Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1
Szerző
Topic neve: Szövetségek - alapvető információk
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Szövetségek - alapvető információk
1. hozzászólás - 2008.09.23. 22:17:05
A szövetségekkel kapcsolatban: mindenkinek ajánlom a játékleirásban a részletes leírást a szövetségekről:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras&sub=szovetsegek
Mindenképpen olvasd át, mielőtt kérdezel!

Ha valaki új szövetséget alapít, először nekünk kell jóváhagynunk. A szövetséget a következő okok miatt utasíthatjuk el:
- Feltöltött kép nem jelenik meg.
- Feltöltött kép nem megfelelő (anakronisztikus netikettet sért stb)
- Szövetség neve nem jó (helyesirási hibás, anakronisztikus, netikettet sért stb)
- Előfordulhat, hogy a bemutatkozó szöveg problémás.

Szövetséget olyan alapitson, aki bevállalja, hogy tagokat toboroz, mert az egyszemélyes szövetségek nem lesznek hosszú életűek. A szövetségeknek kezdetben 5 tagja lehet, de az őrtorony épitésével ez gyorsan bővül. A kezdet a nehéz, hiszen a legtöbb ember nehezebben jelentkezik egy 1 személyes szövetségbe, mint aminek már 4 tagja van

Ha nem találsz más tagokat a frissen alapitott szövetségbe, ne ess kétségbe! Ha kilépsz a szövetségből, bármikor alapithatsz újat, vagy jelentkezhetsz azokhoz, akiknek jobban ment a szervezés.
Pontszám: 7.14
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségek - alapvető információk
2. hozzászólás - 2008.09.24. 16:04:44
Egy kis plusz információ a lélekkútról, töltögetésről és épitési statisztikákról.
CSAK HALADÓ JÁTÉKOSOKNAK!

Röviden:
Kezdetben, a szövetség megalapitásakor fel kell ÉPITENI a lélekkutat. Amikor a kút elkészült, lehet TÖLTENI lélekenergiával. Azok, akik a szövetséget alapitják, ÉPITIK a lélekkutat. Akik később lépnek be, amikor már elkészült, azok TÖLTIK.
A beTÖLTÖTT lélekenergiát ki lehet venni, és fel lehet használni egy tetszőleges épület épitésére.

Részletesen:
Tegyük fel, hogy A, B, C és D létrehoznak egy szövetséget.
A, B és C beleépit a lélekkútba 1500-1500 lélekenergiát, D 500-at. A lélekkút FELÉPÜLT.
D-nek itt még lesz egy kis elmaradása, ugyanis minimum 1000 LE-t kell a kútba épiteni. Mivel ő ezt nem teljesitette, még 500-at bele kell TÖLTENIE (de ezt utána a szövi már átrakhatja más épületre).
Miután ezt megtette, a statisztika azt fogja mutatni, hogy A, B és C összesen 1500-at, D összesen 1000-et épitett. Az, hogy D ennek a felét már töltötte, nem számít, fő, hogy mennyit dolgozott összesen az ügyön.
A tagok ezután nekiállnak építeni az őrtornyot. Az új épület építésekor a lélekkút MÉRETE is nő, alapban 1000 volt, felnő mondjuk 1050-re (az épités 10%-ka növeli a lélekkút méretét, de csak saját lélekenergiából, a kútból való áttöltés nem)
Közben belép a szövetségbe E. Neki már 1050 lélekenergiát kell a kútba TÖLTENIE. A kútba kerülő lélekenergiát a szövetség továbbra is szabadon felhasználhatja. Az ő összes építése a kút feltöltése után 1050 lesz.
Felépül az őrtorony 1, a lélekkút mérete már 1500. Lehet újabb tagokat felvenni.
Ekkor jön F. F korábban már volt egy szövetségben, ahol felépítették a lélekkutat, de aztán rögtön kilépett onnét. Annak a szövetségnek tehát egy 1000-es lélekkútja volt F kilépésekor, így F ennek felével, 500 lélekenergiával kevesebbet kell az új szövetség lélekkútjába építenie. Így neki 1500 mínusz 500, azaz 1000 LE-t kell TÖLTENIE, hogy teljes jogú taggá váljon.
Jelentkezik G is. G egy nagyon tápos szövetségből jön, amelynek már 20,000-es lélekkútja volt! G-nek 10,000-el kevesebbet kell tehát a lélekkútba töltenie a teljes tagsághoz. Mivel a lélekkút mérete 1500, így egyáltalán nem kell töltenie, azonnal teljes jogú tag lesz.
A hozzászólást Miklós módosította 2008.09.24. 16:08:03-kor
Pontszám: 7.06
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségek - alapvető információk
3. hozzászólás - 2008.09.25. 08:49:13
FIGYELEM! Találtunk egy hibát a szövetségekhez tartozó képekkel kapcsolatban. A kép nálam nem mindig jelenik meg, ezért néhány, játékosok által feltöltött képet elutasítottam, illetve néhány szövetségi kérelem most várólistás emiatt. A dolgot ma délelőtt korrigáljuk, tehát akinek el lett utasítva a szövetségi képe és úgy érzi, nem volt jogos, adja be újra, illetve akinek még nem lett jóváhagyva legyen türelemmel egy kicsit.

Egyébként, egy szövetségi nevet akkor is elutasítok, ha helyesírási hiba van benne, illetve most már akkor is el fogom utasítani, ha a bemutatkozó szövege annyiból áll, hogy abcdef. Aki szövetséget akar alapítani, gondolja is komolyan a dolgot!
Pontszám: 7.69
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségek - alapvető információk
4. hozzászólás - 2008.09.25. 16:39:24
Korábban találtunk egy olyan hibát, hogy rövid időre "eltűnt" a lélekkút. A hibát sikerült javítani, közben lett olyan szövetség, akinek 6 tagja lett, ők így jártak

Másik, FONTOS dolog:
A szerencse tulajdonság akkor nő ki, ha valaki felépíti a lélekkutat, vagy belép egy szövetségbe, és feltölti a kívánt mennyiséget. A szerencse tehát a jutalom az első építésért.
Ha valaki rögtön az elején részt vesz a lélekkút elkészítésében, akkor effektíve 1000 LE elköltése után meglesz a szerencse tulajdonsága.
Ha valaki hosszú ideig nem lép szövetségbe, és rögtön, az első szövi, ami belép, annak egy 20,000 LE-s lélekkútja van, akkor bizony 20,000 LE-nyi építés után nő csak ki a szerencséje.
A rendszer igazságosságán lehet vitatkozni, lehet, hogy megcsináljuk, hogy az első 1000 LE töltése után mindenképpen kinőjön a szerencse tulajdonság, de ezt egyenlőre nem ígérem.
Mindenesetre most az a jó taktika, ha valaki nem rögtön egy nagy szövetséggel kezdi a pályafutását, hanem kipróbálja "kicsiben".
Pontszám: 7.31
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségek - alapvető információk
5. hozzászólás - 2008.10.02. 15:27:15
Amikor valaki képet próbált feltölteni a szövetséghez, de a kép mérete túl nagy volt, akkor nem adtunk hibaüzenetet, és emiatt a szövetség alapítója azt hihette, hogy minden rendben van (bár a kép nem jelent meg), és utána csodálkozott, amikor a szövetség (kép hiánya miatt) el lett utasítva.

Ezt most korrigáltuk, ha a kép feltöltés nem sikerült, hibaüzenetet kapsz. De ha a kép nem jelenik nálad meg, akkor mindenképpen gond volt, a kép mérete túl nagy volt, próbálkozz kisebb méretű képpel!
Pontszám: 6.09
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségek - alapvető információk
6. hozzászólás - 2008.10.14. 12:18:58
A szövetségi háborúkról néhány információ.
------------------------------------------------------------------------
Először is, a Játékleírások -> Szövetségek leírása áttanulmányozását javaslom (elérhető a szövetség adatlapjáról is, jobb alsó gomb).

Hadat olyan karakter üzenhet, aki legalább 9. szintű. Az, hogy a szövetségnek vannak alacsonyabb szintű tagjai, vagy hogy a másik szövetségben akár egyetlen 9. szintű sincs, nem számít.

A hadüzenetről egy szavazás dönt. A szavazás végén a megtámadott szövetség tájékoztatást kap, majd 8 óra elteltével a háború elkezdődik.

A háború során ugyanúgy a portyapontok felhasználásával tudtok támadni. Ez a korlát biztosítja egyben azt is, hogy egy tápos szövetség ne tudjon egyszerre 10-12 kis szövetséget "farmolni". A támadás szintkülönbségre a szokásos korlátozások vonatkoznak, akit normál portyázásnál nem tudsz támadni, azt itt sem. Viszont, nem 8, hanem 1 óránként támadhatod ugyanazt, és nincs 80, 60, 40 stb százalékos csökkentő szorzó a lélekenergiára és TP-re, a zsákmány mindig teljes.

A megtámadott bármikor kapitulálhat. Ekkor a lélekkútjában levő LE egy része átáramlik a támadóéba (negatíba is mehet). A konkrét képlet nem publikus! Ezután békeszerződés lép életbe. Ezt fel lehet akár rögtön bontani, de akkor is 1 hétig még érvényben marad.

Ha egyik fél sem kapitulál, akkor a háború legalább 3 napig tart, és minimum 50 csatáig tart, és akkor ér véget, ha az egyik félnek minimum kétszerannyi győzelme van, mint a másiknak. Ilyenkor is érvénybe lép a békeszerződés.

Egy szövetség maximum 5 háborút kezdeményezhet, a neki küldött hadüzenetetre jelenleg nincs korlátozás. Nem támadhat, és nem támadható olyan szövetség, amelynek lélekkútjának a töltöttsége negatívban van. Más hátránnyal nem jár a negatív lélekkút, ugyanúgy töltődik, mint egyébként, de természetesen nem lehet belőle LE-t kivenni, amíg nem megy fel pozitívba.

Egy gyenge szövetségtől kevés LE-t lehet zsákmányolni, ráadásul a portyapontok is korlátoznak, ezért talán érdemesebb olyan ellenfelet választani, aki ugyan keményebb kihívást jelent, de a zsákmány is zsírosabb.
A hozzászólást Miklós módosította 2008.10.17. 12:25:34-kor
Pontszám: 7.64
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségek - alapvető információk
7. hozzászólás - 2008.10.24. 15:29:36
kiegészítés a szövetségi háborúkhoz:
Néhány szövetség azt csinálja, hogyha megtámadják őket, kilépkednek a tagok. Gyorsan leírom, hogy ez miért nem jó ötlet.
1.) Ha egy szövetségből az utolsó tag is kilép, a szövetség megszűnik létezni. Épületestől, mindenestől, kampec. Most egy szövetségnél volt is egy ilyen hiba, hogy a gép nem jól számolta ki, mennyien vannak a szöviben, és amikor 1 tag maradt, a szövi már akkor is eltűnt... persze ezt javítjuk, de én a helyetekben azért ezt nem kockáztatnám be
2.) Ha valaki kilép egy szöviből, ahol a lélekkút mérete 10,000, és utána visszalép, akkor a lélekkútba bele kell töltenie 5000 LE-t ahhoz, hogy újra a szövetség teljes jogú tagja legyen. Igaz, hogy ezt a mennyiséget szövi társai tovább tudják tolni az épületekre, csakhogy amíg tölt, nem tudja az épületeket használni (védőfal, gyakorlótér stb) RÁADÁSUL az így betöltött lélekenergia nem növeli a lélekkút méretét! Tehát a fenti példából, a szövetség +500 méretet veszít a lélekkútra!
3.) Az, hogy egy szövetség vereségnél mennyi LE-t veszít a lélekkútból, függ a harcban álló szövetségek tagjainak számától, szintjétől, és a lélekkút méretétől. Minél "erősebb" ezek alapján valamelyik szövetség, annál kevesebb lélekenergiát zsákmányol. Ha tehát egy jelentősen erősebb szövetség megtámad titeket, akkor ha akartok, rögtön kapitulálhattok, sokkal kevesebbet veszítetek, mintha ki-be lépkedtek, ráadásul ilyenkor 1 hétig egyáltalán nem támadhatnak titeket. Ha egy kicsit rámenősebbek vagytok, akkor taktikáztok, a támadható tagok folyton leveretik magukat 15% alá, láthatatlanná válnak, segítséget kérnek stb. és a támadók számára a háború egyszercsak egy pp költséges nyűggé válik.
Pontszám: 8.16
Oldal: 1
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!