Az ő motivációjuk kicsit más volt. Mondjuk a wow-ban Arthast lerúgni a jégtrónról, az motivál, van történet tudjuk kiről van szó (már aki ismeri és játszik) mit tett és mit tehet ha nem lépünk a micsodájára. De egy alig ismert Zarknod nevű celeb akiről még a helyi média (Legenda) is csak elvétve cikkezik, az tejeljen ha akar valamit, különben felőlem alhat amennyit akar. Fekete Pákóért se indulna meg a fél ország ébreszteni ha nem fizetnék meg vastagon, sőt még a busás fizetés ellenére sem biztos, hogy elmaradna az agyonverés a végén.
Persze ezzel mindenki másképp van de nekem nem a jutalomról szóló spoiler hiányzik (az biztos lesz, meg vélemény is róla) hanem a mögöttes tartalom. Kicsit keveslem ezt a nesztek itt ez a Zarknod gyerek pörgessétek fel kicsit a globális felmelegedést és olvasszátok le róla a sarkört. Csak alig alig lehet tudni valamit az előzményekről és eléggé erőlködnöm kell ha ezt kicsit is át akarom élni. Még azt is kb. a volt TF-esek mazsolázták össze, hogy ki ez a Zarknod gyerek egyáltalán. (Bocs ha megint negatív vagyok, pedig eskuszöm, hogy igyekszek.)
Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2009.09.03. 12:30:44
Dátum: 2009.09.02. 06:42:30
El lett mondva az egyéni epikus mellett sokminden, az is, hogy nem sebzést kellene növelni inkább csökkenteni kéne. Miklós szerint egyesek (kb. én) túlságosan negatívak vagyunk ő kész arra, hogy a felmerülő ötletek alapján módosítsa a dolgot, most kb. úgy néz ki, hogy ez a változás bekerült (függetlenül a játékos véleményektől), teljesen pontosat vagy biztosat szerintem senki nem tud Miklóson kívül. Épp csak elkezdődött valamiféle vita ill. eszmecsere én per pill kiváncsian várom, hogy egyáltalán mi lesz a dologból, és a fizikai sebzés már változott vagy még csak most fog. (szeritnem még nem nőtt meg a fizikai sebzés)
Ha ennél többet aakrsz tudni akkor meg Miklóst kérdezd, én végigolvastam az összes hozzászólását de ettől még csak alig vagyok tájékozottabb nálad. Hogy ne legyek már megint negatív ezért jóindulatúan most inkább azt feltételezem, hogy az érintettek bizonyára az üzenőfalon, körüzenetben és még e-mailben is tájékoztatva lettek, csak hozzám nem jutott el ebből "véletlenül" semmi.
Ha ennél többet aakrsz tudni akkor meg Miklóst kérdezd, én végigolvastam az összes hozzászólását de ettől még csak alig vagyok tájékozottabb nálad. Hogy ne legyek már megint negatív ezért jóindulatúan most inkább azt feltételezem, hogy az érintettek bizonyára az üzenőfalon, körüzenetben és még e-mailben is tájékoztatva lettek, csak hozzám nem jutott el ebből "véletlenül" semmi.
Dátum: 2009.08.31. 14:04:37
A leglényegesebb és leginkább vonzo az egyéni epikusban szerintem sokak számára a %-os tárgyak megszerzésének a lehetősége, ennél lényegesen többet szerintem ne lehessen kihozni belőle már ez is brutálisan nagy táp. Rövid távon valóban sok a költség de hosszú távon szerintem nem lenne jó, ha halmozni lehetne a tárgyakat.
Dátum: 2009.08.31. 13:48:49
PP/CSP váltást nem véletlen tettem zárójelbe mert csak mellék szál volt, a postom lényege egyáltalán nem ez volt, fölösleges ide offolni ezzel kapcsolatban.
Azzal a költséggel amit én javasoltam, ha valaki kb. 70-80-as szinten kivesz max. 50 dukátot 100 epikus leölésével az legyen boldog vele, én ezt nem tekintem visszaélésnek. De szerintem a többség nem dukátra fog hajtani ha ő maga válsztja a tárgyat hanem hasznosabbra költi. Ne misztifikáljuk már túl ennyire a dukát értékét, a tárgyak számát mindenképpen korlátozni kell. Aki arról álmodozik, hogy az egyéni epikusozással majd minden létező epikus tárgyat begyűjthet vagy minden epikus után kap valami cuccot az nagyon el van tévedve.
Én a rendes epikus szabályait használnám itt is, csak a tárgyjutalom és az aktiválás költégébe nyulnék bele (állat fejlődés is maradhat). Legyen fele annyi az aktiválás LE költsége mint a pilon töltésnek (csp költség nélkül) és ezek után senki nem mondhatja, hogy ingyen jutnak a karakterek az epikus cuccokhoz(az állatfejlődést kompenzálná az aktiválás költsége), ez logikus is lenne hiszen a karakter egyedül aktiválja az emlékművet nagyobb erőfeszítést kíván. Vagy ahogy korábban már javasolták az epikus emlékműnek legyen több szintje és az szabályozza hány epikust ölhet a karakter. (Bár ezzel vissza lehet élni építőrabszolgával stb.)
Azzal a költséggel amit én javasoltam, ha valaki kb. 70-80-as szinten kivesz max. 50 dukátot 100 epikus leölésével az legyen boldog vele, én ezt nem tekintem visszaélésnek. De szerintem a többség nem dukátra fog hajtani ha ő maga válsztja a tárgyat hanem hasznosabbra költi. Ne misztifikáljuk már túl ennyire a dukát értékét, a tárgyak számát mindenképpen korlátozni kell. Aki arról álmodozik, hogy az egyéni epikusozással majd minden létező epikus tárgyat begyűjthet vagy minden epikus után kap valami cuccot az nagyon el van tévedve.
Én a rendes epikus szabályait használnám itt is, csak a tárgyjutalom és az aktiválás költégébe nyulnék bele (állat fejlődés is maradhat). Legyen fele annyi az aktiválás LE költsége mint a pilon töltésnek (csp költség nélkül) és ezek után senki nem mondhatja, hogy ingyen jutnak a karakterek az epikus cuccokhoz(az állatfejlődést kompenzálná az aktiválás költsége), ez logikus is lenne hiszen a karakter egyedül aktiválja az emlékművet nagyobb erőfeszítést kíván. Vagy ahogy korábban már javasolták az epikus emlékműnek legyen több szintje és az szabályozza hány epikust ölhet a karakter. (Bár ezzel vissza lehet élni építőrabszolgával stb.)
Dátum: 2009.08.31. 12:10:47
Szerintem ne legyen dukát, vezessünk be egy epikus pont számlálót. Minden levert epikus 1 pontot ér, a tárgyak ára pedig a következő:
A tárgyak tetszőlegesen választhatóak, onnantól ha valaki eléri az adott tier epikusait:
1. tier - 20 pont
2. tier - 30 pont
3. tier - 40 pont
4. tier - 50 pont
stb.
Ha jól tudom az első tier 20. epikusig tart és utánna 10 epikusonként kezdődik a következő tier. A fenti rendszerben mindenki dönthet arról, hogy megöl mondjuk 40 epikust (ezzel van 40 pontja) és választ 2 tier 1-es tárgyat vagy egy igazán erős tier 3-ast stb. Mindenki maga dönthet, hogy relatíve sok (mondjuk 100 epikus után 5 db tier 1-es) de gyengébb tárgya lesz vagy erős de abból meg max. 1-2 (100 epikus után mondjuk 1 db tier 9-es). Ezzel a szövetségi epikusozásnak továbbra is nagy jelentősége marad, aki elég erős hozzá az kiveheti magának a %-os cuccokat a tulajdonság/szakértelem fejelsztéshez, akinek meg ezek már megvannak azok taktikázhatnak, hogy a nehezen megszerzett epikus pontjaikat mikor és mire költik, sok kicsire vagy 1 igazán nagyra.
A dukát farmra meg külön szabályt kell hozni, ne akarjunk mindent 1 ötlettel megoldani mert ha később mégis hozzá kell nyúlni akkor megint az egész rendszert át kell dolgozni.( A legegyszerűbb és a legkorrektebb az lenne ha csak térkapus cuccokért járna dukát és LE-ért. Mert ugye sok szempontból jó lenne meghatározni a PP és a CSP között egy váltószámot (és oda vissza váltani is lehessen őket), ha pedig ez nem lehetséges akkor meg el kell felejteni az olyan fejlesztéseket (zarknod, dukát váltás stb.) ami csak az egyik erőforrást terheli mert torzítja a játékegyensúlyt, és előnybe hozza azokat akik az adott erőforrásra kevésbé vagy egyáltalán nem támaszkodnak. A csp/pp összevonása mindenesetre nagyon sok visszásságot megoldana,itt megint az jön képbe, hogy a portya fix. -LE-t is adjon amiért már vagy fél éve lobbizunk. A megfelelő rendszeren persze lehet agyalni, mindenesetre szerintem ez nagyon hasznos és fontos lenne.)
A tárgyak tetszőlegesen választhatóak, onnantól ha valaki eléri az adott tier epikusait:
1. tier - 20 pont
2. tier - 30 pont
3. tier - 40 pont
4. tier - 50 pont
stb.
Ha jól tudom az első tier 20. epikusig tart és utánna 10 epikusonként kezdődik a következő tier. A fenti rendszerben mindenki dönthet arról, hogy megöl mondjuk 40 epikust (ezzel van 40 pontja) és választ 2 tier 1-es tárgyat vagy egy igazán erős tier 3-ast stb. Mindenki maga dönthet, hogy relatíve sok (mondjuk 100 epikus után 5 db tier 1-es) de gyengébb tárgya lesz vagy erős de abból meg max. 1-2 (100 epikus után mondjuk 1 db tier 9-es). Ezzel a szövetségi epikusozásnak továbbra is nagy jelentősége marad, aki elég erős hozzá az kiveheti magának a %-os cuccokat a tulajdonság/szakértelem fejelsztéshez, akinek meg ezek már megvannak azok taktikázhatnak, hogy a nehezen megszerzett epikus pontjaikat mikor és mire költik, sok kicsire vagy 1 igazán nagyra.
A dukát farmra meg külön szabályt kell hozni, ne akarjunk mindent 1 ötlettel megoldani mert ha később mégis hozzá kell nyúlni akkor megint az egész rendszert át kell dolgozni.( A legegyszerűbb és a legkorrektebb az lenne ha csak térkapus cuccokért járna dukát és LE-ért. Mert ugye sok szempontból jó lenne meghatározni a PP és a CSP között egy váltószámot (és oda vissza váltani is lehessen őket), ha pedig ez nem lehetséges akkor meg el kell felejteni az olyan fejlesztéseket (zarknod, dukát váltás stb.) ami csak az egyik erőforrást terheli mert torzítja a játékegyensúlyt, és előnybe hozza azokat akik az adott erőforrásra kevésbé vagy egyáltalán nem támaszkodnak. A csp/pp összevonása mindenesetre nagyon sok visszásságot megoldana,itt megint az jön képbe, hogy a portya fix. -LE-t is adjon amiért már vagy fél éve lobbizunk. A megfelelő rendszeren persze lehet agyalni, mindenesetre szerintem ez nagyon hasznos és fontos lenne.)
Dátum: 2009.08.31. 11:09:35
El lett döntve, hogy bekerül, mit erőlködjünk fölöslegesen?
Tyrant részről per pill. könnyebben mennek az epikusok mint eddig bármikor, a legutolsó 3 epikus nem sebző varázslatot használt kb. nevetséges szintre csökkent a sebzésük.
Le lett már jópárszor írva, hogy a sebzést nem növelni kéne, (legalábbis ilyen ütemben) játékos oldalról az a legrosszabb ha a fizikai sebzés is a varázslatok sebzésnövekedésének ütemére gyorsul. Én igazából már a szándékot sem igazán értem a dolgok mögött, Miklós hol arról beszél, hogy ne legyenek teljesen egyen karakterek ezért kell némi változatosság, hol pedig arról, hogy nem számítottak rá, hogy az emberek nem egyformán fejlesztik a minden tulajdonságukat és egyik másik rovására inkább másikat favorizálnak. Szóval én elvesztettem a fonalat kb. ott, hogy ne legyenek egyen karakterek de minden tulajdonság legyen kb. egyforma, és a csata ne dőljön el a varázslat körben. Persze én nem értek hozzá de ha varázslattal le lehet szedni egy karakter életerejének 20-40%-át és nem mellesleg a karakterek többsége igyekszik 15-30% életerők között lavírozni, hogy fentről ne pöcköljék le, akkor mennyire nyerő ötlet a fizikai sebzést megtolni. Szerintem lényegi változást ez csak annak jelent aki valamilyen oknál fogva 30% életerő fölé kerül (jellemzően azok akik mondjuk epikusoznak, nekik ez kulön élvezet lesz) aki 30% alatt van azt továbbra is le lehet majd lőni aki meg fölötte azt most meg lehet büntetni a lementett varázslat ill. a "gátlástalanul" felhalmozott életerő miatt.
Ezzel párhuzamosan ha ma tényleg megvalósul, szeretném kérni, hogy a pihenés ne adjon életpont regent többet mert életerő gyűjtésre mondjuk epikushoz vagy térkapuhoz már most is teljesen alkalmatlan, csak a hiénák lehetőségeit növeli akik jellemzően a manára öltözöttekre utaznak, nekik így még könnyebb dolguk lesz.
Tyrant részről per pill. könnyebben mennek az epikusok mint eddig bármikor, a legutolsó 3 epikus nem sebző varázslatot használt kb. nevetséges szintre csökkent a sebzésük.
Le lett már jópárszor írva, hogy a sebzést nem növelni kéne, (legalábbis ilyen ütemben) játékos oldalról az a legrosszabb ha a fizikai sebzés is a varázslatok sebzésnövekedésének ütemére gyorsul. Én igazából már a szándékot sem igazán értem a dolgok mögött, Miklós hol arról beszél, hogy ne legyenek teljesen egyen karakterek ezért kell némi változatosság, hol pedig arról, hogy nem számítottak rá, hogy az emberek nem egyformán fejlesztik a minden tulajdonságukat és egyik másik rovására inkább másikat favorizálnak. Szóval én elvesztettem a fonalat kb. ott, hogy ne legyenek egyen karakterek de minden tulajdonság legyen kb. egyforma, és a csata ne dőljön el a varázslat körben. Persze én nem értek hozzá de ha varázslattal le lehet szedni egy karakter életerejének 20-40%-át és nem mellesleg a karakterek többsége igyekszik 15-30% életerők között lavírozni, hogy fentről ne pöcköljék le, akkor mennyire nyerő ötlet a fizikai sebzést megtolni. Szerintem lényegi változást ez csak annak jelent aki valamilyen oknál fogva 30% életerő fölé kerül (jellemzően azok akik mondjuk epikusoznak, nekik ez kulön élvezet lesz) aki 30% alatt van azt továbbra is le lehet majd lőni aki meg fölötte azt most meg lehet büntetni a lementett varázslat ill. a "gátlástalanul" felhalmozott életerő miatt.
Ezzel párhuzamosan ha ma tényleg megvalósul, szeretném kérni, hogy a pihenés ne adjon életpont regent többet mert életerő gyűjtésre mondjuk epikushoz vagy térkapuhoz már most is teljesen alkalmatlan, csak a hiénák lehetőségeit növeli akik jellemzően a manára öltözöttekre utaznak, nekik így még könnyebb dolguk lesz.
Dátum: 2009.08.28. 11:46:20
A varázslat probléma felvetését fogtam (nem tegnap) az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be), mivel a probléma továbbra is fennállt, a döntés meghozataláig egy kis segitségként beraktuk a mágiaelnyelőt, és most itt az új szövetségi épület is.
Igen Miklós így is lehet nézni, tettél javaslatot amiből nem lett semmi mert a többség nem tartotta jó ötletnek, ezért nem is változott sokáig semmi, pedig konstruktív hozzászólásból és ötletből nem volt hiány, most pedig a manókkal mégis megcsináltad kifejezetten az akkori játékos vélemények ellenére (a manós relikvia kb ugyan az csak nem az állatokat vetted alapul). Meglehetősen sokszor vettem ki a részem az ötletelésből, épp elég energiát és időt öltem bele ahhoz, hogy a mellékelt példa alapján az abszolút pozitív hozzáállásom az ellenkezőjére fordult. Kitaláltál valamit ami vagy jó vagy nem, ezt kismértékben valóban befolyásolhatja 1-2 játékos véleménye/hozzászólása de összességében függetlenül bárkitől ha egyszer kitalálsz valamit akkor az előbb utóbb bekerül. Mi meg kőkeményen barátokkal kedves ellenségekkel és nem utolsó sorban őskővel fizetjük az -hogy a te szavaiddal éljek- "éles teszt" árát.
Igen Miklós így is lehet nézni, tettél javaslatot amiből nem lett semmi mert a többség nem tartotta jó ötletnek, ezért nem is változott sokáig semmi, pedig konstruktív hozzászólásból és ötletből nem volt hiány, most pedig a manókkal mégis megcsináltad kifejezetten az akkori játékos vélemények ellenére (a manós relikvia kb ugyan az csak nem az állatokat vetted alapul). Meglehetősen sokszor vettem ki a részem az ötletelésből, épp elég energiát és időt öltem bele ahhoz, hogy a mellékelt példa alapján az abszolút pozitív hozzáállásom az ellenkezőjére fordult. Kitaláltál valamit ami vagy jó vagy nem, ezt kismértékben valóban befolyásolhatja 1-2 játékos véleménye/hozzászólása de összességében függetlenül bárkitől ha egyszer kitalálsz valamit akkor az előbb utóbb bekerül. Mi meg kőkeményen barátokkal kedves ellenségekkel és nem utolsó sorban őskővel fizetjük az -hogy a te szavaiddal éljek- "éles teszt" árát.
Dátum: 2009.08.28. 09:31:46
Nem mondtam, hogy jó. És a többség sosem lesz 60-as szintű. Az előbb utóbb elérnek odáig csak a játékosok töredékére igaz. Aki 40-től VF-el halad annak kb. 1 év vagy még több a 60-as szint, nem lenne baj inkább arra fektetni a hangsúlyt, hogy az embernek legyen is kedve elérni a 60-as szintet vagy többet, és nem utolsó sorban értelme is legyen. Jelenleg szerintem, talán az élbolyt leszámítva, semmi értelme.
Dátum: 2009.08.28. 09:25:54
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 13:04:42
Ez nekem olyan mint egy rossz vicc... az állatok elnyelése az ellenfél szintjén alapszik? Van egyáltalán bármi amit fejleszteni vagy gyúrni érdemes a kriten és a krit varin kívül amit nem szed ízekre a random és tényleg az én döntéseimtől fejlesztésemtől függ?
Az utóbbi időben több probléma is összegyűlt. Ezeket megvizsgálva, kiderült, hogy összefüggés van köztük. Szeretném ismertetni a problémákat, és a megoldási javaslatainkat.
Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki.
Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki.
Ez nekem olyan mint egy rossz vicc... az állatok elnyelése az ellenfél szintjén alapszik? Van egyáltalán bármi amit fejleszteni vagy gyúrni érdemes a kriten és a krit varin kívül amit nem szed ízekre a random és tényleg az én döntéseimtől fejlesztésemtől függ?
Dátum: 2009.08.28. 09:15:56
Az a legszebb ebben az egészben, hogy megint csak hülyére vagyunk véve, és csak az illúziója van meg annak, hogy számít a játékosok ötletelése. Feldobtok egy ötletet feltesztek pár kérdést de közben már megy a dolog leprogramozása és max. olyan változás kerülhet be ami nem bonyolítja a programot. Semmi értelme itt agyalni max. a sebzés csökkentés %-os mértékén lehetne variálni (kb. ennyi az össz ami változhat Miklós ötletén) de pont ez az érték az lévén, hogy tesztelni nem tudunk amit teljesen a játékvezetésre kell hagyni. Az külön tetszik, hogy hónapokkal később, hogy erről topic-ot nyitottunk és vitáztunk róla, TI rájöttetek arra, hogy a varázslat/fizikai sebzés nincs megfelelő arányban. Nem lenne könnyebb néha ránézni azokra a problémákra amik játékos szinten felmerülnek, semmint hónapokat várni, hogy ezekre a dolgokra magatoktól is rájöjjetek ?
Másrészről maga az ötlet nekem nem különösebben tetszik, nem az epikus állatsebzés stb. miatt hanem mert 60 fölött kb. megáll az élet, könnyen lehet, hogy Zarknod után nem nőni hanem csökkenni fog a 60 fölötti karakterek száma. Kihaló "állatfajnak" fejleszteni meg minek ? Foglalkozzatok inkább azokkal a rétegekkel akiknek még van is értelme játszaniuk.
Másrészről maga az ötlet nekem nem különösebben tetszik, nem az epikus állatsebzés stb. miatt hanem mert 60 fölött kb. megáll az élet, könnyen lehet, hogy Zarknod után nem nőni hanem csökkenni fog a 60 fölötti karakterek száma. Kihaló "állatfajnak" fejleszteni meg minek ? Foglalkozzatok inkább azokkal a rétegekkel akiknek még van is értelme játszaniuk.
Dátum: 2009.08.26. 21:28:19
Winnie karlapján a fertőzés mértéke nem ugyan azt jelenti mint másoknál. Nála ez pusztán egy végső visszaszámlálás a winnieddon előtt, egyes pletykák szerint a winnieddon már régóta érezteti hatását többen komoly aggodalmuknak adtak hangot, mivel az elszabadulni készülő negatív hullámok hatására, néhányan hangos "nekünk jön" ill. "látom a házunkat" kiáltásokat hallatva szövetségük lélekkútjába vetették magukat. De a legmeglepőbb változás a környéken élő manók populációját érintette, arcuk eldeformálódott szinte állandósult grimaszba torzult (mintha csak odamontírozták volna...) valamint szemmel láthatólag megzavarodtak, úgy viselkednek mintha egy egész más világot képzelnének maguk köré. Kétségtelen, hogy a negatív "W" hullámok elszabadulása további őrületek és elmebajok okozója lehet, és az ellenszer egyenlőre még nem ismert. Többen állítják, hogy komoly eredményeket értek el a "számolj el magadban 10-ig" és a "nem olvasok többet fórumot" mantrákkal de ezek hatékonysága egyenlőre nem bizonyított, senki nincs biztonságban!!!
Dátum: 2009.08.24. 15:48:57
Az állat morálcsökkenésének a képlete érdekel, már több helyen is megjelent pontosan, hogyan is működik de már nem emlékszem rá. Köszi.
Dátum: 2009.08.17. 15:16:07
Ariel: tök értelmetlen azon agyalni, mi éri meg jobban a manó ölés vagy az LE töltés, hamarabb végzünk ha mindenki minden LE-jét betölti és több LE-t tölt ha ezt egyetlen csatába teszi ez azért elég egyértelmű, de amíg nem tudjuk mi lesz a jutalom a manóölésért és mi lesz a jutalom az LE töltésér addig semmi értelme azon gondolkodni melyik éri meg jobban. Ez teljesen a jutalmon múlik majd. Ugyanakkor eddig gyorsabban ment a töltés mint ahogy Miklósék számolták vagyis elvben 6 hétnél előbb kellene végeznünk. Sajnálatos módon azonban közben kiderült, hogy egy algoritmus számolja a töltés költségét, hogy kb. 6 hétig mindenképpen eltartson a dolog így meg akkor semmi értelme nagy lépésekkel haladni, mert minél többet és gyorsabban töltünk annál szarabb lesz a 3. fázis hacsak az eddigi karakter rombolást nem gyorsítjuk fel még jobban aztán a 3. fázisban meg még annál is jobban. (Amúgy is a karakternek tökmindegy hány csatába rakom be minden LE-met 1-2 állat szint nem oszt vagy szoroz erősebb nem leszek se igy se ugy). Akkor fogok jót röhögni ha 3-6 hónap múlva ha vége van a 2. fázisnak az algoritmus azt számolja majd ki, hogy mivel jócskán túl vagyunk a 6 héten ezért a 3. fázisba nem tölteni kell majd hanem szívni a fölösleget, és feltámasztani a manókat. De amúgy is kb. ez lenne az egyetlen módszer arra, hogy legalább null szaldósra lehessen kihozni a bulit, a 3. fázisban mindenki szívja az LE-t és akik többet öltek/pakoltak be az első 2 fázisba azok többet ill. könnyebben szívjanak, mer ugye most is szív már mindenki csak most még nem úgy, hogy jó legyen.
Dátum: 2009.08.17. 13:40:04
Nem értem mi a fene bajotok van a töltéssel, Miklós írta, hogy még így is sokkal több LE ment be/hamarabb végeztünk mint amire ők számítottak, az algoritmus azért hozott ki ilyen elcseszett értékeket a 2. fázisra. Nem érdemes ezek után azon lovagolni mi a hatékonyabb a manó ölés vagy a töltés így is túl gyorsak voltunk, rendesen helytálltunk, sokan kitettek magukért, ki kell várni, hogy ma még mi lesz csökken e a költség vagy sem ha meg így marad akkor nem 6 hét lesz a vége hanem több, de ha így marad se érdemes már foglalozni vele egyértelmű, hogy aki mindent beleadott az ebből már nem tud értelmesen kiszállni 6 hétig meg nem is lehet csinálni. 6 hét alatt kb. 9-10 szintet lehet lépni az ébresztéssel ez még a legkeményebb pókokat is tönkreteszi. Innentől szerintem majdnem mindegy mi a jutalom ezt a 6 hetet már nem fogja visszaadni semmilyen táp, és ugye az ébresztés nem feltétlenül a tápról szólt.
Szerintem nagyon nem lett belekalkulálva a dologba az, hogy ebben a játékban 6 hét iszonyatosan sok idő, Miklós kérdezte, hogy milyen fejlesztés lenne akkor nekünk a megfelelő, hát erről csak annyit, hogy olyan event nem kell (most se kellett volna) amiben ha komolyan részt akarok venni akkor 6 hétre tönkre kell tennem a karimat egy sima esemény kockázata ne az legyen, hogy tönkreteszem 10 hónap játékát némi szerepjátékért és versengésér, durván 2 hónap módszeres karakter rombolás, minden látható és értelmes cél nélkül, biztosan nem elégíti ki a többség igényeit, és az olyan esemény sincs a kívánság lista élén amivel akkor járunk jól ha kimaradunk belőle vagy csak minimálisan vesszük ki belőle a részünk.
Szerintem nagyon nem lett belekalkulálva a dologba az, hogy ebben a játékban 6 hét iszonyatosan sok idő, Miklós kérdezte, hogy milyen fejlesztés lenne akkor nekünk a megfelelő, hát erről csak annyit, hogy olyan event nem kell (most se kellett volna) amiben ha komolyan részt akarok venni akkor 6 hétre tönkre kell tennem a karimat egy sima esemény kockázata ne az legyen, hogy tönkreteszem 10 hónap játékát némi szerepjátékért és versengésér, durván 2 hónap módszeres karakter rombolás, minden látható és értelmes cél nélkül, biztosan nem elégíti ki a többség igényeit, és az olyan esemény sincs a kívánság lista élén amivel akkor járunk jól ha kimaradunk belőle vagy csak minimálisan vesszük ki belőle a részünk.
Dátum: 2009.08.17. 00:49:39
Nem nehéz negatívnak és pesszimistának lenni ezzel az eseménnyel kapcsolatban, pusztán játékos szemszögből is meg kellene néha vizsgálni az események hatását egy új fejlesztés berakásakor. A részvényes példa alapvetően nem lenne rossz és egy megbízható céggel az ember nem is kockáztat sokat, az már teljesen más kérdés, hogy kinek milyen fogalmai vannak a megbízható cégről és a biztos befektetésről. De ha mondjuk az ember nem pénzért hanem a testrészeiért(ill. sejtjeiért gyk. LE)) vásárol részvényt akkor hajlamos kicsit más szemszögből nézni a dolgokat. Sokan kb. ezzel a helyzettel találkoznak most, nyilván akik csak a körmük hegyét vagy néhány hajszálat áldozták a dologra azok jó befektetésnek találják a dolgot és örömmel várják az osztalék osztás pillanatát amikor is extra hosszú, körmöket és dúsabb hajat kapnak befektetésük jutalmául, ámde azok akik most fél tüdővel láb nélkül és töketlenül álldogálnak 6 hétig azokat nem hiszem, hogy megnyugtatják a szavaid, és nem a tüdeje a lába vagy a fél töke hiányzik igazán az embernek amit valóban az esemény végén minden bizonnyal visszakap, itt az igazi csavar pont a dolog végén van mert ugye az megbízhatóan nem úgy szokott elsülni ahogyan azt a jutalmat várók többsége szeretné. A fertőzés vége egy több mint fél éves fejlesztés sem sült el túl jól a többség messze nem olyasmit kapott amit várt a nyers táp kevesek igényeit elégítették ki, és itt is elsősorban a fantázia hiánya okozta a legtöbb csalódást. Arról nem is beszélve, hogy annak ellenére bug-os volt, hogy pusztán némi tápot adott és volt rá kb. fél év leprogramozni. Szóval a dolog megbízhatóságáról csak ennyit, hogy mindenki kap majd valami tápot az nyílvánvaló, tényleg nagy öröm/jól jön a hosszabb köröm a dúsabb haj, a kérdés csak az, hogy azok akik igazán sokat áldoztak a buliért mit kezdenek majd a 3 lábukkal 3 tüdejükkel és a móka végén ki csépli majd a csalánt a 3 tökükkel...
Sokan abban bíztak, hogy ez az esemény kicsit több lesz a "kell egy kis nyári szabadság" ill. a "csak még őszig húzzuk ki" fejlesztésnél, ők most úgy néz ki "kissé" csalódottak, én ez után a húzás után hajlamos vagyok azt hinni, hogy Zarknod ha valaha is felébred könnyedén talál majd feleslegessé vált testrészeket gazdátlan részvényeket amivel a tucatnyi megmaradt "lelkes" végzetúr igényeit kielégítheti.
Sokan abban bíztak, hogy ez az esemény kicsit több lesz a "kell egy kis nyári szabadság" ill. a "csak még őszig húzzuk ki" fejlesztésnél, ők most úgy néz ki "kissé" csalódottak, én ez után a húzás után hajlamos vagyok azt hinni, hogy Zarknod ha valaha is felébred könnyedén talál majd feleslegessé vált testrészeket gazdátlan részvényeket amivel a tucatnyi megmaradt "lelkes" végzetúr igényeit kielégítheti.
Dátum: 2009.08.09. 11:41:35
Mert ilyesmit nem is dobnak, csak kamu. Amúgy meg szerintem se éri meg, főleg Sameednek meg Johhának nem le is állhatnának végre kicsit.
Dátum: 2009.08.07. 13:09:08
V1-en ebben az ütemben még kb. 4-5 nap. 10kor zártuk az első napot kb. 380-400k-ment bele addig, és 2 milla kell összesen. Az okt. 30 eléggé érdekesen jöhetett ki neked. (tudtommal V2-V3 is hasonló ütemben halad)
V1 jelenlegi állás:
A pilon aktiválására eddig elköltött LE:
rubin: 96037
smaragd: 63728
zafír: 177322
gyémánt: 70727
még szükséges: 1.592.186 LE
V1 jelenlegi állás:
A pilon aktiválására eddig elköltött LE:
rubin: 96037
smaragd: 63728
zafír: 177322
gyémánt: 70727
még szükséges: 1.592.186 LE
Dátum: 2009.08.07. 12:56:22
Nem megy most se, a szakikat nem rakja be, csak a tul működik. 1,2 E +0,7 LE-t számol amúgy a tulajdonságokra. Lehet x millió fölött nem működik ?
Dátum: 2009.08.07. 12:22:59
Ez nem jó, mert ha van kifejlesztve horda gyűlölet 2 sort csúszik az egész, a szakértelmeknél.
Hiába másolom be a szakikat nem hozza át őket a főlapra mint a tul.-oknál. de már a tulajdonságoknál kiakadt a számláló...
Hiába másolom be a szakikat nem hozza át őket a főlapra mint a tul.-oknál. de már a tulajdonságoknál kiakadt a számláló...
Dátum: 2009.08.07. 11:12:54
Jó lenne ha végre leállna mindenki a fölösleges agyalással meg a hülyeségekkel, egyenlőre nem tudjuk mi lesz az ébresztés végén, de nyílván már le van programozva. Ha valaki a teljesítményéhez képest nem lesz megelégedve azzal ami neki és a hordájának jut, nyílván lehet panaszt tenni de MAJD AKKOR, addig meg el lehet dugulni. Aki sokallja a költéget az ne csinálja, mindenkinek drága, nem kíváncsi senki arra, hogy egyénenként ki mennyire sokallja az árat. Baromi unalmas már az állandó siránkozásokat kerülgetni itt, ráadásul a könnyek tengerében elvesznek a hasznos hozzászólások, Baraty hozzászólásait fél napig keresgéli az ember a sok hülye miatt.