Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2011.07.26. 14:44:24
Bekerült a játékba egy új szövetségi épület, a kastély. Minden szintje 1%-kal növeli a vadászatért kapott AF pontot (ha nem vagy láthatatlan).
Dátum: 2011.07.26. 12:50:47
A játékba új epikus relikviák és új magas szintű varázslatok kerültek be.
Dátum: 2011.07.25. 12:23:46
Aki játszik a Mágia Mesterében is, részt vehet augusztus 25-én egy 400 dolláros díjazású pókerversenyen.
További részletek itt:
http://www.magiamesterei.hu/forum/index.php/topic,42.13
Dátum: 2011.07.21. 17:32:34
Idézet: Angel1721 - 2011.07.21. 17:23:53
Nemigazán vagyok tisztában a "nerf" szó jelentésével. Valaki elmagyarázná?


Nerf = Utólagos változtatás, gyengítés. Amikor van egy működő játékmechanizmus, ami ad +100% tápot, de ez túl erős, és ezért ezt megváltoztatják úgy, hogy csak +50% tápot ad.
Dátum: 2011.07.21. 17:30:19
A Birka által javasolt "cap" rendszer azért nem jó szerintem, mert ha megállapítunk egy extrém limit értéket (mondjuk szintnyi küldi után nem jár TP), akkor mindenki erre az extrém értékre fog hajtani (ami még mindig brutálisan elszállt lesz) és nem oldottunk semmit meg.
Viktornak is teljesen igaza van, és a vesztes portyák nem beszámítása sem annyira jó ötlet.

De a fenti javaslatokat össszegyúrva, mi lenne, ha:
A portyázós küldiknél számolnánk, hogy a teljesítésükhöz mennyi TP megszerzése kapcsolódott. Ha a LE-hez képest irreálisan alacsony a TP, akkor adunk valamennyi TP-t a küldetés teljesítéséért. Igy az belefér hogy néha nem győzök, de aki végig vereséggel nyomja az kapna néhány portyányi Tp-t azért a végén. (A xenóknál volt egy mindenki által efogadott arány, az lehetne egy kiinduló alap)
Dátum: 2011.07.21. 12:53:58
Őrmester: alacsony szinten kristálypontot és AF pontot ugyan nem fogsz kapni, de LE-t igen, elég hasznos az egy alacsony szintű karakternek is...

"Ez felvett egy kérdést, aki így pirosként kimarad mondjuk egy küldiből, akkor ő ezzel az egész küldisorozatot bukta, vagy csak azt nézitek ilyenkor hogy a klánban volt-e és lépett-e 2-3 szintet az illető?"
Ha közben aktív lesz és megcsinálta a 2 szintlépést, akkor ugyanúgy megkapja a jutalmat.
Azt, hogy vki hány szövi küldetés teljesítésében vett részt, lehet jelölni a karakterlapon.

A szintlépéssel, mint a jutalom feltételével kapcsolatban:
Szerintem arról lehet szó, hogy legyen egy egyetlen szintlépésre is megadott, még kisebb jutalom, és akkor ez megoldja Prisma problémáját. Illetve, hogy ne legyen gond azzal, hogy a szint elején vagy végén vagy, amikor kezditek a küldisort, a feltételt nem a szintlépéshez, hanem 1 (2, 3) szintnyi TP megszerzéséhez kötnénk, jeleznénk, hogy épp hol tartasz, ill. esetleg a szövetségi taglistán is látszana, ki hogy áll, kit kell még bevárni stb. mielőtt az utolsó küldit leadjátok.
Dátum: 2011.07.21. 12:11:37
A következő panaszt kaptam:

"A portyázós ismételhető küldetésekkel extrém magas LE/TP arányt lehet elérni, főleg, ha valaki vesztes csatára játszik, és így a portyáért nem kap TP-t, vagy ha nagyon lefelé támad, és így kevés TP-t kap. Ez a probléma főként V5-ön jelentkezik, ahol nincs VF ennek alternatívájaként."

Ha a problémát orvosolni akarjuk, be lehet rakni, hogy csak a győztes portyáknál számítson a küldetés, de nyilván van, aki nem exploitra játszik, egyszerűen csak veszít néha, és rosszul esne neki, ha azért nem számolná a gép azt, hogy a kritikus varázslata közben bejött.
Ezen kívül nekem más ötletem nincs, várom a javaslatokat, hozzászólásókat.
Dátum: 2011.07.20. 23:03:38
"Azt nem lehetne megoldani, hogy amikor a taglétszámot nézitek, akkor a létszámba az inaktív (piros) tagok ne számítsanak bele?"
Jogos, ezt mindenképpen igy kell.

" Mindenképpen kell bele, hogy csak akkor számolja a szintlépést, ha már feltöltötte a kutat a tag!"
Jogos!

A háború az egyik leginkább szövetségre jellemző dolog, de látom, sokaknak nem tetszik, és meg is értem, talán tényleg nem kell ezt a részét erőltetni. Tigristappancsnak volt jópár érdekes ötlete, a vásároljatok 2 tárgyat az AH-ban vagy oldjatok meg X kalandot helyette jó lehet. Az AHs tárgy teljesíthető a +1-es köveken, kérdés mennyire várható el a szövi tagoktól hogy beáldozzák a dukátjukat, vszinü marad a kalandos. A pusztítás citadellásnál pedig a használati számot lehet csökkenteni.
Ha később lesz háborús reform akkor azt be lehet rakni küldetésként.

A 2 szintlépés mint feltétel mindenképp marad. Isten őrizz hogy berakjunk még egy mechanizmust a játékba ahol karakterek úgy tudnak LE-t szerezni, méghozzá rengeteget, hogy TP-t közben nem gyűjtenek mellé. Ha olyan kari vagy, aki 3 havonta lép szintet, de a szövid közben havonta lepörgeti a küldisort, akkor sajnos az egyéni jutalomról lemaradtál.
Dátum: 2011.07.20. 14:37:56
A kastély szintenként 1%-kal növeli a vadászatért kapott AF pontokat.
Ha teljesít a szövi egy küldetéssort, kap +3 szintet, tehát +3% AFp-t kap mindenki.
Igy van, ha nem lépsz szintet, nem csinálsz semmit, a küldetésekkel csak a többiek dolgoznak, akkor csak a kastély adta bónuszból részesülsz, az egyéni jutalmat nem kapod meg.
Dátum: 2011.07.20. 14:09:03
Elkészült az ígért fejlesztés dokumentációja, véleményezzétek:

Végzetúr szövetségi küldetések

A szövetség hajthat végre küldetéseket, ha felépítette a kastélyt 25. szintre.
Megjelenik egy új menüpont felül, küldetések.
Először mindig egy szavazással kell kiválasztani, hogy melyik küldetést hajtsák végre.
Ha a listából egy küldetést megcsináltak, akkor utána már csak a maradékból lehet választani. Ha az összes küldetést megcsinálták, újra lehet választani az összes közül.
Azok a karakterek, akik a küldetéssor teljesítésének időtartama alatt végig voltak a szövetségnek, és ez idő alatt legalább 2 szintet léptek, jutalmat kapnak, amit egy gomb megnyomásával vehetnek át a szövetségi küldetések oldalon:
2 szintlépés esetén: szinttől függő LE (100. szinten kb. 500ezer), valamint 40. szinttől kezdve 25 kristálypont, és 60. szinttől kezdve 5 AFpont.
3 szintlépés esetén: szinttől függő LE, (100. szinten kb. 750ezer) valamint 40. szinttől kezdve 50 kristálypont, és 60. szinttől kezdve 10 AFpont.
A szövetség is kap jutalmat, a kastély szintje megnő. 50. szintig 3-mal, 100. szintig 2-vel, utána eggyel. A maximális szint 150.
(Emiatt a fejlesztés miatt elég, ha a kastély szintenként csak 1% AF bónuszt ad).

A 10 küldetés:
- Növeljétek meg a lélekkút méretét a küldetés felvételétől kezdve 5%-kal!
- Építsetek 10 szintet tetszőleges épületen! (Hatalom Tornyát is lehet)
- Arassatok győzelmet 3 háborúban!
- Gyűjtsetek X szinguláris anomáliát! (a küldetés ideje alatt portyázással és vadászattal találhattok szinguláris anomáliát a térképdarabokhoz hasonlóan)
(X= taglétszám** x 5)
- Győzzetek le 3 epikus szörnyet!
- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!
- Lépjetek szintet X alkalommal!
(X = taglétszám x 1)
- Használjátok a manakonstrukciót X alkalommal!
(X = taglétszám x 3)
- Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!
(X = taglétszám x 50)
- Győzzetek X kihívásban amit ti kezdeményeztek!)
(X = taglétszám x 10)
** A taglétszám a küldetés felvételekor rögzített érték.
Dátum: 2011.07.19. 14:37:31
Bekerültek a játékba a 160-210. szintű gyógy- és varázsitalok.
Dátum: 2011.07.18. 14:55:26
Arról, hogy lehessen-e csapatot váltani, teszünk majd ki szavazást. Ha lesz átlépés, sokkal kevésbé drasztikus következményekkel:
Csak az elhagyott csapat fogja a térképeket megkapni, a fogadó nem veszíti el, és ha 10-nél több térképdarabod van, akkor is csak 10-zel számolunk, hogy ne büntessük azt, aki jobban teljesített.

Aki 10 helyett 50+ térképdarabot talál, az eggyel jobb jutalmat kap, de ha az adott kategóriából volt neki már bronz, akkor kettővel, ha ezüst, akkor hárommal.
Azzal, hogy 100 térképdarabnál +2 jutalom járjon, 150-nél +3, az a gond, hogy ez arra a passziv játékra kényszeriti az embereket, hogy 800 csp-vel vágjanak bele az eseménybe. Akkor inkább mondjuk azt, hogy az kap további +1 bónuszt, aki tényleg tett a csapatért, vett térképkereső vesszőt és felhúzta a térképezés szakértelmét.
Dátum: 2011.07.18. 13:16:21
Hogyan definiálod azt, hogy "megérdemli"?
Dátum: 2011.07.18. 12:07:20
A hétvégén gondolkodtam, a leírt ötleteket mivel lehetne kiegészíteni, mit lehetne adni azoknak, akik most úgy érzik, pórul jártak, hiába hajtottak mert "csak" egy bronz vagy ezüst jutalmat kaptak a remélt arany helyett.
Meg lehet csinálni azt, hogy a következő térkép eseménynél beszámítjuk a mostani díjat. Tehát ha most egy kategóriában ezüst díjat kaptál, és legközelebb ugyanott indulsz, akkor az ezüst díj miatt kettővel jobb jutalomra leszel jogosult, tehát ha a csapatod utolsóként végez, akkor is meg fogod kapni az arany/platina díjat. Ergo, aki nem volt annyira szerencsés, de mint egyén keményen hajtott, az ha másképp nem, 2 eseményből meg fogja tudni szerezni a maximális díjat, és így a mostani jutalom nem volt értelmetlen számára.
Dátum: 2011.07.15. 17:05:20
A Borzalmas Lidércpáncél (170. szint) és a platina koponyapajzs (150. szint) változott.
Dátum: 2011.07.15. 15:50:02
nyitó topic frissítve.

Baraty 1 hét szabin lesz, a fejleszések utána folytatódnak.
Az ismételhető küldiket én nem piszkálnám. Tény, hogy most is vannak könnyebbek és nehezebbek, de már a múltkori reformnál is voltak ellenzők, pedig ott kifejezetten könnyítettünk, pörgethetőbbé tettük őket (és ez is hozzájárult a mostani problémához). Illetve na jó, talán 1-2 könnyítés belefér, pl. a 8 kiégett ősköves küldi még mindig elég szerencsétlenül nehéz.

Akkor maradjunk annyiban, hogy a fejlesztési listára felraktuk:
Spektrális lehetséges maximuma megnő 40-től 60-ig szintig szintenként 1-el.
Bekerül egy (könnyen építhető) épület ami a vadászatnál szerzett AF-et növeli szintenként 2%-kal.
Dátum: 2011.07.15. 13:53:05
A következő esemény Landragór jellegű lesz, várhatóan 4 hét múlva.
Dátum: 2011.07.15. 13:52:05
Ma elég sokat beszélgettünk itt arról, hogy mit kéne jobban csinálni a következő térkép eventnél.

Az alapvető probléma ezzel az eseménnyel az, hogy a jutalom a csapat teljesítményétől függ, amelyre az egyén nincs túl nagy befolyással. Hiába szerzel 100 térképdarabot ha épp olyan csapatban vagy, ahol a többiek lazsálnak. A korábbi eventeknél, ahol nem lehetett csapatot váltani, ilyenkor a sorsod kb. az esemény 3. napján meg is pecsételődött. Beraktuk a csapatváltás lehetőségét, ami annyit változtatott a rendszeren, hogy a játékosok, akár a molekulák, egyensúlyi állapotra törekedtek - a csapatok teljesítménye végig azonos volt. Ez ugye borítékolta, hogy alapvetően a szerencsén fog múlni a végeredmény, ill. az utolsó napi hajrán, mivel ha vmelyik csapat gyengébben áll onnét vki úgyis átmegy a legerősebb csapatba.
A váltás költségein hiába változtatunk, az nem sokat fog befolyásolni. Ez egy verseny, ahol valaki veszít, méghozzá úgy érzi, hogy hiába tett meg mindent, mégsem kapott maximális díjat. Ezt csak úgy tudjuk megoldani, ha csapattól függetlenül lehetővé tesszük, hogy valaki kiemelkedő teljesítmény esetén ne csak +1, hanem akár +2, +3-mas díjat is kapjon. Így a gyengébb játékosok jutalma továbbra is a csapattól fog függeni, de a kiemelkedően teljesítő játékos mindenképp megkapja a maxos jutalmat.

Egy pár szót még arról, hogy valaki még mindig azon füstölög, hogy "gyűtjött 120 térképdarabot és mégsem kapott maxos jutalmat, ez micsoda igazságtalanság". A szabályok előre le voltak fektetve, pontosan tudta mindenki, hogy a versenyben senki számára sincs garantálva az első díj. Mint a korábbi térkép eseményeknél, most is volt egy lutri faktor (és nem, ezt utólag, az eredményhirdetéskor nem lehet megváltoztatni). Sajnálom, hogy nem mindenki elégedett, amit megígértem hogy a következőnél a mostani tapasztalatok alapján pozitiv irányban változtatunk.

Végül felhívom a figyelmet, hogy a fórumot azért néha kénytelenek vagyunk moderálni, ha valaki nagyon túlzásba esik, mint pl. most junior, akinek a néha minősíthetetlen hozzászólásai teljesen lefloodolták ezt a topicot, sajnos muszáj vagyok gyomlálni...
Ez a spektrális növelés jó ötletnek hangzik. Én nem szeretem az óriási léptékű, drasztikus változásokat, a +100 spektrálist igy hirtelen soknak tartom, kezdjük kicsiben, +20-szal, aztán meglátjuk, segít-e valamit... Akkor összefoglalom, hogy jelenleg hogy néz ki a dolog:

40. szinttől 60. szintig minden szinten eggyel megnő a spektrális manipuláció lehetséges maximuma.
60. szinttől lehet építeni egy új épületet, amely minden szintje vadászatra +2% AF pontot ad, a maximális +50%-ot 25-ös szinten éri el.

Ezt a dolgot később lehet fokozni (pl. minden 100. vadászatnál kapsz +1-et egy véletlenszerű szakértelemre) de egyenlőre rakjunk be ennyit, és nézzük meg, milyen hatása lesz.