Néhány szó a fertőzésről.
A történet az Ősök Városára, a Végzetúr elődjére nyúlik vissza. Az ŐV-ben a végső cél visszahódítani a Felszínt az Ellenségtől. A játék egy szakaszában a játékosok sok-sok fejezeten keresztül megismernek egy történetet, Troy, a bárd történetét. Nagyon röviden, ez arról szól, hogy a bárd felfedezte, miként lehetne legyőzni az Ellenséget, de mivel a felsőbb hatalmaknak a jelenlegi helyzet konzerválása volt a célja, a felfedezést eltitkolták, és őt magát megölték. A történet végén a játékos választhat: elhiszi a bárd történetét, és megtartja gyűrűt, amit a szelleme ad neki, annak reményében, hogy az valóban segítséget nyújt majd neki az Ellenség legyőzésében. Vagy a gyűrűt beváltja a császár talpnyalóinál zsíros jutalomra. A játékosok többsége megértette a történetet, és az első opciót választotta, de voltak, akik a zsíros jutalmat választották. Telt múlt az idő, és a galetkik számtalan akadály leküzdése után eljutottak a félelmetes Uralkodó Citadellájába. Az Uralkodó sebezhetetlen volt fegyverrel és varázslattal is - de akik a harc során Troy gyűrűjét viselték, megszereztek egy új képességet, az inimíciát, amelyet fejlesztve legyőzhették az Uralkodót, és végső soron az Ellenséget is.
Játékfejlesztői pályafutásom során az egyik felvetés, amivel a játékosok újra és újra megkerestek, hogy a játékban lehessen választani, legyen "elágazás", ahol a játékos a körülmények mérlegelése után egy komoly, felelősségteljes döntést hoz. Ez mindig is egy nehéz kérésnek tűnt, hiszen vagy a döntés később "visszacsinálható", az elágazások összetalálkoznak, és akkor továbbra is egy egyirányú játékról beszélünk. vagy a két út valóban különböző, de akkor fel kell készülni arra, hogy a rosszul döntő, "én vagyok a hős, velem úgysem történhet semmi rossz" mentalitást követő játékosok hirtelen bedobják a "hülye voltam, de ez egy szolgáltatás, követelem, hogy minden úgy történjen, ahogy én akarom" kártyát. Az ŐV esetében ez meg is történt, és beadtam a derekamat: a tápot kikérő (antiszerepjátékos optimalizátor?) játékosok végül kisírták, hogy ne komoly hátránnyal tudják megszerezni utólag az inimiciát, hanem csak minimális extra költséggel.
A fertőzésben pont az volt a jó, hogy nem lehetett tudni, mi lesz belőle, mindenki tudta, hogy a döntésének súlya van, pont ez volt a jó benne. A "jutalom" pont úgy van kitalálva, hogy senki se legyen csalódott, de azért még lehessen vitázni rajta, hogy megérte-e vagy sem. Lehet, hogy van, aki ennél nagyobb tüzijátékot várt, de mivel ez egy alternativ dolog, nem tehettünk be olyasmit, amitől ezután a teljes további játékod függ. Valamekkora, hosszú távú befektetéssel nyereségre teszel szert - ezt jelenti az optimalizátoroknak (de azt hiszem, a történetből és a dolog költségéből eléggé nyilvánvaló volt, hogy igy lesz). A 100%-kos fertőzéssel kapcsolatban, nem mondok semmit, érje el valaki, és akkor kiderül, hogy mi történik (és akkor újra össze lehet hasonlítani a 2 dolgot).
Azzal kapcsolatban, hogy most, hogy kiderült, "táp" a fertőzés elleni küzdelem, és hirtelen mindenki mégiscsak szeretné csinálni: ld. amit fent írtam, a dolgát nem akarom nagyon megkönnyiteni azoknak, akik utólag jönnek rá, hogy rosszul döntöttek, de valószinűleg be fogom adni a derekamat, hogy egy bizonyos szinttől szintenként kettesével lehessen a fertőzést csökkenteni. Ja és ne felejtsétek el, az aukciós házban van egy gyakori tétel (tehát világonként kb. 2 havonta jelenik meg), ami 50%-ra állitja be a fertőzésedet.
Ui. Gratulálok Sardullah Sharpának!
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2009.06.25. 14:17:53
Dátum: 2009.06.24. 18:10:18
Átfutottam a doksit, ami pluszban szerepel a teendők közt:
az ismételhető küldetéseknél ha valaki mindig ugyanazt csinálja, egyre kevesebb legyen a jutalom (legalább 3 küldit kelljen variálni)
a kvízolimpiák problémája (a kérdés adatbázist rotáljuk, hogy ne lehessen előre összerakott adatbázisból dolgozni)
A büntető epikus tárgyak (támadó csp-t veszit) 50% eséllyel vegyenek csak el csp-t
a visszafogott fejlődés a térkapu tp-re is hasson
A térkapu max. szintje 24-re nőjön (de az idő ne csökkenjen, csak a max. térkapu pontok száma nőjön)
az ismételhető küldetéseknél ha valaki mindig ugyanazt csinálja, egyre kevesebb legyen a jutalom (legalább 3 küldit kelljen variálni)
a kvízolimpiák problémája (a kérdés adatbázist rotáljuk, hogy ne lehessen előre összerakott adatbázisból dolgozni)
A büntető epikus tárgyak (támadó csp-t veszit) 50% eséllyel vegyenek csak el csp-t
a visszafogott fejlődés a térkapu tp-re is hasson
A térkapu max. szintje 24-re nőjön (de az idő ne csökkenjen, csak a max. térkapu pontok száma nőjön)
Dátum: 2009.06.24. 18:06:30
Elkészült a fejlesztési dokumentáció, ami gyakorlatilag az összes 1. postban leírt dolgot tartalmazza, némi kiegészítéssel. Az elkövetkezendő 2 hétben ezek folyamatosan fognak megvalósulni. Köszönjük a türelmeteket!
Dátum: 2009.06.22. 12:55:31
Ma, jún. 22-én 13 órakor elindítunk egy angol nyelvű, 3x sebességgel futó béta tesztet. Az angol szerver címe:
http://www.doomlord.net
A béta tesztre bárki regisztrálhat. Ezzel nemcsak az angol fordítás helyességét, hanem a 4. világ gyorsított sebességét is tesztelni akarjuk. A teszt várhatóan kb. 3 hétig fog tartani. A világon bárki válthat magának őskövet, fizetni nem kell érte, csak lélekenergiába kerül.
További részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,186.0
http://www.doomlord.net
A béta tesztre bárki regisztrálhat. Ezzel nemcsak az angol fordítás helyességét, hanem a 4. világ gyorsított sebességét is tesztelni akarjuk. A teszt várhatóan kb. 3 hétig fog tartani. A világon bárki válthat magának őskövet, fizetni nem kell érte, csak lélekenergiába kerül.
További részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,186.0
Dátum: 2009.06.22. 12:51:13
A mai napon, 13 órakor elindítunk egy angol nyelvű Végzetúr béta tesztet. A teszt 3x sebességgel fog menni, így egyúttal a 4-es világ rendszerét is kipróbálhatjátok előzetesen. A teszte nincs előregisztráció, azonnal regisztrálhatsz és játszhatsz is. Ez egy teljesen különálló szerveren megy, tehát a magyar szerveren használt usernevetek itt nincs meg, új vagy ugyanolyan usernévvel, emaillel stb. regisztráljatok. A teszt nyitott, tehát bárki részt vehet benne.
A 3x sebesség az eredeti béta állapot szerint megy, tehát a vadászatok nemcsak gyorsabbak, de másfélszer több LE és TP jár értük (viszont naponta összesen nem 90, hanem 60 csp-t kapsz). Elvben minden 3x gyorsabban megy, 3x gyorsabban regenerálsz, 3x gyorsabban töltődik a lélekkút, naponta 9 pihenést kapsz, 160 percenként támadhatod ugyanazt, 20 percenként támadhatsz kétszer anélkül, hogy hátrányban lennél stb. Kivétel: az ősköves varázsitalok továbbra is 24 óránként 1x vásárolhatóak, és a védelem ital 24 óráig tart. A teszt alatt őskövet lélekenergiáért vásárolhatsz, 1 őskő = szint x 50 LE-be kerül.
Ha programhibát találtok, kérem, írjátok meg a fórumban a bugok topicba (az angol fórumon: http://forum.doomlord.net/index.php/topic,1.0), remélhetőleg ilyen nem nagyon lesz, legfeljebb a 3x sebességgel összefüggésben.
Ami fontosabb, hogyha valaki esetleg olyat lát, hogy valamit nem fordítottunk le, vagy rosszul fordítottuk, elgépelés vagy helyesírási esetleg nyelvtani hiba van a szövegben, írja meg:
http://forum.doomlord.net/index.php/topic,2.0
Pontosan add meg azt is, hol volt a hiba, hogy meg tudjuk találni. A legjobb "hibakeresőket" őskővel jutalmazzuk a teszt végén!
A kvízkérdés lehetősége rendelkezésre áll, de kérünk szépen mindenkit, hogy csak akkor írjon kvízkérdést, ha jól tud angolul!
FONTOS: Ez egy béta teszt, nagyjából 3 hétig tart, utána az adatbázist TÖRÖLJÜK, tehát ezekkel a karakterekkel nem lehet tovább játszani!
Az angol nyelvű végzetúr címe tehát:
http://www.doomlord.net
A 3x sebesség az eredeti béta állapot szerint megy, tehát a vadászatok nemcsak gyorsabbak, de másfélszer több LE és TP jár értük (viszont naponta összesen nem 90, hanem 60 csp-t kapsz). Elvben minden 3x gyorsabban megy, 3x gyorsabban regenerálsz, 3x gyorsabban töltődik a lélekkút, naponta 9 pihenést kapsz, 160 percenként támadhatod ugyanazt, 20 percenként támadhatsz kétszer anélkül, hogy hátrányban lennél stb. Kivétel: az ősköves varázsitalok továbbra is 24 óránként 1x vásárolhatóak, és a védelem ital 24 óráig tart. A teszt alatt őskövet lélekenergiáért vásárolhatsz, 1 őskő = szint x 50 LE-be kerül.
Ha programhibát találtok, kérem, írjátok meg a fórumban a bugok topicba (az angol fórumon: http://forum.doomlord.net/index.php/topic,1.0), remélhetőleg ilyen nem nagyon lesz, legfeljebb a 3x sebességgel összefüggésben.
Ami fontosabb, hogyha valaki esetleg olyat lát, hogy valamit nem fordítottunk le, vagy rosszul fordítottuk, elgépelés vagy helyesírási esetleg nyelvtani hiba van a szövegben, írja meg:
http://forum.doomlord.net/index.php/topic,2.0
Pontosan add meg azt is, hol volt a hiba, hogy meg tudjuk találni. A legjobb "hibakeresőket" őskővel jutalmazzuk a teszt végén!
A kvízkérdés lehetősége rendelkezésre áll, de kérünk szépen mindenkit, hogy csak akkor írjon kvízkérdést, ha jól tud angolul!
FONTOS: Ez egy béta teszt, nagyjából 3 hétig tart, utána az adatbázist TÖRÖLJÜK, tehát ezekkel a karakterekkel nem lehet tovább játszani!
Az angol nyelvű végzetúr címe tehát:
http://www.doomlord.net
Dátum: 2009.06.18. 22:04:03
A sebességről: a játék "alap" sebessége napi 20 cselekvéspont volt, a béta teszt tehát ennek háromszorosával, 60 csp-vel futott. Végül úgy gondoltuk, hogy a napi 20 csp túl kevés lesz, túl lassú lesz a játék, ezért felnöveltük 30-ra (de az 1 vadászattal szerehető LE-t és TP-t 2/3-ra csökkentettük). A mostani, 3x szerveren minden 3x gyorsabb lesz - naponta 9 pihenés, a háborúk 3x gyorsabban mennek stb. viszont naponta 60 csp lesz, nem 90. Pont azért, mert ennyit még reálisan el lehet költeni.
A játék vége valóban egy szövetségi cél eléréséhez fog kötődni, de ekkor más kategóriákban is eredményt hirdetünk, tehát pl. a legmagasabb szintű és a legtöbb LE-t zsákmányolt játékos kategóriában is.
A játék vége valóban egy szövetségi cél eléréséhez fog kötődni, de ekkor más kategóriákban is eredményt hirdetünk, tehát pl. a legmagasabb szintű és a legtöbb LE-t zsákmányolt játékos kategóriában is.
Dátum: 2009.06.18. 21:39:22
Erről már mi is beszélgettünk. 2 probléma van vele. Egyrészt, az implementációja eléggé komplikált - a sajtolás jóval egyszerübb ennél, mégis több napos munka volt. Másrészt, sokfajta visszaélésre ad lehetőséget, pl. eladom az összes cuccom, leadom a "legyen 20,000 LE nálad", és máris visszaveszem őket. A WoWban a tárgyak értéke legfeljebb néhány arany, ott nincs ilyen probléma. De ha az aukciós házban 99 arany helyett véletlenül 99 ezüstért adsz el valamit, azt ott sem kapod vissza... Egyébként ott sem azért vezették ezt be, mert hogy elbuksz X aranyat, hanem azért, mert eladsz esetleg vmi ultra-ritka tárgyat. Itt viszont ilyen nem fordulhat elő, bármit is adsz el, simán visszaveheted.
Az eladásnál mindig feljön egy confirm ablak, ha valahol confirm ablakot kapsz, nézd meg még egyszer, hogy mire is nyomtál!
Az eladásnál mindig feljön egy confirm ablak, ha valahol confirm ablakot kapsz, nézd meg még egyszer, hogy mire is nyomtál!
Dátum: 2009.06.15. 16:59:22
Összefoglaltam a VU találkozón elhangzott ésszerű javaslatokat. Nem igérem, hogy mind megvalósul rövid időn belül, de igyekszünk minél többet megcsinálni szép sorban. Ha esetleg kimaradt valami, szóljatok.
1. epikus specializáció: szintenként 1%-kal csökkentse az epikus lény varázslat sebzését.
2. irányított varázslat: kis mértékben növelje a szerzett LE várható értékét (csak az alsó érték nőjön, a felső ne csökkenjen)
3. ha a kristály hordások 15% alatt támadnak, kevesebb LE-t vigyenek vagy egyáltalán ne.
4. a kristály horda egyáltalán ne bújjon el, vagy legalábbis rövidebb időre
5. háborúnál számolni, hogy melyik tag hányszor nyert és vesztett
6. szövetségből való kilépés ne nullázza a katakombahasználat idejét
7. szövetségből való kilépés: első 2 alkalommal nincs büntetés, harmadik alkalommal -1 szerencse, negyedik alkalommal -2 stb. De ez a számláló 2 havonta csökken, tehát ha 2 hónap után lépsz ki 3. alkalommal, nincs mínusz.
8. lehessen több kvíre válaszolni, mint ahányat vadászol (de a plusz kvízek ne jelenjenek meg a kvíz topban)
9. lehessen választani, hogy a vadászat megálljon, ha maximális számú befogott állatod van
10. ha valaki elég sok jó kérdést tett fel, újraértékelhessen már elfogadott kérdéseket, és a kvíz adminhoz irányíthassa őket, cserébe kiégett őskövet kapjon.
11. 3-mas világon a 20,000 LE differenciás küldire alternatíva (legyen X-es egészséged?)
12. Lehessen valamilyen módon növelni a maximális lehetséges CSP-t (pl. csp költéssel v. szakértelemmel; esetleg ingyenesen)
13. kvíz adminok kapjanak 1 havi nyári szünetet
14. lehessen valamilyen költségért (csp költés?) növelni az elementáris fúzió maximális szintjét (csak a vadászat ideje csökkenne)
15. Több vadászatot lehessen egyszerre indítani 40-50
1. epikus specializáció: szintenként 1%-kal csökkentse az epikus lény varázslat sebzését.
2. irányított varázslat: kis mértékben növelje a szerzett LE várható értékét (csak az alsó érték nőjön, a felső ne csökkenjen)
3. ha a kristály hordások 15% alatt támadnak, kevesebb LE-t vigyenek vagy egyáltalán ne.
4. a kristály horda egyáltalán ne bújjon el, vagy legalábbis rövidebb időre
5. háborúnál számolni, hogy melyik tag hányszor nyert és vesztett
6. szövetségből való kilépés ne nullázza a katakombahasználat idejét
7. szövetségből való kilépés: első 2 alkalommal nincs büntetés, harmadik alkalommal -1 szerencse, negyedik alkalommal -2 stb. De ez a számláló 2 havonta csökken, tehát ha 2 hónap után lépsz ki 3. alkalommal, nincs mínusz.
8. lehessen több kvíre válaszolni, mint ahányat vadászol (de a plusz kvízek ne jelenjenek meg a kvíz topban)
9. lehessen választani, hogy a vadászat megálljon, ha maximális számú befogott állatod van
10. ha valaki elég sok jó kérdést tett fel, újraértékelhessen már elfogadott kérdéseket, és a kvíz adminhoz irányíthassa őket, cserébe kiégett őskövet kapjon.
11. 3-mas világon a 20,000 LE differenciás küldire alternatíva (legyen X-es egészséged?)
12. Lehessen valamilyen módon növelni a maximális lehetséges CSP-t (pl. csp költéssel v. szakértelemmel; esetleg ingyenesen)
13. kvíz adminok kapjanak 1 havi nyári szünetet
14. lehessen valamilyen költségért (csp költés?) növelni az elementáris fúzió maximális szintjét (csak a vadászat ideje csökkenne)
15. Több vadászatot lehessen egyszerre indítani 40-50
Dátum: 2009.06.15. 11:38:49
Végzetúr aukciós tárgyak
Az első 5 tétel csak az 1-2. világon volt árverezve. Az 1-2. világon 100, a 3. 50 volt az induló licit. Minden licit alatt láthatod, hogy melyik világon mennyi dukátért ment el.
A tanulás könyve
Egy tetszőlegesen választott szakértelmed, amely már megvan, megnő 10-zel (de max. fölé nem mehet). A tétel megnyerésekor kell döntened.
v1 100, v2 100, v3 50
Időugrás
Cselekvéspontjaid száma megnő 250-nel (de ha így a maximum fölé menne, a felesleg elvész).
v1 160, v2 100, v3 50
Kvízmedál
Kapsz 3 kvízmedált (de nem mehet így a max. lehetséges 12 fölé).
v1 150, v2 100, v3 80
Destruktor
(Fókuszkristály, fegyverbe rakható, visszaváltható) +100 sebzés epikus ellenfélre
v1 110, v2 100, v3 nem kelt el
Turbókristály
Felezi a tudatturbó VP költségét.
nem kelt el
Inspirátor
A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy szintben mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest.
(naponta (max szint-te szinted)/2 plusz cselekvéspontot kapsz).
v1 180, v2 120,
A szívósság öve
Szívósságod lehetséges maximuma 100-ra nő (100-as szinten +1 harci kört kapsz)
v1 210, v2 120
Vadászcsizma
A vadászat ideje fél perccel csökken.
v1 140, v2 nem kelt el
Kamikaze
Akkor is tudsz portyázni, ha életpontod 15% alatt van.
v1 120, v2 nem kelt el
Joker
Megkapsz egy tárgyat, ami már szerepelt a játékbeli aukción. (A tétel megnyerésekor kell döntened).
v1 257, v2 150
Az első 5 tétel csak az 1-2. világon volt árverezve. Az 1-2. világon 100, a 3. 50 volt az induló licit. Minden licit alatt láthatod, hogy melyik világon mennyi dukátért ment el.
A tanulás könyve
Egy tetszőlegesen választott szakértelmed, amely már megvan, megnő 10-zel (de max. fölé nem mehet). A tétel megnyerésekor kell döntened.
v1 100, v2 100, v3 50
Időugrás
Cselekvéspontjaid száma megnő 250-nel (de ha így a maximum fölé menne, a felesleg elvész).
v1 160, v2 100, v3 50
Kvízmedál
Kapsz 3 kvízmedált (de nem mehet így a max. lehetséges 12 fölé).
v1 150, v2 100, v3 80
Destruktor
(Fókuszkristály, fegyverbe rakható, visszaváltható) +100 sebzés epikus ellenfélre
v1 110, v2 100, v3 nem kelt el
Turbókristály
Felezi a tudatturbó VP költségét.
nem kelt el
Inspirátor
A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy szintben mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest.
(naponta (max szint-te szinted)/2 plusz cselekvéspontot kapsz).
v1 180, v2 120,
A szívósság öve
Szívósságod lehetséges maximuma 100-ra nő (100-as szinten +1 harci kört kapsz)
v1 210, v2 120
Vadászcsizma
A vadászat ideje fél perccel csökken.
v1 140, v2 nem kelt el
Kamikaze
Akkor is tudsz portyázni, ha életpontod 15% alatt van.
v1 120, v2 nem kelt el
Joker
Megkapsz egy tárgyat, ami már szerepelt a játékbeli aukción. (A tétel megnyerésekor kell döntened).
v1 257, v2 150
Dátum: 2009.06.15. 11:37:52
Idézet: Rodriguez - 2009.06.15. 10:06:46
May erre annyit tudok, hogy berakunk vmi admin kódot, ami a kvíz újraindításához kell, hogy egy ember csak egyet tudjon kitölteni.
Idézet: McGee - 2009.06.15. 09:19:43
Sajnos a beíró gép alaplapja elszállt a helyszínen, ez okozott kis lassulást. De igyekszünk legközelebb gyorsítani a folyamaton, elnézést kérünk a várakozásért!
Az élő kvíz kitöltésével az volt a baj, hogy odaült egy ember és kitöltötte a 3 karakterének, plusz felhívta, a nem jelenlevő szövitagjait, belépett hozzájuk, és neki is kitöltötte, majd hosszas várakozás után, közölte, hogy még 3 haverja előttem van, csak ők nem álltak itt.
May erre annyit tudok, hogy berakunk vmi admin kódot, ami a kvíz újraindításához kell, hogy egy ember csak egyet tudjon kitölteni.
Idézet: McGee - 2009.06.15. 09:19:43
A decemberi találkozóra jó lenne a befizetés és a kvíz olimpia kapacitását növelni, mert elég nagy sor volt folyamatosan mindkét helyen.
Sajnos a beíró gép alaplapja elszállt a helyszínen, ez okozott kis lassulást. De igyekszünk legközelebb gyorsítani a folyamaton, elnézést kérünk a várakozásért!
Dátum: 2009.06.15. 07:35:40
Az aukción nyert tárgyakat szerdán reggel fogjuk beirni, az ősköveket még ma (hétfői napon).
Dátum: 2009.06.12. 17:57:26
A V3-mal kapcsolatos észrevétel jogos, a 3-mas világ aukcióit elcsúsztatjuk 1 nappal, hogy ne ütközzön a találkozóval.
A liciten nem ajándékcsomagok lesznek, hanem virtuális, játékbeli tárgyak, 10-10 tétel az első 2 világon, és 5 tétel a harmadikon (mivel ott aránylag kevés ember van, aki licitálni tud).
A liciten nem ajándékcsomagok lesznek, hanem virtuális, játékbeli tárgyak, 10-10 tétel az első 2 világon, és 5 tétel a harmadikon (mivel ott aránylag kevés ember van, aki licitálni tud).
Dátum: 2009.06.12. 08:10:19
Ebben igazatok van. Mondjuk amit irsz, hogy ki-be lépkednek az akkor is működne, ha lenne korlátozás.
Egyébként az elmúlt hónapban több szűrőprogramot átirtunk, jópár csalót meg is fogtunk, az épitkezős algoritmust irjuk most át éppen. A 4. világon valószinüleg nem fogunk adni 2. esélyt, ha valaki lebukik, végleg zároljuk.
Emellett, ha van valakinek olyan korlátozása, amely nem kijátszható, és a rendes játékosokat nem korlátozza, csak a csalókat, kérem irja meg.
Egyébként az elmúlt hónapban több szűrőprogramot átirtunk, jópár csalót meg is fogtunk, az épitkezős algoritmust irjuk most át éppen. A 4. világon valószinüleg nem fogunk adni 2. esélyt, ha valaki lebukik, végleg zároljuk.
Emellett, ha van valakinek olyan korlátozása, amely nem kijátszható, és a rendes játékosokat nem korlátozza, csak a csalókat, kérem irja meg.
Dátum: 2009.06.11. 12:32:43
Az arandukát árverés szabályai.
Minden egyes tételt minden világon elárverezünk. Először lesz az 1. világ árverése, ekkor az 1. világon levő karakterek licitálnak, utána ugyanezeket a tárgyakat elárverezzük a 2. és 3. világon is.
Egy JÁTÉKOS csak egy tételre licitálhat, akkor is, ha több világon van karaktere (ez a TF talis átverések 15 éves szabálya, a lényege, hogy minél több játékos tudjon tárgyhoz jutni)
Pénteken, jún. 12-én, 15 órakor lementjük az adatbázisból, hogy kinek hány aranydukátja van. Csak azokat a karaktereket írjuk ki, akiknek legalább 100 aranydukátja van. Lényegtelen, hogy ezután mennyi dukátot szerzel vagy költesz, az én feljegyzéseimben ennyi dukátod lesz, maximum ennyiért licitálhatsz. Ha időközben a dukátokat elköltötted, és a tárgyak beírásáig nem szerzed őket vissza, és emiatt érvénytelen a licited, akkor a meglevő dukátjaidat elveszíted, és a tárgyat nem kapod meg.
Ha egy tételre nem érkezik érvényes licit (min. 100 arandukát) a tárgyat nem kapja meg senki.
A tételek listáját előzetesen publikálni fogjuk (a helyszínen plakátoljuk).
Egy tárgy megnyerésekor meg kell adnod a karaktered nevét, karakterszámát és email címedet, amelyről a karaktert regisztráltad, ez alapján ellenőrizzük, hogy a karakter valóban a tiéd.
A licited utólagos visszavonására nincs lehetőség.
Más játékos nevében nem licitálhatsz. Ha mégis kiderül, hogy valaki más nevében licitált, a tételt a karakter nem kapja meg.
Vasúti kedvezmény: ez a Beholder oldalon részletesen le van írva. Kedvezményt kapsz a menetjegy árából őskő formájában.
Igen, légyszíves!
A Végzet medálját csak és kizárólag saját karakterednek kérheted. Egy karakterszámot kell majd mondanod, a medált az összes, erre az email címre és usernévre regisztrált karaktered megkapja.
Minden egyes tételt minden világon elárverezünk. Először lesz az 1. világ árverése, ekkor az 1. világon levő karakterek licitálnak, utána ugyanezeket a tárgyakat elárverezzük a 2. és 3. világon is.
Egy JÁTÉKOS csak egy tételre licitálhat, akkor is, ha több világon van karaktere (ez a TF talis átverések 15 éves szabálya, a lényege, hogy minél több játékos tudjon tárgyhoz jutni)
Pénteken, jún. 12-én, 15 órakor lementjük az adatbázisból, hogy kinek hány aranydukátja van. Csak azokat a karaktereket írjuk ki, akiknek legalább 100 aranydukátja van. Lényegtelen, hogy ezután mennyi dukátot szerzel vagy költesz, az én feljegyzéseimben ennyi dukátod lesz, maximum ennyiért licitálhatsz. Ha időközben a dukátokat elköltötted, és a tárgyak beírásáig nem szerzed őket vissza, és emiatt érvénytelen a licited, akkor a meglevő dukátjaidat elveszíted, és a tárgyat nem kapod meg.
Ha egy tételre nem érkezik érvényes licit (min. 100 arandukát) a tárgyat nem kapja meg senki.
A tételek listáját előzetesen publikálni fogjuk (a helyszínen plakátoljuk).
Egy tárgy megnyerésekor meg kell adnod a karaktered nevét, karakterszámát és email címedet, amelyről a karaktert regisztráltad, ez alapján ellenőrizzük, hogy a karakter valóban a tiéd.
A licited utólagos visszavonására nincs lehetőség.
Más játékos nevében nem licitálhatsz. Ha mégis kiderül, hogy valaki más nevében licitált, a tételt a karakter nem kapja meg.
Vasúti kedvezmény: ez a Beholder oldalon részletesen le van írva. Kedvezményt kapsz a menetjegy árából őskő formájában.
Megmutatom, és jóváírjátok? Azért gondolom lakcímkártyát vigyek!
Igen, légyszíves!
A Végzet medálját csak és kizárólag saját karakterednek kérheted. Egy karakterszámot kell majd mondanod, a medált az összes, erre az email címre és usernévre regisztrált karaktered megkapja.
Dátum: 2009.06.11. 12:11:43
itt teszem még hozzá, hogy jó eséllyel a jövő héten indítunk egy angol nyelvű béta tesztet, háromszoros sebességgel, ott ki lehet majd próbálni, hogy milyen is lesz a gyorsított világ.
Dátum: 2009.06.11. 12:10:30
Sziasztok,
Megszületett a kérdőív kértékelése. A legtöbb szavazatot kapott lehetőséget bolddal megjelöltem. Több esetben is elég szoros volt a szavazás, az első pontnál ez 200 szavazatot jelentett (összesen 7438 karakter szavazott, a kérdőívet a min. 3. szintűek tölthették ki).
A 4. világ nagyjából 2-2,5 hét múlva indul, az előregisztrációt 1 héttel előtte nyitjuk meg.
A nyerési feltételt és a jutalmakat az indulás előtt eldöntjük és kiírjuk.
Milyen legyen a játék sebessége?
44,8%: Ugyanaz, mint az első 3 világon
7,7%: Kicsit lassabb, legyen naponta kevesebb cselekvés és portyapont.
47,4%: 3x gyorsabb világ, kisebb őskő árakkal, amely egy bizonyos feltétel után véget ér.
Ha gyorsított világot szeretnél, mikor érjen véget a világ?
46,5%: Valamilyen szövetségtől függő nyerési feltétel teljesítésekor
38,2%: bizonyos karakterfejlődéstől függő nyerési feltétel
15,2%: portyázástól függő nyerési feltéltel
Milyen legyen a portya/háború rendszere?
39,7%: Olyan, mint az első 2 világon
34,4%: Békésebb, olyan mint a 3. világon
25,9%: Agresszívabb (pl. 15% alatt is lehessen támadni)
Korlátozzuk-e az építkezést?
50,7%: Ne, maradjon úgy, mint az első 3 világon.
24,8%: Igen, ne lehessen a szövetségi átlag többszörösét építeni.
24,5%: Mindegy.
Megszületett a kérdőív kértékelése. A legtöbb szavazatot kapott lehetőséget bolddal megjelöltem. Több esetben is elég szoros volt a szavazás, az első pontnál ez 200 szavazatot jelentett (összesen 7438 karakter szavazott, a kérdőívet a min. 3. szintűek tölthették ki).
A 4. világ nagyjából 2-2,5 hét múlva indul, az előregisztrációt 1 héttel előtte nyitjuk meg.
A nyerési feltételt és a jutalmakat az indulás előtt eldöntjük és kiírjuk.
Milyen legyen a játék sebessége?
44,8%: Ugyanaz, mint az első 3 világon
7,7%: Kicsit lassabb, legyen naponta kevesebb cselekvés és portyapont.
47,4%: 3x gyorsabb világ, kisebb őskő árakkal, amely egy bizonyos feltétel után véget ér.
Ha gyorsított világot szeretnél, mikor érjen véget a világ?
46,5%: Valamilyen szövetségtől függő nyerési feltétel teljesítésekor
38,2%: bizonyos karakterfejlődéstől függő nyerési feltétel
15,2%: portyázástól függő nyerési feltéltel
Milyen legyen a portya/háború rendszere?
39,7%: Olyan, mint az első 2 világon
34,4%: Békésebb, olyan mint a 3. világon
25,9%: Agresszívabb (pl. 15% alatt is lehessen támadni)
Korlátozzuk-e az építkezést?
50,7%: Ne, maradjon úgy, mint az első 3 világon.
24,8%: Igen, ne lehessen a szövetségi átlag többszörösét építeni.
24,5%: Mindegy.
Dátum: 2009.06.11. 11:31:09
Idézet: winnie - 2009.06.10. 18:27:26
ha miklós lennék, akkor színesítő jelleggel tennék be 1-2 szakértelmet a kimaradt páratlan szintekre is. nem tápot, csak színesítést.
Valójában ez történt. Bekerült 60-as tanulásra egy szakértelem, amire a top szöviknek nincs akkora szükségük, a kisebb szöviknek viszont lehetővé teszi a felzárkózást, kevésbé aktiv tagsággal is az epikusok ölését. Mindenestre ez elég nagy táp ahhoz, hogy érdemes legyen mindenkinek felfejleszteni a tanulást 60-ra. És hogy ne legyen közben akkora "űr", bekerült egy "szinesitő" szakértelem. Ami ugyan nem gigatáp, viszont a játékosok visszajelzéseiből az tünt ki, hogy óriási igény van rá. A játékosok többsége nem matematikus, hiába látja azt, hogy néha a vadászatból 750 LE jön, rettenesen frusztrálja, amikor 250-et kap. Sokkal jobban örül neki, ha mindig 500 jön. Igaz, hogy a várható érték mindkét esetben azonos, tehát közvetlen, direkt tápot nem kapsz, de a dolog kiszámithatóbbá válik, és nem kell a randomot szidni.
Épp elég random faktor marad igy is a vadászatnál, hogy néha jöhet alacsonyabb v magasabb szintü lény, és jöhet kisebb vagy nagyobb méretü, legalább egy adott lény LE-je mindig ugyanannyi lesz. Aki pedig a tápot hiányolja a szakértelemből, annak berakunk egy "legyen 30-as a szakértelmed" küldit
ha miklós lennék, akkor színesítő jelleggel tennék be 1-2 szakértelmet a kimaradt páratlan szintekre is. nem tápot, csak színesítést.
Valójában ez történt. Bekerült 60-as tanulásra egy szakértelem, amire a top szöviknek nincs akkora szükségük, a kisebb szöviknek viszont lehetővé teszi a felzárkózást, kevésbé aktiv tagsággal is az epikusok ölését. Mindenestre ez elég nagy táp ahhoz, hogy érdemes legyen mindenkinek felfejleszteni a tanulást 60-ra. És hogy ne legyen közben akkora "űr", bekerült egy "szinesitő" szakértelem. Ami ugyan nem gigatáp, viszont a játékosok visszajelzéseiből az tünt ki, hogy óriási igény van rá. A játékosok többsége nem matematikus, hiába látja azt, hogy néha a vadászatból 750 LE jön, rettenesen frusztrálja, amikor 250-et kap. Sokkal jobban örül neki, ha mindig 500 jön. Igaz, hogy a várható érték mindkét esetben azonos, tehát közvetlen, direkt tápot nem kapsz, de a dolog kiszámithatóbbá válik, és nem kell a randomot szidni.
Épp elég random faktor marad igy is a vadászatnál, hogy néha jöhet alacsonyabb v magasabb szintü lény, és jöhet kisebb vagy nagyobb méretü, legalább egy adott lény LE-je mindig ugyanannyi lesz. Aki pedig a tápot hiányolja a szakértelemből, annak berakunk egy "legyen 30-as a szakértelmed" küldit
Dátum: 2009.06.11. 11:24:21
Nem csökken a lélekkút.
Dátum: 2009.06.10. 15:41:20
Ismét egy paradoxon téma:
Ha nincsenek fejlesztések, új célok a játékban, akkor az probléma.
Ha van fejlesztés, de ez semmit nem tápol a karaktereken, akkor az a gond, jó eséllyel nem foglalkoznak vele.
Ha van fejlesztés, és tápot is ad, akkor a nem-topon levők úgy érzik, hogy nő a hátrányuk az élenjárókhoz képest.
De valójában, ha belegondoltok, a mesteri építészet egy Gordiuszi megoldás az összes problémára.
1.) Egy új, igen jelentős tápot ad, de igen nagy befektetés kell hozzá. Tehát érdemes gyúrni rá, és ez el is tart egy darabig.
2.) Ha valaki nekiáll, akkor átmenetileg legyengül - ekkor jobban lehet őket támadni, felpezsdül a játék, ráadásul lehet taktikázni, hogy mikor és hogyan időzítsék ezt az egészet.
3.) Erős túlzásnak tartom, amikor valaki azt mondja, hogy van "nagy" szövi, meg "kis" szövi. A kép azért ennél árnyaltabb. Az N. és N+1. szövetség között nincsen jelentős különbség. Akiknek 15-ös védőfaluk van, amikor a Tögynek 20-as volt, azoknak már 20-as lesz, mire a Tögynek 25-ös. Tehát az előny nem nőtt, sőt, idővel az előny továbbra is behozható lesz.
Ha most indulna a játék, ez a gyakorlótér-védőfal téma ugyanigy működne, csak annyit változtatnék rajta, hogy 10-es és 15-ös szintnél is kéne egy mesteri épités....
Ha nincsenek fejlesztések, új célok a játékban, akkor az probléma.
Ha van fejlesztés, de ez semmit nem tápol a karaktereken, akkor az a gond, jó eséllyel nem foglalkoznak vele.
Ha van fejlesztés, és tápot is ad, akkor a nem-topon levők úgy érzik, hogy nő a hátrányuk az élenjárókhoz képest.
De valójában, ha belegondoltok, a mesteri építészet egy Gordiuszi megoldás az összes problémára.
1.) Egy új, igen jelentős tápot ad, de igen nagy befektetés kell hozzá. Tehát érdemes gyúrni rá, és ez el is tart egy darabig.
2.) Ha valaki nekiáll, akkor átmenetileg legyengül - ekkor jobban lehet őket támadni, felpezsdül a játék, ráadásul lehet taktikázni, hogy mikor és hogyan időzítsék ezt az egészet.
3.) Erős túlzásnak tartom, amikor valaki azt mondja, hogy van "nagy" szövi, meg "kis" szövi. A kép azért ennél árnyaltabb. Az N. és N+1. szövetség között nincsen jelentős különbség. Akiknek 15-ös védőfaluk van, amikor a Tögynek 20-as volt, azoknak már 20-as lesz, mire a Tögynek 25-ös. Tehát az előny nem nőtt, sőt, idővel az előny továbbra is behozható lesz.
Ha most indulna a játék, ez a gyakorlótér-védőfal téma ugyanigy működne, csak annyit változtatnék rajta, hogy 10-es és 15-ös szintnél is kéne egy mesteri épités....
Dátum: 2009.06.10. 15:30:00
A szövetségi taglistán most már látszik, ha valaki láthatatlan vagy a katakombákban bújkál, nem kell ehhez külön rákattintani a karakterére.