TP jár, de látod még igy is sokszor megéri ütni őket.
Egyébként az alternativ javaslatom pont titeket szolgál:
ha a veled azonos szintüeket ütöd, akkor sokkal többet portyázhatsz, tehát megéri ezt csinálni. és aki azt mondja, áldozott rá hogy jól tudjon portyázni, és számára a sok csata adja a játék savát borsát szintén zenész, továbbra is kiélheti magát - 30 támadás a veled azonos szintűekre remélhetőleg bőven elég lesz egy napra.
Egyébként az alternativ javaslatom pont titeket szolgál:
ha a veled azonos szintüeket ütöd, akkor sokkal többet portyázhatsz, tehát megéri ezt csinálni. és aki azt mondja, áldozott rá hogy jól tudjon portyázni, és számára a sok csata adja a játék savát borsát szintén zenész, továbbra is kiélheti magát - 30 támadás a veled azonos szintűekre remélhetőleg bőven elég lesz egy napra.
Dátum: 2008.10.06. 23:05:32
Idézet: Braka - 2008.10.06. 19:01:35
Kb. 2-5 nap, a posta sebességétől függően.
Ha csekken adtam fel pénzt, az kb. mennyi nap múlva érkezik meg a számlámra(és alakul át őskővé
)?

Kb. 2-5 nap, a posta sebességétől függően.
Dátum: 2008.10.06. 15:32:50
Megy már a szavazás a játékban!
Dátum: 2008.10.06. 15:31:08
Rendben, igyekszem módosítani a leírásokat úgy, ahogy kérted!
Elnézést, hogy ez a dolog nem elég feltűnő, igazándiból a később megismert dolgok közé szántuk, mert kicsit komplikált. Az, hogy valaki ezt 2. szinten süti ki, te meg 6. szinten - lehet, hogy ő 3 nappal korábban jutott hozzá, de te 3x annyi LE-t kapsz belőle
szóval nem biztos hogy jól járt aki rögtön az elején rohant kisütni.
Hogy miért van ez az egész úgy, ahogy van: a tesztelés során sokszor volt olyan, hogy hú, bárcsak lenne egy egyszer, vagy nagyon ritkán használható "kívánságom" amivel a tárgy gyűjtéshez hozzájárulhatnék. Ez a "kívánság" lett a lélekkút kisütése. Azért kötöttük az egészet őskőhöz, mert különben ez egy általános táp lenne, amit akár hozzá is adhatnánk a vadászat LE-jéhez. De elismerem, ez részben egyfajta marketingfogás is.
Elnézést, hogy ez a dolog nem elég feltűnő, igazándiból a később megismert dolgok közé szántuk, mert kicsit komplikált. Az, hogy valaki ezt 2. szinten süti ki, te meg 6. szinten - lehet, hogy ő 3 nappal korábban jutott hozzá, de te 3x annyi LE-t kapsz belőle

Hogy miért van ez az egész úgy, ahogy van: a tesztelés során sokszor volt olyan, hogy hú, bárcsak lenne egy egyszer, vagy nagyon ritkán használható "kívánságom" amivel a tárgy gyűjtéshez hozzájárulhatnék. Ez a "kívánság" lett a lélekkút kisütése. Azért kötöttük az egészet őskőhöz, mert különben ez egy általános táp lenne, amit akár hozzá is adhatnánk a vadászat LE-jéhez. De elismerem, ez részben egyfajta marketingfogás is.
Dátum: 2008.10.06. 14:37:04
Sziasztok,
Az értékelőket értékelő rendszerünk sajnos nem lett tökéletes. Azt tekintettük, hogy összességében mi volt az értékelések aránya, és aki ezektől nagyon nagy mértékben eltért, azt zártuk ki az értékelésből.
A probléma itt az volt, hogy nagyon sokan jónak értékeltek rossz kérdéseket is, illetve sokan a rossz helyett törölnit nyomtak, ezért nem lett reális az arány.
A következőt fogjuk csinálni:
- Mindenkinek visszaadtuk az értékelési jogot és levettük a "büntetést".
- Megváltoztattuk a kiértékelő rendszert úgy, hogy "gyakorlatiasabb" legyen. Manuálisan végignéztem, kik azok, akiket továbbra is zárol a rendszer, és mindegyik teljesen jogosnak tűnik.
- Aki az új szűrőn sem ment át, azt sem fogjuk büntetni azzal, hogy csak 45 jó kérdésenként tehet fel új érdést. Mindössze annyi fog történni, hogy ő nem fog értékelni, külön üzenettel nem bombázzuk erről.
- Hosszabb távra pedig: már kitaláltunk egy, a fentieket tökéletesítő rendszert, ami tényleg kiszűri a rossz értékelőket. Illetve valószínűleg bevezetünk valamilyen jutalmazási rendszert a jó értékelők számára, ahelyett, hogy a rosszakat büntetnénk.
Addig is, arra kérek mindenkit, hogy az itt, a fórumon megadott, és a játékban, a kvíznél is olvasható értékelési rendszert tartsa szem előtt, amikor egy kérdést értékel.
Az értékelőket értékelő rendszerünk sajnos nem lett tökéletes. Azt tekintettük, hogy összességében mi volt az értékelések aránya, és aki ezektől nagyon nagy mértékben eltért, azt zártuk ki az értékelésből.
A probléma itt az volt, hogy nagyon sokan jónak értékeltek rossz kérdéseket is, illetve sokan a rossz helyett törölnit nyomtak, ezért nem lett reális az arány.
A következőt fogjuk csinálni:
- Mindenkinek visszaadtuk az értékelési jogot és levettük a "büntetést".
- Megváltoztattuk a kiértékelő rendszert úgy, hogy "gyakorlatiasabb" legyen. Manuálisan végignéztem, kik azok, akiket továbbra is zárol a rendszer, és mindegyik teljesen jogosnak tűnik.
- Aki az új szűrőn sem ment át, azt sem fogjuk büntetni azzal, hogy csak 45 jó kérdésenként tehet fel új érdést. Mindössze annyi fog történni, hogy ő nem fog értékelni, külön üzenettel nem bombázzuk erről.
- Hosszabb távra pedig: már kitaláltunk egy, a fentieket tökéletesítő rendszert, ami tényleg kiszűri a rossz értékelőket. Illetve valószínűleg bevezetünk valamilyen jutalmazási rendszert a jó értékelők számára, ahelyett, hogy a rosszakat büntetnénk.
Addig is, arra kérek mindenkit, hogy az itt, a fórumon megadott, és a játékban, a kvíznél is olvasható értékelési rendszert tartsa szem előtt, amikor egy kérdést értékel.
Dátum: 2008.10.06. 13:22:04
Megújult az élő segítség! (bal oldali menü, segítség gomb) Saját programot készítettünk, amely kényelmesebb és használhatóbb. Ezenkívül az új rendszerrel megoldható az is, hogy bizonyos időközönként működjön akár munkaidőn kívül is.
Ahogy láttátok, a kvíznél - ha az operátor azért utasítja el, mert helyesírási hiba volt benne,vagy már szerepelt az adatbázisban - erről értesítést kaptok, és ilyenkor lehet helyette új kérdést írni.
A kvíz rendszeren emellett továbbra is dolgozunk, szeretnénk, ha minél pontosabb visszajelzést kapnának a játékosok arról, miért lett a kérdésük elutasítva, és hogy mit tehetnének azért, hogy ez legközelebb ne forduljon elő.
Ahogy láttátok, a kvíznél - ha az operátor azért utasítja el, mert helyesírási hiba volt benne,vagy már szerepelt az adatbázisban - erről értesítést kaptok, és ilyenkor lehet helyette új kérdést írni.
A kvíz rendszeren emellett továbbra is dolgozunk, szeretnénk, ha minél pontosabb visszajelzést kapnának a játékosok arról, miért lett a kérdésük elutasítva, és hogy mit tehetnének azért, hogy ez legközelebb ne forduljon elő.
Dátum: 2008.10.06. 09:47:49
amit irsz azzal az a gond, hogy pont a legtáposabbak fognak tudni többet támadni, és még jobban eltápolódnak 
egyébként itt a hozzászólásaitokat olvasva, az ötlött fel bennem a káposzta és a kecske kielégitésére, lehet, hogy azt kéne csinálni, hogy választhatsz:
vagy napi 12-15 portyapont, és akkor támadhatsz alacsonyabb szintüeket is. Vagy napi 30 portyapont, de akkor csak azonos v magasabb szintüeket támadhatsz. A beállitást persze csak bizonyos időközönként lehetne változtatni, és akkor a portyapontok nullázódnának.

egyébként itt a hozzászólásaitokat olvasva, az ötlött fel bennem a káposzta és a kecske kielégitésére, lehet, hogy azt kéne csinálni, hogy választhatsz:
vagy napi 12-15 portyapont, és akkor támadhatsz alacsonyabb szintüeket is. Vagy napi 30 portyapont, de akkor csak azonos v magasabb szintüeket támadhatsz. A beállitást persze csak bizonyos időközönként lehetne változtatni, és akkor a portyapontok nullázódnának.
Dátum: 2008.10.06. 08:49:47
Idézet: tramenes - 2008.10.05. 10:38:55
Igen, de ilyen kis módosítónál ez a kerekítés miatt nem lesz észrevehető. Ha egy varázslat -20 támadást vagy hasonlót ad (lesz ilyen) ott már számítani fog a taumaturgia.
Idézet: Fmate - 2008.10.05. 10:51:02
Van a vadászatod alatt egy gomb, kérdőív kitöltése... töltsd ki, és utána kapod a kvízkérdést.
Idézet: Nagy sas - 2008.10.05. 11:30:59
Megmarad véglegesen. Ha üzenetbe kéred a választ, akkor üzenetben is kérdezz...
Idézet: Iandor - 2008.10.05. 22:23:13
Minden állatnak van egy ún. alapszintje. Az alapszinttől függ, hogy mennyi beidomítani, mennyi életpontja lesz, mennyire jól harcol stb. Tehát a nehezebben idomítható állat táposabb is.
A méregfelhő extra hatását (-3erő) növeli a magas taumaturgia vagy az csak a sebzésre vonatkozik?
Igen, de ilyen kis módosítónál ez a kerekítés miatt nem lesz észrevehető. Ha egy varázslat -20 támadást vagy hasonlót ad (lesz ilyen) ott már számítani fog a taumaturgia.
Idézet: Fmate - 2008.10.05. 10:51:02
Próbáltam keresni,de egyszerűen túl sok a találat...Szóval,nemrég kerültem 3. szintre,és egy ideje nem kapok kvízkérdéseket.Van vmi szabály ami eddig elkerülte a figyelmemet?Egyetlen helyes válasz hiányzik a küldimhez,jó lenne befejezni.
Van a vadászatod alatt egy gomb, kérdőív kitöltése... töltsd ki, és utána kapod a kvízkérdést.
Idézet: Nagy sas - 2008.10.05. 11:30:59
Sziasztok!
az lenne a kérdésem ha prémium tag leszek akkor ugye lehet kariképet feltölteni ! és ez meddig érvényes ? tehát a kép addig marad amíg a tagság le nem jár?
az lenne a kérdésem ha prémium tag leszek akkor ugye lehet kariképet feltölteni ! és ez meddig érvényes ? tehát a kép addig marad amíg a tagság le nem jár?
Megmarad véglegesen. Ha üzenetbe kéred a választ, akkor üzenetben is kérdezz...
Idézet: Iandor - 2008.10.05. 22:23:13
Az állatok között van használhatósági/ hasznossági különbség? Ha igen mi a sorrend?
Mert az egyik állatnak 1200, a másiknak 2100LE az idomítása.
Köszi
Mert az egyik állatnak 1200, a másiknak 2100LE az idomítása.
Köszi
Minden állatnak van egy ún. alapszintje. Az alapszinttől függ, hogy mennyi beidomítani, mennyi életpontja lesz, mennyire jól harcol stb. Tehát a nehezebben idomítható állat táposabb is.
Dátum: 2008.10.05. 22:33:40
Sharpa: még nem tudtatok meggyőzni arról, hogy a béta1-en gyenge gyémánt a minimális erősités hatására erősebb lett, mint a többi horda, mert a Craslorg féle matematikai levezetést alkalmazva nekem pont az ellenkezője jött ki, hogy pont tökéletes az egyensúly. Nekem a top listáról egyébként az jön le, hogy a rubin erősebb a gyémántnál
Amit még fontos tudnod ezzel a témával kapcsolatban:
1. Egy játékban az induló kasztok / fajok / hordák stb. egyensúlyát utólag megváltoztatni általában mindig óriási hiba.
2. Mikronnyi eltérés (vélt vagy valós) mindig lesz, tökéletes egyensúly nincs, ezért nem változtatunk meg semmit.
3. Ha túl gyengének érzed a hordádat, néhány szint múlva lehetőséged lesz hordaváltásra.
De ez az egész "túl erős a gyémánt horda" téma nagyon eloffolja az eredeti topicot. Ha lesz időm konkrét adatok alapján csinálok majd egy matematikai modellezést, hogy megnyugodjatok.
A játékban levő kérdőivet megcsinálom, csak az adatbázis kreálásnál volt egy hiba, ezért csak hétfőn tudom majd beüzemelni ha Barattyal konzultáltam.

Amit még fontos tudnod ezzel a témával kapcsolatban:
1. Egy játékban az induló kasztok / fajok / hordák stb. egyensúlyát utólag megváltoztatni általában mindig óriási hiba.
2. Mikronnyi eltérés (vélt vagy valós) mindig lesz, tökéletes egyensúly nincs, ezért nem változtatunk meg semmit.
3. Ha túl gyengének érzed a hordádat, néhány szint múlva lehetőséged lesz hordaváltásra.
De ez az egész "túl erős a gyémánt horda" téma nagyon eloffolja az eredeti topicot. Ha lesz időm konkrét adatok alapján csinálok majd egy matematikai modellezést, hogy megnyugodjatok.
A játékban levő kérdőivet megcsinálom, csak az adatbázis kreálásnál volt egy hiba, ezért csak hétfőn tudom majd beüzemelni ha Barattyal konzultáltam.