"Épp ezt érnéd el mégis vele Mortimer, ha háromszor hívhatnátok vissza ugyanazt a lényt, és nem erősebbel kellene bírkóznotok, és ha több esély lenne, hogy egy "jócuccú" epikusszintből több értékes holmit kiszedjetek, nem?"
Minden szinten van tulajdonságcsökkentő, ami ugye a legkértékesebbek egyike, és minden karakternek elemi szükséglet. Kezdetben vala a Rubin Triász, annál erősebb a Kritikus Gyűrű, annál erősebb a Specializátor... Szóval miért ne verjünk egyre erősebbet, amíg csak bírjuk?
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.08.28. 16:21:10
Dátum: 2009.08.28. 16:19:22
Miért nem?
Ha szupererős, akkor már a legerősebbek sem bírják ütni.
Ha kevésbé erős, akkor a legerősebbek már bírják, és sok gyógyitallal legyűrik, a gyengébbek már a varázslatkörben kiesnek.
Ha még gyengébb, akkor a legerősebbek gyógyital nélkül, a gyengébbek sok gyógyitallal bírják ütni.
Ha szupererős, akkor már a legerősebbek sem bírják ütni.
Ha kevésbé erős, akkor a legerősebbek már bírják, és sok gyógyitallal legyűrik, a gyengébbek már a varázslatkörben kiesnek.
Ha még gyengébb, akkor a legerősebbek gyógyital nélkül, a gyengébbek sok gyógyitallal bírják ütni.
Dátum: 2009.08.28. 16:11:46
A topszövetségeket nem az epikus erőssége, hanem a kincseskamra korlátozza. Azáltal, hogy nagyon felerősítjük az epikust, csak kizárunk belőle embereket, de nem érjük el a célt, az epikusütés lassítását.
Dátum: 2009.08.28. 16:02:43
A szövetségünkben az 57. szintűek (!) épp most pánikolnak, hogy eddig se nagyon tudtak hozzászólni az epikusokhoz, de ezután végképp nem tudnak majd. Ilyeneket másolgatnak:
Bagator, az árnyékvándor rohanás közben megidéz egy koncetrált fagycsapás varázslatot. 4705 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -40 Taumaturgia.
Szóval a reform elérte, hogy a nálunk lévő játékosok 90%-ánál megszűnik a játék ezen része, teljesen kimaradnak belőle. Kb. mintha eltűnt volna egy menüpont. És itt most nem arról van szó, hogy nem lesz kincsük, mert az építés miatt biztosan lesz, csak hogy az eddigi közösségépítő szerepe teljesen megszűnt. Eddig előre megbeszélte a szövetség, hogy ekkor és ekkor ütjük, ezután meg a 4 legmagasabb szintű tag leveri majd egyedül (nekünk 15-18e életpontból menni fog, és ugyse ütnek mások minket), és a többiek meg csak nézik.
Bagator, az árnyékvándor rohanás közben megidéz egy koncetrált fagycsapás varázslatot. 4705 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -40 Taumaturgia.
Szóval a reform elérte, hogy a nálunk lévő játékosok 90%-ánál megszűnik a játék ezen része, teljesen kimaradnak belőle. Kb. mintha eltűnt volna egy menüpont. És itt most nem arról van szó, hogy nem lesz kincsük, mert az építés miatt biztosan lesz, csak hogy az eddigi közösségépítő szerepe teljesen megszűnt. Eddig előre megbeszélte a szövetség, hogy ekkor és ekkor ütjük, ezután meg a 4 legmagasabb szintű tag leveri majd egyedül (nekünk 15-18e életpontból menni fog, és ugyse ütnek mások minket), és a többiek meg csak nézik.
Dátum: 2009.08.28. 14:09:30
Lennt a CSPről teljesen másképp gondolkoznak.
Dátum: 2009.08.28. 14:02:44
Csak éppen minek ölnénk meg a régit újra, amikor az újjal egyre erősebb relikviákhoz jutunk?
Dátum: 2009.08.28. 13:59:53
A vadászcsizma egy relikvia, az tud -30 másodpercet adni.
Lélekszívás csökkentő fókuszkristály van, de alig 5%-ot véd, közben szívásból 50-et is simán össze lehet rakni. Ez valóban rés.
Lélekszívás csökkentő fókuszkristály van, de alig 5%-ot véd, közben szívásból 50-et is simán össze lehet rakni. Ez valóban rés.
Dátum: 2009.08.28. 13:34:58
"A tárgy megvásárlásakor kapsz 10 kincspontot"
Kincspontot kapni nincs értelme.
Kincspontot kapni nincs értelme.
Dátum: 2009.08.27. 23:32:22
"Ahogy írtam, a probléma nemcsak azzal van, hogy nem győzöm a kincsek kitalálását (de ezzel is, hiszen vannak prioritások, rengeteg egyéb, fontos fejlesztés is van!), hanem a játékegyensúllyal. Ha nagy sebességgel mindig egyre erősödő relikviák vannak, akkor elszállnak a top szövi karakterei (mudfláció), ha a relikviák nem erősödnek, akkor meg nincs cél és sikerélmény."
Miklós mi ezt tökéletesen megértjük, viszont én és a szövetségem többi tagja napi szinten harcol az Azúrral és az Elittel, melyek 30 epikussal előttünk járnak. Ők 30 tárgy előnyben vannak, melyek jóval erősebbek a mieinknél. Ez oké, tiszta sor. Most viszont azt csinálod, hogy amit ők "könnyen" megszereztek, azt mi jóval nehezebben fogjuk elérni (vagy akár sehogy). Hol van itt a játékegyensúly? Rám, ránk többiekre miért nem ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint rájuk?
Miklós mi ezt tökéletesen megértjük, viszont én és a szövetségem többi tagja napi szinten harcol az Azúrral és az Elittel, melyek 30 epikussal előttünk járnak. Ők 30 tárgy előnyben vannak, melyek jóval erősebbek a mieinknél. Ez oké, tiszta sor. Most viszont azt csinálod, hogy amit ők "könnyen" megszereztek, azt mi jóval nehezebben fogjuk elérni (vagy akár sehogy). Hol van itt a játékegyensúly? Rám, ránk többiekre miért nem ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint rájuk?
Dátum: 2009.08.27. 23:21:57
Ez talán már relikvia kategória, szerintem.
Varázslat szívást növelő mindenképp kell, hiszen az eddigekben számos lélekszívó van, és ugye most adnak majd a varázslatok is ilyen bónuszt. Erre lehet építeni egy kincset.
Még három szintén megoldott: egy szakértelem, egy tulajdonságnövelő, és egy CSP-vesztő; ilyenek minden 10-es szettben vannak.
Négynél tartunk.
Varázslat szívást növelő mindenképp kell, hiszen az eddigekben számos lélekszívó van, és ugye most adnak majd a varázslatok is ilyen bónuszt. Erre lehet építeni egy kincset.
Még három szintén megoldott: egy szakértelem, egy tulajdonságnövelő, és egy CSP-vesztő; ilyenek minden 10-es szettben vannak.
Négynél tartunk.
Dátum: 2009.08.27. 23:13:19
Miklós: "az élmezőny tempójával a jelenlegi modellben egyszerűen nem tudok lépést tartani [...] folyamatosan gyártani kell az új kincseket"
Szóval ötleteljünk, milyen speciális képességeket kapjanak a legmagasabb szintű epikus tárgyak. Nem feltétlen konkrét tárgy, hanem kreatív ötlet kell. Ne szakadjunk el nagyon az eddigi adatoktól, javaslat előtt kérlek nézzétek át, hogy mik vannak eddig.
http://vegzetur.wikidot.com/ekincs
Arról se feledkezzetek meg, hogy az erejük semmiképp ne haladja meg a relikviákét. Ne + x tulajdonságot vagy szakértelmet adjon, ilyeneket ők is ki tudnak találni, sokkal inkább olyan dolgok a jók, amik másképp nem megszerezhető a karakterek által. Ilyen például a regenerálás/manaregenerálás, varázslat VP csökkentés, lélekszívás stb.
Szóval ötleteljünk, milyen speciális képességeket kapjanak a legmagasabb szintű epikus tárgyak. Nem feltétlen konkrét tárgy, hanem kreatív ötlet kell. Ne szakadjunk el nagyon az eddigi adatoktól, javaslat előtt kérlek nézzétek át, hogy mik vannak eddig.
http://vegzetur.wikidot.com/ekincs
Arról se feledkezzetek meg, hogy az erejük semmiképp ne haladja meg a relikviákét. Ne + x tulajdonságot vagy szakértelmet adjon, ilyeneket ők is ki tudnak találni, sokkal inkább olyan dolgok a jók, amik másképp nem megszerezhető a karakterek által. Ilyen például a regenerálás/manaregenerálás, varázslat VP csökkentés, lélekszívás stb.
Dátum: 2009.08.27. 23:00:27
Nyilván lesz max. szintje, mondjuk 25. Az is brutálisan sokat nyújt már 85. szinten.
Dátum: 2009.08.27. 22:58:28
Ja, Specializátor meg Spermaturuszt minden tagnak
Ez ugyanúgy borítana.
Ez ugyanúgy borítana.
Dátum: 2009.08.27. 22:24:52
Indíthatnánk egy epikus kincs ötletelő topikot, hogy ne csak az eddigi +x minden tulajdonságra, meg + z adott szakértelemre legyen. Persze ez mondjuk a küldetéseknél sem ért semmit, de szerintem a többség nyitott, és aztán ha 100 ötletből egyet megvalósíthatónak itéltek, már megérte...
Dátum: 2009.08.27. 22:03:44
Szerintem még bőven nem kell kataklizmát emlegetni. Meglátjuk, és utána is lehet finomítani. Az épületek úgyis csak 60-tól kezdve hatnak, az élen lévő 150 meg már úgyis megszokta hogy tesztszerveren van.
Dátum: 2009.08.27. 21:27:26
Nem vadászik, csak portyázik.
Dátum: 2009.08.27. 20:28:52
Elméletben nem kéne hogy történjen semmi. Nem költ semmit, így nem kap semmire bónuszt. Illetve kap annyi hátrányt, hogy többet rabolhatnak tőle azok, akik leküzdöttk a fertőzést, és nem tud olyan gyorsan fejlődni mint azok. Szerintem ennyi bőven elég is.
Dátum: 2009.08.27. 20:26:51
1. Ez a kérdés itt marhára offtopic.
2. Nézd meg az aláírásomban szereplő helyen a sebgyógyítás szakértelmet, és olvasgass.
2. Nézd meg az aláírásomban szereplő helyen a sebgyógyítás szakértelmet, és olvasgass.
Dátum: 2009.08.27. 16:47:49
Igen, jó ötlet lenne, ha kivennék ezt a lehetőséget.
Dátum: 2009.08.27. 16:30:47
A játéknak minden olyan pontja, ahol fix, nem pedig százalékos érték van megadva kezdetben van értelme vagy táp, később pedig elveszti a jelentőségét. Ilyen például a láthatatlanság, a bénítás, a vastag bőr, a transzcendális projekció - és még hosszan sorolhatnám.
Azaz éppen hogy minden helyen át kellene térni a százalékos megadásra.
Azaz éppen hogy minden helyen át kellene térni a százalékos megadásra.