Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Végzet temploma
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1421. hozzászólás - 2012.05.13. 23:04:15 (Válasz Fecsu123 #1420 hozzászólására.)
Igazából én is azt írtam, hogy egyszer kéne váltani. Magasabb szinten a nagyobb templom miatt jelenleg simán lehet, hogy nem kettő, hanem akár 4-5 tulajdonságnövelést is kapsz (szövetségi társam pl 4-et kapott, örült neki, elhiheted ). Egy váltás talán még belefér kategória, alapban így gondolkodtam, lévén egyrészt Behonak üzlet, másrészt ha valamelyest tervezhető miből jöhet ki a második tulajdonság növelés, akkor már van esetleg sanszod úgy alakítani előre a fejlesztéseidet. Természetesen meg lehet vitatni a dolgot, nem mondom szentírásra nyilván az én verziómat sem, csupán egy javaslat. Fejtsd ki, te mire gondolsz
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 9.67
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1422. hozzászólás - 2012.05.13. 23:43:57
Még így lefekvés előtt esetleg az istenek szerinti jutalmazós felvetésre egy (valószínűleg gyenge) ötlet, de azért hátha:

Ha megcsinálsz összesen 15 templomot egy adott istenhez, akkor kapsz egy jó nagy plecsnit (mert a plecsniket szeressük ) az adott istenség szent szimbólumát. Pappá ugyan nem váltál, merthát vissza ugye nem tértek, de egy hangyányit már átérzel választott égi patrónusod/patrónád isteni lényegéből s minél közelebb kerülsz hozzá, ez annál erősebbé válik majd. Nem kell nagy dolog szerintem, elég kisebb kis érdekes jutalom:

Raia - Napszimbólum: +5 védekezés, + szinted/50 közelharci elnyelés, mostantól ha megoldasz egy Raia templomát kapsz 5 kincspontot

Elenios - Szemszimbólum: +5 IQ, + szinted/50 mágiaelnyelés, mostantól ha megoldasz egy Elenios templomát, kapsz egy olyan varázsitalt, amit kalandban felhasználhatsz szinted alapján

Sheran - Virágszimbólum: +5 egészség, + szinted/50 Max Ép, mostantól ha megoldasz egy Sheran templomát minden beidomított állatod kap egy Max Épt

Fairlight - Villámszimbólum: +5 IQ, + szinted/50 Max Vp, mostantól ha megoldasz egy Fairlight templomát kapsz egy aranydukátot

Tharr - Két Kard Szimbólum: +5 támadás. + szinted/50 közelharci sebzés, mostantól ha megoldasz egy Tharr templomát kapsz 10 kristálypontot

Leah - Koponya Szimbólum: +5 egészség, + szinted/50-et kapsz az ellenfél állataiba küldött sebzésedhez, mostantól ha megoldasz egy Leah templomát kapsz egy szintje alapján a kalandjaidban felhasználható gyógyitalt

Dornodon - Fekete Denevér Szimbólum: +5 taumaturgia, + szinted/50-el több kiégett őskövet lophatsz el a győztes portyáid végén (lopás szaki kell), mostantól ha megoldasz egy Dornodon templomát kapsz 10 lélekgyémántot

Nem hiszem, hogy bármelyik eget rengető lenne, inkább csak érdekesség, meg karilapon jó bazi nagyban büszkén nézegethető dolog a szerepjátékos háttérre igényesebbeknek Ennél feljebb külön javadalmazásban nem mennék
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 9.40
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1423. hozzászólás - 2012.05.13. 23:45:50
Ez így teljesen jó. Csak,ha fixen két tul lesz lentebb akkor is kétszer kell majd váltani. Azzal még én is kiegyezem, hogy legyen benne üzlet meg minden egy váltás legyen vagy akkor kössék az ostorhoz a dolgot, mint itt többen is írták, hogy ostorral specként funkcionálva váltás nélkül lehet templom alatt hármat fejleszteni az adott tulajdonságon.

Lenne itt ötlete sztem nem egy két embernek,de jelenleg kb a letojtak kategóriájában vagyunk. Régebben lelkesen szórtam az ötleteket, de hamar leálltam. Mostanság csak a "hangomat" emelem fel néha és a nem tetszésemet fejezem ki.
Nem is értem,hogy hogy lehet ennyire lereagálatlanul hagyni a fórumot JV részéről. ...és ne kezdjétek, hogy hétvége van. Már régen tépik itt a szájukat páran.

Már réges régen fel kellett volna állítania a JV nek hivatalosan pár játékosból álló úgymond nép hangját. Akik olvassák is ezt amit összehordunk és eléjük tárja,hogy ez van. Cserébe kapnak prémet (nem köveket,hanem prémium funkciót). Semmi sem idegesítőbb annál,ha nem figyelnek oda valakire. Egyszerűen ezzel némán kivégzik a játékot.
Cras and Biri jó megoldás lenne erre. Legalább lenne kit szidni, ha nem jó valami. ..és mondjuk ők kékkel írnának meg minden Tiszta ultraimplant lenne.

Komolyra fordítva ideje felébrednie a JV nek. Sajnos kihaló játékról van szó amit nem kellene így letojni. Ettől azért többet érdemel. Még a paraszt is tudja, hogy a fejőstehenet nem szabad levágni.
Pontszám: 9.25
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1424. hozzászólás - 2012.05.14. 07:56:04
Ez mind szép és jó ötlet. Egyetlen dolog van figyelmen kívül hagyva, hogy egy ilyen típusú bonyolítás a programra is hatással van. Messze nem olyan egyszerű átprogramozni, mint gondoljuk. Másrészt Miklós korábban többször is írta, hogy itt nincsenek istenek szerinti szakozódás, a hordák töltik be ezt a szerepet.
Másrészt az isteneket és az ilyen típusú bonyolítás szerintem megmarad a leendő online TF-re, mint ahogy jelenleg is a normál TF-en ezek megvannak, de nem is 4 éves a program, hanem 20.
Pontszám: 8.08
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1425. hozzászólás - 2012.05.14. 08:04:33 (Válasz Fecsu123 #1423 hozzászólására.)
Én úgy tudom hogy a JV dolgozik a templom fejlesztésén és figyelembe fogja venni az itt elhangzott javaslatokat.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.82
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1426. hozzászólás - 2012.05.14. 08:30:25 (Válasz Craslorg #1424 hozzászólására.)
Ebben természetesen igazad van Cras, nem is azt írtam épp a fentiek miatt, hogy visszatérnének az istenek. Talán a plecsniosztásnál messzire mentem, aláírom, az akkor ne legyen, túl szerepjátékos.
Sőt!
Ne legyen akár ilyen formában ahogy mondtam a templom sem. Egyszerűen üss rá, hogy nekem X tulajdonság kell és Y és Z tulajdonságok másodsorban, emellett ilyen típusú feladatokat szeretnék nagyobb eséllyel. Ez is megoldható (talán, nem vagyok programozó ) és nem visz el túlságosan a szerepjátékos vonal felé.
DE!
Valamilyen változtatások kellenek, mert jelen formában a templom leginkább csak létezik. Annyira kifacsart dolgokat kér az általános taktikákhoz képest, ami miatt leprogramoztak valamit Mikiék, amit a játékosoknak az újdonság varázsának elmúltával csak kisebb hányada fog használni valamire is, a bejövő relikviáik meg aligha fogják fedezni a ráfordított költségeket, legalábbis max nagyon hosszú távon. Ez jelen formájában kinek jó?
Reprezentatív felméréssel nem tudok szolgálni, max szövetségi+pár emberrel. Sokan megcsinálták az elsőt, ha kellett kínnal-keservvel (régen rossz, ha egy szórakoztatási célú játékban ilyen van). Akik ősköveznek is vállat vontak: még egy templomért nem fognak 3-4 specváltást kipengetni. Nem fog megint és megint 3-at húzni az idomításon meg a transzcendálison, mert nemhogy felesleges, de még drágít is. Nem fog minden alkalommal 4 AF pontot bedobni, főleg mert VF-es játékosnak igen lassan jön. 97-es kollegina egyszerűen nem bírt 2 szintet lépni. Stb. Igazuk van. Ha már csak 1 feladat maradna, ami miatt nem tudja megcsinálni 2 dekrétumon felül az egész templomot, onnantól kezdve hagyja az egészet a fenébe. Vagyis bekerült egy opció (én legalábbis ezt látom) ami senkinek semmire sem jó jelen formában.
Mégegyszer mondom: oké, hagyjuk az isteneket ki a játékból, csupán a templom kísérő szövege miatt jutott így eszembe. De változtassunk, ha nem csak egy alibi "fejlesztés" volt, mert jelenleg ez semmi. Szerintem. Magánvélemény. Kérem kövezzenek meg
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 9
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1427. hozzászólás - 2012.05.14. 08:41:57 (Válasz Jademaster #1426 hozzászólására.)
Idézet: Jademaster - 2012.05.14. 08:30:25
Vagyis bekerült egy opció (én legalábbis ezt látom) ami senkinek semmire sem jó jelen formában.


Ez azért így erős túlzás. Kell rajta kicsit finomítani, az tény, de szerintem alapvetően rendben van. Az is tény, hogy az egyirányú játékot bünteti ez a rendszer, de a magam részéről ebben sem találok kivetni valót.
Pontszám: 7.82
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1428. hozzászólás - 2012.05.14. 08:45:58 (Válasz Tigristappancs #1427 hozzászólására.)
Önmagában én sem Tigris, csupán a haszna lesz kérdéses a fejlesztésnek. Nem vagyok nagy optimalizátor, tévedhetek is, de ránézésre sehol sem éri meg csinálni se alacsony, se közepes, se magas szinten. Mindegy.
Elmondtam a gondolataim, igyekeztem mindezt udvarias formában, most eltűnök mielőtt mínuszba pontoznak teljesen
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 9.62
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1429. hozzászólás - 2012.05.14. 09:10:12 (Válasz Jademaster #1428 hozzászólására.)
Mivel platinából mithril cuccokat lehet csinálni, így bizony megéri. Amikor a fél-1 %-os kedvezményekért küzdünk, akkor a 3.5-ből 5%-ot csináló cucc tápos. Természetesen ez azokra igaz, akik a játék több erőforrását is használják, nem csak kifejezetten egyet, mert úgy überoptimális. Akik így játszanak, azoknak valóban nem biztos, hogy megéri, de azt is jelezték többször, hogy az eventekkel, fejlesztésekkel sose fogják támogatni az egyoldalú fejlődési irányokat, csak azokat, akik minden részét használják a játéknak.

Az más dolog, hogy az ígért változtatások remélhetőleg be fognak kerülni sokak örömére mihamarabb, de jelentős könnyítést a templomon szerintem ne sokan várjanak.
Pontszám: 7.61
kedvencMultifilterFérfi
Végzetúr mester
584 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1430. hozzászólás - 2012.05.14. 09:24:25 (Válasz Craslorg #1429 hozzászólására.)
Már javítva van Cras! 3,5-ről csak 4-re visz fel az övnél
Pontszám: 7.52
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1431. hozzászólás - 2012.05.14. 09:40:10
Idézet: Fecsu123 - 2012.05.13. 23:45:50
Már réges régen fel kellett volna állítania a JV nek hivatalosan pár játékosból álló úgymond nép hangját. Akik olvassák is ezt amit összehordunk és eléjük tárja,hogy ez van.
Igen, ez nagyon jó lenne.
Idézet: Fecsu123 - 2012.05.13. 23:45:50
Semmi sem idegesítőbb annál,ha nem figyelnek oda valakire. Egyszerűen ezzel némán kivégzik a játékot.
Ehhez hozzátenném, hogy ha mindent elolvasnak, de nem reagálnak szinte semmire az is beletartozik ebbe, nem elég csak hallgatni, válaszolni is kell.
Idézet: Truth80 - 2012.05.14. 08:04:33
Én úgy tudom hogy a JV dolgozik a templom fejlesztésén és figyelembe fogja venni az itt elhangzott javaslatokat.

Mi is úgy tudtuk csak eddig semmi látszatja nincs és nem igazán tartja bennünk a lelket, hogy "srácok már haladunk, itt tartunk, kb. ekkorra lesz vmi".
-------------------------------------------------------
Cras, szerinted akik elégedetlenek (lesznek) a VU-val azok majd belekezdenek az online TF-be a szerepjátékosabb vonal miatt? Akik itt játszanak és sose TF-eztek koruk vagy más tényező miatt azoknak itt kell megadni amire "vágynak".
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.67
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1432. hozzászólás - 2012.05.14. 09:40:25 (Válasz Jademaster #1428 hozzászólására.)
Alacsony szinten megéri. Legalábbis ahol még nincs specialitáció, ott jelentősen csökken a szükséges őskőráfordítás is.
Én szerencsésnek mondhatom magam, mert ha (számomra) felesleges szakértelem fejlesztését kéri a templom, akkor után lefelejtem, hogy ne kerüljön olyan sokba az egész, és ne drágítson. Nekem megéri csinálni, másról nem nyilatkozok, mindenki döntse el maga.

Egyébként az esetleg megváltoztatna valamit, ha a felejtés szakértelem működése változna meg, hogy nem csak egyben lehet valamit felejteni, hanem szakaszosan is? Úgy már emészthetőbb volna a szakértelem része a templomnak számodra?
(Ez mindenkinek szól: mielőtt felháborodást váltana ki, hogy mekkora igazságtalanság volna ennek az utólagos módosítása, mert mi van ha valaki már nagyon magasra felvitte a felejtést, az könnyen orvosolható volna, a kérdés nem erről kell szóljon).
Pontszám: 6.82
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1433. hozzászólás - 2012.05.14. 10:12:01
Félreértés ne essék: én sem mondom, hogy a templom csak egy adott megszokott stratégia szerint kérjen feladatokat! Bár meggyőződésem, hogy ez sem lesz elég, meg még fél tucat más ilyen fejlesztés sem, hogy minden erőforrást felhasználó karakterek nagy mennyiségben legyenek a top mezőnyön kívül, ahhoz a bevétel oldalt kéne átfaragni a kft-nek, de ez most irreleváns ide.

Én az olyasmikről beszélek, amik minden stratégia mellett lényegesek. Mint pl a specváltást gondolom az élmezőnyben sem 3 tulajdonságpontonként dobáljátok Cras, de javíts ki ha tévedek. Illetve tökéletesen értelmetlen és haszontalan szakértelmeket ne kérjen már. Mindegy. Magánjellegű gondolatok voltak, egy ötlet, ami ezek szerint nem jó, elfogadva az érvelés.

Egy utolsó kérdés Cras: a TF online már évek óta fel van dobva mint ötlet, az évtized vége előtt van reális esély a megvalósulására? (Komolyan kérdem)
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 9.65
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1434. hozzászólás - 2012.05.14. 10:15:33 (Válasz Multifilter #1430 hozzászólására.)
Kösz, ezt nem követtem figyelemmel, de az a fél % is megéri (Nekem biztosan.)
Pontszám: 7.61
kedvencMultifilterFérfi
Végzetúr mester
584 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1435. hozzászólás - 2012.05.14. 10:23:41 (Válasz Craslorg #1434 hozzászólására.)
Nekem is. Ez lesz az első... Elég durva fejleszteni már a tulokat itt a 110-es szinten is
Pontszám: 7.52
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1436. hozzászólás - 2012.05.14. 10:23:57 (Válasz Jademaster #1433 hozzászólására.)
4000+ szakiösszeg fölött nem érdekel, ha valamire +3-at kell tolnom. Olyanokra, amik már másfél - 2 éve ott vannak, ahol vannak. Ugyanezt elmondhatom arra a karakterre is, ahol 1000 a szakiösszegem. Nyilván a tulajdonság specváltása az egyik, amire én is céloztam, hogy finomítani kell, mert 3 tulajdonságnál ez szerencsétlen esetben 30 kavicsot is eredményezhet.
Félre ne érts. Az ötletek jók. 2 éve is szerettem olvasni az ilyen típusú tervekeidet, ötleteidet, főleg mert látszódott, hogy gondolkoztál rajta rendesen, csak ismerem annyira Miklósékat, hogy a VÚ-ba ilyen mérvűek nem hiszem, hogy beférnek. Persze, ha bekerül annak én is örülni fogok.

TF Onlinera a legutóbbi infóm, hogy talán még idén ősszel, télen... Aztán lehet, hogy jövőre, de nyilván erről se tudok többet, mint mások, amit pletykákból elcsíphettek BEHO telin.
Pontszám: 7.61
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1437. hozzászólás - 2012.05.14. 10:49:31 (Válasz Craslorg #1436 hozzászólására.)
Milyen furcsa
Téged nem nagyon hat meg már magas szinten (teljesen érthetően) a 3 szakinövelés. Engem kis szinten, mivel nincs még specializáció meg ilyesmi az sem érdekelne ha minden tulajdonságomon kéne 3-at húznom igazából, nem tétel itt, de magasabb szinteken ugyancsak lenne fogcsikorgatás 6-7 féle tulajdonságnövelésből.
A baj és egyben az előny is az, hogy itt meg tudjuk ezeket beszélni. Lenne szükség változásokra így vagy úgy. Lehetőleg oly módon, ami mindenkinek jó. Valahol ez lenne a lényeg. Jó lenne ha minden erőforrást mindenki felhasználhatna és a taktika nem ezen a részen múlna. Érdekesebb lenne a játék. Viszont azt is tudom, hogy ez a VU-ban már csak egy álom marad, csak néha még próbálkozom. Remélem a TF-re már lecsapódnak a VU tapasztalatai és nem ilyen sok helyen döcögő, sok helyen csak problémák tömkelegévé váló adatbázishalmazt hoznak létre. Nem a problémák az igazi bajok persze, a komplexitása miatt ez természetes azt hiszem. De néha én úgy érzem, hogy Miklós abszolút nem azon az úton jár, ami mindenkinek színesebbé teszi a játékot, hanem szakaszosan most ennek a taktikájú csapatnak, most annak. De ezek inkább csak személyes gondolatok.

Mindenesetre össze kéne szedni, hogy mik azok amik a legidegesítőbbek, legrosszabbak a templomban, egy posztba, jól láthatóan és kiötölni valami lehetséges megoldást, ha ezt megteszitek, akkor ha kell írok egy pm-et Mikinek én hogy legalább arra reagáljon minél előbb ha lehet.
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 9.24
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1438. hozzászólás - 2012.05.14. 10:55:53 (Válasz Jademaster #1437 hozzászólására.)
A TF azért már adott, ott "csak" át kell írni webes formába , és a meglévő ottani hibákat közben javítani. De ennyit az OFF-ról itt
Pontszám: 7.61
kedvelt tagDartmaulFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1439. hozzászólás - 2012.05.14. 11:35:03
Akárki találta ki ÉN szivok a 30-sikers küldetéssel még ismételve is...... Ezt az első templomot biztosan bukom.........
A SÖTÉT ERŐ legyen veletek
Pontszám: 6.40
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzet temploma
1440. hozzászólás - 2012.05.14. 11:41:38 (Válasz Dartmaul #1439 hozzászólására.)
Ismételhetőeknél tartasz és ~1 hónap alatt nincs meg a 30? Azért normálnál lassabb játékmenettel átlag napi 1-et össze lehet hozni. Kivéve, ha valaki extrém, pl. építész karakter.
Pontszám: 7.61
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!