A legegyszerűbb, ha írsz a már említett címre, ott majd az illetékesek kivizsgálják. Addig is próbálj variálni egy kicsit: 1 órával a 15% kijövetel alól igyál gyógylöttyöt pl. Vagy ha lehetőséged van rá, akkor variáld széles skálán a vadászataid idejét.
Ha ezek ellenére is rendszeresen mindig másodperceken belül levámol, akkor megalapozottabb lesz a gyanúd.
Egyébként azt még megjegyzem, hogy ennyi alapból kevés, hogy valakit tételesen csalónak tituláljunk, ráadásul most a játék egyik legjobb pókjáról beszélünk, aki tud egyet s mást erről a taktikáról..
Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2012.05.14. 21:19:09
Dátum: 2012.05.14. 15:46:03
A portyás ismételhető küldetésekért (kábítás, kritikus ütés és varázslat) jár most már tapasztalati pont, de csak abban az esetben, ha a küldetés teljesítése közbeni portyákért nem vagy csak minimális TP-t kaptál (konkrétan, ha a küldetés LE/TP arány 140 fölött van - a portyáért kapott LE nélkül! - akkor adunk annyi Tp-t, hogy ez az arány meglegyen).
Újraszámolás után ez 180 LE/TP...
Ilyenkor mit vesz figyelembe a program: azokat a portyákat, amik alatt teljesült a küldetés, vagy azokat a portyában szerzett TP-ket is, ami addig telik el, amikor a jutalmat átveszem?
Újraszámolás után ez 180 LE/TP...
Ilyenkor mit vesz figyelembe a program: azokat a portyákat, amik alatt teljesült a küldetés, vagy azokat a portyában szerzett TP-ket is, ami addig telik el, amikor a jutalmat átveszem?
Dátum: 2012.05.14. 11:44:22
Köszönöm a választ. Egyébként küldetéshez ment valóban. Nem tudtam, hogy akkor nincs részletesebb indok.
Most nem megyek bele, milyen kérdések vannak az adatbázisban, melyek ennél jóval speciálisabbak és/vagy lexikálisabbak, azonban annyit megjegyzek, hogy ez általános iskolai alsó tagozatos tananyag.
A döntést természetesen elfogadom, csak az indokra voltam kíváncsi.
Most nem megyek bele, milyen kérdések vannak az adatbázisban, melyek ennél jóval speciálisabbak és/vagy lexikálisabbak, azonban annyit megjegyzek, hogy ez általános iskolai alsó tagozatos tananyag.
A döntést természetesen elfogadom, csak az indokra voltam kíváncsi.
Dátum: 2012.05.14. 11:08:49
Melyik megyeszékhelyünk található legtávolabb a határtól az alábbiak közül?
Győr
Pécs
Szeged
Salgótarján
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Szeretném tudni, konkrétabban miért?
Illetve ha már a tisztelt adminisztrátoroknak rendelkezésére áll meghatározni konkrétabban az elutasítás okát, akkor legyenek kedvesek ezzel az opcióval élni is!
Győr
Pécs
Szeged
Salgótarján
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Szeretném tudni, konkrétabban miért?
Illetve ha már a tisztelt adminisztrátoroknak rendelkezésére áll meghatározni konkrétabban az elutasítás okát, akkor legyenek kedvesek ezzel az opcióval élni is!
Dátum: 2012.05.14. 09:40:25
Alacsony szinten megéri. Legalábbis ahol még nincs specialitáció, ott jelentősen csökken a szükséges őskőráfordítás is.
Én szerencsésnek mondhatom magam, mert ha (számomra) felesleges szakértelem fejlesztését kéri a templom, akkor után lefelejtem, hogy ne kerüljön olyan sokba az egész, és ne drágítson. Nekem megéri csinálni, másról nem nyilatkozok, mindenki döntse el maga.
Egyébként az esetleg megváltoztatna valamit, ha a felejtés szakértelem működése változna meg, hogy nem csak egyben lehet valamit felejteni, hanem szakaszosan is? Úgy már emészthetőbb volna a szakértelem része a templomnak számodra?
(Ez mindenkinek szól: mielőtt felháborodást váltana ki, hogy mekkora igazságtalanság volna ennek az utólagos módosítása, mert mi van ha valaki már nagyon magasra felvitte a felejtést, az könnyen orvosolható volna, a kérdés nem erről kell szóljon).
Én szerencsésnek mondhatom magam, mert ha (számomra) felesleges szakértelem fejlesztését kéri a templom, akkor után lefelejtem, hogy ne kerüljön olyan sokba az egész, és ne drágítson. Nekem megéri csinálni, másról nem nyilatkozok, mindenki döntse el maga.
Egyébként az esetleg megváltoztatna valamit, ha a felejtés szakértelem működése változna meg, hogy nem csak egyben lehet valamit felejteni, hanem szakaszosan is? Úgy már emészthetőbb volna a szakértelem része a templomnak számodra?
(Ez mindenkinek szól: mielőtt felháborodást váltana ki, hogy mekkora igazságtalanság volna ennek az utólagos módosítása, mert mi van ha valaki már nagyon magasra felvitte a felejtést, az könnyen orvosolható volna, a kérdés nem erről kell szóljon).
Dátum: 2012.05.13. 12:56:48
Pontosan (hacsak valamilyen extrém helyzetből kifolyólag nincs eh-ja). Illetve ha győz, akkor eggyel nő a győztes csaták száma értelemszerűen, ami a jutalmak számításakor kerül figyelembevételre.
Dátum: 2012.05.12. 23:03:42
Alapból turbózott szakértelmek alapján számol.
Dátum: 2012.05.12. 12:30:38
Idézet: Aurri - 2012.05.12. 11:22:04
- Akik vadászós és portyázós feladatok is teljesítik azok extra jutalomban részesülnek.
("A visszajelzéseket folyamatosan figyeljük, ahol kell, módosítani fogunk. Az ősköves küldikre már ki is találtunk valamit, hogy ne kaphasson valaki túl sokat, de azon a problémán nem fogunk tudni segíteni, hogy ha vki nem akar vadászni v portyázni. A templommal nem akarunk senkit semmire rákényszeríteni, de sokan panaszkodtak, hogy egy EHsnak nem éri meg vadászni, egy VFesnek nem éri meg portyázni, ezen szeretnénk változtatni azzal, hogy jutalmazzuk azokat, aki mindkettőt csinálja.")
Szerintem itt Miklós arra gondolt, hogy maga a templomi jutalmak motiváló erők, hogy mindkét tevékenység folytatását mérlegeljék a játékosok. Ha eh-s (nem) vadászik, vf-es (nem) portyázik, akkor bukja/megcsinálja a templom egy jelentős részét. A jutalom miatt majd mindenki eldönti, megéri-e a "nem vadászok/portyázok" elvet feladni. Az extra jutalom a +részjutalmak és fődíj.
Lehet én látom rosszul, de arra szerintem ne számítson senki, hogy bármilyen extra jutalom/kompenzáció lesz ennek kapcsán. Érdekes is volna.
- Akik vadászós és portyázós feladatok is teljesítik azok extra jutalomban részesülnek.
("A visszajelzéseket folyamatosan figyeljük, ahol kell, módosítani fogunk. Az ősköves küldikre már ki is találtunk valamit, hogy ne kaphasson valaki túl sokat, de azon a problémán nem fogunk tudni segíteni, hogy ha vki nem akar vadászni v portyázni. A templommal nem akarunk senkit semmire rákényszeríteni, de sokan panaszkodtak, hogy egy EHsnak nem éri meg vadászni, egy VFesnek nem éri meg portyázni, ezen szeretnénk változtatni azzal, hogy jutalmazzuk azokat, aki mindkettőt csinálja.")
Szerintem itt Miklós arra gondolt, hogy maga a templomi jutalmak motiváló erők, hogy mindkét tevékenység folytatását mérlegeljék a játékosok. Ha eh-s (nem) vadászik, vf-es (nem) portyázik, akkor bukja/megcsinálja a templom egy jelentős részét. A jutalom miatt majd mindenki eldönti, megéri-e a "nem vadászok/portyázok" elvet feladni. Az extra jutalom a +részjutalmak és fődíj.
Lehet én látom rosszul, de arra szerintem ne számítson senki, hogy bármilyen extra jutalom/kompenzáció lesz ennek kapcsán. Érdekes is volna.
Dátum: 2012.05.11. 13:03:52
Pontosan. Ezek tüneti kezelések voltak csupán, a probléma pedig egyre súlyosbodik. Pont ezért kell a célnak annak lenni, hogy ez a tendencia ne folytatódjon.
A javasolt módosításaid túlmutatnak a jelenleg taglalt problémán, ugyanakkor kapcsolatban is vannak vele. De ezek már a játék egészét érintenék.
Elég meredekek. Ha már a játék eleje óta így működnének, akkor nem lenne semmi gond. (Persze utólag könnyű okosnak lennem..) Viszont ha teszem azt mostantól kerülnének bevezetésre, akkor egyértelműen bebetonozódnának a már kialakult különbségek. Ugyanakkor az is igaz, hogy nem nyílna még jobban az olló (legalábbis az üteme csökkenne). Egy ilyen megoldás minél később kerül bevezetésre, annál inkorrektebb. Ám ha elősegítené a gondok megoldását, akkor (és itt most erősen az érdekem ellen beszélek) maximálisan támogatnám. Ezt nehéz megítélni. Ugyanakkor megértem azokat is, akik az ilyen drasztikus változtatások után háborognának (jegyzem meg, érhető okokból és teljesen jogosan). Kérdés, vannak-e ennél igazságosabb, ugyanekkora hatásfokú lehetőségek. Remélem, erre igen a válasz. A jelenleg vitatott témában pedig elég egyértelműen igen szerintem.
Egy dologban mindenki egyetért itt a fórumon. Ezek a problémák valósak, meg kell oldani őket, nem pedig toldozni-foldozni.
A javasolt módosításaid túlmutatnak a jelenleg taglalt problémán, ugyanakkor kapcsolatban is vannak vele. De ezek már a játék egészét érintenék.
Elég meredekek. Ha már a játék eleje óta így működnének, akkor nem lenne semmi gond. (Persze utólag könnyű okosnak lennem..) Viszont ha teszem azt mostantól kerülnének bevezetésre, akkor egyértelműen bebetonozódnának a már kialakult különbségek. Ugyanakkor az is igaz, hogy nem nyílna még jobban az olló (legalábbis az üteme csökkenne). Egy ilyen megoldás minél később kerül bevezetésre, annál inkorrektebb. Ám ha elősegítené a gondok megoldását, akkor (és itt most erősen az érdekem ellen beszélek) maximálisan támogatnám. Ezt nehéz megítélni. Ugyanakkor megértem azokat is, akik az ilyen drasztikus változtatások után háborognának (jegyzem meg, érhető okokból és teljesen jogosan). Kérdés, vannak-e ennél igazságosabb, ugyanekkora hatásfokú lehetőségek. Remélem, erre igen a válasz. A jelenleg vitatott témában pedig elég egyértelműen igen szerintem.
Egy dologban mindenki egyetért itt a fórumon. Ezek a problémák valósak, meg kell oldani őket, nem pedig toldozni-foldozni.
Dátum: 2012.05.11. 12:42:25
Tehát ha jól értelmezem, az 5%-os fertőcsökkenéshez elég ha egy drakónt lenyomok, csak a pilon aktiválására költsek el 100K LE-t (nem effektív). Így van? 100K LE és 1 drakón elég?
Dátum: 2012.05.10. 22:58:27
Bizonyára le van ez írva valahol, de nem találom: a fertőzéscsökkenés mértéke hogy viszonyul a töltött LE-hez és a csaták számához? Milyen értékeket kell elérni a különböző %-okhoz? Van erre szabály/képlet? Tapasztalat?
Dátum: 2012.05.10. 22:42:12
Ha az egyes világon vagy, 10-16. szinten, és megadod a karaktered és a megtámadott karakter nevét, akkor lehet tudok segíteni a kérdés megválaszolásában.
Dátum: 2012.05.10. 22:39:28
Annak a szövetségnek a tagjai közül párat napi egyszer talán, akinél épp a HT van, vagy valami ehhez hasonló, ha jól sejtem.
*Helyesen sejtettem.
*Helyesen sejtettem.
Dátum: 2012.05.10. 18:06:59
Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
3.) nincs kapacitás arra, hogy egy teljesen különálló játékot fejlesszünk néhány embernek.Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
4.) Tehát a változás negyedik célja, hogy megtörje az egysíkú, egyhelyben üldögélős játék kényszerét.
És ne legyen félreértés: aki úgy gondolja, ő csakazért is jól érzi magát ott lent, és sose akar a top közelébe jutni, az ezt továbbra is megteheti ugyanúgy ugyanazokkal a módszerekkel, mint eddig...
Köszönjük az összefoglalót, ez eddig is teljesen érthető volt mindenki számára (legalábbis remélem).
Az a gond ezzel az orvosló tervezettel, hogy azokon a világokon, ahol az egymást követő helyezettek között akár 20 szint különbség is van, ott az automatikus vf-fel sem fog megoldódni a probléma, mert mindenki egyformán fog lassulni tőle. De még ha nem így lenne, akkor is rengeteg időbe kerülne, mire valaki 20 szint lemaradást utolér.
Mindenesetre célszerű volna külön-külön kezelni a világokat, mert a köztük lévő különbségek miatt nem lehet egy füst alatt konkrétan és korrekten orvosolnii ezt a problémát (talán csak extra KH-sokkal..). Illetve lehet, de az később előreláthatóan további gondokhoz fog vezetni.
Illetve továbbra is tartom azt, hogy - sajnos - a játék minden lehetőségének a kihasználása nem pár hét alatt vezetett addig, ahol most tart, már régen megtörtént, amit pontosan előre lehetett tudni. Aki ezt az utat választotta, pontosan tisztában volt azzal, hogy a játék lehetőségeivel versenyzik, nem pedig a többi játékossal, illetve hogy kizárja magát bizonyos lehetőségekből. Az bizonyára frusztráló, hogy évek óta ugyanazt a karaktert üti naponta 10*(de akkor is egy szabad akaratból született döntés eredménye ez!), és érthető, hogy ezeket a játékosokat nem szeretnétek elveszíteni. Egyértelmű, hogy ezt kezelnetek kell.
Értjük, hogy mik a céljaid, és miért, de ugyanakkor azt is figyelembe kell venned, hogy a megoldás igazságos és korrekt legyen (többször elhangzottak miért). Jelen állapotában pedig nem az, és nem feltétlen oldja meg a problémát, ellenben újabbakhoz vezethet. Az észrevételek és kritikák nem ellened/ellenük szólnak (ez alól esetemben kivétel, amikor ferdítésekkel próbálnak magyarázni valamit, hogy az már pedig nem jelent előnyt/hátrányt), hanem igyekeznek rávilágítani annak hátulütőire.
Említetted korábban a világok közötti portyázás lehetőségét, és hogy lenne rá egy jól működő és megvalósítható koncepciód. Meg lehetne tudni erről többet? Könnyen lehet, hogy gyógyír volna (legalábbis az alapja) a mostani gondokra, és a jelenlegi tervezetnél korrektebb lehetőségeket rejt magában.
Látom, van aki nem érti még mindig, miért lenne erre a változásra szükség. Megpróbálom elmagyarázni érthetőbben.
1.) Tehát a változás egyik elsődleges célja, hogy a legaktívabb játékosok ne legyenek büntetve azért, mert rendesen játszanak.
2.)
legyen lehetősége bárkinek arra, hogy az élre törjön.1.) Tehát a változás egyik elsődleges célja, hogy a legaktívabb játékosok ne legyenek büntetve azért, mert rendesen játszanak.
2.)
3.) nincs kapacitás arra, hogy egy teljesen különálló játékot fejlesszünk néhány embernek.Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
4.) Tehát a változás negyedik célja, hogy megtörje az egysíkú, egyhelyben üldögélős játék kényszerét.
És ne legyen félreértés: aki úgy gondolja, ő csakazért is jól érzi magát ott lent, és sose akar a top közelébe jutni, az ezt továbbra is megteheti ugyanúgy ugyanazokkal a módszerekkel, mint eddig...
Köszönjük az összefoglalót, ez eddig is teljesen érthető volt mindenki számára (legalábbis remélem).
Az a gond ezzel az orvosló tervezettel, hogy azokon a világokon, ahol az egymást követő helyezettek között akár 20 szint különbség is van, ott az automatikus vf-fel sem fog megoldódni a probléma, mert mindenki egyformán fog lassulni tőle. De még ha nem így lenne, akkor is rengeteg időbe kerülne, mire valaki 20 szint lemaradást utolér.
Mindenesetre célszerű volna külön-külön kezelni a világokat, mert a köztük lévő különbségek miatt nem lehet egy füst alatt konkrétan és korrekten orvosolnii ezt a problémát (talán csak extra KH-sokkal..). Illetve lehet, de az később előreláthatóan további gondokhoz fog vezetni.
Illetve továbbra is tartom azt, hogy - sajnos - a játék minden lehetőségének a kihasználása nem pár hét alatt vezetett addig, ahol most tart, már régen megtörtént, amit pontosan előre lehetett tudni. Aki ezt az utat választotta, pontosan tisztában volt azzal, hogy a játék lehetőségeivel versenyzik, nem pedig a többi játékossal, illetve hogy kizárja magát bizonyos lehetőségekből. Az bizonyára frusztráló, hogy évek óta ugyanazt a karaktert üti naponta 10*(de akkor is egy szabad akaratból született döntés eredménye ez!), és érthető, hogy ezeket a játékosokat nem szeretnétek elveszíteni. Egyértelmű, hogy ezt kezelnetek kell.
Értjük, hogy mik a céljaid, és miért, de ugyanakkor azt is figyelembe kell venned, hogy a megoldás igazságos és korrekt legyen (többször elhangzottak miért). Jelen állapotában pedig nem az, és nem feltétlen oldja meg a problémát, ellenben újabbakhoz vezethet. Az észrevételek és kritikák nem ellened/ellenük szólnak (ez alól esetemben kivétel, amikor ferdítésekkel próbálnak magyarázni valamit, hogy az már pedig nem jelent előnyt/hátrányt), hanem igyekeznek rávilágítani annak hátulütőire.
Említetted korábban a világok közötti portyázás lehetőségét, és hogy lenne rá egy jól működő és megvalósítható koncepciód. Meg lehetne tudni erről többet? Könnyen lehet, hogy gyógyír volna (legalábbis az alapja) a mostani gondokra, és a jelenlegi tervezetnél korrektebb lehetőségeket rejt magában.
Dátum: 2012.05.10. 17:36:53
1.
Az adott szbakaszból kérlek, ne csak a felét vágd ki, mert a többi nélkül nem ugyanazt a képet festi, amit írtam.
2. Teljesen egyetértek azzal, hogy a top nincs kapcsolatban a többi játékossa. Erer azonban nem az a megoldás, hogy azáltal hozzuk közelebb a rétegeket egymáshoz, mely alapján a top előnyben részesül a többiekkel szemben. Elvileg pont a mezőny összerázása lenne a cél, amikor is már lenne interakció a kategóriák között. Ha ez előre látható és megelőzhető, akkor ne abba az irányba történjen a fejlesztés, ami újabb és (talán) súlyosabb problémák kialakulásához vezet. Hiszen ha vf-et kapnak az elöl járók, akkor intenzívebb kapcsolatba kerülnek idővel az utánuk játszó réteggel. Ebből az összehasonlításból pedig abszolút nem fair, ha együtt van az eh és a vf.
Azzal a részével, mely szerint egy ingyen képesség megkapása nem feltétlen jelent tápot egyetértek szintén, csak az aspektussal nem, amely alapján megközelíted. Míg a pókoknál és vf-ezőknél a játékosok egymáshoz viszonyítva vállnak erősebbé/gyengébbekké a környezetüknél/átlagosnál, addig a top a játék csúcson pürgetésének lehetőségeivel van párhuzamban. Ez óriási különbség, ne feledjük el. Továbbá ez sem figyelmen kívül hagyandó, hogy a KH már évek óta jelen van a játékban a portya orvoslására, ráadásul igen tápos formában. Illetve az sem az előző pár hétben alakult ki, hogy nincs olyan hús-vér játékos, akit a top támadhatna. Ez nem új fejlemény, csak egyre súlyosabb. Azonban ezzel is tisztában van a top játékstílus kezdete óta minden illetékes. Mindezeket figyelembe véve, továbbra sem tartom korrekt megoldásnak a jelenlegi javaslatot.
Ha a játékból adódóan valami nem megfelelő, akkor azt nem inkorrekt fejlesztéssel célszerű orvosolni.
3. A mértéke teljesen mindegy szerintem, mert ha túl kevés, akkor a kívánt célt nem fogja elérni. A jelenleginél az sokkal jobb megoldás volna, ha bekerülne a top számára még x*75 kristály hordás, akiket nyugodtan csapkodhatnak, ezáltal probléma megoldva. Pluszba még ha kamrázhatók is lennének szint*y fix LE/napért, akkor még vonzóbbá válnának, és talán ösztönzőleg hatna az élbolyt követő rétegnek is, hogy felkapaszkodjon.
Annyit határozottan leszögezek, hogy nekem semmi gondom nincs azzal, ha valaki tápol, extra tápolási lehetőség válik elérhetővé a számára. Ez teljesen rendben van. de ne úgy kerüljön bevezetésre, hogy az egyenlő elbírálás elve abszolút ignorálva van.
Az adott szbakaszból kérlek, ne csak a felét vágd ki, mert a többi nélkül nem ugyanazt a képet festi, amit írtam.
2. Teljesen egyetértek azzal, hogy a top nincs kapcsolatban a többi játékossa. Erer azonban nem az a megoldás, hogy azáltal hozzuk közelebb a rétegeket egymáshoz, mely alapján a top előnyben részesül a többiekkel szemben. Elvileg pont a mezőny összerázása lenne a cél, amikor is már lenne interakció a kategóriák között. Ha ez előre látható és megelőzhető, akkor ne abba az irányba történjen a fejlesztés, ami újabb és (talán) súlyosabb problémák kialakulásához vezet. Hiszen ha vf-et kapnak az elöl járók, akkor intenzívebb kapcsolatba kerülnek idővel az utánuk játszó réteggel. Ebből az összehasonlításból pedig abszolút nem fair, ha együtt van az eh és a vf.
Azzal a részével, mely szerint egy ingyen képesség megkapása nem feltétlen jelent tápot egyetértek szintén, csak az aspektussal nem, amely alapján megközelíted. Míg a pókoknál és vf-ezőknél a játékosok egymáshoz viszonyítva vállnak erősebbé/gyengébbekké a környezetüknél/átlagosnál, addig a top a játék csúcson pürgetésének lehetőségeivel van párhuzamban. Ez óriási különbség, ne feledjük el. Továbbá ez sem figyelmen kívül hagyandó, hogy a KH már évek óta jelen van a játékban a portya orvoslására, ráadásul igen tápos formában. Illetve az sem az előző pár hétben alakult ki, hogy nincs olyan hús-vér játékos, akit a top támadhatna. Ez nem új fejlemény, csak egyre súlyosabb. Azonban ezzel is tisztában van a top játékstílus kezdete óta minden illetékes. Mindezeket figyelembe véve, továbbra sem tartom korrekt megoldásnak a jelenlegi javaslatot.
Ha a játékból adódóan valami nem megfelelő, akkor azt nem inkorrekt fejlesztéssel célszerű orvosolni.
3. A mértéke teljesen mindegy szerintem, mert ha túl kevés, akkor a kívánt célt nem fogja elérni. A jelenleginél az sokkal jobb megoldás volna, ha bekerülne a top számára még x*75 kristály hordás, akiket nyugodtan csapkodhatnak, ezáltal probléma megoldva. Pluszba még ha kamrázhatók is lennének szint*y fix LE/napért, akkor még vonzóbbá válnának, és talán ösztönzőleg hatna az élbolyt követő rétegnek is, hogy felkapaszkodjon.
Annyit határozottan leszögezek, hogy nekem semmi gondom nincs azzal, ha valaki tápol, extra tápolási lehetőség válik elérhetővé a számára. Ez teljesen rendben van. de ne úgy kerüljön bevezetésre, hogy az egyenlő elbírálás elve abszolút ignorálva van.
Dátum: 2012.05.09. 23:48:09
Szerintem..
A visszafogott fejlődés kifejlesztése (ami létező megoldás a portyacélpontok hiányának orvoslására) nem elfogadható út egyesek számára, és úgy néz ki, ehelyett az energiahasznosítás mellé ingyen megkaphatóvá (részlegesen) válik, és még csak a SZÖ-t sem fogja növelni. E két szakértelem együttes birtoklása eleve kizárt a játék szabályrendszere szerint, ám ennek ellenére egyesek szerint ez semmilyen előnnyel/hátránnyal nem jár. Bizonyára...
Ugyanezen illetők véleménye alapján ettől a mezőny sűrűsödése várható. Ha az ebből fakadó törléseket (mert bizony lesz jó pár) figyelmen kívül hagyjuk, ez akkor sem így lesz:
1. Aki nem vf-fel megy, azt az általa addig tapasztaltaknál sokkal többen és sokszor durvábban fogják elverni, amit az automatikusan kattanó vf miatt esélye nem lesz megváltoztatni. Emiatt kizárt, hogy esetleg szintben elhúz és nagyon hosszútávot (több év) tekintve felül kerekedik rajtuk erőben. Biztosan lesz, aki ezek miatt törölni fog/abba hagyja a játékot.
2. A mögöttük vf-fel/csak portyával/stb haladók vagy még jobban lemaradnak, vagy a különbség betonozódik be közöttük és az élboly között. Valamint ha esetleg bárki is gondolkozott rajta, hogy megpróbál felkapaszkodni az élmezőnyhöz (hosszú távon), az ezek után biztosan letesz erről a tervéről ebből a kategóriából.
Ilyen megoldás ahelyett, hogy egyszerűen bevezetésre kerülne Koc felvetése (ha már a vf büdös), mely szerint minden világon az aktuális legmagasabb szinttől kezdve a következőhöz szükséges TP emelkedne a duplájára/triplájára/stb, ami ténylegesen ugyanúgy érintene mindenkit. Sokkal korrektebb, okosabb és hatékonyabb megoldás volna minden szemszögből a jelenleginél.
Mint ahogy Koc említette, aki a szinthuszár taktikát választotta, pontosan tudatában van/volt annak előnyivel és hátrányaival. Ebből kifolyólag a hivatkozott szint eléréséig már akkor legyenek is türelemmel. Ha pedig nem bírják, akkor ott van taktikailag a vf mint opció még mindig.
Hogy hosszabb távon ez a megoldás ne eredményezze ugyanazt a problémát a vf-et ezek mellett mindenkinek automatikusan be kell állítani 50(55)-es szintre, akinek pedig már megvolt, onnantól kezdve ugyanakkora eh-t adni cserébe. Csak ez jelentene egyensúlyos megoldást. Viszont erről kérdezzük meg a játékosokat, akarnák-e ezt, illetve hogy 20-50 ember miatt megéri-e ezt az egészet bolygatni, mikor ott a vf mint opció...
Bocsánat az őszinteségemért, de ez a mostani "fejlesztés" nem szól másról, minthogy adjunk ingyen tápot egyeseknek (mert a vf és az eh együtt bizony durván az), mert nem akarnak eh helyett vf-et fejleszteni. Nem mellesleg ezáltal "a maradjon minden a régiben" elvet vallókkal nem csak szembe fordítjátok a ventilátort, de még bele is pisáltok.
Csak gratulálni tudok azoknak, akik szerint ez egy tisztességes és igazságos megoldás...
Miklós, komolyan nem értelek, hogy ennyi év után miért adtad be a derekad egy ilyen javaslatra. Eddig soha nem eszközöltél olyan változtatást a végzetúr történelmében, ami olyan dolgot orvosol, amire létezik mindenki által ingyen elérhető megoldás. Sajnálatos, hogy eddig jutottunk néhány végtelenül (nem ritkán gusztustalanul) önző játékos miatt.
A visszafogott fejlődés kifejlesztése (ami létező megoldás a portyacélpontok hiányának orvoslására) nem elfogadható út egyesek számára, és úgy néz ki, ehelyett az energiahasznosítás mellé ingyen megkaphatóvá (részlegesen) válik, és még csak a SZÖ-t sem fogja növelni. E két szakértelem együttes birtoklása eleve kizárt a játék szabályrendszere szerint, ám ennek ellenére egyesek szerint ez semmilyen előnnyel/hátránnyal nem jár. Bizonyára...
Ugyanezen illetők véleménye alapján ettől a mezőny sűrűsödése várható. Ha az ebből fakadó törléseket (mert bizony lesz jó pár) figyelmen kívül hagyjuk, ez akkor sem így lesz:
1. Aki nem vf-fel megy, azt az általa addig tapasztaltaknál sokkal többen és sokszor durvábban fogják elverni, amit az automatikusan kattanó vf miatt esélye nem lesz megváltoztatni. Emiatt kizárt, hogy esetleg szintben elhúz és nagyon hosszútávot (több év) tekintve felül kerekedik rajtuk erőben. Biztosan lesz, aki ezek miatt törölni fog/abba hagyja a játékot.
2. A mögöttük vf-fel/csak portyával/stb haladók vagy még jobban lemaradnak, vagy a különbség betonozódik be közöttük és az élboly között. Valamint ha esetleg bárki is gondolkozott rajta, hogy megpróbál felkapaszkodni az élmezőnyhöz (hosszú távon), az ezek után biztosan letesz erről a tervéről ebből a kategóriából.
Ilyen megoldás ahelyett, hogy egyszerűen bevezetésre kerülne Koc felvetése (ha már a vf büdös), mely szerint minden világon az aktuális legmagasabb szinttől kezdve a következőhöz szükséges TP emelkedne a duplájára/triplájára/stb, ami ténylegesen ugyanúgy érintene mindenkit. Sokkal korrektebb, okosabb és hatékonyabb megoldás volna minden szemszögből a jelenleginél.
Mint ahogy Koc említette, aki a szinthuszár taktikát választotta, pontosan tudatában van/volt annak előnyivel és hátrányaival. Ebből kifolyólag a hivatkozott szint eléréséig már akkor legyenek is türelemmel. Ha pedig nem bírják, akkor ott van taktikailag a vf mint opció még mindig.
Hogy hosszabb távon ez a megoldás ne eredményezze ugyanazt a problémát a vf-et ezek mellett mindenkinek automatikusan be kell állítani 50(55)-es szintre, akinek pedig már megvolt, onnantól kezdve ugyanakkora eh-t adni cserébe. Csak ez jelentene egyensúlyos megoldást. Viszont erről kérdezzük meg a játékosokat, akarnák-e ezt, illetve hogy 20-50 ember miatt megéri-e ezt az egészet bolygatni, mikor ott a vf mint opció...
Bocsánat az őszinteségemért, de ez a mostani "fejlesztés" nem szól másról, minthogy adjunk ingyen tápot egyeseknek (mert a vf és az eh együtt bizony durván az), mert nem akarnak eh helyett vf-et fejleszteni. Nem mellesleg ezáltal "a maradjon minden a régiben" elvet vallókkal nem csak szembe fordítjátok a ventilátort, de még bele is pisáltok.
Csak gratulálni tudok azoknak, akik szerint ez egy tisztességes és igazságos megoldás...
Miklós, komolyan nem értelek, hogy ennyi év után miért adtad be a derekad egy ilyen javaslatra. Eddig soha nem eszközöltél olyan változtatást a végzetúr történelmében, ami olyan dolgot orvosol, amire létezik mindenki által ingyen elérhető megoldás. Sajnálatos, hogy eddig jutottunk néhány végtelenül (nem ritkán gusztustalanul) önző játékos miatt.
Dátum: 2012.05.08. 20:48:53
Idézet: Craslorg - 2012.05.08. 07:05:06
Ez nem így van. Most elő nem keresem Miklós hozzászólását, ahol kifejtette, hogy az eredeti célja a vf-nek a top portyaproblémájának a megoldása lett volna a szintlépés lassítása által.
*Mondat értelmesre formálása.
Idézet: Ywgarrd - 2012.05.07. 20:50:31
Nem, a gyengébbek segítésére lett kitalálva, de hirtelen 95%-a a játékosoknak rájött, hogy ő "gyengébb" és kifejlesztette (mert LE/TP aránya kedvező volt).
Elvilega szintlépés lassítására lett kitalálva a visszafogott fejlődés.
Nem, a gyengébbek segítésére lett kitalálva, de hirtelen 95%-a a játékosoknak rájött, hogy ő "gyengébb" és kifejlesztette (mert LE/TP aránya kedvező volt).
Ez nem így van. Most elő nem keresem Miklós hozzászólását, ahol kifejtette, hogy az eredeti célja a vf-nek a top portyaproblémájának a megoldása lett volna a szintlépés lassítása által.
*Mondat értelmesre formálása.
Dátum: 2012.05.07. 20:50:31
Elvilega szintlépés lassítására lett kitalálva a visszafogott fejlődés.Aki ellenfelet szeretne magának, az kifejleszti, vár egy kicsit és probléma megoldva. Ennyi.
Viszont ha már a jelenlegi állás szerint alakul majd a fejlesztés, akkor idővel minden világon teljesen feleslegessé válik a kristályhorda, mint olyan, hiszen lesz kit ütni minden karakternek. Innentől kezdve okafogyottá válik => A jövőben a KH-t ki kell venni a játékból. Vagy bent hagyni, csak a "top" fölé helyezni szintben, hogy aki nem akar túlzottan lassulni (és elég erős is hozzá), annak legyen lehetősége részlegesen elkerülni azt.
Illetve, ha az eredeti javaslat marad [100%-5*veled azonos szintűek%)], akkor a százalékkal arányosan csökkenjen az EH szintje is.
Viszont ha már a jelenlegi állás szerint alakul majd a fejlesztés, akkor idővel minden világon teljesen feleslegessé válik a kristályhorda, mint olyan, hiszen lesz kit ütni minden karakternek. Innentől kezdve okafogyottá válik => A jövőben a KH-t ki kell venni a játékból. Vagy bent hagyni, csak a "top" fölé helyezni szintben, hogy aki nem akar túlzottan lassulni (és elég erős is hozzá), annak legyen lehetősége részlegesen elkerülni azt.
Illetve, ha az eredeti javaslat marad [100%-5*veled azonos szintűek%)], akkor a százalékkal arányosan csökkenjen az EH szintje is.
Dátum: 2012.05.06. 10:28:27
Kösz az infót, "Apu".
Dátum: 2012.05.05. 20:52:27
Íme az enyémek:
A nyereményed: Kisebb portyázás itala
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 2 TP
A nyereményed: sárga gyógyital
A nyereményed: A vadászat itala
A nyereményed: Lélekgyémánt csomagocska
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: +1 kritikus ütés, 4 TP
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: Kisebb portyázás itala
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 2 TP
A nyereményed: 1300 Lélekenergia, 3 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: A vadászat itala
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: +1 kritikus ütés, 4 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 1300 Lélekenergia, 4 TP
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: A vadászat itala
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: Lélekgyémánt csomagocska
Ugyan nem a legjobb színösszetétel, de nem panaszkodok. Lehetett volna jobb és rosszabb is. Sőt, a kritikus ütés kifejezetten tápos számomra, mert ugyan nem azt fejlesztettem volna, de a LE/TP aránya magasabb, mintha pirosat forgattam volna, és LE-t kapok.
Aztán majd egyszer csak jönnek a pirosan is idővel. A türelem reflexek könyvét, tudás könyvét, szívósság övét, aranytallért, kristálygömböt éa egyéb hasznos nyalánkságokat terem. (Már ha mindezeket meg lehet nyerni egyáltalán)
A nyereményed: Kisebb portyázás itala
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 2 TP
A nyereményed: sárga gyógyital
A nyereményed: A vadászat itala
A nyereményed: Lélekgyémánt csomagocska
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: +1 kritikus ütés, 4 TP
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: Kisebb portyázás itala
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 2 TP
A nyereményed: 1300 Lélekenergia, 3 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: A vadászat itala
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: +1 kritikus ütés, 4 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 260 Lélekenergia, 1 TP
A nyereményed: 1300 Lélekenergia, 4 TP
A nyereményed: Fehér kristályital
A nyereményed: A támadás itala
A nyereményed: A vadászat itala
A nyereményed: 3 Kiégett őskő
A nyereményed: Lélekgyémánt csomagocska
Ugyan nem a legjobb színösszetétel, de nem panaszkodok. Lehetett volna jobb és rosszabb is. Sőt, a kritikus ütés kifejezetten tápos számomra, mert ugyan nem azt fejlesztettem volna, de a LE/TP aránya magasabb, mintha pirosat forgattam volna, és LE-t kapok.
Aztán majd egyszer csak jönnek a pirosan is idővel. A türelem reflexek könyvét, tudás könyvét, szívósság övét, aranytallért, kristálygömböt éa egyéb hasznos nyalánkságokat terem. (Már ha mindezeket meg lehet nyerni egyáltalán)