Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.04.16. 11:52:46
Ezt a problémát leginkább matematikusi mentalitással lehet megközelíteni: és akkor belátható, hogy az egyenletnek sajnos nincs megoldása

Az emberek többsége mindig azt fogja támadni, akit a lehető legnagyobb eséllyel le tud győzni - függetlenül attól, hogy jóval kevesebb LE-t és TP-t kap, mintha vele azonos szintűt támadna. Egész egyszerűen azért, mert a sikerélmény az egyik legfontosabb tényező. Ráadásul a legtöbb ember inkább nyer egy játékban 100 Ft-ot 95%-os eséllyel, mint 200 Ft-ot 50%-os eséllyel. Ha azt akarjuk, hogy kisebb legyen a különbség, akkor ahhoz vagy
1.) csökkentjük a támadhatósági keretet - nő az esélye, hogy bizonyos szinten emberek egyáltalán nem tudnak senkit sem ütni!
2.) handicapet adunk az erősebb játékosnak - akkor mi értelme a karaktert fejleszteni, fogják sokan kérdezni
Ez nem csak a portyázásban van igy, hanem a háborúban is, sőt, bármilyen más pvp játékban is. Amit az egyik játékos megnyer, azt a másik elveszíti (ha más nem, a sikerélmény egy kudarcélménnyel párosul). Akinek hosszú távon jelentősen 50% alatt van a nyerési aránya, azok közül sajnos van olyan, aki kiesik.
A megoldást, hogy mindenkinek sikerélménye legyen, még Gary Gygax találta ki sok-sok évvel ezelőtt, és úgy nevezte el, hogy szerepjáték. Ekkor a játékosok képzeletbeli ellenfelekkel küzdenek, nem egymással, és általában győznek - ezt a hc pvp-sek sokszor lenézően "tamagocsinak" hívják.
A legjobb játék szerintem a tamagocsi és a pvp ötvözete. A pvp faktor megadja a versenyzést, az adrenalint, azt, hogy hús-vér ellenfelekkel küzdesz, akiknek nagyon nehéz túljárni az eszén. A tamagocsi faktor viszont biztosítja, hogy mindenki tudjon fejlődni, mindenkinek legyen valamekkora sikerélménye. A Végzetúr is egy ilyen játék akar lenni.
Dátum: 2009.04.16. 11:03:47
Köszönöm a javaslatokat, ötleteket. Ezek alapján átgondoltam a dolgot, a 3. verziónál maradunk, megtartva az 1.-es pontból azt, hogyha a háború csarnokos egy békében levő béke csarnokást támad, akkor mínusz tulajdonságokat kap, a háború csarnok szintjétől és a szintkülönbségtől függően. Tehát akinek háború csarnoka van, támadhatja azt is, akivel békében van, de őt is támadják. Effektive a háború csarnoka azt mondja:
"A béke nekünk csak annyit jelent, hogy nem háborúzunk veled, de portyázni azért szeretnénk." A véleményeiteket átolvasva azt hiszem, ez a megoldás fog a legtöbb embernek tetszeni.

Sajnos ez az "apró kiegészítés" alaposan megkavarja a portya selectet, ezért a leprogramozása valamennyi időt fog igénybe venni. Ha ez elkészül, azonnal berakjuk a játékba. Volt arról is szó, hogy a portyázás ablakban jelezzük a háború tornyosoknak, ha valakivel békében vagy, és béke tornya is van. Ez most még biztos nem fog bekerülni, felvettem a fejlesztési listára, tehát erre a dologra nektek kell odafigyelnetek. A csaták szövegében jelezzük, ha egy békés békés végzeturat támadtál.
Dátum: 2009.04.16. 11:03:37
Viktor: Ez a "kihívom, és csak akkor van háború, ha elfogadja" ötlet leírom, hogy miért rossz: az esetek elenyésző részében van olyan, hogy mindkét fél azt hiszi, hogy nyerni fog. Persze születnek meglepetések, de ez gyakran inkább olyan, hogy egy szövi, ami gyengébbnek hiszi magát (és egyébként nem fogadná el a kihívást) összeszedi magát, és eltángálja az agresszort. Szóval ez egy halott ötlet, olyan, mintha azt mondanánk, hogy portyában csak veled azonos szintű, és közel azonos TÖ-jű játékost támadhatsz. Senki nem használná. Persze mondhatod hogy ez legyen a jelenlegi rendszer mellett, de akkor az már tényleg egy értelmetlen túlbonyolítás, mert a jelenleg javasolt rendszerben ez már benne van ugyanígy.
Dátum: 2009.04.15. 15:48:12
A háború csarnokának programozása elkészült. Viszont itt volt egy felvetés, amin elgondolkodtam. Tudom, hogy hosszú ideje megy már a huzavona, ezért szeretném mindenképp rövidre zárni a dolgot, és holnapig eldönteni, a csarnokot csak utána fogjuk felrakni.

1. Jelen állás szerint:
Háború tornyával azt is támadhatod, akivel békében vagy, de ha van béke tornya neki, akkor mínuszt kapsz a tulajdonságaidra.

Ez megoldja a háborúzni nem akarók legnagyobb dilemmáját, viszont felvet két újabbat:
- A béke csarnoka kis mértékben gyengül (nem lehet vele teljes védettséget szerezni, kérdés, hogy ez mennyire baj)
- A megtámadottak nem tudnak visszaütni, ha nincs háború tornyuk

2. A felvetésetek az volt, hogy csak akkor támadhassák egymást a játékosok békében, ha mindketten rendelkeznek háború tornyával.
- A top szövetségek problémáját ez ugyanúgy meg fogja oldani, hiszen mindnyájan felépítik a háború tornyát, és mehet a móka. De a középmezőnyben már más lesz a mentalitás, a háború tornyának hasznossága csökken, hiszen egyszersmind egy támadási felületet is fog biztosítani. Lehet, hogy emiatt a legtöbben fel sem építik, és így megint csináltunk valamit a top szöviknek meg pár farmoló pók szövinek.

3. Illetve volt egy alternatív felvetés, hogy: "Ha van háború tornyád, támadhatod azt, akivel békében vagy, de téged is támadhat bárki, akivel békében vagy."
- Ebben az esetben is a háború tornya egy sebezhetőségi felületet fog jelenteni (még inkább, mint az előző javaslatban), viszont nem csak egy szűk elit fogja használni, mindenkinek működni fog.

Akinek véleménye van, kérem, RÖVIDEN.
Dátum: 2009.04.14. 12:46:07
Idézet: Miklós - 2009.04.02. 13:00:31
A háború tornya azonnal fejlesztésre kerül, amint sikerül mindenben egyetértenünk. Egy újabb összefoglaló:

I. Ha van háború tornyád, azt is támadhatod, akivel egyébként békében vagy, de ha olyat támadsz, akinek van béke tornya, mínuszokat kapsz a tulajdonságodra.

II. Ha háborúban olyat győzől le, akinek nincs v csak kevés lélekenergiája van, akkor győzelem esetén több LE-t fogtok a lélekkútból zsákmányolni. (II-es és IV-es összevonása, Jerikó ötlete alapján - de a lélekenergiát nem azonnal csorgatjuk át kútból kútba - ezzel technikai és játékproblémák is lennének - hanem a végén)

III. 1 hét után nem 100, hanem 100-10x torony szint győzelem is elég a győzelemhez.


A fentiek már nem lettek megtorpedózva, tehát úgy néz ki, ez lesz a végleges. A béke csarnokának analógiájára ez is csarnok lesz, nem pedig torony. Mivel úgy néz ki, hogy a háború csarnokára inkább a játék felső mezőnyében van szükség, ezért az építése nehezebb lesz, mint a béke csarnoka, akadémia 1 kell hozzá. A háború csarnoka ezen a héten bekerül a játékba.
Dátum: 2009.04.14. 12:28:51
A háború tornyának nem az a célja, hogy semlegesitse a béke csarnokát!
Dátum: 2009.04.14. 11:22:18
Sajnálom, hogy a húsvéti locsolkodás nem aratott egyöntetű sikert, bennünk a jószándék vezérelt, de elismerem, hogy a rendszer előnyösebb volt a fiúk számára. Valószinűleg annyival meg kellett volna még toldani, hogy a lányok nem veszítenek lélekenergiát, és az állatuk mindenképpen fejlődik a csatában, akkor biztos nem lett volna panaszra ok. A jövőben igyekszünk ezt tökéletesebben megoldani.
Dátum: 2009.04.10. 15:25:36
Mortimer: van egy másik topic, "Várható fejlesztések", időnként nézz rá, ott olvashattál volna arról, hogy hamarosan bekerülnek új tárgyak a térkapus szörnyekhez.

Az aukción a tételek többsége olyan ún. "egyéb" tárgy lesz, amit nem kell bekészíteni, folyamatosan kifejti a hatását, vagy pedig a megvásárlásakor azonnal kapsz valamilyen permanens hatást. Elég sok tétel van, a jelenlegi állás szerint a "gyakori" tárgyaknál 2, a "ritka" tárgyaknál min. 4 hónap, amígy ugyanaz a tárgy ismét árverésre kerül. Tehát attól nem kell tartani, hogy mindenki ugyanazokkal a cuccokkal felszerelve fog rohangászni, mindenkinek meglesz a maga kis "specialitása". A tételeket előre nem írom le, ez is a játék része, hogy rámész-e az AH-ban levő tápra, vagy vársz, hátha lesz egy még zsirosabb falat. Egyébként lesznek apróbb, kevésbé tápos tételek is, a középmezőnynek, pont azért, hogy ne csak a top karik licitáljanak.
Dátum: 2009.04.09. 16:29:32
Idézet: Jeriko - 2009.04.08. 18:03:49
Ha valakire rárakva mínuszt kapna a szövetségem támadásakor, ez is taktikai elemmé változna. Természetesen itt is meg lehet oldani, hogy csak X naponta lehessen valakire rakni, vagy ha egy újabb szövetség rakja valakire, az előző törlődik stb. Mert természetesen nem az a cél, hogy egy karaktert folyamatosan lehessen szivatni, vagy ellehetetleníteni a játékát.


Egyetértek azzal, hogy ezek az épületek nem annyira hasznosak. Viszont az, hogy sebezzek valakibe, nem tudom, mire lenne jó, most is sok embernek az a gondja hogy túl sokat sebződik, ráadásul ettől nem nyernéd meg a csatát. Az már értelmesen hangzik, hogy valamilyen módon minuszt adj az ellenfélnek, de ez még tovább növelné a nagy és erős szövetségek előnyét a harcban - igazándiból az eredeti tervezésben úgy gondoltam, hogy erre a célra a gyakorlótér és védőfal bőven elég lesz. Ha már reformálni akarunk, az átokpiramis őrizze csak meg eredeti jellegét, de esetleg működjön hatékonyabban: semlegesitse a tr.projekciót és adjon nagyobb bónuszt. A p.citadellára nincs ötletem, de majd gondolkodom, hogy tehető még hasznosabbá (már azon kivül, hogy újabb épületeknek lesz előfeltétele )
Dátum: 2009.04.09. 15:57:13
A szövetségi fórum egy eléggé leegyszerűsitett változata ennek a nagy fórumnak. Ezt egy az egyben nem lehet oda bevinni, ennek technikai akadályai vannak sajnos. Ez más játékokban is igy működik, sok helyen csak 1 db üzenőfal van, nem véletlenül.

A viágválasztással kapcsolatban, adok pár tippet, amihez nekünk nem kell programozni
A vilag2-re és 3-ra úgy is beléphetsz, hogy vilag2.vegzetur.hu ill. vilag3.vegzetur.hu, és akkor rögtön a megfelelő világ lesz bejelölve, nem kell választanod. Sőt, ha több karaktered van különböző világokon, mozillában nyiss meg 3 lapot, a 3 világra, és mentesd el a mozillával. Legközelebb ha belépsz, egyből megnyilik mind3 világon a karaktered. Ill. azt is csinálhatod, hogy a forumra lépsz be, ott oldalt kint vannak a karaktereid, és azokra kattintva rögtön megnyithatod őket.
Na ilyet biztos nem fogok berakni, hogy meg lehessen nézni a másik szakértelmét, ennyi magánéletet azért hagyjunk meg a játékosoknak. Az, hogy kinek milyen gyülölete van, kronokompenzációból frissit vagy őskőből, maxos spektrálisa vagy maxos lélekfacsarása van, mekkora a kivégzése stb ezek elég privát dolgok.
Dátum: 2009.04.08. 16:44:52
Idézet: Balor - 2009.04.08. 15:19:36
Kar, egy "rosszul" elsult szakertelem-csokor miatt nem kellene kizarni a tulajdonsagot valtoztato szakertelmeket. Remelem ez a velemenyed a jovoben majd megvaltozik.
A tobbi nehez megvalosithatosaguk miatt felejtos. Sajnos.


Nem mondtam, hogy ez egy rosszul elsült szakértelem. Sőt, a kezdeti vita óta gyakorlatban is látom működni, és a gyűlölettel semmi probléma nincs, más módokon sokkal nagyobb különbséget is el lehet érni. De alapvetően, ha a tulajdonságok fejlesztését akarjuk, akkor oda ne keverjük be a szakértelmeket, mert az könnyen egyensúlytalansághoz vezethet.
Azt mondják, hogy a közzétett megszorító csomag csak a "feketelevest" tartalmazza, a pozitív lépések (adócsökkenés?) nincsenek benne, mert ezt nem kell külön elfogadtatni a képviselőkkel. Sajnos pont ez az a rész, ami a legkönnyebben lemaradhat. Ráadásul az egésznek van egy átfutási ideje, mire bevezetik, 2010, és akkor itt az új választás, a Fidesz eltörölheti az egészet egy mozdulattal.

Riusnak teljesen igaza van, először a parlament háza táján kellene rendet tenni. Valójában az lenne az igazi, ha a teljes költségvetés akár részletekbe menően is megtekinthető lenne bárki számára egy weboldalon. Látszana, hogy mennyit kap X tárca, intézmény, azt milyen költségként számolja el, de akár az is, hogy mennyit költöttek diplomáciai gépkocsikra stb. Volt egy film egy fickóról aki hasonmásként átmenetileg amerikai elnök lett. Gondok voltak a költségvetéssel, bevitte a saját könyvelőjét, aki átnézte az egészet, és egyből talált pár milliárd fölösleges kiadást
nem is tudom ki mesélte, hogy egy állami szervnél megkapták a 2 milliárdos keretet, és ott izzadnak, hogy költsék el, de képtelenek, eddig még csak pár százmilliót sikerült... Az egészben a trükk az, hogy az egész rendszer annyira összetett, hogy senki sem látja át igazán, és mindenki elhiszi azt, amit az ún. szakértők mondanak (számokról stb). A sajtó kiragad néha vicces tételeket (20 milliós szakértői dij egy pár oldalas dokumentumért), de ez max annyira jó, hogy mindenki szörnyülködik, és megy minden a maga útján. Amig a politikusok saját főnökeik, saját maguktól kapják a fizetést, ebben nem lesz változás. A politikusoknak egy alacsony összeget kéne kapniuk, plusz sikerdijat, ami a GDP növekedéshez, és az államadósság csökkenéséhez kötött.

Egyébként az sem ártana, ha erről az irdatlan államadósságról pontosan lehetne tudni, hogy kinek tartozunk, és kinek mekkora kamatot fizetünk. Nyilván egy része államkötvény, amit bárki megvehet, de a többivel pontosan kinek lógunk, erről még nem sok szó esett.
Dátum: 2009.04.08. 12:12:15
Birka: az akadémia "turizmust" azért nem tiltottuk ki, mert túl sok technikai problémával járt volna, és ment volna a sírás azon hogy "bezzeg aki már kihasználta". Ha valaki át akar menni olyan helyre, ahol magas az akadémia, elég sokat kell a kútba tolnia, ha pedig már az eredeti szövijének is volt annyi, akkor annak is lehet közel hasonló szintű akadémiája. Az épület tervezéssel nem lesz gondom, de azért köszi a tippeket!

Balor: ilyen szakértelmeket biztosan nem csinálok, a hordagyűlölet volt az első és utolsó szaki, ami tulajdonságot növelt, többre nincs szükség. A rejtőködés és az ősök hatalma, ezek már korábban is felmerültek, és akkor írtam, hogy rettenetesen megbonyolítanák a már amúgy sem kurta sql selectet, ami a portyázáshoz az ellenfelet keresi, ezért ilyet sajnos technikai okból nem tudunk csinálni egyenlőre. A LE minuszba szivásáról már részletesen beszélzünk a háború tornya topicban.

Kocos: Ellenkezőleg. A szaki lehetővé teszi, hogy az egy idő után mindenképp "beragadó" top szövik is tovább mehessenek, és emellett a kisebb szövik (akadémia turizmus!!!) is tolhassák az epikusokat. Attól pedig nem tartok, hogy szövin belül egyenlőtlenség keletkezik, a szövetségek ezt elég jól elrendezik a saját soraikon belül.

Jerikó: A kínzókamrával kapcsolatban igazad van. Ez egyébként mindig így van, a legjobb játékosok összesített intelligenciájával és ötletességével még a legzseniálisabb játék alkotó sem vetekedhet. Még egy ok a versenyképességet növelő épületre, amit korábban írtam. Az LE védő épületekkel kapcsolatban is valószínűleg igazad van, átgondolom, lehet-e őket erősíteni. Az átokpiramis és citadella szivatós jellegének erősítésével nem értek egyet. A palotával kapcsolatban annyit tudok segíteni, hogy a magasabb szintű tárgyak árát (amit még nem vett senki) jelentősen megnövelem. A kincseskamrát nem akarom piszkálni, szerintem jó úgy, ahogy van.
Dátum: 2009.04.07. 14:19:24
El kell ismernem, az EH és AL húzása ötletes, a játékosok mindig tudnak új dolgokkal előrukkolni. Azért ez egy kicsit megszorító, hogy valaki csak minden második nap vadászhat, nem pedig akkor, amikor csak akar, ráér, és esetleg szüksége van rá. Ráadásul, ahogy írtátok, a TGY ezen elég szépen tud élősködni a kínzókamra által

Én sajna nem tudom idézni magam, mert lusta vagyok visszakeresni a hozzászólásaimat, de korábban már írtam, hogy a hatalom tornyát nem fogjuk utólag gyengíteni, viszont elképzelhető, hogy csinálunk majd idővel egy új épületet, ami a kis szövik versenybe szállását könnyiti. Az új épület egész egyszerűen csökkenti a hatalom tornyának építési költségét, viszont az új épület építési költsége egyre csökken ahogy egyre hosszabb ideje van játékban a torony, és előfeltétele lenne, hogy ne legyen birtoklása a szövetségnek.
Példa az épület építési költségére:
5000 + (700-össz.birtoklás) * 1000.
Az épület hatása annyi lenne, hogy csökkenti a hatalom tornyának építési költségét, minél több az össz-birtoklás, annál többel. Tehát mondjuk 70 nappal a kezdés után 635k építés árán lehetne kapni 10% könnyítést, 140 nap múlva 565k árán 20% könnyítést stb.

Jerikó: néztem a TGY épületeit, ott azért van még mit építeni, de természetesen lesznek majd új épületek is, ill. az akadémiát is lehet majd tovább húzni, terveztem már néhány új szakértelmet, pl. az epikus csata a 2 epikus harc közötti időt csökkentené.
Dátum: 2009.04.06. 17:59:53
Idézet: Birka - 2009.04.05. 23:36:42
1.) Miklós, ha megtámad egy háború tornyos, akkor azonnal kapitulálok, mert extra veszteségem lehet, akkor inkább kapitulálok...

2.) Az meg hogy mind a 2 fél bónuszt kap, ami a végén kivonódik, végképp nem értem! Miért kapna bónusz lét egy 5-ös béka csarnokos???
Szerintem csak azon sikeres támadásokért járjon háborúban bónusz, akik toronnyal rendelkeznek a támadás pillanatában! Elég elégtétel békásoknak, hogy csökkentik a lé veszteséget toronyszint*10%-al!


1.) nem értek egyet veled, de már leírtam az érveimet: ha az eredmény úgyis nyilvánvaló, akkor ez semmit nem befolyásol. Ha pedig nem, akkor csak emelkednek a tétek, ami jó dolog.
2.) Ezek szerint nem volt érthető, amit irtam, megpróbálom jobban elmagyarázni. LE természetesen csak a győztes sziv el a vesztestől! De a győztes által a csatákban szerzett plusz LE összegét csökkenti a vesztes által a csatákban szerzett plusz LE összege.

A háború reform témája: csekély a nyerhető LE, farmolás az egész stb. Erre azért lenne egy pár érvem.
1.) Néhány top szövetségnek irgalmatlanul nagy már a lélekkútja és töltési regenerációja. Ha ezek a szövik náluk 10x kisebb lélekkutút ütnek, akkor a nyereség valóban elhanyagolható lesz. De ez nem a rendszer hibája, épp ellenkezőleg. Ha mondjuk 3x mennyiséget szereznének, még az is kevés lenne, de padlóra vágná a kisebb szövit. A rendszer kínál megoldást: háborúzzanak a velük egy súlycsoportban levő szövikkel (csak az nem táp). Felmerült az is, hogy vegyük figyelembe a katalizátort: akkor büntetjük azokat, akik a katalizátort fejlesztették? Ezért jogos lenne a felháborodás.
2.) És itt a 2. pont: a háború kizárólagos célja nem feltétlenül egy számszakilag jelentős LE mennyiséget adó tápolás. A háború érdekes, adrenalint pörgető kihívás, taktikázás, dicsőség, sikerélmény (vagy kudarc). Valóban van egy pont, ahol a túlzottan tápos szövik számára már nem jelent akkora tápot, mint a kisebbeknek, de ez a rendszer önszabályozó voltából adódik.
3.) Az EGYETLEN megoldás, hogy a néhány top szövetség is jelentős nyereséggel tudjon háborúzni az lenne, hogy több LE-t tudjanak szerezni, mint amennyit a vesztes elveszít. Mert ha egyszerűen csak (bármiféle képlet szerint) megnövelnénk a szerezhető LE-t, akkor teljesen ellehetetlenítenék az erősebb szövik a gyengék játékát. Viszont ha így oldjuk meg, akkor az előbb-utóbb nyilvánvaló visszaélést szülne, akkor a top szövik rögtön elkezdenék egymást ütni, tápolási célzattal.
4.) Bármilyen rendszerben is kialakulnak előbb-utóbb jobb játékosok, akiknek nagyobb a nyerési esélye a többieknél, mivel jobban taktikáztak. Ha a játékrendszer úgy van kialakítva, hogy az esélyeik ne lehessenek számottevően nagyobbbak a többieknél, akkor az lesz a játékosok problémája, hogy bármilyen jól játszanak, nem tudnak előnyhöz jutni (pl. progresszív handicappelés ezt eredményezné). Ha számottevően nagyobbak lesznek az esélyeik a többiekénél, akkor viszont az lesz a gond, hogy nincs elég kihívás. Ez a dilemma bármilyen pvp jellegű játékban megvan. Semmilyen reform nem fog ezen segíteni. Amit javasolni tudok: a fejlesztési listán van az NPC horda, ez lehetőséget fog adni a szövetségi háborúra is. Persze, itt az ellenfelek erejét mi állítjuk be, ha túl könnyű lesz, az lesz a gond, ha túl nehéz az (de majd igyekszünk). Addig is, javaslom a top szöviknek, hogy próbálják ki, háborúzzanak kicsit egymással. Lehet, hogy nem akkora táp, de biztosan jó móka lesz, a győztes joggal fog dicsekedni, és a vesztes vágyni fog a visszavágóra.
Dátum: 2009.04.06. 17:36:04
Idézet: Birka - 2009.04.06. 17:19:22
Amúgy valszeg azért nincsenek kapásból bent tárgyak, mert Miklóst ismerve 16-ig teszteli hogy kinél mennyi dukát jön össze, és ennek megfelelően lövi be az induló licitet., és tárgymennyiséget szerverenként...
Ugye az online tesztelés legegyszerűbb módja


A licitet nem én lövöm be - a játékosok döntik el, hogy miért mennyit fizetnek, erre semmilyen befolyásom nem lesz. Az induló licit egységes lesz. 2 oka van, amiért azonnal nincsenek bent a tárgyak:
1.) Időt akartunk adni, hogy a játékosok az aukciós házzal megismerkedjenek, és dukátot gyűjtsenek - nem lett volna jó, ha az első néhány tárgy úgy kel el, hogy a többség észre se vette, hogy van AH.
2.) Minél előbb akartunk "villantani" valamit, a tárgyak még nincsenek leprogramozva, azt most csináljuk.
Dátum: 2009.04.06. 17:17:47
Idézet: Mat_ - 2009.04.06. 16:39:16
az még él, hogy egyszerre csak 5 tárgyra lehet majd licitálni? mert akkor ez nem a plebs szórakozása lesz, hanem megint csak az elitnek adtok tápot...

Nem tudom megjósolni, hogy fog ez működni gyakorlatban, de tippelni tudok. És tippem szerint ha valaki vásárol, szinte az összes dukátját be kell tolnia. Az elitnek lesz néhány aranydukát előnye, de ez kb. annyira lesz elég, hogy kezdetben ők vásároljanak először. Nem mondom, hogy 1 hét múlva már a 600. játékos is tud vásárolni, de aki komolyan játszik, annak előbb-utóbb lehetősége fog nyílni rá, hogy valamit vegyen.

Idézet: winnie - 2009.04.06. 16:42:48
egy javaslat: egyedi jelleggel nem lehet vaklicitet nevezetni egy-két tételnél?

Hát, ennek nem sok értelme lenne... Próbáltunk ilyet TF talin, elég katasztrofális volt, kb. mint egy sorsjegy húzás.

Idézet: Birka - 2009.04.06. 17:02:07
Es a következő küldetés:

Legyen 20 térkapus relikvia a birtokodban

nagy ötlet, bevallom, nekem nem jutott eszembe!
Dátum: 2009.04.06. 16:35:29
Az 1-es és 2-es világon megnyílt az aukciós ház. Egyenlőre még csak az aranydukátok szerzésére van lehetőség, el lehet kezdeni gyűjtögetni, és ápr. 16-tól kerülnek be az aktuális tételek. Az aukciós ház a minimum 24. szintű karakterek számára elérhető. A 3. világon akkor nyílik meg az AH, amikor legalább 50 olyan karakter lesz, aki min. 24. szintű.
Dátum: 2009.04.06. 15:17:56
Az állat felszerelések árát lehet, hogy csökkenteni fogjuk a jövőben, ettől nem zárkózom el.

Az építőrabszolgákkal kapcsolatban: épp egy új algoritmuson dolgozunk, amivel nem csak azonosság esetén szűrnénk karaktereket, hanem más szempontok szerint. Nyilván nincs 100%-kos megoldás, de azért remélem, hogy segíteni fog valamit.

A tárgyak árának emelkedéséről: ezt máshol írtam már, ennek 2 oka van: egyrészt, a szintlépés lassul, ezért egyre ritkábban lépsz szintet. Másrészt, nő a szerzett kiégett őskő mennyiség, ezért egyre nő a kedvezmény. Tehát effektive arra törekszünk, hogy a játék ára ne nőjön, hanem konstans maradjon!

Ha egy kérdés helyesírási hibát kap, fogod, a kvíz oldalon block copyval visszamásolod, kijavitod a helyesírási hibákat, és újra elküldöd, nem ér semmilyen hátrány!