Te valami más dimenzióban vagy?
Vara nevű karakter nem létezik v1-en.
Mondandód többi része is kb ennyire reális.
Hozzászólások - Damage
Dátum: 2009.10.15. 11:42:47
Dátum: 2009.10.15. 11:27:15
Időközben úgy látom, a KV bevetette legfőbb diplomáciai fegyverét, a lepontozást
Szánalmas, mint mindig...
Szánalmas, mint mindig...
Dátum: 2009.10.15. 11:19:52
Igazán vicces kisfiú vagy látom. Tudsz nicket torzítani, meg balfaszságokat beszélni - tisztára mint a régi KVs arcok.
rdemi mondanivalód viszont nincs, csak arcoskodsz, név nélkül. Ha ilyen atomkemény, tökös gyerek vagy, akkor deklarálj! Nem fogunk katakombázni, nem lesz láthatatlanság, kilépkedés, vendégjátékos hívás, mint amit ti csináltatok. Vállalom, hogy végig vakító fénnyel a kezemben fogom eltörölni a hisztis kis bandádat a föld színéről nyúlpajtásaimmal...
rdemi mondanivalód viszont nincs, csak arcoskodsz, név nélkül. Ha ilyen atomkemény, tökös gyerek vagy, akkor deklarálj! Nem fogunk katakombázni, nem lesz láthatatlanság, kilépkedés, vendégjátékos hívás, mint amit ti csináltatok. Vállalom, hogy végig vakító fénnyel a kezemben fogom eltörölni a hisztis kis bandádat a föld színéről nyúlpajtásaimmal...
Dátum: 2009.10.08. 21:29:56
Idézet: Rodriguez - 2009.09.28. 10:14:49
Tudatturbót teccik ismerni?
61+50?
...A vadászat gyorsításának 57-ről 111-re való növelése viszont szerintem szinte vállalhatatlanul drága. Hiába a gyógyulás, túl sok Le-be kerül az a néhány másodperc...
Tudatturbót teccik ismerni?
61+50?
Dátum: 2009.10.06. 23:29:59
Ez nem korrekt meglátás, hanem bullshit, melléduma. A manakonstrukció nem más, mint ingyenépítés - csak hasonlítjuk össze más LE bevételi forrásokkal!
Még nagyobb duma, ha olyan ember mondja, aki manakonstrukción kívül kvázi nem is épített soha...
Még nagyobb duma, ha olyan ember mondja, aki manakonstrukción kívül kvázi nem is épített soha...
Dátum: 2009.09.28. 07:27:02
Más irányba viszont felesleges gondolkodni. Ez egy abszolút sírásgeneráló húzás lenne valószínűleg, de fényévekkel jobban segítené a játékot, mint anno a kreatív lebutítása (ami csak egy workaround volt).
A manakonstrukció:
- elértéktelenítette a háborút
- elértéktelenítette az építést
- elértéktelenítette a lélekkutat
- elértéktelenítette a katalizátort
Gyakorlatilag két alapvető, szövetségi tevékenységet fektetett két vállra (építés, háború).
Ha úgy lesz hagyva, ahogy van, legfeljebb a mesteri építészethez hasonló dolgokkal lehet tiszavirág életű eredményeket felmutatni áthidaló megoldások terén. Nosztalgia hatás - "Jé, most megint LE-ből kell építenünk egy kicsit, mint anno!"
A manakonstrukció:
- elértéktelenítette a háborút
- elértéktelenítette az építést
- elértéktelenítette a lélekkutat
- elértéktelenítette a katalizátort
Gyakorlatilag két alapvető, szövetségi tevékenységet fektetett két vállra (építés, háború).
Ha úgy lesz hagyva, ahogy van, legfeljebb a mesteri építészethez hasonló dolgokkal lehet tiszavirág életű eredményeket felmutatni áthidaló megoldások terén. Nosztalgia hatás - "Jé, most megint LE-ből kell építenünk egy kicsit, mint anno!"
Dátum: 2009.09.28. 01:18:59
Ha úgy vesszük, nem a háború katasztrofális, hanem a manakonstrukció az, ami kinyírta a játékegyensúlyt, méghozzá hidegvérrel.
Ha kivennénk a játékból (teljes értéken felejthető lenne, mint a kreatív volt anno), és beleszámítana a legyőzött ellenfél katalizátora a háborús zsákmányba, már nem lenne olyan siralmas a végeredmény. Ha még a győztes kútjának mérete, mint limit is el lenne törölve már egész jó lenne.
A citadella nem válasz arra, hogy kivegyük egy szövetség manakonstrukcióját. Tulajdonképpen tökéletesen feleslegesen beszélünk kiegyensúlyozásról, amíg a konstrukció bent van. Ezzel csak pofozgatjuk a szart, és annyit érünk el, hogy az esetlegesen betervezett új épületek ára exponenciálisan emelkedik.
Ha kivennénk a játékból (teljes értéken felejthető lenne, mint a kreatív volt anno), és beleszámítana a legyőzött ellenfél katalizátora a háborús zsákmányba, már nem lenne olyan siralmas a végeredmény. Ha még a győztes kútjának mérete, mint limit is el lenne törölve már egész jó lenne.
A citadella nem válasz arra, hogy kivegyük egy szövetség manakonstrukcióját. Tulajdonképpen tökéletesen feleslegesen beszélünk kiegyensúlyozásról, amíg a konstrukció bent van. Ezzel csak pofozgatjuk a szart, és annyit érünk el, hogy az esetlegesen betervezett új épületek ára exponenciálisan emelkedik.
Dátum: 2009.09.28. 00:17:25
Akkor ismét megkérdezem:
Mi értelme van erősíteni a citadellát, ha a háború attól még (a többség számára) szar marad?
Lokálisan gondolkodni könnyű, de nem célravezető.
Morti:
Még mindig várok
Mi értelme van erősíteni a citadellát, ha a háború attól még (a többség számára) szar marad?
Lokálisan gondolkodni könnyű, de nem célravezető.
Morti:
Még mindig várok
Dátum: 2009.09.25. 00:53:31
Minden módosításnak van célja.
Minden módosítás kihat a játékegyensúlyra.
Minden módosításnak van üzenete (ami nem mindig egyezik a céllal).
Mi a cél? Semmi. Bocs, mégis: tegyünk egy lépést hátrafelé(!) a háborús rendszer javítása érdekében.
Hogy hat a (nem annyira stabil) játékegyensúlyra? Tovább rontja.
Mi az üzenet? Ne háborúzz, még annyira sem éri meg.
Próbálom meglátni hogyan pörgetné fel a játékot, de valahogy nem sikerül. Fejtsd ki légyszíves, gondolom tiszta kép lebeg előtted.
Minden módosítás kihat a játékegyensúlyra.
Minden módosításnak van üzenete (ami nem mindig egyezik a céllal).
Mi a cél? Semmi. Bocs, mégis: tegyünk egy lépést hátrafelé(!) a háborús rendszer javítása érdekében.
Hogy hat a (nem annyira stabil) játékegyensúlyra? Tovább rontja.
Mi az üzenet? Ne háborúzz, még annyira sem éri meg.
Próbálom meglátni hogyan pörgetné fel a játékot, de valahogy nem sikerül. Fejtsd ki légyszíves, gondolom tiszta kép lebeg előtted.
Dátum: 2009.09.25. 00:43:49
***
Ugye észreveszi legalább egyetlen egy ember, hogy ez a remek ötlet lenne a több sebből vérző háborús rendszerre mért kegyelemdöfés?!
***
A citadella mellesleg már így is aránytalanít, nem kellene tovább fokozni - meglepő infot közlök, ha elmondom, hogy 500K-s kút alatt is van élet a VU-ban?
Inkább a manakonstrukción kéne elgondolkodni, ha már a játék minden létező aspektusába bekavar.
Nem magam(/unk) felé hajlik a kezem, mert a RSZNYT természetesen nem lenne érintett. Na meg akkor is háborúznánk, ha 1 milliárd LE-t lehetne citadellacsapni, napi 2x... De kvázi mi lennénk az egyetlenek.
Ugye észreveszi legalább egyetlen egy ember, hogy ez a remek ötlet lenne a több sebből vérző háborús rendszerre mért kegyelemdöfés?!
***
A citadella mellesleg már így is aránytalanít, nem kellene tovább fokozni - meglepő infot közlök, ha elmondom, hogy 500K-s kút alatt is van élet a VU-ban?
Inkább a manakonstrukción kéne elgondolkodni, ha már a játék minden létező aspektusába bekavar.
Nem magam(/unk) felé hajlik a kezem, mert a RSZNYT természetesen nem lenne érintett. Na meg akkor is háborúznánk, ha 1 milliárd LE-t lehetne citadellacsapni, napi 2x... De kvázi mi lennénk az egyetlenek.
Dátum: 2009.09.20. 04:24:51
Idézet: Otoaak - 2009.09.19. 17:24:59
A sebgyógyítás regenjét meg kikapcsolhatóvá kell tenni portyában, így lényegesen több portya célpont nem lesz de az eleve nem is volt belekalkulálva az egyéni epikusba, hogy több portyacélpontot kell generálnia, a lényeg az volt, hogy leveretésre ne lehessen használni. A portyacélpontok növelése eleve önmagában sokkal összetettebb probléma amit csak szimplán egy sima szakival meg lehetne oldani, anélkül, hogy ne csináljunk boxzsákot kb. minden gyengébb karakterből.
"Ha portya során megtámadnak, és ellenfeled legalább háromszoros sebzést okoz annak ellenére, hogy hatalmadnak megfelelő fegyvert és varázslatot használsz, saját magadat is meggyógyítod."
Vagyis alapvetően kikapcsolható...
A sebgyógyítás regenjét meg kikapcsolhatóvá kell tenni portyában, így lényegesen több portya célpont nem lesz de az eleve nem is volt belekalkulálva az egyéni epikusba, hogy több portyacélpontot kell generálnia, a lényeg az volt, hogy leveretésre ne lehessen használni. A portyacélpontok növelése eleve önmagában sokkal összetettebb probléma amit csak szimplán egy sima szakival meg lehetne oldani, anélkül, hogy ne csináljunk boxzsákot kb. minden gyengébb karakterből.
"Ha portya során megtámadnak, és ellenfeled legalább háromszoros sebzést okoz annak ellenére, hogy hatalmadnak megfelelő fegyvert és varázslatot használsz, saját magadat is meggyógyítod."
Vagyis alapvetően kikapcsolható...
Dátum: 2009.09.20. 04:15:58
Visszalyukadtunk a téma 3. hozzászólásához
Végigolvastam már többször a topicot, de a segédlényes megoldáson kívül nem láttam más alternatívát, ami megtartja az egyéni fejlődés szerepét, és fent tartja a szövetségen belüli (egészséges) versenyhelyzetet. A segédlények akár erősíthetik is az epikust míg el nem hullanak, akár gyengíthetik is, miután kicsinálták őket, de bármelyik (vagy épp mindkettő) esetben fel kell támadniuk valamikor.
Az is tiszta sor, hogy valahogy limitálni kell, hogy ki ütheti őket, mivel így "kényszerítetten" nagyobb lesz az epikusölésben résztvevő tábor, és nem kerülhet sor arra, hogy ugyanaz a 3 ember generálja magának a kincspontot.
A legegyszerűbb megoldás az lenne, ha az első ütéssel dőlne el, hogy a karakter melyik lényt ütheti a továbbiakban.
A félrekattintások elkerülése végett (mondjuk) naponta lehetne új célpontot választani. A hajnali mentés utáni reset tökéletesen alkalom lehetne erre. Ekkor éledhetnének fel a segédek is, ha le vannak csapkodva. Persze ez(ek) gyakrabban is történhetnek, 4-8 óránként akár.
A segédlények szintje is kérdéses.
Ötletszerűen: Bizonyos létszám alatt, legyen mondjuk 10, a legalacsonyabb teljes értékű tag (= aki feltöltötte már a kutat) + Y lenne a lény szintje.
10-25 tag esetén (vagyis a legtöbb szövetség esetében) az első opció, és egy másik lény, aminek a szintje (szövi átlagszint) + Y
25+ tag esetén az első opció, illetve két lény a második opcióból.
Mennyi az Y?
Ez a kérdés egyéni epikusnál is. Kapásból mondanám, hogy 20, hogy ne legyen olyan problémás a dolog.
A lények egyéb tulajdonságait nem kell kidolgozni (ha nem tápolják a fő epikust), mivel a létező epikusok statjai simán használhatók.
A segédlények ütése kincspontot érne, de tárgyat nem dobnának.
A segédlények természetesen regenerálódnak, illetve feltámadnak bizonyos időközönként.
Új képeket nem kell nekik adni, elég 1-2 képet legenerálni a régi epikusok újrahasználása helyett, hiszen annyit nem érnek
Nyitott kérdés, hogy a fő epikus megölhető-e legyen a segédek megölése nélkül.
Ha ölhető marad, akkor előfordulhat, hogy a fő epikusölők így is kinyírják a fő epikust (akár kap bónuszokat a segédlényekből, akár nem). Ha nem lehet a fő epikust megölni, míg a segédlények állnak, akkor az egyszemélyes epikusölő szövetségek húzhatják a rolót, viszont az epikus újra (vagy inkább ténylegesen) szövetségi esemény lehetne.
Ha valamit kihagytam volna, sorry.
És most jöhet a szokásos sárdobálás...
Végigolvastam már többször a topicot, de a segédlényes megoldáson kívül nem láttam más alternatívát, ami megtartja az egyéni fejlődés szerepét, és fent tartja a szövetségen belüli (egészséges) versenyhelyzetet. A segédlények akár erősíthetik is az epikust míg el nem hullanak, akár gyengíthetik is, miután kicsinálták őket, de bármelyik (vagy épp mindkettő) esetben fel kell támadniuk valamikor.
Az is tiszta sor, hogy valahogy limitálni kell, hogy ki ütheti őket, mivel így "kényszerítetten" nagyobb lesz az epikusölésben résztvevő tábor, és nem kerülhet sor arra, hogy ugyanaz a 3 ember generálja magának a kincspontot.
A legegyszerűbb megoldás az lenne, ha az első ütéssel dőlne el, hogy a karakter melyik lényt ütheti a továbbiakban.
A félrekattintások elkerülése végett (mondjuk) naponta lehetne új célpontot választani. A hajnali mentés utáni reset tökéletesen alkalom lehetne erre. Ekkor éledhetnének fel a segédek is, ha le vannak csapkodva. Persze ez(ek) gyakrabban is történhetnek, 4-8 óránként akár.
A segédlények szintje is kérdéses.
Ötletszerűen: Bizonyos létszám alatt, legyen mondjuk 10, a legalacsonyabb teljes értékű tag (= aki feltöltötte már a kutat) + Y lenne a lény szintje.
10-25 tag esetén (vagyis a legtöbb szövetség esetében) az első opció, és egy másik lény, aminek a szintje (szövi átlagszint) + Y
25+ tag esetén az első opció, illetve két lény a második opcióból.
Mennyi az Y?
Ez a kérdés egyéni epikusnál is. Kapásból mondanám, hogy 20, hogy ne legyen olyan problémás a dolog.
A lények egyéb tulajdonságait nem kell kidolgozni (ha nem tápolják a fő epikust), mivel a létező epikusok statjai simán használhatók.
A segédlények ütése kincspontot érne, de tárgyat nem dobnának.
A segédlények természetesen regenerálódnak, illetve feltámadnak bizonyos időközönként.
Új képeket nem kell nekik adni, elég 1-2 képet legenerálni a régi epikusok újrahasználása helyett, hiszen annyit nem érnek
Nyitott kérdés, hogy a fő epikus megölhető-e legyen a segédek megölése nélkül.
Ha ölhető marad, akkor előfordulhat, hogy a fő epikusölők így is kinyírják a fő epikust (akár kap bónuszokat a segédlényekből, akár nem). Ha nem lehet a fő epikust megölni, míg a segédlények állnak, akkor az egyszemélyes epikusölő szövetségek húzhatják a rolót, viszont az epikus újra (vagy inkább ténylegesen) szövetségi esemény lehetne.
Ha valamit kihagytam volna, sorry.
És most jöhet a szokásos sárdobálás...
Dátum: 2009.09.18. 20:47:26
Azért nem érted, mert túl egyszerű a megoldás. A való életben is vannak, akik harcművészeteket vagy küzdősportokat tanulnak, hogy hatékonyan semlegesíthessék potenciális ellenfeleik (akár versenyszerű értelemben, akár csak IRL para), és vannak testépítők, akik semmi pénzért sem ugranának be egy verekedésbe, nehogy megsérüljön a pont optimálisra szolizott bőrük. Utóbbiak nem vetélytársaik ellen versenyeznek, mint az első példában olvashattuk, hanem vetélytársaik *mellett* a Tömeg, illetve annak egy rétegének elismerése érdekében.
Viszont ebben a témakörben nincs "melyik a jobb?" kérdéskör, mert ízléskérdés.
Viszont ebben a témakörben nincs "melyik a jobb?" kérdéskör, mert ízléskérdés.
Dátum: 2009.09.18. 11:32:19
(Bocs, nem vettem észre a hszt, egyébként viszont téves - én mindenkit felpontozok)
Dátum: 2009.09.18. 11:05:16
Véget ért az ELIT háború is. A magam részéről szeretném megköszönni Marcsának és Rockatanskynak, hogy izgalmassá tették!
Dátum: 2009.09.18. 10:42:41
Megtisztelsz!
Viszont még mindig tele vagyok elméleti kérdésekkel...
Tulajdonképpen mennyi az a 34 egyetemista?
Ha a szövetségünk fele legyőzi a szövetségetek felét, aminek a másik fele nem járul hozzá aktívan a többiek védelméhez, mivel elhanyagolhatónak tekinti a veszteséget, akkor megnyertük az ellenetek zajló szövetségi háborút vagy sem?
Miért számít hősködésnek, ha leírjuk, hogy nyertünk?
Viszont még mindig tele vagyok elméleti kérdésekkel...
Tulajdonképpen mennyi az a 34 egyetemista?
Ha a szövetségünk fele legyőzi a szövetségetek felét, aminek a másik fele nem járul hozzá aktívan a többiek védelméhez, mivel elhanyagolhatónak tekinti a veszteséget, akkor megnyertük az ellenetek zajló szövetségi háborút vagy sem?
Miért számít hősködésnek, ha leírjuk, hogy nyertünk?
Dátum: 2009.09.18. 10:10:04
Az osztálynaplótok szerint akkor az első osztály létszáma 14 fő.
Woodranger, Darken_Shang, Sanya a végzet ura, Noked, dzsusz, Gorakh, Tadpole, Dess, Ariella, Draak Hoggelde, Zoidberg, Gita, Sasu, Nick Aragua.
Hiányzik 2 fő (katakomba).
Csókolom ez több, mint a szövetség fele.
Woodranger, Darken_Shang, Sanya a végzet ura, Noked, dzsusz, Gorakh, Tadpole, Dess, Ariella, Draak Hoggelde, Zoidberg, Gita, Sasu, Nick Aragua.
Hiányzik 2 fő (katakomba).
Csókolom ez több, mint a szövetség fele.
Dátum: 2009.09.18. 09:48:39
Nyilván ezért könnyezik teli a másodikosok játszószobáját...
Dátum: 2009.09.18. 09:47:47
Mivel a cuki példád egyáltalán nem fedi a megtörtént eseményeket így meg kell kérdeznem, hogy tulajdonképpen mi a francra próbálsz utalgatni a magad (nem kicsit ferdítő) módján?
Dátum: 2009.09.18. 08:24:00
Idézet: Cyron - 2009.09.18. 07:52:22
Köszönöm Neked Cyron, hogy így, 12 szint távlatából megkímélted az életem. Minimum Isten vagy.
Viccet félretéve vedd már észre, hogy a háború nem abból áll, hogy aki statisztikailag mindenkit le tud portyázni, az nyer. Végtelenül unalmas lenne, ha így történne. Leütöttél 8 szintet, nem kis teljesítmény, tényleg - Damage vérnyúl felfele ugrált 7 szinteket (magasan repkednek azok a sasok), és úgy hozott győztes portyákat. Ha már arcoskodásról van szó...
...
Ez idő alatt egyetlen nyulat sem láttam, mind rejtőzött a vackában, holott egyedül gond nélkül végigverném az egész bandát.
Ez most nem nagyképűség, hanem a puszta tény.
Semmi élvezet nem lenne benne, csak hideg precizitás.
Ez idő alatt egyetlen nyulat sem láttam, mind rejtőzött a vackában, holott egyedül gond nélkül végigverném az egész bandát.
Ez most nem nagyképűség, hanem a puszta tény.
Semmi élvezet nem lenne benne, csak hideg precizitás.
Köszönöm Neked Cyron, hogy így, 12 szint távlatából megkímélted az életem. Minimum Isten vagy.
Viccet félretéve vedd már észre, hogy a háború nem abból áll, hogy aki statisztikailag mindenkit le tud portyázni, az nyer. Végtelenül unalmas lenne, ha így történne. Leütöttél 8 szintet, nem kis teljesítmény, tényleg - Damage vérnyúl felfele ugrált 7 szinteket (magasan repkednek azok a sasok), és úgy hozott győztes portyákat. Ha már arcoskodásról van szó...