Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.09.04. 22:43:18
Legalább 45 napja lenne a játékosnak, hogy kitalálja, milyen tárgyat akar... Ha ennyi idő alatt sem tud dönteni és hülyeséget választ, akkor megérdemli. És aki egyszer kitalálta, hogy mit akar, az utána sem nagyon váltogatna. Max a szakifejlesztő és tul.fejlesztő között. Ennek nem sok értelmét látom. 10 epikus után lehet, hogy váltana a játékos, de miért jobb ez, mint az, hogy 15 epikusonként lehet plusz egy tárgya?
Dátum: 2009.09.04. 13:02:20
Hát igen, a kétnaponta vadászat 15% alatt kényelmessé teszi az embert, és ha nem költi el a LE-t időben, akkor sokat rabolhat tőle a KH. Ismerős szituáció, páran belefutottak már előtted is.
Dátum: 2009.09.04. 09:56:22
Szerintem nem kell ennyire túlkomplikálni a dolgot.
3 naponta lehetne új epikust ölni, minden 15 leölt lény után az utolsó két kincstáblából egy tárgyat választani.
A dukátozással sem kell foglalkozni, mert ez legjobb esetben is csak 10 dukát 45 nap alatt.
Dátum: 2009.09.03. 07:52:12
A legendának legalább volt története az elején, még ha nem is ágazott szét attól függően, hogy küzd a karakter a fertőzés ellen vagy sem. Az utóbbi időben a legenda teljesen össze lett csapva, se füle se farka, a legtöbb esetben már kép sem társul hozzá, és még gyakrabban el sincs készítve. A 77-ik fejezet és az azt követők megint hiányoznak, ráadásul az elötte levők is Zarknod ébredéséhez kapcsolódnak, ami teljesen érdektelen lesz azoknak akik később kapják meg ezt a fejezetet.
Dátum: 2009.08.31. 23:59:54
Hát igen, a legjobb az lenne, ha bármit lehetne választani, ami az uccsó epikusig elérhető volt, kérdés, hogy tényleg kell-e ekkora választék, vagy elég-e az utolsó 1-2 kincstábla.
Dátum: 2009.08.31. 23:49:36
Gondolom az utolsó leölt epikusokhoz tartozó tárgyakból.
Dátum: 2009.08.31. 20:50:11
A szövetségi háborúkkal kapcolatban elmondható, hogy a tagok erőssége nem egyezik a szövetség erősségével. Háborúban a megfelelő taktika,és a minél több aktivitás vezethet győzelemhez.
A beragadás kockázata megvan, de várhatóan nem a nagy 20-35 fős szöviknél ( rajtuk azért van fogási pont), hanem az 5-10 fős háborúra fókuszáló szövikben.
Talán azzal el lehetne kerülni a beragadást, hogy egy bizonyos számú, háborúban történt vesztes csata után is elveszítse a szövetség a totemet. Például [taglétszám]*20 vereségnél. Valamint ilyenkor ahoz a szövetséghez kerülne át a totem, aki az adott pillanatban a legtöbb győzelemmel rendelkezik a régi birtoklóval szemben.
Dátum: 2009.08.31. 15:19:06
Ha 15-20 epikus leölése után jár egy tárgy, akkor jó lenne, ha az utolsó két táblából lehetne tárgyat választani, hogy ne csússzon ki egy-egy tizes tábla se.
A következő epikus leölésének idejét konstansra állítanám. Az egy nap szerintem túl gyors, nagyon lecsökkenhet a portyacélpontok száma, ami senkinek sem jó. Ha pedig növekszik az idő, akkor nagyon lelassul az egész az időkorlát miatt. Túl sokat fejlődik majd a karakter és túl ritkán tudja majd ölni az epikust az időkorlát miatt, így a puhány epikusok miatt ez is térkapuvá degradálódna azoknak is akik kihívást keresnének benne. Szerintem a konstans 2-3 nap hosszútávon jobb lenne.
Dutch ötlete tetszik, ha elájul a karakter veszítsen csp-t, így vadászathoz nem használná a nép.
Dátum: 2009.08.31. 14:19:52
Miklós, ha már belenyúltok a szövetségi háború rendszerébe, nem lehetne kicsit komplexebb változtatásokat eszközölni? A háborúzással nyerhető LE mennyisége a manakonstrukció óta annyira elenyésző magas szinten, hogy nem éri meg foglalkozni vele. Például a kristály hordából elnyerhető 500.000 LE is aprópénznek számít ott, ahol ennyit 4 karakter manakonstruál egy nap alatt.

Nem feltétlenül a szerezhető LE növelésére gondolok, hanem valamire, ami felpezsdíti a szövetségi háborúkat. A hatalom tornya mintájára be lehetne vezetni egy trófeát, csak itt nem építeni kellene érte, hanem háborúzni. Amelyik szövetség birtokolja, az némi bónuszhoz jut egészen addig amíg valamelyik szövetség le nem győzi. A trófeát birtokló szövetségnek a saját hordájának többi szövetsége is hadat üzenhetne. A trófeát birtokló szövetség tagjai az általuk indított győztes portyákból akkor is kapnak LE-t ha egyébként nem kapnának. Több párhuzamos háború esetén ahoz a szövihez vándorolna a trófea amelyik elsőként legyőzi az aktuális birtoklót.

Alacsony szinten még nincs gond a háborúzással, jó kiegészítő bevételi forrása a szövetségeknek, de magasabb szinten már nem csak a háborúzás, de a portyák is csak minimális LE-t jelentenek. Ez a trófeás rendszer felpezsdítené a háborúzást és a portyából szerezhető LE is megnőne.
Dátum: 2009.08.29. 21:46:22
Az teljesen egyértelmű, hogy minden szövetségben egyre több játékos szorul ki az epikusölésből ahogy haladunk előre. Ezért lenne semmi értelme az ismételjető küldetéseknek. Ha 3x lehet leölni mindet, akkor ezeket a számokat szorozhatnánk hárommal. A kincspontok elszállnak, akik eddig szívtak az epikus miatt azok ezután triplán fognak.

Bőven volt már értelmes javaslot az egyéni epikus mellett. Meg lehetne úgy csinálni, hogy ne legyen dukátfarm, ne legyen állat tápolás, ne fejlődjön rajta a karakter, ne legyen tele mindenki tárgyakkal, és mégis mindenkinek sikerélménye legyen, megszerezhesse azokat a tárgyakat amire egyébként akár egy évig kellene várnia.
Dátum: 2009.08.29. 20:24:53
1.) A random ugyan itt is random, de ha kiesik az az egy tárgy véletlenül ami kell, akkor nem másik 34 játékossal kell versengeni érte. Épp elég alacsony az esély így is.
2.) A top karaktereknek épp annyira táp mint bárki másnak. Lehet, hogy én most eljutok mondjuk a 60-ik epikusig, de mire egy késöbb indult karakter eljut az én szintemre, már nem csak 60 epikusig fog eljutni hanem 65-70-ig. Pláne ha visszafogott fejlődéssel játszik. Pont az egyéni epikusnál nem fordulhatna elő az mint most, hogy 30-ik szintű karakter is 60-as tárgyal rohangáljon. Az epikusölésnél a legfontosabb paraméter a karakter szintje. Azonos szintűeknél nem nagyon lenne eltérés, max 5-10 epikus szint. Ez alól lehet hogy a pókok kivételek, de őket ez már nem tápolja, egyébként is rommá vernek mindenkit.
3.) Egyáltalán nem lenne meg minden epikus tárgy. Csak azok amik igazán kellenek. Tegyük fel, hogy minden epikusból esik tárgy, de csak akkor kapja meg a karakter ha bizonyos számú dukátot fizet érte. Ha pl ez az érték 40-50 dukát, akkor nem fog minden vacakot "megvenni", mert nem lesz annyi dukátja, másrészt kacatra nem fogja pazarolni.
4.) Szerintem nem tart semeddig megcsinálni, hogy az egyéni epikustól ne fejlődjön se az állat, se a karakter.
Dátum: 2009.08.29. 12:38:26
A kínzókamra termésével pont azt akartam szemléltetni, hogy nem valós veszteség. Egy hónap alatt kevesebb mint 30k jött belőle. Ez kevesebb mint 3 állat kisajtolása...
Dátum: 2009.08.29. 12:35:45
Nekem is ez a problémám, Miklós nem tud egyetlen komoly indokot sem felhozni az egyéni epikus ellen, miközben mindenkinek tetszene a dolog.
A dukátfarmolást már kizártuk vele, ha dukáttal kell fizetni érte. Térkapunak sem nevezném, mert LE-t nem kap belőle a karakter, max a szövetség, de még akár ez is lenullázható. Ha pedig dukátba kerül az epikus leölése, akkor a karakterek csak azokat a tárgyakat fogják megtartani, amire szükségük van.
Nagyon nem mindegy, hogy 60-70-ik szinten van-e valakink tulajdonság és szakifejlesztő gyűrűje, vagy nincs. Egy 30 fős szövetségben még ha naponta is ölik az epikust, legalább egy év mire beszerzik ezeket a tárgyakat. Nem hiszem, hogy ecsetelnem kell, mekkora hátrányba kerül az akinek egy évet kell várnia...
Dátum: 2009.08.29. 12:06:29
A maxos térkaput egymaga felhúzza egy karakter pár hét alatt, ettől nem lesz megfosztva az aki egyedül épít szövetséget.

Az egyéni epikus legalább nem gyorsítaná az ilyen szövik létrejöttét, plusz azért sem kellene új szövit alapítania az embereknek, hogy végre szerezni tudjanak egy bufa gyűrűjét, vagy rubin triászt. Az epikus tárgyak sem szaporodnának el, ha pl a szörny leölése után kieső tárgyat csak akkor rakhatja el a karakter, ha 10-15 dukátot fizet érte. De sokan örülnének, ha nem kellene egy-másfél évet várniuk míg egy tulajdonságfejlesztő tárgyhoz jutnak, és ezzel a megoldással több esélyük lenne.

A szövetségi epikus pedig továbbra is kihívás maradna, hiszen egyénileg jóval gyengébb tárgyakat lehet kiszedni, mint szövetségileg. Megmaradna a versengés és összefogás is.

Befejezésként bemásolom a kinzókamrám eredményeit, hogy lásd, mennyit buknék vele:

2009.08.25. A kínzókamrából 2143 LE áramlott beléd.
2009.08.24. A kínzókamrából 2147 LE áramlott beléd.
2009.08.23. A kínzókamrából 2 LE áramlott beléd.
2009.08.22. A kínzókamrából 684 LE áramlott beléd.
2009.08.15. A kínzókamrából 412 LE áramlott beléd.
2009.08.08. A kínzókamrából 845 LE áramlott beléd.
2009.08.05. A kínzókamrából 4481 LE áramlott beléd.
2009.08.02. A kínzókamrából 328 LE áramlott beléd.
2009.08.01. A kínzókamrából 6870 LE áramlott beléd.
2009.07.29. A kínzókamrából 2113 LE áramlott beléd.
2009.07.28. A kínzókamrából 12375 LE áramlott beléd
Dátum: 2009.08.29. 11:28:45
1800 dukát nem biznisz fél év alatt?
Dátum: 2009.08.29. 11:26:28
Miklós, ez az a verzió, amivel biztosan felszaporítod a dukáttermelést... Egy magas szintű karakter röhögve kiüti az első 50-60 epikust egyedül.
Felépít egy saját szövit, pár hét alatt röhögve felépíti a maxos kincseskamrát aztán naponta farmolja az epikust. Ha ismétlődik az epikus és még 2x kiütheti őket, akkor 180 epikust farmolhat le egyedül, ezzel fél év alatt 1800 dukátot összefarmolva. Nem hiszem, hogy ezt akarnád...

Miért nem lehet berakni az egyéni epikust, dukáttal fizetve a harcért? Nem szállnak el vele a dukátok és szövetségtől függetlenül minden játékosnak lenne esélye epikus tárgyakhoz jutni.
Dátum: 2009.08.28. 19:10:24
.
Dátum: 2009.08.28. 18:48:56
Ez teljesen jó ötlet, én is valahogy így képzeltem el. Az időkorlátnak csak egy ideig van jelentősége, amint "beéri" magát a karakter, nem fog számítani.

Fontos, hogy előröl induljon a szörnytábla, hogy mindenki azonos mennyiségű dukát árán jusson el az X-ik epikusig.
Dátum: 2009.08.28. 18:13:56
Hát ha minden ütése kritikus volt, akkor ott nem az epikusnál kell a hibát keresni, hanem nálad...
Dátum: 2009.08.28. 16:59:38
Solina: ennek én nem sok értelmét látom… Gyakorlatolag azt mondod, hogy az epikus legyen testreszabottan gyengítve hogy a kisebb karakterek sebezzenek bele +X-et, miközben az életpontját is emeljük meg 35X-el. Csak illúzió lenne, hogy sebzett az epikusba a karakter... Végeredményként láthatnák a tagok, hogy sebeztek +20ezret az epikusba, miközben tudnák, hogy 700k-val több ép-je lett a lénynek a változás miatt...Ez semmit nem változtatna meg. Ja, de mégis. Azokban a szövikben ahol nem tud mindenki részt venni az epikuson, még nehezebben ölnének le mint eddig, mert megnövekszik a lény életpontja.

Az epikus harcban törvényszerű, hogy az alacsonyabb szintűek szép lassan kizáródnak az eseményekből. Ha a szövi olyan gyorsan halad az epikussal, ahogy csak tud, akkor még a legerősebb tagok számára is neheződik a dolog, nem csoda, hogy a kisebbeknek kínszenvedés. Ha a kicsik is könnyen boldogulnának akkor a legerősebb tagoknak vicc lenne az egész, és már minden szövetség naponta ölne epikust.
El kell fogadni, hogy egyszer minden szövetség elér a teljesítőképessége határaihoz. El kell dönteni, hogy addig ölik az epikust amíg nagynehezen leesik, vagy kihagynak pár hetet, és akkor megint könnyű lesz mindenkinek.

Az egyéni epikusnál viszont minden karakter a saját határáig feszítheti a húrt. Nem lövi egy varázslattal agyon a szörny, hiszen nagy valószínűséggel ilyen erősségű lényig el sem jut. Egyenlővé teszi az esélyeket, nem a szövetség többi tagjától függ majd, hogy milyen epikus tárgya van a karakternek, csakis saját magától, és ez lenne a lényeg.