Tulajdonképpen ki is lehetne venni az egész KH-t, Barrique-nak, Arielnek meg TLO-nak megmondani - ha reklamálnak - hogy így jártak, felejtsék le a szingulárist, ha portyázni akarnak, egyáltalán dötől, és akkor nincs portya, vagy visszamaradnak és akkor van portya. Meg a többieknek is a top-ban: ha LE-t akarnak portyában, akkor tartsanak maguknál.
Hozzászólások - Jeriko
Dátum: 2010.08.17. 18:13:32
Dátum: 2010.08.17. 12:54:39
Ez az épületes megoldás... hát fele ennyi melóval sokkal jobb lehetett volna.
Lehetne annyit kérni, hogy egyik lapon legyenek csak az építhető épületek, másikon pedig az összes, mint eddig?
Lehetne annyit kérni, hogy egyik lapon legyenek csak az építhető épületek, másikon pedig az összes, mint eddig?
Dátum: 2010.08.17. 12:53:33
Plííííz, legalább egy számlálót tegyetek be, hogy melyik ismételhetőt mennyiszer csinálták meg.
Dátum: 2010.08.16. 17:19:14
Ez így teljesen rendben is van, csak akkor ne csodálkozzon senki, hogy a bankok meg beszüntetik a devizaalapú hitelezést.
Magyarországon az emberek 99%-ának a vagyona 80%-a a lakása, ahol lakik. Ha nem tud visszafizetni egy sokmilliós kölcsönt, azt az autójából, ingóságaiból nem fogod tudni behajtani soha (másrészről azért nem, mert az ingóságot teljes terjedelmében el tudod tüntetni egy óra alatt).
Ami problémát látok még a törvényi szabályozásban, az az, hogy ezek után ugyanúgy lesznek kölcsönök, csak forintban. Meg lesznek egyéb konstrukciók, kötvényben, részvényben, biztosítással kombinálva, akárhogy.
Az államnak már rég lépni kellett volna ezen a téren, elébe menni a hitelboom-nak. Például nem játszani az inflációval, és nem tartani magasan a forinthitelek kamatát (az infláció úgy jön létre, hogy az állam pénzt nyomtat magának, és azzal fizet - ennek következménye, hogy a több pénz viszi felfelé az árakat). Ezt egyébként most is megtehetné: csak úgy kell alakítani a gazdaságpolitikát, hogy erősödjön vissza a forint - azon az állam is nyer, ha a polgárai kevesebbet fizetnek vissza a külföldi hitelre, mint amennyiért felveszik.
Szóval ez a törvény sokkal inkább szól a látványnak mint hogy komoly hatása legyen. A problémát ott kell megoldani, hogy legyen erős gazdaságunk. És nem így.
Magyarországon az emberek 99%-ának a vagyona 80%-a a lakása, ahol lakik. Ha nem tud visszafizetni egy sokmilliós kölcsönt, azt az autójából, ingóságaiból nem fogod tudni behajtani soha (másrészről azért nem, mert az ingóságot teljes terjedelmében el tudod tüntetni egy óra alatt).
Ami problémát látok még a törvényi szabályozásban, az az, hogy ezek után ugyanúgy lesznek kölcsönök, csak forintban. Meg lesznek egyéb konstrukciók, kötvényben, részvényben, biztosítással kombinálva, akárhogy.
Az államnak már rég lépni kellett volna ezen a téren, elébe menni a hitelboom-nak. Például nem játszani az inflációval, és nem tartani magasan a forinthitelek kamatát (az infláció úgy jön létre, hogy az állam pénzt nyomtat magának, és azzal fizet - ennek következménye, hogy a több pénz viszi felfelé az árakat). Ezt egyébként most is megtehetné: csak úgy kell alakítani a gazdaságpolitikát, hogy erősödjön vissza a forint - azon az állam is nyer, ha a polgárai kevesebbet fizetnek vissza a külföldi hitelre, mint amennyiért felveszik.
Szóval ez a törvény sokkal inkább szól a látványnak mint hogy komoly hatása legyen. A problémát ott kell megoldani, hogy legyen erős gazdaságunk. És nem így.
Dátum: 2010.08.16. 16:38:29
Mire vonatkozik a kérdés? A karakterre, vagy a karakter mögött álló játékosra?
Karakterként egyértelműen Cyron - a relikviái überelhetetlenek -, bár ő inkább pont ezért fél-NPC kategória, ezért Barrique-ra szavaznék.
Játékosként akik leginkább kiérdemelnék ezt a címet, már nem játszanak sajnos (pl. Sharpa, TrueBlood). Most is azon az úton járunk, amiket ők kitapostak. A mostaniak közül is Barrique-ot emelném ki, mert egyrészt talán a legprecízebben ő tartja be saját stratégiáját, másrészt itt a fórumon is nagyon jó ötletei vannak, harmadrészt úgy gondolom, az Azúr Légió szervezése is nagyrészt az ő vállain nyugszik (bár biztos meg leszek cáfolva ), aminek azért több jelölt is sok mindent köszönhet (a légió eddig kb. 10 hónapot tudott Hatalom Tornyával vadászni, és nagyon meglátszik az a +10%).
Karakterként egyértelműen Cyron - a relikviái überelhetetlenek -, bár ő inkább pont ezért fél-NPC kategória, ezért Barrique-ra szavaznék.
Játékosként akik leginkább kiérdemelnék ezt a címet, már nem játszanak sajnos (pl. Sharpa, TrueBlood). Most is azon az úton járunk, amiket ők kitapostak. A mostaniak közül is Barrique-ot emelném ki, mert egyrészt talán a legprecízebben ő tartja be saját stratégiáját, másrészt itt a fórumon is nagyon jó ötletei vannak, harmadrészt úgy gondolom, az Azúr Légió szervezése is nagyrészt az ő vállain nyugszik (bár biztos meg leszek cáfolva ), aminek azért több jelölt is sok mindent köszönhet (a légió eddig kb. 10 hónapot tudott Hatalom Tornyával vadászni, és nagyon meglátszik az a +10%).
Dátum: 2010.08.16. 16:19:25
Azt nem értem még mindig, hogy miért a játékosoknak kell arról vitatkozniuk, hogy kritikus ütésnél 5 vagy 6 találat jön be, a kritikus esélye nagyobb vagy a bénításé és még milyen egyéb előre nem látható dolgok szólhatnak közbe.
A játékvezetésnek ott van minden képlet, ezernyi csata lementve, amikből statisztikákat lehet csinálni stb. Ez tipikusan olyan dolog, amit nem a játékosoknak kellene eldönteni.
A játékvezetésnek ott van minden képlet, ezernyi csata lementve, amikből statisztikákat lehet csinálni stb. Ez tipikusan olyan dolog, amit nem a játékosoknak kellene eldönteni.
Dátum: 2010.08.16. 10:23:38
Idézet: LanMaffia - 2010.08.13. 21:50:29
Nem nehéz.
- 30 kábítást meg lehet csinálni 7-9 portyából, naponta egyszer biztosan
- 10 állatszintlépőset meg lehet csinálni naponta egyszer (TP-s tárggyal, kennellel)
- 20 szintű sajtolást meg lehet csinálni fele annyiszor, mint szintlépőset. Legyen két naponta.
- 25 térkapu 4,3 nap
- 20 kisebb 5 naponta (2510 vadászatból megvan)
- Bónusznak még ott a 20 kritikus varázslat, ha valamelyik nem jönne össze.
Ebből simán kijön napi 3 küldetés rotálva (mindegyikre maxos jutalom), és még csak nagyon gyúrni sem kell rá (kábítós cuccokat beszerezni - én krausos nélkül csinálom, és megy; kritikus varit kell megfelelő időben turbózni).
Tavaly április óta vannak kb ismételhető küldik, azaz kb. 480 napja. Napi 3-al az 1440. Csak eleget kell ülni gép előtt.
Azt megkérdezném hogy aki 1000+-on jár küldetésekkel hogy csinálja.
Nem nehéz.
- 30 kábítást meg lehet csinálni 7-9 portyából, naponta egyszer biztosan
- 10 állatszintlépőset meg lehet csinálni naponta egyszer (TP-s tárggyal, kennellel)
- 20 szintű sajtolást meg lehet csinálni fele annyiszor, mint szintlépőset. Legyen két naponta.
- 25 térkapu 4,3 nap
- 20 kisebb 5 naponta (2510 vadászatból megvan)
- Bónusznak még ott a 20 kritikus varázslat, ha valamelyik nem jönne össze.
Ebből simán kijön napi 3 küldetés rotálva (mindegyikre maxos jutalom), és még csak nagyon gyúrni sem kell rá (kábítós cuccokat beszerezni - én krausos nélkül csinálom, és megy; kritikus varit kell megfelelő időben turbózni).
Tavaly április óta vannak kb ismételhető küldik, azaz kb. 480 napja. Napi 3-al az 1440. Csak eleget kell ülni gép előtt.
Dátum: 2010.08.13. 11:29:06
.
Dátum: 2010.08.13. 11:13:58
Idézet: Miklós - 2010.08.13. 11:01:53
Miért ne működne a gyakorlatban?
Egyértelműen INFORMÁCIÓT szolgáltat arról, melyik küldetést csinálják gyakrabban, mint a többit. Önmagában ez már óriási előny, most nem kellene itt azon morfondírozni, hogy az egyik 7, 8 vagy 9 legyen, hanem egyértelműen látszódna.
Másrészt nyilván nem úgy gondoltam, hogy egyik nap 42 db lenne a kábítás, másik nap 43, harmadik napon megint 42. Két változtatással simán be lehetne lőni 10%-os határon belülre az eltéréseket.
A játékosokból meg ki kellene annyit nézni, hogy elfogadják a tényekkel (számokkal) alátámasztott egyensúlyi változtatásokat.
Idézet: Jeriko - 2010.08.13. 09:10:39
Az elmélet szép, de a gyakorlatban nem működne. A játékosok megőrülnének, ha a küldetések folyamatosan, állandóan változnának.
Egyébként több mint egy éve írtam ide a fórumra egy rendkívül egyszerű módszert, amit ha alkalmaz a játékvezetés, már rég ki lennének egyensúlyozva a küldetések, és még csak gondolkozni sem kell hozzá, hogy hasonlítsuk össze a küldetéseket. Egyszerűen számolni kell, melyik küldetést hányszor csinálják meg egy hónap alatt. Amelyiket átlag feletti számszor, azt nehezíteni kell, az átlag alattiakat meg könnyíteni - ezt havonta figyelve már rég egyensúlyban lennének, a számolást megcsinálni meg max. 1 óra programozás.
Az elmélet szép, de a gyakorlatban nem működne. A játékosok megőrülnének, ha a küldetések folyamatosan, állandóan változnának.
Miért ne működne a gyakorlatban?
Egyértelműen INFORMÁCIÓT szolgáltat arról, melyik küldetést csinálják gyakrabban, mint a többit. Önmagában ez már óriási előny, most nem kellene itt azon morfondírozni, hogy az egyik 7, 8 vagy 9 legyen, hanem egyértelműen látszódna.
Másrészt nyilván nem úgy gondoltam, hogy egyik nap 42 db lenne a kábítás, másik nap 43, harmadik napon megint 42. Két változtatással simán be lehetne lőni 10%-os határon belülre az eltéréseket.
A játékosokból meg ki kellene annyit nézni, hogy elfogadják a tényekkel (számokkal) alátámasztott egyensúlyi változtatásokat.
Dátum: 2010.08.13. 09:10:39
Idézet: Let. - 2010.08.12. 18:21:34
Idézet: Jeriko - 2010.08.12. 17:19:38
"A maximális esély 30%, 30. szinttől már csak az egyszerre lopható kiégett őskövek száma növekszik." 30% elég kis esély ismételhetőnél. Szerintem.
Valóban, itt nagyot tévedtem, 30%eséllyel kell számolni.
Idézet: Kocos - 2010.08.13. 07:14:17
(itt jelzem, hogy a Jeriko fele 13-15% nagyon nem allja meg a helyet, 5-8% a tapasztalatom).
Jogos, ezért is írtam, hogy ezt annak kell kiszámolnia, aki a pontos képletek birtokában van: a játékvezetésnek. Ők pontosan tudják, mennyi ez a százalék, remélhetőleg számolni is fognak vele.
Idézet: Kocos - 2010.08.13. 07:14:17
Nem LanMaffiara valaszolva, tul sok a 60. A kabitasnal 30 vagy 45 lesz vagy valami a ketto kozott, es ez annal joval nehezebb. Merthogy a kabitassal csak az ellenfel kabitaselharitasat kell atutni, ami a kutyat nem erdekel, itt viszont az ellenfel kritikusat, amit eddig is mindenki huz, mint diszno, ezutan megjobban fogja. Erdekes modon a kritvarisnal meg mindig olcsobb, hiszen ugye arra csatankent 1 lehetoseg van, erre meg hat. Sikere eselye meg azonos keplettel szamolodik. Ebbol is latszik, hogy a 15 kritvari is sok.
Azért a kábítósnál sokkal könnyebb ez a küldetés. Csak egy példa, igaz a top szemszögéből, de pókokra is igaz lehet: kábítós küldetést nem tudok úgy csinálni, hogy LE-szívásra vagyok öltözve, ütöm azokat, akiket egyébként is ütnék LE miatt. A kritikus ütésest meg a kritikus varázslatosat pedig igen. Tehát a bénítós küldetés mindenképpen erőforrás feláldozását jelenti, míg a másik kettőnél nem kell "áldozatot" hozz, mehetsz teljes harci díszben. Itt azt kell nézni, hogy LE-szerzésre öltözve kritikust turbózva X csatából szerzel Y LE-t, plusz megcsinálsz Z kritikusos küldetést, akkor összesen kb. ugyanannyi LE-t szerezz, mintha kábításra öltözve ugyanúgy X csatából szerzel Y-nál kevesebb LE-t, viszont Z-nél több küldetést tudsz megcsinálni.
Azt sem tartom jó érvnek, hogy ilyenkor húznod kell a kritikust, iamit mindenki húz. Ha te csak az egyikre állsz rá, magasabb lesz a kritikusod mint a többieknek. Kifejezetten jónak tartom, hogy a küldetés válaszút elé állít: ha csak egyikre hajtasz, akkor azt a küldetést könnyebben fogod tudni megcsinálni. Ugyanakkor ez sem a teljes igazság, mert amikor küldetést csinálsz, nyilván turbózod a megfelelő kritikust, ami előbb-utóbb akkora növekedést jelent, hogy simán átütöd a veled egyforma szintű kritikusokat (top-ban elég sokan tudnak 70-80-at turbózni, és ez csak nőni fog, mert olcsóbb a tudatturbót növelni, mint a két kritikust).
KIHÍVÁS: Jó ötlet, de a 40 nagyon sok. Ugyanúgy egy pp-be kerül, és kb. akkora eséllyel lehet csinálni, mint a kritikus varázslatosat - ezért azzal megegyező darabszámot tartok reálisnak.
Nagyon fontosnak tartom, hogy ezek a számok be legyenek lőve.
Egyébként több mint egy éve írtam ide a fórumra egy rendkívül egyszerű módszert, amit ha alkalmaz a játékvezetés, már rég ki lennének egyensúlyozva a küldetések, és még csak gondolkozni sem kell hozzá, hogy hasonlítsuk össze a küldetéseket. Egyszerűen számolni kell, melyik küldetést hányszor csinálják meg egy hónap alatt. Amelyiket átlag feletti számszor, azt nehezíteni kell, az átlag alattiakat meg könnyíteni - ezt havonta figyelve már rég egyensúlyban lennének, a számolást megcsinálni meg max. 1 óra programozás.
Idézet: Jeriko - 2010.08.12. 17:19:38
90% eséllyel kell számolni a lopás sikerét (végtelenségig lehet növelni a szakit, és más haszna is van)
"A maximális esély 30%, 30. szinttől már csak az egyszerre lopható kiégett őskövek száma növekszik." 30% elég kis esély ismételhetőnél. Szerintem.
Valóban, itt nagyot tévedtem, 30%eséllyel kell számolni.
Idézet: Kocos - 2010.08.13. 07:14:17
(itt jelzem, hogy a Jeriko fele 13-15% nagyon nem allja meg a helyet, 5-8% a tapasztalatom).
Jogos, ezért is írtam, hogy ezt annak kell kiszámolnia, aki a pontos képletek birtokában van: a játékvezetésnek. Ők pontosan tudják, mennyi ez a százalék, remélhetőleg számolni is fognak vele.
Idézet: Kocos - 2010.08.13. 07:14:17
Sebezz 60-szor kritikusat fegyvereddel portyázás során úgy, hogy te támadsz!
Nem LanMaffiara valaszolva, tul sok a 60. A kabitasnal 30 vagy 45 lesz vagy valami a ketto kozott, es ez annal joval nehezebb. Merthogy a kabitassal csak az ellenfel kabitaselharitasat kell atutni, ami a kutyat nem erdekel, itt viszont az ellenfel kritikusat, amit eddig is mindenki huz, mint diszno, ezutan megjobban fogja. Erdekes modon a kritvarisnal meg mindig olcsobb, hiszen ugye arra csatankent 1 lehetoseg van, erre meg hat. Sikere eselye meg azonos keplettel szamolodik. Ebbol is latszik, hogy a 15 kritvari is sok.
Azért a kábítósnál sokkal könnyebb ez a küldetés. Csak egy példa, igaz a top szemszögéből, de pókokra is igaz lehet: kábítós küldetést nem tudok úgy csinálni, hogy LE-szívásra vagyok öltözve, ütöm azokat, akiket egyébként is ütnék LE miatt. A kritikus ütésest meg a kritikus varázslatosat pedig igen. Tehát a bénítós küldetés mindenképpen erőforrás feláldozását jelenti, míg a másik kettőnél nem kell "áldozatot" hozz, mehetsz teljes harci díszben. Itt azt kell nézni, hogy LE-szerzésre öltözve kritikust turbózva X csatából szerzel Y LE-t, plusz megcsinálsz Z kritikusos küldetést, akkor összesen kb. ugyanannyi LE-t szerezz, mintha kábításra öltözve ugyanúgy X csatából szerzel Y-nál kevesebb LE-t, viszont Z-nél több küldetést tudsz megcsinálni.
Azt sem tartom jó érvnek, hogy ilyenkor húznod kell a kritikust, iamit mindenki húz. Ha te csak az egyikre állsz rá, magasabb lesz a kritikusod mint a többieknek. Kifejezetten jónak tartom, hogy a küldetés válaszút elé állít: ha csak egyikre hajtasz, akkor azt a küldetést könnyebben fogod tudni megcsinálni. Ugyanakkor ez sem a teljes igazság, mert amikor küldetést csinálsz, nyilván turbózod a megfelelő kritikust, ami előbb-utóbb akkora növekedést jelent, hogy simán átütöd a veled egyforma szintű kritikusokat (top-ban elég sokan tudnak 70-80-at turbózni, és ez csak nőni fog, mert olcsóbb a tudatturbót növelni, mint a két kritikust).
KIHÍVÁS: Jó ötlet, de a 40 nagyon sok. Ugyanúgy egy pp-be kerül, és kb. akkora eséllyel lehet csinálni, mint a kritikus varázslatosat - ezért azzal megegyező darabszámot tartok reálisnak.
Nagyon fontosnak tartom, hogy ezek a számok be legyenek lőve.
Egyébként több mint egy éve írtam ide a fórumra egy rendkívül egyszerű módszert, amit ha alkalmaz a játékvezetés, már rég ki lennének egyensúlyozva a küldetések, és még csak gondolkozni sem kell hozzá, hogy hasonlítsuk össze a küldetéseket. Egyszerűen számolni kell, melyik küldetést hányszor csinálják meg egy hónap alatt. Amelyiket átlag feletti számszor, azt nehezíteni kell, az átlag alattiakat meg könnyíteni - ezt havonta figyelve már rég egyensúlyban lennének, a számolást megcsinálni meg max. 1 óra programozás.
Dátum: 2010.08.12. 17:47:48
Idézet: Kocos - 2010.08.12. 15:02:50
Nekem az a bajom ezzel, hogy kiherelne a taktikazast a kozepmezonyben. A kozepmezonyben ha meggebedsz is atlagos karakter leszel. Mert pontosan azokat latod es tudod utni akikkel azonos ereju vagy.
Miért, most milyen taktika van? Szerinted van olyan, aki a nála magasabb TÖ/SZÖ-vel rendelkezőket üti? A jelenlegi taktika mindössze annyiból áll, hogy üsd azt, akit legalább 98% eséllyel agyon tudsz verni. Ha összehasonlítanánk a 80. szint feletti karaktereket, csodálkoznék, ha a TÖ vagy SZÖ eloszlásukban pár %-nál nagyobb különbségek lennének.
- kiket tudsz támadni: tőled X% TÖ+SZÖ sugarú körben lévőket
Nekem az a bajom ezzel, hogy kiherelne a taktikazast a kozepmezonyben. A kozepmezonyben ha meggebedsz is atlagos karakter leszel. Mert pontosan azokat latod es tudod utni akikkel azonos ereju vagy.
Miért, most milyen taktika van? Szerinted van olyan, aki a nála magasabb TÖ/SZÖ-vel rendelkezőket üti? A jelenlegi taktika mindössze annyiból áll, hogy üsd azt, akit legalább 98% eséllyel agyon tudsz verni. Ha összehasonlítanánk a 80. szint feletti karaktereket, csodálkoznék, ha a TÖ vagy SZÖ eloszlásukban pár %-nál nagyobb különbségek lennének.
Dátum: 2010.08.12. 17:31:00
Idézet: Freez - 2010.08.12. 11:58:57
Ha belegondolsz, ez a "KH-t mindenkinek" projekt (de a mostani KH is) csupán egy szükségmegoldás, amivel a portyarendszer visszásságait próbálják kiküszöbölni.
Sokkal értelmesebb lenne, ha a KH el lenne törölve helyette a PvP lenne úgy megoldva, hogy legyen célpont, meg legyen benne LE is, no meg ne a leggyengébbeket érje meg agyonverni.
Az ötlet becsülendő de ennél egy jóval egyszerűbb megoldás lenne a KH-t mindenkinek projekt, mert azzal már van tapasztalat.
Ha belegondolsz, ez a "KH-t mindenkinek" projekt (de a mostani KH is) csupán egy szükségmegoldás, amivel a portyarendszer visszásságait próbálják kiküszöbölni.
Sokkal értelmesebb lenne, ha a KH el lenne törölve helyette a PvP lenne úgy megoldva, hogy legyen célpont, meg legyen benne LE is, no meg ne a leggyengébbeket érje meg agyonverni.
Dátum: 2010.08.12. 17:25:31
Még egy gondolat:
Nem egy LE/TP arányt szem előtt tartó karaktertől hallottam, hogy portyázós küldetéseket úgy csinálja, hogy maximális mértékben lefelé üt, akár 8-10 szinttel is. Mert úgy kapja a legkevesebb TP-t, és annál biztosabb, hogy bejön bénítása/kritikusa akármije. Meg szerencsétlen célpont nem fog összeesni az első kör után, "megfosztva" a támadót a többi bénítás lehetőségétől - hiszen ha tudja támadni, legalább 50-60%-on van a célpont.
Esetleg ezen is el lehetne gondolkodni a küldetések tervezésénél.
(Csak egy tipp: küldetés szempontjából akkor számít csak a csata, ha a te szinted és az áldozat szintjének különbsége X)
Nem egy LE/TP arányt szem előtt tartó karaktertől hallottam, hogy portyázós küldetéseket úgy csinálja, hogy maximális mértékben lefelé üt, akár 8-10 szinttel is. Mert úgy kapja a legkevesebb TP-t, és annál biztosabb, hogy bejön bénítása/kritikusa akármije. Meg szerencsétlen célpont nem fog összeesni az első kör után, "megfosztva" a támadót a többi bénítás lehetőségétől - hiszen ha tudja támadni, legalább 50-60%-on van a célpont.
Esetleg ezen is el lehetne gondolkodni a küldetések tervezésénél.
(Csak egy tipp: küldetés szempontjából akkor számít csak a csata, ha a te szinted és az áldozat szintjének különbsége X)
Dátum: 2010.08.12. 17:19:38
Idézet: Kocos - 2010.08.12. 16:34:10
Azt probaltam elmondani, hogy nekem pl. az egyes lopas is a vilag. Elsokent lett lefelejtve, amint lehetoseg volt ra.
Semmi gond nincs vele, sima pp-s küldetés. 90% eséllyel kell számolni a lopás sikerét (végtelenségig lehet növelni a szakit, és más haszna is van), meghatározható, hány pp-ből jön össze. Úgy kell belőni a számokat, hogy kb. azonos pp-ből lehessen teljesíteni a bénítós, kritikus varázslatos illetve az új kritikus ütéses küldetéseket. Aztán mindenki eldönti majd, hogy melyik kritikusát növeli, esetleg a lopásra megy-e rá (vagy adott esetben az állat megölésére - ahogy felmerült ez az ötlet is).
A lényeg annyi, hogy egyensúly legyen a küldetések között.
Módosítás: a 90%-ot elnéztem, maxolva van 30%-ban a lopás sikere, ezzel kell számolni.
Azt probaltam elmondani, hogy nekem pl. az egyes lopas is a vilag. Elsokent lett lefelejtve, amint lehetoseg volt ra.
Semmi gond nincs vele, sima pp-s küldetés. 90% eséllyel kell számolni a lopás sikerét (végtelenségig lehet növelni a szakit, és más haszna is van), meghatározható, hány pp-ből jön össze. Úgy kell belőni a számokat, hogy kb. azonos pp-ből lehessen teljesíteni a bénítós, kritikus varázslatos illetve az új kritikus ütéses küldetéseket. Aztán mindenki eldönti majd, hogy melyik kritikusát növeli, esetleg a lopásra megy-e rá (vagy adott esetben az állat megölésére - ahogy felmerült ez az ötlet is).
A lényeg annyi, hogy egyensúly legyen a küldetések között.
Módosítás: a 90%-ot elnéztem, maxolva van 30%-ban a lopás sikere, ezzel kell számolni.
Dátum: 2010.08.12. 17:14:54
A képletek ismeretében nagyon egyszerűen felmérhetőek / összehasonlíthatóak a küldetések. Pl. kiégett őskövet max 5% eséllyel lehet találni (30 szakit rá kell áldozni), 9 kiégett őskő kb. 180 vadászatból jön össze. Kalandot 6% eséllyel találsz, ha bespájzolsz 10 kalandot, a maradék 5 kaland 83. vadászatból jön össze (de meg is kell őket csinálni). Kisebb mérető állat előfordulása kb. 13-15%, 15 darab kb. 110 vadászatból jön össze. Egyértelmű, hogy utóbbit érdemes csinálni.
Ugyanígy összehasonlíthatóak a térkapus és portyás (bénítós, kritikus ütés, kritikus varázslat) küldetések is.
Még érdemes lenne azt is figyelembe venni, hogy 25 térkapuhoz kb. 4,3 napig kell gyűjteni a térkapu pontokat (viszont semmi más befektetést nem igényel), míg egy vadászós küldetéshez (100csp-vel számolva) csak kettőig. Napi 25 portyapontot számolva, ha nyerem a csatáim 90%-át, és csatánként 3-szor bejön a kritikus, akkor 60 kritikust megcsinálok kevesebb, mint egy napi pp-ből (bénítás más helyzet, mert rá kell öltözni, és elveszi pl. lélekszívó felszerelés elől a helyet.
Az állat szintlépőset is át lehet számolni időre, egy állat kennelben 8TP-s felszereléssel 308 alatt lép 20. szintre, de ebből az utolsó 48 órát egyben le tudja, tehát 260 óra (10,8 nap) alatt teljesít 3 küldetést (2-szer 10 szintlépés, 1-szer 20. szintű sajtolás). 8-9 állatot simán lehet egyszerre kenneleztetni...
Na valahogy így kellene átszámolni a küldetéseket.
Ugyanígy összehasonlíthatóak a térkapus és portyás (bénítós, kritikus ütés, kritikus varázslat) küldetések is.
Még érdemes lenne azt is figyelembe venni, hogy 25 térkapuhoz kb. 4,3 napig kell gyűjteni a térkapu pontokat (viszont semmi más befektetést nem igényel), míg egy vadászós küldetéshez (100csp-vel számolva) csak kettőig. Napi 25 portyapontot számolva, ha nyerem a csatáim 90%-át, és csatánként 3-szor bejön a kritikus, akkor 60 kritikust megcsinálok kevesebb, mint egy napi pp-ből (bénítás más helyzet, mert rá kell öltözni, és elveszi pl. lélekszívó felszerelés elől a helyet.
Az állat szintlépőset is át lehet számolni időre, egy állat kennelben 8TP-s felszereléssel 308 alatt lép 20. szintre, de ebből az utolsó 48 órát egyben le tudja, tehát 260 óra (10,8 nap) alatt teljesít 3 küldetést (2-szer 10 szintlépés, 1-szer 20. szintű sajtolás). 8-9 állatot simán lehet egyszerre kenneleztetni...
Na valahogy így kellene átszámolni a küldetéseket.
Dátum: 2010.08.11. 14:15:41
És akkor ott van még pár dolog, pl. Cyron (nem személyeskedni akarok). Több a tulajdonság és szakértelemösszege mint Barriquenak, ugyanakkor 20 szinttel alacsonyabb nála. Őt hogy lehet felkonvertálni Barrique szintjére? Csak mert rengeteg erőforrást szerzett inspirátorból, azaz ha "normálisan" lépett volna szinteket, akkor lényegesen kevesebb erőforráshoz jutott volna (szintkülönbséggel arányosan kap plusz csp-t).
Az állatokról meg ne is beszéljünk, egyrészt cserélgetve vannak, másrészt van egy elméleti felső határuk, ami felett nagyon nehéz fenntartani őket. Nabiliusnak 75. szinten van 175. szintű állata, ugyanakkor mindössze 30 embernek van állata 120. szint felett (leginkább a top-ban). Ha itt konvertálás lesz, az önmagában borít mindent, de ha nem lesz, az is.
Akármilyen képlet lesz (ha lesz), mindenképpen lesz egy szűk réteg, aki 98%-os valószínűséggel szarrá veri az összes többit. És durvább különbségekkel, mint amilyenek most vannak.
Az elmélet szép, csak gyakorlatilag megvalósíthatatlan.
Az állatokról meg ne is beszéljünk, egyrészt cserélgetve vannak, másrészt van egy elméleti felső határuk, ami felett nagyon nehéz fenntartani őket. Nabiliusnak 75. szinten van 175. szintű állata, ugyanakkor mindössze 30 embernek van állata 120. szint felett (leginkább a top-ban). Ha itt konvertálás lesz, az önmagában borít mindent, de ha nem lesz, az is.
Akármilyen képlet lesz (ha lesz), mindenképpen lesz egy szűk réteg, aki 98%-os valószínűséggel szarrá veri az összes többit. És durvább különbségekkel, mint amilyenek most vannak.
Az elmélet szép, csak gyakorlatilag megvalósíthatatlan.
Dátum: 2010.08.11. 12:39:59
Idézet: Ariel - 2010.08.11. 09:17:08
Hát, ha Miklósnak sikerül olyan képletet alkotnia, ami figyelembe veszi a LE/TP arányt is, és az adott idő alatt megszerzett LE-t is, és még jól is működik a képlet, akkor talán ismét beszélhetünk vele a kalandokhoz alkotott képletről, azt is biztos helyre tudja majd pofozni
Túl sok sci-fi-t olvasol
Hát, ha Miklósnak sikerül olyan képletet alkotnia, ami figyelembe veszi a LE/TP arányt is, és az adott idő alatt megszerzett LE-t is, és még jól is működik a képlet, akkor talán ismét beszélhetünk vele a kalandokhoz alkotott képletről, azt is biztos helyre tudja majd pofozni
Túl sok sci-fi-t olvasol
Dátum: 2010.08.11. 12:38:47
Pár gondolat:
- A szakik nagy része maxolva van. Ezeket simán leosztani nem lehet, hiszen lehet, 50. szinten ugyanúgy maxon voltak, mint 100. szinten (szívósság).
- Érdemes megnézni Shardullah Sharpát, aki annak idején a szerver legerősebbje volt, majd sokáig nem játszott és most szintjén az egyik leggyengébb. Az idő előrehaladtával ugyanazon a szinten egyre erősebb karakterek lesznek. Egy kezdetekben indult karaktert 50. szintre lekonvertálva, összehasonlítva egy most 50. szintű karakterrel, hozzá sem fog tudni szagolni. De egy most 20. szintűt felkonvertálva 50. szintre, mindkettőt alázni fogja.
- A képletnél javaslom figyelembe venni azt is, mikor (mennyi ideje) indult a karakter.
- Sajnos semmi esélyt nem látok arra nézve, hogy a pók karaktereket, illetve a KH-n tápoló top-ot bármilyen képlettel összehasonlíthatóvá lehetne tenni a többi karakterrel, de csak ha azt nézem, hogy egyik karakter VF-ezik, másik szingulárisozik, más különbség nincs köztük, már azokat se.
- A szakik nagy része maxolva van. Ezeket simán leosztani nem lehet, hiszen lehet, 50. szinten ugyanúgy maxon voltak, mint 100. szinten (szívósság).
- Érdemes megnézni Shardullah Sharpát, aki annak idején a szerver legerősebbje volt, majd sokáig nem játszott és most szintjén az egyik leggyengébb. Az idő előrehaladtával ugyanazon a szinten egyre erősebb karakterek lesznek. Egy kezdetekben indult karaktert 50. szintre lekonvertálva, összehasonlítva egy most 50. szintű karakterrel, hozzá sem fog tudni szagolni. De egy most 20. szintűt felkonvertálva 50. szintre, mindkettőt alázni fogja.
- A képletnél javaslom figyelembe venni azt is, mikor (mennyi ideje) indult a karakter.
- Sajnos semmi esélyt nem látok arra nézve, hogy a pók karaktereket, illetve a KH-n tápoló top-ot bármilyen képlettel összehasonlíthatóvá lehetne tenni a többi karakterrel, de csak ha azt nézem, hogy egyik karakter VF-ezik, másik szingulárisozik, más különbség nincs köztük, már azokat se.
Dátum: 2010.07.20. 20:25:45
Idézet: Eliteninja - 2010.07.20. 18:19:14
Mivé válik a múlt dicsősége...
A háborút Sharpán nyertük meg.
Mivé válik a múlt dicsősége...
Dátum: 2010.07.16. 10:56:53
Idézet: Csarmi.reg - 2010.07.16. 09:59:44
Hogyne lenne! Miklós valamelyik jegyzetfüzetében, de ha ott nem, a Végzetúr programkódjában egész biztosan
Le van valahol pontosan írva, hogy működik a sebzés, találati arány és ilyesmi számítása?
Hogyne lenne! Miklós valamelyik jegyzetfüzetében, de ha ott nem, a Végzetúr programkódjában egész biztosan