A másik problémám: miért nem válaszol az operátor, aki állítólag online van? Miért nem válaszol senki az info@vegzetur.hu címre küldött levelemre napok óta (ez már 14-én volt, tehát élt már a cím)?
Sajnos jópár napig gond volt a levelezéssel, majd utána sok szolgáltatótól visszajöttek a leveleink. Minden e-mailre válaszoltunk, amit megkapunk, és amire el tudott menni a válasz. A hétvégi e-mailekre pl. most fogok válaszolgatni. Ha valaki nem kapott választ, és a problémája még mindig él, kérem, írjon újra.
Van egy olyan szakértelem, ami lehetővé teszi, hogy a lélekkufár tárgyait eggyel alacsonyabb szinten is megvehesse az ember. Ez összeadódik a smaragd azon extrájával, hogy minden varázslatot eggyel alacsonyabb szinten kap meg?
Igen, összeadódik.
1- SMS küldés: válasz SMS ez volt:Az Ön fizetése sikeres volt, de hiba történt miközben ezt az eladónak jeleztük. Kérjük forduljon az eladó ügyfélszolgálatához. Az elküldött SMS így volt írva: OSKO9 H1-365-ARVION
Ha valakinek ilyen jellegű problémája van, ahogy Miklós is írta, mindenképpen e-mailben vagy privát üzenetben írja meg nekünk. Sokat segít, ha minél több adatot megadsz: milyen telefonszámról ment az SMS, pontosan mikor (nap, óra, perc), mi volt az SMS szövege.
2. Emelt díjas hívás: itt vmi 6 jegyű azonosítót kért....ez mi?????
Az emelet díjas hívás egyelőre még nem működik, ki is írja, hogy a szolgáltatás nem elérhető.