*mod*
én csak felvetettem, de ha úgy látjátok, hogy lesz így benne verseny, hát legyen. Engem amúgy sem érint a dolog, nemhiszem, hogy bármelyik kategóriában is esélyes lehetnék.
Hozzászólások - Tiha
Dátum: 2010.09.30. 13:27:15
Dátum: 2010.09.30. 09:42:20
Ha csak az indított portyákat számolja, akkor aztán tényleg nem lehet kitörni. Aki max PP, CSP-ről indul, és mindet ellövi, az semmivel sem tud többet, mint aki szintén ugyanezt teszi. Olyan lesz, mint a kvíz olimpia, hiába válaszolsz minden kérdésre helyesen, akkor sem leszel győztes...
Az igaz, hogy visszaélésre ad okot, ha minden portyát számol a gép, de hát az is "munka", hogy ezt leszervezd. (itt nem a multizásra gondolok, hanem a a kampányolásra)
Annó, amikor bejött a szinthuszárság, akkor Sharpa, Leinád és a többiek is a segítségért kértek 5 olyan portyát amiben leveretem magam rajtuk. Elég sokan éltünk a segítségükkel, és meg is fizettük az árát.
Az igaz, hogy visszaélésre ad okot, ha minden portyát számol a gép, de hát az is "munka", hogy ezt leszervezd. (itt nem a multizásra gondolok, hanem a a kampányolásra)
Annó, amikor bejött a szinthuszárság, akkor Sharpa, Leinád és a többiek is a segítségért kértek 5 olyan portyát amiben leveretem magam rajtuk. Elég sokan éltünk a segítségükkel, és meg is fizettük az árát.
Dátum: 2010.09.30. 09:36:24
szuper ötletek, és tényleg szükség lenne rájuk! KÉRJÜK MEGVALÓSÍTANI!
Dátum: 2010.09.29. 22:42:03
Cras az ötlet teszik, de amíg a kábítós működött védekezőként is kb 100 kábításból ha 1 olyan volt, amit így szereztem. Ugyanis aki jött, az úgy szét vert, hogy el sem találtam, nemhogy kábítottam. Így maradt az, hogy én is 10 szinttel lejjebb ütöttem, hogy minden ütésem találjon, és kábítson.
Szerintem ha működne védekezőként, akkor egy-két ügyes játékos komoly előnyt hozza így össze belőle, a többséget meg nem igazán érintené.
Szerintem ha működne védekezőként, akkor egy-két ügyes játékos komoly előnyt hozza így össze belőle, a többséget meg nem igazán érintené.
Dátum: 2010.09.29. 13:24:58
Engem nem zavar, ha divat a láthatatlan vadászat, de abban igazat kell adjak Miklósnak, hogy egy idő után ugyan az a KÉNYSZER lesz minden VF-es számári, mint a nem VF-esnek a VF-esek között.
Ugyanis, ha a többség ezt a taktikát csinálja, akkor előnyhöz jut, ha te nem akarsz hozzájuk képest hátrányban lenni, akkor te is KÉNYTELEN leszel VF-el láthatatlanul vadászni. És lehet, hogy a VF-et is már csak azért vetted fel, mert a környezetedben mindenki VF-es.
EZ egy nagy csapda, ugyanúgy, mint a VF. Hosszútávon (ha nem változtatnak rajta), akkor az lesz, hogy lesz nem VF-es és Vf-es csapat, ahol a VF-esek közül gyakorlatilag mindenki láthatatlanul vadászik. (ha nem ezt teszi legyöngül a többiekhez képest, szétverik, megunja a játékot és töröl.
Szóval ez most fájhat egyeseknek, de gondoljatok csak bele: most lehet, hogy ti vagytok a taktikázósok, akik előnyre tesztek szert. De egy idő múlva mindenki ezt fogja csinálni, akkor nem lesz további előnyötök, csak a hátrány mindenkinek. Akkor már inkább szűnjön meg mindenkinek (aki eddig előnyt kovácsolt belőle, az úgyis megmarad).
Ugyanis, ha a többség ezt a taktikát csinálja, akkor előnyhöz jut, ha te nem akarsz hozzájuk képest hátrányban lenni, akkor te is KÉNYTELEN leszel VF-el láthatatlanul vadászni. És lehet, hogy a VF-et is már csak azért vetted fel, mert a környezetedben mindenki VF-es.
EZ egy nagy csapda, ugyanúgy, mint a VF. Hosszútávon (ha nem változtatnak rajta), akkor az lesz, hogy lesz nem VF-es és Vf-es csapat, ahol a VF-esek közül gyakorlatilag mindenki láthatatlanul vadászik. (ha nem ezt teszi legyöngül a többiekhez képest, szétverik, megunja a játékot és töröl.
Szóval ez most fájhat egyeseknek, de gondoljatok csak bele: most lehet, hogy ti vagytok a taktikázósok, akik előnyre tesztek szert. De egy idő múlva mindenki ezt fogja csinálni, akkor nem lesz további előnyötök, csak a hátrány mindenkinek. Akkor már inkább szűnjön meg mindenkinek (aki eddig előnyt kovácsolt belőle, az úgyis megmarad).
Erről tudni valamit?:
"- Akinek már van aukciós bérlete, és igy nem látja hasznát a féléves aukciós bérletnek, azoknak egy másik relikvia esik, hogy ne érje őket hátrány. Ez a relikvia is (bár a leírásában nincs külön feltüntetve, mivel Baraty egy meglévő relikviát klónozott) csak fél évig lesz náluk!"
esett már ilyen valakinek? kiváncsi vagyok rá mi az.
"- Akinek már van aukciós bérlete, és igy nem látja hasznát a féléves aukciós bérletnek, azoknak egy másik relikvia esik, hogy ne érje őket hátrány. Ez a relikvia is (bár a leírásában nincs külön feltüntetve, mivel Baraty egy meglévő relikviát klónozott) csak fél évig lesz náluk!"
esett már ilyen valakinek? kiváncsi vagyok rá mi az.
Dátum: 2010.09.22. 13:10:56
KÉPESSÉG FA rendszer, én is ezt mondom! ÉS/vagy szinthez kötött AF képességek! Sokkal több logika, taktika lenne benne, és még jobban ösztönözne a szintlépésre, ha a szinttel arányos mennyiségű AF pontot kap a játékos.
Dátum: 2010.09.21. 22:08:50
Az egész játékkal és fejlesztésekkel az a baj, hogy a játékosok élmezőnye előrébb van, mint ameddig a játék ki van dolgozva!
Így sosem lesz igazságos egy fejlesztés. Kezdetben léptük a szinteket minél gyorsabban, nyomattuk a tanulást, és csak figyeltük az újdonságokat.
Most a top 120+ szintnél jár, a játékosok többsége meg olyan 50-80. szintnél (tegyük hozzá, hogy ők nem az indulás óta játszanak).
Ha minden fejlesztés egy fél évvel előtte lenne a játékosoknál, akkor nem lenne semmi probléma.
Nem kéne vitatkozni azon, hogy hátrányban lesznek-e azok, akik 80. szint felett vannak, mikor bevezetésre kerülnek az AF képességek.
Sajnos szinte kivitelezhetetlen, de ez tényleg úgy lenne igazságos, ha nem 80, hanem 130. szinttől indulna. Na persze az egy másik kérdés, hogy akkor ezt fél (egy) évig alig páran használhatnák.
No de kérem ez egy végtelen időre tervezett nyilt végű játék....
És igen, folyna a nyálunk, hú, micsoda tápok vannak 130. szint felett, de jó lenne egyszer olyan magas szintűnek lenni....
Sajnos a V1-V2-V3 -ra már csak ilyen kompromisszumos megoldásban kaphatunk fejlesztést.
V5, az biztos jó kis világ, szívesen játszanék ott, de én már nem kezdem újra a nulláról, és szerintem vannak még jópáran így. Akkor már inkább egy teljen másik játék....
Ezt a játékvezetés ba***ta el, nem kellett volna a VU.-t ilyen hamar "piacra" dobni.
Így sosem lesz igazságos egy fejlesztés. Kezdetben léptük a szinteket minél gyorsabban, nyomattuk a tanulást, és csak figyeltük az újdonságokat.
Most a top 120+ szintnél jár, a játékosok többsége meg olyan 50-80. szintnél (tegyük hozzá, hogy ők nem az indulás óta játszanak).
Ha minden fejlesztés egy fél évvel előtte lenne a játékosoknál, akkor nem lenne semmi probléma.
Nem kéne vitatkozni azon, hogy hátrányban lesznek-e azok, akik 80. szint felett vannak, mikor bevezetésre kerülnek az AF képességek.
Sajnos szinte kivitelezhetetlen, de ez tényleg úgy lenne igazságos, ha nem 80, hanem 130. szinttől indulna. Na persze az egy másik kérdés, hogy akkor ezt fél (egy) évig alig páran használhatnák.
No de kérem ez egy végtelen időre tervezett nyilt végű játék....
És igen, folyna a nyálunk, hú, micsoda tápok vannak 130. szint felett, de jó lenne egyszer olyan magas szintűnek lenni....
Sajnos a V1-V2-V3 -ra már csak ilyen kompromisszumos megoldásban kaphatunk fejlesztést.
V5, az biztos jó kis világ, szívesen játszanék ott, de én már nem kezdem újra a nulláról, és szerintem vannak még jópáran így. Akkor már inkább egy teljen másik játék....
Ezt a játékvezetés ba***ta el, nem kellett volna a VU.-t ilyen hamar "piacra" dobni.
Dátum: 2010.09.21. 15:50:42
Ami elsőre nem jött le:
itt is a tanuláshoz hasonló rendszerbe (skilltree-be) lesznek ágyazva az AF képességek, vagy ömlesztve, és mindenki azt tanul, ami tetszik neki?
Mert, ha egy egymásra épülő rendszerben lennének, akkor még inkább megéri szintet lépni, és mégtöbb pontot szerezni, hogy magasabb szintű AF képességeket is megkapjon az ember.
A VU indulásakor pont ezért kezdték el Sharpáék a TP hajhászást, hogy ők legyenek, akik mindent előbb megtanulnak, több LE-t, TP-t szereznek, így több dolgot tudnak kifejleszteni.
Szerintem itt is fontos lenne, hogy egyre nagyobb költsége legyen megtanulni egy-egy új képességet.
Amúgy ezáltal magasabb szintű AF képességekre alapozva valami teljesen új PVE elemet is be lehetne hozni a játékba (mint a baráti kihívás,) amivel egyes játékosok elszórakozhatnak. Olyanok, akik amúgy sem portyáznak, emiatt nem fejleszteneki harci képességeket, és akár még tárgyat sem vásárolnak.
itt is a tanuláshoz hasonló rendszerbe (skilltree-be) lesznek ágyazva az AF képességek, vagy ömlesztve, és mindenki azt tanul, ami tetszik neki?
Mert, ha egy egymásra épülő rendszerben lennének, akkor még inkább megéri szintet lépni, és mégtöbb pontot szerezni, hogy magasabb szintű AF képességeket is megkapjon az ember.
A VU indulásakor pont ezért kezdték el Sharpáék a TP hajhászást, hogy ők legyenek, akik mindent előbb megtanulnak, több LE-t, TP-t szereznek, így több dolgot tudnak kifejleszteni.
Szerintem itt is fontos lenne, hogy egyre nagyobb költsége legyen megtanulni egy-egy új képességet.
Amúgy ezáltal magasabb szintű AF képességekre alapozva valami teljesen új PVE elemet is be lehetne hozni a játékba (mint a baráti kihívás,) amivel egyes játékosok elszórakozhatnak. Olyanok, akik amúgy sem portyáznak, emiatt nem fejleszteneki harci képességeket, és akár még tárgyat sem vásárolnak.
Dátum: 2010.09.21. 15:27:16
NAGYON TETSZIK!!!! Nagyon ötletes! Már csak 1 kérdésem van:
MIKOR KERÜL JÁTÉKBA?????
MIKOR KERÜL JÁTÉKBA?????
Mondjuk az igaz, annó a TF-en (még az ős időkben: Zan indukátor rombolás, Varkaudar csata, Város védés) az eventek arról szóltak, hogy egyértelmű, és azonnali előnyöd származott belőle, tehát megért csinálni. És a végén a győztes még extra jutalmat is kapott.
Itt sem azt kellett volna kihangsúlyozni, hogy tegyélbe LÉ-t meg CSP-t, azt a csata után alig kapsz vissza valamit, de majd talán a végső jutalom megéri, hanem egyből kézzel fogható dolgokat:
Nem LÉ-t kéne bele tölteni CSP-ért, hanem síma PP-ért csatázni, ahol alapban több LÉ-t kapnél, mint amit össze tudsz hozni. Így lenne egy kecsegtető LE/TP arányú tevékenység, amit megéri kihasználni. (mondjuk komoly LÉ-t kapnál, a PP-ért cserébe, viszont a küldetésekbe nem számolná be)
Ha mellette megmarad a relikvia találás, és gyógyital (esetleg kristály ital, védelem itala, netán harag itala, és támadás itala is eshetne), akkor megérné ezt nyomatni egy hónapig, majd a végén visszatérni a normál kerékvágásba.
Ehelyett az erőforrásokat pazaroljuk a pillanatnyi abszolút veszteségért, és bízunk benne, hogy nem járunk nagyon szarul, és nem rongáltuk hülyére a karakterünket...
Itt sem azt kellett volna kihangsúlyozni, hogy tegyélbe LÉ-t meg CSP-t, azt a csata után alig kapsz vissza valamit, de majd talán a végső jutalom megéri, hanem egyből kézzel fogható dolgokat:
Nem LÉ-t kéne bele tölteni CSP-ért, hanem síma PP-ért csatázni, ahol alapban több LÉ-t kapnél, mint amit össze tudsz hozni. Így lenne egy kecsegtető LE/TP arányú tevékenység, amit megéri kihasználni. (mondjuk komoly LÉ-t kapnál, a PP-ért cserébe, viszont a küldetésekbe nem számolná be)
Ha mellette megmarad a relikvia találás, és gyógyital (esetleg kristály ital, védelem itala, netán harag itala, és támadás itala is eshetne), akkor megérné ezt nyomatni egy hónapig, majd a végén visszatérni a normál kerékvágásba.
Ehelyett az erőforrásokat pazaroljuk a pillanatnyi abszolút veszteségért, és bízunk benne, hogy nem járunk nagyon szarul, és nem rongáltuk hülyére a karakterünket...
Dátum: 2010.09.15. 14:32:57
Hali, agyalgattam egy kicsit, mit is lehetne kezdeni az időszakos eseménnyekkel. Van egy komoly ötletem, ami talán nem függ sem szinttől, sem VF-től, sem hordától. Nyitok rá egy topic-ot, hogy ki lehessen vesézni, ha már ennyit írtam. Remélem egy ad ötlet alapaot, amit tökéletesítve elfogadhatna a JV is. (hangsúlyozom, hogy sok minden csak nagy vonalakban lett leírva, amit majd ki kell dolgozni)
Egy olyan esemény ötlet jutott eszembe, ami rendszeres időközönként kerülne lebonyolításra, akár párhuzamosan más eseménnyel. (ráadásul ez elég hosszú esemény akár 3-4 hónap is lehet a hossza)
Egy összetett ötletről van szó, aminek a legnagyobb jelentősége az, hogy leginkább PVE elemeket tartalmaz, és olyanok is élvezhetik, akik esetleg nem a harc irányába fejlesztik a karakterüket.
Az „event” egyik lényegi eleme egy olyan tevékenység lenne, ami leginkább időbe kerül. Azaz, amíg ezt csinálja a karaktered, nem csinálhat semmi mást, hasonlóan a pihenéshez működéséhez. Tudom, hogy ez a gép elé szögezés esetét valósítja meg, de lesznek benne taktikázási lehetőségek. Így az is tud játszani, aki egész nap a gép előtt ül, és az is, aki este hazaér, és gyorsan „lezavarja a napi rutint”. (illetve ez az egyetlen lehetősége annak, hogy ténylegesen élvezhető esemény legyen, ne csak gyors kattingatás)
Bocsi, de a történeti részt nincs kedvem kitalálni, csak a vázát írnám le az eseménynek. Mondjuk a végzeturaknak kazamatákat kell felderíteni, és onnét mindenfélét gyűjtögetni.
Egy ilyen felfedezés erőforrásba kerülne. Leginkább egy erre külön kitalált erőforrásba, valamint Lélekenergiába. (esetleg CSP, PP, VP, ÉP-be) A lényeg, hogy „áldozatot kelljen hozni a játékosnak”, és ne lehessen végteleníteni a tevékenységet. (bár az idő faktor így is megszabja a maximális tevékenységet.)
Több féle kazamata közül választhatna a játékos. Legyen ez 1,2,3,4 stb, egyre nagyobb áldozattal járóak. Természetesen a bent töltött idő is e- szerint növekedne. Alapban 1 óra az 1-es szint. A 4-es 4 óra. Itt jön az első taktikázás: inkább bemegyek többször, vagy ritkábban.
Amíg bent van a játékos, addig addig a pihenéshez hasonlóan egy szöveg, és egy visszaszámláló óra jelenne meg, hogy meddig tartózkodik bent. A kalandokhoz hasonlóan, ben véletlenszerű próbák várnák a játékost. Az 1-esben 3 db, a 2-esben 6 és így tovább.
Minden próba után lenne fix jutalom (akár próbától függően, és lenne egy kis esély találni valamit. Elsősorban lenne egy új erőforrás, nevezzük ezüsttallérnak. Mondjuk 1-5 tallér eshetne minden próba után. Valamit apróbb, egyszer használatos, tárgyak italok (ezek kicsi találati eséllyel) Lélek Energia is járna bizonyos próbák után.(illetve egy elég kis %-os esély lenne rá, hogy itt is esik 1 db az event gyűjtendő tárgyából - lásd lejjebb) Ha a játékos eljut a kazamata végére, akkor ott BIZTOSAN kap jutalmat. Ezüsttallért, LÉ-t, TP-t (komoly LÉ és komoly TP, akár 5-8 szoros vadászaté) és az eventben megszerezhető tárgyakból (legyen mondjuk a Galatkik Titkának könyvének 1 lapja – lásd lejjebb) annyi darabadot, ahanyas kazamatába ment be. 1-esben 1-et, 4-esben 4et. (Illetve az eventben lehetne találni ritka relikviákat, mint a Zarknodosban, mondjuk max 4-et, itt lenne rá esély, hogy kipottyan. Ha nem esett, akkor a következő felfedezett kazamatában picivel több esélye lenne találni) Itt olyasmi „kincs esőre” gondolok, mint a TF. Mikor egy-egy nagyobb lényt levertél, több tárgyat is találhattál. Itt is kapna a játékos több mindent, lenne sikerélmény.
Az event gyűjtendő tárgya: Minden ilyen megrendező esemény arról szólna, hogy a végzeturak keresnek valamit, ezt kell összegyűjteni. Példámban a Galetkik Titkának könyvéneka lapjait. Legyen mondjuk 25 oldal. Ez 25 különálló lap. (nem kell nekik külön kép, csak az eventben felsorolni, hogy melyik lap van meg, és abból hány darab) Ugyanis a lapok gyakori, nemgyakori, és ritkák lennének. Lenne 4 ritka, 8 nem gyakori, és 13 gyakori. Ebből senki nem tudná előre melyik milyen. Csak találnák a kazamatákban a játékosok, és gyűlne náluk. Közös egyeztetéssel lehetne felmérni melyik milyen fajta. (a lapoknak a neve csak ennyi lenne: Galatkik Titkának Könyve # 3. oldal.) Ezeket a lapokat időközben el lehetne adni az esemény alatt, ahol újabb ezüsttallérokat kaphat érte a játékos. (mindnek egység ára lenne, nem tenne külömbséget a gyakoriság szerint, így lehet, hogy valakinek első 5 lapból esik 2 ritka, de aladja a gyors tápolás érdekében.)
Ezüsttallér: egy új erőforrás, melyet az eseményen belül lehet igen sokoldalúan felhasználni.
Speciális „jártasságokat” lehetne belőle vásárolni, amik szükségesek lehetnek az eseményben, illetve pár speciális jártasság adna némi TÁPot vagy kényelmi funkciót a Végzetúrnak.
Jártasságok (csak példa jelleggel, mert minél több lenne belőlük, annál jobban meg kell fontolni, hogy mire költsön az ember)
A jártasságok hasonlóan működnek a szakértelem fejlesztéshez.
(számokat nem szeretnék írni, az most az ötlet szintjén felesleges, valamit ezek csak munkanevek))
Alap „szakértelem” a
- 1. szint, maga az alap jártasság: Sokoldalú jártasság szakértelem. Minden szintje után új jártasság válik elérhetővé, viszont a fejlesztési költsége is növekszik.( mint a tanulás)
- 2. szint: Próba jártasságok (3-5 fajta, mint a kaland szakértelmek, egyetlen hasznuk az lenne, hogy a kazamatákban ilyen jártasság próbákba futhat a játékos, ehhez kellenek ezeknek a jártasságoknak a minél magasabb szintjei. Mind az 5 jártasságot egyből első szintüen megkapja a játékos, ha a Sokoldalú jártasság szakértelmét 2. szintűre növeli)
- 3. szint: Hatékony felfedezés jártasság: minden szintje X%-al csökkenti a kazamaták felfedezésének idejét. A szaki maximuma felezné a bent töltött időt. (de ehhez igen sok erőforrást kell rákölteni)
- 4. szint: Felderítés jártasság: minden szintje 0,X%-al növelné az esélyét annak, hogy a próbák végén, illetve a kazamata felfezedése végén kincset találj. (nem csak az event tárgy esélyét, de a relikviáét, illetve italokét is.) a maximális szinten, ami megint csak elég sok erőforrás, pár %-al növelné a találati esélyt.
A Továbbiakat nem írom szint szerint, csak ötlet jellelleggel, hogy mik lehetnének:
- olyan szaki, ami könnyíti a próbák nehézségét
- ami a benti csatákat könnyíti, és növelei a Lélekenergia nagyságát, amit csata végén kap a játékos
- olyan szaki, amivel kicsit befolyásolhatom, hogy milyen próbákat szeretnék kapni. Kicsit több eséllyel dobná be azt. (ezt esetleg minden bemenet előtt módosíthatom, hogy épp mire mennék rá)
- ami az aranytallérok találati mennyiségét növeli picivel (1-ről mondjuk 2-8 ra, akár jártasság szintekre bontva (x1 szinttől 1-6, x2 szinttől 1-7, 1-8, 2-8, hasonlóan a csapdakészítéshez)
TÁPOK:
- magas szinten jöhetnének be olyan jártasságok, amik mondjuk azt tudnák, hogy maximális szintre fejlesztve egy adott szakértelem maximumát megnöveleik (rendes VU-s szakértelem maximumát.
Pl: Ősi spektrális manipuláció jártasság.: ha maximális szintre fejleszted, akkor az a lábbi jutalamat kapod: Spektrális manipuláció szkértelmed maximuma 5-ttel magasabb lesz. (összeadódik minen egyéb max növelővel: fertőzés +5-ttel, és még az eszencia is rájön pluszban)
Ehhez hasonlóan lehetne több ilyen tétel. Nem kell mindenütt a +5 növekedés. Néhol 2-3, néhol akár +10 is.
Lenne olyan táp is, hogy ha maxra húzza, akkor permanensen megnőne a kritikus ütése 10-el. (vagy az idomítása, sebgyógy, stb…)
A TÁP-ok lényeg, hogy kell belőnni az ezüsttallér költségét, hogy aki ráfekszik a tápok kigyúrására, az is maximum 2-3 nál többet ne tudjon összeszedni. Akár úgy is lehet, ha 1 tápot megszerzett, akkor a következő fejlesztési költsége drasztikusan megnövekszik. A harmadiké meg méginkább.
KÉNYELMI: aki akar, rámehet a kényelmi tápokra.
Egyik jártasság: A Szaki maximuma esetén ezentúl minden vadászatod X mp-el kevesebb idő tellik
Másik: Ezentúl minden szintélpés után X kiégett őskövet kapsz. (akkor is, ha nem vagy szövetség tagja vagy nincs energiakristályosítója a szövetségednek.)
Másik: Ezentúl ha nem vagy prémium tag, akkor is bármikor megváltoztathatod a karaktered képét.
Stb
Sok mindent ki lehet találni. 1 a FONTOS: hogy a a bőség zavarában legyen a játékos. Akármnnyire ráhajt az eseményre, akkor is csak a fejlesztések (jártasságok, tárgyak, stb) kb a 20-30%-ra legyen elég az ezüsttallérja. Nagyon meg kelljen minden lépést fontolni, nagyon taktikázni kelljen, hogy mire költi a tallért.
Próbák:
A kazamata felderítések közben különféle próbákba futhat bele a játékos. A kalandokhoz hasonlóan, csak itt nem előre írt kalandok vannak, hanem véletlenszerű próbák. (lásd lejjebb a fajtákat) A próbákat nem rögtön belépéskor adja, hanem a kazamata szintjétől függően meghatározott időközönként. (ha 1-es kazamata, akkor ugye 1 óra alatt ad 3 próbát). Belépsz, kapsz egy kis leírást, majd azt, hogy elkezded felderíteni a kazamatát. Valahol 5-18 perc között beadja az első próbát. (igen, addig vár a játékos, és nem csinál semmit!) Ha megvan a próba, teljesítette, megkapja azonnal a jutalmat. Ha járt Lélek energia, akkor azt egyből a karakter lapra írja. (amíg a kazamatát deríti fel, addig nem lehet portyával megtámadni, amint lejár az idő, akkor egyből, itt van egy kis esély egymást lerabolni). A következő próbát beadja 20-38 perc között, majd az utolsót 40-58. (ha van idő csökkentő jártasság, akkor arányában változik az idő is).
A próbák során (a kalandokhoz hasonlóan) beállíthatja, hogy használ-e valami módosító eszközt (lásd tárgyak). Ezeket is ezüst tallérért lehet venni, és könnyíthetik, vagy megoldhatják a próbákat. Ha sikeres, akkor esély a jutalomra, és folytatja. Ha nem sikerül a próba, akkor vége, kidobja a rendszer, nincs jutalom. Viszont azonnal elmehet egy másik kazamatába. (feltéve, ha a játékos a gép előtt van).
Próba fajták (csak ötlet szinten pár)
- csata. Rendes harci paraméterekkel, a Zarknodos manós csatához hasonlóan. (némi külömbséggel, hogy megérje csatázni: Lényegesen több LÉ- és TP jár érte. (vadászat 3-4-szerese. Az EH növeli a LÉ mennyiségét a VF a TP-t csökkenti, szingu a TP-t növeli. Küldetésekb NEM számolja be sehogy. Viszint magas Lélekenergia szívással egy kis Lé szívható belőlük. (kb térkapu harmada). Ellenben nezéz, és komoly csata várható
- Szakértelem próba. A kalandokhoz hasonló, de egyszerre 3 próba egymás után, 3 random szakértelemre
- Jártasság próba
- ÉP vesztés
- VP vesztés
- Lélekenergia áldozat
- stb
Italok, tárgyak:
Italokat a próbák során kis eséllyel lehet találni is (gyógyitalok, varázsitalok, ritkább esetben az alább írtakból is)
Ezenfelül lenne itt egy speciális kufár (árus), akitől csakis Ezüsttallérért (és plusz Lélekenergiáért) lehetne venni dolgokat.
Többnyire olyan italokat, tárgyakat, amik az eseményben használatosak, a próbákat segítik. De lenne egy két, igen drága speciális felszerelés is, amit használhat a „normál” játékban is az ember.
Lehetnének olyan speciális tárgyak (felszerelés), ami mindenkinek elérhető, de a megvásárlás pillanatában változna a paramétere. Pl:
A Gnumdhar pallosa. Sebzése, + tulajdonságai aszerint változnának, hanyadik szintű játékos akarja megvenni. (ha megvette, akkor már nem változik) Így nem kell minden szintre kitalálni tárgyakat, hanem az adott „szettet” megveheti a 10. szintű is (persze akkor annak megfelelő bónuszokkal), de a 120. szintű is megveheti, a hozzá mért bónuszokkal. (ugye az adott szint átlag kerekedelmével megvehető legjobb ősköves cuccnál kell kicsit jobb legyen, hogy megérje megvenni)
Így lehetne, fegyver, pajzs, varázslat, páncél, és mondjuk 1 speciális, csak itt beszerezhető cucc. (mondjuk sisak, vagy karkötő)
Az árak megint csak olyan mértékűek lennének, hogy nagyon nehéz lehessen mindent megvenni. (illetve ha megvesz minden tárgyat, akkor a TÁP jártasságokra ne nagyon maradjon)
-itlalok: csak ötleteket sorolok: olyan ital, ami egy kazamata idejére a szakértelem próbáknál minden szakira ad X-et. (ezt a bemenetel előtt megsizod és végig működik)
Ugyanez, jártasságra.
Folyamatos gyógyital. Minden próba után gyógyít rajtad egy nagyobb adagot. Ezt is bemenet előtt meginni. (ha sok a csat és Ép vesztés, akkor jól jöhet.
Lehetne olyan ital, ami egy sikertelen próba után lép érvénybe, és generál egy másik próbát, ha az sikerül, akkor tovább jut, nem dobja ki a kazamata.
Stb, stb. Ezek Ezüsttallérba kerülnek, és olyan árban, amit azért meggondol az ember, hogy költsön-e rá.
Itt tudja a játékos drága ezüsttallér mennyiségekért eladni a könyvlapokat, ha akarja!
Esemény nyereménye, feltéle, miért is kűzdünk, stb.
Az Esemény X ideig tart. A kufárokhoz hasonlóan 4-8 csapathoz lehet csatlakozni. (fix győztes jutalom lenne, minden csapat ugyanazt kapná, ebben nem lenne különbség) A csapatválasztás csakis az adott „kufárok” neve alapján dőlne el, meg az alapján, hogy ott kik, és hányan vannak.
Cél: minden játékos egymaga gyűjti a lapokat. A játék közben, ha megtalálta az összes lapot egy könyvből, dönthet úgy, hogy összerakja egy könyvvé. Ekkor az már szét nem szedhető, és kap érte egy egyedi jutalmat (előre meghatározott jutalmat) az esemény végén az összes játékos berakja a közösbe a fel nem használt lapjait, és az a csapat győz, akinek több könyve jön ki belőlük. FIGYELEM, ha a játékos egyéniben elhasználta és összerakta a könyvet a jutalomért, akkor az elveszik, és a csapatéba nem számít bele! Egy játékos gyakorlatilag akármennyi könnyvet és lapot megszerezhet, összerakhat. (ez ugye a ritka lapoktól függhet)
A játékos időközben az egyéni érdeki miatt eladhatja a kufárnak az egyes könyvlapokat, ezzel ezüsttallért szerezve, és növelve saját karaktere TÁP faktorát (TÁP jártasságok, felszerelés), vagy dolgozhat a közösségért!
Az eseménybe csak 30. szint feletti karakterek vehetnek részt, elkerülve a rabszolgák tömeges indítását.
A győztes 3 csapat komoly jutalmat kap. Speckó relikviák, tulajdonság növekedés stb. Olyat, amiért érdemes küzdeni, és a saját érdekeit háttérbe szorítani.
Az esemény időtartalma alatt sehol sem kerül feltüntetésre, hogy az adott csapat hány lapot talált, és hány könyvet tud összerakni belőle. (nem is lehetne, hiszen ezt a játékosok egyénileg is felhasználhatják saját érdekükben) csak a lejárat napján kerül ez összesítésre! Így fontos a játékosok közötti kommunikáció, esetleg a zárt fórumok.
Az esemény végeztével (ami több hónapos időtartam lehet) minden játékos elveszti az összes tallérját, jártasságát, eseményhez tartozó italát.
Ami megmarad az a speciális felszerelés, illetve a TÁP jártasságokkal elért kényelemi változások, vagy szakértelem növekedés. Persze a hagyományos gyógyitalok, és a relikviák is megmaradnak.
Ha legközelebb is megrendezik az eseményt újra nulláról lehet kezdeni a taktikázást, tiszta lappal, előre eldöntve, hogy ki miként szeretne profitálni belőle, illetve milyen szerencséje lesz.
Egy olyan esemény ötlet jutott eszembe, ami rendszeres időközönként kerülne lebonyolításra, akár párhuzamosan más eseménnyel. (ráadásul ez elég hosszú esemény akár 3-4 hónap is lehet a hossza)
Egy összetett ötletről van szó, aminek a legnagyobb jelentősége az, hogy leginkább PVE elemeket tartalmaz, és olyanok is élvezhetik, akik esetleg nem a harc irányába fejlesztik a karakterüket.
Az „event” egyik lényegi eleme egy olyan tevékenység lenne, ami leginkább időbe kerül. Azaz, amíg ezt csinálja a karaktered, nem csinálhat semmi mást, hasonlóan a pihenéshez működéséhez. Tudom, hogy ez a gép elé szögezés esetét valósítja meg, de lesznek benne taktikázási lehetőségek. Így az is tud játszani, aki egész nap a gép előtt ül, és az is, aki este hazaér, és gyorsan „lezavarja a napi rutint”. (illetve ez az egyetlen lehetősége annak, hogy ténylegesen élvezhető esemény legyen, ne csak gyors kattingatás)
Bocsi, de a történeti részt nincs kedvem kitalálni, csak a vázát írnám le az eseménynek. Mondjuk a végzeturaknak kazamatákat kell felderíteni, és onnét mindenfélét gyűjtögetni.
Egy ilyen felfedezés erőforrásba kerülne. Leginkább egy erre külön kitalált erőforrásba, valamint Lélekenergiába. (esetleg CSP, PP, VP, ÉP-be) A lényeg, hogy „áldozatot kelljen hozni a játékosnak”, és ne lehessen végteleníteni a tevékenységet. (bár az idő faktor így is megszabja a maximális tevékenységet.)
Több féle kazamata közül választhatna a játékos. Legyen ez 1,2,3,4 stb, egyre nagyobb áldozattal járóak. Természetesen a bent töltött idő is e- szerint növekedne. Alapban 1 óra az 1-es szint. A 4-es 4 óra. Itt jön az első taktikázás: inkább bemegyek többször, vagy ritkábban.
Amíg bent van a játékos, addig addig a pihenéshez hasonlóan egy szöveg, és egy visszaszámláló óra jelenne meg, hogy meddig tartózkodik bent. A kalandokhoz hasonlóan, ben véletlenszerű próbák várnák a játékost. Az 1-esben 3 db, a 2-esben 6 és így tovább.
Minden próba után lenne fix jutalom (akár próbától függően, és lenne egy kis esély találni valamit. Elsősorban lenne egy új erőforrás, nevezzük ezüsttallérnak. Mondjuk 1-5 tallér eshetne minden próba után. Valamit apróbb, egyszer használatos, tárgyak italok (ezek kicsi találati eséllyel) Lélek Energia is járna bizonyos próbák után.(illetve egy elég kis %-os esély lenne rá, hogy itt is esik 1 db az event gyűjtendő tárgyából - lásd lejjebb) Ha a játékos eljut a kazamata végére, akkor ott BIZTOSAN kap jutalmat. Ezüsttallért, LÉ-t, TP-t (komoly LÉ és komoly TP, akár 5-8 szoros vadászaté) és az eventben megszerezhető tárgyakból (legyen mondjuk a Galatkik Titkának könyvének 1 lapja – lásd lejjebb) annyi darabadot, ahanyas kazamatába ment be. 1-esben 1-et, 4-esben 4et. (Illetve az eventben lehetne találni ritka relikviákat, mint a Zarknodosban, mondjuk max 4-et, itt lenne rá esély, hogy kipottyan. Ha nem esett, akkor a következő felfedezett kazamatában picivel több esélye lenne találni) Itt olyasmi „kincs esőre” gondolok, mint a TF. Mikor egy-egy nagyobb lényt levertél, több tárgyat is találhattál. Itt is kapna a játékos több mindent, lenne sikerélmény.
Az event gyűjtendő tárgya: Minden ilyen megrendező esemény arról szólna, hogy a végzeturak keresnek valamit, ezt kell összegyűjteni. Példámban a Galetkik Titkának könyvéneka lapjait. Legyen mondjuk 25 oldal. Ez 25 különálló lap. (nem kell nekik külön kép, csak az eventben felsorolni, hogy melyik lap van meg, és abból hány darab) Ugyanis a lapok gyakori, nemgyakori, és ritkák lennének. Lenne 4 ritka, 8 nem gyakori, és 13 gyakori. Ebből senki nem tudná előre melyik milyen. Csak találnák a kazamatákban a játékosok, és gyűlne náluk. Közös egyeztetéssel lehetne felmérni melyik milyen fajta. (a lapoknak a neve csak ennyi lenne: Galatkik Titkának Könyve # 3. oldal.) Ezeket a lapokat időközben el lehetne adni az esemény alatt, ahol újabb ezüsttallérokat kaphat érte a játékos. (mindnek egység ára lenne, nem tenne külömbséget a gyakoriság szerint, így lehet, hogy valakinek első 5 lapból esik 2 ritka, de aladja a gyors tápolás érdekében.)
Ezüsttallér: egy új erőforrás, melyet az eseményen belül lehet igen sokoldalúan felhasználni.
Speciális „jártasságokat” lehetne belőle vásárolni, amik szükségesek lehetnek az eseményben, illetve pár speciális jártasság adna némi TÁPot vagy kényelmi funkciót a Végzetúrnak.
Jártasságok (csak példa jelleggel, mert minél több lenne belőlük, annál jobban meg kell fontolni, hogy mire költsön az ember)
A jártasságok hasonlóan működnek a szakértelem fejlesztéshez.
(számokat nem szeretnék írni, az most az ötlet szintjén felesleges, valamit ezek csak munkanevek))
Alap „szakértelem” a
- 1. szint, maga az alap jártasság: Sokoldalú jártasság szakértelem. Minden szintje után új jártasság válik elérhetővé, viszont a fejlesztési költsége is növekszik.( mint a tanulás)
- 2. szint: Próba jártasságok (3-5 fajta, mint a kaland szakértelmek, egyetlen hasznuk az lenne, hogy a kazamatákban ilyen jártasság próbákba futhat a játékos, ehhez kellenek ezeknek a jártasságoknak a minél magasabb szintjei. Mind az 5 jártasságot egyből első szintüen megkapja a játékos, ha a Sokoldalú jártasság szakértelmét 2. szintűre növeli)
- 3. szint: Hatékony felfedezés jártasság: minden szintje X%-al csökkenti a kazamaták felfedezésének idejét. A szaki maximuma felezné a bent töltött időt. (de ehhez igen sok erőforrást kell rákölteni)
- 4. szint: Felderítés jártasság: minden szintje 0,X%-al növelné az esélyét annak, hogy a próbák végén, illetve a kazamata felfezedése végén kincset találj. (nem csak az event tárgy esélyét, de a relikviáét, illetve italokét is.) a maximális szinten, ami megint csak elég sok erőforrás, pár %-al növelné a találati esélyt.
A Továbbiakat nem írom szint szerint, csak ötlet jellelleggel, hogy mik lehetnének:
- olyan szaki, ami könnyíti a próbák nehézségét
- ami a benti csatákat könnyíti, és növelei a Lélekenergia nagyságát, amit csata végén kap a játékos
- olyan szaki, amivel kicsit befolyásolhatom, hogy milyen próbákat szeretnék kapni. Kicsit több eséllyel dobná be azt. (ezt esetleg minden bemenet előtt módosíthatom, hogy épp mire mennék rá)
- ami az aranytallérok találati mennyiségét növeli picivel (1-ről mondjuk 2-8 ra, akár jártasság szintekre bontva (x1 szinttől 1-6, x2 szinttől 1-7, 1-8, 2-8, hasonlóan a csapdakészítéshez)
TÁPOK:
- magas szinten jöhetnének be olyan jártasságok, amik mondjuk azt tudnák, hogy maximális szintre fejlesztve egy adott szakértelem maximumát megnöveleik (rendes VU-s szakértelem maximumát.
Pl: Ősi spektrális manipuláció jártasság.: ha maximális szintre fejleszted, akkor az a lábbi jutalamat kapod: Spektrális manipuláció szkértelmed maximuma 5-ttel magasabb lesz. (összeadódik minen egyéb max növelővel: fertőzés +5-ttel, és még az eszencia is rájön pluszban)
Ehhez hasonlóan lehetne több ilyen tétel. Nem kell mindenütt a +5 növekedés. Néhol 2-3, néhol akár +10 is.
Lenne olyan táp is, hogy ha maxra húzza, akkor permanensen megnőne a kritikus ütése 10-el. (vagy az idomítása, sebgyógy, stb…)
A TÁP-ok lényeg, hogy kell belőnni az ezüsttallér költségét, hogy aki ráfekszik a tápok kigyúrására, az is maximum 2-3 nál többet ne tudjon összeszedni. Akár úgy is lehet, ha 1 tápot megszerzett, akkor a következő fejlesztési költsége drasztikusan megnövekszik. A harmadiké meg méginkább.
KÉNYELMI: aki akar, rámehet a kényelmi tápokra.
Egyik jártasság: A Szaki maximuma esetén ezentúl minden vadászatod X mp-el kevesebb idő tellik
Másik: Ezentúl minden szintélpés után X kiégett őskövet kapsz. (akkor is, ha nem vagy szövetség tagja vagy nincs energiakristályosítója a szövetségednek.)
Másik: Ezentúl ha nem vagy prémium tag, akkor is bármikor megváltoztathatod a karaktered képét.
Stb
Sok mindent ki lehet találni. 1 a FONTOS: hogy a a bőség zavarában legyen a játékos. Akármnnyire ráhajt az eseményre, akkor is csak a fejlesztések (jártasságok, tárgyak, stb) kb a 20-30%-ra legyen elég az ezüsttallérja. Nagyon meg kelljen minden lépést fontolni, nagyon taktikázni kelljen, hogy mire költi a tallért.
Próbák:
A kazamata felderítések közben különféle próbákba futhat bele a játékos. A kalandokhoz hasonlóan, csak itt nem előre írt kalandok vannak, hanem véletlenszerű próbák. (lásd lejjebb a fajtákat) A próbákat nem rögtön belépéskor adja, hanem a kazamata szintjétől függően meghatározott időközönként. (ha 1-es kazamata, akkor ugye 1 óra alatt ad 3 próbát). Belépsz, kapsz egy kis leírást, majd azt, hogy elkezded felderíteni a kazamatát. Valahol 5-18 perc között beadja az első próbát. (igen, addig vár a játékos, és nem csinál semmit!) Ha megvan a próba, teljesítette, megkapja azonnal a jutalmat. Ha járt Lélek energia, akkor azt egyből a karakter lapra írja. (amíg a kazamatát deríti fel, addig nem lehet portyával megtámadni, amint lejár az idő, akkor egyből, itt van egy kis esély egymást lerabolni). A következő próbát beadja 20-38 perc között, majd az utolsót 40-58. (ha van idő csökkentő jártasság, akkor arányában változik az idő is).
A próbák során (a kalandokhoz hasonlóan) beállíthatja, hogy használ-e valami módosító eszközt (lásd tárgyak). Ezeket is ezüst tallérért lehet venni, és könnyíthetik, vagy megoldhatják a próbákat. Ha sikeres, akkor esély a jutalomra, és folytatja. Ha nem sikerül a próba, akkor vége, kidobja a rendszer, nincs jutalom. Viszont azonnal elmehet egy másik kazamatába. (feltéve, ha a játékos a gép előtt van).
Próba fajták (csak ötlet szinten pár)
- csata. Rendes harci paraméterekkel, a Zarknodos manós csatához hasonlóan. (némi külömbséggel, hogy megérje csatázni: Lényegesen több LÉ- és TP jár érte. (vadászat 3-4-szerese. Az EH növeli a LÉ mennyiségét a VF a TP-t csökkenti, szingu a TP-t növeli. Küldetésekb NEM számolja be sehogy. Viszint magas Lélekenergia szívással egy kis Lé szívható belőlük. (kb térkapu harmada). Ellenben nezéz, és komoly csata várható
- Szakértelem próba. A kalandokhoz hasonló, de egyszerre 3 próba egymás után, 3 random szakértelemre
- Jártasság próba
- ÉP vesztés
- VP vesztés
- Lélekenergia áldozat
- stb
Italok, tárgyak:
Italokat a próbák során kis eséllyel lehet találni is (gyógyitalok, varázsitalok, ritkább esetben az alább írtakból is)
Ezenfelül lenne itt egy speciális kufár (árus), akitől csakis Ezüsttallérért (és plusz Lélekenergiáért) lehetne venni dolgokat.
Többnyire olyan italokat, tárgyakat, amik az eseményben használatosak, a próbákat segítik. De lenne egy két, igen drága speciális felszerelés is, amit használhat a „normál” játékban is az ember.
Lehetnének olyan speciális tárgyak (felszerelés), ami mindenkinek elérhető, de a megvásárlás pillanatában változna a paramétere. Pl:
A Gnumdhar pallosa. Sebzése, + tulajdonságai aszerint változnának, hanyadik szintű játékos akarja megvenni. (ha megvette, akkor már nem változik) Így nem kell minden szintre kitalálni tárgyakat, hanem az adott „szettet” megveheti a 10. szintű is (persze akkor annak megfelelő bónuszokkal), de a 120. szintű is megveheti, a hozzá mért bónuszokkal. (ugye az adott szint átlag kerekedelmével megvehető legjobb ősköves cuccnál kell kicsit jobb legyen, hogy megérje megvenni)
Így lehetne, fegyver, pajzs, varázslat, páncél, és mondjuk 1 speciális, csak itt beszerezhető cucc. (mondjuk sisak, vagy karkötő)
Az árak megint csak olyan mértékűek lennének, hogy nagyon nehéz lehessen mindent megvenni. (illetve ha megvesz minden tárgyat, akkor a TÁP jártasságokra ne nagyon maradjon)
-itlalok: csak ötleteket sorolok: olyan ital, ami egy kazamata idejére a szakértelem próbáknál minden szakira ad X-et. (ezt a bemenetel előtt megsizod és végig működik)
Ugyanez, jártasságra.
Folyamatos gyógyital. Minden próba után gyógyít rajtad egy nagyobb adagot. Ezt is bemenet előtt meginni. (ha sok a csat és Ép vesztés, akkor jól jöhet.
Lehetne olyan ital, ami egy sikertelen próba után lép érvénybe, és generál egy másik próbát, ha az sikerül, akkor tovább jut, nem dobja ki a kazamata.
Stb, stb. Ezek Ezüsttallérba kerülnek, és olyan árban, amit azért meggondol az ember, hogy költsön-e rá.
Itt tudja a játékos drága ezüsttallér mennyiségekért eladni a könyvlapokat, ha akarja!
Esemény nyereménye, feltéle, miért is kűzdünk, stb.
Az Esemény X ideig tart. A kufárokhoz hasonlóan 4-8 csapathoz lehet csatlakozni. (fix győztes jutalom lenne, minden csapat ugyanazt kapná, ebben nem lenne különbség) A csapatválasztás csakis az adott „kufárok” neve alapján dőlne el, meg az alapján, hogy ott kik, és hányan vannak.
Cél: minden játékos egymaga gyűjti a lapokat. A játék közben, ha megtalálta az összes lapot egy könyvből, dönthet úgy, hogy összerakja egy könyvvé. Ekkor az már szét nem szedhető, és kap érte egy egyedi jutalmat (előre meghatározott jutalmat) az esemény végén az összes játékos berakja a közösbe a fel nem használt lapjait, és az a csapat győz, akinek több könyve jön ki belőlük. FIGYELEM, ha a játékos egyéniben elhasználta és összerakta a könyvet a jutalomért, akkor az elveszik, és a csapatéba nem számít bele! Egy játékos gyakorlatilag akármennyi könnyvet és lapot megszerezhet, összerakhat. (ez ugye a ritka lapoktól függhet)
A játékos időközben az egyéni érdeki miatt eladhatja a kufárnak az egyes könyvlapokat, ezzel ezüsttallért szerezve, és növelve saját karaktere TÁP faktorát (TÁP jártasságok, felszerelés), vagy dolgozhat a közösségért!
Az eseménybe csak 30. szint feletti karakterek vehetnek részt, elkerülve a rabszolgák tömeges indítását.
A győztes 3 csapat komoly jutalmat kap. Speckó relikviák, tulajdonság növekedés stb. Olyat, amiért érdemes küzdeni, és a saját érdekeit háttérbe szorítani.
Az esemény időtartalma alatt sehol sem kerül feltüntetésre, hogy az adott csapat hány lapot talált, és hány könyvet tud összerakni belőle. (nem is lehetne, hiszen ezt a játékosok egyénileg is felhasználhatják saját érdekükben) csak a lejárat napján kerül ez összesítésre! Így fontos a játékosok közötti kommunikáció, esetleg a zárt fórumok.
Az esemény végeztével (ami több hónapos időtartam lehet) minden játékos elveszti az összes tallérját, jártasságát, eseményhez tartozó italát.
Ami megmarad az a speciális felszerelés, illetve a TÁP jártasságokkal elért kényelemi változások, vagy szakértelem növekedés. Persze a hagyományos gyógyitalok, és a relikviák is megmaradnak.
Ha legközelebb is megrendezik az eseményt újra nulláról lehet kezdeni a taktikázást, tiszta lappal, előre eldöntve, hogy ki miként szeretne profitálni belőle, illetve milyen szerencséje lesz.
Dátum: 2010.09.15. 12:23:09
Ha már ENERGIAHASZNOSÍTÁS a neve, igazán működhetne benne még egy dolog: mégpedig a tulajdonságfejlesztés, és szakifejlesztést is olcsóbbá tehetné.
De úgy, hogy a transzplantáció, és ultraspec hatását növelné X%-al. (tehát ehhez kell a maxos, vagy max+5-ös ultra is, és transzplant is, és akár a max+5-ös EH.)
A növelés mértékét én nem tudom megmondani, de olyan 5-10%-ot adhatna az ultrára pluszban. (ami most spec-el együtt 30%-os fejlesztési kedvezményt ad, így adhatna 35-40%-ot)
Így már egyből kombósabb lenne az EH azok számára is, akik VF helyett vennék fel.
(mondjuk a topnak, ahol amúgy sincs VF, ott ez csak további puszta tápot jelentene... de talán be lehetne tenni valamit még, ami ezt a problémát kiküszöbölné)
De úgy, hogy a transzplantáció, és ultraspec hatását növelné X%-al. (tehát ehhez kell a maxos, vagy max+5-ös ultra is, és transzplant is, és akár a max+5-ös EH.)
A növelés mértékét én nem tudom megmondani, de olyan 5-10%-ot adhatna az ultrára pluszban. (ami most spec-el együtt 30%-os fejlesztési kedvezményt ad, így adhatna 35-40%-ot)
Így már egyből kombósabb lenne az EH azok számára is, akik VF helyett vennék fel.
(mondjuk a topnak, ahol amúgy sincs VF, ott ez csak további puszta tápot jelentene... de talán be lehetne tenni valamit még, ami ezt a problémát kiküszöbölné)
nemtom, zarknodnál lassabban hullottak a relikviák... ott necces volt, hogy kiesik-e az adott harmadban a cucc... itt meg 1 nap alatt kiszedik sokan a 2 db-ot...
Miért kell elsőre mindent elhinni? Ez az event első napja. Van még kilenc. Ha olyan nagy tervező vagy és számolgatsz a bajnokiig, akkor várhattál volna 5 napot, amíg megerősítik vagy megcáfolják az infót, és az addig tartalékolt erőforrásból bőven kiszedhetted volna az inspirátort, ha igaz lett volna.
Te kapkodtál, ne másokat szidj.
Mindig is lesznek vicces kedvű emberek, ezzel számolni kell. Szerintem meg jó poén volt! RESPECT!
Te kapkodtál, ne másokat szidj.
Mindig is lesznek vicces kedvű emberek, ezzel számolni kell. Szerintem meg jó poén volt! RESPECT!
No, akkor 1 kérdés:
Ha a portya % számít (azaz, ha már a portyára kapok -10%-ot, akkor itt is hasonlóan gyengülök?)
Ebben az esetben meg portyának is számít a pilon aktiválás. Akkor az EH miért nem erősíti?
Ki vagyok az ilyen félig megoldásoktól! Kérem az újra fontolását annak, hogy az EH működjön az eventben, és egy adott LÉ mennyiségnél ne kaphasson kevesebbet az EH-s.
Ha a portya % számít (azaz, ha már a portyára kapok -10%-ot, akkor itt is hasonlóan gyengülök?)
Ebben az esetben meg portyának is számít a pilon aktiválás. Akkor az EH miért nem erősíti?
Ki vagyok az ilyen félig megoldásoktól! Kérem az újra fontolását annak, hogy az EH működjön az eventben, és egy adott LÉ mennyiségnél ne kaphasson kevesebbet az EH-s.
Az a baj, hogy az EH (lásd másik topic) így is sok vita tárgya. (illetve az EH-VF közti hatalmas külömbség)
Mint, ahogy kiderült, hogy "ki lett sírva" a VF hasson a térkapura is, meg aztán a kalandokra is, így szerintem jogosan KÉRHETIK AZ EH-sok, hogy hasson az eventre valamilyen formában!
Ráadásul sok előnye nem származik ezeknek a játékosoknak belőle, de legalább az amúgy is sok sebből vérző hátrányukat nem erősítené tovább!
Mint, ahogy kiderült, hogy "ki lett sírva" a VF hasson a térkapura is, meg aztán a kalandokra is, így szerintem jogosan KÉRHETIK AZ EH-sok, hogy hasson az eventre valamilyen formában!
Ráadásul sok előnye nem származik ezeknek a játékosoknak belőle, de legalább az amúgy is sok sebből vérző hátrányukat nem erősítené tovább!
Tudom, hogy vadászatnak számít, de annyit adhatna az EH, hogy egy minimum LÉ alatt nem dobna a drakón, ha már van EH-m. NEkem most olyan 1500-5000 között változik a kapott LÉ. Ha ezt az EH annyiban módosítaná, hogy minimum 2500-at ad, akkor már rendben is lennénk.
(megjegyzem egy portyára is ennyit ad, olyan ellenfélért, akiért kb ennyi TP-t kapok. És ott még a szingum dupláz is)
(megjegyzem egy portyára is ennyit ad, olyan ellenfélért, akiért kb ennyi TP-t kapok. És ott még a szingum dupláz is)
Dátum: 2010.09.14. 00:07:45
1 dologtól kéne elszakadnia a játéknak: Attól, hogy a karaktereket egymáshoz mérjük.
Ha lennének a játék elejétől fogva olyan tevékenységek, amik lekötik a játékost, és nincsenek összefüggésben azzal, hogy mást miként verek le, vagy ő engem, akkor lenne miért játszani. A kalandok és a barátságos portya már egy jó irány, de nincs igazi jutalmuk. Illetve amit értük kapok, abból is csak olyan dolgokra költhetek, amik a karakterem harci potenciálját növelik. (LGY-s cuccok nagy része ilyen, barátságos portyát mindenki állat nevelésre használja, amit megint csak a portyában használhatok.)
Kellenek az alternatívák, és minden megoldódna. Több PVE elemet!
Ha lennének a játék elejétől fogva olyan tevékenységek, amik lekötik a játékost, és nincsenek összefüggésben azzal, hogy mást miként verek le, vagy ő engem, akkor lenne miért játszani. A kalandok és a barátságos portya már egy jó irány, de nincs igazi jutalmuk. Illetve amit értük kapok, abból is csak olyan dolgokra költhetek, amik a karakterem harci potenciálját növelik. (LGY-s cuccok nagy része ilyen, barátságos portyát mindenki állat nevelésre használja, amit megint csak a portyában használhatok.)
Kellenek az alternatívák, és minden megoldódna. Több PVE elemet!
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2010.09.13. 18:23:45
Lassan ideje lenne új tételeket betenni az AH-ba. De mondjuk egy "következő generációt". Mert az AH indulásakor sok tárgy elég tápos és hasznáható volt, de mostanra, hogy a játékosok szintjei olyan 50-60-nal nagyobbak, már nem sokat ér jópár tétel.
Lehetne az új sorozatnak egy olyan kitétele, hogy " ezt a relikvia csak akkor fejti ki a hatását, ha elmúltál már X. szintű"
X lehetne olyan 60-80 között. (vagy még több némelyik tárgynál)
Így lehetnének új fókuszkristályok, a mana és gyógyital termelő cuccok is fejlődhetnének (no meg jópár egyéb más is), és ki lehetne találni pár új, egyedi dolgot.
Nem kell minden táp legyen, adjon kényelmi dolgokat, vagy szinesítse a játékot.
Persze egy-két favorit azért kell bele.
Lehetne az új sorozatnak egy olyan kitétele, hogy " ezt a relikvia csak akkor fejti ki a hatását, ha elmúltál már X. szintű"
X lehetne olyan 60-80 között. (vagy még több némelyik tárgynál)
Így lehetnének új fókuszkristályok, a mana és gyógyital termelő cuccok is fejlődhetnének (no meg jópár egyéb más is), és ki lehetne találni pár új, egyedi dolgot.
Nem kell minden táp legyen, adjon kényelmi dolgokat, vagy szinesítse a játékot.
Persze egy-két favorit azért kell bele.